ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про розстрочення виконання судового рішення
10 жовтня 2024 року ЛуцькСправа № 140/6688/24 Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Лозовського О.А.,
розглянувши в порядку письмового провадження заяву представника приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» про розстрочку виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,
ВСТАНОВИВ:
Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (далі - позивач) звернулося з позовом до приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» (далі ПАТ «ПМК «Волинь», відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 33280,94 грн.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 03.09.2024 позов задоволено повністю: стягнуто з приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» на користь держави адміністративно-господарські санкції в сумі 32337 (тридцять дві тисячі триста тридцять сім) гривень 05 копійок та пеню в сумі 943 (дев`ятсот сорок три) гривні 89 копійок, а всього в сумі 33 280 (тридцять три тисячі двісті вісімдесят) гривень 94 копійок.
03.10.2024 на адресу суду надійшла заява представника ПАТ «ПМК «Волинь», про розстрочку виконання судового рішення строком на один рік до 03.09.2025 рівними частинами, шляхом щомісячної сплати коштів у такий спосіб: жовтень 2024 року - 2 773,41 грн; листопад 2024 року 2 773,41 грн; грудень 2024 року 2 773,41 грн; січень 2025 рік 2 773,41грн; лютий 2025 рік 2 773,41 грн; березень 2025 року 2 773,41 грн; квітень 2025 року 2 773,41 грн; травень 2025 року 2 773,41 грн; червень 2025 року 2 773,41 грн; липень 2025 року 2 773,41 грн; серпень 2025 року 2 773,41 грн; вересень 2025року 2 773,43 грн.
Заява обґрунтована тим, що стягнута судом в користь позивача сума в розмірі 33280,94 грн є для ПрАТ «ПМК «ВОЛИНЬ» обтяжливою, тому у зв`язку з складним фінансово-економічним становищем, підприємство не зможе одноразово, своєчасно та в повному обсязі в добровільному порядку оплатити таку суму на користь відповідача. Основним видом діяльності нашого підприємства є здача в оренду нерухомого майна. Проте дохід підприємства є незначним. Усі отримані кошти від здійснення господарської діяльності ідуть на оплату праці працівників, сплату комунальних послуг, також на погашення кредиторської заборгованості, сплату податків, погашення грошових зобов`язані, які виникли перед ГУ ДПС у Волинській області, що підтверджується фінансовою звітністю малого підприємства за 2023 рік, довідкою №25 від 30.09.2024, рішенням №6 від 31.01.2024 про розстрочення грошових зобов`язань, договір про розстрочення грошових зобов`язань від 31.01.2024 №6.
В судове засідання учасники справи не прибули, при цьому, представником позивача подано заяву про розгляд заяви про розстрочення виконання рішення суду без участі представника. тому відповідно до частини четвертої статті 229, частини другої статті 378 КАС України, розгляд вказаної заяви проведено судом в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Частиною другою статті 378 КАС України встановлено, що неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Як передбачено частиною четвертою статті 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Враховуючи вищевикладене, судовий розгляд заяви про відстрочення виконання судового рішення здійснювався у відсутності осіб, які були належним чином повідомлені, без фіксування судового засідання звукозаписувальним технічним засобом, в письмовому провадженні, на підставі наявних у суду матеріалів справи.
З врахуванням наведеного, суд прийшов до висновку про розгляд заяви в порядку письмового провадження.
Заява про розстрочення виконання судового рішення підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 06.09.2024 позов задоволено повністю: стягнуто з приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» на користь держави адміністративно-господарські санкції в сумі 32337 (тридцять дві тисячі триста тридцять сім) гривень 05 копійок та пеню в сумі 943 (дев`ятсот сорок три) гривні 89 копійок, а всього в сумі 33 280 (тридцять три тисячі двісті вісімдесят) гривень 94 копійок.
Згідно із частиною першою статті 378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відповідно до частин третьої - п`ятої статті 378 КАС України підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим. Вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо. Відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови.
Нормами КАС України не встановлено вичерпний перелік обставин, за наявності яких суд може відстрочити або розстрочити виконання рішення в адміністративній справі. Це питання суд вирішує із врахуванням конкретних обставин адміністративної справи, зокрема, суб`єктного складу сторін у справі, зобов`язаної сторони (боржника) за рішенням суду, складного майнового стану чи складної життєвої ситуації зобов`язаної сторони (боржника), впливу виконання рішення на спроможність зобов`язаної сторони (боржника) виконати інший публічний обов`язок чи зобов`язання перед особами, які потребують соціального захисту. У випадку розстрочення (відстрочення) виконання свого рішення суд, який здійснює контроль за його виконанням, повинен забезпечити баланс публічного і приватного інтересів (вказана правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 11.10.2019 у справі №810/4643/18).
При вирішенні заяви суд враховує, що в силу із незадовільним фінансовим становищем, відсутності вільний коштів на рахунках, а також із значною заборгованістю перед іншими установами, відповідач не в змозі одночасно і в повному обсязі виконати судове рішення у цій справі.
Отже, оскільки на цей час наявні об`єктивні обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 03.09.2024, при цьому, відсутні підстави ставити під сумнів намір боржника виконувати рішення суду в майбутньому, суд дійшов висновку про наявність правових та фактичних підстав для задоволення заяви про розстрочення виконання судового рішення.
Керуючись статтями 248, 378 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву представника приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» про розстрочення виконання судового рішення задовольнити.
Розстрочити виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 03.09.2024 в адміністративній справі №140/6688/24 за позовом Волинського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до приватного акціонерного товариства «ПМК «Волинь» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені строком на один рік до 03.09.2025, шляхом щомісячної сплати коштів у такий спосіб: жовтень 2024 року - 2 773,41 грн; листопад 2024 року - 2 773,41 грн; грудень 2024 року - 2 773,41 грн; січень 2025 року - 2 773,41 грн; лютий 2025 року - 2 773,41 грн; березень 2025 року - 2 773,41 грн; квітень 2025 року - 2 773,41 грн; травень 2025 року - 2 773,41 грн; червень 2025 року - 2 773,41 грн; липень 2025 року - 2 773,41 грн; серпень 2025 року - 2 773,41 грн; вересень 2025 року - 2 773,43 грн.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 256 КАС України, та може бути оскаржена в апеляційному порядку у спосіб подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.
Суддя О.А. Лозовський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2024 |
Оприлюднено | 14.10.2024 |
Номер документу | 122220554 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Заява про відстрочку або розстрочку виконання судового рішення |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні