ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 жовтня 2024 р. м. Чернівці Справа № 600/3846/24-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправною та скасування розпорядження про анулювання ліцензії ,-
В С Т А Н О В И В:
Описова частина
Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача
В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким:
- визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Чернівецькій області №836-РЛ від 19.08.2024 р. про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 ;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Чернівецькій області видати фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що податковим органом протиправно прийнято розпорядження про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 . Позивач зазначає, що надав податковому органу повний перелік належних документів для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, однак відповідач дійшов помилкових висновків про відмову у видачі вказаної ліцензії. З вказаних підстав позивач просив суд задовольнити позов.
Відповідач заперечував проти задоволення позову та зазначив, що оскаржуване розпорядження є правомірним, оскільки позивачем не надано завірені копії акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документі, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо усіх об`єктів у місці продажу пальним, необхідних для роздрібної торгівлі. Таким чином, податковий орган вважає, що оскаржуване розпорядження прийняте правомірно та відповідно до вимог чинного законодавства, а тому просив відмовити у задоволенні позову.
Рух справи у суді
Судом відкрито провадження по справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників адміністративної справи.
Фактичні обставини справи, встановлені судом
Позивач зареєстрований як фізична особа-підприємець та здійснює господарську діяльність за кодом КВЕД - 47.30 Роздрібна торгівля пальним. (а.с. 11).
Позивач звернувся 01.08.2024 р. до відповідача із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. До вказаної заяви додано наступні документи: платіжна інструкція №1340 від 30.07.2024 р.; витяг з Державного земельного кадастру від 05.04.2024 р. №НВ-8000036402024 про земельну ділянку кадастровий номер 7323088300:01:005:0312; договір купівлі-продажу земельної ділянки від 18.10.2018 р.; паспорт прив`язки групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності по АДРЕСА_1 від 27.06.2019 р., дійсний до 27.06.2024 р.; договір оренди рухомого майна від 19.03.2018 р. б/н; акт введення в експлуатацію основних засобів від 08.08.2019 р.; дозвіл управління Держпраці у Чернівецькій області від 09.08.2018 р. №0155.18.77 на виконання робіт підвищеної небезпеки; дозвіл управління Держпраці у Чернівецькій області від 08.08.2019 р. №0133.19.77 на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. (а.с. 12-63).
19.08.2024 р. Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області прийнято розпорядження №836-РЛ про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 . У підставах для відмови вказано недотримання вимог абз. 3 ч. 42 ст. 15 Закону №481, а саме не надано завірені заявником копії акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо усіх об`єктів у місці продажу пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним. (а.с. 79).
Мотивувальна частина
Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові засади та основи державної політики щодо регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального регулюються Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального від 19.12.1995 року №481/95-ВР (далі - Закон №481/95).
Відповідно до ч. 21 ст. 15 Закону № 481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Частиною 32 ст. 15 цього ж Закону передбачено, що ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Згідно ч. 34 - 37 ст. 15 Закону № 481/95-ВР ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам).
Відповідно до ч. 40 ст. 15 Закону № 481/95-ВР для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно з ч. 42 ст. 15 Закону № 481/95-ВР відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
Відповідно до ч. 43 ст. 15 Закону № 481/95-ВР передбачено, що у разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.
Згідно з ч. 47 ст. 15 Закону № 481/95-ВР вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється.
На підставі матеріалів справи встановлено, що позивач звернувся 01.08.2024 р. до відповідача із заявою про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. До вказаної заяви додано наступні документи: платіжна інструкція №1340 від 30.07.2024 р.; витяг з Державного земельного кадастру від 05.04.2024 р. №НВ-8000036402024 про земельну ділянку кадастровий номер 7323088300:01:005:0312; договір купівлі-продажу земельної ділянки від 18.10.2018 р.; паспорт прив`язки групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (3 шт) по АДРЕСА_1 від 27.06.2019 р.; договір оренди рухомого майна від 19.03.2018 р. б/н; акт введення в експлуатацію основних засобів від 08.08.2019 р.; дозвіл управління Держпраці у Чернівецькій області від 09.08.2018 р. №0155.18.77 на виконання робіт підвищеної небезпеки; дозвіл управління Держпраці у Чернівецькій області від 08.08.2019 р. №0133.19.77 на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Попри вказане, 19.08.2024 р. Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області прийнято розпорядження №836-РЛ про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 . У підставах для відмови вказано недотримання вимог абз. 3 ч. 42 ст. 15 Закону №481, а саме не надано завірені заявником копії акта вводу в експлуатацію об`єкта або акта готовності об`єкта до експлуатації або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інших документі, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо усіх об`єктів у місці продажу пальним, необхідних для роздрібної торгівлі пальним.
З матеріалів справи вбачається, що роздрібну торгівлю пальним позивач здійснював на автозаправній станції за адресою: АДРЕСА_1 , використовуючи наступне обладнання: резервуар наземний сталевий горизонтальний циліндричний одностінний двохсекційний РГЦ-30 (15-15); паливо-роздавальна колонка №NOVA-2 KED 50-0,25-1А-2-02-В, яка, на його думку, є тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності, а саме: модульною автозаправною станцією.
Статтею 15 Закону України № 481/95-ВР визначено, що для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом з заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів, зокрема, акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності визначені Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 (далі - Порядок № 244).
Пунктом 1.3. Порядку № 244 визначено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
У відповідності до пунктів 2.1. - 2.3. Порядку № 244, підставою для розміщення тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (ТС) є паспорт прив`язки ТС. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС. До цієї заяви додаються графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1: 500 кресленнями контурів ТС з прив`язкою до місцевості; реквізити замовника (найменування/прізвище, ім`я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності. Цей перелік документів є вичерпним.
З урахуванням наведеного, суд вважає, що за відсутності законодавчо встановленої заборони на здійснення підприємницької діяльності з роздрібної реалізації пального з використанням тимчасових споруд або вимог до такої діяльності, з яких буде вбачатись така заборона, відповідач позбавлений права вимагати від особи - власника (користувача) тимчасової споруди документи, складення яких відносно такої споруди не передбачено законодавством (щодо введення в експлуатацію). Відтак, надання власником (користувачем) тимчасової споруди документу щодо введення в експлуатацію тимчасової споруду за формою передбаченою законодавчо є неможливим.
Згідно з ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Суд звертає увагу, що у провадженні Чернівецького окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа №600/1531/23-а за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження №153-рл від 23.02.2023 Про анулювання ліцензії про анулювання ліцензії №24070314201900182 від 19.08.2019, терміном дії з 19.08.2019 до 19.08.2024 (адреса місця торгівлі пальним: АДРЕСА_1 ).
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду №600/15331/23-а від 24.07.2023 р., залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 30.10.2023 р., позов задоволено.
Під час розгляду адміністративної справи №600/1531/23-а судами досліджувалось питання обов`язку позивача щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва - модульної автозаправної станції за адресою по АДРЕСА_1 .
Суди в адміністративній справі №600/15331/23-а встановили та дійшли висновку, що розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності, а саме: модульної автозаправної станції, не підлягає прийняттю в експлуатацію. Відповідно на цю модульну автозаправну станцію не може бути видано документів, котрі підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта згідно ст. 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Таким чином, оскільки установлення (розміщення) модульної автозаправної станції за адресою по АДРЕСА_1 не є будівництвом, у позивача не виникало обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.
Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України "Про архітектурну діяльність", будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до ч. 2 ст. 39 Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Акт готовності об`єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об`єкт застрахований).
Водночас установлення на бетонний майданчик АЗС, які виконані як цілісний заводський виріб і для їх установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт, зокрема, улаштування фундаменту, не є будівництвом, тому при розміщені такої АЗС не виникає обов`язку щодо прийняття в експлуатацію об`єкта будівництва.
Такий висновок міститься, зокрема, у постанові Верховного Суду від 22.07.2021 у справі № 640/19955/19.
Отже, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним суб`єкт господарювання зобов`язаний подати до ліцензійного органу акт вводу в експлуатацію об`єкта, акт готовності об`єкта до експлуатації або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта щодо виконаного цілісним заводським виробом стаціонарного АЗС, проте такий обов`язок не виникає, якщо АЗС розміщено на бетонному майданчику як цілісний заводський виріб і для його установлення не передбачено будь-яких будівельних робіт.
Аналогічний правовий висновок викладений в постанові Верховного Суду від 09.08.2022 у справі №580/2513/21.
В свою чергу, відповідачем не надано докази на підтвердження того, що Міні АЗС, яку використовує позивач за адресою: АДРЕСА_1 , відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, і для її установлення необхідно здійснити будівельні роботи.
Водночас, приписи абз. 3 ч. 40 ст. 15 Закону № 481/95-ВР не містять вичерпного переліку документів, які необхідні для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. В свою чергу, відповідач не вказав який саме документ підлягав поданню позивачем для отримання ліцензії, з урахуванням особливостей спірних правовідносин.
Отже, враховуючи встановлені у справі обставини, суд вважає, що відповідачем не враховано особливостей розміщення модульної автозаправної станції за адресою по АДРЕСА_1 , яка є тимчасовою спорудою для здійснення підприємницької діяльності та не підлягає прийняттю в експлуатацію як об`єкт будівництва.
На підставі вказаного суд вважає, що оскаржуване розпорядження Головного управління ДПС у Чернівецькій області №836-РЛ від 19.08.2024 р. прийнято необґрунтовано та безпідставно, а отже підлягає скасуванню.
Висновки за результатами розгляду справи
Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч.1 та ч. 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем не доведено суду правомірність розпорядження про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 . Крім того, судом з`ясовано, що під час подання заяви про видачу ліцензії позивач виконав вимоги ст. 15 Закону України № 481/95-ВР, а тому відповідач був зобов`язаний видати фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: АДРЕСА_1 .
З вказаних підстав, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог у повному обсязі.
Судові витрати
Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
У зв`язку із задоволенням позову, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 139, 241, 250, 257, 262 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Чернівецькій області №836-РЛ від 19.08.2024 р. про відмову у видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 .
3. Зобов`язати Головне управління ДПС у Чернівецькій області видати фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: АДРЕСА_1 .
4. Стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в сумі 3028 грн згідно квитанції від 30.08.2024 року.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складання.
Найменування сторін:
позивач: фізична особа-підприємець ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
відповідач: Головне управління ДПС у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 200-А, м. Чернівці, 58013, код ЄДРПОУ 44057187).
Суддя Т.М. Брезіна
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2024 |
Оприлюднено | 17.10.2024 |
Номер документу | 122305325 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Брезіна Тетяна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні