Ухвала
від 18.10.2024 по справі 377/863/24
СЛАВУТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

Справа №377/863/24

Провадження №2/377/458/24

18 жовтня 2024 року суддя Славутицького міського суду Київської області Бабич Н.С., розглядаючи позовну заяву Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області до ОСОБА_1 про стягнення надмірно виплачених коштів допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам,

У С Т А Н О В И Л А:

07 жовтня через систему «Електронний суд» до суду надійшла позовна заява, в якій позивач, посилаючись на статті 1166, 1212 ЦК України, просить стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області надміру виплачені кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірі 6 000 гривень та судові витрати у вигляді сплаченого судового збору 3 028 гривень.

Відповідно до частин 6-8 статті 187ЦПК України,у разіякщо відповідачему позовній заяві вказанафізична особа,яка неє суб`єктомпідприємницької діяльності, суд не пізніше двох днів зднянадходженняпозовної заявидосудузвертається довідповідного органу реєстрації місцяперебування тамісцяпроживанняособи щодонаданняінформації про зареєстроване місцепроживання(перебування)такоїфізичноїособи. Інформація про місце проживання (перебування)фізичної особимаєбутинадана протягомп`ятиднів змоменту отримання відповідним органомреєстраціїмісця проживання та перебування особи відповідного звернення суду. Суддя з метою визначення підсудності може також користуватися даними Єдиного державного демографічного реєстру.

У поданій позовній заяві позивачем зазначено зареєстроване місце проживання відповідача: АДРЕСА_1 .

Як убачається з інформації Управління адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області № 15-08/1885, яка надійшла до суду 18.10.2024, за даними Реєстру Славутицької територіальної громади відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання ОСОБА_1 відсутні.

З доданих до позовної заяви документів вбачається, що відповідач ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 .

Як зазначено у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року №309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за № 1668/39004, Енергодарська міська територіальна громада є тимчасово окупованою Російською Федерацією територією України з 04.03.2022.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Статтею 4-1 вказаного Законупередбачено,щоЄдинаінформаційнабазаданих провнутрішньо переміщенихосіб створюєтьсяз метоюоблікутакихосіб. Порядок створення,ведення тадоступу довідомостейЄдиноїінформаційноїбазиданихпровнутрішньопереміщених осіб визначаєтьсяКабінетом МіністрівУкраїни. Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім`ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, є відповідальним за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Механізм видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи регулюється Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» .

Згідно з пунктом 5 цього Порядку, з метою обліку внутрішньо переміщених осіб уповноважений орган веде Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб, держателем якої є Мінсоцполітики.

Відповідно до пункту 11 вказаного Порядку органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають право безоплатно отримувати інформацію з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, зокрема, в електронній формі у порядку електронної інформаційної взаємодії або за допомогою технічних засобів з використанням унікального електронного ідентифікатора (QR-коду, штрих-коду, цифрового коду).

Разом з тим, у суда відсутня можливість самостійно отримати відомості щодо місця перебування відповідача ОСОБА_1 з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Як вбачається з частини 7 статті 81 ЦПК України, суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів, а також інших випадків, передбачених цим Кодексом.

Ураховуючи викладене, з метою встановлення відомостей про зареєстроване місце проживання та фактичне місце проживання/перебування як внутрішньо переміщеної особи відповідача ОСОБА_1 необхідно витребувати в Міністерства соціальної політики України інформацію з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб відносно відповідача ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , як внутрішньо переміщеної особи.

Керуючись статтями 81, 187 ЦПК України,

У Х В А Л И Л А:

Зобов`язати Міністерство соціальноїполітики України(місцезнаходження:вулицяЕспланадна,8/10,м.Київ,01601)надатисудуінформаціюзЄдиноїінформаційноїбазиданих провнутрішньопереміщенихосіб відносно відповідача ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , як внутрішньо переміщеної особи, а саме:

- загальні відомості про особу (прізвище, ім`я, по батькові, дата народження);

- дані про документ, що посвідчує особу;

- відомості про останнє зареєстроване місце проживання внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону, та її фактичне місце проживання/перебування;

- адреса, за якою із внутрішньо переміщеною особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та номер телефону.

Копію ухвали надіслати Міністерству соціальної політики України до виконання.

Ухвала оскарженню не підлягає і набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала підписана18жовтня 2024року.

Суддя Н. С. Бабич

СудСлавутицький міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення18.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122408167
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них

Судовий реєстр по справі —377/863/24

Ухвала від 20.12.2024

Цивільне

Славутицький міський суд Київської області

Бабич Н. С.

Ухвала від 11.11.2024

Цивільне

Славутицький міський суд Київської області

Бабич Н. С.

Ухвала від 11.11.2024

Цивільне

Славутицький міський суд Київської області

Бабич Н. С.

Ухвала від 18.10.2024

Цивільне

Славутицький міський суд Київської області

Бабич Н. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні