Справа №760/24502/24 1-кс/760/11418/24
СОЛОМ`ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 жовтня 2024 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , адвоката ОСОБА_3 , детектива ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві скаргу адвоката ОСОБА_3 в інтересах Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" в порядку ст.303 КПК України, яка полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна,-
ВСТАНОВИВ:
Адвокат ОСОБА_3 в інтересах Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» звернувся до слідчого судді із вищезазначеною скаргою, у якій просив зобов`язати старшого детектива ТУ БЕБ у Київській ОСОБА_5 та/або інших детективів/прокурорів у кримінальному провадженні №72024111200000006 від 15.04.2024, негайно повернути ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» все вилучене під час обшуку 24 вересня 2024 року належне ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» майно.
В обґрунтування заявлених вимог зазначає, що 24 вересня 2024 року на території ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» ТУ БЕБ у Київській області проведено обшуки на підставі ухвал слідчих суддів Солом`янського районного суду міста Києва від 11 вересня 2024 року у справі №760/21547/24, від 13 вересня 2024 року у справі №760/21555/24, від 11 вересня 2024 року у справі №760/21557/24, від 11 вересня 2024 року у справі №760/21551/24, від 13 вересня 2024 року у справі №760/21544/24, у ході якого виявлено та вилучено майно, яке належить ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
У ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» відсутня інформація про звернення слідчим чи прокурором у кримінальному провадженні №72024111200000006 від 15.04.2024 до слідчого судді з клопотанням про арешт вилученого майна. Таким чином, на думку адвоката, законних підстав утримувати належне ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» майно у ТУ БЕБ у Київській області в межах кримінального провадження немає.
У судовому засіданні адвокат просив скаргу задовольнити та повернути тимчасово вилучене майно. Адвокат додатково пояснив, що перебував під час розгляду клопотання про арешт майна, однак не може ідентифікувати вилучене майно під час обшуку та майно, на яке накладено арешт.
У судовому засіданні детектив просив відмовити у задоволенні скарги, оскільки наявна ухвала слідчого судді про арешт вищезазначеного майна, вилученого під час обшуку. Додатково пояснив, що 24 вересня 2024 року проведено п`ять обшуків, по трьом обшукам вилучено майно, про що і подано клопотання стороною обвинувачення про арешт даного тимчасово вилученого майна. На все майно, яке було вилучено під час цих обшукыв накладено арешт слідчим суддею. Тому і підстав для задоволення даної скарги немає.
Дослідивши матеріали скарги та додані документи, вислухавши учасників, слідчий суддя дійшов наступного висновку.
За змістом ст.ст.7, 9 КПК України однією із засад кримінального провадження є законність. Прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності під час досудового розслідування врегульовано главою 26 КПК України. Статтями 303, 304 КПК України визначено рішення, дії чи бездіяльність слідчого, прокурора, які можуть бути оскаржені під час досудового розслідування, право на оскарження та строк подання скарги.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.303 КПК України на досудовому провадженні можуть бути оскаржені бездіяльність слідчого, дізнавача, прокурора, яка полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна згідно з вимогами статті 169 цього Кодексу.
Положеннями ч.1 ст.169 КПК України встановлено, що тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено: 1) за постановою прокурора, якщо він визнає таке вилучення майна безпідставним; 2) за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна; 3) у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 171, частиною шостою статті 173 цього Кодексу; 4) у разі скасування арешту; 5) за вироком суду в кримінальному провадженні щодо кримінального проступку.
Таким чином, положеннями кримінального процесуального законодавства чітко визначені підстави для повернення тимчасово вилученого майна.
Слідчим суддею встановлено, ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва від 10 жовтня 2024 року задоволено клопотання прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами Бюро економічної безпеки України Київської обласної прокуратури ОСОБА_6 про арешт майна у кримінальному провадженні №72024111200000006 від 15.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України. Накладено арешт на майно, вилучене в ході проведення обшуків 24 вересня 2024 року у нежитлових будівлях та спорудах, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , що використовується у своїй господарській діяльності яке на праві власності належить Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (ЄДРПОУ 37472062) та використовується Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (ЄДРПОУ 20572069), а саме:
1.Особовий рахунок ОСОБА_7 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
2.Особовий рахунок ОСОБА_8 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
3.Особовий рахунок ОСОБА_9 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
4.Особовий рахунок ОСОБА_10 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
5.Особовий рахунок ОСОБА_11 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2023 роки на двох аркушах;
6.Особовий рахунок ОСОБА_12 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на п`яти аркушах;
7.Особовий рахунок ОСОБА_13 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
8.Особовий рахунок ОСОБА_14 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
9.Особовий рахунок ОСОБА_15 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
10.Особовий рахунок ОСОБА_10 по рахунку №66 (субрахунок №661) за 2022-2024 роки на трьох аркушах;
11.Табелі обліку використання робочого часу ОСОБА_7 помісячно за період з січня 2022 року по серпень 2024 року на шістдесят чотирьох аркушах;
12.Табелі обліку використання робочого часу ОСОБА_8 помісячно за період з січня 2022 року по серпень 2024 року на шістдесят чотирьох аркушах;
13.Табелі обліку використання робочого часу ОСОБА_11 помісячно за період з січня 2022 року по квітень 2022 року, з червня 2022 року по жовтень 2023 року на двадцяти одному аркуші;
14.Табелі обліку використання робочого часу ОСОБА_9 помісячно за період з січня 2022 року по квітень 2023 року, з червня 2023 по серпень 2024 року на тридцяти одному аркуші;
15.Табелі обліку використання робочого часу ОСОБА_10 помісячно за період з січня 2022 року по серпень 2024 року на тридцяти двох аркушах;
16.Роздруківка табелів обліку використання робочого часу ОСОБА_11 за травень 2022 року на одному аркуші;
17.Роздруківка табелів обліку використання робочого часу ОСОБА_9 за травень 2023 року на одному аркуші;
18.Наказ №11-07/3-497 від 03.02.22 на одному аркуші;
19. Заява ОСОБА_7 від 02.02.2022 на одному аркуші;
20.Копія аркушу ознайомлення ОСОБА_16 від 02.02.22 на одному аркуші;
21.Наказ №11-07/3-620-1 від 14.02.22 на одному аркуші;
22.Копія графіку відпусток ОСОБА_11 на одному аркуші;
23.Наказ №11-07/3-662 від 16.02.22 на одному аркуші;
24.Наказ №11-07/3-640 від 14.02.22 на одному аркуші;
25.Заява ОСОБА_9 від 14.02.22 на одному аркуші;
26.Витяг з наказу №11-28/8-375 від 20.05.24 на одному аркуші;
27.Витяг з наказу №11-28/8-608 від 12.08.24 на одному аркуші;
28.Наказ №11-07/2-10 від 04.01.22 на одному аркуші;
29.Наказ №11-07/3-722 від 22.02.22 на одному аркуші;
30.Заява ОСОБА_9 на одному аркуші;
31.Роздрукований документ «Свод начислений и удержаний по организации» щодо ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 за період 2022-2024 років на тридцяти одному аркуші;
32.Роздрукований документ «Расчетная ведомость организации» щодо ОСОБА_7 , ОСОБА_11 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_8 за період з січня 2022 року по серпень 2024 року на тридцяти двох аркушах;
33.Флеш-носій Kingston 64 Gb синьо-чорного кольору, який містить 32 файли «Розрахунково-платіжні відомості по заробітній платі (помісячні).
34. Копія Статуту ДП «МА «Бориспіль», затверджений наказом МІУ від 31.12.2021 №750 на чотирнадцяти аркушах;
35.Копія Статуту ДП «МА «Бориспіль», затверджений наказом МІУ від 19.07.2021 №619 на чотирнадцяти аркушах;
36.Роздрукований документ «Реєстр діючих наказів» зареєстрованих у період 09.07.2018 по 24.09.2024 року на п`ятдесяти восьми аркушах;
37.Копія колективного договору від 18.12.2013 №01-14/1-11 (зі змінами) на чотириста двадцяти чотирьох аркушах;
38.Копія Наказу від 24.02.2022 року №01-07.10-1 «Про впровадження простою на підприємстві (зі змінами);
39.Копія наказу про відрядження від 14.02.2022 №01-07/3-1 та підстави до нього на трьох аркушах;
40.Копія наказу про відрядження від 17.06.2022 №01-07/3-2 та підстави до нього на п`яти аркушах;
41.Копія наказу про відрядження від 20.06.2022 №01-07/3-3 та підстави до нього на трьох аркушах;
42.Копія наказу про відрядження від 29.06.2022 №01-07/3-4 та підстави до нього на двох аркушах;
43.Копія наказу про відрядження від 09.09.2022 №01-07/3-157 та підстави до нього на семи аркушах;
44.Копія наказу про відрядження від 30.09.2022 №01-07/3-210 та підстави до нього на п`яти аркушах;
45.Копія наказу про відрядження від 27.04.2023 №01-07/3-253 та підстави до нього на семи аркушах;
46.Копія наказу про відрядження від 15.05.2023 №01-07/3-296 та підстави до нього на двох аркушах;
47.Копія наказу про відрядження від 27.04.2023 №01-07/3-254 та підстави до нього на семи аркушах;
48.Копія наказу про відрядження від 14.06.2023 №01-07/3-361 та підстави до нього на семи аркушах;
49.Копія наказу про відрядження від 28.07.2023 №01-07/3-450 та підстави до нього на трьох аркушах;
50.Копія наказу про відрядження від 06.07.2023 №01-07/3-406 та підстави до нього на десяти аркушах;
51.Копія наказу про відрядження від 08.09.2023 №01-07/3-539 та підстави до нього на дев`яти аркушах;
52.Копія наказу про відрядження від 10.11.2023 №01-07/3-673 та підстави до нього на восьми аркушах;
53.Копія наказу про відрядження від 18.01.2024 №01-07/3-39 та підстави до нього на одинадцяти аркушах;
54.Копія наказу про відрядження від 25.04.2024 №01-07/3-245 та підстави до нього на шести аркушах;
55.Копія наказу про відрядження від 05.06.2024 №01-07/3-331 та підстави до нього на десяти аркушах;
56.Копія наказу про відрядження від 06.06.2024 №01-07/3-336 та підстави до нього на шести аркушах;
57.Копія наказу про відрядження від 20.06.2024 №01-07/3-369 та підстави до нього на шести аркушах;
58.Копія наказу про відрядження від 01.07.2024 №01-07/3-394 та підстави до нього на шести аркушах;
59.Копія наказу про відрядження від 01.07.2024 №01-07/3-395 та підстави до нього на одному аркуші;
60.Копія наказу про відрядження від 01.07.2024 №01-07/3-396 та підстави до нього на одному аркуші;
61.Копія наказу про відрядження від 15.08.2024 №01-07/3-493 та підстави до нього на семи аркушах;
62.Копія наказу про відрядження від 15.08.2024 №01-07/3-494 та підстави до нього на одному аркуші;
63.Копія наказу про відрядження від 15.08.2024 №01-07/3-495 та підстави до нього на одному аркуші;
64.Копія наказу про відрядження від 04.09.2024 №01-07/3-535 та підстави до нього на шести аркушах;
65.Копія наказу про відрядження від 04.09.2024 №01-07/3-539 та підстави до нього на одному аркуші;
66.Копія наказу про відрядження від 06.09.2024 №01-07/3-544 та підстави до нього на одинадцяти аркушах;
67.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_12 на одному аркуші;
68.Копія особової справи ОСОБА_12 на сорока одному аркуші;
69.Копія наказу №11-07/1-918/пп.1 від 21.07.2021 на одному аркуші;
70.Наказ №11-07/1-568/пп.1 від 21.07.2023 на одному аркуші;
71.Копія наказу №11-07/1-671/пп.1 від 28.08.2023 на одному аркуші;
72.Наказ №11-07/1-1192/пп.1 від 17.06.2022 на одному аркуші;
73.Наказ №11-07/1-1193/пп.1 від 17.06.2022 на одному аркуші;
74.Наказ №11-07/1-1425/пп.1 від 09.09.2022 на одному аркуші;
75.Наказ №11-07/1-1426/пп.1 від 09.09.2022 на одному аркуші;
76.Наказ №11-07/1-331/пп.1 від 05.05.2023 на одному аркуші;
77.Наказ №11-07/1-332/пп.1 від 05.05.2023 на одному аркуші;
78.Наказ №11-07/1-360/пп.1 від 15.05.2023 на одному аркуші;
79.Наказ №11-07/1-406/пп.1 від 02.06.2023 на одному аркуші;
80.Наказ №11-07/1-407/пп.1 від 02.06.2023 на одному аркуші;
81.Наказ №11-07/1-412/пп.1 від 07.06.2023 на одному аркуші;
82.Наказ №11-07/1-443/пп.1 від 14.06.2023 на одному аркуші;
83.Наказ №11-07/1-444/пп.1 від 14.06.2023 на одному аркуші;
84.Наказ №11-07/1-515/пп.1 від 06.07.2023 на одному аркуші;
85.Наказ №11-07/1-516/пп.1 від 06.07.2023 на одному аркуші;
86.Наказ №11-07/1-571/пп.1 від 22.07.2023 на одному аркуші;
87.Наказ №11-07/1-572/пп.1 від 22.07.2023 на одному аркуші;
88.Наказ №11-07/1-670/пп.1 від 27.08.2023 на одному аркуші;
89.Наказ №11-07/1-672/пп.1 від 27.08.2023 на одному аркуші;
90.Наказ №11-07/1-705/пп.1 від 08.09.2023 на одному аркуші;
91.Наказ №11-07/1-706/пп.1 від 08.09.2023 на одному аркуші;
92.Наказ №11-07/1-761/пп.1 від 03.10.2023 на одному аркуші;
93.Наказ №11-07/1-762/пп.1 від 03.10.2023 на одному аркуші;
94.Наказ №11-07/1-805/пп.1 від 20.10.2023 на одному аркуші;
95.Наказ №11-07/1-806/пп.1 від 20.10.2023 на одному аркуші;
96.Наказ №11-07/1-857/пп.1 від 10.11.2023 на одному аркуші;
97.Наказ №11-07/1-858/пп.1 від 10.11.2023 на одному аркуші;
98.Наказ №11-07/1-31/пп.1 від 18.01.2024 на одному аркуші;
99.Наказ №11-07/1-32/пп.1 від 18.01.2024 на одному аркуші;
100.Наказ №11-07/1-347/пп.1 від 03.06.2024 на одному аркуші;
101.Наказ №11-07/1-348/пп.1 від 03.06.2024 на одному аркуші;
102.Наказ №11-07/1-354/пп.1 від 06.06.2024 на одному аркуші;
103.Наказ №11-07/1-355/пп.1 від 06.06.2024 на одному аркуші;
104.Наказ №11-07/1-412/пп.1 від 03.07.2024 на одному аркуші;
105.Наказ №11-07/1-413/пп.1 від 03.07.2024 на одному аркуші;
106.Наказ №11-07/1-530/пп.1 від 15.08.2024 на одному аркуші;
107.Наказ №11-07/1-531/пп.1 від 15.08.2024 на одному аркуші;
108.Наказ №11-07/1-571/пп.1 від 06.09.2024 на одному аркуші;
109.Наказ №11-07/1-572/пп.1 від 06.09.2024 на одному аркуші;
110.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_17 на одному аркуші;
111.Копія наказу №11-07/1-1248/пп.1 від 11.10.2021 на одному аркуші;
112.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_18 на одному аркуші;
113.Наказ №11-07/1-1170/пп.7 від 21.09.2021 на одному аркуші;
114.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_16 на одному аркуші;
115.Копія наказу №11-07/1-1170/пп.2 від 21.09.2021 на одному аркуші;
116.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-965 від 04.08.2022 на одному аркуші;
117.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-974 від 15.12.2022 на одному аркуші;
118.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-975 від 15.12.2022 на одному аркуші;
119.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-1 від 17.05.2023 на одному аркуші;
120.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-4 від 03.08.2023 на одному аркуші;
121.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-6 від 26.12.2023 на одному аркуші;
122.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-14 від 29.04.2024 на одному аркуші;
123.Копія наказу про надання відпустки №11-07/3-18 від 27.08.2024 на одному аркуші;
124.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_19 на п`яти аркушах;
125.Копія наказу №11-07/1-1069/пп.7 від 06.09.2013 на одному аркуші;
126.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_20 на п`яти аркушах;
127.Копія наказу №11-07/1-728.2/пп.1 від 19.05.2017 на одному аркуші;
128.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_7 на одному аркуші;
129.Копія наказу №11-07/1-1387/пп.1 від 05.11.2021 на одному аркуші;
130.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_10 на одному аркуші;
131.Витяг з наказу №11-07/1-1455/пп.1 від 22.11.2021 на одному аркуші;
132.Наказ №11-07/1-476/пп.1 від 26.07.2024 на одному аркуші;
133.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_8 на трьох аркушах;
134.Витяг з наказу №11-07/1-787/пп.2 від 23.09.2010 на одному аркуші;
135.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_11 на одному аркуші;
136.Копія наказу №11-07/1-1601/пп.6 від 09.08.2019 на одному аркуші;
137.Копія наказу №11-07/1-2276/п від 07.11.2019 на одному аркуші;
138.Наказ №11-07/1-759/п від 03.10.2023 на одному аркуші;
139.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_9 на одному аркуші;
140.Копія наказу №01-07.1-24 від 10.11.2021 на двох аркушах;
141.Наказ №11-07/1-310/п від 20.05.2024 на одному аркуші;
142.Наказ №11-07/1-513/п від 12.08.2024 на одному аркуші;
143.Заява ОСОБА_21 від 13.05.2024 на одному аркуші;
144.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_15 на одному аркуші;
145.Копія наказу №11-07/1-1276/пп.4 від 18.10.2021 на одному аркуші;
146.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_23 на одному аркуші;
147.Копія наказу №11-07/1-1211/пп.1 від 30.09.2021 на одному аркуші;
148.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_14 на п`яти аркушах;
149.Копія наказу №11-07/1-1108/п від 02.07.2020 на одному аркуші;
150.Копія наказу №11-07/1-1353.1/п від 27.08.2020 на одному аркуші;
151.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_24 на одному аркуші;
152.Копія наказу №11-07/1-1170/пп.5 від 21.09.2021 на одному аркуші;
153.Особова картка працівника П-2 ОСОБА_25 на трьох аркушах;
154.Копія наказу №11-07/1-1660/пп.1 від 21.12.2021 на одному аркуші;
155.Роздрукований документ «Реєстри наказів з кадрових питань» за період 2022-2024 роки на сорока дев`яти аркушах;
156.Роздрукований документ «Реєстр наказів про відпустки» за період 2022-2024 роки на сорока аркушах;
157.Копія штатного розпису підприємства на 2022 рік від 04.01.2022 №29-30-1 на п`ятнадцяти аркушах;
158.Копія штатного розпису підприємства на 2023 рік від 06.01.2023 №29-30-1 на шістнадцяти аркушах;
159.Копія штатного розпису підприємства на 2024 рік від 01.01.2024 №29-30-2 на вісімнадцяти аркушах;
160.Копія Положення про Відділ обліку доходів та дебіторської заборгованості від 17.03.2020 №29-05-15 на п`яти аркушах;
161.Копія Положення про Відділ обліку необоротних активів від 10.05.2017 №29-05-47 на чотирьох аркушах;
162.Копія Положення про Відділ розрахунку за виплатами працівникам від 10.05.2017 №29-05-46 на чотирьох аркушах;
163.Копія Положення про Відділ звітності та оподаткування від 10.05.2017 №29-05-43 на чотирьох аркушах;
164.Копія Положення про Відділ обліку необоротних матеріальних активів, запасів, зобов`язань та витрат від 10.05.2017 №29-05-44 на чотирьох аркушах;
165.Посадова інструкція Головного бухгалтера від 28.08.2015 №29-05/2-302 на дев`яти аркушах;
166.Зміна до посадової інструкції Головного бухгалтера від 23.07.2018 №29-05/2-120 на одному аркуші;
167.Зміна до посадової інструкції Головного бухгалтера від 19.11.2021 №29-05/2-106 на двох аркушах;
168.Посадова інструкція Начальника відділу розрахунків за виплатами працівникам від 10.05.2017 №29-05/2-85 на дев`яти аркушах;
169.Посадова інструкція Начальника служби інформаційних технологій від 02.08.2022 №29-05/2-40 на одинадцяти аркушах;
170.Зміна до посадової інструкції Начальника служби інформаційних технологій від 05.10.2023 №29-05/2-68 на одному аркуші;
171.Посадова інструкція Директора з інформаційних технологій від 21.09.2021 №29-05/2-38 на восьми аркушах;
172.Доповнення до посадової інструкції Директора з інформаційних технологій від 19.11.2021 №29-05/2-116 на двох аркушах;
173.Зміна до посадової інструкції Директора з інформаційних технологій від 17.01.2022 №29-05/2-10 на одному аркуші;
174.Посадова інструкція Начальника відділу організації і оплати праці від 11.08.2015 №29-05/2-199 на восьми аркушах;
175.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу організації і оплати праці від 19.07.2018 №29-05/2-115 на одному аркуші;
176.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу організації і оплати праці від 15.04.2019 №29-05/2-41 на двох аркушах;
177.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу організації і оплати праці від 01.10.2021 №29-05/2-53 на одному аркуші;
178.Доповнення до посадової інструкції Начальника відділу організації і оплати праці від 23.11.2021 №29-05/2-125 на одному аркуші;
179.Посадова інструкція Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 21.09.2021 року №29-05/2-41 на восьми аркушах;
180.Доповнення до посадової інструкції Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 19.11.2021 №29-05/2-114 на одному аркуші;
181.Зміна до посадової інструкції Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 29.11.2021 №29-05/2-134 на одному аркуші;
182.Зміна до посадової інструкції Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 18.01.2022 №29-05/2-15 на одному аркуші;
183.Доповнення до посадової інструкції Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 06.01.2023 №29-05/2-2 на одному аркуші;
184.Зміна до посадової інструкції Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю від 08.06.2023 №29-05/2-50 на одному аркуші;
185.Посадова інструкція Начальника відділу документообігу та контролю за виконанням від 13.07.2020 №29-05/2-48 на шести аркушах;
186.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу документообігу та контролю за виконанням від 29.09.2021 №29-05/2-48 на одному аркуші;
187.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу документообігу та контролю за виконанням від 23.02.2023 №29-05/2-6 на одному аркуші;
188.Зміна до посадової інструкції Начальника відділу документообігу та контролю за виконанням від 07.07.2023 №29-05/2-58 на одному аркуші;
189.Посадова інструкція Директора з фінансових питань та організації і оплати праці персоналу від 21.09.2021 №29-05/2-33 із змінами та доповненнями на дев`яти аркушах;
190.Посадова інструкція Директора з експлуатації від 21.09.2021 №29-05/2-34 на восьми аркушах;
191.Доповнення до посадової інструкції Директора з експлуатації від 19.11.2021 №29-05/2-121 на одному аркуші;
192.Зміна до посадової інструкції Директора з експлуатації від 29.11.2021 №29-05/2-133 на одному аркуші;
193.Зміна до посадової інструкції Директора з експлуатації від 17.01.2022 №29-05/2-9 на одному аркуші;
194.Зміна до посадової інструкції Директора з експлуатації від 08.07.2022 №29-05/2-32 на одному аркуші;
195.Зміна до посадової інструкції Директора з експлуатації від 30.09.2022 №29-05/2-52 на одному аркуші;
196.Посадова інструкція Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 21.09.2021 №29-05/2-40 на семи аркушах;
197.Доповнення до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 19.11.2021 №29-05/2-113 на двох аркушах;
198.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 29.11.2021 №29-05/2-131 на одному аркуші;
199.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 18.01.2022 №29-05/2-17 на одному аркуші;
200.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 08.07.2022 №29-05/2-36 на одному аркуші;
201.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 16.03.2023 №29-05/2-18 на одному аркуші;
202.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 08.06.2023 №29-05/2-49 на одному аркуші;
203.Зміна до посадової інструкції Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами від 21.07.2023 №29-05/2-59 на одному аркуші;
204.Копія штатного розпису на підприємстві на 2022 рік (зміни) на п`ятдесяти дев`яти аркушах;
205.Копія штатного розпису на підприємстві на 2023 рік (зміни) на ста чотирнадцяти аркушах;
206.Копія штатного розпису на підприємстві на 2024 рік (зміни) на ста сорока п`яти аркушах;
207.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією, змінами та доповнень до неї Начальника відділу організації і оплати праці на п`яти аркушах;
208.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією, змінами та доповнень до неї Директора з організаційно-розпорядчих питань та взаємодії з державними органами на трьох аркушах;
209.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією, змінами та доповнень до неї Директора з експлуатації на чотирьох аркушах;
210.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією Начальника відділу документообігу та контролю за виконанням на одному аркуші;
211.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією Директора з комунікацій, роботи зі ЗМІ та взаємодії з громадськістю на одному аркуші;
212.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією Директора інформаційних технологій на одному аркуші;
213.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією та змінами до неї Начальника служби інформаційних технологій на двох аркушах;
214.Аркуша ознайомлення з посадовою інструкцією начальника відділу розрахунків за виплатами працівникам на одному аркуші;
215.Аркуш ознайомлення з посадовою інструкцією Головного бухгалтера на одному аркуші;
216.Блокнот чорного кольору без написів з чорновими записами одна штука;
217.Копія контракту Генерального директора на двадцяти аркушах;
218.Довідка про отримані доходи за 2022 рік, яка видана ОСОБА_7 .
219.Реєстри платежів по заробітній платі, виписки банку по нарахуванню заробітної плати, розпорядження на оплату праці на ста шістдесяти п`яти аркушах;
220.Копія Положення (редакція 02) відділу обліку доходів та дебіторської заборгованості № 29-05-15 від 17.03.2020 року на п`яти аркушах;
221.Копія Положення № 29-05-47 від 10.05.2017 (у редакції 01) відділу обліку необоротних активів на п`яти аркушах;
222.Копія Положення № 29-05-43 від 10.05.2017 (у редакції 01) відділу звітності та оподаткування на п`яти аркушах;
223.Копія Положення № 29-05-44 від 10.05.2017 (у редакції 01) відділу обліку необоротних матеріальних активів, запасів, зобов`язань та витрат на п`яти аркушах;
224.Копія Положення № 29-05-46 від 10.05.2017 (у редакції 01) відділу розрахунку за виплатами працівників на п`яти аркушах;
225.Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт
№30 від 01.06.2022 року з додатками (загальною кількістю на сімнадцяти аркушах), а саме:
226.Копія Наказу від 29.06.2022 № 01-07/3-4 про зміну терміну відрядження;
227.Копія наказу від 14.02.2022 № 01-07/3-1 про відрядження;
228.Копія листа АТ «Альфа-Банк» вих. № 12/0621 від 22.06.2022;
229.Копія рахунку Air Baltic № 2214408704;
230.Копія інвойсу Air Baltic № 2214408704С;
231.Копія листа Air Baltic вих. № 145 від 22.06.2022;
232.Копія електронного білету Finnair № 1052472129225;
233.Копія Договору комплексного страхування подорожуючих за межами України серії КМ № 4412711;
234.Копія роздруківки електронної пошти сервісу Gmail щодо підтвердження резервації від Air Baltic;
235.Копія посадових талонів компанії Air Baltic на ім`я ОСОБА_7 ;
236.Копія службової записки від 14.02.2022 № 19-10-2;
237.Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт
№29 від 01.06.2022 року з додатками (загальною кількістю на вісімнадцяти аркушах), а саме:
238.Копія сторінок паспорту ОСОБА_7 ;
239.Копія чеків сплату за проживання в готелі на ім`я ОСОБА_7 ;
240.Копія квитанцій АТ «Альфа-Банк» № 671552365-2 від 20.05.2022;
241.Копія Наказу від 29.06.2022 № 01-07/3-4 про зміну терміну відрядження;
242.Копія листа Мінінфраструктури від 09.02.2022 № 1246/07-1/10-22;
243.Копія листа ДП «МА «Бориспіль» від 07.02.2022 № 01-22/11-41 з додатками;
244.Паперові копії даних електронної системи «1С-8» (загальною кількістю на п`яти аркушах), а саме:
245.Копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 372 за період з 01.01.2022 по 24.09.2024 по ОСОБА_11 ;
246.Копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 372 за період з 01.01.2022 по 24.09.2024 по ОСОБА_9 ;
247. Копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 372 за період з 01.01.2022 по 24.09.2024 по ОСОБА_11 ;
248.Копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 372 за період з 01.01.2022 по 24.09.2024 по ОСОБА_8 ;
249.Копія карточки рахунку 372.1 за період з 01.01.2022 по 24.09.2024 по ОСОБА_10 ;
250.Зміни до Положення про облікову політику ДП «МА «Бориспіль» від 28.02.2020 № 14-06-2 затвердженого Наказом від 28.02.2020 № 01-07-18 «Про організацію бухгалтерського обліку та введення в дію облікової політики» № 14-06-02 від 21.12.2021, завірена копія на восьми аркушах;
251.Копія Положення «Про облікову політику Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» № 14-06-2 від 28.02.2020, у редакції 01, на ста сімдесяти п`яти аркушах.
Зазначене майно відповідає тому, яке зазначено у відповідному протоколі обшуків майна, які проведені 24 вересня 2024 року у нежитлових будівлях та спорудах, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , що використовується у своїй господарській діяльності яке на праві власності належить Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та використовується Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (ЄДРПОУ 20572069). Тобто майно, яке було тимчасово вилучено слідчими, набуло відповідний статус тимчасово вилученого майна і саме на це майно в передбачений КПК України строк та спосіб накладено арешт.
Таким чином, ухвалою слідчого судді накладено арешт на майно, яке вилучено в ході проведення обшуків 24 вересня 2024 року у нежитлових будівлях та спорудах, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , що використовується у своїй господарській діяльності яке на праві власності належить Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України та використовується Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
Окремо слідчий суддя звертає увагу на положення ст.22 КПК України, відповідно до якого кримінальне провадження здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання стороною обвинувачення і стороною захисту їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом.
Сторони кримінального провадження мають рівні права на збирання та подання до суду речей, документів, інших доказів, клопотань, скарг, а також на реалізацію інших процесуальних прав, передбачених цим Кодексом.
Згідно з ч.2 ст.307 КПК України ухвала слідчого судді за результатами розгляду скарги на рішення, дії чи бездіяльність під час досудового розслідування може бути про: 1) скасування рішення слідчого, дізнавача чи прокурора; 1-1) скасування повідомлення про підозру; 2) зобов`язання припинити дію; 3) зобов`язання вчинити певну дію; 4) відмову у задоволенні скарги.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя прийшов до висновку про відмову у задоволенні скарги адвоката ОСОБА_3 в інтересах Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" в порядку ст.303 КПК України, яка полягає у неповерненні тимчасово вилученого майна.
Керуючись ст.ст.169, 171, 303-307 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
В задоволенні скарги, - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_26
Повний текст виготовлено 22.10.2024
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2024 |
Оприлюднено | 23.10.2024 |
Номер документу | 122461193 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування бездіяльність слідчого, прокурора |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Кицюк В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні