Постанова
від 16.10.2024 по справі 420/35470/23
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 жовтня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/35470/23

Перша інстанція: суддя Лебедєва Г.В.,

повний текст судового рішення

складено 29.07.2024, м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача Федусика А.Г.,

суддів: Бойка А.В. та Шевчук О.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 липня 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТИТАН-РИ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТИТАН-РИ» (далі ТОВ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Одеській області (далі ГУДПС), Державної податкової служби України (далі ДПСУ) та просило:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) ГУДПС:

№ 9902270/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову у реєстрації податкової накладної (ПН) ТОВ №261 від 09.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№ 9902273/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову у реєстрації ПН ТОВ №264 від 09.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «Таврія плюс»;

№ 9902269/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №276 від 12.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№ 9902272/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №279 від 12.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№ 9902265/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №291 від 24.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№ 9902264/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №306 від 07.06.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№ 9902263/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №309 від 07.06.2023 р. по постачанню товарів на адресу ПП ««Таврія плюс»;

№ 9902267/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №263 від 09.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-І»;

№ 9902266/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №278 від 12.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-І»;

№ 9902268/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №277 від 12.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-В»;

№ 9902271/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №280 від 12.05.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-В»;

№ 9902262/24530317 від 09.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №316 від 09.06.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «Легіон Альянс»;

№ 9984742/24530317 від 21.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №126 від 10.03.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «Новая Лінія 1»;

№ 998464/24530317 від 21.11.2023 р. про відмову в реєстрації ПН ТОВ №125 від 10.03.2023 р. по постачанню товарів на адресу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»;

- зобов`язати ДПС зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, складені ТОВ, днем їх надходження: №261 від 09.05.2023 р., №264 від 09.05.2023 р., №276 від 12.05.2023 р., №279 від 12.05.2023 р., №291 від 24.05.2023 р., №306 від 07.06.2023 р., №309 від 07.06.2023 р., №263 від 09.05.2023 р., №278 від 12.05.2023 р., №277 від 12.05.2023 р., №280 від 12.05.2023 р., №316 від 09.06.2023 р., №126 від 10.03.2023 р., №125 від 10.03.2023 р..

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 29 липня 2024 року позов задоволено.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, ГУДПС подало апеляційну скаргу, в якій зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим апелянт просив його скасувати та ухвалити нове про відмову у задоволенні позову повністю.

Розглянувши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для її задоволення з огляду на таке.

Судом першої інстанції встановлено, що позивач має статус платника податку на додану вартість з 09.07.1997 року. Ідентифікаційний номер платника податку на додану вартість: 245303115454. Основним вид економічної діяльності підприємства є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (код КВЕД 46.21.). Додаткові: КВЕД 46.38 оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками, КВЕД 82.92 пакування, КВЕД 46.90 неспеціалізована оптова торгівля, КВЕД 47.19 інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, КВЕД 49.41 вантажний автомобільний транспорт.

Між ТОВ «РОЙЧЕР» та ТОВ було укладено договір на переробку давальницької сировини №01/Д від 01.01.2022 року, відповідно до умов якого ТОВ, як замовник, доручив роботу з обробки, збагачення або переробки його давальницької сировини у готову продукцію за стандартами та технологічними вимогами торгової марки «Ройчер» (корм для домашніх тварин у вигляді гранул), з метою її реалізації з використанням торгової марки та найменування «Ройчер».

01.01.2022 року між ТОВ «РОЙЧЕР» та ТОВ також було укладено договір оренди рухомого майна №01/01/ос, відповідно до умов якого ТОВ, як орендодавець, передав ТОВ «РОЙЧЕР» рухоме майно - комплекс обладнання по виробленню та пакуванню кормів для тварин.

01.06.2021 року між ТОВ «РОЙЧЕР» та ТОВ також було укладено договір оренди нерухомого майна №06, відповідно до умов якого ТОВ «РОЙЧЕР» як орендодавець передав ТОВ нерухоме майно - нежилі приміщення будівель та споруд виробничо-складського комплексу по виготовленню кормів загальною площею 150 кв.м., що знаходяться за адресою: м.Теплодар, Промзона, вул.Хімічна, 122.

01.01.2022 року між ТОВ «РОЙЧЕР» та ТОВ було укладено договір про надання послуг №01/ф, відповідно до умов якого ТОВ, як замовник, отримує послуги від ТОВ «РОЙЧЕР» з виконання комплексної роботи з фасування кормів для тварин в спеціальну упаковку метричні багатошарові паперові мішки.

03.03.2011 року між ТОВ та «Трейд Інтернейшнл Групп» (США) було укладено міжнародний контракт №TIG-TR/0311 від 03.03.2011 року.

Згідно інвойсу SG0027 від 06.08.2022 року та пакинг-листа №SG0027 від 06.08.2022 року, ТОВ придбало гігієнічний наповнювач для котячих туалетів на основі силікагелю (звичайний) в кількості 1270 мішків та гігієнічний наповнювач для котячих туалетів на основі силікагелю (лаванда) в кількості 1270 мішків, що підтверджується митною декларацією UA204020/2022/028107.

Позивачем також було укладено господарські договори направлені на реалізацію продукції, зокрема:

- між ТОВ, як продавцем, та ПП «Таврія Плюс» укладено договір постачання №405 від 03.08.2015 року на поставку готової продукції кормів для тварин, виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною № 261 від 09.05.2023 року на 38627,40 грн., в тому числі 6437,90 грн. ПДВ, №264 від 09.05.2023 року на 46690,56 грн., в тому числі 7781,76 грн. ПДВ, №276 від 12.05.2023 року на 47350,98 грн., в тому числі 7891,83 грн. ПДВ, №279 від 12.05.2023 року на 342774,72 грн., в тому числі 57129,12 грн. ПДВ, №291 від 24.05.2023року на 188426,40 грн., в тому числі 31404,40 грн. ПДВ, №306 від 07.06.2023 року на 265332,96 грн., в тому числі 44222,16 грн. ПДВ, №309 від 07.06.2023 року на 57279,48 грн., в тому числі 9546,58 грн. ПДВ, постачання також підтверджується: товарно-транспортною накладною №080523 від 08.05.2023 р., товарно-транспортною накладною №120522 від 12.05.2023 року, товарно-транспортною накладною №24053 від 24.05.2023 року, товаротранспортною накладною №070622 від 07.06.2023 року;

- між ТОВ, як продавцем, та ТОВ «ТАВРІЯ-В» укладено договір поставки №339 від 03.08.2015 року на поставку готової продукції кормів для тварин, виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною №277 від 12.05.2023 року на 6944,28 грн., в тому числі 1157,38 грн. ПДВ, №280 від 12.05.2023 року на 62651,64 грн., в тому числі 10441,94 грн. ПДВ, постачання також підтверджується: товарно-транспортною накладною №120522 від 12.05.2023 року;

- між ТОВ, як продавцем, та ПП «ТАВРІЯ-І» укладено договір поставки №311 від 03.08.2015 року на поставку готової продукції кормів для тварин, виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною №263 від 09.05.2023 року на 6670,08 грн., в тому числі 1111,68 грн. ПДВ, №278 від 12.05.2023 року на 22986,60 грн., в тому числі 3831,10 грн. ПДВ, постачання також підтверджується: товарно-транспортною накладною №080523 від 08.05.2023 року та 120522 від 12.05.2023 року;

- між ТОВ, як продавцем, та ПП «Легіон Альянс» укладено договір поставки №б\н від 02.05.2022 року на поставку готової продукції кормів для тварин, виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною №316 від 09.06.2023 року на 394990,00 грн., в тому числі 65831,67 грн. ПДВ. Постачання згідно умов договору постачання здійснювалось зі складу ТОВ «ТИТАН-РИ»;

- між ТОВ, як продавцем, та ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» укладено договір поставки №59310 від 03.06.2019 року на поставку товару (готової продукції кормів для тварин), виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною №125 від 10.03.2023 року на 316999.68 грн., в тому числі 52733.28 грн. ПДВ, товарно-транспортною накладною №4266198 від 10.03.2023 року;

- між ТОВ, як продавцем, та ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» укладено договір поставки №669210 від 24.02.2021 року на поставку товару (відповідно до умов специфікацій\інших документів підписаних сторонами), виконання умов укладеного договору підтверджується: видатковою накладною №126 від 10.03.2023 року на 25934,40 грн., в тому числі 4322,40 грн. ПДВ, товарно-транспортною накладною №4266199 від 10.03.2023 року.

На виконання вимог ст.201 ПК України, за правилом першої події, позивачем складено та скеровано для реєстрації в ЄРПН податкові накладні:

- податкову накладну №261 від 09.05.2023 року на суму 38627,40 грн., в т.ч. ПДВ 6437,90 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, податкову накладну (реєстраційний номер документа 9126352968) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Обсяг постачання товару/послуги 2309, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №264 від 09.05.2023 року на суму 46690,56 грн., в т.ч. ПДВ 4481,76 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9126359654) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №276 від 12.05.2023 року на суму 47350,98 грн., в т.ч. ПДВ 7891,83 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, податкову накладну (реєстраційний номер документа 9126357698) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №279 від 12.05.2023 року на суму 342774,72 грн., в т.ч. ПДВ 57129,12 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 р., яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, податкову накладну (реєстраційний номер документа 9126356749) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №291 від 24.05.2023 року на суму 188426,40 грн., в т.ч. ПДВ 31404,40 грн. та направлено 16.06.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 16.06.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9144086511) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №306 від 07.06.2023 року на суму 265332,96 грн., в т.ч. ПДВ 44222,16 грн. та направлено 29.06.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 29.06.2023 р., яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9155943137) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №309 від 07.06.2023 року на суму 57279,48 грн., в т.ч. ПДВ 9546,58 грн. та направлено 29.06.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 29.06.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9155928230) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №263 від 09.05.2023 року на суму 6670,08 грн., в т.ч. ПДВ 1111,68 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 р., яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9126322021) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №278 від 12.05.2023 року на суму 22986,60 грн., в т.ч. ПДВ 3831,10 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9126349252) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №277 від 12.05.2023 року на суму 6944,28 грн., в т.ч. ПДВ 1157,38 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 912633724) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №280 від 12.05.2023 року на суму 62651,64 грн., в т.ч. ПДВ 10441,94 грн. та направлено 30.05.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.05.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9126355858) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №316 від 09.06.2023 року на суму 394990,00 грн., в т.ч. ПДВ 65831,67 грн. та направлено 29.06.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 29.06.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9155944778) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №126 від 10.03.2023 року на 25934,40 грн., в т.ч. ПДВ 4322,40 грн. та направлено 30.03.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.03.2023 року, яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9065371902) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3307 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН;

- податкову накладну №125 від 10.03.2023 року на суму 316399,68 грн., в т.ч. ПДВ 52733,28 грн. та направлено 30.03.2023 року для реєстрації в ЄРПН. Згідно отриманої квитанції від 30.03.2023 р., яка була направлена податковим органом через «Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, ПН (реєстраційний номер документа 9065376190) прийнято, але реєстрація зупинена. Згідно зазначеної квитанції, реєстрація податкової накладної була зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3307 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ДПС було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН.

Позивачем були подані до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, а саме:

- Повідомлення №7 від 26.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних №261 від 09.05.2023 року та №264 від 09.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія Плюс» (квитанція №2 від 26.10.2023 року реєстраційний номер № 9284260316); ·

- Повідомлення №6 від 25.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних №276 від 12.05.2023 року та №279 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія Плюс» (квитанція №2 від 25.10.2023 року, реєстраційний номер № 9283226459); ·

- Повідомлення №9 від 26.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної №291 від 24.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія Плюс» (квитанція №2 від 26.10.2023 року реєстраційний номер №9285028000); ·

- Повідомлення №3 від 25.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних №306 від 07.06.2023 року та №309 від 07.06.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія Плюс» (квитанція №2 від 25.10.2023 року №9282883562); ·

- Повідомлення №8 від 26.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податковій накладній №263 від 09.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «ТАВРІЯ-І» (квитанція №2 від 26.10.2023 року реєстраційний номер № 9284265409); ·

- Повідомлення №5 від 25.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної №278 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «ТАВРІЯ-І» (квитанція №2 від 25.10.2023 року реєстраційний номер № 9283214178); ·

- Повідомлення №4 від 25.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних №277 від 12.05.2023 року та №280 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «ТАВРІЯ-В» (квитанція №2 від 25.10.2023 року реєстраційний номер №9283191891); ·

- Повідомлення №2 від 25.10.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної №316 від 09.06.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «ЛЕГІОН АЛЬЯНС» (квитанція №2 від 25.10.2023 року реєстраційний номер № 9282852931);

- Повідомлення №1 від 17.11.2023 року про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної №125 від 10.03.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» (квитанція №2 від 17.11.2023 року реєстраційний номер № 9312666484); ·

- Повідомлення №2 від 17.11.2023 р. про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної №126 від 10.03.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «НОВА ЛІНІЯ 1» (квитанція №2 від 17.11.2023 року реєстраційний номер №9312769530)..

Рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН ГУДПС:

№9902270/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №261 від 09.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№9902273/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №264 від 09.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «Таврія плюс»;

№9902269/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №276 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№9902272/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №279 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№9902265/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №291 від 24.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№9902264/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №306 від 07.06.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП «Таврія плюс»;

№9902263/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №309 від 07.06.2023 року по постачанню товарів на адресу ПП ««Таврія плюс»;

№9902267/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №263 від 09.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-І»;

№9902266/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №278 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-І»;

№9902268/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №277 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-В»;

№9902271/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної № 80 від 12.05.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ТАВРІЯ-В»;

№9902262/24530317 від 09.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №316 від 09.06.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «Легіон Альянс»;

№9984742/24530317 від 21.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №126 від 10.03.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «Новая Лінія 1»;

№998464/24530317 від 21.11.2023 року відмовлено в реєстрації податкової накладної №125 від 10.03.2023 року по постачанню товарів на адресу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К».

Підставою для відмови зазначено: ненадання/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Винесення вказаних рішень про відмову в реєстрації ПН і стало підставою для звернення з даним позовом до суду.

Приймаючи оскаржуване рішення та задовольняючи позов, суд першої інстанції зазначив, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Однак, за відсутності чіткої вимоги щодо документів, які контролюючий орган вважав необхідними для реєстрації податкової накладної, в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної на позивача не може бути перекладена відповідальність у вигляді відмови в реєстрації податкової накладної.

Вирішення питання щодо правомірності рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування безпосередньо пов`язане з питанням щодо правомірності зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування, як передумови прийняття зазначеного рішення.

Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації, які саме документи слід надати до контролюючого органу для реєстрації податкової накладної, фактично ставить платника податку у стан невизначеності у питанні документального спростування існуючих на думку відповідача ризиків.

Позивач же надає контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено які саме конкретно документи необхідно подати.

Разом з тим, суд зазначив, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУДПС, приймаючи рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, з огляду на те, що позивачем надано копії документів, складених із порушенням законодавства, не зазначила в чому ж полягають зазначені порушенням законодавства.

При цьому, суд зауважив, що саме лише зазначення про складання документів із порушенням та/або відсутність документів не є достатньою та законною підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючий орган має зазначити об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкових накладних з урахуванням відсутності таких документів, при цьому надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

Натомість підприємство, на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, надало до контролюючого органу пояснення та відповідні первинні документи.

Колегія суддів погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції і вважає їх такими, що відповідають вимогам статей 2, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 78 КАС України, з огляду на таке.

Відповідно до ст.201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених КМУ.

Так, Постановою КМУ від 11 грудня 2019 року №1165 було затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, п.1 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.10 Порядку).

Крім того, вказаним Порядком затверджено Критерії ризиковості здійснення операції, одним з яких передбачено наступний критерій (1): «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».

Також, наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 року №520 було затверджено "Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН", п.1-5 якого передбачено, що цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі-Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених КМУ.

Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (п.5).

Крім того, пунктом 11 вказаного порядку передбачено підстави прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної. Так, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для зупинення реєстрації спірної ПН стало те, що платник податку, яким подано до реєстрації податкову накладну, відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Також позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеній у податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

При цьому, підставою для прийняття рішень про відмову в реєстрації ПН стало те, що позивачем не надано/частково надано додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отримані повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платником податку. У графі «Додаткова інформація» нічого не зазначено.

Разом з тим, податковим органом не зазначено які саме документи не надано або частково надано товариством.

Колегія суддів, з урахуванням матеріалів справи, не може погодитись з висновками податкового органу щодо не надання (в цілому, на даній стадії податкового контролю та виключно щодо взаємовідносин з вищевказаним контрагентом) позивачем документів в обсязі, необхідному для реєстрації ПН/РК, з огляду на таке.

Положеннями ст.1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні передбачено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.

Відповідно до ст.4 вказаного бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються, зокрема, на принципах повного висвітлення - фінансова звітність повинна містити всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій та подій, здатних вплинути на рішення, що приймаються на її основі; превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми.

Відповідно до ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити:

- назву документа (форми);

- дату складання;

- назву підприємства, від імені якого складено документ;

- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Як вже зазначалось вище та вбачається з матеріалів справи, між позивачем ТОВ «ТИТАН-РИ» та його контрагентами укладено низку договорів направлених на реалізацію (поставку) продукції.

Також, справа містить копії документів про підтвердження реальності здійснення господарських операцій по вказаним податковим накладним, а саме: договори оренди нерухомого майна з актами прийому-передачі, договори постачання, видаткові накладні, товарно-транспорті накладні, прибуткові накладні, зовнішньоекономічний контракт з додатками, акти надання послуг, акти звіряння, виписка по рахунку, щодо яких ДПС не надано відповідної оцінки чи заперечень.

Таким чином, враховуючи все вищезазначене у сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що подана позивачем первинна документація (в цілому, на даній стадії податкового контролю та виключно щодо взаємовідносин з вказаним контрагентом) відповідає вимогам закону за формою, змістом та обсягом (іншого в ході розгляду справи відповідачами доведено не було), а тому податковий орган не мав правових підстав для відмови в реєстрації ПН/РК та винесення спірного рішення про відмову в їх реєстрацій.

Окремо колегія суддів зазначає, що наявність первинної документації та її не/належна якість є вагомою обставиною, однак на даному етапі податкового контролю, та з урахуванням його виду та способу, не завжди є вирішальною та ключовою при здійсненні моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків.

Верховний Суд в постанові від 18 лютого 2020 року у справі №360/1776/19 зазначив, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Наведені обставини мають ґрунтовне значення, оскільки відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

В контексті зазначеного суд наголошує, що правовий акт індивідуальної дії - це виданий суб`єктом владних повноважень документ, прийнятий із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, який не містить загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків лише чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому (яким) він адресований.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність, а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами; при цьому за умов відповідності такого акту нормам чинного законодавства.

Наведене узгоджується з висновками, визначеними в постанові Верховного Суду від 02 липня 2019 року, по справі №140/2160/18.

Наведені мотиви підтверджується також наступними змінами у п.17 Порядку №1165, внесеними Постановою КМУ 23.12.2022 р. №1428, відповідно до яких п.17 Порядку доповнено абзацом такого змісту: "У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку".

З огляду на наведене, колегія суддів вважає, що позовні вимоги ТОВ про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання зареєструвати ПН/РК є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Таким чином, на підставі встановлених в ході судового розгляду обставин, суд першої інстанції дійшов правильного висновку щодо спірних правовідносин.

Доводи апеляційної скарги, яким була дана оцінка в мотивувальній частині рішення, ґрунтуються на суб`єктивній оцінці фактичних обставин справи та доказів. Зазначені доводи не містять посилань на конкретні обставини чи факти або на нові докази, які б давали підстави для скасування рішення суду першої інстанції.

Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін відповідно до приписів статті 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 308, 309, 315, 321, 322, 325 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області - залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 липня 2024 року без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, за винятком випадків, перелічених у пункті 2 частини 5 статті 328 КАС України.

Суддя-доповідач А.Г. ФедусикСудді А.В. Бойко О.А. Шевчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122365882
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/35470/23

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Постанова від 16.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Постанова від 16.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 09.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні