РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2024 року справа № 580/5160/24
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Рідзеля О.А.,
за участю:
секретаря судового засідання Мельникової О.М.,
представника позивача Денесюка О.І. (за довіреністю),
представника відповідача Бондар К.А. (у порядку самопредставництва),
розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Об`єднана торговельна компанія Європлюс до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
23.05.2024 у Черкаський окружний адміністративний суд надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю Об`єднана торговельна компанія Європлюс (далі позивач) до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі відповідач), в якому позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 08.05.2024 №6297/23-00-09-01.
Позов мотивований тим, що за результатами перевірки відповідачем складено акт фактичної перевірки, в якому викладено помилкові висновки про дублювання в різних чеках акцизних марок.
В одній частині позивачем не підтверджено дублювання, тобто відсутні інші фіскальні чеки з однаковими марками акцизного податку №№ 871397, 979526, 124588, 973962, 978933, 944448, 385017, 181201, 392469, які були проведені згідно з фіскальними чеками №№ Avq9nHGsJ5U, Qq4FsiroZzc, bv0rrZGB7_I, T9j-7NU2uDM, H3YwoVOawBQ, bmWCqz0Le4s.
В іншій частині фіскальні чеки №№ MVJ8Yhgby5U, hx4haj47ocs, M42dlsAzQgl, TBG5tmFuaZc, eZt9Ehi-VVA, qfuAqAAkEll із марками акцизного податку №№ 843703, 681726, 658220, 348256, 101953, 666187 не були проведені в онлайн режимі, оскільки розірвався зв`язок із фіскальним сервером контролюючого органу (ФСКО) та програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) не отримав фіскальний номер для цих чеків.
Відповідно аналогічні за змістом фіскальні чеки №№cs0AeFIxQ7I, Mt0L_ntuVgo, lZ2R15oPjlg, Hcikj_-3I40, Urz28lagx9w, Gu7hvSjmlBc із марками акцизного податку №№843703, 681726, 658220, 348256, 101953, 666187 були проведені в офлайн режимі та вважаються дійсними.
Листом № 26/04/VCH-414 від 26.04.2024 р. виробника ПРРО ТОВ «Вчасно Сервіс» надано підтвердження, що фіскальні чеки з фіскальним номером MVJ8Yhgby5U, hx4haj47ocs, M42dIsAzQgI, TBG5tmFuaZc, eZt9Ehi-VVA, qfuAqAAkEiI було успішно видалено перед переходом ПРРО у офлайн режим. Після видалення чеку ПРРО було переведено у офлайн режим та фіскалізовано чек з номером cs0AeFIxQ7I, Mt0L_ntuVgo, lZ2R15oPjlg, Hcikj_-3I40, Urz28lagx9w, Gu7hvSjmlBc котрі можна помилково визначити як задвоєння фіскальної операції.
Позивач стверджує, що задвоєння немає, так як ланцюжок фіскалізованих чеків не містить видаленого чеку з номером MVJ8Yhgby5U, hx4haj47ocs, M42dIsAzQgI, TBG5tmFuaZc, eZt9Ehi-VVA, qfuAqAAkEiI.
Зазначений алгоритм узгоджується із технічною документацією «Опис API фіскального сервера контролюючого органу», а саме під час такого переходу з «онлайну» в «офлайн» можлива ситуація, коли зв`язок розірвався після того, як ФСКО отримав чек від ПРРО, але до отримання ПРРО фіскального номеру для цього чеку від ФСКО. У цьому випадку ПРРО, перейшовши в «офлайн», сформує чек, надасть його покупцеві та збереже в тимчасовому ланцюжку непереданих чеків (з такою ж сумою та часом здійснення розрахункової операції), надавши фіскальний номер чеку з виділеного ФСКО діапазону. Після повернення в режим онлайн при опрацюванні тимчасового ланцюжка непереданих чеків (блоку офлайнових чеків) ФСКО повинен уважно перевірити локальні номери, суми, та час розрахункової операції, та при співпадінні автоматично виконати коригувальну дію (скасувати онлайновий чек, залишити офлайновий) для уникнення дублювання чеків на одну і ту ж саму розрахункову операцію.
Невиконання коригувальних дій Державною податковою службою України, як адміністратором (держателем) ФСКО, стало наслідком отримання відповідачем недостовірної інформації про дублювання марок акцизного податку, чого не відбулося.
Ухвалою суду від 28.05.2024 відкрито провадження у справі та вирішено її розгляд здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження.
13.06.2024 відповідач подав суду відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позову. Зазначив, що під час проведення фактичної перевірки, згідно результатів аналізу бази даних АІС «Податковий Блок», підсистеми «Система обліку даних реєстраторів розрахункових операцій» встановлено, що за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка, буд, 318, фіскальний номер реєстратора розрахункових операцій № 4000098828, ТОВ ОТК «Європлюс» здійснювало реалізацію алкогольної продукції з марками акцизного податку, які мають однакові реквізити (вид марки, серія, номер, місяць виготовлення марки), що має наслідком застосування штрафних санкцій на підставі ч.2 ст.17 Закону України №481/95-ВР.
Ухвалою від 07.08.2024 суд здійснив перехід із спрощеного провадження до загального, продовжив строк підготовчого провадження на 30 днів та призначив підготовче засідання.
Усною ухвалою від 12.09.2024, внесеною до протоколу судового засідання, суд закрив підготовче провадження та призначив судовий розгляд справи по суті.
Заслухавши пояснення сторін, оцінивши їх доводи, допитавши свідка, дослідивши письмові докази, суд встановив таке.
Позивач зареєстрований юридичною особою з 30.11.1998 (код ЄДРПОУ 30217001). Основним видом діяльності позивача є «Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет».
На підставі наказу від 03.04.2024 №811-п та направлень від 09.04.2024 службові особи відповідача здійснили фактичну перевірку діяльності позивача за місцем провадження господарської діяльності за адресою: м. Черкаси, б-р Шевченка, 318 за період діяльності з 16.07.2022 до 12.04.2024.
За її наслідками складений акт від 15.04.2024 №4308/23-00-09-01-16/30217001 (далі акт перевірки), в якому зафіксовано, що під час проведення фактичної перевірки, згідно результатів аналізу бази даних АІС «Податковий Блок», підсистеми «Система обліку даних реєстраторів розрахункових операцій» встановлено, що за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка, буд, 318, фіскальний номер реєстратора розрахункових операцій № 4000098828, ТОВ ОТК «Європлюс» здійснювало реалізацію алкогольної продукції з марками акцизного податку, які мають однакові реквізити (вид марки, серія, номер, місяць виготовлення марки), а саме: з марками акцизного податку №№ 871397, 979526, 124588, 973962, 978933, 944448, 385017, 181201, 392469, 843703, 681726, 658220, 348256, 101953, 666187.
На підставі зазначеного акту перевірки відповідач прийняв спірне податкове повідомлення-рішення від 08.05.2024 №6297/23-00-09-01 про застосування штрафних санкцій в сумі 17000,00 грн.
Не погоджуючись з цим податковим повідомленням-рішенням позивач звернувся в суд з позовом.
Надаючи оцінку спірному рішенню, суд врахував ч.2 ст.19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України визначає Закон України від 19.12.1995 №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів (далі Закон №481/95-ВР).
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону №481/95-ВР контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.
На підставі п.4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року №227, ДПС відповідно до покладених на неї завдань: організовує роботу, пов`язану із замовленням марок акцизного податку, їх зберіганням, продажем, відбором зразків з метою проведення експертизи щодо їх автентичності та здійсненням контролю за наявністю таких марок на пляшках (упаковках) з алкогольними напоями і пачках (упаковках) тютюнових виробів, ємностях (упаковках) з рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, під час їх транспортування, зберігання і реалізації; здійснює контроль за виробництвом, обігом та реалізацією підакцизних товарів, за їх цільовим використанням, забезпечує міжгалузеву координацію у цій сфері проводить роботу, пов`язану з посиленням боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального та інших підакцизних товарів.
Пунктом 7 вказаного Положення передбачено, що ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення).
На підставі п.19-1.1.14. ст.19 ПК України однією із функцій контролюючого органу є здійснення контролю у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням.
На підставі підп. 20.1.10. п. 20.1. ст.20 ПК України контролюючі органи мають право здійснювати контроль за додержанням законодавства з питань регулювання обігу готівки (крім банків), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів.
Відповідно до підп.54.3.3. п.54.3 ст.54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Згідно з ч.1 ст.17 Закону №481/95-ВР за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.
З аналізу викладених норм суд дійшов висновку, що на відповідача покладені повноваження здійснення перевірки та застосування штрафних санкцій за наявності факту порушення суб`єктами господарювання вимог Закону №481/95-ВР.
Щодо суті виявлених порушень, суд зазначає таке.
Відповідно до абз.3 ч.4 ст.11 Закону №481/95-ВР алкогольні напої та тютюнові вироби, які виробляються в Україні, а також такі, що імпортуються в Україну, позначаються марками акцизного податку в порядку, визначеному законодавством.
За визначеннями, наведеними у підпунктах 14.1.107, 14.1.109 п.14.1 ст.14 ПК України, марка акцизного збору спеціальний знак для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, віднесений до документів суворого обліку, який підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів; маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів - наклеювання марки акцизного податку на пляшку (упаковку) алкогольного напою чи пачку (упаковку) тютюнового виробу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України щодо виробництва, зберігання та продажу марок акцизного податку.
Згідно з пунктом 226.1 статті 226 ПК України у разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов`язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка у такий спосіб, щоб марка акцизного податку розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару.
Відповідно до п.226.3 ст.226 ПК України виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюються відповідно до положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.20, Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1251,
Маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва, тютюнових виробів, тютюновмісних виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється виробниками зазначеної продукції.
Для алкогольних напоїв вітчизняного виробництва використовуються марки із зазначенням суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.
Для алкогольних напоїв імпортного виробництва використовуються марки із зазначенням суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням міцності продукції, місткості тари та розміру ставок акцизного податку, діючих на момент виробництва марки.
Вважаються такими, що немарковані, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням і рідини, що використовуються в електронних сигаретах, у випадках, визначених пунктом 226.9 статті 226 Податкового кодексу України
На підставі п.226.9 ст.226 ПК України вважаються такими, що немарковані:
алкогольні напої, тютюнові вироби та рідини, що використовуються в електронних сигаретах, з підробленими марками акцизного податку;
алкогольні напої, тютюнові вироби та рідини, що використовуються в електронних сигаретах, марковані з відхиленням від вимог положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України, відповідно до якого здійснюються виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробнику або імпортеру зазначеної продукції;
вироблені в Україні алкогольні напої з марками акцизного податку, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари;
алкогольні напої іноземного виробництва з марками акцизного податку, на яких зазначена сума акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням міцності продукції, місткості тари та розміру ставок акцизного податку, діючих на момент виробництва марки.
сигарети, цигарки та сигарили, що вироблені після 1 січня 2021 року, в яких кількість одиниць у пачці (упаковці) не відповідає кількості одиниць, зазначеній на марках акцизного податку;
рідини, що використовуються в електронних сигаретах, вироблених до 1 січня 2021 року.
Виходячи з аналізу наведених норм Верховний Суд у постанові від 08.08.2019 №808/4653/14 зробив висновок, що хоча маркування алкогольних напоїв марками акцизного податку і здійснюється виробниками цієї продукції, втім порушенням норм №481/95-ВР щодо правил торгівлі такими напоями є саме виробництво, зберігання, транспортування, реалізація алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку.
Так, актом перевірки зафіксовано, що позивач здійснив реалізацію алкогольної продукції з марками акцизного податку, які мають однакові реквізити (вид марки, серія, номер, місяць виготовлення марки), зокрема:
марка акцизного податку №843703 реалізована двома фіскальними чеками MVJ8Yhgby5U та cs0AeFIxQ7I;
марка акцизного податку №681726 реалізована двома фіскальними чеками hx4haj47ocs та Mt0L_ntuVgo;
марка акцизного податку №658220 реалізована двома фіскальними чеками M42dlsAzQgl та lZ2R15oPjlg;
марка акцизного податку №348256 реалізована двома фіскальними чеками TBG5tmFuaZc та Hcikj_-3I40;
марка акцизного податку №101953 реалізована двома фіскальними чеками eZt9Ehi-VVA та Urz28lagx9w;
марка акцизного податку №666187 реалізована двома фіскальними чеками qfuAqAAkEll та Gu7hvSjmlBc.
Оцінюючи твердження позивача, що вказане «задвоєння» фіскальких чеків виникло у зв`язку із переходом ПРРО з режиму «онлайн» в «офлайн» та формування фіскальних чеків одночасно ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу (ФСКО).
З цього приводу суд зазначає, що
Наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 №317 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547 та затверджено Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі - Порядок №317).
Розділом 5 Порядку №317 визначено порядок застосування ПРРО в режимі офлайн.
Так, п.1 Розділу 5 Порядку №317 передбачено, що на період відсутності зв`язку між ПРРО та фіскальним сервером проведення розрахункових операцій суб`єктом господарювання здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше ніж 36 годин, та не більше ніж 168 годин протягом календарного місяця, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером згідно з Порядком визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн, затвердженим відповідно до статті 5 Закону (далі - Діапазон).
ПРРО не може працювати в режимі офлайн після спливу встановлених граничних строків застосування такого режиму суб`єктом господарювання (не більше ніж 36 годин підряд та 168 годин протягом календарного місяця), без наявного невикористаного Діапазону, а також за наявності зв`язку між ПРРО та фіскальним сервером.
ПРРО має бути автоматично переведений із режиму офлайн у режим онлайн-обміну з фіскальним сервером у момент відновлення зв`язку між ПРРО та фіскальним сервером (п.2).
Програмне рішення ПРРО під час роботи в режимі офлайн має забезпечувати постійний контроль щодо:
відновлення зв`язку ПРРО із фіскальним сервером та перевіряти наявність такого зв`язку перед формуванням кожного розрахункового документа в режимі офлайн;
дотримання граничних строків застосування режиму офлайн, інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію про залишок часу, протягом якого може тривати режим офлайн, та припинити проведення розрахункових операцій у режимі офлайн у разі досягнення одного із граничних строків (36 годин підряд або 168 годин протягом календарного місяця);
дійсності відповідного сертифіката відкритого ключа, у тому числі закінчення строку дії такого сертифіката, та не пізніше ніж за 168 годин інформувати особу, яка здійснює розрахункову операцію, про сплив строку дії сертифіката та у разі закінчення строку дії сертифіката ключа особи, яка здійснює розрахункову операцію, у період роботи ПРРО в режимі офлайн забезпечувати можливість застосування чинного сертифіката ключа головної (старшої) особи, яка здійснює розрахункову операцію, або керівника суб`єкта господарювання для підписання відповідних електронних документів та/або пакета, що направляється після виходу із режиму офлайн (п.3).
Під час роботи ПРРО в режимі офлайн кожному створеному електронному документу, електронному розрахунковому документу, електронному фіскальному звітному чеку присвоюються фіскальні номери з Діапазону.
Такі електронні документи мають зберігатися в електронній формі в ПРРО до моменту їх передачі до фіскального сервера з отриманням від фіскального сервера підтвердження про їх доставку (п.4).
У разі проведення розрахункових операцій в режимі офлайн суб`єкти господарювання зобов`язані зазначати у розрахунковому документі про проведення розрахункової операції у режимі офлайн (п.5).
Відповідно до п.6 Розділу 5 Порядку №317 під час переведення ПРРО в режим офлайн одночасно має бути сформоване електронне Повідомлення про проведення розрахункових операцій у період відсутності зв`язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером за формою № 4-ПРРО (додаток 4) (далі - Повідомлення за формою № 4-ПРРО) з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн» та присвоєнням такому документу фіскального номера із Діапазону. Таке повідомлення зберігається на ПРРО до моменту його передачі до фіскального сервера після відновлення зв`язку між ПРРО та фіскальним сервером.
На підставі п.8 Розділу 5 Порядку №317 після відновлення зв`язку між ПРРО та фіскальним сервером в момент виходу ПРРО із режиму офлайн одночасно мають бути сформовані електронне Повідомлення за формою № 4-ПРРО з відміткою «завершення режиму офлайн» із присвоєнням Повідомленню за формою № 4-ПРРО відповідного фіскального номера із Діапазону та пакет даних встановленого формату, що містить повідомлення про початок переведення ПРРО в режим офлайн, електронні копії розрахункових документів та/або електронні копії фіскальних звітних чеків (контрольна стрічка) та повідомлення про завершення режиму офлайн з використанням електронного підпису особи, яка здійснювала розрахункові операції, або електронної печатки суб`єкта господарювання, на якого зареєстровано ПРРО. Зазначений пакет даних протягом години після встановлення зв`язку із фіскальним сервером направляється до фіскального сервера.
Натомість доказів (Повідомлення за формою N 4-ПРРО та пакет даних передбачених п. 8 Розділу 5 Порядку №317), які б підтверджували необхідність переведення програмного реєстратора розрахункових операцій №4000098828 в режим «офлайн» та виходу з даного режиму позивачем не надано, що є підставою для підтвердження висновку податкового органу щодо подвійного використання акцизних марок №843703, №681726, №658220, №348256, №101953, №666187.
Крім того, відповідно до п.11 Розділу 5 Порядку №317 якщо після направлення ПРРО в режимі онлайн даних розрахункового документа про проведену розрахункову операцію для реєстрації фіскальним сервером присвоєно фіскальний номер відповідному розрахунковому документу, але до отримання ПРРО від фіскального сервера даних про такий фіскальний номер розрахункового документа припинився зв`язок ПРРО з фіскальним сервером, розрахункова операція була завершена ПРРО в режимі офлайн із присвоєнням їй фіскального номера із Діапазону, дублювання розрахункових документів може бути усунене шляхом проведення операції «сторно» із реєстрацією такої операції на фіскальному сервері, формуванням номера розрахункового документа на таку операцію та зазначенням номера розрахункового документа, який сторнується, та номера розрахункового документа, який дублюється.
Отже, у разі виявлення дублювання фіскальних документів, суб`єкт господарювання має усунути такий недолік вказаним способом, чого у спірному випадку здійснено не було.
Доводи наведені позивачем у позовній заяві та заяві про доповнення підстав позову, не спростовують висновків відповідачів в частині правомірності застосування штрафних (фінансових) санкцій.
Водночас, положеннями абз.16 ч.2 ст.17 Закону №481/95-ВР встановлено, що у разі виробництва, зберігання, транспортування, реалізації алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000 гривень.
Оскільки, вказане порушення під час розгляду справи позивачем не спростоване, суд дійшов висновку, що спірне податкове повідомлення-рішення є правомірним та не підлягає скасуванню.
Керуючись ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Відмовити повністю у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю Об`єднана торговельна компанія Європлюс.
2. Судові витрати розподілу не підлягають.
3. Копію рішення направити учасникам справи.
4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.
Учасники справи:
1) позивач товариство з обмеженою відповідальністю Об`єднана торговельна компанія Європлюс (01014, м. Київ, вул. Звіренецька, буд.63, код ЄДРПОУ 30217001);
2) відповідач Головне управління ДПС у Черкаській області (18001, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд.235, код ЄДРПОУ 44131663).
Повне судове рішення виготовлено 14.10.2024.
Суддя Олексій РІДЗЕЛЬ
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122362467 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Олексій РІДЗЕЛЬ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні