Єдиний унікальний номер 725/9626/24
Номер провадження 1-кс/725/1975/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.10.2024 Слідчий суддя Першотравневого районного суду м.Чернівці ОСОБА_1 ,
при секретарі: ОСОБА_2
за участю:
прокурора: ОСОБА_3
адвоката: ОСОБА_4
підозрюваної: ОСОБА_5
розглянувши клопотання, в кримінальному провадженні №42024266010000052 від 08.02.2024 року, яке подане старшим слідчим СВ Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області ОСОБА_6 за погодженням із заступником керівника Чернівецької окружної прокуратури ОСОБА_7 про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно:
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, уродженки м. Кіцмань, Чернівецького району, Чернівецької області, зареєстрованої та проживаючої за адресою АДРЕСА_1 , з вищою освітою, працюючої на посаді фахівця з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», заміжньої, раніше не судимої
підозрюваної за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.367 КК України
В С Т А Н О В И В :
До слідчого судді надійшло вищевказане клопотання.
В клопотанні слідчий посилається на те, що Комунальне некомерційне підприємство «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», розташоване на вулиці Незалежності, будинок, 1, в місті Кіцмань Чернівецького району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 02005680, є лікарняним (амбулаторно-поліклінічним) закладом охорони здоров`я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, яке надає послуги вторинної спеціалізованої, а також паліативної, первинної та реабілітаційної медичної допомоги будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України тастатутом, що затверджений рішенням ІІ сесії Кіцманської міської ради VII скликання від 22.12.2020 № 20/12.
Підприємство створене на підставі рішення ІІ сесії Кіцманської міської ради VIII скликання від 22 грудня 2020 року № 20/12 відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом вступу Кіцманської міської ради у засновникиПідприємства та є юридичною особою публічного права, користується закріпленим за ним комунальним майном, що є власністю Кіцманської міської об`єднаної територіальної громади на праві оперативного управління.
ОСОБА_5 , наказом директора комунального некомерційного підприємства «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» № 15-пр від 08.07.2020 призначена на посаду юрисконсульта за зовнішнім сумісництвом та наказом № 4-пв від 27.02.2023 переведена на посаду фахівця з публічних закупівель на 0.5 ставки за зовнішнім сумісництвом.
Згідно з розділом 2 «Завдання та обов`язки» посадової інструкції фахівця з публічних закупівель від 01.01.2023 № 05-36/01-16 КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» в обов`язки ОСОБА_5 входило: складати та затверджувати річний план закупівель та зміни до нього; здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх; забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця; забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі; забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі; представляти інтереси замовника з питань, пов`язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ; надавати в установлений строк необхідні документи та відповідніпояснення; аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом «Про публічні закупівлі»; здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; здійснювати інші дії, передбаченізаконодавством.
Відповідно до розділу 4 «Відповідальність» вказаної посадової інструкції фахівець з публічних закупівель ОСОБА_5 несе відповідальність за: порушення під час прийняття рішень щодо процедур закупівель, вибору та застосування таких процедур; невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов?язків, передбачених цією посадовою інструкцією, Статутом підприємства, правопорушення, скоєні під час здійснення своєї діяльності відповідно до чинного законодавства; порушення умов об?єктивності та неупередженості під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника; порушення положення про комерційну таємницю підприємства, за розголошення персональних даних працівників підприємства або іншої, яку було довірено або яка стала відома під час виконання посадових завдань та обов?язків; порушення вимог антикорупційного законодавства; невикористання або неналежне використання наданихповноважень.
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту)
Відповідно до ст. 11 цього Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів:
1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;
2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов`язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);
3) шляхом укладення трудового договору (контракту) згідно із законодавством.
Уповноважена особа може бути відповідальною за організацію та проведення закупівель, що здійснюються відповідно дочастини третьоїстатті 3 цього Закону.
Частиною 6 цієї статті Закону передбачено, що уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Крім цього частиною 10 статті 11 Закону визначено, що уповноважена особа: плануєзакупівлі таформує річнийплан закупівельв електроннійсистемі закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно дочастини сьомоїстатті 3 цього Закону; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Відповідно ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді, пов`язаною із здійсненням публічних закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі,є службовою особою, яка в діяльності керується законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі», Статутом та розпорядчими документами підприємства, положенням про комерційну таємницю, положенням про запобігання корупції, а також іншими нормативними актами та локальними нормативними актами підприємства з організації фінансово-господарської діяльності, наказами і розпорядженнями генерального директора підприємства та посадовоюінструкцією.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб`єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб`єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Відповідно дост. 5 Закону до принципів здійснення публічних закупівель, входить зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 6 ч. 1ст. 1 Закону передбачено, що договір про закупівлю це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. В той же час, ч. 4 ст. 28 Законну України «Про публічні закупівлі» передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Крім того, ч. 1ст. 74 Закону України «Про місцеве самоврядування в України»передбачено, що органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами.
Однак ОСОБА_5 , будучи службовою особою, на яку покладено здійснення адміністративно-господарських обов`язків, при виконанні службових завдань за посадою вчинила службовий злочин, а саме неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом громадським інтересам, за наступних обставин.
Так, уповноважена особа з питань проведення процедури закупівлі фахівець з публічних закупівель ОСОБА_5 , 10.10.2023 розмістила в системі електронних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-10-10-014949-a із визначенням дати подання тендерних пропозицій та проведенням відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер настінний (спліт-система) з монтажем).
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій/тендерної пропозиції UA-2023-10-10-014949-a приймали учать наступні учасники:
- ФОП « ОСОБА_8 », ідентифікаційний код учасника в ЄДР НОМЕР_1 , який подав тендерну пропозицію 17 жовтня 2023, о 01 год. 27 хв. де остаточна пропозиція складала 2 547 500,00 UAH з ПДВ;
-ТОВ «Приватенерго», ідентифікаційний код учасника в ЄДР НОМЕР_2 , який подав тендерну пропозицію 16 жовтня 2023 17 год. 52 хв. де остаточна пропозиція складала 2 827 290,00 UAH з ПДВ;
-ТОВ «Технопропозиція», ідентифікаційний код учасника в ЄДР 32929776, який подав тендерну пропозицію 17 жовтня 2023, 18 год. 03 хв. де остаточна пропозиція складала 2 999 998,00 UAH з ПДВ;
-ФОП « ОСОБА_9 », ідентифікаційний код учасника в ЄДР НОМЕР_3 , який подав тендерну пропозицію 17 жовтня 2023 18 год. 04 хв. де остаточна пропозиція складала 3 209 391,00 UAH з ПДВ.
Відповідні пропозиції ФОП « ОСОБА_8 », ТОВ «Приватенерго», ТОВ «Технопропозиція» були відхилені.
Зокрема, першочергово переможцем торгів став ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 ) з найбільш економічно вигідною пропозицією 2 547 500 грн. Проте, його тендерну пропозицію було відхилено у зв`язку із тим, що останнім порушено вимоги тендерної документації, а саме надано документи без посвідчення електронним цифровим підписом, обладнання не відповідає технічному завданню, відсутні відповідні сертифікати на товари. Тому вказану тендерну пропозицію було відхилено.
Надалі, відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, переможцем торгів визнано ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ), чия цінова пропозиція складала 3 209 391 грн.
За результатами прийнятого ОСОБА_5 рішення та обраного нею переможця, 12.12.2023 між КНП «Кіцманська БЛІЛ» та ФОП ОСОБА_9 укладено договір № 11 про закупівлю товарів, відповідно до умов якого, постачальник зобов`язується поставити замовнику теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер настінний (сплітсистема) з монтажем), а замовник прийняти і оплатити товар, який постачається згідно умов договору. Відповідно до специфікації, яка є додатком № 1 до вказаного договору, постачальником поставляється настінний спліт кондиціонер інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 2,6 кВт у кількості 39 шт вартістю 26 433,00 грн за одиницю (в т.ч. ПДВ) на загальну суму 1 030 887,00 грн, а також настінний спліт кондиціонер інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 3,5 кВт у кількості 79 шт вартістю 27 576,00 грн за одиницю (в т.ч. ПДВ) на загальну суму 2 178 504,00 грн.
Разом з тим, вивченням тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ) встановлено, що остання не відповідає вимогам тендерної документації та порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, учасник ФОП ОСОБА_9 не надав у складі пропозиції наступні документи:
документи на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
документ, яким учасник підтверджує можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені документацією та пропозицією учасника (пункт 10 Додатку 3 тендерної документації).
технічний документ виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься інформація про відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання з наданням копії документів.
Крім того, учасник ФОП ОСОБА_9 у складі своєї пропозиції надав:
сертифікат EUROVENT англійською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації, відповідно до якого усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою;
декларації відповідності, які не містять інформації про відповідність кондиціонерів моделей CL2000 RAC 2,6 кВт та CL2000 RAC 3,5 кВт марки BOSCH, які саме запропоновані учасником у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 тендерної документації;
Також відповідно до Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження учасником кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі.
Проте, учасник ФОП ОСОБА_9 надав три договори (договір підряду від 16.03.2021 № 8, договір підряду від 06.08.2021 № 26 та договір підряду від 07.07.2021 № 17), які не є аналогічними предмету даної закупівлі, оскільки предметом зазначених договорів підряду є роботи, а не товар, як це вимагалося тендерною документацією, чим не підтвердив кваліфікаційного критерію щодо наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору.
Зазначені вище договори підряду (договір підряду від 16.03.2021 № 8, договір підряду від 06.08.2021 № 26 та договір підряду від 07.07.2021 № 17), учасник ФОП ОСОБА_9 надав не в повному обсязі, а саме, без Додатків 1 (кошторисів на монтаж) до цих договорів, які відповідно до пунктів 10.8 цих договорів є невід`ємною їх частиною.
Відповідно до видаткової накладної № 330 від 22.12.2023 на поставку ФОП ОСОБА_9 обладнання на адресу КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» за договором про закупівлю № 11 від 12.12.2023 постачальником поставлено настінний спліт кондиціонер інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 2,6 кВт у кількості 20 шт вартістю 22 027,00 грн за одиницю (без ПДВ) на суму 440 550,00 грн, а також настінний спліт кондиціонер інверторного типу BOSCH CL2000 RAC 3,5 кВт у кількості 23 шт вартістю 22 980,00 грн за одиницю (без ПДВ) на загальну суму 528 540,00 грн.
Відповідно до платіжних інструкцій від 25.12.2023 № 1 (внутрішній номер 318916299), № 1 (внутрішній номер 318916517) та № 1628 на рахунок ФОП ОСОБА_9 перераховано грошові кошти згідно договору № 11 у загальній сумі 1 162908, 00 грн.
Висновком товарознавчої експертизи № 57/24-29 від 07.05.2024 встановлено, що загальна ринкова вартість настінних інверторних кондиціонерів торгової марки BOSCH, які були придбані згідно з договором № 11 від 12.12.2023 (BOSCH CL2000 RAC 2,6 kW, BOSCH CL2000 RAC 3,5 kW) в загальній кількості 43 одиниці станом на 22.12.2023 становить 785767,86 грн з урахуванням вартості монтажу.
Висновком експерта за результатами проведення судової економічної експертизи від 04.06.2024 за № 67/68-29 Київського науково-дослідницького інституту судових експертиз встановлено, що розмір матеріальної шкоди (збитків), завданої Комунальному некомерційному підприємству «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», внаслідок зайво перерахованих коштів з придбання та монтажу настінних спліт кондиціонерів інверторного типу «BoschClimate» згідно з договором про закупівлю № 11 від 12.12.2023, укладеного між Комунальним некомерційним підприємством «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 , в порівнянні з ринковою ціною, визначеною у висновку судового експерта від 07.05.2024 № 57/24-29 за результатами додаткової товарознавчої експертизи, розрахунково становить 377 140,14 грн.
Внаслідок неналежного виконання фахівцем з публічних закупівель ОСОБА_5 своїх посадових обов`язків через несумлінне ставлення до них, яка не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча в силу займаної посади та досвіду роботи повинна була і могла їх передбачити, будучи достовірно обізнаною із порядком організації та проведення публічних закупівель від імені КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», яка здійснила неналежну оцінку комерційних тендерних пропозицій суб`єктів господарської діяльності щодо придбання КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» товарно-матеріальних цінностей настінних спліткондиціонерів інверторноготипу, на рахунок ФОП ОСОБА_9 безпідставно перераховано грошові кошти в розмірі, що перевищує ринкову вартість згідно з договором № 11 від 12.12.2023 року на суму 377 140,14 грн.
Таким чином, фахівець з публічних закупівель ОСОБА_5 через несумлінне ставлення до службових обов`язків уповноваженої особи КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», в період часу з 10.10.2023 до 27.12.2023 включно, більш точний час в ході досудового розслідування не встановлено, перебуваючи за адресою: АДРЕСА_2 , неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча в силу займаної посади та досвіду роботи повинна була і могла їх передбачити, будучи достовірно обізнаною із порядком організації та проведення публічних закупівель від імені КНП «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», здійснила неналежну оцінку комерційних тендерних пропозицій суб`єктів господарської діяльності щодо придбання КНП «Кіцманська багатопрофільналікарня інтенсивноголікування» товарно-матеріальних цінностей (настінних спліт кондиціонерів інверторного типу), що стало підставою для укладення з ФОП ОСОБА_9 договору № 11 від 12.12.2023, у зв`язку з чим за більшої від ринкової вартості товарно-матеріальних цінностей, що були предметом укладення договорів, на підставі видаткової накладної № 330 від 22.12.2023 та платіжних інструкцій від 25.12.2023 № 1 (внутрішній номер 318916299), № 1 (внутрішній номер 318916517) та № 1628 на рахунок ФОП ОСОБА_9 , відкритий в АТ «ОТП Банк» № НОМЕР_4 , згідно з договором № 11 від 12.12.2023 безпідставно перераховано грошові кошти, у сумі, що перевищує ринкову вартість, на суму 377 140,14 грн (триста сімдесят сім тисяч сто сорок гривень 14 копійок), що згідно з Приміткою 4 дост. 364 КК Українив двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваних мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину, та є тяжкими наслідками.
Таким чином, ОСОБА_5 , підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом громадським інтересам.
02 жовтня 2024 року, відповідно до вимог ст.ст. 42, 276, 277, 278 КПК України, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру, у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом громадським інтересам.
Копія клопотання та матеріалів, якими обґрунтовується необхідність застосування запобіжного заходу надана підозрюваному 07.10.2024 року об 14:05 год.
Підозрювана ОСОБА_5 до суду прибула самостійно.
Під час розгляду клопотання прокурор клопотання підтримав.
Підозрювана та її адвокат в судовому засіданні заперечували щодо задоволення клопотання. Просили обрати відносно ОСОБА_5 запобіжний захід у виді особистого зобов`язання.
Прокурор довів наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення.
Докази, що підтверджують підозру у вчиненні кримінального правопорушення містяться в матеріалах клопотання.
Разом з тим, зважаючи на те, що, як убачається з матеріалів клопотання, дане кримінальне провадження розслідується уже тривалий час. Підозра вручена ОСОБА_5 , по даному кримінальному провадженні, в 02 жовтня 2024 року. Проте, жодного доведеного факту впливу на свідків чи іншої не процесуальної поведінки органом досудового розслідування відносно ОСОБА_5 , у даному кримінальному провадженні, не зафіксовано.
Враховуючи вищевикладене та характеризуючі дані підозрюваної, на думку слідчого судді, застосування відносно ОСОБА_5 такого запобіжного заходу, як домашній арешт, буде не виправдано обтяжувати як побутове, так і соціальне життя ОСОБА_5 .
Крім того, зважаючи на те, що ОСОБА_5 не працює на раніше займаній посаді, під час зайняття якої, на думку слідчого, ОСОБА_5 вчинила вищевказане кримінальне правопорушення, які їй інкримінуються, то слідчий суддя вважає, що у ОСОБА_5 відсутні будь-які можливості незаконного впливу на свідків.
На підставі вищевикладеного та враховуючи те, що прокурор та слідчий не довели наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 КПК України, а тому вважаю, що в задоволенні клопотання про обрання відносно ОСОБА_5 запобіжного заходу у виді домашнього арешту слід відмовити, проте, на підставі ч.3 ст. 194 КПК України вважаю, за доцільне та достатнє обрати відносно ОСОБА_5 запобіжний захід у виді особистого зобов`язання.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 176-179, 184, 193, 194, 196, 198, 199 КПК України,
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання відмовити.
Обрати відносно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 запобіжний захід у виді особистого зобов`язання.
Покласти на підозрювану ОСОБА_5 такі обов`язки:
прибувати до старшого слідчого СВ Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області ОСОБА_6 , прокурора Чернівецької окружної прокуратури ОСОБА_10 або суду за першою вимогою;
не відлучатися із Чернівецької області без дозволу слідчого, прокурора, суду;
повідомляти слідчого, прокурора та суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;
здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.
Дані зобов`язання застосовуються до підозрюваної до 10.12.2024 року.
Організацію виконання ухвали покласти на старшого слідчого СВ ЧРУП ГУНП в Чернівецькій області ОСОБА_6
Підозрюваній ОСОБА_5 роз`яснити, що в разі невиконання покладених на неї обов`язків до неї може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід і на неї може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 розміру мінімальної заробітної плати до 2 розмірів мінімальної заробітної плати
Копію ухвали вручити підозрюваній ОСОБА_5 негайно після її проголошення.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до апеляційного суду Чернівецької області на протязі 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя Першотравневого
районного суду м.Чернівці ОСОБА_1
Суд | Першотравневий районний суд м.Чернівців |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2024 |
Оприлюднено | 11.10.2024 |
Номер документу | 122204446 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів домашній арешт |
Кримінальне
Першотравневий районний суд м.Чернівців
Скуляк І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні