Ухвала
від 07.10.2024 по справі 127/32293/24
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/32293/24

Провадження №1-кп/127/886/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2024 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

у складі головуючого - судді ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні клопотання прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності, у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.09.2024 за № 72024021020000029, за підозрою ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Вінниці, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , із вищою освітою, зареєстрованого як фізична особа - підприємець, громадянина України, не судимого,

у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України, -

за участю сторін кримінального провадження:

прокурора ОСОБА_4 ,

підозрюваного ОСОБА_3 та його захисника - адвоката ОСОБА_5 ,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_3 підозрюється в тому, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФІРМАТ» (код ЄДРПОУ39223825) зареєстровано 22.05.2014 Виконавчим комітетом Вінницької міської ради, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено відповідний запис за №11741020000012407.

На податковий облік ТОВ «КОМФІРМАТ» взято 23.05.2014 Головним управлінням ДПС у Вінницькій області (запис № 022814062645) та 05.06.2019 останнє зареєстровано в якості платника податку на додану вартість.

Юридична адреса ТОВ «КОМФІРМАТ»: Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця вул. Соборна, буд. 35, кв. (офіс) 305.

Згідно із рішенням від 27.12.2018№ 27-12/18 учасників (засновників) ТОВ«КОМФІРМАТ» та у подальшому наказу від 10.01.2019 №01-ВК на посаду директора ТОВ «КОМФІРМАТ» призначено ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Відповідно до ст. 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Частиною 3 ст. 65 Господарського кодексу України встановлено, що керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства.

Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України керівник підприємства зобов`язаний:

- вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів;

- подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів;

- сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Пунктом 44.1. ст. 44 Податкового кодексу України регламентовано, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до ст. ст. 8 та 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» керівник підприємства:

- несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку на підприємстві;

- забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років;

- створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;

- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;

- несе відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних.

У відповідності до п. 1.1 Розділу 1 Статуту ТОВ «КОМФІРМАТ» (далі Товариство), затвердженого рішенням загальних зборів учасників ТОВ«КОМФІРМАТ» від 27.12.2018 №27-12/18, у своїй діяльності Товариство керується чинним законодавством України та Статутом.

Згідно п.п. 6.3.1. п. 6.3 Розділу 6 Статуту виконавчим органом Товариства є Директор.

У відповідності п. п. 6.3.3, 6.3.4 п. 6.3 Розділу 6 Статуту Директор Товариства здійснює оперативне керівництво діяльністю Товариства, вирішує всі питання, за винятком питань, які відносяться відповідно до Статуту до компетенції Зборів Учасників та наглядової ради (у разі її створення). Директор підзвітний та підконтрольний Зборам Учасників та організовує виконання їх рішень. Директор діє без довіреності від імені Товариства, представляє його інтереси в усіх установах, підприємствах та організаціях, укладає угоди, в тому числі і трудові, видає довіреності, відкриває рахунки в банках, має право розпоряджатись матеріальними засобами Товариства, видає накази та розпорядження, які є обов`язковими для всіх робітників Товариства, з урахуванням обмежень передбачених у цьому Статуті, трудовому договорі з Директором та чинному законодавстві України.

Пунктом 10.2 Розділу 10 визначено, що якщо Директор діє незаконно, перевищує межу своїх повноважень, не дотримується чинного законодавства, Статуту, рішень Загальних зборів Учасників або діє халатно, він несе відповідальність за збитки, що виникли в результаті

Посадовою інструкцією директора ТОВ «КОМФІРМАТ» затвердженою Протоколом загальних зборів учасників ТОВ «КОМФІРМАТ», визначено:

Згідно розділу 1 «Загальні положення»:

п. 1.1 Директор має статус одноосібного виконавчого органу ТОВ «КОМФІРМАТ» (далі Товариство) і керує поточною діяльністю у межах наданих компетенцій.

п. 1.5. У своїй діяльності директор керується законодавством України, Статутом Товариства, рішеннями загальних зборів учасників Товариства та Наглядової ради, посадовою інструкцією.

Згідно розділу 2 «Завдання та обов`язки»:

… п. 2.6. Забезпечує виконання Товариством зобов`язань перед державним та місцевим бюджетами, державними позабюджетними соціальними фондами, постачальниками, замовниками та кредиторами, а також виконання господарських і трудових договорів (контрактів) та бізнес-планів.

Згідно розділу 3 «Права»:

п. 3.1. Керувати й координувати роботу структурних підрозділів, визначати межі компетенції їх керівників, складати і підписувати документи, які стосуються його компетенції.

Згідно розділу 4 «Відповідальність»:

п. 4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов`язків, передбачених посадовою інструкцією, правопорушення, скоєні під час діяльності, відповідно до законодавства.

п. 4 .8. Невикористання або неналежне використання у повному обсязі наданих прав.

Згідно розділу 5 «Повинен знати»:

п. 5.1. Закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Товариства.

п. 5.3. Податкове, трудове та екологічне законодавство.

Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004, до обов`язків ОСОБА_3 , як директора ТОВ«КОМФІРМАТ», входить керування виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, окрім того, він відповідає за наслідки прийнятих рішень, а також фінансово-господарські результати його діяльності, забезпечує виконання підприємством усіх зобов`язань перед державним та місцевим бюджетами.

Таким чином, займаючи посаду директора ТОВ «КОМФІРМАТ», що пов`язана з виконанням організаційно-розпорядчих і адміністративно-господарських обов`язків, ОСОБА_3 , як службова особа підприємства відповідав за додержання зазначених вимог законодавства та на нього покладено відповідальність за правильне ведення бухгалтерської і податкової звітності ТОВ «КОМФІРМАТ», повне відображення в обліках за звітний період доходів і витрат підприємства, своєчасне нарахування і сплата у повному обсязі податків та обов`язкових зборів до державного бюджету України.

В свою чергу, ОСОБА_3 , будучи директором ТОВ «КОМФІРМАТ», достовірно знаючи про вказані вимоги законодавства, діючи умисно та в їх порушення, усвідомлюючи покладену на нього відповідальність і бажаючи уникнути виконання обов`язків перед бюджетом, передбачаючи настання суспільно небезпечних наслідків у вигляді несплати податків, у звітні (податкові) періоди з липня 2019 року по лютий 2023 (більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено), перебуваючи у м.Вінниці, не вніс до податкових декларацій з податку на додану вартість в повному обсязі інформацію щодо отриманих грошових коштів за договорами купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно, укладеними з фізичними особами за період з липня 2019 року по лютий 2023 рік, не задекларував та не сплатив податок на додану вартість на загальну суму 6105816 грн

Так, у період з 2019 по 2023 роки директор ТОВ «КОМФІРМАТ» ОСОБА_3 здійснив будівництво багатоквартирного житлового комплексу з паркінгом та вбудовано-прибудованими приміщеннями за адресою: АДРЕСА_2 , В на підставі рішення Виконавчого комітету Вінницької міської Ради від 11.10.2017 №2245 та дозволу на виконання будівельних робіт № ВН112191082613 від 18.04.2019. Будівельні роботи проводилися за договорами генерального підряду укладених з ТОВ«БУДМОНТАЖПРОЕКТ» від 29.03.2019 №1/19 (перша черга будівництва) та від 20.03.2020 №2/20 (2 черга будівництва).

При цьому, продаж майнових прав на об`єкти нерухомості у вигляді квартир, технічних та комерційних приміщень здійснювався за договорами купівлі-продажу майнових прав, укладених директором ТОВ «КОМФІРМАТ» ОСОБА_3 з фізичними особами (неплатниками ПДВ).

Реалізуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_3 , в порушення вказаних вимог законодавства, діючи умисно та переслідуючи корисливу мету, спрямовану на ухилення від сплати податків, перебуваючи в офісному приміщенні ТОВ «КОМФІРМАТ» за адресою: АДРЕСА_3 , будучи директором вказаного підприємства, достовірно знаючи про реальні обсяги отриманих доходів (грошових коштів) вказаним підприємством за договорами купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_2 , занизив суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість, шляхом невнесення до податкових декларацій з податку на додану вартість за звітній податковий період з липня2019 року по грудень 2019 року податкових зобов`язань з вказаного податку у сумі 1 360389 грн. по виконаним договорам купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно фізичним особам, які у подальшому було підписано та подано до Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Крім цього, ОСОБА_3 , в порушення вказаних вимог законодавства, діючи умисно та переслідуючи корисливу мету, спрямовану на ухилення від сплати податків, перебуваючи у офісному приміщенні ТОВ «КОМФІРМАТ» за адресою: АДРЕСА_3 , будучи директором вказаного підприємства, достовірно знаючи про реальні обсяги отриманих доходів (грошових коштів) вказаним підприємством за договорами купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_2 , занизив суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість, шляхом невнесення до податкових декларацій з податку на додану вартість за звітний податковий період за 2020 рік податкових зобов`язань з вказаного податку у сумі 2 383 290 грн. по виконаним договорам купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно фізичним особам, які у подальшому було підписано та подано до Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Крім цього, ОСОБА_3 , в порушення вказаних вимог законодавства, діючи умисно та переслідуючи корисливу мету, спрямовану на ухилення від сплати податків, перебуваючи в офісному приміщенні ТОВ «КОМФІРМАТ» за адресою: АДРЕСА_3 , будучи директором вказаного підприємства, достовірно знаючи про реальні обсяги отриманих доходів (грошових коштів) вказаним підприємством за договорами купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_2 , занизив суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість, шляхом невнесення до податкових декларацій з податку на додану вартість за звітний податковий період за січень березень, жовтень та грудень 2021 року податкових зобов`язань з вказаного податку у сумі 2 317 943 грн. по виконаним договорам купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно фізичним особам, які у подальшому було підписано та подано до Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Крім цього, ОСОБА_3 , в порушення вказаних вимог законодавства, діючи умисно та переслідуючи корисливу мету, спрямовану на ухилення від сплати податків, перебуваючи у офісному приміщенні ТОВ «КОМФІРМАТ» за адресою: АДРЕСА_3 , будучи директором вказаного підприємства, достовірно знаючи про реальні обсяги отриманих доходів (грошових коштів) вказаним підприємством за договорами купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно за адресою: АДРЕСА_2 , занизив суму податкових зобов`язань з податку на додану вартість, шляхом невнесення до податкових декларацій з податку на додану вартість за звітний податковий період за лютий 2023 року податкових зобов`язань з вказаного податку у сумі 44194 грн. по виконаним договорам купівлі-продажу майнових прав на нерухоме майно фізичним особам, які у подальшому було підписано та подано до Головного управління ДПС у Вінницькій області.

В результаті вищевказаних умисних протиправних дій директора ТОВ«Комфірмат» ОСОБА_3 до бюджету держави несплачено податок на додану вартість у сумі 6105816 грн, за звітні (податкові) періоди з липня 2019 року по лютий 2023 року, що є коштами в великих розмірах, так як вказана сума більш ніж у 5761 раз перевищує установлений законом неоподаткований мінімум доходів громадян.

Дії ОСОБА_3 кваліфіковані за ч. 2 ст. 212 КК України, тобто умисне ухилення від сплати податків, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, незалежно від форми власності, що призвело до фактичного ненадходження до бюджетів коштів у великих розмірах.

У підготовчому судовому засіданні прокурор ОСОБА_4 клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності ОСОБА_3 підтримав. Просив закрити кримінальне провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.09.2024за №72024021020000029,за підозрою ОСОБА_3 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України,на підставіч.4ст.212КК Українита звільнитийого відкримінальної відповідальності.Зазначив,що наявні законні підстави для звільнення ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження, оскільки до притягнення ОСОБА_3 до кримінальної відповідальності, тобто до 26.09.2024 коли йому повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 212 КК України, ТОВ «Комфірмат» 25.09.2024 сплачено податок на додану вартість в розмірі 6 105 816 гривень, що є підставою, відповідно до вимог ч. 4 ст. 212 КК України, для звільнення його від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження. ОСОБА_3 роз`яснено наслідки звільнення його від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження на підставі ч. 4 ст. 212 КК України і він не заперечує проти цього, що підтверджується його письмовою згодою від 26.09.2024, доданою до матеріалів клопотання.

У підготовчому судовому засіданні підозрюваний ОСОБА_3 та його захисник - адвокат ОСОБА_5 пояснили, що дійсно ОСОБА_3 вчинив кримінальне правопорушення за вказаних в клопотанні обставин, ОСОБА_3 визнає свою вину та жалкує про вчинене. До притягнення ОСОБА_3 до кримінальної відповідальності, тобто до 26.09.2024 коли йому було повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 212 КК України, ТОВ «Комфірмат» 25.09.2024 сплачено податок на додану вартість в розмірі 6 105 816 гривень,що єпідставою,відповідно довимог ч.4ст.212КК України,для звільненняйого відкримінальної відповідальностіта закриттякримінального провадження. Наслідки звільнення від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження на підставі ч. 4 ст. 212 КК України ОСОБА_3 роз`яснені та зрозумілі. Просять клопотання прокурора задовольнити та звільнити ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності.

Дослідивши клопотання прокурора та матеріали кримінального провадження, заслухавши думку сторін судового провадження, суд дійшов таких висновків.

В силу положень ст. 91 КПК України у кримінальному провадженні підлягають доказуванню, зокрема, обставини, що є підставою для звільнення від кримінальної відповідальності або покарання.

Згідно п. 2 ч. 2 ст. 283 КПК України прокурор зобов`язаний у найкоротший строк після повідомлення особі про підозру, зокрема, звернутись до суду з клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 314 КПК України, у підготовчому судовому засіданні, суд має право закрити провадження у випадку встановлення підстав, передбачених ч. 2 ст. 284 КПК України.

Пунктом 1 частини 2 статті 284 КПК України передбачено, що кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Відповідно до ч. 3 ст. 285 КПК підозрюваному, обвинуваченому, який може бути звільнений від кримінальної відповідальності, повинно бути роз`яснено суть підозри чи обвинувачення, підставу звільнення від кримінальної відповідальності і право заперечувати проти закриття кримінального провадження з цієї підстави. У разі, якщо підозрюваний чи обвинувачений, щодо якого передбачено звільнення від кримінальної відповідальності, заперечує проти цього, досудове розслідування та судове провадження проводяться в повному обсязі в загальному порядку.

За правилами ст. 44 Кримінального кодексу України особа, яка вчинила кримінальне правопорушення, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 212 КК України, особа, яка вчинила діяння, передбачені частинами першою, другою цієї статті, або діяння, передбачені частиною третьою (якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів в особливо великих розмірах) цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо до притягнення її до кримінальної відповідальності сплачено податки, збори (обов`язкові платежі), а також відшкодовано шкоду, завдану державі їх несвоєчасною сплатою (фінансові санкції, пеня).

Як вбачається з матеріалів кримінального провадження, ОСОБА_3 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України.

26.09.2024 директору ТОВ «Комфірмат» ОСОБА_3 вручено повідомлення про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України.

Відповідно до платіжної інструкції № 292 від 25.09.2024 та інформації з ГУ ДПС у Вінницькій області про сплату донарахованих платежів від 26.09.2024 № 11933/5/02-32-07-01-11, донараховані за результатами виїзної планової документальної перевірки ТОВ «Комфірмат» суми ПДВ сплачено до бюджету, а саме: ПДВ згідно ППР № 0325590701 (форма Р) від 24.09.2024 в сумі 6105816 грн. (основний платіж) сплачено 25.09.2024, платіжна інструкція № 292 від 25.09.2024; штрафна(фінансова) санкція згідно ППР № 0325590701 від 24.09.2024 в сумі 1526454 грн. підлягає скасуванню на підставі п.п. 69.37 п. 69 розділу 10 підрозділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України. Відповідно до підпункту 69.37 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України тимчасово, на період з 01.08.2023 до припинення або скасування воєнного стану на території України, у разі сплати платником податків протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання податкового повідомлення-рішення, суми податкового зобов`язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, які були відновлені або розпочаті з 01.08.2023 та завершені до дня припинення або скасування воєнного стану на території України, штрафні (фінансові) санкції (штрафи), нараховані на суму такого податкового зобов`язання, вважаються скасованими, а пеня не нараховується.

Отже, до притягнення ОСОБА_3 до кримінальної відповідальності, тобто до 26.09.2024 коли йому було повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 212 КК України, ТОВ «Комфірмат» 25.09.2024 сплачено податок на додану вартість в розмірі 6 105 816 гривень,що єпідставою,відповідно довимог ч.4ст.212КК України,для звільненняйого відкримінальної відповідальностіта закриттякримінального провадження.

Вказані обставини свідчать про те, що наявні підстави для звільнення підозрюваного ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності на підставі ч. 4 ст. 212 Кримінального кодексу України.

Згідно з ч. 1 ст. 285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність, яким, відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 3 КПК України, є законодавчі акти України, які встановлюють кримінальну відповідальність (Кримінальний кодекс України та закон України про кримінальні проступки).

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 286 КПК України звільнення від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення здійснюється судом. У разі встановлення на стадії досудового розслідування підстави для звільнення від кримінальної відповідальності та отримавши згоду підозрюваного на таке звільнення, прокурор складає клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності та без проведення досудового розслідування у повному обсязі надсилає його до суду.

Суд, виконавши вимоги, передбачені ч. ч. 1-2 ст. 288 КПК України, ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_3 не заперечує проти звільнення його від кримінальної відповідальності, характеризується позитивно, на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебуває.

Шляхом опитування сторін кримінального провадження, судом встановлено, що підозрюваний правильно розуміє і не оспорює формулювання оголошеної підозри та правову кваліфікацію своїх дій, розуміє свої права, визначені ч. ч. 2-3 ст. 285 КПК України, підставу звільнення від кримінальної відповідальності, наслідки закриття кримінального провадження з цієї підстави та бажає бути звільненим від кримінальної відповідальності на підставі ч. 4 ст. 212 КК України.

Враховуючи наведені обставини, які свідчать про наявність сукупності матеріально-правових підстав, передбачених ч. 4 ст. 212 КК України, та процесуально-правових підстав звільнення від кримінальної відповідальності, суд дійшов висновку, що клопотання прокурора слід задовольнити.

Запобіжний захід відносно підозрюваного не застосовувався. Цивільний позов у кримінальному провадженні не пред`являвся. Судових витрат у кримінальному провадженні немає.

Арешт, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 24.09.2024, на майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Комфірмат" по вул. Соборній, 35 в м. Вінниці, слід скасувати, оскільки в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба.

Арешт, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 08.08.2024 року, на майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Будмонтажпроект" по вул. Дубовецькій, 35 в м. Вінниці, слід скасувати, оскільки в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба.

Питання щодо речових доказів у кримінальному провадженні слід вирішити відповідно до вимог ст.100Кримінального процесуального кодексу України.

Керуючись ч.4ст.212 КК України, ст.ст. 100, 174, 284 - 288, 314, 369-372, 376, 395 КПК України, суд

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності, у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.09.2024 за № 72024021020000029, за підозрою ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України, - задовольнити.

Звільнити ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України, на підставі ч. 4 ст. 212 Кримінального кодексу України.

Кримінальне провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.09.2024 за № 72024021020000029, за підозрою ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 Кримінального кодексу України, - закрити.

Арешт, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 24.09.2024 року, на майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Комфірмат" по вул. Соборній, 35 в м. Вінниці - скасувати.

Арешт, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 08.08.2024 року, на майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Будмонтажпроект" по вул. Дубовецькій, 35 в м. Вінниці - скасувати.

Речові докази у кримінальному провадженні, а саме майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Комфірмат" по вул. Соборній, 35 в м. Вінниці, які, відповідно до постанови слідчого про визнання речовими доказами від 23.07.2024року зберігаються в матеріалах кримінального провадження - повернути власнику ТОВ "Комфірмат".

Речові докази у кримінальному провадженні, а саме майно, вилучене 22.07.2024 року під час проведення обшуку в приміщенні ТОВ "Будмонтажпроект" по вул. Дубовецькій, 35 в м. Вінниці, які, відповідно до постанови слідчого про визнання речовими доказами від 23.07.2024року зберігаються в матеріалах кримінального провадження - повернути власнику ТОВ "Будмонтажпроект".

Ухвала може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Вінницький міський суд Вінницької області протягом семи днів з дня її оголошення.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення07.10.2024
Оприлюднено14.10.2024
Номер документу122251441
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері господарської діяльності Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів

Судовий реєстр по справі —127/32293/24

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Романчук Р. В.

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Романчук Р. В.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Романчук Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні