Вирок
від 15.10.2024 по справі 344/15947/24
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/15947/24

Провадження № 1-кп/344/1241/24

ВИРОК

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 жовтня 2024 року м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області в складі:

головуючої судді ОСОБА_1 ,

з участю секретаря: ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

захисника ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Івано-Франківську в порядку спеціального судового провадження кримінальне провадження з обвинувальним актам про обвинувачення

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с.Нова Кам`янка Великоолександрівського району Херсонськоъ області, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , громадянки України, ІПН НОМЕР_1 , раніше не судимої,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.111-2 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_5 вчинила умисні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору (пособництво),збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинені громадянином України, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрацій держави-агресора; добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам держави-агресора та окупаційній адміністрації держави-агресора.

Кримінальне правопорушення вчинено за наступних обставин.

Громадянка України ОСОБА_5 , залишившись на тимчасово окупованій території Херсонської області, в порушення вимог ст. 65 Конституції України, якою передбачено обов`язок громадян України щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, знаючи, що російська федерація веде агресивну війну проти України, будучи прихильником окупації російською федерацією частини території України та встановлення на окупованих територіях незаконно створених російською федерацією органів влади, усвідомлюючи вчинення дій спрямованих на шкоду державній безпеці, суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості України, умисно, з корисливих мотивів, добровільно прийняла рішення співпрацювати з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора, шляхом підтримання та реалізації їх дій та рішень, передачі матеріальних ресурсів та активів підприємства представникам держави-агресора, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора.

З моменту окупації селища Веселе та села Козацьке Новокаховської міської територіальної громади, тобто з 24.02.2022, громадянка України ОСОБА_5 умисно вчинила дії, спрямовані на допомогу збройним формуванням держави-агресора, шляхом передачі матеріальних ресурсів та інших активів, наявних у її розпорядженні, а саме приміщень та території виноробні ПрАТ «Князя Трубецького» для розміщення особового складу російських окупаційних військ, броньованої та колісної техніки ворога.

Зокрема, ОСОБА_5 , вступивши в контакт з представниками командування окупаційних військ російської федерації з позивними « ОСОБА_6 » та «Самсон», добровільно надала територію підприємства, готель та виробничі приміщення для розташування штабу невстановленого військового формування російської федерації, підрозділів тилового забезпечення, зв`язку та медичного забезпечення, у тому числі для розміщення підрозділів військової частини НОМЕР_2 російської федерації.

Діючи з корисливою метою, ОСОБА_5 , надавши дозвіл на розміщення на території підприємства ПрАТ «Князя Трубецького» підрозділів окупаційних військ, взамін на це домовилась з ними про їх охорону цими підрозділами. За таких обставин з березня 2022 року ПрАТ «Князя Трубецького» став співпрацювати з тимчасово окупованими територіями, поставляючи туди виноробну продукцію підприємства.

01 квітня 2022 року головою окупаційної адміністрації Херсонської області - ВЦА Херсонської області, видана постанова № 01-р (є загальнодоступною, опублікована на сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_3 якою затверджено положення «Про тимчасову адміністрацію з управління майном суб`єктів господарювання», згідно якого тимчасова адміністрація - це спеціальний режим зовнішнього керівництва майном та майновими правами суб`єкта господарювання; спеціальний орган управління майном та майновими правами суб`єкта господарювання, тимчасово виконуючий функції виконавчого органу даного суб`єкта господарювання по відношенню до належного йому майна і майнових прав для забезпечення збереження майна і здійснення заходів по управлінню ним. Тимчасовий адміністратор - юридична або фізична особа-підприємець, що виконує функції тимчасової адміністрації. Керівник тимчасової адміністрації - особа, яка призначається за поданням тимчасового адміністратора уповноваженим органом виконавчої влади. Члени тимчасової адміністрації - особи, призначені тимчасовим адміністратором для здійснення цілей і функцій тимчасової адміністрації із числа працівників суб`єкта господарювання або тимчасового адміністратора.

Узурпувавши владні повноваження на тимчасово окупованій території Херсонської області, представники окупаційної адміністрації, як зазначено вище, стали формувати вертикаль влади, вживати безліч військових, соціальних, економічних, правових, бюрократичних та адміністративних заходів для того, щоб стерти українську ідентичність місцевих жителів, у тому числі проводити примусову паспортизацію, перереєстрацію українських підприємств та майна юридичних та фізичних осіб за російським законодавством.

З метою забезпечення адміністрування податків та зборів окупаційна адміністрація анонсувала перереєстрацію українських підприємств на тимчасово окупованій території за російським законодавством.

Відповідно до ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Разом з тим, відповідно до пункту 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території» здійснення господарської діяльності юридичними особами місцезнаходженням яких є тимчасово окуповані території дозволяється виключно після зміни їх податкової адреси на іншу територію України.

Громадянка України ОСОБА_5 , діючи з прямим умислом, спрямованим на допомогу державі-агресору (пособництво), окупаційній адміністрації держави-агресора, з метою заподіяння шкоди Україні, реалізовуючи рішення окупаційної адміністрації, 14.09.2022 в так званій «Налоговой службе Херсонской области» зареєструвала в «Реестре юридических лиц» за російським законодавством «Частное акционерное общество «Князя Трубецкого» з реєстраційним номером НОМЕР_3 , кодом платника податків НОМЕР_4 , налагодила діяльність підприємства на тимчасово окупованій території та реалізацію його продукції, ініціювала перед окупаційною адміністрацією налагодження податкового та правового співробітництва, участь акціонерного товариства в програмах «державної підтримки», а також після прийняття державою-агресором рішення про «паспортизацію» громадян України, добровільно набула російського громадянства.

Зокрема, 26.07.2022 ОСОБА_5 звернулась з листом № 39 до так званого «Главы ВГА Херсонской области ОСОБА_7 » з пропозицією роз`яснити правові та податкові умови співробітництва з суб`єктами російської федерації, вказавши при цьому, що «завод готов предоставить российскому потребителю лучшие вина, произведенные на благодатной земле Херсонщины».

Так, 23.08.2022 ОСОБА_5 звернулась з листом № 43 до так званого «Главы ВГА Херсонской области ОСОБА_7 » з пропозицією надати їй 1600 га землі колишнього заводу «Таврія» для вирощування винограду.

Також 30.08.2022 ОСОБА_5 неодноразово зверталась з листами до так званого військового коменданта Херсонської області з проханням надати підприємству можливість переправи продукції паромом через ріку Дніпро без черги.

Здійснюючи господарську діяльність на тимчасово окупованій території, реалізовуючи продукцію підприємствам російської федерації, сплачуючи податки та збори до бюджету російської федерації, ОСОБА_5 з метою заподіяння економічної та політичної шкоди Україні добровільно збирає, підготовлює та передає матеріальні ресурси та інші активи представникам держави-агресора, окупаційній адміністрації держави-агресора, сприяє встановленню контролю російської федерації над економічними процесами в Україні.

Судовий розгляд у межах даного кримінального провадження здійснювався за відсутності обвинуваченої (in absentia) ОСОБА_5 , яка показань суду не надавала та будь-яких клопотань від останньої на адресу суду не надходило.

Повістки про виклик обвинуваченої ОСОБА_5 , а також інформацію про процесуальні документи надсилались та публікувались відповідно до вимог не у засобах масової інформації та на сайті суду.

Таким чином, суд вважає, що наявні у справі документи свідчать про відмову ОСОБА_5 , яка в свою чергу повинна була знати про розпочате кримінальне провадження, від здійснення свого права стати перед українським судом та захищати себе безпосередньо в такому суді, а так само свідчать про її наміри від ухилення від кримінальної відповідальності.

В той же час, ухилення обвинуваченої ОСОБА_5 від правосуддя суд оцінює як реалізацію останньою її невід`ємного права на свободу від самозвинувачення чи самовикриття (п/п. «g» п. 3 ст. 14 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, ст. 63 Конституції України), як одну з ключових гарантій презумпції невинуватості.

При цьому, дане кримінальне провадження здійснювалось за обов`язковою участю захисника, який був забезпечений державою з Західного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої правової допомоги в Івано-Франківській області.

За таких обставин, відповідно до вимог ст.323 КПК України, суд вважає що є всі правові підстави проводити розгляд даного кримінального провадження за правилами спеціального судового провадження.

Зважаючи на специфіку спеціального судового провадження (ч. 3 ст. 323 КПК України), суд, зберігаючи неупередженість та безсторонність, надає особливого значення охороні прав та законних інтересів обвинуваченого, як учасника кримінального провадження, яке відбувається за його відсутності, забезпеченню повного та неупередженого судового розгляду з тим, щоб до обвинуваченого була застосована належна правова процедура в контексті приписів ст. 2 КПК України з дотриманням всіх загальних засад кримінального провадження з урахуванням особливостей, встановлених виключно законом. Ці особливості вимагають від суду прискіпливої оцінки кожного поданого доказу обвинувачення, відтак поріг вимогливості до доказування у даному випадку має бути підвищений.

Винуватість ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованого кримінального правопорушень підтверджується, протоколами слідчих та процесуальних дій та іншими документами, у тому числі матеріалами відеозаписів, зафіксованих на оптичних носіях інформації, дослідженими під час судового розгляду кримінального провадження, які суд вважає належними та допустимими доказами.

Так, відповідно до витягу з Єдиного реєстру досудового розслідування за № 22023090000000072 встановлено, що окремі громадяни України вчинили умисні дії, спрямовані на допомогу державі - агресору, її збройним формуванням, з метою завдання шкоди Україні шляхом підтримки та реалізації рішень і дій держави-агресора та окупаційної адміністрації, передачі активів збройних формуванням, окупаційній адміністрації держави-агресора.

Згідно рапорту від 20.03.2023 року старшого оперуповноваженого 1 сектору 2 відділу ГВ ЗНД УСБУ в Івано-Франківської області ОСОБА_8 , 2 відділом ГВ ЗНД Управління отримано інформацію щодо пособництво державі-агресору, збройним формуванням та окупаційній адміністрації, вчинене громадянином України в умовах воєнного або надзвичайного стану. Так, ОСОБА_5 після окупації частини Херсонської області та встановлення на ній окупаційної адміністрації здійснювала активну підтримку рішень держави-агресора, її окупаційної адміністрації, брала участь в їх реалізації, а також передала частину активів ПрАТ «Князя Трубецького» зброй1ним формуванням держави-агресора. Зокрема, ОСОБА_5 , після прийняття державою-агресором рішення про 2паспортизацію» громадян України добровільно набула російського громадянства, при цьому, будучи головою правління ПрАТ «Князя Трубецького»(ЄДРПОУ 00413720, Херсонська область, Бериславський район, с. Веселе, вул. Свиридова,3) та, підтримуючи рішення окупаційної адміністрації про реєстрацію суб`єктів господарювання в її податкових органах, здійснила перереєстрацію зазначеного акціонерного товариства, продовжила господарську діяльність підприємства у співпраці з окупаційною адміністрацією, налагодила податкове «співробітництво» з нею,ініціювала участь ПрАТ в програмах «державної підтримки» окупаційної адміністрації та вчиняла дії, спрямовані на реалізацію рішень держави-агресора та її окупаційної адміністрації. Разом з тим, остання передала частину приміщень ПрАТ «Князя Трубецького»( збройним формуванням держави-агресора, зокрема, для розміщення військовослужбовців російських окупаційних військ, боєприпасів, броньованої та колісної техніки ворога, а також зверталася до представників держави-агресора та її окупаційної адміністрації щодо встановлення на об`єктах заводу воєнізованої охорони.

Відповідно до акту огляду від 17.03.2023 року проведено огляд відеохостингу, що надає послуги з розміщення відеоматеріалів « ОСОБА_9 » на предмет можливого надання громадянами України приміщень для розміщення російських окупаційних військ, складів з боєприпасами та укриттів для колісної та броньованої техніки противника. Так, на вказаному ресурсі за посиланням «youtu.be/6utF5QCZDnA» на YouTube-каналі «24 канал» 12 серпня 2022 року розміщено відеоматеріал під назвою « ІНФОРМАЦІЯ_4 »/електроопори у напрямку Криму упали не просто так,- ОСОБА_10 ». Так, на відеоролику, херсонський активіст ОСОБА_11 зазначає, що « про один з цих 9 ударів, це була фірма, яка називається АТ «Князя Трубецького» величезні виноградники на правому березі Дніпра навпроти окупованої ІНФОРМАЦІЯ_5 , ця фірма ними опікувалася і робила вино з них, а заразом розвивала туризм, ну попри таку російську назву, скажімо так, вони були досить корисні для мирної Херсонщини, а зараз їх приміщення стали в користь для окупантів, тому що там одночасно величезні склади, їх кілька там, майданчики для відстою транспорту і водночас дуже таки комфортабельні готелі, при чому таки кілька готелів на одній території, все це в перемішку з от цими складами і як виявилося після удару, коли пішла детонація і хлопки, і горіння, яке зараз досі триває, то скоріш за все, там вони ж розмістили склади з боєприпасами і відповідно через це ж і постраждали».

Диск з файлами, що є додатком до цього акту огляду, досліджено безпосередньо у судовому засіданні, який повністю відповідає акту огляду.

Відповідно до акту огляду від 20.03.2023 року проведено огляд соціальної мережі Facebook, а саме офіційної інтернет-сторінки виноробні « ОСОБА_12 » на яку підписано 19 000 осіб. Так, 31 березня 2022 року на вказаній сторінці опубліковано допис «Виноробня PRINCE TRUBETSKOI WINERY знаходиться у селі Веселе Херсонської області на території, що тимчасово контролюється окупантами. … Співробітники виноробні не постраждали. Люди, які працюють разом з нами - це найбільша цінність і ми дбаємо про їх безпеку. Саме тому, наразі це вся інформація, яку ми можемо на даний час поділитися. Просимо нас зрозуміти та утриматися від уточнюючих питань та розпитів щодо подробиць».

Відповідно до акту огляду від 20.03.2023 року проведено огляд сервісу моніторингу реєстраційних даних українських компаній і судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень та контролю контрагентів «Opendata». Згідно даних сервісу, місцезнаходження юридичної компанії ПрАТ «Князя Трубецького» є АДРЕСА_2 . Разом з тим, відповідно до даних сервісу керівником (головою правління) є ОСОБА_5 .

Як вбачається із Протоколу за результатами зняття інформації з електронних інформаційних систем від 27.04.2023 року, опрацьовано інформацію, яка надходила, зберігалася та відправлялася із електронної поштової скриньки « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». Вказана інформація містить дані щодо функціонування ПрАТ «Князя Трубецького» (договори, платіжні доручення, звернення, прайси і тп.).

Як вбачається із Протоколу за результатами зняття інформації з електронних інформаційних систем від 27.05.2023 року, за результатами проведення негласної слідчої(розшукової) дії в період з 28 березня по 26 травня 2023 року, отримано інформацію щодо переписок абонента « НОМЕР_5 » ( ОСОБА_13 ) з іншими абонентами. В ході переписок ОСОБА_5 з абонентом « ОСОБА_14 » встановлено, що остання підтверджує факт дислокації російських окупаційних військ в приміщеннях виноробні « ОСОБА_12 ». 15 серпня 2022 року користувач з ім`ям « ОСОБА_15 » звітує ОСОБА_5 про кількість замовлень та цікавиться умовами можливої доставки. Окрім того, користувачами обговорюється питання оплати за поставлений товар: безготівковим чи готівковим способом. Цікавиться можливістю обміняти гривні на рублі.

28 травня 2022 року ОСОБА_5 у переписці з користувачем « ОСОБА_16 » згадує, що на заводі з`явився «новий власник дуже високого рангу». 12 серпня 2022 року ОСОБА_5 у діалозі з користувачем « ОСОБА_16 » згадує факт перебування представників російських окупаційних військ на заводі « ОСОБА_12 ».

У переписці з абонентом під іменем « ОСОБА_17 », ОСОБА_5 зазначає, що військові охороняють периметр заводу, живуть на прохідній та в готелі (в т.ч. медичне забезпечення російських окупаційних військ). В ході обговорення ОСОБА_5 зазначає, що медики можливо покинуть приміщення ПрАТ «Князя Трубецького», а інші військові залишаться для оборони підступів до Каховської ГЕС. Окрім того, ОСОБА_5 зазначає, що познайомилася з «куратором» району з числа представників державних органів суб`єкта федерації рф.

В ході спілкування ОСОБА_5 02 березня 2022 року згадує, що на завод « ІНФОРМАЦІЯ_7 » доступу немає, оскільки на прохідній представники російських окупаційних військ зробили свій штаб. Стріляють коли підходять.

Диск з файлами, що є додатком до цього протоколу, досліджено безпосередньо у судовому засіданні, який повністю відповідає акту огляду.

Як вбачається із Протоколів за результатами зняття інформації з електронних інформаційних систем від 23.02.2024 року встановлено наявність переписок між абонентами серед яких є переписки з ОСОБА_5 про ситуацію на ПрАТ «Князя Трубецького».

Диски з файлами, що є додатками до цих протоколів огляду, досліджено безпосередньо у судовому засіданні, які повністю відповідають протоколу огляду.

З протоколу пред`явлення для впізнання від 02.04.2024 року, свідок ОСОБА_18 на фото під номером 3 впізнав ОСОБА_5 . З довідки до протоколу пред`явлення для впізнання на фото № 3 зображена ОСОБА_5 .

Диск з файлом, що є додатком до цього протоколу огляду, досліджено безпосередньо у судовому засіданні, який повністю відповідає протоколу огляду.

З протоколу пред`явлення для впізнання від 28.03.2024 року, свідок ОСОБА_19 на фото під номером 3 впізнала ОСОБА_5 . З довідки до протоколу пред`явлення для впізнання на фото № 3 зображена ОСОБА_5 .

Диск з файлом, що є додатком до цього протоколу огляду, досліджено безпосередньо у судовому засіданні, який повністю відповідає протоколу огляду.

Протокол допиту свідка в порядку ст. 615 КПК України, який фіксувався за допомогою технічних засобів відеофіксації та відповідний запис допиту свідка ОСОБА_19 досліджено безпосередньо у судовому засіданні.

Відповідно до Протоколу огляду від 04.04.2024 року проведено огляд диску формату DVD-R №9018 від 25.04.2023 року, який є додатком до протоколу за результатими проведення негласних слідчих (розшукових) дій р.№60/5/2/1-2028 від 27.05.2023 (розсекречено) на які збережено відомості з ідентифікаційними ознаками мобільного додатку «Telegram» за номером оператора мобільного зв`язку НОМЕР_5 ( ОСОБА_13 ). Так, 02 листопада ОСОБА_5 ініціює перед користувачем, записаним під іменем « ОСОБА_20 » поселення на заводі «поліції», зазначивши при цьому, що є житло та умови. Також, ОСОБА_5 надсилала користувачу « ОСОБА_20 » офіційне звернення від імені ПрАТ «Князя Трубецького» на ім`я губернатора Псковської області РФ №749 від 03.11.2022 року, з метою встановлення охорони на заводі.

Після надходження провадження до суду, обвинувачена ОСОБА_5 інформувалася також у всі доступні процесуальні можливості для суду, передбачені ст.323 КПК України. Зокрема, повідомлення про виклик до суду розміщувалися на офіційному веб-сайті суду - ІНФОРМАЦІЯ_8 а також публікувалися в газеті «Урядовий кур`єр». Крім того, про всі судові засідання інформувався захисник обвинуваченої - адвокат ОСОБА_4 , також всі копії процесуальних документів, що підлягають врученню обвинуваченому, надсилалися захиснику.

Ухвалою слідчого судді Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області від 19.08.2024 року про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.111-2 КК України встановлено, що ОСОБА_5 умисно переховується від слідства та суду на тимчасово окупованій території України.

Розглянувши дане кримінальне провадження з дотриманням положень ч.1 ст.337 КПК України в межах висунутого обвинувачення, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку, вважає надані докази належними, допустимими, достовірними та в сукупності достатніми для прийняття рішення про винуватість обвинуваченої ОСОБА_5 у вчиненні нею інкримінованого злочину.

Таким чином, оцінюючи всі зібрані по справі докази в їх сукупності, які є належними та допустимими, суд приходить до висновку, що ОСОБА_5 вчинила умисні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору (пособництво),збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинені громадянином України, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації та підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрацій держави-агресора; добровільного збору, підготовки та передачі матеріальних ресурсів чи інших активів представникам держави-агресора та окупаційній адміністрації держави-агресора.

Призначаючи покарання обвинуваченій, суд враховує ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, особу винної.

Обставин, що пом`якшують покарання обвинуваченого судом не встановлено.

Обставиною, що обтяжує покарання обвинуваченого є вчинення злочину з використанням умов воєнного стану.

При призначенні покарання суд враховує дані, що характеризують обвинуваченої, її вік, характеристику за місце проживання, те що на обліку у лікаря психіатра та нарколога не перебувала, раніше не судима.

Відповідно до ч.2 ст.65 КК України особі, яка вчинила кримінальне правопорушення, має бути призначене покарання, необхідне й достатнє для її виправлення та попередження нових кримінальних правопорушень.

Згідно з ч.2 ст.50 КК України покарання має на меті не тільки кару, а й виправлення засуджених, а також запобігання вчиненню нових кримінальних правопорушень як засудженими, так і іншими особами.

Покарання обвинуваченій ОСОБА_5 слід призначити в межах санкції ч.1 ст. 111-2 КК України у виді позбавлення волі з з позбавленням права обіймати посади в органах державної влади та органах місцевого самоврядування з конфіскацією всього належного їй майна.

Вказане покарання буде необхідне та достатнє для її виправлення і попередження вчинення нових кримінальних правопорушень.

Витрати на залучення експертів та речові докази відсутні.

Цивільний позов в даному кримінальному провадженні не заявлявся.

Відповідно до ч.15 ст.615 КПК України, керуючись ст.ст.323, 368, 370, 373-375 КПК України, суд, -

У Х В А Л И В :

ОСОБА_5 визнати винуватою у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.111-2 КК України, та призначити їй покарання у виді позбавлення волі на строк дванадцять років з позбавленням права обіймати посади в органах державної влади та органах місцевого самоврядування на строк п`ятнадцять років з конфіскацією всього належного йому майна.

Строк відбуття покарання ОСОБА_5 обчислювати з моменту її фактичного затримання для відбуття покарання за даним вироком.

Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку суду.

Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Вирок може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд протягом тридцяти днів з дня його оголошення.

Копію вироку, яка підлягає врученню ОСОБА_5 , вручити захиснику, а інформацію про вирок опублікувати в газеті «Урядовий кур`єр» та на офіційному веб-сайті суду відповідно до вимог ст. 323 КПК України.

Суддя ОСОБА_1

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122345141
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти основ національної безпеки України Пособництво державі-агресору

Судовий реєстр по справі —344/15947/24

Вирок від 15.10.2024

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Ковалюк І. П.

Ухвала від 02.10.2024

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Ковалюк І. П.

Ухвала від 02.09.2024

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Ковалюк І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні