Рішення
від 15.10.2024 по справі 200/5077/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 жовтня 2024 року Справа№200/5077/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого суддіЗагацької Т.В. розглянув за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (84122, Донецька область, м. Слов`янськ, пл.Соборна, 3, ЄДРПОУ 13486010) про визнання дій протиправними, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

У липні 2024 року ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, в якому просить:

- визнати протиправними дії відповідача стосовно запровадження окремого порядку поновлення пенсії позивачки, не встановленого в Законі України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування;

- скасувати протокол/призначення пенсії (рішення) 914420183080 від 05.01.2024 та позначку в пенсійної справі в особливостях пенсійної справи позивача не підлягає МП. признач. за ріш. суду в твердому розмірі , а в графі ознаки роботи - Працює;

- зобов`язати відповідача: для розрахунку пенсії позивача усунутись від опрацювання справи позивача в режимі макетної обробки; здійснити розрахунок та виплату недоотриманої пенсії ОСОБА_1 за період з 09.10.2009 по 09.09.2014 з урахуванням її осучаснення відповідно до ст.27, 28 та ч.2, 3 ст. 42 та пунктів 4-1, 4-3 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 № 251 та від 20.02.2019 № 124 "Питання проведення індексації пенсій у 2019 році", в чинній редакції на момент нарахування до фактичної виплати пенсії позивачу, з нарахуванням компенсації втрати частини доходів, на визначений ним банківський рахунок.

В обґрунтування позову вказано, що відповідач відповідно до запровадженого їм окремого порядку поновлення пенсії, з метою позбавлення позивача його власності пенсій в розмірі встановленому в Законі №1058-IV протиправно - виключив позивача з кола осіб яким він проводить масові перерахунки пенсії, про що свідкує відповідна позначка в особливостях - не підлягає МП. признач. за ріш. суду в твердому розмірі, а в графі ознаки роботи - Працює, протиправно поновив пенсію у розмірі пенсії на день її припинення (01.01.2010), а не на момент її поновлення. Крім того, на думку позивача, відповідачем протиправно не виплачено пенсію позивачу з нарахуванням компенсації втрати частини доходів на визначений позивачем банківський рахунок. Наведені обставини стали підставою для звернення до суду.

Ухвалою суду від 19.08.2024 відкрито провадження по даній справі, вирішено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідач надав відзив на позовну заяву в якому зазначив, що Головним управлінням в межах компетенції відповідно до покладених судом зобов`язань виконано рішення суду та нараховано пенсію ОСОБА_1 за період з 09.10.2009 по 09.09.2014 у сумі 2466,77 грн. Виплату нарахованих пенсійних коштів здійснено в повному обсязі через АТ КБ «Приватбанк», а саме:

- у квітні 2024 року - в розмірі 2520,67 грн, в тому числі 2454,24 грн за період з 09.10.2009 по 31.08.2014 (доплата за Рішенням суду) та 66,43 грн (доплата надбавки «діти війни») за лютий 2024 року;

- у травні 2024 року - в розмірі 12,53 грн за період з 01.09.2014 по 09.09.2014 (доплата за Рішенням суду).

Вважає безпідставними твердження позивача про нарахування Управлінням пенсії у меншому розмірі, ніж передбачено чинним законодавством, оскільки такі базуються на власному припущенні та суб`єктивному тлумаченні вимог чинного законодавства.

Відтак, на думку представника відповідача, підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

В свою чергу, представник позивача у відповіді на відзив вказав на безпідставність доводів відповідача, викладених у відзиві, та просив задовольнити позов в повному обсязі.

Розглянувши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , є громадянином України, постійно проживає в країні Ізраїль.

Позивач неодноразово звертався до судів з питання призначення/поновлення/перерахунку/виплати пенсії.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 22.02.2019 у справі №200/13647/18-а адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в місті Красний Лиман Донецької області про визнання бездіяльності неправомірною, зобов`язання вчинити певні дії задоволено. Вирішено, зокрема:

Визнати протиправною бездіяльність Управління Пенсійного фонду України в місті Красний Лиман Донецької області щодо не розгляду по суті заяви ОСОБА_1 від 11 вересня 2017 року про призначення/ перерахунок пенсії.

Зобов`язати Управління Пенсійного фонду України в місті Красний Лиман Донецької області (ідентифікаційний код 20388259, 84406, Донецька обл., місто Лиман, вулиця Незалежності, будинок 15) прийняти рішення щодо суті заяви ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) від 11 вересня 2017 року про призначення/ перерахунок пенсії.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 27.04.2023 у справі №200/11758/20-а адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_2 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (код ЄДРПОУ 13486010, зареєстроване місцезнаходження: 84116, Донецька обл., м. Слов`янськ, пл. Соборна, буд. 3) про визнання рішення та дій протиправними та дискримінаційними, зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково. Вирішено, зокрема:

Визнати протиправною та дискримінаційною бездіяльність Бахмутсько-Лиманського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області щодо не прийняття рішення за результатом розгляду у липні 2020 року на виконання Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2019 року по справі № 200/13647/18-а заяви ОСОБА_1 від 11 вересня 2017 року про поновлення нарахування та виплати останньому пенсії за віком за період з 7 жовтня 2009 року по 10 вересня 2017 року.

Визнати протиправною та дискримінаційною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України Донецької області щодо не прийняття у жовтні 2021 року на виконання Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 22 лютого 2019 року по справі № 200/13647/18-а рішення про поновлення нарахування та виплати ОСОБА_1 пенсії за віком за період з 7 жовтня 2009 року по 9 вересня 2014 року.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нарахувати ОСОБА_1 пенсію за віком за період з 9 жовтня 2009 року по 9 вересня 2014 року (включно).

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області виплатити ОСОБА_1 пенсію за віком за період з 9 жовтня 2009 року по дату поновлення поточної (щомісячної) виплати пенсії - із нарахуванням компенсації втрати частини доходів відповідно до приписів частини 2 статті 46 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 9 липня 2003 року № 1058-IV.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 08.11.2023 у справі №200/11758/20-а апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2023 р. задоволено частково. Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2023 р. у справі № 200/11758/20-а скасовано в частині зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нарахувати компенсацію втрати частини доходів відповідно до приписів частини 2 статті 46 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 9 липня 2003 року № 1058-IV. В іншій частині рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2023 р. залишено без змін.

13.12.2023 позивач через свого представника звернувся до відповідача із заявою щодо виконання рішення суду.

Листом від 15.01.2024 № 1104-24958/М-02/8-0500/24 відповідачем повідомлено, що рішенням Донецького апеляційного адміністративного суду від 27.04.2023 по справі №200/11758/20-а зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нарахувати ОСОБА_1 пенсію за віком за період з 9 жовтня 2009 року по 9 вересня 2014 року (включно).

Головним управлінням в межах компетенції відповідно до покладених судом зобов`язань виконано рішення суду та поновлено виплату пенсії ОСОБА_1 з 09.10.2009 у твердому розмірі.

Виплату заборгованості по перерахунку за період з 09.10.2009 по 09.09.2014 у сумі 2466,77 грн планується провести у лютому 2024 року.

До вказаного листа відповідачем додано витягу з пенсійної справи щодо призначення пенсії позивача. в якому зазначено:

- ознаки роботи не працює;

- вид перерахунку - макетна обробка;

- підстава - лист ГУ від 27.11.2023 №0500-0308-5/101804;

- особливості - не підлягають МП, признач.за ріш.суду в тверд.розм.- з 09.10.2009 по 09.09.2014; призначення за рішенням суду - з 09.10.2009 по 09.09.2014.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли, суд зважає на таке.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

За приписами частини другої статті 7 Закону України №1058-ІV від 09.07.2003 "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (надалі - Закон №1058-ІV) пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Відповідно до статті 1 Закону №1058-IV, пенсія - це щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її особою з інвалідністю, або отримують члени її сім`ї у випадках, визначених цим Законом.

Згідно із частиною першою статті 27 Закону №1058-ІV, розмір пенсії за віком визначається за формулою: П = Зп х Кс, де: П - розмір пенсії, у гривнях; Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія, у гривнях; Кс - коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 цього Закону.

Тобто, відповідач при розрахунку пенсії повинен враховувати страховий стаж та заробітну плату позивача та прийняти до уваги, що пенсія позивачеві повинна обраховуватись у розмірі, не нижчому рівня прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб.

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про прожитковий мінімум", прожитковий мінімум на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, щороку затверджується Верховною Радою України в законі про Державний бюджет України на відповідний рік.

Абзацом 3 частини другої статті 27 Закону №1058-ІV передбачено, що розмір пенсії за віком, обчислений за раніше діючим законодавством, підвищується з дня набрання чинності цим Законом до дня її призначення в порядку, передбаченому частинами першою та другою статті 42 цього Закону.

Частиною першою статті 28 Закону №1058-ІV встановлено, що мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. У разі виплати застрахованій особі довічної пенсії, передбаченої цим Законом, пенсії або аналогічної виплати, встановленої в інших державах, мінімальний розмір пенсії за віком у солідарній системі встановлюється з урахуванням зазначених сум.

Частиною третьою цієї ж статті передбачено, що за наявності страхового стажу меншої тривалості, ніж передбачено абзацом першим частини першої цієї статті, мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється у розмірі, пропорційному до наявного страхового стажу, виходячи з прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. Для пенсій, призначених після 1 січня 2018 року, мінімальний розмір пенсії за віком, передбачений абзацом першим цієї частини, виплачується після досягнення особою віку 65 років. До досягнення цього віку таким особам може бути призначена державна соціальна допомога на умовах і в порядку, визначених Законом України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям".

Відповідно до пунктів 4-1 та 4-3 Прикінцевих положень Закону №1058-IV для осіб, яким пенсія призначена до набрання чинності Законом України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи", крім тих, яким після набрання чинності зазначеним Законом здійснювався перерахунок пенсії з урахуванням заробітної плати за періоди страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії:

мінімальний розмір пенсії за віком, передбачений абзацом першим частини першої статті 28 цього Закону, встановлюється за наявності у чоловіків 25 років, а у жінок 20 років страхового стажу;

збільшення пенсії, передбачене абзацом другим частини першої статті 28 цього Закону, встановлюється за кожний повний рік страхового стажу понад 25 років чоловікам і 20 років жінкам.

Пенсії, призначені відповідно до цього Закону до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій", з 1 жовтня 2017 року перераховуються із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015 та 2016 роки із застосуванням величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1 %.

За приписами частини другої статті 42 Закону №1058-IV, для забезпечення індексації пенсії щороку з 1 березня проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.

Показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, щороку збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

Розмір та порядок такого збільшення визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України з урахуванням мінімального розміру збільшення, визначеного абзацом другим цієї частини.

Таким чином, індексація пенсії є однією з основних державних гарантій з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.

Сума індексації пенсії є її складовою частиною і відповідно до Закону підлягає обов`язковому нарахуванню та виплаті.

При цьому, в силу статті 1 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення", індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.

Індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, пенсії (стаття 2 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення").

Порядок проведення індексації грошових доходів населення затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1078.

Механізм проведення перерахунку раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, визначено Порядком проведення перерахунку пенсій відповідно до частини другої статті 42 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 (надалі - Порядок № 124).

При цьому суд звертає увагу на те, що хоча вказаний Порядок і затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 №124 "Питання проведення індексації пенсій у 2019 році", проте, враховуючи пункт 1 Порядку №124, його дія поширюється не лише на проведення індексації пенсій у 2019 році, а й на її проведення в наступні роки.

Відповідно до абзаців 1 і 2 пункту 5 Порядку №124, у 2019 році перерахунок пенсій у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, проводиться шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховувався для обчислення пенсії, станом на 1 жовтня 2017 р. на коефіцієнт, визначений згідно з абзацом першим пункту 4 цього Порядку.

Кожен наступний перерахунок у зв`язку із збільшенням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, проводиться з урахуванням збільшеного у попередніх роках показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.

Крім того слід зазначити, що з 01.10.2017 відповідно до Закону України від 03.10.2017 №2148-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" розпочато осучаснення (підвищення) пенсій в автоматичному режимі, без звернення пенсіонерів, за матеріалами пенсійних справ.

Як вже встановлено судом з 05.01.2024 рішенням №914420183080, пенсія за віком ОСОБА_1 перерахована, вид перерахунку - Макетна обробка. Підстава лист ГУ від 27.11.2023 № 0500-0308-5/101804. Особливості: Не підлягають МП, признач.за ріш.суду в тверд.розм., призначення за рішенням суду. Тривалість стажу 34 років 11 місяці 22 днів. Розмір пенсії за віком (ст.27) 0,00*0,47138) -0 грн. Розмір пенсії з надбавками 41,78 грн.

Тобто пенсійний орган не враховує вказані вище норми Закону.

З листа відповідача від 15.01.2024 № 1104-24958/М-02/8-0500/24 слідує, що пенсійні кошти ОСОБА_1 за період з 9 жовтня 2009 року по 9 вересня 2014 року (включно) в сумі 2466,77 грн планується провести у лютому 2024 року.

Тож відповідач при виплаті пенсії позивачу порушив його право на перерахунок пенсії за наслідком проведення щорічної індексації пенсій.

Твердження відповідача про те, що будь-які зобов`язання щодо проведення перерахунків пенсійної виплати на органи Пенсійного фонду судом не покладалося є безпідставними, так як відповідач в силу закону зобов`язаний проводити автоматичні перерахунки пенсії без будь-якого спеціального припису.

З огляду на вищевказане суд дійшов висновку про те, що при виплаті пенсії позивачу з відповідачем безпідставно встановлено особливість "Не підлягають МП, признач. за ріш.суду в тверд.розм.", що призвело до порушення права позивача на перерахунок пенсії, оскільки Закон №1058 не містить застережень щодо встановлення твердого розміру пенсійної виплати та заборону перерахунків пенсій осіб, які постійно проживають за межами України.

Відтак дії ГУПФ стосовно запровадження окремого порядку виплати пенсії не встановленого Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" суд визнає протиправними.

За таких обставин суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для задоволення позову шляхом зобов`язання відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 за період з 09.10.2009 по 09.09.2014 з урахуванням її осучаснення, відповідно до статей 27, 28 та частин другої, третьої статті 42 та пунктів 41, 43 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 "Питання проведення індексації пенсій у 2019 році".

Однак, позовна вимога про зобов`язання відповідача виплатити недоотриману пенсію з нарахуванням компенсації втрати частини доходів задоволенню не підлягає як передчасна, оскільки предметом судового захисту можуть бути лише порушені права чи інтереси особи, а не ті, що можливо/ймовірно будуть порушені у майбутньому.

Щодо скасування протоколу/призначення пенсії (рішення) 914420183080 від 05.01.2024 та позначки в особливостях пенсійної справі позивача "не підлягає МП. признач. за ріш. суду в твердому розмірі", то такі вимоги задоволенню також не підлягають у зв`язку з відсутністю ознак рішення суб`єкта владних повноважень.

Так само не підлягає задоволенню вимога щодо зобов`язання відповідача усунутись від опрацювання пенсійної справи в режимі макетної обробки, оскільки застосований судом спосіб є належним та достатнім способом захисту у даному спорі, так як покладає на відповідача обов`язок проведення перерахунку та виплати пенсії з урахуванням норм чинного законодавства, що виключає можливість при виконанні рішення обмежувати право позивача.

Тож позов у цілому слід задовольнити частково.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно із ч.8 ст.139 КАС України у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

Враховуючи, що в ході розгляду справи судом встановлено протиправність дій відповідача, суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір у повному розмірі.

Керуючись ст.ст. 2, 5-10, 72-90, 139, 242-246, 255, 257-263, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (84122, Донецька область, м. Слов`янськ, пл.Соборна, 3, ЄДРПОУ 13486010) про визнання дій протиправними, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області стосовно запровадження окремого порядку поновлення пенсії ОСОБА_1 не передбаченого Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_2 за період з 09.10.2009 по 09.09.2014 з урахуванням її осучаснення, відповідно до статей 27, 28 та частин другої, третьої статті 42 та пунктів 41, 43 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 "Питання проведення індексації пенсій у 2019 році".

В решті вимог - позов залишити без задоволення.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на користь ОСОБА_1 витрати, що пов`язані зі сплатою судового збору, в розмірі 968,96 грн.

Повний текст рішення складено та підписано 15.10.2024.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Т.В.Загацька

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122355093
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —200/5077/24

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 18.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Рішення від 15.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 01.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні