Ухвала
від 14.10.2024 по справі 755/17906/24
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

У Х В А Л А

"14" жовтня 2024 р.

м. Київ

справа № 755/17906/24

провадження № 2-а/755/199/24

суддя Дніпровського районного суду м. Києва Галаган В.І., вивчивши матеріали за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у м. Києві, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,

УСТАНОВИВ:

До Дніпровського районного суду м. Києва надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у м. Києві, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. (п. 1 ч. 1 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України)

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 20 Кодексу адміністративного судочинства України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні, серед іншого, адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті. (ч. 2 ст. 20 Кодексу адміністративного судочинства України)

Як убачається із змісту поданої позовної заяви, предмет спору становлять вимоги позивача про визнання протиправною бездіяльності потенційного відповідача щодо не складання протоколу про адміністративне правопорушення та зобов`язання скласти протокол та передати його до суду.

Згідно положення ч. 1 ст. 25 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Як убачається із змісту Довідки з Єдиного демографічного реєстру позивач ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , що не відноситься до юрисдикції Дніпровського районного суду м. Києва.

Разом з тим, адресою зареєстрованого місцезнаходження потенційного відповідача Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у м. Києві є: м. Київ, вул. С. Хороброго, 9, що належить до юрисдикції Солом`янського районного суду м. Києва.

Таким чином, предмет досліджуваної позовної заяви належить до предметної підсудності місцевих загальних судів як адміністративних судів, однак позовна заява подана з порушенням правил територіальної юрисдикції, тому така справа має бути передана до Солом`янського районного суду м. Києва (03113, м Київ, вул. Полковника Шутова, 1) за місцезнаходженням відповідача, що відповідає правилу дотримання територіальної підсудності.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 30 Кодексу адміністративного судочинства України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 20, 25, 26, 29, 30, 241-243, 248, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у м. Києві, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, - передати до Солом`янського районного суду м. Києва за територіальною підсудністю.

Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Дніпровський районний суд м. Києва протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя: В.І. Галаган

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.10.2024
Оприлюднено16.10.2024
Номер документу122273123
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху

Судовий реєстр по справі —755/17906/24

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Солом'янський районний суд міста Києва

Майстренко О. М.

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Солом'янський районний суд міста Києва

Майстренко О. М.

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Дніпровський районний суд міста Києва

Галаган В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні