Рішення
від 15.10.2024 по справі 420/12628/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/12628/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 жовтня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді:Юхтенко Л.Р.,

розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенніОдеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 23 квітня 2024 року через підсистему Електронний суд (сформовано 23.04.2024) надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул.. Ак.Глушка, 11, корп.. 1, кв. 81) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8), в якій позивач просить:

-Визнати протиправними та скасувати рішення ГУ ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН:

1.№10725381/33072700 від 14.03.2024 року;

2.№10725383/33072700 від 14.03.2024 року;

3.№10725387/33072700 від 14.03.2024 року;

4.№10725385/33072700 від 14.03.2024 року;

5.№10725384/33072700 від 14.03.2024 року;

6.№10725386/33072700 від 14.03.2024 року;

7.№10725382/33072700 від 14.03.2024 року;

8.№10725379/33072700 від 14.03.2024 року;

9.№10725378/33072700 від 14.03.2024 року;

10.№10725380/33072700 від 14.03.2024 року;

-Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні,подані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК»,датами їх первинного подання на реєстрацію:

1.№1 від 02.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

2.№7 від 05.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

3.№8 від 08.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

4.№9 від 08.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

5.№10 від 08.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

6.№17 від 15.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

7.№18 від 15.01.2024 року подано 29.01.2024 року;

8.№22 від 17.01.2024 року подано 07.02.2024 року;

9.№24 від 18.01.2024 року подано 07.02.2024 року;

10.№30 від 23.01.2024 року подано 07.02.2024 року.

Ухвалою від 29 квітня 2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних є протиправними, в зв`язку з чим підлягають скасуванню.

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Позивач здійснює свою діяльність вже майже 20 років, є справним платником податків, діє у відповідності із вимогами законодавства, не має жодних боргів.

Так, за результатами діяльності за 2022 рік, у 2023 році було сплачено Податок на прибуток в розмірі 175 тис. грн. В 2024 році Товариством сплачено податку на прибуток за 2023 рік більше 651 тис. грн.

Позивач здійснює транспортно-експедиторську діяльність, що передбачає комплекс послуг з доставки контейнерних вантажів клієнтів в будь-якому напрямку по всьому світу, та є постачальником транзитних послуг в рамках виконуваних Договорів ТЕО в інтересах клієнтів. Для надання брокерських послуг у Товариства наявна ліцензія АЕ №523054 від 13.08.2014 року.

Відповідно до КВЕД основним видом діяльності Товариства є «інша допоміжна діяльність у сфері транспорту» (52.29)

В рамках здійснення діяльності Товариство надає наступні послуги транспортно-експедиторського обслуговування, до складу якого входять: послуги по транспортно-експедиційному обслуговуванню, організація послуг з автомобільних перевезень вантажів, міжнародне інтермодальне перевезення вантажу, допоміжні вантажно-розвантажувальні роботи, послуги із страхування вантажів та морський фрахт.

При цьому всі послуги по транспортуванню і обслуговуванню вантажів Товариство не здійснює, а лише займається організацією цього процесу.

Для безпосереднього надання послуг залучає Підрядників в морському, автомобільному сполученні, обслуговуванні вантажів, оформленні дозвільних документів, страхуванні тощо. Відповідно суть послуг, що надаються, полягає у організації для Замовників надання супутніх послуг, пов`язаних з транспортуванням вантажів.

Хоч окремих спеціальних засобів, обладнання, устаткування, машин чи механізмів Товариство не потребує у зв`язку із специфікою діяльності, яка полягає у здійсненні транспортно-експедиторської діяльності, однак у користуванні Товариства знаходиться: · Офісне приміщення: відповідно до Договору позички приміщення від 03.01.2024 року, Товариство користується приміщенням, площею 43,2 кв.м., яке розміщене за адресою АДРЕСА_1 .

Діяльність Товариства з постачання транспортно-експедиторських послуг забезпечується 8 найманими працівниками: Директором, Комерційним директором, Головним бухгалтером, Бухгалтером, Менеджером-логістик (2 особи), Експедитором та Брокером. Станом на 01.04.2024 р. кількість працівників, які працюють на підприємстві у режимі повної зайнятості, становить 6 осіб. 2 співробітника працюють за сумісництвом у режимі неповного дня.

Так, з метою здійснення господарської діяльності було укладено договір №FRW-19/05 від 05.02.2019 року з Підприємством з іноземним капіталом «ІНДРАЯНІ ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 25398535).

Предмет (п. 1.1, 1.2. Договору): даний Договір регулює взаємини сторін, пов`язані з організацією Виконавцем перевезень та транспортно-експедиторського обслуговування (ТЕО) вантажів Замовника за дорученням та за рахунок останнього.

За фактом надання чергової партії послуг вказаному Замовнику, між сторонами складався і підписувався Акт здачі-прийняття робіт на загальний перелік усіх послуг та на загальну їх вартість.

Підрядники по кожній податковій накладній є різними:

- по ПН №1 «MEE A/S» MaerskLine;

- по ПН №7 ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС», ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК», ТОВ «ТРІМІДА»;

- по ПН №8 ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «ТРІМІДА»;

- по ПН №9 ТОВ «АККОН ШІПІНГ УКРАЇНА», ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ», ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «БОРОЛ ЛТД»;

- по ПН №10 ТОВ «ТРІМІДА», ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК», ПП «ГЛОБУС», ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС», ТОВ «БОРОЛ ЛТД», «MEE A/S» MaerskLine, ТОВ «ТРЕЙД УІНД», ТОВ «ПОРТМАСТЕР»;

- по ПН №17 ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК»;

- по ПН №18 ТОВ «ТРІМІДА»

- по ПН №22 ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС», ТОВ «ТРІМІДА», ТОВ «БОРОЛ ЛТД», «MEE A/S» MaerskLine, ТОВ «ТРЕЙД УІНД», ТОВ «ПОРТМАСТЕР», ТОВ «МОТОР-АВТО ЮКРЕІН»;

- по ПН №24 ТОВ «ЗІКО ГРУП», ТОВ «ТРІМІДА», ТОВ «МОТОР-АВТО ЮКРЕІН»;

- по ПН №30 ТОВ «АККОН ШІПІНГ УКРАЇНА», ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ», ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК», ТОВ «ТРІМІДА».

У зв`язку із здійсненням постачанням послуг Замовнику («перша подія»), датою підписання Акту Позивачем було складено податкові накладні та подано їх на реєстрацію в ЄРПН.

Проте, реєстрацію ПН зупинено з підстав відповідності позивача п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

Представник позивача звертає увагу, що відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у п. 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Представник зазначає, що за результатами наданих пояснень та документів комісією були надіслані повідомлення про необхідність надання додаткових документів. Проте вказані повідомлення не були отримані позивачем вчасно у зв`язку з цим і не були надані до податкового органу.

Проте, стосовно їх змісту представник звернув увагу, що позначення суцільним порядком затребуваних документів в Повідомленні свідчить про той факт, що податковий орган не розібрався щодо деталей та специфіки господарських операцій, на які складено податкові накладні, та не врахував пояснень наданих з боку позивача.

Таким чином, за результатом розгляду наявних у податкового органу документів було прийнято оскаржуванірішення у зв`язку з: ненаданням/частковим ненаданням платником податку додаткових письмових пояснень та копій документів на підтвердження інформації зазначеної в ПН.

На думку представника позивача, така підстава для відмови є протиправною, адже у рішенні відсутнє наведення конкретних документів, яких не вистачило податковому органу для реєстрації ПН. Графа у рішенні «Додаткова інформація» - не конкретизована.

Позивач вважає, що надані податковому органу документи в своїй сукупності є достатніми для реєстрації податкових накладних та висновку про реальність господарських операцій.

Через канцелярію суду 19.09.2024 року (вхід. № ЕС/44434/24) від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого представник заперечує проти заявлених позовних вимог та просить відмовити у їх задоволенні з огляду на таке.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (із змінами і доповненнями) затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).

Згідно з квитанції № 1 від 24.01.2024 до податкової накладної № 1 від 02.01.2024: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та Порядку № 1165, реєстрація податкової накладної від 02.01.2024 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 1 Порядку). За результатами розгляду Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, Комісією регіонального рівня прийнято рішення від 14.03.2024 № 10725381/33072700 про відмову в реєстрації податкової накладної від 02.01.2024 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами розгляду скарги № 9072397509 від 27.03.2024 комісією центрального рівня прийнято рішення № 20512/33072722/2 від 03.04.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 23.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Згідно з квитанції № 1 від 29.01.2024 до податкової накладної № 7 від 02.01.2024: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та Порядку № 1165, реєстрація податкової накладної від 05.01.2024 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 1 Порядку). За результатами розгляду Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, Комісією регіонального рівня прийнято рішення від 14.03.2024 № 10725383/33072700 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.01.2024 № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами розгляду скарги № 9072700194 від 27.03.2024 комісією центрального рівня прийнято рішення № 20559/33072722/2 від 03.04.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 05.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Згідно квитанції № 1 від 29.01.2024 до податкової накладної № 8 від 08.01.2024: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та Порядку № 1165, реєстрація податкової накладної від 08.01.2024 № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 1 Порядку). За результатами розгляду Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, Комісією регіонального рівня прийнято рішення від 14.03.2024 № 10725387/33072700 про відмову в реєстрації податкової накладної від 08.01.2024 № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами розгляду скарги № 9072700194 від 27.03.2024 комісією центрального рівня прийнято рішення № 20519/33072722/2 від 03.04.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 08.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

ГУ ДПС в Одеській області вважає, що посилання на не визначення податковим органом у квитанціях документів, які слід надати на розгляд комісії суперечить визначеним вимогам чинного законодавства щодо встановленого переліку обов`язкової інформації квитанції.

Поряд з цим, хоча такі документи й не зазначені у переліку, що наведений у пункті 5 Порядку № 520, однак ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТИК» в підтвердження реальності відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10, 15, 30, 31, 36, 66, 90, 93 тощо Плану рахунків бухгалтерського обліку (або їх аналогів відповідно до Спрощеного плану рахунків), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених господарських операцій, що б сприяло підтвердженню настання реального економічного ефекту для позивача від господарських операцій, відображуваних у ПН позивача (наявність ділової мети)).

З огляду на викладене, встановлені конкретні обставини даної справи, можна зробити висновок, що позивачем не в повній мірі надано пояснення та/або додаткові документи у зв`язку із прийняттям рішення про зупинення реєстрації податкових накладних в силу п. 201.16 ст. 201 ПК України.

Через канцелярію суду 24.09.2024 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до змісту якої представник наполягає на задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Заперечення на відповідь на відзив до суду не надходили.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» зареєстровано 02.08.2004 року.Перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, Київська державна податкова інспекція.

Підприємство здійснює свою діяльність за наступними видами КВЕД : 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (основний), 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами, 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 50.10 Пасажирський морський транспорт, 50.20 Вантажний морський транспорт, 52.24 Транспортне оброблення вантажів.

Судом встановлено, що ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» використовує у своїй діяльності- офіс (відображений у повідомленні за формою № 20-ОПП), на підставі договору позички приміщення б/н від 03.01.2024 року та акту приймання-передачі приміщення від 03.01.2024 року.

В штаті ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» працюють 8 осіб, що підтверджується штатним розкладом станом на 01 лютого 2024 року.

Так, судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності між ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (виконавець) та Підприємством з іноземним капіталом «ІНДРАЯНІ ОВЕРСІЗ» (замовник) укладено договір № FRW-19/05 від 05.02.2019 року, предметом якого є взаємовідносини пов`язані з організацією виконавцем перевезень та транспортно-експедиторського обслуговування вантажів замовника за дорученням та за рахунок останнього. Виконавець по дорученню замовника узгоджує з морським перевізником умови транспортування вантажів замовника, здійснює контроль за їх надходженням, відстежує рухи вантажів по шляху їх проходження і надає необхідну інформацію замовнику згідно його запиту. (п. 1.1, 1.2 договору)

Спільно з транспортними підприємствами та організаціямиздійснювати планування перевезень і перевалок вантажів Замовника згідно з діючими положеннями про планування. (п. 2.1.2 договору)

За дорученням та за рахунок Замовника проводити розрахунки з портами, транспортними, експедиторськими та іншими установами для виконання своїх обов`язків по Договору. (п. 2.1.10 договору)

Оплата робіт (послуг), наданих по даному договору, якщо інше не узгоджене додатковою угодою, виконується замовником згідно рахунків виконавця на протязі 3-х банківських днів з дати рахунку. (п. 4.2 договору)

По факту виконання замовлення сторони підписують Акт здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). (п. 4.3 договору)

Замовник відшкодовує Виконавцю витрати, що виникають при транспортуванні та ТЕО вантажів Замовника, в узгоджений строк. (п. 4.4 договору)

Так судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-180 від 02.01.2024 року,02.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-180, а саме:

-Допоміжні вантажно-розвантажувальні роботи 6 послуг,

-Міжнародне інтермодальне перевезення вантажу нерезидентом 6 послуг,

-Додаткові витрати з конвертації валюти 1 послуга,

-Комісійна винагорода 6 послуг.

На загальну вартість робіт: 433 238,73 грн з урахуванням ПДВ 3210,32 грн.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 1 від 02.01.2024 року на суму 19 261,91 грн за послуги: Додаткові витрати з конвертації валюти та комісійна винагорода, та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-181-1 від 05.01.2024 року, 05.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-181-1, а саме: - Транспортно-експедиційне обслуговування.

На загальну вартість робіт: 351 500,69 грн з урахуванням ПДВ 58583,45 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

-ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС» (45201893) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 20.10.2023 року 20.10.2023 року;

-ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК» (41183991) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 17.07.2023 року від 17.07.2023 року;

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 7 від 05.01.2024 року на суму 351 500,69 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-180-1 від 08.01.2024 року, 08.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-180-1, а саме: - Транспортно-експедиційне обслуговування.

На загальну вартість робіт: 175 918,03 грн з урахуванням ПДВ 29 319,67 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 8 від 08.01.2024 року на суму 175 918,03 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 24-002 від 08.01.2024 року, 08.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 24-002, а саме: - вантажно-розвантажувальні роботи та оформлення документів, транспортно-експедиційне обслуговування, страхування контейнерного обладнання (що не є об`єктом оподаткування), брокерські послуги з оформлення ВМД та митне оформлення.

На загальну вартість робіт: 112 812,11 грн з урахуванням ПДВ 18 509,35 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «АККОН ШІПІНГ УКРАЇНА» (44368456) на підставі договору №АК21080 від 08.11.2021 року;

-ПрАТ «СК АРСЕНАЛ» (33946038) на підставі генерального договору добровільного страхування контейнерного обладнання №2023/34-СК від 28.12.2023 року;

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

-ТОВ «БОРОЛ ЛТД» (22477145) на підставі договору № 4 на надання послуг на вантажному митному комплексі від 01.01.2024 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 9 від 08.01.2024 року на суму 111 056,11 грн (страхування контейнерного обладнання (що не є об`єктом оподаткування) та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 24-003 від 08.01.2024 року, 08.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 24-003, а саме: - Транспортно-експедиційне обслуговування (інші послуги: морський фрахт та фіто санітарні сертифікати не є об`єктами оподаткування).

На загальну вартість робіт: 271 139,00 грн та ПДВ 54 227,80 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року

-ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК» (41183991) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 17.07.2023 року від 17.07.2023 року;

-ПП «ГЛОБУС» (30047289) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 03.01.23 від 03.01.2023 року;

-ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС» (45201893) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 20.10.2023 від 20.10.2023 року;

-ТОВ «БОРОЛ ЛТД» (22477145) на підставі договору на надання послуг на ВМК № 163 від 25.04.2016 року;

-«MEEA/S» MaerskLine на підставі договору на ТЕО та перевезення ЗТВ № S6400004778 від 18.12.13 року;

-ТОВ «ТРЕЙД УІНД» (38573095) на підставі договору доручення №01-ЕЛ/2017 від 21.08.2017 року;

-ТОВ «ПОРТМАСТ ЕР» (39757743) на підставі договору доручення від 10.03.2020 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 10 від 08.01.2024 року на суму 352 366,80 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-181-3 від 15.01.2024 року, 15.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-181-3, а саме: - транспортно-експедиційне обслуговування.

На загальну вартість робіт: 145 678,62 грн з урахуванням ПДВ 29 135,72 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК» (41183991) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 17.07.2023 року від 17.07.2023 року;

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 17 від 15.01.2024 року на суму 174 814,34 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-181-4 від 15.01.2024 року, 15.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-181-4, а саме: - Транспортно-експедиційне обслуговування.

На загальну вартість робіт: 145 678,62 грн та ПДВ 29 135,72 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 18 від 15.01.2024 року на суму 174814,34 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 24-007 від 17.01.2024 року, 17.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 24-007, а саме: - транспортно-експедиційне обслуговування, портове зберігання.

На загальну вартість робіт: 320 389,32 грн з урахуванням ПДВ 53 398,22 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

-ТОВ «ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС» (45201893) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 20.10.2023 від 20.10.2023 року;

-ТОВ «БОРОЛ ЛТД» (22477145) на підставі договору на надання послуг на ВМК № 163 від 25.04.2016 року;

-«MEEA/S» MaerskLine на підставі договору на ТЕО та перевезення ЗТВ № S6400004778 від 18.12.13 року;

-ТОВ «ТРЕЙД УІНД» (38573095) на підставі договору доручення №01-ЕЛ/2017 від 21.08.2017 року;

-ТОВ «ПОРТМАСТ ЕР» (39757743) на підставі договору доручення від 10.03.2020 року.

-ТОВ «МОТОР-АВТО ЮКРЕІН» (42824065) на підставі договору транспортного експедирування № 39-Р від 03.10.2022 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 22 від 17.01.2024 року на суму 320 389,32 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 23-180-3 від 18.01.2024 року, 18.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 23-180-3, а саме: - простій машини, зважування, митний догляд, портове зберігання.

На загальну вартість робіт: 22 100,90 грн та ПДВ 3 683,48 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «ЗІКО ГРУП» (38110347) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом №15.02.2023 від 15.02.2024 року;

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року;

-ТОВ «МОТОР-АВТО ЮКРЕІН» (42824065) на підставі договору транспортного експедирування № 39-Р від 03.10.2022 року.

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 24 від 18.01.2024 року на суму 22100,90 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Судом встановлено, що між сторонами договору на підставі рахунку № 24-009 від 23.01.2024 року, 23.01.2024 року було підписано Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 24-009, а саме: - вантажно-розвантажувальні роботи та оформлення документів, транспортно-експедиційне обслуговування, страхування, контейнерного обладнання.

На загальну вартість робіт: 156 911,96 грн з урахуванням ПДВ 26 151,99 грн.

Для надання такого виду послуг виконавцем було залучено третіх осіб:

-ТОВ «АККОН ШІПІНГ УКРАЇНА» (44368456) на підставі договору №АК21080 від 08.11.2021 року;

-ТОВ «ТРАНСКОН ЛОГІСТИК» (41183991) на підставі договору перевезення вантажів автомобільним транспортом № 17.07.2023 року від 17.07.2023 року;

-ТОВ «ТРІМІДА» (21032984) на підставі договору на організацію перевезень автомобільним транспортом № 108 від 01.08.2022 року;

-ПрАТ «СК АРСЕНАЛ» (33946038) на підставі генерального договору добровільного страхування контейнерного обладнання №2023/34-СК від 28.12.2023 року;

Факт оплати за надані послуги підтверджується наявними в матеріалах справи платіжними інструкціями та виписками по рахункам.

Судом встановлено, що за фактом надання послуг позивачем було сформовано ПН № 30 від 23.01.2024 року на суму 156 911,96 грн та направлено її на реєстрацію до ЄРПН.

Так, судом встановлено, що реєстрація вказаних податкових накладних №№ 1,7,8,9,10,17,18,22,24,30 була зупинена з однакових підстав, а саме: «відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 52,29 , перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На пропозицію податкового органу позивачем було подано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме:

-Повідомлення № 1 від 27.02.2024 року щодо ПН №1 від 02.01.2024 року, до якого додано 10 додатків;

-Повідомлення № 2 від 27.02.2024 року щодо ПН №7 від 05.01.2024 року, до якого додано 23 додатки;

-Повідомлення № 3 від 27.02.2024 року щодо ПН №8 від 08.01.2024 року, до якого додано 17 додатків;

-Повідомлення № 8 від 29.02.2024 року щодо ПН №9 від 08.01.2024 року, до якого додано 21 додаток;

-Повідомлення № 9 від 29.02.2024 року щодо ПН №10 від 08.01.2024 року, до якого додано 59 додатків;

-Повідомлення № 4 від 27.02.2024 року щодо ПН №17 від 15.01.2024 року, до якого додано 14 додатків;

-Повідомлення №5 від 27.02.2024 року щодо ПН №18 від 15.01.2024 року, до якого додано 14 додатків;

-Повідомлення №10 від 01.03.2024 року щодо ПН №22 від 17.0.2024 року, до якого додано 68 додатків;

-Повідомлення №6 від 27.02.2024 року щодо ПН №24 від 18.01.2024 року, до якого додано 20 додатків;

-Повідомлення № 7 від 27.02.2024 року щодо ПН №30 від 23.01.2024 року, до якого додано 19 додатків.

В графі «пояснення» вказаних повідомлень зазначено: ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» є постачальником транзитних послуг у рамках договорів ТЕО. Кількість працівників становить 7 осіб. Платою за експедиторські послуги, згідно ст.. 9 Закону про ТЕД є різниця між загальною сумою перерахованих коштів та вартістю витрат на сплату послуг іншим особам. Для виконання доручень клієнтів підприємство укладає договори з перевізниками, агентами судноплавних компаній тощо.

Податковим органом за результатом розгляду поданих пояснень направило на адресу позивача Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: № 10670792/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670790/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670786/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670788/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670789/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670787/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670791/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670794/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670795/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670793/33072700 від 05.03.2024 року.

Повідомлень про надання пояснень з боку позивача не надходило.

Судом встановлено, що за результатами розгляду всіх наданих пояснень та документів податковим органом були прийняті рішення №10725381/33072700 від 14.03.2024 року;№10725383/33072700 від 14.03.2024 року;№10725387/33072700 від 14.03.2024 року;№10725385/33072700 від 14.03.2024 року;№10725384/33072700 від 14.03.2024 року;№10725386/33072700 від 14.03.2024 року;№10725382/33072700 від 14.03.2024 року;№10725379/33072700 від 14.03.2024 року;№10725378/33072700 від 14.03.2024 року;№10725380/33072700 від 14.03.2024 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, якими в реєстрації ПН №№ 1,7,8,9,10,17,18,22,24,30 відмовлено у зв`язку з:ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Додаткова інформація відсутня.

Не погодившись із вказаними рішенням позивач звернувся до ДПС з відповідними скаргами, проте у їх задоволенні було відмовлено та рішення регіонального рівня залишені в силі.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням позивач звернувся до суду з даним позовом.

Судом досліджені первинні документи надані позивачем контролюючому органу та суду на підтвердження реальності даних господарських операцій, а саме: картки по рахунках, реєстраційні і дозвільні документи: - свідоцтво, витяг, ліцензія;документи на матеріальну базу - 20-ОПП, договір на приміщення, ОЗ;документи на кадрове забезпечення - штатний розпис, наказ, звітність; документи по відношенню до кожного з підрядників, а саме: МЕЕ АС (Майорськ Лайн), ТОВ ЗІКО ГРУП, ТОВ ГАЛАКСІ МЕГА ТРАНС, ТОВ ТРАНСКОН ЛОГІСТИК, ТОВ ТРІМІДА, ТОВ АККОН ШІПІНГ Україна, ПРАТ СК АРСЕНАЛ, ТОВ БОРОЛ ЛТД, ПП ГЛОБУС, ТОВ ТРЕЙД УІНД, ТОВ ПОРТМАСТЕР та ТОВ МОТОР-АВТО ЮКРЕІН.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.

Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

З 01.02.2020 року діє новий Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165.

Відповідно до п. 1 вказаного Порядку №1165, критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі,- визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Згідно з п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Суд встановив, що за фактом надання послуг з транспортно-експедиторського обслуговування на виконання умов основного договору, позивачем було сформовано на направлено на реєстрацію податкові накладні:

1.№1 від 02.01.2024 року на суму 19261,91 грн;

2.№7 від 05.01.2024 року на суму 351 500,69 грн;

3.№8 від 08.01.2024 року на суму 175 918,03 грн;

4.№9 від 08.01.2024 року на суму 111 056,11 грн;

5.№10 від 08.01.2024 року на суму 325 366,80 грн;

6.№17 від 15.01.2024 року на суму174 814,34 грн;

7.№18 від 15.01.2024 року на сум 174 814,34 грн;

8.№22 від 17.01.2024 року на суму 320 389,32 грн;

9.№24 від 18.01.2024 року на суму 22 100,90 грн;

10.№30 від 23.01.2024 року на суму 156 911,96 грн.

Реєстрацію вказаних податкових накладних відповідно до отриманих позивачем квитанцій було зупинено, з підстав: Обсяг постачання товару/послуги 52,29 , перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Та запропоновано надати додаткові документи та пояснення.

У Додатку 3 до Порядку № 1165 встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено такі критерії ризиковості здійснення операцій: «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».

При цьому суд зазначає, що у квитанціях зазначено лише посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 1 та не зазначено документів, які слід надати для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Таким чином, зупинення податкових накладних, виписаних ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» не відповідає умовам критеріїв ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій та контролюючим органом, чим порушено вимоги Порядку № 1165.

Відповідно до п. 2, 3, 4, 5, 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі - Порядок № 520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня). Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Відповідно до п. 9, 10 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

-або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

-або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

-або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Згідно з додатку до Порядку № 520 в повідомленні про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та в рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язково зазначаються конкретні документи.

Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що податковим органом направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН № 10670792/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670790/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670786/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670788/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670789/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670787/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670791/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670794/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670795/33072700 від 05.03.2024 року; № 10670793/33072700 від 05.03.2024 року.

При цьому, у формі повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних міститься графа «додаткова інформація», що не позбавляло комісію Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язку зазначити конкретні документи, які слід надати ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як стверджує позивач, вказані повідомлення про необхідність надання пояснень позивачем не отримувались, а тому позивач був позбавлений можливості надати необхідні документи.

Поряд з цим, після зупинення реєстрації податкових накладних позивачем на пропозицію податкового органу було подано повідомлення про надання пояснень та до кожного повідомлення надано значну кількість додатків та розгорнуті пояснення стосовно наявної трудової та матеріально-технічної можливості здійснювати відповідну господарську діяльність та документи на підтвердження реальності здійснення відповідних робіт/послуг відображених у податкових накладних.

Також, судом встановлено, що за результатами розгляду поданих документів податковим органом були прийняті рішення №10725381/33072700 від 14.03.2024 року; №10725383/33072700 від 14.03.2024 року; №10725387/33072700 від 14.03.2024 року; №10725385/33072700 від 14.03.2024 року; №10725384/33072700 від 14.03.2024 року; №10725386/33072700 від 14.03.2024 року; №10725382/33072700 від 14.03.2024 року; №10725379/33072700 від 14.03.2024 року; №10725378/33072700 від 14.03.2024 року; №10725380/33072700 від 14.03.2024 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, якими в реєстрації ПН №№ 1,7,8,9,10,17,18,22,24,30 відмовлено у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Додаткова інформація не зазначено.

Аналізуючи форму оскаржуваних рішень, суд зазначає, що сама форма передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, контролюючий орган повинен зазначити конкретні документи, які складені із порушенням законодавства.

Тобто, оскаржуване рішення, повинно булу містити мотиви врахування та/або неврахування надісланих позивачем пояснень та доданих до нього документів, а саме: врахування поданих позивачем документів.

Таким чином, ненаведення мотивів прийняття оскаржуваного рішення не дають змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких податковий орган дійшов саме таких висновків.

Разом з цим судом встановлено, що ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» зареєстровано 02.08.2004 року. Перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області, Київська державна податкова інспекція.

Підприємство здійснює свою діяльність за наступними видами КВЕД: 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (основний), 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами, 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 50.10 Пасажирський морський транспорт, 50.20 Вантажний морський транспорт, 52.24 Транспортне оброблення вантажів.

Судом встановлено, що ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» використовує у своїй діяльності - офіс (відображений у повідомленні за формою № 20-ОПП), на підставі договору позички приміщення б/н від 03.01.2024 року та акту приймання-передачі приміщення від 03.01.2024 року. В штаті ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» працюють 8 осіб, що підтверджується штатним розкладом станом на 01 лютого 2024 року.

З метою здійснення господарської діяльності між ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (виконавець) та Підприємством з іноземним капіталом «ІНДРАЯНІ ОВЕРСІЗ» (замовник) укладено договір № FRW-19/05 від 05.02.2019 року, предметом якого є взаємовідносини пов`язані з організацією виконавцем перевезень та транспортно-експедиторського обслуговування вантажів замовника за дорученням та за рахунок останнього.

Окрім того, до суду як і до податкового органу, надано значну кількість договорів укладених з підрядниками позивача на підтвердження реальності підприємства та здійснення ним профільної господарської діяльності.

Таким чином, аналізуючи надані документи, можна дійти висновку, що у позивача були наявні необхідні можливості для здійснення господарської діяльності та зазначеного об`єму робіт.

Однак, як встановлено судом, таким документам та наданим позивачем поясненням не було надано податковим органом належної оцінки.

Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, такі рішення про відмову реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені днем їх подання податкові накладні№1 від 02.01.2024 року на суму 19261,91 грн;№7 від 05.01.2024 року на суму 351 500,69 грн;№8 від 08.01.2024 року на суму 175 918,03 грн;№9 від 08.01.2024 року на суму 111 056,11 грн;№10 від 08.01.2024 року на суму 325 366,80 грн;№17 від 15.01.2024 року на суму 174 814,34 грн;№18 від 15.01.2024 року на сум 174 814,34 грн;№22 від 17.01.2024 року на суму 320 389,32 грн;№24 від 18.01.2024 року на суму 22 100,90 грн;№30 від 23.01.2024 року на суму 156 911,96 грн., які складені ТОВ «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» та направлені29.01.2024 року та 07.02.2024 року для реєстрації в ЄРПН, суд зазначає таке.

Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.

Відповідно до ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У свою чергу, згідно з ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Враховуючи викладене, судовий збір підлягає стягненню з відповідача Головного управління ДПС в Одеській області на користь позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725381/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 02.01.2024 року на суму 19261,91 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725383/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 05.01.2024 року на суму 351 500,69 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725387/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 8 від 08.01.2024 року на суму 175 918,03 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725385/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 9 від 08.01.2024 року на суму 111 056,11 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725384/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 10 від 08.01.2024 року на суму 325 366,80 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725386/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 17 від 15.01.2024 року на суму 174 814,34 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725382/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 18 від 15.01.2024 року на суму 174 814,34 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 29.01.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725379/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 22 від 17.01.2024 року на суму 320 389,32 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 07.02.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725378/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 24 від 18.01.2024 року на суму 22 100,90 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 07.02.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10725380/33072700 від 14.03.2024 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 30 від 23.01.2024 року на суму 156 911,96 грн, складену Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) та направлену 07.02.2024 року для реєстрації в ЄРПН, днем її подання.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРТРАНС ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 33072700, місце знаходження: 65113, м. Одеса, вул. Ак.Глушка, 11, корп. 1, кв. 81) судовий збір в розмірі 30280,00 грн. (тридцять тисяч двісті вісімдесят гривень 00 копійок).

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя Л.Р. Юхтенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122359296
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/12628/24

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 26.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 15.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні