Постанова
від 11.10.2024 по справі 420/35761/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 жовтня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/35761/23Головуючий в 1 інстанції: Потоцька Н.В.

Дата і місце ухвалення 19.04.2024р., м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Бойка А.В.,

суддів: Федусика А.Г.,

Шевчук О.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД" на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД" до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

У грудні 2023 року товариство з обмеженою відповідальністю "БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД" звернулось до суду першої інстанції з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №30919/15-32-04-06 від 27.11.2023 року.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, товариство з обмеженою відповідальністю "БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД" подало апеляційну скаргу, в якій посилалось на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Апелянт посилався на те, що, звертаючись до суду з позовом, ТОВ «БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД» окрім твердження про те, що штрафні санкції застосовано до позивача в умовах правової невизначеності, наголошено на тому, що відповідачем неправомірно здійснено розрахунок штрафних санкцій без урахування внесених у податкове законодавство змін, а саме: Закону України «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023 року.

На думку апелянта судом першої інстанції неправильно застосовані положення частини першої статті 58 Конституції України, а також пункту 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Апелянт зазначив, що за приписами Закону № 2876-ІХ, згідно пункту 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у зменшених розмірах.

Апелянт вважає, що наведеними нормами Закону № 2876-ІХ платники податків звільняються від надмірного тягаря відповідальності, встановленого раніше чинними нормами податкового законодавства.

Товариство звернуло увагу суду на те, що відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Також позивач посилався на те, що згідно пункту 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

З огляду на викладене, а також зважаючи на практику П`ятого апеляційного адміністративного суду та інших судів апеляційної інстанції, апелянт вважає, що на день прийняття оскаржуваного ППР вже набрали чинності зміни до ПК України, які пом`якшують відповідальність платника податку за порушення строків реєстрації податкової накладної (зменшено розмір штрафу), а тому контролюючий орган мав обчислювати суму штрафу згідно нових, зменшених розмірів.

Апелянт вважає, що розраховуючи штрафні санкції щодо податкових накладних, окрім податкових накладних № 125 від 20.02.2023 року, №123 від 16.02.2023 року, №122 від 09.02.2023 року, № 126 від 20.02.2023 року, №124 від 03.02.2023 року, № 154 від 15.05.2023 року, №173 від 04.07.2023 року, № 167 від 05.07.2023 року, контролюючий орган неправомірно застосував розмір штрафу, що був встановлений саме на день реєстрації податкових накладних згідно пункту 120-1.1 статті 120 ПК України, а отже діяв всупереч положенням статті 58 Конституції України та пункту 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, що свідчить, на думку апелянта, про невідповідність оскаржуваного ППР критеріям, визначеним ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Зважаючи на зазначене апелянт просить скасувати рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2024 року та ухвалити нове рішення, яким визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення від 27.11.2023 року № 30919/15-32-04-06.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне:

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД, код ЄДРПОУ 36554395, є юридичною особою, яка зареєстрована 06.07.2009 року. Основним видом діяльності товариство є складське господарство (код КВЕД 52.10).

01.11.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області, на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, в порядку підпункту 75.1.1. пункту 75.1.1 статті 75 та статті 76 розділу II Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями) було проведено перевірку своєчасності реєстрації ТОВ БЛЕК СІ ІІІІППШГ СЕРВІС ЛТД податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

За наслідком проведення перевірки контролюючим органом встановлено порушення позивачем граничних термінів реєстрації 204 податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями, відповідальність за що визначена ст. 1201 Податкового кодексу України.

Контролюючим органом встановлено, що у період липень, грудень 2022 року, січень, квітень, червень, серпень, вересень 2023 року позивачем здійснена реєстрація 204 податкових накладних на загальну суму ПДВ 341278,44 грн. з порушенням строків, передбачених п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, що стало наслідком застосування штрафу в розмірі 73016,52 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 27.11.2023 року № 30919/15-32-04-06.

Так контролюючим органом в ході перевірки встановлено, що:

1 податкова накладна була складена 31.01.2022 року, але була зареєстрована 14.08.2023 року із затримкою 444 календарних дні;

1 податкова накладна була складена 03.02.2022 року, але була зареєстрована 14.08.2023 року із затримкою 396 календарних дні;

12 податкових накладних були складені у період з 01.06.2022 року по 15.06.2022 року, але були зареєстровані із затримкою до 15 календарних днів;

2 податкові накладні були складені у період з 16.08.2022 року по 30.08.2022 року, але були зареєстровані із затримкою до 15 календарних днів;

3 податкові накладні були складені у період з 01.10.2022 року по 15.10.2022 року, але були зареєстровані із затримкою у 53, 56 та 158 календарних днів, тобто із затримкою від 31 до 60 календарних днів та від 61 до 365 календарних днів;

52 податкові накладні були складені у період з 16.10.2022 року по 31.10.2022 року, але були зареєстровані із затримкою 41 календарний день;

35 податкових накладних були складені у період з 01.11.2022 року по 15.11.2022 року, але були зареєстровані із затримкою як від 16 до 30 календарних днів (а саме 26 календарних дні), так і від 61 до 365 календарних днів (а саме 273 календарних дня);

68 податкових накладних були складені у період з 16.11.2022 року по 30.11.2022 року, але були зареєстровані із затримкою як до 15 календарних днів, так і від 61 до 365 календарних днів;

21 податкова накладна була складена у період з 01.12.2022 року по 15.12.2022 року, але вони були зареєстровані із затримкою 257 календарних днів;

1 податкова накладна була складена у період з 16.12.2022 року по 31.12.2022 року, але була зареєстрована із затримкою 4 календарних дні;

21 податкова накладна була складена у період з 01.12.2022 року по 15.12.2022 року, але вони були зареєстровані із затримкою 257 календарних днів;

3 податкові накладні були складені у період з 01.02.2023 року по 15.02.2023 року, але були зареєстровані із затримкою у 103, 116 та 117 календарних днів;

2 податкові накладні були складені у період 20.02.2023 року, але були зареєстровані із затримкою у 103 календарних дні;

1 податкова накладна була складена у період 15.05.2023 року, але була зареєстрована із затримкою у 67 календарних дні;

2 податкові накладні були складені у період з 01.07.2023 року по 15.07.2023 року, але були зареєстровані із затримкою у 6 та 9 календарних днів;

На підставі акту перевірки від 01.11.2023 року №30074/15-32-04-06 Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 27.11.2023 року №30919/15-32-04-06, яким до ТОВ «БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД» застосовано штрафну санкцію у розмірі 73016,52 грн за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних.

Не погоджуючись з даним податковим повідомленням-рішенням, товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД» оскаржило його до суду першої інстанції.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно відсутності підстав для задоволення поданого товариством з обмеженою відповідальністю «БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД» позову, з огляду на наступне:

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (пункт 1.1 статті 1 ПК України).

Абзацом 1 пункту 201.1 статті 201 ПК України встановлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За правилами пункту 201.7 статті 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до положень пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

За приписами абзацу 1 пункту 192.1 статті 192 ПК України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Абзацом 6 пункту 192.1 статті 192 ПК України передбачено, що розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а"-"г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

З урахуванням викладеного, в період існування спірних правовідносин ПК України передбачений обов`язок платника податків покладено обов`язок по реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування протягом встановленого п. 201.10 ст. 201 ПК України строку.

Здійснюючи реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування за межами визначеного податковим законодавством строку, платник податків неналежно виконує вимоги Податкового кодексу України, що становить закінчене податкове правопорушення.

Слід зазначити, що Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Україні був введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та триває досі.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада України прийняла Закон України від 03 березня 2022 року № 2118-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану», який набрав чинності 07 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).

Цим Законом підрозділ 10 розділу XX ПК України був доповнений пунктом 69, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

На підставі підпунктів 69.1, 69.9 підрозділу 10 розділу XX ПК України в разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, встановленої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, - то в такому випадку платники податків звільняються від визначеної цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Для платників та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Законом від 24 березня 2022 року № 2142-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану» було внесено зміни до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України, а саме: слова «трьох місяців» замінено словами «шести місяців».

12.05.2022 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX), який набрав чинності 27 травня 2022 року.

Згідно вказаного Закону № 2260-IX з 27 травня 2022 року підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України викладено у такій редакції:

«У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».

Таким чином з дати набрання чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації податкових накладних.

Законом № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України був доповнений положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.

Слід зазначити, що Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) підпункт 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього пункту платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо, зокрема, реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.

Також згідно внесених змін, у разі звільнення платника податків від відповідальності з підстав, визначених абзацами четвертим - восьмим цього підпункту, податкові повідомлення-рішення, якими були визначені йому штрафні (фінансові) санкції та/або пеня за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, крім сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору, визначених абзацами четвертим - восьмим цього підпункту, вважаються скасованими (відкликаними) з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України".

З огляду на наведене вище правове регулювання спірних правовідносин, платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.

Оскільки податкове правопорушення щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.

В той же час, як зазначено вище, пунктом 69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX) установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.

Отже, якщо податкові накладні/розрахунки коригування складені платником в період з 01 лютого по 31 травня 2022 року, а зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку після 15 липня 2022 року, у контролюючого органу є підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 30 січня 2024 року у справі № 280/4484/22.

В період дії воєнного стану правовідносини щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регулюються нормами ПК України з урахуванням особливостей, визначених у пункті 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» цього кодексу.

Слід зазначити, що Верховний Суд в постанові 07 лютого 2024 року у справі № 380/7070/23 зауважив, що держава не створила такого правового регулювання і фактичних умов, за яких платники податків могли б завчасно передбачити відповідні наслідки своєї поведінки щодо не реєстрації до 26 травня 2022 року в ЄРПН податкових накладних, складених до 24 лютого 2022 року (зі змінами до 31 січня 2022 року).

Фактично з 27 травня 2022 року усі платники, які не зареєстрували податкові накладні, граничний строк реєстрації яких припав до 23 лютого 2022 року, автоматично підлягали відповідальності.

Як зазначив Верховний Суд, відповідний Закон від 12 травня 2022 року № 2260-ІХ був опублікований 26 травня 2022 року в умовах воєнного стану, обмеженого часу роботи електронних сервісів податкових органів та за відсутності завчасного попереднього роз`яснення змісту та наслідків прийняття цього законодавчого акта для платників податків, які були впевнені, що захищені карантинними та воєнними мораторіями на застосування штрафних санкцій.

За висновком Верховного Суду законодавець не створив умов, за яких платник податків мав можливість у розумні строки зареєструвати податкові накладні, складені до введення воєнного стану, за попередньо передбаченого підходу безумовного звільнення від відповідальності до завершення дії карантину.

Фактично з 27 травня 2022 року платники податків, які не зареєстрували в ЄРПН податкові накладні, складені з 1 лютого 2022 року до травня 2022 року, отримали додатковий час для їх реєстрації в ЄРПН без застосування штрафних санкцій до 15 липня 2022 року, тобто близько 1,5 місяці.

Відтак, необхідний перехідний період для податкових накладних, складених по 31 січня 2022 року не був уведений в дію, не надав таким положенням законодавець й ретроспективної дії.

Верховний Суд вказав на те, що правові ситуації, які пов`язані з можливістю або неможливістю в період воєнного стану реєструвати податкові накладні, є за своєю суттю ідентичними як щодо податкових накладних, складених починаючи з лютого 2022 року, так і щодо тих, які були складені раніше, але не були своєчасно зареєстровані з огляду на надзвичайні обставини - ковідну пандемію та воєнний стан.

Умови юридичної відповідальності визначаються характером діяння, за яке така відповідальність установлюється. Відмінність у заходах відповідальності не може зумовлюватися «випадковими» чинниками, зокрема, недосконалістю законодавчої техніки, коли однакові за характером діяння мають різні умови покарання за них.

За висновком Верховного Суду за подібних обставин, принцип верховенства права та заборона на дискримінацію платників податків, передбачена підпунктом 4.1.2 пункту 4.1 статті 4 ПК України, вимагають застосування однакових умов притягнення до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію всіх податкових накладних, на які до 27 травня 2022 року поширювалася дія мораторію - як «ковідного», так і «воєнного».

Зважаючи на викладене, визначальним критерієм, який має братися до уваги при вирішенні питання про відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних після скасування з 27 травня 2022 року дії мораторіїв, є можливість виконання платником своїх зобов`язань.

При цьому всі платники повинні мати однакові умови, за яких вони можуть уникнути відповідальності шляхом реєстрації податкових накладних у відповідний перехідний період - до 15 липня 2022 року.

Отже, податкові накладні, складені в період дії «ковідного» мораторію до початку дії воєнного стану мають бути зареєстровані до 15 липня 2022 року.

Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 26 вересня 2024 року у справі №160/30031/23.

Судом встановлено, що в ході проведення перевірки контролюючим органом було виявлено, що податкові накладні, які складені товариством у періоди: січень, лютий, червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року, лютий, травень, липень 2023 року були зареєстровані в ЄРПН з порушенням граничних строків реєстрації таких накладних.

Позивач не заперечує факту допущених порушень, що виявились у порушенні граничних термінів реєстрації перелічених в акті перевірки податкових накладних.

При цьому як вбачається зі змісту апеляційної скарги, позивач не заперечує правомірність застосування штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації наступних податкових накладних: № 125 від 20.02.2023 року, №123 від 16.02.2023 року, №122 від 09.02.2023 року, № 126 від 20.02.2023 року, №124 від 03.02.2023 року, № 154 від 15.05.2023 року, №173 від 04.07.2023 року, № 167 від 05.07.2023 року, з огляду на те, що контролюючим органом застосовано розмір штрафу з урахуванням внесених у Податковий кодекс України змін згідно Закону України «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ.

Що стосується податкових накладних, складених у періоди: січень, лютий, червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року, товариство вказувало на те, що за несвоєчасну реєстрацію таких податкових накладних штраф також має розраховуватись із врахуванням положень Закону України від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ, тобто у меншому розмірі, ніж визначений контролюючим органом.

Судом встановлено, що контролюючим органом виявлено факт порушення позивачем граничного строку реєстрації податкових накладних № 152 від 31.01.2022 року на суму ПДВ 36,10 грн. (444 календарних днів) та № 119 від 03.02.2022 року на суму ПДВ 1666,67 грн. (396 календарних днів). Вказані вище податкові накладні були зареєстровані товариством лише 14.08.2023 року.

У зв`язку з виявленим порушенням до товариства був застосований штраф у розмірі 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних.

При цьому при розрахунку штрафу за порушення граничного строку реєстрації податкової накладної № 119 від 03.02.2022 року контролюючим органом були вірно враховані внесені Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) зміни до підпункту 69.1 пункту 69 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, в частині настання відповідальності платника податків лише у разі реєстрації податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, після 15 липня 2022 року (зокрема, якщо такі податкові накладні зареєстровані 16.07.2022 року та пізніше).

В свою чергу при розрахунку кількості днів порушення термінів реєстрації податкової накладної № 152 від 31.01.2022 року, контролюючий орган не врахував, що граничним строком реєстрації податкової накладної нарівні із податковими накладними, які складені починаючи з 01.02.2022 року по 31.05.2022 року, є 15.07.2022 року включно. Вказане призвело до невірного визначення відповідачем кількості днів порушення термінів реєстрації податкової накладної №152 від 31.01.2022 року. Фактична кількість днів порушення терміну реєстрації податкової накладної № 152 від 31.01.2022 року, починаючи з 16.07.2022 року по 14.08.2023 року, склала 395 календарних днів. Однак колегія суддів звертає увагу на те, що вказане не вплинуло на розмір визначеного товариству штрафу за порушення терміну реєстрації вказаної податкової накладної, оскільки санкція ст. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України не передбачає застосування штрафу за кожен день порушення терміну реєстрації, а встановлює розмір штрафу - 50 відсотків суми податку на додану вартість, - у разі порушення строку реєстрації від 366 і більше календарних днів. Тобто за порушення позивачем граничного терміну реєстрації спірної податкової накладної більше як 366 календарних днів до позивача все одно застосовується штраф у розмірі 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній.

Що стосується податкових накладених, складених позивачем у період червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року та зареєстрованих з порушенням граничних термінів реєстрації, колегія суддів зазначає, що у період граничних строків реєстрації вказаних податкових накладних мораторій на застосування штрафних санкцій у зв`язку з карантином не діяв в силу внесених до ПК України змін згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 року № 2260-IX, який набрав чинності 27 травня 2022 року, а норми Податкового кодексу України не передбачають будь-яких умов звільнення платників податків від відповідальності за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, складених у вказаний період.

Слід зазначити, що Податковим кодексом України, крім зазначеного вище, передбачено також звільнення платників податку від відповідальності за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок.

Однак встановлене абзацом першим підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України звільнення від відповідальності є залежним від отримання рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків податкового обов`язку відповідно до вимог Порядку № 225.

Слід зазначити, що наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за № 967/38303, було затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення Податкового кодексу України (далі - Порядок № 225). Цей Порядок набрав чинності 06 вересня 2022 року.

При цьому та обставина, що Порядок № 225 набрав чинності лише 06 вересня 2022 року, у будь-якому випадку не позбавляла платників податків права довести у визначений спосіб факту неможливості своєчасно виконати свій обов`язок і після указаної дати, вказавши у заяві про відповідний період, що прямо передбачено указаним Порядком.

Отже, той платник податків, у якого відсутня можливість своєчасно зареєструвати податкові накладні з 27 травня 2022 року повинен довести обставини неможливості виконання податкового обов`язку щодо реєстрації податкових накладних шляхом подання відповідної заяви та документів до контролюючого органу відповідно до вимог Порядку № 225. За умови отримання відповідного рішення контролюючого органу щодо неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку, відповідальність до цього платника податків не застосовується.

Тобто законодавець визначив чіткий алгоритм дій для платників податків, у яких була відсутня можливість виконати податковий обов`язок, а саме шляхом звернення до податкового органу із заявою відповідно до вимог Порядку № 225.

В даному випадку позивачем не надано доказів прийняття контролюючим органом відповідного рішення про неможливість виконання платником податків (позивачем) податкових обов`язків.

Таким чином позивачем не доведено факту неможливості виконання податкового обов`язку у спірний період, а тому ТОВ «БЛЕК СІ ШИППІНГ СЕРВІС ЛТД» відноситься до категорії платників податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, і, відповідно, позивач підлягає притягненню до фінансової відповідальності на підставі статті 120-1 ПК України за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.

З огляду на все викладене колегія суддів вважає вірним застосування контролюючим органом до ТОВ «БЛЕК СІ ШИППІНГ СЕРВІС ЛТД» штрафу відповідно до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, складених у період червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року.

Що стосується посилань апелянта на наявність підстав для застосування до товариства зменшеного розміру штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, складених у період січень, лютий, червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року в силу внесених Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX до Податкового кодексу України змін, а також щодо невірного застосування судом першої інстанції принципу незворотності дії нормативно-правового акту в часі, колегія суддів зазначає наступне:

12 січня 2023 року Верховною Радою України прийнятий Закон України «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» № 2876-IX, який набрав чинності 08.02.2023 року.

Зазначеним вище Законом № 2876-IX підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Згідно пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997 зазначив, що стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.

У рішенні від 09 лютого 1999 року №1-рп/99 у справі про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів Конституційний Суд України зазначив, що «за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Конституція України, закріпивши частиною першою статті 58 положення щодо неприпустимості зворотної дії в часі законів та інших нормативно-правових актів, водночас передбачає їх зворотну дію в часі у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують юридичну відповідальність особи, що є загальновизнаним принципом права. Тобто щодо юридичної відповідальності застосовується новий закон чи інший нормативно-правовий акт, що пом`якшує або скасовує відповідальність особи за вчинене правопорушення під час дії нормативно-правового акта, яким визначались поняття правопорушення і відповідальність за нього».

Наведене не означає, що цей конституційний принцип не може поширюватись на закони та інші нормативно-правові акти, які пом`якшують або скасовують відповідальність юридичних осіб. Надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може бути визначено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті. Тобто в нормативно-правовому акті, який пом`якшує або скасовує відповідальність юридичних осіб, має бути прямо зазначено про його зворотною дію в часі.

Водночас Закон № 2876-IX, яким підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України був доповнений пунктами 89 та 90, не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності.

Зазначення в пунктах 89 та 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України «Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні» не є та не може розцінюватись як пряма вказівка, що зазначені пункти мають зворотну дію в часі, тобто їх дія має поширюється на правовідносини, які виникли з 24 лютого 2022 року.

Вказівка про надання нормативно-правовому акту (чи його конкретному пункту, частині, статті) зворотної дії в часі має бути чіткою та однозначною.

Як правило, при наданні нормативно-правовому акту (чи його конкретному пункту, частині, статті) зворотної дії в часі вказується конкретна дата з якої правовідносини регулюються саме у визначений таким нормативно-правовим актом (пунктом, частиною, статтею) спосіб.

Отже, в даному випадку ретроспективне застосування положень пунктів 89 та 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України є неможливим.

Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.

Закон України від 12 січня 2023 року № 2876-IX набрав чинності з 08 лютого 2023 року. Відтак він збільшив строк реєстрації податкових накладних із датою виписки з 15 січня 2023 року. Граничні строки реєстрації спірних у даному випадку податкових накладних сплинув ще до прийняття вказаного Закону, а тому він не може в силу прямих вказівок у останньому продовжити строк, який на момент набрання ним законної сили вже сплинув. При цьому такий строк реєстрації встановлений статтею 201 ПК України. У разі несвоєчасної реєстрації таких накладних має місце порушення строку їх реєстрації, передбаченого статтею 201, а не пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є вчиненим з моменту закінчення граничного терміну реєстрації податкових накладних, а строк затримки їх реєстрації впливає на визначення розміру штрафної санкції.

Зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).

Отже, розповсюджувати дію пунктів 89, 90 на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 статті 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX) є неможливим, а тому пункт 90 ПК України не застосовується до податкових накладних, складених до 15 січня 2023 року.

Слід зазначити, що до позивача застосовані штрафні санкції згідно пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, який є чинним і був чинним на час застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій та такі санкції застосовані за порушення строку, визначеного саме пунктом 201.1 статті 201 ПК України, в той час як норми пунктів 89, 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України набрали законної сили вже після вчинення податкового правопорушення.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 26 вересня 2024 року у справі №160/30031/23, від 24 вересня 2024 року у справі № 500/261/24, від 24 вересня 2024 року у справі №560/19985/23, від 30 січня 2024 року у справі № 280/4484/22, від 06 лютого 2024 року у справі № 160/10740/23 та ін.

За положеннями ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином при вирішенні даної справи суд апеляційної інстанції враховує правові висновки Верховного Суду, викладені у постановах, ухвалених за наслідками розгляду справ, в яких склались аналогічні правовідносини.

З огляду на все вищезазначене колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно правомірності застосування контролюючим органом до ТОВ «БЛЕК СІ ШИППІНГ СЕРВІС ЛТД» штрафних (фінансових) санкцій на підставі пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України та відсутності підстав для визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 27.11.2023 року № 30919/15-32-04-06.

В свою чергу наведені апелянтом в апеляційній скарзі доводи не спростовують правильність висновків суду першої інстанції, а тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції колегія суддів не вбачає.

Згідно ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оскільки судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін, відповідно до приписів статті 139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, рішення суду першої інстанції та постанова суду апеляційної інстанції, відповідно до ч.5 ст.328 КАС України, в касаційному порядку оскарженню не підлягають.

Керуючись ст. ст. 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «БЛЕК СІ ШИППІНГ СЕРВІС ЛТД» залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2024 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Суддя-доповідач: А.В. Бойко

Суддя: А.Г. Федусик

Суддя: О.А. Шевчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122365289
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/35761/23

Постанова від 11.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 19.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні