Рішення
від 17.10.2024 по справі 380/17282/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 жовтня 2024 рокусправа № 380/17282/24

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брильовського Р.М. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» (79025, м. Львів, вул. Зелена, 238Б, ЄДРПОУ 44395034) до Головного управління ДПС у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 43968090), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -

Встановив:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, у якій просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 11469329/44395034 від 23.07.2024 про відмову в реєстрації ПН № 42 від 18.07.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «МКС ТЕПЛО» № 42 від 18.07.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного отримання.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що оскаржуване рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправним та підлягає скасуванню. Позивач надав контролюючому органу всі необхідні документи, які засвідчують підстави для реєстрації спірної податкової накладної та підтверджують реальність здійснених господарських операцій з його контрагентом і рух активів, а тому контролюючий орган не мав правових підстав для відмови у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі. Позивачу при зупиненні реєстрації спірної податкової накладної ні в квитанції, ні в будь-якому іншому документі не було конкретизовано, які ж саме документи та пояснення щодо яких питань він повинен надати та які є необхідними для прийняття Комісією рішення про реєстрацію спірної податкової накладної. Оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не містить жодних фактичних підстав, мотивів та обґрунтування його прийняття. Оскаржуване рішення не містить конкретизації, шляхом підкреслення, того конкретного документа, якого не вистачало Комісії для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Позивач стверджує, що оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної є необґрунтованим, а отже підлягає скасуванню. Просить позов задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою судді від 14 серпня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідач-1 позов не визнав, долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що оскаржуване рішення прийнято правомірно, оскільки надані платником податку документи не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію. Вказує, що оскаржуваним рішенням комісії про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових, відмовлено у реєстрації спірної податкової накладної з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме : первинних документів щодо постачання/придбавання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, первинних документів щодо постачання, придбання товарів/послуг, транспортування продукції, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Зазначає, що суд позбавлений процесуальної можливості перебирати на себе повноваження щодо оцінки повноти надання документів та прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної, які належать виключно до компетенції податкового органу. Просить суд відмовити в задоволенні позову.

Всебічно дослідивши та об`єктивно оцінивши наявні в матеріалах справи докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» як юридична особа було зареєстроване 08.04.2021, номер запису в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 1004151070004053149.

Специфіка роботи Товариства полягає в продажі будівельних матеріалів Основними напрямками є: Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно- технічним обладнанням (КВЕД 46.73).

Серед додаткових видів діяльності Товариства є:

23.61 Виготовлення виробів із бетону для будівництва;

23.63 Виробництво бетонних розчинів, готових для використання;

23.69 Виробництво інших виробів із бетону, гіпсу та цементу;

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;

49.41 Вантажний автомобільний транспорт;

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;

68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;

77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;

77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів;

43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.;

47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах.

16.05.2023 між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (продавець) та ТОВ «ПРІМАОЙЛ» (покупець), було укладено договір купівлі - продажу № 16/05/2023.

Відповідно до п. 1. Предмет договору. 1.1. Продавець зобов`язується передати у власність Покупця товар, а Покупець зобов`язується прийняти і оплатити його на умовах, по ціні і в асортименті, встановлених в даному Договорі, в специфікаціях до нього або в видаткових (відвантажувальних, товарно-транспортних) накладних, які є невід`ємною частиною цього Договору. 1.2. Найменування, асортимент, марка Товару, одиниця виміру, ціна за одиницю Товару, вказуються у специфікаціях або видаткових накладних, які є невід`ємною частиною даного Договору. 2.1. Загальна ціна Договору визначається ціною фактично отриманого Покупцем Товару в період дії цього Договору згідно специфікацій або видаткових (відвантажувальних, товарно-транспортних) накладних. 3.1. Загальна кількість переданого Покупцю Товару визначається згідно специфікацій або видаткових (відвантажувальних, товарно-транспортних) | накладних, належним чином оформлених Сторонами. 6.1. Передача Товару проводиться партіями або частинами партії на підставі узгоджених Сторонами заявок на поставку Товару. Заявки на Товар надаються Покупцем шляхом надсилання таких електронною поштою, або в інший спосіб, зручний для обох Сторін. 6.2. Відпуск Товару здійснюється на підставі заявки Покупця після її погодження з Продавцем щодо асортименту, кількості, ціни Товару, що передається, протягом 5-ти робочих днів з моменту погодження заявки. Інші умови можуть бути визначені Сторонами у заявках. 10.1. Зміна умов договору в односторонньому порядку не допускається, крім випадків, передбачених цим Договором. Всі інші доповнення і зміни до даного Договору можуть бути внесені лише за погодженням Сторін шляхом підписання додаткових угод до договору уповноваженими представниками обох Сторін, які є його невід`ємною частиною. 10.2. Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін, а також у разі дострокової односторонньої відмови Продавця чи Покупця від Договору.

18.07.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило 100% передоплату за замовлений Товар, що підтверджується заключною банківською випискою за період з 18.07.2023 по 18.07.2023.

Товариством з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» було подано на реєстрацію податкову накладну № 42 від 18.07.2023, реєстрацію якої було зупинено.

19.07.2023 року ТОВ «МКС ТЕПЛО» реалізувало на ТОВ «ПРІМАОЙЛ» товар на загальну суму 255 698,04 грн, 04 копійок. на підставі видаткової накладної № 306, а саме:

1. BAU klas Super elastic клей для плитки (25кг) 48 шт.

2. CONFOAM Клей піна монтажна побутова 8 шт.

3. LACRISIL Клей-піна проф. в/с, 800 мл 12 шт.

4. LACRYSIL Піна проф. "65" в/с 10 шт.

5. WARMix "Ceramic Tile Glue" (Клей для керамічної плитки) , 25 кг 48 міш.

6. WARM X "Thermal Insulation Glue" (Клейова суміш для приклеювання плит утеплювача ППс і МВ) , 25 кг 68 міш.

7. WARM X "Universai Glue" (Клейова суміш для приклеювання плит утеплювача ППс і МВ) , 25 кг35 міш.

8. WARMix "Ceramic Tile Glue" (Клей для керамічної плитки) , 25 кг 48 міш.

9. WARM X Decor-15 (Штукатурка декоративна мінеральна "КАМІНЦЕВА", біла зерно 1,5), 25кг 24 міш.

10. WARMIX Quartz Grunt , 10л, фарба грунтувальна для підготовки ос-в під декоративні штукатурки та фарби 6 шт.

11. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*120 104,4 м2

12. Сітка скловолокниста 5*5 мм - 160 гр/м2, 1*50 м жовта, з трьома червоними лініями 400 м2

13. Фарба грунтувальна ЄС-15 (14 кг) 4 шт.

14. Фарба фасадна ЄС-18 (10л) 5 шт.

15. Штукатурка "Шуба" ЄС-35 (1.5) 25кг 73 шт.

09.08.2022 р між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» (Постачальник) укладено договір поставки № ЛВ0822/01.

Основні умови договору:

1.1. У відповідності до умов даного Договору Постачальник, на підставі замовлення Покупця, зобов`язується передати у власність Покупця матеріали будівельного призначення (надалі - Товар), а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його на умовах даного Договору. Назва, асортимент, кількість. та ціна Товарів визначається в рахунках -фактурах, що надані Постачальником, Сторони. визнають, що видаткова накладна, підписана Сторонами, є погодженням асортименту товару, його кількості та ціни.

1.2. Якість Товарів, що поставляються за цим Договором, повинна відповідат стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. 2.1. Замовлення Покупця можуть надаватись Постачальнику в письмовій формі, засобами поштового, факсимільного зв`язку, по електронній пошті або у інший спосіб, прийнятний для Покупця та Постачальника. У замовленні має бути зазначена кількість, асортиментний перелік Товару та, в разі необхідності, місце та термін поставки Товару.

2.2. В підтвердження прийняття замовлення Постачальник, протягом 2 (двох) банківських днів надає Покупцю відповідний рахунок-фактуру.

2.3. Поставка товару Постачальником здійснюється на умовах, погоджених Сторонами, відповідно до Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати у редакції 2010 р., далі.- Incoterms 2010.

2.4. У випадку погодження Покупця з цінами, кількістю, асортиментом зазначеними у рахунку-фактурі Покупець зобов`язаний, протягом З (трьох) банківських днів від дати виписки рахунка-фактури, якщо інший строк не зазначений в рахунку-фактурі, провести оплату, в розмірі та на умовах зазначених з п. 34. даного Договору.

2.5. Постачальник не гарантує наявність Товару на своєму складі, в зазначений в замовленні Покупця термін, якщо Покупець не зробив оплату рахунка-фактури у встановлений Договором строк.

2.6. Датою поставки Товару вважається дата, зазначена в видатковій накладній

19.04.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 13 052,30 (тринадцять тисяч п`ятдесят дві гривні) 30 копійок в.т.ч. ПДВ 2 175,38 (дві тисячі сто сімдесят п`ять гривень) 38 коп асортимент по вказаній видатковій накладній № Л-ПД-000885/01:

1. Сітка скловолоконна Armofas біла 160 гр. 50 кв.м. 300 м.кв.

2. WARM X «Thermal Insulation Glue» (Клейова суміш для приклеювання плит утеплювача ППс і МВ), 25кг. 48 міш.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00071 від 19.04.2023 року).

26.04.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 40 007.03 (сорок тисяч сім гривень) 03 коп. в т.ч. ПДВ 6 667,84 (шість тисяч шістсот шістдесят сім гривень) 84 коп. асортимент по вказаній видатковій накладній № Л-ПД-001042/01:

1. Плити пінополістирольні екструзійні CARBON ECO 1180х580х50-L (0.27376/8п) 8,760320 м.кв.

1. WARMix «Ceramic Tile Glue» (клей для керамічної плитки) 25 кг 48 міш.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00077 від 26.04.2023 року).

11.05.2023 (ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 31 849,39 (тридцять одна тисяча вісімсот сорок дев`ять гривень) 39 коп. в т.ч. ПДВ 5 308,23 (п`ять тисяч триста вісім гривень) 23 коп. асортимент по вказаній видатковій накладній № Л-ПД-001272/01:

1. Сітка скловолоконна Armofas біла 160 гр. 50м.кв. 100 м.кв.

1. WARM X «Thermal Insulation Glue» (клейова суміш для приклеювання плит утеплювача ППс і МВ) 25 кг. 20 міш.

1. Утеплювач Роклайт 1200х600х50 мм (5,76/8пл) 69,12 м.кв.

1. Утеплювач Роклайт 1200х600х100 мм (2,88/4пл) 69,12 м.кв.

1. WARM X «Universal ELAST GLUE» (Еластичний клей для плитки та каменю) 25 кг 48 міш.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00102 від 11.05.2023 року).

24.05.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 36 137,48 (тридцять шість тисяч сто тридцять сім гривень) 48 коп. в т.ч. ПДВ 6 022,91 (шість тисяч двадцять дві гривні) 91 коп. асортимент по видатковій накладній № Л-ПД-001348/01

1. Технофас Оптима 1200х600х50 мм (2,88) 126,72 м.кв.

1. WARM X «Universal Glue» (клейова суміш універсальна для приклеювання та армування ППС і МВ) 25 кг 25 міш.

1. WARMix Quartz Grunt. 10л, фарба грунтувальна для підготовки ос-в під декоративні штукатурки та фарби 3 шт.

1. WARM X Decor 15 (Штукатурка декоративна мінеральна «КАМІНЦЕВА» біла зерно 1,5) 25 кг 14 міш.

1. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 2,5м (7х7см, 125г/м2) 28 шт.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00129 від 24.05.2023 року).

08.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 12 810,28 (дванадцять тисяч вісімсот десять гривень) 28 коп. в т.ч. ПДВ 2 135,05 (дві тисячі сто тридцять п`ять гривень) 05 коп. асортимент по видатковій накладній № Л-ПД-001638/01:

1. Крапельний кутник ПВХ (зах. плівка) з сіткою 2,5м 35 шт.

1. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 3,0м (10*10см) 26,70 шт.

1. Дюбель для теплоізоляційних плит 10х200 600 шт.

1. LACRYSIL піна проф. « 65» в/с 10 шт.

1. Привіконний профіль ПВХ 3мм з сіткою 2,5м (графіт) 28 шт.

1. 100-1701 Плівка захисна 40 мк, 4х5 метрів 3 шт.

1. Технофас Оптима 1200х600х50 мм (2,88) 2,88 м2

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00188 від 08.06.2023 року).

19.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 5 669,39 (п`ять тисяч шістсот шістдесят дев`ять гривень) 39 коп. в т.ч. ПДВ 944,90 (дев`ятсот сорок чотири гривні) 90 коп. асортимент по видатковій накладній № Л-ПД-001835/01:

1. WARMIX Quartz Grunt, 10л, фарба грунтувальна для підготовки ос-в під декоративні штукатурки та фарби 3 шт.

1. WARM X Decor-15 (Штукатурка декоративна мінеральна «КАМІНЦЕВА»), біла зерно 1,5) 25 кг 10 міш.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00213 від 19.06.2023 року).

19.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 8 117,28 (вісім тисяч сто сімнадцять гривень) 28 коп. в т.ч. ПДВ 1 352,88 (одна тисяча триста п`ятдесят дві гривні) 88 коп. асортимент по видатковій накладній № Л-ПД-001847/01

1. WARM X «UNIVERSAL GLUE» (Клейова суміш універсальна для приклеювання та армування ППС і МВ) 25кг. 10 міш.

1. Дюбель для теплоізоляційних плит 10х120 (поліамід) 100 шт.

1. Плита полістирольна PENOBOARD 5 см*0,55*1,20(8шт/уп.) 6 пач.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00214 від 19.06.2023 року).

29.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» товар на суму 13 885,54 (тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят п`ять гривень) 54 коп. в т.ч. ПДВ 2 314,26 (дві тисячі триста чотирнадцять гривень) 26 коп. асортимент по видатковій накладній № Л-ПД-002036/01:

1. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 3,0м (10*10см) 100шт.

1. Дюбель для теплоізоляційних плит 10х200 1500 шт.

1. Привіконний профіль ПВХ 3мм з сіткою 2,5м (графіт) 20 шт.

1. Дюбель фасадний для теплоізоляції з металевим цвяхом і термоголівкою LMX (LIX + TMX) Wkret-Met 10*160 (200шт.) 200 шт.

1. LACRYSIL Клей-піна проф. в/с 800мл 12 шт.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ» та автомобільним транспортом MAN 18.360 держ.номер: НОМЕР_1 та напівпричепом ROLFO ВН 9534 ХК (Товарно-транспортна накладна № Л-ПД-00237 від 29.06.2023 року).

04.05.2023 року між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «АРМІКС» (Постачальник) укладено договір № 04/05/2023.

Основні умови договору:

1.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов`язується виготовити та

поставити (передати) Покупцю у власність Товар, окремими партіями, відповідно до замовлення Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах цього Договору.

1.2. Асортимент, найменування, кількість, ціна та загальна вартість Товару зазначаються у бухгалтерських документах Постачальника: рахунку - фактурі, видаткових накладних, які після підписання Сторонами мають юридичну силу специфікації в розумінні статті 266 Господарського кодексу України, та с невід`ємною частиною цього Договору.

1.3. Постачальник, відповідно до умов цього Договору є продавцем окремих партій Товару.

2.1. Товар повинен бути поставлений Покупцю в термін, погоджений в усній чи письмовій формі з Постачальником, на кожну окрему партію Товару, відповідно до умов цього Договору.

2.2. Датою поставки (передачі) Товару Постачальника у власність Покупця, є дата зазначена у видатковій накладній на відпуск Товару (кожної окремої партії Товару)

2.3. Товар вважається поставленим Постачальником та переданим у власність Покупця з моменту підписання Покупцем видаткових накладних, які свідчать про факт отримання Товару, і не потребує підписання між Сторонами цього Договору будь-яких актів приймання-передачі Товару у власність.

2.4. Фактично оформлені видаткові накладні на відпуск Товару, виписані на підставі довіреностей на одержання матеріальних цінностей (Товару), відповідно до вимог діючого законодавства України є належним підтвердженням права власності Покупця на Товар.

2.5. Сторони домовились, що всі документи відправлені електронною поштою або факсом мають юридичну силу однакову з оригіналами, до моменту отримання оригіналів.

2.6. Умови (адреса) поставки - Товар передається покупцю на складі Постачальника. За домовленістю сторін Постачальник може здійснити поставку Товару у місце вказане Покупцем за рахунок останнього.

2.7. Перелік усіх можливих ризиків, пов`язаних з випадковим знищенням або пошкодженням Товару до Покупця відбувається в момент фактичної поставки (передачі) Товару Постачальником - Покупцю у власність, що підтверджується документами, зазначеними в п.2.3 цього Договору.

2.8. Постачальник несе відповідальність виключно за Товар, який ще зиаходиться у його власності ї на який видаткова накладна на відпуск цього Товару, не підписана Покупцем.

2.9. Постачальник може відмовитися поставити Товар якщо його вартість не було попередньо оплачена, або у Покупця існує заборгованість перед Постачальником.

10.05.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «АРМІКС» товар на суму 13 458,35 (тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят вісім гривень)

35 коп. в т.ч. ПДВ 2 243,06 (дві тисячі двісті сорок три гривні) 06 коп. асортимент по видатковій накладній № АР-100523/9

1. Дюбель для термоізоляції з пластмасовим стрижнем LTX 10х160 n=200 1000 шт.

1. CОNFOAM Клей піна монтажна побутова 8 шт.

1. Профіль під пінопласт 103 мм 2,5 м 15 шт.

1.Сітка скловолокниста 5х5мм 160гр/м2, 1*50 м жовта, з трьома червоними лініями 200 м2

1. Кут пластмасовий з сіткою 3 м 7*7 125г м2 GP 35 шт.

26.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «АРМІКС» товар на суму 4 956,00 (чотири тисячі дев`ятсот п`ятдесят шість гривень) 00 коп. в т.ч. ПДВ 826,00 (вісімсот двадцять шість гривень) 00 коп асортимент по видатковій накладній № АР-260623/32:

1. Сітка скловолокниста 5х5мм 160гр/м2, 1*50 м жовта, з трьома червоними лініями 200 м2.

16.08.2022 року між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «БАУ УКРАЇНА» (Постачальник) укладено договір поставки № 16/08/2022.

Основні умови договору:

1.1. Постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити Покупцю будівельні суміші (надалі по тексту іменується - «Товар»), а Покупець зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти й оплатити вартість Товару.

1.2. Асортимент, кількість та ціни Товару, який поставляється за цим Договором, погоджуються Сторонами у видаткових накладних, які, після підписання їх Сторонами, мають юридичну силу специфікацій та є невід`ємною частиною Договору.

2.2 Загальна ціна Договору визначається як загальна вартість усього Товару, поставленого за цим Договором, що визначається відповідно до ціни та вартості, зазначеної у відповідних видаткових накладних.

2.3. Оплата вартості Товару за цим Договором здійснюється на умовах відстрочення платежу протягом. 1 (одного ) дня з моменту поставки Товару на підставі видаткової та/або товарно-транспортної накладної. На вимогу Постачальника Сторони можуть в усній формі можуть погодити повну або часткову оплату вартості Товару.

3.1. Поставка Товару за цим Договором здійснюється на умовах ЕХУМ («Інкотермс 2010») за місцезнаходженням складу Постачальника, якщо інше не погоджено Сторонами. За усною домовленістю Сторін поставка може здійснюватися на умовах СРТ («Інкотермс 2010») транспортом Постачальника у визначене Сторонами місце поставки.

3.2. Кількість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати кількості Товару, що вказана у видатковій накладній до Договору, на підставі якої здійснюється поставка Товару.

3.3. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати встановленим для даного виду товару нормам і вимогам.

3.4. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує схоронність Товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування.

5.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до « 31 » грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами власних зобов`язань за цим Договором.

5.2. Будь-які зміни або доповнення до Договору вносяться шляхом підписання Сторонами відповідних додаткових угод (договорів) або додатків, якщо цим Договором прямо не передбачено інше. Всі зміни або доповнення до Договору набирають чинності з моменту їх підписання Сторонами.

5.3. Цей Договір припиняє свою дію за наступних обстави: · закінчення строку дії Договору; · достроково за взаємною згодою Сторін.

12.04.2023 (ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «БАУ УКРАЇНА» товар на суму 13 458,35 (тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят вісім гривень) 35 коп. в т.ч. ПДВ 2 243,06 (дві тисячі двісті сорок три гривні) 06 коп. асортимент по видатковій накладній № 205:

1. BAU klas Super elastic клей для плитки (25кг) 48 шт.

1. Фарба грунтувальна ЄС 15 (14кг) 4 шт.

1. Клей для армуючого шару ЄС 31 (25 кг) 48 шт.

1. Клей для плитки ЄС-111 Premium (25 кг) 48 шт.

1. Грунтівка універсальна ЄС (10л) 6 шт.

1. Штукатурка «ШУБА» ЄС -35 (1,5 мм) 25кг 25 шт.

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами ТОВ «БАУ УКРАЇНА» та автомобільним транспортом Рено держ.номер: ВС 4518 ЕА (Товарнотранспортна накладна № P205 від 12.04.2023 року).

02.05.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «БАУ УКРАЇНА» товар на суму 35 052,00 (тринадцять п`ять тисяч п`ятдесят дві гривні) 00 коп. в т.ч. ПДВ 5 842,00 (п`ять тисяч вісімсот сорок дві гривні) 00 коп. асортимент по видатковій накладній: № 257

1. Клей для армуючого шару ЄС-31 (25кг) 48 шт.

1. Фарба фасадна ЄС-18 (10л) 5 шт.

1. Штукатурка «ШУБА» ЄС-35 (1,5мм) 25 кг 48 шт.

21.07.2022 року між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «ТАЛ-ПЛАСТ» (Постачальник) укладено договір поставки № 21/07/2022.

Основні умови договору:

1.1. Постачальник зобов`язується за замовленням Покупця виготовити та передати у власність Покупця плити полістирольні, (надалі - Товар). а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити Товар на умовах цього Договору.

1.2. Поставка Товару здійснюється партіями на підставі замовлень Покупця. У замовленні Покупець вказує асортимент (марку) та кількість Товару, що підлягає поставці у конкретній партії, строки виконання замовлення, умови поставки Товару. Ціна кожної партії Товару попередньо узгоджується Сторонами і вказується Покупцем у замовленні на поставку партії Товару, у. видаткових накладних на Товар.

1.3. Замовлення на поставку партії Товару має бути надіслане Покупцем Постачальнику та отримане Постачальником не пізніше ніж за 3 дні до бажаної для Покупця дати поставки.

1.4. Постачальник протягом З робочих днів з дня отримання замовлення від Покупця зобов`язаний підтвердити прийняття замовлення до виконання. Якщо у вказаний строк Постачальник не направить Покупцю підтвердження про прийняття замовлення до виконання або. своїх зауважень до замовлення, то замовлення вважається таким, що прийняте Постачальником до виконання.

2.1. Якість та комплектність Товару повинна відповідати вимогам державних стандартів.

2.2. Постачальник гарантує якість Товару, що поставляється.

3.1. Постачальник зобов`язаний поставити товар протягом 3-5 календарних днів після отримання заявки від замовника. Після отримання такого замовлення Покупець зобов`язаний поголити з Постачальником точну дату відвантаження Товару.

3.2. Якщо поставка партії Товару здійснюється на умовах 100 9 передоплати, то передача партії Товару Постачальником Покупцю здійснюється тільки після надходження коштів від Покупця.

3.3. Передача Товару Постачальником Покупцю здійснюється згідно із законодавством в пункті поставки Товару за участю уповноважених представників Сторін. Передача Товару Покупцю оформляється видатковими накладними.

11.05.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ТАЛ-ПЛАСТ» товар на суму 38 984,40 (тридцять вісім тисяч дев`ятсот вісімдесят чотири гривні) 40 коп. в т.ч. ПДВ 6497,40 (шість тисяч чотириста дев`яносто сім гривень) 40 коп. асортимент по видатковій накладній: № РН-0000353

1. Плити пінополістирольні ПС-М-35 (EPS-70) 1000*500*50 3,000 м2

1. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*120 31,200 м2

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами автомобільного перевізника ФОП ОСОБА_1 та автомобільним транспортом MAN держ.номер: НОМЕР_2 (Товарно-транспортна накладна № 0000000316 від 01.05.2023 року).

18.05.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ТАЛ-ПЛАСТ» товар на суму 43 758,00 (сорок три тисячі сімсот п`ятдесят вісім гривень) 00 коп. в т.ч. ПДВ 7293,00 (сім тисяч двісті дев`яносто три гривні) 00 коп. асортимент видатковій накладній: № РН-0000397:

1. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*120 28,800 м2

1. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*100 10,200 м2

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами автомобільного перевізника ФОП ОСОБА_1 та автомобільним транспортом MAN держ.номер: НОМЕР_3 та напівпричепом НОМЕР_4 (Товарно-транспортна накладна № 0000000351 від 18.05.2023 року).

03.07.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» придбало в ТОВ «ТАЛ-ПЛАСТ» товар на суму 61 782,19 (шістдесят одна тисяча сімсот вісімдесят дві гривні) 19 коп. в т.ч. ПДВ 10 297,03 (десять тисяч двісті дев`яносто сім гривень) 03 коп. асортимент по видатковій накладній: № РН-0000615:

1. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*120 44,400 м2

1. Плити пінополістирольні ПС-М-25 (EPS-50) 1000*500*150 3,600 м2

1. Плити пінополістирольні ПС-М-35 (EPS-70) 1000*500*100 6,000 м2

Транспортування Товару ТОВ «МКС ТЕПЛО» здійснило силами автомобільного перевізника ФОП ОСОБА_1 та автомобільним транспортом MAN держ.номер: НОМЕР_2 та напівпричепом НОМЕР_5 (Товарно-транспортна накладна № 0000000537 від 03.07.2023 року).

Отримавши кошти на свій розрахунковий рахунок від ТОВ «ПРІМАОЙЛ» в сумі 255 698,04 грн. (двісті п`ятдесят п`ять тисяч шістсот дев`яносто вісім гривень, 4 копійки) в т.ч. ПДВ 42 616,34 грн. (сорок дві тисячі шістсот шістнадцять гривень, 34 копійки) ТОВ «МКС ТЕПЛО» було складено та подано на реєстрацію податкову накладну №42 від 18.07.2023.

За результатами обробки податкової накладної №42 від 18.07.2023 з Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України отримано квитанцію № 9206744254 від 15.08.2023 в якій вказано результат обробки: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 18.07.2023 №42 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3209, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=1.8067%, "P"=629313.85 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних...».

По коду УКТЗЕД, який зазначено в квитанції 3209, у податковій накладній ТОВ «МКС ТЕПЛО» № 42 від 18.07.2023, однак, в податковій накладній зазначено 3 товари які реалізовувалися за кодом УКТЗЕД 3209 такі як: «Фарба грунтувальна ЄС-15 (14 кг)» в кількості 4 шт., «Фарба фасадна ЄС-18 (10л)» в кількості 5 шт., «Штукатурка "Шуба" ЄС-35 (1.5) 25кг» в кількості 73 шт. Тобто, Відповідач 1 зупинив реєстрацію податкової накладної через те, що вважав невідповідним обсяг постачання товарів, які реалізовувалися за кодом УКТЗЕД 3209 (які поставлено контрагенту ТОВ «ПРІМАОЙЛ»), обсягам їх попереднього придбання.

Рішенням Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 11469329/44395034 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 42 від 18.07.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Причиною відмови у реєстрації податкової накладної № 42 від 18.07.2023 відповідно до вказаного рішення Відповідач 1 вказав: «ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Позивач не погоджується з прийнятим рішенням про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, вважає його таким, що не відповідає законодавству України та не ґрунтуються на результатах аналізу наданих документів платника податків, у зв`язку з чим звернувся до суду із позовною заявою.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - Податковий кодекс).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктом 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містяться у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12. 2019 № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до пунктів 7, 10, 11 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520 (пункт 11 Порядку №1165).

Суд встановив, що реєстрацію податкової накладної № 42 від 18.07.2023 зупинено.

Підставою зупинення реєстрації вищевказаної податкової накладної зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 18.07.2023 року №42 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3209, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій.…»

Критерії ризиковості здійснення операцій визначено у додатку 3 до Порядку №1165.

Зокрема, відповідно до пункту 1 обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.

Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Натомість, надіслана позивачу квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, який може включати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Відповідно до пункту 9 За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку: або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку; або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування; або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення. Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку. Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Пунктом 12 Порядку №520 встановлено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Суд встановив, що позивач подав для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 42 від 18.07.2023 .

Головне управління ДПС Львівській області за наслідками проведеного моніторингу зупинила реєстрацію вказаних податкових накладних та запропонувала позивачу надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд звертає увагу, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів. При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, чого зроблено не було.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв, без наведення відповідної підстави і розрахованих показників за критерієм, якому відповідає платник податку, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Суд звертає увагу на те, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, що і було зроблено судами попередніх інстанцій.

Саме такий висновок зроблено Верховним Судом у подібних правовідносинах в постановах від 18.06.2019 у справі № 0740/804/18, від 05.08.2021 справі 816/2222/18.

Позивач зазначив, що після отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, Позивач подав відповідні пояснення.

20.06.2023 ТОВ «МКС ТЕПЛО» з метою розблокування реєстрації податкової накладної № 42 від 18.07.2023 року подало пояснення з копіями документів в кількості 29 шт., зокрема: Пояснення №20/06/2024 від 20.06.2024 р.; Договір купівлі - продажу № 16/05/2023 від 16.05.2023 року укладений між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Продавець) та ТОВ «ПРІМАОЙЛ» (Покупець), Видаткова накладна № 306 від 19.07.2023р., Товарнотранспортна накладна № Р306 від 19.07.2023 року, Податкова накладна № 42 від 18.07.2023 року та Квитанція № 9206744254 від 15.08.2023р., Заключна виписка за період з 18.07.2023 по 18.07.2023., Договір на постачання матеріалів будівельного призначення № ЛВ0822/01 від 09.08.2022 року укладений між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «Перший дім» (Постачальник), Видаткова накладна № ЛПД-000885/01 від 19.04.2023 року, Видаткова накладна № Л-ПД-001042/01 від 26.04.2023 року, Видаткова накладна № Л-ПД-001272/01 від 11.05.2023 року, Видаткова накладна № Л-ПД-001348/01 від 24.05.2023 року, Видаткова накладна № ЛПД-001638/01 від 08.06.2023 року, Видаткова накладна № Л-ПД-001835/01 від 19.06.2023 року, Видаткова накладна № Л-ПД-002036/01 від 29.06.2023 року, Договір № 04/05/2023 від 04.05.2023 року укладений між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «АРМІКС» (Постачальник, Видаткова накладна № АР-100523/9 від 10.05.2023 року, Видаткова накладна № АР-260623/32 від 26.06.2023 року, Договір поставки № 16/08/2022 від 16.08.2022 року укладений між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «БАУ УКРАЇНА» (Постачальник), Видаткова накладна № 205 від 12.04.2023 року, Видаткова накладна № 257 від 02.05.2023 року, Договір поставки № 21/07/2022 від21.07.2022 року укладений між ТОВ «МКС ТЕПЛО» (Покупець) та ТОВ «ТАЛ-ПЛАСТ» (Постачальник), Видаткова накладна № РН-0000353 від 11.05.2023 року, Видаткова накладна № РН-0000397 від 18.05.2023 року, Видаткова накладна № РН-0000615 від 03.07.2023 року, Договір суборенди приміщення № 4/11 від 31.10.2022 року, Акт надання послуг № 284 від 31.07.2023 року, Штатний розпис+Наказ №01/05-к від 01.01.2024р., Об`єднана звітність 1 квартал 2024р., Форма 20-ОПП Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

Позивач надав копії усіх необхідних документів, згідно з п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджують реальність поставки згідно податкової накладної № 42 від 18.07.2023.

Оскаржуваним рішенням №11469329/44395034 від 23.07.2024 у реєстрації податкової накладної №42 від 18.07.2023 відмовлено з підстав надання платником податків копій документів, складених із порушенням законодавства - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

В спірному рішенні контролюючим органом не обґрунтовано, які саме документи, не надані платником, чому документи платника не є достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної, які документи платник податків мав надати для обґрунтованого рішення про реєстрацію ПН.

Таким чином, відповідач-1, як при зупиненні реєстрації податкової накладної №42 від 18.07.2023 так і при винесенні оскаржуваного рішення, обмежився лише загальними фразами та не вказав конкретно, які ж саме документи не подані і що вони мали б підтвердити або спростувати.

За таких обставин суд зазначає, що рішення Головного управління ДПС у Львівській області №11469329/44395034 від 23.07.2024 є необґрунтованим та невмотивованим, та не містить переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, оскільки не встановлює, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної .

Суд проаналізував надані позивачем документи, якими оформлено здійснення господарських операцій, та дійшов висновку, що такі відповідають вимогам діючого законодавства до первинних документів.

При цьому, оскільки зміст господарських правовідносин є предметом дослідження в ході проведення податкової перевірки, то в межах спірних правовідносин у контролюючого органу відсутні правові підстави для відмови у реєстрації податкової накладної №42 від 18.07.2023 з підстав наявності чи відсутності певних документів.

Отже, подані Позивачем пояснення та копії документів щодо Податкової накладної №42 від 18.07.2023 повністю відображають зміст та дійсність відповідної господарської операції і були достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про її реєстрацію у Реєстрі.

Відповідно до вимог частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач-1 не подав належних доказів правомірності прийняття Головним управлінням ДПС у Львівській області рішення №11469329/44395034 від 23.07.2024.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіривши рішення №11469329/44395034 від 23.07.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №42 від 18.07.2023, суд дійшов переконання, що таке прийняте відповідачем без урахування вимог Податкового кодексу України та з порушенням передбачених статтею 2 КАС України принципів, тому його слід визнати протиправними та скасувати, задовольнивши першу позовну вимогу.

Щодо вимоги позивача про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою подання їх на реєстрацію, суд зазначає наступне.

Рішення відповідача про відмову в реєстрації податкових накладних є актом індивідуальної дії.

Загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв, без наведення відповідної підстави і розрахованих показників за критерієм, якому відповідає платник податку, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 18.06.2019 року у справі № 0740/804/18, від 23.10.2018 у справі № 822/1817/17.

Відповідно до вимог п.п.201.1, 201.10 ст.201 ПК України надсилання податкової накладної на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Реєстрі є іншим.

Згідно з нормами п.п.19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до Державної податкової служби України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в Реєстрі податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Як вже встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно ч.3 ст.245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Водночас суд враховує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним і таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення. За таких обставин, суд вважає, що в даному випадку ефективним способом захисту порушених прав, свобод чи інтересів позивача буде зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних датою подання її на реєстрацію.

Висновки суду у вказаній справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними в його постановах від 02.04.2019 (справа №822/1878/18) та від 18.07.2019 (справа №1740/2004/18).

Покладення на відповідача-2 такого обов`язку не є втручанням в його дискреційні повноваження, адже повноваження державних органів не можуть вважатися дискреційними, коли є лише один правомірний та законно обґрунтований варіант поведінки суб`єкта владних повноважень.

Частиною 1 ст.77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Також відповідно до ч. 1 ст.139 КАС України на користь позивача підлягає стягненню сплачений судовий збір за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС у Львівській області та з Державної податкової служби України.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, КАС України суд,

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області № 11469329/44395034 від 23.07.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №42 від 18.07.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №№42 від 18.07.2023, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО», датою її фактичного отримання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» (79035, м. Львів, вул. Зелена, 238Б, ЄДРПОУ 44395034) 1211,20 грн сплаченого судового збору.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8, ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МКС ТЕПЛО» (79035, м. Львів, вул. Зелена, 238Б, ЄДРПОУ 44395034) 1211,20 грн сплаченого судового збору.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяБрильовський Роман Михайлович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122392413
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/17282/24

Ухвала від 07.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Рішення від 17.10.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні