Рішення
від 17.10.2024 по справі 200/5288/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 жовтня 2024 року Справа№200/5288/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Аканова О.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (місце реєстрації: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 (місце реєстрації: АДРЕСА_2 , паспорт України НОМЕР_2 ) до управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (місцезнаходження: 08131 Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний 5, код ЄДРПОУ 45624745) про

визнання протиправним та скасування рішення від 06.06.2024 про відмову у наданні компенсації за надання соціальних послуг невиліковно хворому ОСОБА_1 ;

зобов`язання призначити компенсацію за надання соціальних послуг невиліковно хворому ОСОБА_1 , на період з 01.05.2024 року по 30.04.2025 року, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з вищевказаним позовом.

Позов обгрунтований тим, що ОСОБА_1 є пенсіонером інвалідом 1 групи та внутрішньо переміщеною особою, місце проживання якої зареєстровано на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Вказав, що доглядає за ОСОБА_1 його рідний син - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . Родина позивача у травні 2023 року подала всі необхідні документи на компенсацію за надання соціальних послуг невиліковно хворим до УПСЗН Ірпінської міської ради, та призначено компенсацію на період з 01.05.2023 року по 30.04.2024 року.

У травні 2024 року родина позивача подала документи на компенсацію невиліковно хворим до відповідача. В липні 2024 року було отримано рішення відповідача від 06.06.2024 року, у якому зазначено про відсутність права на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі по рішенню акту проведення обстеження сім`ї.

Вважає рішення відповідача щодо не призначення компенсації за надання соціальних послуг невиліковно хворим незаконним, таким що підлягає скасуванню.

Просить позов задовольнити.

Відповідачем до суду відзиву на позовну заяву не надано.

Відповідно до ч. 4 ст. 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Згідно ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Ухвалою суду від 05 серпня 2024 року позовну заяву залишено без руху; встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом 10 днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху шляхом надання до суду оригіналу квитанції про сплату судового збору в розмірі 968,96 грн., або обґрунтованого клопотання про звільнення або відстрочення сплати судового збору з наданням відповідних доказів на підтвердження клопотання, а саме, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків ДПС України про суми виплачених доходів за 2023 рік.

Ухвалою суду від 08 серпня 2024 року відстрочено ОСОБА_2 сплату судового збору в розмірі 968,96 грн. до ухвалення судового рішення по справі; прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження в адміністративній справі; розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні без повідомлення сторін).

Ухвалою суду від 05 вересня 2024 року зобов`язано управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області надати до суду письмові пояснення щодо заявленого позову.

Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, затверджено Указ Президента України від 24 лютого 2022 року N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", згідно якого, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указом Президента України №133/2022 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, у зв`язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Законом України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 21 квітня 2022 року N 2212-IX, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.

Законом України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 22 травня 2022 року №2263-ІХ, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб.

Законом України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 15 серпня 2022 року №2500-ІХ, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

ЗакономУкраїни «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 16.11.2022р.№2738-IXстрок дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 06.02.2023 №2915-ІХ строк дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 02.05.2023 №3057-ІХ строк дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 20 травня 2023 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 27.07.2023 №3275-ІХ строк дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 08.11.2023 № 3429-IX строк дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 06 лютого 2024 № 3564-IX строк дії воєнного стану в Україніпродовжено з 05 години 30 хвилин 14 лютого 2024 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 08 травня 2024 № 3684-IX строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб.

Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 23 липня 2024 № 3892-IX строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб.

Враховуючи викладене в Україні продовжує діяти воєнний стан.

Відповідно до ст. 12-2 Закону України Про правовий режим воєнного стану від 12 травня 2015 року № 389-VIII, в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України.

Рішенням Ради суддів України від 24 лютого 2022 року N 9, з урахуванням положень статті 3 Конституції України про те, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю рекомендовано зборам суддів, головам судів, суддям судів України у випадку загрози життю, здоров`ю та безпеці відвідувачів суду, працівників апарату суду, суддів оперативно приймати рішення про тимчасове зупинення здійснення судочинства певним судом до усунення обставин, які зумовили припинення розгляду справ.

Згідно п. 4 опублікованих 02.03.2022 року Радою суддів України Рекомендацій щодо роботи судів в умовах воєнного стану, судам України рекомендовано усіх доступних працівників, по можливості, перевести на дистанційну роботу.

Місцезнаходження Донецького окружного адміністративного суду визначено м.Слов`янськ Донецької області.

У зв`язку з активізацією проведення бойових дій на території Донецької області та прилеглих областей, виникнення загрози безпеці, здоров`ю та життю людей, головою Донецького окружного адміністративного суду 26 лютого 2022 року прийнято наказ №14/І-г. Про запровадження особливого режиму роботи Донецького окружного адміністративного суду у вигляді дистанційної роботи. Наказом запроваджено особливий режим роботи з 26 лютого 2022 року до закінчення воєнного стану, і до дня відновлення роботи суду у звичайному режимі.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази по справі, суд дійшов наступного.

Позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є громадянином України, що підтверджується паспортом НОМЕР_3 .

Позивач, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , є громадянином України, що підтверджується паспортом НОМЕР_2 .

Позивач ОСОБА_1 отримує пенсію по інвалідності, 1 групи загальне захворювання, відповідно до пенсійного посвідчення серії НОМЕР_4 та протоколу/розпорядження щодо призначення/перерахунку пенсії Києво-Святошинського об`єднаного управління ПФУ, дата перерахунку 08.05.2024 року.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_2 здійснює догляд за ОСОБА_1 , який має інвалідність 1 групи, з 2018 року, що підтверджується актом №21 від 15.05.2023, складеним УПСЗН Ірпінської міської ради.

Згідно висновкам №256 від 03.05.2023, №859 від 12.06.2024 ОСОБА_1 має отримувати соціальну послугу з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.

06.06.2024 відповідачем, за результатом звернення 06.05.2024 позивача ОСОБА_2 , прийнято рішення за вих.№37, про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, з висновком: «Не має право на компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі по рішенню акту проведення обстеження сім`ї».

До позову додано довідку від 12 лютого 2024 №127, відповідно до якої позивач ОСОБА_2 знаходиться на обліку в Ірпінському міському управлінні ПСЗН, отримує з 01.05.2023 по 30.04.2024 компенсацію за надання соціальних послуг невиліковно хворим.

Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.

Основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, визначає Закон України "Про соціальні послуги" (далі Закон).

Відповідно до п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають.

Відповідно до п. 4 ч. 6, ч. 7 ст. 13 Закону України "Про соціальні послуги" фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися.

Фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.

Механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі - фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки (далі - соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є, зокрема, невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, встановлює Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 (далі Порядок).

На підставі п. 3 Порядку компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання/перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

У спірних правовідносинах позивач ОСОБА_2 з ОСОБА_1 спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки, мають спільний бюджет, несуть спільні побутові витрати. ОСОБА_1 є невиліковно хворим, і потребує догляду, який здійснює позивач.

Отже, за наведених обставин позивач ОСОБА_2 є особою, яка надає соціальні послуги з догляду, та має право на отримання компенсації за догляд на непрофесійній основі.

Відповідно до п. 7 Порядку призначення і виплата компенсації здійснюються уповноваженим органом з місяця подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги, зокрема, таких документів у паперовій формі:

- заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

- заяви про згоду отримувати соціальні послуги;

- декларації про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім`ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги;

- висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ.

Копії поданих документів засвідчуються посадовими особами уповноваженого органу або центру надання адміністративних послуг, який прийняв заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги.

Будь-яких зауважень в спірному рішенні щодо поданих документів для призначення і виплати компенсації позивачу відповідачем згідно Порядку не вказано.

На підставі п.п. 10, 14 Порядку компенсація призначається на 12 місяців і виплачується щомісяця.

Компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи.

Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається уповноваженим органом протягом 10 днів з дати подання документів, зазначених у пункті 7 цього Порядку, і наступного дня після його прийняття надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

Для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та догляду за нею складається акт про проведення обстеження сім`ї фахівцями уповноваженого органу. Форма акта про проведення обстеження сім`ї затверджується Мінсоцполітики.

Якщо фізична особа надає соціальні послуги за місцем проживання/перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, але має інше зареєстроване місце проживання, обстеження сім`ї для встановлення факту догляду є обов`язковим.

Так, оскаржуване рішення про відмову в призначенні компенсації за догляд було прийняте на підставі висновку акту обстеження сім`ї.

Відповідно до п. 2 Порядку компенсація не призначається:

1) фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, зазначеним у пункті 1 цього Порядку, якщо такі особи отримують:

- соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду;

- виплати на догляд відповідно до Законів України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю" (крім осіб з інвалідністю з дитинства I групи);

2) фізичним особам, які надають соціальні послуги та отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України "Про психіатричну допомогу";

3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі.

Соціальних послуг та виплат, передбачених п. 2 Порядку, ОСОБА_1 не отримує, доказів цього відповідач суду не надав.

Позивач ОСОБА_2 не надає соціальні послуги та не отримує допомогу на догляд відповідно до Закону України "Про психіатричну допомогу" та не надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі.

Крім того, на час звернення до відповідача з заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі позивач не працював та не здійснював підприємницьку діяльність.

Таким чином, вичерпний перелік підстав для відмови в призначенні компенсації за догляд наведений у Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Суд зазначає, що в спірному рішенні відповідача відсутня підстава, яка передбачена пунктом 2 Порядку за якою компенсація не призначається.

Отже, позивач ОСОБА_2 , як член сім`ї особи, яка є невиліковно хворою та через порушення функцій організму не може самостійно пересуватися та самообслуговуватися, має право на соціальний захист шляхом надання соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством. У свою чергу, відповідач доводів позовної заяви не спростував, всупереч ч.2 ст.77 КАС України правомірності свого рішення про відмову в призначенні позивачу компенсації за догляд не довів.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Як зазначено в позовній заяві, ОСОБА_1 також оскаржується рішення відповідача від 06.06.2024 року про відмову у наданні компенсації за надання соціальних послуг, але даному випадку компенсація за догляд виплачується саме надавачам соціальних послуг тобто ОСОБА_2 .

Крім того, згідно зі спірним рішенням відповідача заявником на отримання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі є саме ОСОБА_2 та саме йому, як надавачу соціальних послуг, відповідачем відмовлено у виплаті компенсації за доглядом за ОСОБА_1 .

Тому, саме права та інтереси ОСОБА_2 порушенні рішенням Управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області від 06.06.2024 року.

А тому в частині позовних вимог ОСОБА_1 до відповідача слід відмовити.

Враховуючи, що відповідач, відмовивши ОСОБА_2 в призначенні компенсації за догляд, не дотримався вимог Закону України "Про соціальні послуги" та Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859, таке рішення не може відповідати приписам ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому позовні вимоги про зобов`язання відповідача призначити ОСОБА_2 компенсацію фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

А тому, позовні вимоги у справі №200/5288/24 підлягають частковому задоволенню.

Ухвалою суду від 08 серпня 2024 року ОСОБА_1 звільнено від сплати судового збору за законом як інваліда І групи та судовий збір за подачу позову позивачем ОСОБА_2 відстрочено в розмірі 968,96 грн.

А тому, судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь Держави в розмірі 968,96 грн.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (місце реєстрації: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 (місце реєстрації: АДРЕСА_2 , паспорт України НОМЕР_2 ) до управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (місцезнаходження: 08131 Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний 5, код ЄДРПОУ 45624745) про визнання протиправним та скасування рішення від 06.06.2024 про відмову у наданні компенсації за надання соціальних послуг невиліковно хворому ОСОБА_1 та зобов`язання призначити компенсацію за надання соціальних послуг невиліковно хворому ОСОБА_1 , на період з 01.05.2024 року по 30.04.2025 року задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (місцезнаходження: 08131 Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний 5, код ЄДРПОУ 45624745) від 06.06.2024 №37 про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 (місце реєстрації: АДРЕСА_2 , паспорт України НОМЕР_2 ).

Зобов`язати управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (місцезнаходження: 08131 Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний 5, код ЄДРПОУ 45624745) призначити ОСОБА_2 (місце реєстрації: АДРЕСА_2 , паспорт України НОМЕР_2 ) компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі" з 01.05.2024 року по 30.04.2025 року.

В іншій частині позову - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань управління соціальної та ветеранської політики Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (місцезнаходження: 08131 Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний 5, код ЄДРПОУ 45624745) на користь Держави судовий збір в розмірі 968,96 грн.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Аканов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122387963
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —200/5288/24

Рішення від 17.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 05.09.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні