Ухвала
від 17.10.2024 по справі 405/3298/24
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/3298/24

провадження № 1-кс/405/2803/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.10.2024 м. Кропивницький

слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судув м.Кропивницькому клопотання старшогослідчого вОВС ВРОТЗ СУГУНП вКіровоградській області ОСОБА_3 протимчасовий доступдо речейі документів,у кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань за № 12024120000000422 від 01.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України

ВСТАНОВИВ:

слідчий ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Ленінського районного суду м. Кіровограда з клопотанням про тимчасовий доступдо речейі документіву вказаномувище кримінальномупровадженні,в обґрунтуванняякого зазначив,що відділомрозслідування ОТЗСУ ГУНПв Кіровоградськійобласті здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань№12024120000000422від 01.04.2024за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191 КК України.

У судове засідання слідчий та особа, у володінні якої перебувають документи не зявилися.

Слідчий суддя ухвалив здійснити розгляд клопотання на підставі наявних матеріалів.

Із матеріалів наданих УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ, які були отримані під час проведення оперативно-розшукових заходів вбачаються ознаки вчинення кримінального правопорушення за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами, які були виділені протягом 2023-2024 років ІНФОРМАЦІЯ_1 на проведення ремонтно-будівельних робіт на об`єктах освітньої та комунальної сфери.

Встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_4 » (підрядники), укладені наступні договори підряду на виконання ремонтно-будівельних робіт.

31.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі ОСОБА_6 (Підрядник), укладено договір підряду №36/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування». Згідно умов вищезазначеного договору та додаткових угод до нього загальна вартість робіт складає 23 865 394, 38 грн. в т.ч. ПДВ, а вартість робіт, яка доручається підряднику в 2023 році становить 6 511 500,15 грн. строк дії договору до 31.12.2024. Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, сума оплати склала 6 511500,15 грн., на даний час вищезазначений договір було розсторгнуто, у зв`язку з односторонньою відмовою Замовника, у наслідок неможливості Підрядника виконати умови даної угоди у визначений строк. Крім того встановлено, що на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 по цьому ж Об`єкту із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було укладено наступні договори підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн. та № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн., які на даний час виконані у повному обсязі.

03.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ТОВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_7 (Підрядник), укладено договір №09/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Нове будівництво каналізаційної насосної станції по АДРЕСА_2 . Коригування». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт було визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 3 783 714, 54 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.

24.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ПП « ОСОБА_4 », в особі директора ОСОБА_8 (Підрядник), укладено договір 31/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_6 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 ». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 5 668 278,00 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.

13.12.2023 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ПП « ОСОБА_4 », в особі директора ОСОБА_8 (Підрядник), укладено договір 46/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_6 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 1 956 366 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.

За отриманою УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ інформацією, в звітній документації по вказаним об`єктам вносилися завідомо неправдиві дані щодо обсягів фактично виконаних робіт та цін на матеріали, що використовувались на Об`єктах.

За результатами виконаних робіт були складені акти форми КБ-2в із завищеними показниками вартості попередньо зазначених матеріалів та обладнання, а також з обсягами робіт, які Замовником були підписані без зауважень та профінансовані, в частині, передбачених кошторисних призначень. Вказана ситуація призвела до надмірних витрат виділених коштів та як наслідок, їх неефективного використання з подальшим привласненням.

Отже в діях службових осіб вбачаються ознаки вчинення Кримінального правопорушення.

Встановлено, що по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування» працівниками з технічного нагляду були визначені ОСОБА_9 та ОСОБА_10 .

З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_4 ) щодо фінансово господарських відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_5 ) по укладених договорах підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн., № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн., №38/2022 від 29.12.2022 та №36/2023 від 31.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування», а саме:

-договір на проведення будівельних робіт з додатковими угодами та всіма невід`ємними додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, календарний план фінансування робіт, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки до договірної ціни та ін.), документи про розірвання договорів з невід`ємними додатками;

-платіжних документів про перерахування (отримання) коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування (рух коштів по рахунку);

-проекту і проектно-кошторисної документації по об`єкту реконструкції, договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;

-звітну документацію (примірної форми КБ-2в) по вищевказаному об`єкту, зокрема з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3);

-виконавчу документацію по вищевказаному об`єкті: виконавчі креслення, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного та авторського нагляду, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались під час проведення робіт в повному обсязі;

-підтверджуючу документацію на придбання матеріалів, що використовувались на вказаному об`єкті (накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки на оплату тощо) в повному обсязі;

-підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;

-договори субпідряду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);

- накази про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб, які здійснювали контроль і підписували документи про приймання вказаних будівельних робіт, здійснювали технічний і авторський нагляд, їх посадових інструкцій, актів приймання виконаних робіт, наказів (розпоряджень) про визначення працівників для здійснення технічного і авторського нагляду на об`єкті та повноваження приймання виконаних робіт;

-договори на здійснення технічного і авторського нагляду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);

-експертні звіти (експертизи), що стосуються об`єктів ремонту та проектно-кошторисної документації;

-установчі документи Управління капітального будівництва, документи що стали підставою проведення реорганізації, установчі документи ІНФОРМАЦІЯ_7 в період починаючи з 2018 року;

-накази про призначення (переведення, звільнення, відпустки, відрядження) ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 , які здійснювали технічний нагляд та підписували звітні документи за період з 01.01.2019 по 01.09.2024;

- посадові інструкцій, функціональні обов`язки, контракти, накази (розпорядження) що стосуються ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та їх функціональних обов`язків за період з 01.01.2019 по 01.09.2024

- накази про призначення працівників ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 для здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування», їх закріплення для перевірки та підписання документів та повноваження приймання виконаних робіт з будівництва за період з 01.01.2019 по 01.09.2024,

-документи тендерної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування».

Порядок реалізації повноважень (правова процедура) слідчого, щодо витребування документів від підприємств, установ та організацій визначений главою 15 КПК України і здійснюється у формі отримання тимчасового доступу до речей і документів.

Наказом №53/5 від 08.10.1998 року «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» (далі - Інструкція) передбачено в 5.1. Основними завданнями будівельно-технічної експертизи є:

-визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;

-визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;

-визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об`єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;

-визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;

Інструкцією в п. 5.1.3. зазначено, що для вирішення питань: про відповідність розробленої проектно-кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо); відповідність фактично виконаних будівельних робіт проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва; визначення переліку та об`ємів фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об`єктів; визначення вартості фактично виконаних робіт з будівництва об`єктів; визначення відповідності обсягів та вартості фактично виконаних будівельних робіт обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією; відповідності первинної звітної документації з будівництва за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва - експерту необхідно надати договірну документацію (договори підряду та додатки до них, додаткові угоди тощо), а також проектно-кошторисну та первинну звітну і виробничу документацію (форми КБ-2в, КБ-3, відомості списання матеріалів, журнал виконання робіт, акти огляду прихованих робіт, акти випробувань тощо) на виконання будівельних робіт.

Також, Інструкцією в п.5.1.4.зазначено, що для вирішення питань: про відповідність об`єктів нерухомого майна проектно-технічній документації на їх будівництво (ремонт, реконструкцію) та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (містобудівним, протипожежним, санітарно-гігієнічним тощо); відповідність виконаних будівельних робіт (окремих елементів об`єктів, конструкцій, виробів, матеріалів) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП, стандартам, технічним умовам тощо) - експерту необхідно надати проектну та первинну звітну та виробничу документацію на будівництво об`єкта, документ про приймання в експлуатацію об`єкта будівництва, матеріали технічної інвентаризації на об`єкт, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів тощо.

Необхідність здійснення тимчасового доступу до речей і документів та можливість їх вилучення є необхідним для надання їх на ознайомлення експертам, що здійснюватимуть проведення судових будівельно-технічних, товарознавчих та економічних експертиз; встановлення суб`єктів господарювання, які постачали на Підрядника будівельні матеріали, товари та які використані на об`єкті. Отримана інформація надасть можливість встановити найменування поставленого обладнання, їх ідентифікуючі та характеризуючі дані, ціну, дату поставки, кількість, дату проведення господарських операцій, тощо. Крім того, вказані документи мають ознаки речових доказів у даному кримінальному провадженні.

З огляду на викладене, та враховуючи, що у матеріалах даного кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що перераховані документи самі по собі та у сукупності з іншими наявними у матеріалах провадження документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також можуть бути використані як предмет дослідження під час проведення відповідних судових експертиз, встановлення повного кола підприємств, які брали участь в документальному оформленні і проведенні фінансово господарських операцій, ланцюгу руху коштів між ними, порядку проведення розрахунків, а також встановлення причетних до цього осіб, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні вищевказаних документів.

Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ФОП ОСОБА_13 та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 369-372 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

клопотання слідчого задовольнити.

Надати старшому слідчому в ОВС відділу СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи: ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів (інформації) в належним чином завірених копіях, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_4 ) щодо фінансово господарських відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_5 ) по укладених договорах підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн., № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн., №38/2022 від 29.12.2022 та №36/2023 від 31.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування», а саме:

-договір на проведення будівельних робіт з додатковими угодами та всіма невід`ємними додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, календарний план фінансування робіт, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки до договірної ціни та ін.), документи про розірвання договорів з невід`ємними додатками;

-платіжних документів про перерахування (отримання) коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування (рух коштів по рахунку);

-проекту і проектно-кошторисної документації по об`єкту реконструкції, договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;

-звітну документацію (примірної форми КБ-2в) по вищевказаному об`єкту, зокрема з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3);

-виконавчу документацію по вищевказаному об`єкті: виконавчі креслення, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного та авторського нагляду, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались під час проведення робіт в повному обсязі;

-підтверджуючу документацію на придбання матеріалів, що використовувались на вказаному об`єкті (накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки на оплату тощо) в повному обсязі;

-підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;

-договори субпідряду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);

- накази про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб, які здійснювали контроль і підписували документи про приймання вказаних будівельних робіт, здійснювали технічний і авторський нагляд, їх посадових інструкцій, актів приймання виконаних робіт, наказів (розпоряджень) про визначення працівників для здійснення технічного і авторського нагляду на об`єкті та повноваження приймання виконаних робіт;

-договори на здійснення технічного і авторського нагляду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);

-експертні звіти (експертизи), що стосуються об`єктів ремонту та проектно-кошторисної документації;

-установчі документи Управління капітального будівництва, документи що стали підставою проведення реорганізації, установчі документи ІНФОРМАЦІЯ_7 в період починаючи з 2018 року;

-накази про призначення (переведення, звільнення, відпустки, відрядження) ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 , які здійснювали технічний нагляд та підписували звітні документи за період з 01.01.2019 по 01.09.2024;

- посадові інструкцій, функціональні обов`язки, контракти, накази (розпорядження) що стосуються ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 та їх функціональних обов`язків за період з 01.01.2019 по 01.09.2024

- накази про призначення працівників ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 для здійснення технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування», їх закріплення для перевірки та підписання документів та повноваження приймання виконаних робіт з будівництва за період з 01.01.2019 по 01.09.2024,

-документи тендерної пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування».

Строк дії ухвали визначити до 17.12.2024 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Оригінал ухвали виготовлено в 2-х примірниках.

Слідчий суддя ОСОБА_22

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення17.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122346144
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/3298/24

Ухвала від 17.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 30.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні