П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 жовтня 2024 р. Категорія: 111030000м. ОдесаСправа № 420/31364/23Перша інстанція: суддя Бездрабко О.І.,
час і місце ухвалення: письмове провадження,
м. Одеса
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача Семенюка Г.В.,
суддів Домусчі С.Д., Шляхтицького О.І.,
розглянувши у письмовому провадженні у приміщенні П`ятого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДУНАЙ-ПРОФІТ до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, -
встановиВ:
Позивач, звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області (далі - відповідач), в якій просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.09.2023 р. № 9597945/45001334, мотивуючи його тим, що з 07.08.2023 р. товариство є платником податку на додану вартість. 22.09.2023 р. позивачем направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість № 9245936625 з поясненнями, в яких описано специфіку власної господарської діяльності та додано документи на їх підтвердження. Однак 26.09.2023 р. комісією Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення № 9597945/45001334 про неврахування таблиці даних позивача. Вважає таке рішення протиправним, оскільки у ньому відсутні законні підстави для прийняття такого рішення. Так, підставою для неприйняття таблиці даних платника податку зазначено недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для проведення господарської операції. Водночас, персонал товариства налічує 4 штатних одиниці станом на 07.08.2023 р., а для виконання робіт з перевантаження вантажів підприємство долучає необхідну кількість персоналу за цивільно-правовими договорами. Кількість працівників повністю задовольняє потреби позивача у трудових ресурсах та дозволяє здійснювати діяльність підприємства за видами діяльності. При цьому, чинним законодавством не регламентовано питання щодо кількості штатних працівників або інших обов`язкових ресурсів для здійснення певного виду господарської діяльності підприємства. В свою чергу відповідачем в оскаржуваному рішенні жодним чином не конкретизовано, яку кількість працівників повинен мати позивач задля власної господарської діяльності, не наведено обставин, які слугували підставою для наведених у ньому висновків, а також не надано обґрунтувань щодо викладених тверджень.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року позов задоволено. Визнано протиправними та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.09.2023 р. № 9597945/45001334. Стягнуто з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУНАЙ-ПРОФІТ" судовий збір у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДПС в Одеській області подало апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду та прийняти нову постанову, якою у задоволенні вимог позивача відмовити.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права. Зазначає, що задовольняючи позов, суд першої інстанції не врахував, що на виконання п.12 Порядку № 1165 позивачем 22.09.2023 р. направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, до якої були надані пояснення та копії документів. Згідно квитанції № 2 документ прийнято 22.09.2023 р. та в розділі "Виявлені помилки" зазначено: "Інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 22.09.2023 р. за № 9245936625 не враховано автоматично через невиконання вимог п.18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду". Комісією регіонального рівня 26.09.2023 р. прийнято рішення № 9597945/45001334 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість у зв`язку з недостатньою кількістю трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської діяльності (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні ля провадження господарської діяльності). Таким чином, в оскаржуваному рішенні зазначені підстави його прийняття, а тому воно є законним та не підлягає скасуванню.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу належить залишити без задоволення з наступних підстав:
Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" зареєстровано як юридична особа з видами діяльності за КВЕД: 52.24 Транспортне оброблення вантажів (основний); 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 52.10 Складське господарство; 52.22 Допоміжне обслуговування водного транспорту; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 77.34 Надання в оренду водних транспортних засобів; 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.
22.09.2023 р. ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" подано до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, в якій відображено коди згідно з КВЕД 52.24; коди згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (придбання (отримання), ввезення на митну територію України) 77.39, 52.29, 68.20, 61.10, 58.29; коди згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (постачання/надання) 52.24.
Згідно квитанції від 22.09.2023 р. № 2 інформацію таблиці даних платника на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 22.09.2023 р. за № 9245936625, не враховано автоматично через невиконання вимог п.18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165. Таблицю даних платника податку на додану вартість прийнято до розгляду.
26.09.2023 р. комісією Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення № 9597945/45001334 про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 22.09.2023 р. за № 9245936625, підстава: недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської діяльності (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для провадження господарської діяльності).
Вважаючи дане рішення контролюючого органу протиправним, позивач звернувся з позовною заявою до суду про його скасування.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено наявність підстав для неврахування поданої позивачем таблиці даних платника податку на додану вартість, що є підставою для визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.09.2023 р. № 9597945/45001334 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.
П`ятий апеляційний адміністративний суд погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на таке:
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пп.16.1.2, 16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно із п.2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2019 р. № 1165 (далі - Порядок № 1165) таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до п.12 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
За приписами п.13 Порядку № 1165 у таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Пунктами 14-17 Порядку № 1165 передбачено, що таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (додаток 6).
У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
За змістом п.18 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:
така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);
зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P
Згідно із п.19 Порядку № 1165 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), врахованої відповідно до пункту 16 або 18 цього Порядку, що надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі, з дотриманням вимог Кодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", якщо:
стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1;
до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Отже, із аналізу наведених вище положень Порядку № 1165 слідує, що таблиця даних платника податку - це зведена інформація, що подається платником щодо КВЕД платника податку згідно з КВЕД, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються платником податку, яка подається до контролюючого органу з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Рішення про неврахування таблиці даних комісія приймає у разі прийняття стосовно платника податку рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, визначених у пунктах 1-5 додатка 1, або якщо до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
З матеріалів справи слідує, що 22.09.2023 р. ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" подано до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, в якій визначено коди згідно з КВЕД 52.24; коди згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (придбання (отримання), ввезення на митну територію України) 77.39, 52.29, 68.20, 61.10, 58.29; коди згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (постачання/надання) 52.24.
Разом з таблицею даних платника податку на додану вартість позивачем було подано пояснення від 22.09.2023 р. № 2209/1, в яких позивачем вказано на те, що основним видом діяльності підприємства є Транспортне оброблення вантажів (КВЕД 52.24), а допоміжним - Допоміжне обслуговування водного транспорту (КВЕД 52.22). ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" користується орендованими основними засобами. Повідомлення про об`єкти оподаткування (20-ОПП) надіслано до ДПС. Для здійснення діяльності було залучено офісне та складські приміщення (ангар). Оренда офісу за договором оренди № 07022023 від 07.02.2023 р. з ТОВ "Грант-Сервіс". Приміщення вагової обладнано вагами ТВА-80-20-18В(8)-Пф-М04/25 (RC3) з приміщенням для лабораторії, приміщення полігонального ангару з технологічним обладнанням для прийому і відвантаження зерна, причал № 4 для навантаження суден за договором № 300623 від 30.06.2023 р. з Приватне акціонерне товариство "ДУНАЙСУДНОРЕМОНТ". Приміщення ангару повністю автоматизоване технологічним обладнанням з високим ступенем рентабельності і рядом переваг. Усе орендоване обладнання згідно договору знаходиться на сервісному обслуговуванні, що дозволяє забезпечити безперебійну роботу інфраструктури та обладнання. Персонал налічує 4 штатних одиниці станом на 07.08.2023 р., у тому числі директор, фінансовий директор, заступник директора з операційної діяльності, економіст згідно штатного розкладу. Але для виконання робіт з перевантаження вантажів підприємство долучає необхідну кількість персоналу за цивільно-правовими договорами. Кількість працівників повністю задовольняє потреби підприємства у трудових ресурсах та дозволяє здійснювати діяльність підприємства за видами діяльності. ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" отримує послуги з транспортно-експедиційного обслуговування вантажів, з використанням об`єктів інфраструктури та обладнання та інші. Загальна сума сплачених за період липень-вересень (поточна дата) 2023 року сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за дотриманням яких покладено на ДПС, платником податку становить 1554394,52 грн., у т.ч.: ПДВ - 1394000 грн., податок на прибуток - 0 (адже не настав період подання звітності за цим податком), податок на доходи фізичних осіб 69 568, 71 грн., ЄСВ - 85028,42 грн., військовий збір - 5797,39 грн. Усе наведене вище свідчить про можливість та реальність здійснення господарських операцій за відповідними видами діяльності.
До пояснень долучено копії договору оренди від 30.06.2023 р. № 300623, актів приймання-передачі до договору від 30.06.2023 р. № 300623, договору оренди від 07.07.2023 р. № 07022023, акт приймання-передачі до договору від 07.02.2023 р. № 07022023, платіжні інструкції про сплату ПДВ, повідомлення про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП) від 13.07.2023 р. та квитанція № 2, повідомлення про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП) від 28.07.2023 р. та квитанція № 2, штатний розпис, договір транспортно-експедиційного обслуговування від 03.07.2023 р. № 0307/1, договори про виконання робіт від 17.07.2023 р., від 03.08.2023 р., від 07.08.2023 р., від 18.08.2023 р..
Між тим, рішенням комісії від 26.09.2023 р. № 9597945/45001334 дану таблицю даних платника податку на додану вартість не враховано з підстав "недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської діяльності (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для провадження господарської діяльності): Недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для проведення господарської операції".
Тобто, єдиною підставою для неврахування поданої позивачем таблиці даних платника податку на додану вартість є недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської діяльності.
Однак, суд вважає таку підставу протиправною, оскільки жодна норма діючого законодавства України не встановлює в якості нормативу кількості працівників, необхідної для здійснення певної господарської діяльності.
Крім цього, в оскаржуваному рішенні відповідачем не конкретизовано, яку кількість працівників повинен мати позивач задля здійснення власної господарської діяльності, не наведено обставин, які слугували підставою для наведених у ньому висновків, а також не надано обґрунтувань щодо викладених тверджень.
Також, в оскаржуваному рішенні не зазначено, яким чином відсутність власних трудових ресурсів у платника податків (окрім 4 штатних працівників), впливає на можливість здійснення або не здійснення ним господарської діяльності. Спірне рішення не містить ані посилань на кількість власних трудових ресурсів, які на думку відповідача є необхідними, ані на підстави, за яких такої кількості власних та залучених трудових ресурсів не достатньо для визначеним платником податків в таблиці даних видам діяльності, що свідчить про формальність прийнятого рішення.
Більш того, Верховний Суд у постанові від 07.08.2018 р. у справі № 808/760/16 зазначив, що відсутність матеріальних та трудових ресурсів не виключає можливості реального виконання господарської операції, оскільки залучення працівників є можливим за договорами цивільно-правового характеру, аутсорсингу та аутстафінгу (оренда персоналу), а основні та транспортні засоби можуть перебувати у постачальника на праві оренди або в лізингу.
Позивачем разом з поясненнями до таблиці даних платника податку на додану вартість надавалися контролюючому органу, окрім штатного розпису, і договори про виконання робіт від 17.07.2023 р., від 03.08.2023 р., від 07.08.2023 р., від 18.08.2023 р., згідно яких ТОВ "ДУНАЙ-ПРОФІТ" для виконання робіт з перевантаження вантажів залучало певних працівників.
В той же час, як оскаржуване рішення не містить жодних обґрунтувань неврахування поданих разом з таблицею даних платника податку на додану вартість пояснень від 22.09.2023 р. № 2209/1 та копій вищевказаних цивільно-правових договорів.
Підсумовуючи вищевикладене, апеляційний суд погоджується із судом першої інстанції, що відповідачем не доведено наявність підстав для неврахування поданої позивачем таблиці даних платника податку на додану вартість, що є підставою для визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.09.2023 р. № 9597945/45001334 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.
Інші доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи.
З огляду на вищевикладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.
Згідно з ч. 1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області, - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2024 року по справі № 420/31364/23, - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач Г.В. СеменюкСудді С.Д. Домусчі О.І. Шляхтицький
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122365748 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Семенюк Г.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні