МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 жовтня 2024 р. № 400/8682/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Брагар В. С. у порядку письмового провадження розглянувши адміністративну справу
за позовомФермерського господарства "Маташнюк М.М.", вул. Захисників України, 60,с. Прибужжя,Вознесенський р-н, Миколаївська обл.,56445,
до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053,
провизнання протиправними та скасування рішень; зобов`язання зареєструвати податкові накладні,
Фермерське господарство "Маташнюк М.М." (далі позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), про:
Визнання протиправним та скасування:
- Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН № №11669251/44940384 від 22.08.2024р., яким було відмовлено в реєстрації ПН № 1 від 23.07.2024 р. в ЄРПН.
- Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН № №11669249/44940384 від 22.08.2024р., яким було відмовлено в реєстрації ПН № 2 від 25.07.2024 р. в ЄРПН.
- Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН № №11669250/44940384 від 22.08.2024р.. яким було відмовлено в реєстрації ПН № 3 від 27.07.2024 р. в ЄРПН.
- Рішення комісії центрального рівня за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 57357/44940384/2 від 04.09.2024 р. (стосовно ПН № 1 від 23.07.2024 р.).
-Рішення комісії центрального рівня за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 57356/44940384/2 від 04.09.2024 р. (стосовно ПН № 2 від 25.07.2024 р.).
- Рішення комісії центрального рівня за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 57355/44940384/2 від 04.09.2024 р. (стосовно ПН № 3 від 27.07.2024 р.).
Зобов`язати Державну податкову службу України (м. Київ, Львівська, пл. 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну № 1 від 23.07.2024 р., № 2 від 25.07.2024 р., № 3 від 27.07.2024 р..
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає що рішення відповідача є необґрунтованими як нормативно, так i документально, оскільки платником надано відповідні документи які передбачені п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 p. № 520, тобто як того вимагає відповідний Порядок, також в рішеннях контролюючий орган не здійснив посилання на конкретні документи звітів по виробництву яких саме не вистачає на думку податкового органу, оскільки платником були надані відповідні документи на підтвердження виробництва, також платником були надані платіжні доручення на перерахування коштів за поставлену продукцію, на що податковий орган не звернув увагу. Тому рішення податкового органу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою суду від 18.09.2024 року відкрито провадження по справі призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
Від відповідача, надійшов відзив у якому зазначено, що Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не встановлено обов`язку податкової зазначати конкретний перелік документів, а лише пропозицію щодо надання документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, натомість обов`язком платника податків є надання повного пакету документів, вичерпний перелік яких встановлений п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Крім того, податковий орган не може наперед знати які саме документи наявні у платника податків.
Позивач скористався правом подання відповіді на відзив, де позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
ФГ «МАТАШНЮК М. М.» є юридичною особою приватного права, зареєстрованою у відповідності до вимог чинного законодавства України, є платником ПДВ (ІПН 449403814184).
Одними із видів діяльності, які здійснює Фермерське господарство є:
01.11. Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур; 01.25 Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників; 01.26 Вирощування олійних плодів; 01.27 Вирощування культур для виробництва напоїв; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;
Між ФГ «МАТАШНЮК М. М.» (код ЄДРПОУ 44940384) (Постачальник) та ТОВ «ХИЛЛС ТРЕЙД ЛТД» (код ЄДРПОУ 45108174) (Покупець) було укладено Договір поставки № 24/07/12-1П від 12 липня 2024 року.
Відповідно до Договору між ФГ «МАТАШНЮК М. М.» та ТОВ «ХИЛЛС ТРЕЙД ЛТД» були складені рахунок на оплату № 1 від 23 липня 2024 року на загальну суму 623 456,72 грн., рахунок № 2 на оплату від 25 липня 2024 року на загальну суму 629 127,00 грн. та рахунок на оплату № 3 від 27 липня 2024 року на загальну суму 630 180,00 грн., і у відповідності до здійснення господарських взаємовідносин по поставці сільськогосподарської продукції, а саме пшениці 4 кл., були складені видаткові накладні: № 1 від 23 липня 2024 року на загальну суму 623 456, 72 грн., № 2 від 25 липня 2024 року на загальну суму № 2 від 25 липня 2024 року на загальну суму 629 127,00 грн. та № 3 від 27 липня 2024 року на загальну суму 630 180,00 грн.. Вказані видаткові накладні були підписані сторонами ЕЦП (електронно цифровий підпис) без зауважень.
На виконання приписів податкового законодавства України, а саме ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України), Позивач склав Податкову накладну № 1 від 23.07.2024 р. на загальну суму 623 456,72 грн. (в т.ч. ПДВ 20% - 76 564,86 грн.); · Податкову накладну № 2 від 25.07.2024 р. на загальну суму 629 127,00 грн. (в т.ч. ПДВ 20% - 77 261,21 грн.); · Податкову накладну № 3 від 27.07.2024 р. на загальну суму 630 180,00 грн. (в. т.ч. ПДВ 20% - 77 390,53 грн.), однак реєстрація податкових накладних була зупинена Відповідачем-1, 25.07.2024 року № 9207703673 було зупинено реєстрацію ПН № 1 від 23.07.2024р. в ЄРПН, 29.07.2024 року № 9211082001 було зупинено реєстрацію ПН № 2 від 25.07.2024р. в ЄРПН, 30.07.2024 року № 9213304390 було зупинено реєстрацію ПН № 3 від 27.07.2024р. в ЄРПН.
Підставою зупинення реєстрації ПН згідно квитанції є посилання на п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Зокрема, зазначено, що «Обсяг постачання товару/ послуг 1001, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій.
Позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення №1 від 09.08.2024 року про підтвердження обсягу постачання товару/послуг за кодом 1001 по податковим накладним, реєстрація яких була зупинена, а також копії документів.
До Повідомлення, були додані, серед інших, наступні документи: 1) Пояснення щодо податкових накладних реєстрацію яких зупинено; 2) Договір поставки № 24/07/12-1П від 12.07.2024 р; 3) Специфікація № 1 від 12.07.2024 р. до Договору поставки № 24/07/12-1П від 12.07.2024 р.; 4) Рахунок на оплату № 1 від 23.07.2024 р. на загальну суму 623 456,72 грн.; 5) Рахунок на оплату № 2 від 25.07.2024 р. на загальну суму 629 127,00 грн.; 6) Рахунок на оплату № 3 від 27.07.2024 р. на загальну суму 630 180,00 грн.; 7) Видаткова накладна № 1 від 23.07.2024 р. на суму 623 456,72 грн.; 8) Видаткова накладна № 2 від 25.07.2024 р. на суму 629 127,00 грн.; 9) Видаткова накладна № 3 від 27.07.2024 р. на суму 630 180,00 грн.; 10) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 1 від 22.07.2024 р.; 11) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 2 від 22.07.2024 р.; 12) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 3 від 22.07.2024 р.; 13) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 4 від 24.07.2024 р.; 14) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 5 від 24.07.2024 р.; 15) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 6 від 24.07.2024 р.; 16) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 9 від 26.07.2024 р.; 17) Оборотна-сальдова відомість по рахунку 361 за Січень 2023-Серпень 2024 р.; 18) Виписка по рахунку за 01.07.2024-09.08.2024 р.; 19) Акт звірки взаєморозрахунків за період 01.01.2024-09.08.2024 р. між ФГ «МАТАШНЮК М. М.» і ТОВ «ХИЛЛС ТРЕЙД ЛТД»; 20) Договір поставки № 15 від 10.01.2024 р.; 21) Видаткова накладна № 51 від 16.04.2024 р.; 22) Договір про надання агротехнічних послуг № 12/24 від 01.04.2024 року з додатками № 1 від 22.04.2024, № 2 від 22.04.2024 ; 23) Акт надання послуг № 1 від 30.04.2024 р.; 24) Акт звірки взаємних розрахунків за період 01.01.2024 -22.05.2024 р. між ТОВ «НІК-СХ» і ФГ «МАТАШНЮК М.М.»; 25) Договір поставки № 1 від 16.04.2024 р.; 26) Видаткова накладна № 60 від 22.04.2024 р. на суму 180 000,00 грн.; 27) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 266 від 22.04.2024 р.; 28) ТТН (товаро-транспортна накладна) № 265 від 22.04.2024 р.; 29) Договір про перевезення вантажів № 127/24 від 01.07.2024 р.; 30) Акт надання послуг № 2707-00011 від 27.07.2024 р.; 31) Акт надання послуг № 2507-00002 від 25.07.2024 р.; 32) Акт надання послуг № 2307-00017 від 23.07.2024 р. 33) Форма 20-ОПП від 08.07.2024 р., повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність; (доказ який підтверджує наявність земельних ділянок для здійснення господарської діяльності) 34) Форма 20-ОПП від 17.07.2024 р., повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність; 35) Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2024 р.; 36) Звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.07.2024 р.
За результатом розгляду Пояснень та додаткових документів, поданих згідно з повідомленням № 1 від 09.08.2024 р. комісією ГУ ДПС у Миколаївській області (комісією регіонального рівня) були прийняті Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Так, Рішенням про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН №11669251/44940384 від 22.08.2024р. було відмовлено в реєстрації ПН №1 від 23.07.2024р. в ЄРПН., Рішенням про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН №11669249/44940384 від 22.08.2024р. було відмовлено в реєстрації ПН № 2 від 25.07.2024р. в ЄРПН та Рішенням про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН №11669250/44940384 від 22.08.2024р. було відмовлено в реєстрації ПН № 3 від 27.07.2024р. в ЄРПН. Підставою для відмови в реєстрації було зазначено - «ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації зазначеної в податковій накладній». У графі додаткова інформація нічого не було зазначено.
28.08.2024 р. ФГ « ОСОБА_1 » було подано до ДПС України Скаргу Реєстраційний № 9248855079 на рішення про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН №11669251/44940384 від 22.08.2024р (щодо ПН № 1 від 22.07.2024р.), 27.08.2024 р. ФГ « ОСОБА_1 » було подано до ДПС України Скаргу Реєстраційний № 9248855071 на рішення про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН № 11669249/44940384 від 22.08.2024 р. (щодо ПН № 2 від 25.07.2024р.) та 28.08.2024 ФГ « ОСОБА_1 » було подано до ДПС України Скаргу Реєстраційний № 9248854989 на рішення про відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН № 11669250/44940384 від 22.08.2024р (щодо ПН № 3 від 22.07.2024р.).
Однак, за результатами розгляду скарг Відповідачем-2 було прийнято Рішення яким залишено скарги без задоволення, а рішення про відмову в реєстрації податкових накладних без змін.
Згідно з п.201.1 ст.201 ПК України дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п.12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
З 01.02.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп.«а» або «б» п.185.1 ст.185, пп.«а» або «б» п.187.1 ст.187, абзацу 1 п.п.201.1, 201.7, 201.10 ст.201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
Зі спірного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної вбачається, що воно не містить конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальні фрази. Тобто, викладена загальна правова норма без зазначення конкретних документів, яких, на думку відповідача, не вистачає для здійснення реєстрації податкової накладної, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.
Спірне рішення податкового органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акту індивідуальної дії та породжує неоднозначне трактування, що, в свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Зазначений висновок суду узгоджується з правовою позицією, викладеною в постановах Верховного Суду від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17 та від 10.04.2020 року №819/330/18.
Позивачем надано досить повний пакет документів, що підтверджує реальність здійснення господарської операції та правомірність складання податкової накладної.
В Рекомендації Ради Європи, зокрема Резолюцію 77 (31) про захист особи від актів адміністративних органів, зазначено, що обов`язок органу інформувати про мотиви свого рішення, віднесений до одного з п`ять основних складових (принципів) адміністративної процедури.
Ні позивачем, ні судом не заперечується, надане законодавством відповідачу право ДФС України на відмову у реєстрації податкових накладних, з підстав того, що надання платником податку копій документів, але це не є безумовним повноваженням, яке не потребує доказування або будь-якої аргументації.
Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
За таких обставин, саме відповідачі повинні надати суду докази про те, що первинні документи позивача не є достатніми, для підтвердження реальності та товарності господарської операції з постачання товарів/послуг.
При цьому, відповідачі повинні конкретизувати, які саме недоліки допущено при направлені податкових накладних для їх реєстрації, щоб платник податків мав можливість або їх виправити або оскаржити.
Відповідачем не доведено правомірність свого рішення щодо відмови у реєстрації податкових накладних.
Законодавство не висуває вимоги до платника податків у разі зупинення реєстрації податкової накладної сканувати та надавати на адресу контролюючого органу всю власну бухгалтерію.
Наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаних господарських операцій, за наслідками яких складені та направлені для реєстрації податкові накладні.
Щодо скасування рішення ДПС України за результатами розгляду скарг суд зазначає, що в задоволенні цієї вимоги слід відмовити, оскільки вказане рішення не тягне жодних правових наслідків у спірних правовідносинах.
Рішення контролюючих органів за результатами розгляду скарг платників податків не створює жодних правових наслідків у вигляді виникнення, зміни чи припинення прав платника податків, а тому не є актом індивідуальної дії у розумінні статті 17 КАС України.
За таких умов, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Сплачена позивачем сума судового збору в розмірі 7267,20 грн. відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19, 139, 241, 244, 242 - 246 КАС України, суд,-
ВИРІШИВ:
1. Позов Фермерського господарства "Маташнюк М.М." (вул. Захисників України, 60, с. Прибужжя, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 56445, код ЄДРПОУ 44940384) до Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, код ЄДРПОУ 44104027), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) задовольнити частково.
2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН №11669251/44940384 від 22.08.2024р., №11669249/44940384 від 22.08.2024р., №11669250/44940384 від 22.08.2024р..
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (м. Київ, Львівська пл,8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Фермерським господарством "Маташнюк М.М." (вул. Захисників України, 60, с. Прибужжя, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 56445, код ЄДРПОУ 44940384) податкову накладну № 1 від 23.07.2024 р., № 2 від 25.07.2024 р., № 3 від 27.07.2024 р..
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Фермерського господарства "Маташнюк М.М." (вул. Захисників України, 60, с. Прибужжя, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 56445, код ЄДРПОУ 44940384) судовий збір у сумі 3633,60 грн (три тисячі шістсот тридцять три гривні 60 коп.).
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, код ЄДРПОУ 44104027) на користь Фермерського господарства "Маташнюк М.М." (вул. Захисників України, 60, с. Прибужжя, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 56445, код ЄДРПОУ 44940384) судовий збір у сумі 3633,60 грн (три тисячі шістсот тридцять три гривні 60 коп.).
6. У задоволенні вимоги про скасування Рішення комісії центрального рівня за результатами розгляду скарги № 57357/44940384/2 від 04.09.2024 р., № 57356/44940384/2 від 04.09.2024 р., № 57355/44940384/2 від 04.09.2024 р. відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.
Суддя В. С. Брагар
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2024 |
Оприлюднено | 23.10.2024 |
Номер документу | 122444557 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Брагар В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні