Ухвала
від 18.10.2024 по справі 154/3959/24
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

154/3959/24

1-кс/154/943/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.10.2024 слідчий суддя Володимир-Волинського міського суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчої СВ Володимирського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,-

В С Т А Н О В И Л А :

18.10.2024 до суду надійшло, належним чином погоджене з прокурором клопотання слідчої СВ Володимирського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), копії документів, які мають значення доказів для встановлення визначених ст.91 КПК України обставин.

З клопотання вбачається, що 09.10.2024 року надійшов рапорт о/у СКП Володимирського РВП ОСОБА_4 про те, що під час моніторингу Інтернет-платформи електронної системи закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виявлено факт привласнення (розтрати) бюджетних коштів службовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Володимирської міської ради, за попередньою змовою з посадовими особами суб?єктів господарської діяльності, шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, щодо обсягів та вартості виконаних робіт.

Зокрема, під час моніторингу Інтернет-платформи електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що протягом 2021 - 2024 років, Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Володимирської міської ради код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , укладено ряд договорів із окремими суб?єктами господарської діяльності на виконання робіт, постачання товарів та надання послуг на загальну суму: 674 511 561,84 грн.

Зокрема, на виконання ремонтних та будівельних робіт укладено наступний договір:

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » організував виконання наступних робіт:

-Реконструкція приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 на загальну суму 26027527, 20 грн.

09.10.2024 слідчим відділенням Володимирського РВП ГУНП у Волинській області відомості за вказаним фактом внесено доЄдиного реєструдосудових розслідувань за № 12024030510001117 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Таким чином встановлено, що у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 знаходяться копії документів, які мають значення доказів для встановлення визначених ст. 91 КПК України обставин, які підлягають доказуванню в даному кримінальному провадженні, а саме:

1. Установчі та організаційно-розпорядчі документи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:

- положення про КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та його структурні підрозділи, в т.ч. положення про тендерний комітет та наказ про його створення, штатний розпис, копія статуту.

- колективний договір, трудові угоди, договори, контракти, рішення, розпорядження, або накази на призначення на посаду та функціональні обов`язки, повноваження, посадові інструкції, а також інші документи начальника КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та інших працівників, які мають відношення до виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , контролювали якість виконаних робіт (наданих послуг), здійснювали технічний або авторський нагляд, уповноважених (відповідальних) осіб з питань проведення публічних закупівель (відкритих торгів), а також вільні зразки підписів та почерку вищевказаних осіб, накази про прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків цих працівників.

2. Тендерна документація, що стосується виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. накази, розпорядження про початок проведення закупівель, оголошення

про проведення, усі зміни та додатки до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників, договори на розробку та виготовлення тендерної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, накази, розпорядження про залучення інших працівників для експертної участі в тендерних закупівлях (в тимчасовій або постійно діючій робочій групі), протоколи засідання, розпорядження, накази, звіти, рішення тендерного комітету, скарги учасників та рішення щодо їх розгляду, інші наявні документи, що підтверджують законність обрання переможцем ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , документи учасників подані під час проведення вищевказаного тендеру, що підтверджують можливість виконання договірних зобов`язань, кваліфікацію, акредитацію, наявність необхідних потужностей, машин, механізмів, устаткування, будівельного обладнання, інструментів та матеріально-технічної бази (в т.ч. договори їх оренди), працівників із відповідним стажем роботи, розрядом та свідоцтвами (посвідченнями) про проходження професійно-технічного навчання, ліцензій, сертифікатів, банківських та розрахункових рахунків, потрібного досвіду, походження будівельних матеріалів, їх якості та обґрунтування їх вартості (договори на їх закупівлю та транспортування), акти огляду об`єкта виконавцем робіт, гарантійні листи, інформаційні листи, погодження, довідки, витяги, технічні завдання, пояснення, тендерні пропозиції, кваліфікаційні сертифікати а також усі документи що стосуються обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості (договірної ціни), в тому числі дефектні акти, об`єктні та локальні кошториси на будівельні роботи та розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, договірні ціни, зведені кошториси розрахунків вартості об`єкта будівництва, розрахунки прямих та загальновиробничих витрат, договори на надання послуг із складання інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та визначення вартості будівельних робіт.

3. Документи, що стосуються виготовлення проектно-кошторисної документації на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. документи, що стосуються виконання проектно-вишукувальних робіт, документи на підставі яких були складені технічні завдання при здійсненні закупівлі, розрахунки очікуваної вартості, акти невідповідності, технічні завдання, розрахунки з технічних завдань, дефектні акти, завдання на проектування (коригування) та аналогічні документи, договори на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, проектно-кошторисна документація на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , акти, висновки, заключення державної (приватної) експертизи проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг (виконаних робіт) з її виготовлення, акти приймання передачі, а також платіжні доручення та інші платіжні документи щодо проведення розрахунків за договором на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, що стосується виконання робіт на вищевказаному об`єкті.

4. Документи, що стосуються здійснення технічного та авторського нагляду під час виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. накази, рішення, розпорядження про призначення інженерів технічного нагляду чи відповідальних осіб на об`єкті, договори, угоди (додаткові угоди) на здійснення технічного та авторського нагляду із визначенням повноважень осіб, які здійснювали нагляд, журнали проведення технічного та авторського нагляду, усе листування осіб, що здійснювали технічний та авторський нагляд між собою та виконавцями робіт, документи щодо проведених комісійних оглядів місця робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки інженерів технічного нагляду та проектантів, в тому числі на внесення змін до проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг, платіжні доручення.

5. Документи що стосуються укладання договору від 28.11.2022 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. проекти договорів, укладені угоди, договори, проекти договорів, додаткові угоди, додатки до договорів (угод), специфікації, дефектні акти, календарні графіки виконання робіт, плани фінансування, договірна ціна, об`єктні та локальні кошториси, відомості ресурсів до договірної ціни та локальних кошторисів із розрахунками загальновиробничих витрат.

6. Документи що стосуються виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. - укладені угоди, договори, (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів, надання послуг, виконання робіт), додаткові угоди, додатки до договорів, календарні плани та плани фінансування до угод та договорів, виконавча документація на проведення робіт по вищевказаних об`єктах, робочі проекти, пояснювальні записки, відомості обсягів робіт, журнали виконання робіт, виконавчі схеми на ділянки виконання робіт, акти прихованих робіт, розрахунки матеріальних затрат генпідрядників, розрахунки використання машино-годин генпідрядниками, субпідрядниками, калькуляції (специфікації) на виконані роботи та аналогічні документи, усе листування між замовником, виконавцями робіт, особами які здійснювали технічний і авторський нагляд та проектантами, в т.ч. листи від замовника, адресовані генпідряднику, листи генпідрядника адресовані замовнику, листи генпідрядника адресовані субпідряднику стосовно виконання робіт на вищевказаному об`єкті, акти приймання передачі, завдання на коригування, коригуючі дефектні акти, коригуючі локальні кошториси, сертифікати якості на будівельні матеріали, результати їх лабораторних досліджень та випробувань, документи про їх походження та вартість, акти, калькуляції та аналогічні документи, інформація виконавців робіт про проведення поточних перевірок, випробування матеріалів та устаткування та результати цих перевірок; сповіщення про необхідність приймання робіт, що підлягають закриттю, повідомлення про залучення субпідрядних організацій; документи, які надавали субпідрядники в підтвердження відповідності кваліфікаційними вимогам, документи, що підтверджують погодження КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради на залучення субпідрядників; акти приймання-передачі дозвільної документації, необхідної для виконання договорів, журнали виконання робіт, декларації/повідомлення про початок підготовчих чи будівельних робіт, декларації готовності об`єкта до експлуатації,спеціальні журнали з окремих видів робіт, акти здачі-приймання виконаних (підрядних) будівельних робіт форми № КБ-2В з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт на об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, акти проведення взаємозвірок, кошториси наданих послуг, протоколи погодження вартості послуг між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та генпідрядником стосовно виконання робіт на вищевказаному об`єкті.

7. Документи що стосуються проведення розрахунків за договором від 28.11.2022 між КП» ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 в т.ч. рахунки, накладні, видаткові накладні, платіжні документи (інструкції, доручення) щодо перерахунку коштів, а також інші бухгалтерські документи, щодо проведення розрахунків за даними договорами.

8. Всі інші наявні в КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради документи, що стосуються укладання договору від 28.11.2022 та виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 .

Відомості, до яких необхідно отримати доступ, можуть бути використані як доказ у даному кримінальному провадженні та у інший спосіб їх отримати неможливо, оскільки відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України, інформація, яка знаходиться у операторів та провайдерів телекомунікацій, відноситься до охоронюваної законом таємниці.

В судове засідання дізнавач не з`явилась, хоча належним чином повідомлена про місце та час розгляду клопотання, водночас, подала суду заяву про проведення судового засідання у її відсутності, а тому у відповідності до вимог ч.4 ст.107, ч.3 ст.244 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Розглянувши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Так, відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

У відповідності до п. 7 ч. 1 ст. 162 КПК України інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, відноситься до охоронюваної законом таємниці.

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

У відповідності до ч. 6 ст.163КПКУкраїни слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

На підставі ч. 2 ст. 163, ч.1 ст.222 КПК України розглянути дане клопотання без виклику представників КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради, у володінні якого знаходяться вказані документи та інформація, оскільки є достатні підстави вважати, що у випадку здійснення такого судового виклику існує реальна загроза зміни, підроблення чи знищення вказаних офіційних документів з метою уникнення кримінальної відповідальності.

Враховуючи, що зазначені відомості можуть бути використані як докази для встановлення осіб, причетних до вчинення даного кримінального правопорушення, а також те, що отримати зазначену інформацію у інший спосіб не представляється можливим, клопотання є підставним та підлягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 159-164, 166 КПК України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання слідчої СВ Володимирського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати стороні кримінального провадження №12024030510001117 заступнику начальника слідчого відділення Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_6 , слідчому СВ Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_8 , слідчому СВ Володимирського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_9 та іншим слідчим, які входять (входитимуть) до складу групи слідчих у даному кримінальному провадженні, тимчасовий доступ до копій документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), копії документів, які мають значення доказів для встановлення визначених ст.91 КПК України обставин, які підлягають доказуванню в даному кримінальному провадженні, а саме:

1. Установчі та організаційно-розпорядчі документи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:

- положення про КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та його структурні підрозділи, в т.ч. положення про тендерний комітет та наказ про його створення, штатний розпис, копія статуту.

- колективний договір, трудові угоди, договори, контракти, рішення, розпорядження, або накази на призначення на посаду та функціональні обов`язки, повноваження, посадові інструкції, а також інші документи начальника КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та інших працівників, які мають відношення до виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , контролювали якість виконаних робіт (наданих послуг), здійснювали технічний або авторський нагляд, уповноважених (відповідальних) осіб з питань проведення публічних закупівель (відкритих торгів), а також вільні зразки підписів та почерку вищевказаних осіб, накази про прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків цих працівників.

2. Тендерна документація, що стосується виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. накази, розпорядження про початок проведення закупівель, оголошення про проведення, усі зміни та додатки до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників, договори на розробку та виготовлення тендерної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, накази, розпорядження про залучення інших працівників для експертної участі в тендерних закупівлях (в тимчасовій або постійно діючій робочій групі), протоколи засідання, розпорядження, накази, звіти, рішення тендерного комітету, скарги учасників та рішення щодо їх розгляду, інші наявні документи, що підтверджують законність обрання переможцем ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , документи учасників подані під час проведення вищевказаного тендеру, що підтверджують можливість виконання договірних зобов`язань, кваліфікацію, акредитацію, наявність необхідних потужностей, машин, механізмів, устаткування, будівельного обладнання, інструментів та матеріально-технічної бази (в т.ч. договори їх оренди), працівників із відповідним стажем роботи, розрядом та свідоцтвами (посвідченнями) про проходження професійно-технічного навчання, ліцензій, сертифікатів, банківських та розрахункових рахунків, потрібного досвіду, походження будівельних матеріалів, їх якості та обґрунтування їх вартості (договори на їх закупівлю та транспортування), акти огляду об`єкта виконавцем робіт, гарантійні листи, інформаційні листи, погодження, довідки, витяги, технічні завдання, пояснення, тендерні пропозиції, кваліфікаційні сертифікати а також усі документи що стосуються обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості (договірної ціни), в тому числі дефектні акти, об`єктні та локальні кошториси на будівельні роботи та розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, договірні ціни, зведені кошториси розрахунків вартості об`єкта будівництва, розрахунки прямих та загальновиробничих витрат, договори на надання послуг із складання інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та визначення вартості будівельних робіт.

3. Документи, що стосуються виготовлення проектно-кошторисної документації на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. документи, що стосуються виконання проектно-вишукувальних робіт, документи на підставі яких були складені технічні завдання при здійсненні закупівлі, розрахунки очікуваної вартості, акти невідповідності, технічні завдання, розрахунки з технічних завдань, дефектні акти, завдання на проектування (коригування) та аналогічні документи, договори на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, проектно-кошторисна документація на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , акти, висновки, заключення державної (приватної) експертизи проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг (виконаних робіт) з її виготовлення, акти приймання передачі, а також платіжні доручення та інші платіжні документи щодо проведення розрахунків за договором на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, що стосується виконання робіт на вищевказаному об`єкті.

4. Документи, що стосуються здійснення технічного та авторського нагляду під час виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. накази, рішення, розпорядження про призначення інженерів технічного нагляду чи відповідальних осіб на об`єкті, договори, угоди (додаткові угоди) на здійснення технічного та авторського нагляду із визначенням повноважень осіб, які здійснювали нагляд, журнали проведення технічного та авторського нагляду, усе листування осіб, що здійснювали технічний та авторський нагляд між собою та виконавцями робіт, документи щодо проведених комісійних оглядів місця робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки інженерів технічного нагляду та проектантів, в тому числі на внесення змін до проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг, платіжні доручення.

5. Документи що стосуються укладання договору від 28.11.2022 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. проекти договорів, укладені угоди, договори, проекти договорів, додаткові угоди, додатки до договорів (угод), специфікації, дефектні акти, календарні графіки виконання робіт, плани фінансування, договірна ціна, об`єктні та локальні кошториси, відомості ресурсів до договірної ціни та локальних кошторисів із розрахунками загальновиробничих витрат.

6. Документи що стосуються виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. - укладені угоди, договори, (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів, надання послуг, виконання робіт), додаткові угоди, додатки до договорів, календарні плани та плани фінансування до угод та договорів, виконавча документація на проведення робіт по вищевказаних об`єктах, робочі проекти, пояснювальні записки, відомості обсягів робіт, журнали виконання робіт, виконавчі схеми на ділянки виконання робіт, акти прихованих робіт, розрахунки матеріальних затрат генпідрядників, розрахунки використання машино-годин генпідрядниками, субпідрядниками, калькуляції (специфікації) на виконані роботи та аналогічні документи, усе листування між замовником, виконавцями робіт, особами які здійснювали технічний і авторський нагляд та проектантами, в т.ч. листи від замовника, адресовані генпідряднику, листи генпідрядника адресовані замовнику, листи генпідрядника адресовані субпідряднику стосовно виконання робіт на вищевказаному об`єкті, акти приймання передачі, завдання на коригування, коригуючі дефектні акти, коригуючі локальні кошториси, сертифікати якості на будівельні матеріали, результати їх лабораторних досліджень та випробувань, документи про їх походження та вартість, акти, калькуляції та аналогічні документи, інформація виконавців робіт про проведення поточних перевірок, випробування матеріалів та устаткування та результати цих перевірок; сповіщення про необхідність приймання робіт, що підлягають закриттю, повідомлення про залучення субпідрядних організацій; документи, які надавали субпідрядники в підтвердження відповідності кваліфікаційними вимогам, документи, що підтверджують погодження КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради на залучення субпідрядників; акти приймання-передачі дозвільної документації, необхідної для виконання договорів, журнали виконання робіт, декларації/повідомлення про початок підготовчих чи будівельних робіт, декларації готовності об`єкта до експлуатації,спеціальні журнали з окремих видів робіт, акти здачі-приймання виконаних (підрядних) будівельних робіт форми № КБ-2В з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт на об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, акти проведення взаємозвірок, кошториси наданих послуг, протоколи погодження вартості послуг між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради та генпідрядником стосовно виконання робіт на вищевказаному об`єкті.

7. Документи що стосуються проведення розрахунків за договором від 28.11.2022 між КП» ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , на виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 , в т.ч. рахунки, накладні, видаткові накладні, платіжні документи (інструкції, доручення) щодо перерахунку коштів, а також інші бухгалтерські документи, щодо проведення розрахунків за даними договорами.

8. Всі інші наявні в КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради документи, що стосуються укладання договору від 28.11.2022 та виконання робіт з Реконструкції приймального відділення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » корпусу №1 (головний) по АДРЕСА_1 .

Зобов`язати КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Володимирської міської ради ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), надати вказані документи.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_10

СудВолодимир-Волинський міський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення18.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122389759
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —154/3959/24

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 18.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 18.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

Ухвала від 18.10.2024

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Пустовойт Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні