УХВАЛАІМЕНЕМ УКРАЇНИ
№ 2а-1443/10/2370
13.04.2010 р. м. Черкаси
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Кульчицький С.О., перевіривши матеріали адміністративного позову прокурора Шполянського району в інтересах держави в особі Шполянського районного центру зайнятості до ОСОБА_1 про повернення незаконно отриманих коштів у вигляді допомоги по безробіттю,
встановив:
Прокурор Шполянського району звернувся до суду в інтересах держави в особі Шполянського районного центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення з відповідача коштів, виплачених як допомога по безробіттю в сумі 5049 грн. 52 коп.
Вивчивши матеріали позовної заяви суддя вважає, що її не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб`єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно частини 2 статті 4 цього Кодексу юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
10.03.2010р. набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвідомчості справ, пов`язаних із соціальними виплатами згідно якого внесені зміни до частини 1 статті 15 Цивільного кодексу України та передбачено, що суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо: захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин; спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них; інших правовідносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.
Крім того, вказаним Законом виключено пункт 3 частини 1 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України, який передбачав, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи у спорах фізичних осіб з суб`єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.
За вказаних обставин, зважаючи на те, що предметом спору по даній справі є стягнення з відповідача коштів, виплачених як допомога по безробіттю, суддя приходить до висновку, що даний спір не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Крім того, суддя звертає увагу позивача на те, що останній не позбавлений можливості звернення з цим позовом в порядку цивільного судочинства.
Враховуючи викладене, керуючись ч. ч. 2 4 ст. 109, ст. ст. 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,
ухвалив:
Відмовити у відкритті провадження у справі за позовом прокурора Шполянського району в інтересах держави в особі Шполянського районного центру зайнятості до ОСОБА_1 про повернення незаконно отриманих коштів у вигляді допомоги по безробіттю.
Позовну заяву з усіма доданими до неї матеріалами повернути прокурору Шполянського району.
Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення або з дня її отримання стороною за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
СуддяС.О.Кульчицький
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.04.2010 |
Оприлюднено | 23.10.2024 |
Номер документу | 122449344 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
С.О.Кульчицький
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні