ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі про банкрутство
15.10.2024 Справа № 914/2191/24
Господарський суд Львівської області у складі судді Морозюка А.Я.,
за участю секретаря Гудими Р.О.
розглянувши у судовому засіданні матеріали заяви Державної податкової служби України в особі Головного управління ДПС у Львівській області, м. Львів
про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046)
за участю представників:
від кредитора: Підгайний О.І. - головний державний інспектор
від боржника: не з`явився
присутній: Липський С.І. арбітражний керуючий
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова служби України в особі Головного управління ДПС у Львівській області звернулась до Господарського суду Львівської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046), в порядку норм Кодексу України з процедур банкрутства.
У заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ ініціюючий кредитор просив призначити розпорядником майна арбітражного керуючого Липського Сергія Івановича.
На адресу суду надійшла заява арбітражного керуючого Липського Сергія Івановича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1066 від 12.06.2013) про участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ з додатками.
Ухвалою суду від 23.09.2024 (після усунення кредитором недоліків на виконання ухвали суду від 16.09.2024 про залишення заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство без руху) заяву прийнято до розгляду; підготовче засідання суду призначено на 15.10.2024 (дату підготовчого засідання визначено з врахуванням періоду перебування судді у відпустці).
В підготовчому засіданні 15.10.2024 представник заявника вимоги про банкрутство боржника підтримав з підстав наведених у заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство та з посиланням на матеріали справи. Також підтримав кандидатуру арбітражного керуючого Липського С.І. на призначення розпорядником майна у справі.
Боржник явку уповноваженого представника в підготовче засідання не забезпечив, вимог ухвали суду від 23.09.2024 не виконав, відзиву не подав, причин неявки не повідомив.
Присутній в судовому засіданні арбітражний керуючий Липський С.І. свою заяву про згоду на участь у справі підтримав.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.
Заслухавши пояснення представника кредитора, дослідивши матеріали заяви, суд дійшов висновку, що кредитором доведено наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство в порядку норм Кодексу України з процедур банкрутства.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого судом 12.09.2024, дата державної реєстрації юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ" 12.10.2020 року.
В обґрунтування заяви кредитор зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ" має заборгованість перед бюджетом в розмірі 17 926 478,75 грн., згідно довідки від 01.08.2024 №9126/5/13-01-13-02 про податкову заборгованість, уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість, податкових повідомлень-рішень, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 09.10.2023 по справі №380/19964/23.
Відповідно до ч. 1 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Відповідно до ч. 2 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.
Відповідно до ч. 3 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо провадження у справі відкривається за заявою кредитора, господарський суд перевіряє можливість боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Боржник може надати підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість.
Згідно приписів абз. 6 ч.2 ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства, до заяви кредитора - контролюючого органу, уповноваженого відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, іншого органу, який відповідно до закону здійснює контроль за справлянням інших обов`язкових платежів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів щодо стягнення (погашення) податкового боргу або іншої заборгованості у встановленому законодавством порядку.
Частиною 1 ст. 6 Закону України Про виконавче провадження встановлено, у випадках, передбачених законом, рішення щодо стягнення майна та коштів виконуються податковими органами, а рішення щодо стягнення коштів - банками та іншими фінансовими установами.
Згідно із пунктом 41.4. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.
Згідно із пунктом 41.4. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.
Згідно із підпунктом 41.1.1. пункту 41.1. статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з абзацом першим пункту 95.3 статті 95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Абзацом 4 пункту 95.5 статті 95 Податкового Кодексу України визначено, що рішення про стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців такого платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей є вимогою стягувача до боржника, що підлягає негайному та обов`язковому виконанню шляхом ініціювання переказу у платіжній системі за правилами відповідної платіжної системи.
Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою IV Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 №163, яка передбачає оформлення платіжних інструкцій для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до пункту 60 Інструкції ініціатором платіжної операції під час дебетового переказу коштів із рахунку платника без його згоди [далі - примусове списання (стягнення) коштів] є орган державної виконавчої служби (державні виконавці)/приватні виконавці та контролюючий орган (далі - стягувач). Підпунктом 2 пункту 62 Інструкції визначено, що стягувач ініціює примусове списання (стягнення) коштів із рахунків платників податків - на підставі рішення суду або рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу (за умов, визначених у пункті 95.5 статті 95 Податкового кодексу України). Відповідно до пункту 64 Інструкції стягувач не подає надавачу платіжних послуг платника виконавчий документ або судове рішення/рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, на підставі якого оформлено платіжну інструкцію. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самій платіжній інструкції (п. 63 Інструкції).
Як зазначено у заяві та підтверджується доданими до неї матеріалами заборгованість боржника виникла по податку на додану вартість та становить 17 926 478 грн. 75 коп.
Так, рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 09.10.2023 по справі №380/19964/23, стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ до бюджету кошти з рахунків у банках та інших фінансових установах, що обслуговують такого платника податків, а також з рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в розмірі 17 924 778 грн. 75 коп.
Відповідно до ч. 4 ст. 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Також в матеріалах заяви наявна податкова вимога форми "Ю" від 11.04.2023 №0004298-1302-1301, згідно якої станом на 10.04.2023 податковий борг ТзОВ Кома ІНУ становить 17 925 118,75 грн. Згідно Детального розрахунку суми податкового боргу до податкової вимоги від 11.04.2023 №0004298-1302-1301 заборгованість в розмірі 17 925 118,75 грн. виникла по податку на додану вартість та складається з податкового зобов`язання в розмірі 340,00 грн. та штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 17 924 778,75 грн., що також підтверджується уточнюючим розрахунком податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок №9049302098 від 30.04.2022, податковими повідомленнями-рішеннями №000001900705 від 05.01.2023, №000001890705 від 05.01.2023, та вищезазначеним рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 09.10.2023 по справі №380/19964/23.
Окрім цього, в матеріалах заяви наявні податкове повідомлення рішення №24496/13-01-01-07/43864046 від 06.11.2023, згідно якого боржнику на підставі акту перевірки від 01.11.2023 №27339/04-07/43864046 нараховано штрафну (фінансову санкцію) по податку на додано вартість в розмірі 340,00 грн.; податкове повідомлення рішення №5367/13-01-04-07/43864046 від 13.02.2024, згідно якого боржнику на підставі акту перевірки від 07.02.2024 №4345/04-07/43864046 нараховано штрафну (фінансову санкцію) по податку на додано вартість в розмірі 1 020,00 грн., що також підтверджується інтегрованою карткою платника по податку на додану вартість.
Також до заяви додано платіжні інструкції на примусове списання (стягнення) коштів від 30.05.2024 року №69/03, від 04.12.2023 №250/03, 30.05.2024 року №70/03, які на виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 09.10.2023 по справі №380/19964/23 скеровувались контролюючим органом в АТ "Акорд Банк" та АТ "ЄПБ" для стягнення коштів з рахунків боржника. Однак були повернуті банками без виконання на підставі п 12, п. 27, п. 80 Інструкції НБУ №163 від 29.07.2022. Отже, внаслідок вжитих заходів сума заборгованості не була погашена. До заяви додано Інформаційні дані по ТзОВ Кома ІНУ щодо Даних про банківські рахунки у формі IBAN, згідно яких у боржника наявні рахунки в АТ "Акорд Банк" та АТ "ЄПБ".
Згідно довідки від 01.08.2024 №9126/5/13-01-13-02 про податкову заборгованість станом на 30.07.2024, Товариство з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ має заборгованість по податку на додану вартість в загальній сумі 17 926 478 грн. 75 коп., з якої: 340 грн. 00 коп. - основний платіж, 17 926 138 грн. 75 коп. - штрафні санкції, що також прослідковується з інтегрованої картки по податку на додану вартість.
Отже, матеріалами справи підтверджено заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ перед бюджетом у розмірі 17 926 478 грн. 75 коп., а також вжиття контролюючим органом заходів щодо стягнення (погашення) зазначеного податкового боргу, зокрема шляхом надіслання боржнику податкової вимоги, податкових повідомлень-рішень, звернення до адміністративного суду з позовами про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ до бюджету податкової заборгованості та шляхом скерування до банківських установ платіжних інструкцій. Докази протилежного в матеріалах справи відсутні.
Окрім цього, в матеріалах заяви наявна Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 29.07.2024 №388716248, згідно якої за вказаними параметрами запиту (права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження; юридична особа ЄДРПОУ: 43864046) відомості відсутні; Інформаційні дані по ТзОВ "Кома ІНУ" в яких відображено про відсутність у боржника відокремлених підрозділів, та наявність об`єктів що перебувають в оренді боржника (зокрема: офіс, склад, транспортні засоби, навантажувачі, причіпи).
Відповідно до ч. 5 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про відкриття провадження у справі або відмову у відкритті провадження у справі.
Згідно з ч. 6 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства суд відмовляє у відкритті провадження у справі про банкрутство, якщо вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження; вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.
В матеріалах справи відсутні докази, які б вказували на задоволення боржником вимог кредитора станом на дату підготовчого засідання, чи докази які б підтверджували спроможність боржника виконати свої зобов`язання. Також судом не встановлено інших підстав для відмови у відкритті провадження у справі про банкрутство ТзОВ Кома ІНУ.
Таким чином, врахувавши що суму основного зобов`язання в розмірі 340 грн. 00 коп., а також штрафних санкцій в розмірі 17 926 138 грн. 75 коп., боржником станом на даний час не погашено, та те, що в матеріалах справи відсутні докази які б вказували на можливість боржника виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість, суд вважає, що кредитором доведено неплатоспроможність боржника та обґрунтовано наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ.
Відповідно до ч. 8 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, питання введення процедури розпорядження майном боржника, призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати вирішується господарським судом в ухвалі підготовчого засідання.
Згідно з ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору.
Згідно з п. 2-1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом.
Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.
Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.
Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
У заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ ініціюючий кредитор просив призначити розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Липського Сергія Івановича.
В матеріалах справи наявна заява арбітражного керуючого Липського Сергія Івановича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р.) про участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Кома ІНУ.
Згідно наведеної у заяві інформації, арбітражний керуючий Липський Сергій Іванович не відноситься до категорії осіб визначених ч. 3 ст. 28 Кодексу (доказів протилежного суду не надано), відтак з врахуванням наведених норм, суд дійшов висновку призначити розпорядником майна у даній справі арбітражного керуючого Липського С.І.
Згідно з ч. 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.
Згідно абз. 1, 6, 7 ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відкриття провадження у справі.
У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, або коштів фонду, створеного кредиторами для виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (у разі його створення).
У відповідності до наведених норм Кодексу України з процедур банкрутства, враховуючи відсутність у справі відомостей про середньомісячну заробітну плату керівника боржника за останні 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, розпоряднику майна слід встановити грошову винагороду в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень, за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок Господарського суду Львівської області, коштів, одержаних боржником у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.
Керуючись ст.ст. 2, 8, 28, 30, 39, 41, 44, п. 2-1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст.12, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд-
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046).
2. Визнати вимоги кредитора Державної податкової служби України в особі Головного управління ДПС у Львівській області - в розмірі 340 грн. 00 коп.; також визнати вимоги в розмірі 17 926 138 грн. 75 коп. штрафних санкцій та 30 280 грн. 00 коп. - судового збору.
3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046).
4. Ввести процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046).
5. Розпорядником майна боржника призначити арбітражного керуючого Липського Сергія Івановича(свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1066 від 12.06.2013 р., адреса: 79013, м. Львів, вул. Японська, 7, оф. 9).
6. Встановити розпоряднику майна арбітражному керуючому Липському Сергію Івановичу грошову винагороду в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, за рахунок коштів, авансованих кредитором - ДПСУ в особі ГУ ДПС у Львівській області на депозитний рахунок Господарського суду Львівської області, коштів, одержаних боржником у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.
7. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кома ІНУ (79040, м. Львів, вул. Курмановича, буд. 9, ідентифікаційний код 43864046).
8. Розпоряднику майна боржника арбітражному керуючому Липському С.І.:
- до 05.12.2024 р. надати суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів;
- повідомити усіх виявлених кредиторів про час та місце проведення попереднього засідання суду, докази повідомлення надати суду;
- до 15.12.2024 р. організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;
- надати суду: витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна по боржнику; інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо боржника;
- надати суду документально підтверджений висновок про фінансове становище боржника, а також про можливість проведення санації боржника;
- надати суду висновок щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;
- надати суду документально підтверджений звіт про проведену роботу.
9. Попереднє засідання суду призначити на: 17.12.24 на 13:10 год.Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Львівської області за адресою: 79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128.
10. Викликати в судове засідання кредитора, боржника, розпорядника майна.
11. Відповідно до вимог ч.15 ст.39 Кодексу України з процедур банкрутства копію ухвали надіслати кредитору, розпоряднику майна, боржнику, контролюючому органу, визначеному Податковим кодексом України, місцевому загальному суду, органу (особі), який здійснює примусове виконання судових рішень, рішень інших органів, за місцезнаходженням боржника, Західному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м.Львів) Відділу з питань банкрутства, державному реєстратору.
Ухвала про відкриття провадження у справі про банкрутство набирає законної сили з моменту її прийняття, і може бути оскаржена в порядку та строки передбачені ст. 256, ст. 257 ГПК України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.
Повний текст ухвали складено 21.10.2024 р.
Суддя Морозюк А.Я.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2024 |
Оприлюднено | 22.10.2024 |
Номер документу | 122428007 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Морозюк А.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні