Рішення
від 22.10.2024 по справі 910/7998/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

22.10.2024Справа № 910/7998/24за позовом Київської міської ради

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інстал Сістем"

про стягнення 1113591,87 грн

Суддя Усатенко І.В.

Представники сторін: не викликались

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Київська міська рада звернулась до Господарського суду міста Києва з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інстал Сістем" про стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати за користування земельною ділянкою у сумі 1113591,87 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані користуванням відповідачем земельною ділянкою без укладення договору оренди та не сплатою земельного податку.

Ухвалою суду від 02.07.2024 позовну заяву залишено без руху, надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.

04.07.2024 від позивача через канцелярію суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви на виконання ухвали від 02.07.2024.

Ухвалою Господарського суду міста Києві від 11.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі; розгляд справи вирішено здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (без проведення судового засідання); встановлено сторонам строк на подання заяв по суті спору.

15.07.2024 та 14.08.2024 від позивача надійшли клопотання про долучення доказів.

02.09.2024 від відповідача надійшли письмові пояснення, в яких він вказує на передчасність заявлених позовних вимог, оскільки, договір оренди на спірну земельну ділянку ним ще не укладений, а тому відсутні підстави для сплати орендної плати.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

На земельній ділянці з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 по вул. Пост-Волинська, 7 у місті Києві розташовано об`єкт нерухомості - виробничий будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (загальна площа 6837,5 кв м, нежила будівля літ. "А" загальною площею 4756,5 кв м, склад літ. "Б" загальною площею 101,5 кв м, склад літ. "В" загальною площею 1317,0 кв м, будинок охорони літ. "Г" загальною площею 150,7 кв м, склад літ. "Д" загальною площею 511,8 кв м.), який належить на праві власності Товариству з обмеженою відповідальністю "Інстал Сістем".

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 382728360 від 13.06.2024 вбачається, що право власності на зазначену нежитлову будівлю зареєстровано 24.10.2019 за TOB "Інстал Сістем" на підставі договору купівлі-продажу від 24.10.2019, зареєстрованого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Крижановською В.П. в реєстрі за № 168.

Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № HB-0001377352024 вiд 05.06.2024 земельна ділянка площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002, розташована за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Пост-Волинська, 7, зареєстрована 17.04.2000; право власності на земельну ділянку зареєстровано за Київською міською радою.

Отже, земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 сформована та у розумінні ст. 79-1 Земельного кодексу України є об`єктом цивільних прав.

Водночас, відповідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 382728360 від 13.06.2024 речові права ТОВ "Інстал Сістем" на земельну ділянку площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002, розташована за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Пост-Волинська, 7, не зареєстровані.

Київська міська рада ухвалила рішення від 29.02.2024 № 7877/7918, згідно з яким земельна ділянка на вул. Пост-Волинській, 7, літ-А у Солом`янському районі міста Києва передається Товариству з обмеженою відповідальністю «Інстал Сістем» в оренду на 10 років для експлуатації та обслуговування комплексу будівель та споруд за умови виконання п. 3 рішення.

Підпунктом 3.9 пункту 3 означеного рішення Київська міська рада поклала обов`язок на ТОВ "Інстал Сістем" сплатити безпідставно збережені кошти за користування земельною ділянкою з моменту набуття права власності на об`єкти нерухомого майна, розташовані на ній, до моменту реєстрації права оренди на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на підставі розрахунку Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

26.06.2024 позивач звернувся до відповідача з листом від 20.03.2024 № 05716-3753 "Про необхідність укладення договору оренди", до якого долучений орієнтовний розрахунок недоотриманої орендної плати. Докази направлення в матеріалах справи.

Позивач зазначив, що відповідач набувши у власність нерухоме майно, право власності або користування на земельну ділянку, на якій воно розташоване, не оформив. Договір оренди вказаної земельної ділянки у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно не зареєстрований.

При цьому, Головне управління ДПС у місті Києві листом № 19783/5/26-15-04-10-07 від 05.07.2024 повідомило Київську міську раду про відсутність інтегрованих карток по сплаті земельного податку та орендній платі за землю ТОВ "Інстал Сістем". Заборгованість з орендної плати з юридичних осіб та земельного податку з юридичних осіб по ТОВ "Інстал Сістем" не обліковується. Крім того ТОВ "Інстал Сістем" податкової звітності по платі за землю з юридичних осіб за земельну ділянку за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Пост-Волинська, 7, літ А, кадастровий номер 8000000000:69:264:0002, площею 1,0003 га не подавало, нарахування сум податкових зобов`язань по платі за землю з юридичних осіб з 04.06.2021 по теперішній час не здійснювалась.

Отже, звертаючись із даним позовом до суду, позивач вказав, що відповідач, як власник нерухомого майна на земельній ділянці площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва, використовує вказану земельну ділянку безоплатно та без достатньої правової підстави, що є підставою для стягнення з ТОВ "Інстал Сістем" безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати, що за період з 03.06.2021 по 03.06.2024 становить 1113591,87 грн.

Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов наступних висновків.

Згідно зі ст. 80 Земельного кодексу України суб`єктами права на землі комунальної власності є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.

Відповідно до ч. 1 ст. 120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на об`єкт нерухомого майна (жилий будинок (крім багатоквартирного), іншу будівлю або споруду), об`єкт незавершеного будівництва, розміщений на земельній ділянці (крім земель державної, комунальної власності), право власності на таку земельну ділянку одночасно переходить від відчужувача (попереднього власника) такого об`єкта до набувача такого об`єкта без зміни її цільового призначення. У разі якщо відчужувачу (попередньому власнику) такого об`єкта належала частка у праві спільної власності на земельну ділянку, до набувача цього об`єкта переходить право власності на таку частку. При вчиненні правочину, що передбачає перехід права власності на зазначений об`єкт, мають дотримуватися вимоги частини шістнадцятої цієї статті.

Згідно з ч. 1 ст. 141 Земельного кодексу України підставою припинення права користування земельною ділянкою є набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці.

За змістом ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно з ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Статтею 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (ст. 13 Закону України "Про оренду землі").

Згідно зі ст. 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав та оформлюються відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (ст. 126 Земельного кодексу України).

Наявними в матеріалах справи доказами підтверджується, що на земельній ділянці площею 1,0003 з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва, розташований об`єкт нерухомого майна, на який за відповідачем 24.10.2019 зареєстровано право власності.

Крім того, Київською міською радою було прийнято рішення про передачу відповідачу в оренду означеної земельної ділянки.

Водночас матеріали справи не містять доказів належного оформлення ТОВ "Інстал Сістем" права користування земельною ділянкою площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва, шляхом укладення відповідного договору оренди з Київською міською радою та державної реєстрації такого права. Проте, відсутність належним чином оформлених орендних правовідносин, не нівелює обов`язку відповідача оплачувати вартість користування земельною ділянкою, якою він безпосередньо користується, як власник нерухомого майна, розміщеного на ділянці.

Поряд з цим, відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

У разі надання земельної ділянки в оренду укладається договір оренди земельної ділянки, яким за положенням ч. 1 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" визначається орендна плата за землю як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Слід зазначити, що із дня набуття права власності на об`єкт нерухомого майна власник цього майна стає фактичним користувачем земельної ділянки, на якій розташований цей об`єкт, а тому саме із цієї дати у власника об`єкта нерухомого майна виникає обов`язок сплати за користування земельною ділянкою, на якій таке майно розташовано. При цьому до моменту оформлення власником об`єкта нерухомого майна права на земельну ділянку, на якій розташований цей об`єкт, такі кошти є безпідставно збереженими. Відповідний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 05.08.2022 у справі № 922/2060/20.

Верховний Суд у постановах від 16.09.2020 у справі № 922/3361/19, від 02.06.2020 у справі № 922/2417/19, від 12.03.2019 у справі № 916/2948/17, від 09.04.2019 у справі № 922/652/18 неодноразово зазначав, що при розгляді справ про стягнення безпідставно збережених коштів у вигляді недоотриманої плати підлягають встановленню обставини, зокрема, чи є земельна ділянка сформованим об`єктом цивільних прав протягом усього періоду, зазначеного у позові.

Згідно зі ст. 79 Земельного кодексу України земельна ділянка є сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера та реєстрації її у Державному земельному кадастрі.

Враховуючи, що в даному випадку земельна ділянка площею 1,0003 га за кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва, як об`єкт цивільних прав, сформована та зареєстрована у Державному земельному кадастрі 17.04.2000, а право власності на об`єкт нерухомого майна (будівлю) був набутий відповідачем 24.10.2019, то саме з цієї дати у ТОВ "Інстал Сістем" виник обов`язок сплачувати за користування земельною ділянкою. Позивачем же заявлено вимогу про стягнення коштів з 03.06.2021 (в межах трирічного строку позовної давності).

Відповідно до ст. 14.1.125, 14.1.136, 288.5 Податкового кодексу України орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є обов`язковим платежем, а його розмір визначається на підставі законодавчих актів, тобто є регульованою ціною. Згідно зі ст. 284 Податкового кодексу України органи самоврядування встановлюють ставки плати за землю, що сплачується на відповідній території.

Відповідно до ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною і міською радою.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 09.11.2021 у справі № 905/1680/20 зазначила, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - це роздруковані за допомогою програмного забезпечення актуальні дані про земельну ділянку, які є у Державному земельному кадастрі та технічній документації з нормативної грошової оцінки земель станом на певну дату. Витяг з нормативної грошової оцінки земельної ділянки може бути доказом проведення такої оцінки та визначати дані про таку оцінку як на момент його видачі, так за попередній період за умови, що нормативно-грошова оцінка земельної ділянки була сталою та не зазнала змін у цей період.

Положеннями п. 288.5.1 ст. 288 Податкового кодексу України визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу для земельних ділянок, нормативно грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки.

Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 08.09.2021 нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 становить 10578754,53 грн.

Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок № НВ-9940892152024 від 05.06.2024 нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 становить 14064814,34 грн.

Відповідно до розрахунку проведеного позивачем, розмір безпідставно збережених коштів за фактичне користування ТОВ "Інстал Сістем" земельної ділянки площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва за період з 03.06.2021 по 03.06.2024 становить 1113591,87 грн.

Розрахунок плати за користування ТОВ "Інстал Сістем" земельною ділянкою площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва за період з 03.06.2021 по 03.06.2024 здійснено з урахуванням наступного: - відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 08.09.2021; за розрахунками Департаменту відповідно до статті 289 Податкового кодексу України з урахуванням листів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 № 13-28-0.222-275/2-22, від 12.01.2024 № 6-28-0.222-600/2-24 щодо значень коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2021 рік - 1,1, за 2023 рік - 1,051; відповідно до витягу № НВ-9940892152024 із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (дата формування витягу: 05.06.2024); у разі, якщо в період 03.06.2021-03.06.2024 земельній ділянці був встановлений код виду цільового призначення 11.02 (для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості) та за розрахунковий період не змінювався;

- 03.06.2021-31.12.2021 - відповідно до Додатка 11 до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» від 24.12.2020 № 24/24; 01.01.2022- 31.12.2022 - відповідно до Додатка 11 до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09.12.2021 № 3704/3745; 01.01.2023-31.12.2023 - відповідно до Додатка 11 до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 08.12.2022 № 5828/5869; 01.01.2024-03.06.2024 - відповідно до Додатка 11 до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 № 7531/7572 та за умови відсутності у розрахунковий період орендарів нерухомого майна, розташованого в межах земельної ділянки;

- відповідно до абзацу першого підпункту 69.14 пункту 69 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України за період з 1 березня 2022 року до 31 грудня 2022 року не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що розташовані на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих російською федерацією територіях України та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Суд, перевіривши наданий позивачем розрахунок за період з 03.06.2021 по 03.06.2024, вважає його обгрунтованим та арифметично вірним. Суд визнає правомірним нарахування відповідачу плати за користування земельною ділянкою в сумі 1113591,87 грн.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 1212 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Згідно зі ст. 1214 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе без достатньої правової підстави, зобов`язана відшкодувати всі доходи, які вона одержала або могла одержати від цього майна з часу, коли ця особа дізналася або могла дізнатися про володіння цим майном без достатньої правової підстави. З цього часу вона відповідає також за допущене нею погіршення майна.

Таким чином предметом регулювання глави 83 Цивільного кодексу України є відносини, що виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права. Положення глави 83 Цивільного кодексу України застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала. У разі виникнення спору стосовно набуття майна або його збереження без достатніх правових підстав договірний характер спірних правовідносин унеможливлює застосування до них судом положень глави 83 Цивільного кодексу України.

Отже, за змістом приписів глави 83 Цивільного кодексу України для кондикційних зобов`язань характерним є, зокрема, приріст майна в набувача без достатніх правових підстав. Вина заподіювача шкоди не має значення, оскільки важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої. Обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності, оскільки набувач зобов`язується повернути тільки майно, яке безпідставно набув (зберігав), або вартість цього майна.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що ТОВ "Інстал Сістем", як фактичний користувач земельної ділянки у період з 03.06.2021 по 03.06.2024, без достатньої правової підстави за рахунок власника цієї ділянки зберіг у себе кошти, які мав заплатити за користування нею, а тому відповідач зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі частини 1 статті 1212 Цивільного кодексу України.

Аналогічний за змістом висновок викладено в постанові Великої Палати Верховного Суду від 23.05.2018 у справі 629/4628/16-ц, постановах Верховного Суду України від 30.11.2016 у справі № 922/1008/15, від 16.09.2020 у справі № 922/3361/19, від 24.06.2020 у справі 922/2414/19, від 17.03.2020 у справі № 917/353/19.

Частинами 3, 4 статті 13 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Відповідачем не спростовано належними засобами доказування обставин, на які посилається позивач в обґрунтування своїх позовних вимог. Суд погоджується з відповідачем, що обов`язок зі сплати саме орендної плати у нього не виник, в зв`язку з не укладенням договору оренди та відсутністю його реєстрації. Проте, предметом даного спору не є стягнення саме орендної плати як такої, предметом позову є стягнення безпідставно збережених коштів, які мав сплатити відповідач за користування земельною ділянкою. А тому позов не є передчасним. Не дотримання відповідачем обов`язку з оформлення правомірного користування земельною ділянкою, шляхом укладення договору оренди, не є підставою для безоплатного користування земельною ділянкою. Суд відзначає, що рішенням Київської міської ради не встановлено строк оплати безпідставно збережених коштів, як і не встановлено, що обов`язок оплатити безпідставно збережених кошти виникне у відповідача лише після укладення договору оренди. Рішення Київської міської ради визначає обов`язок сплатити безпідставно збережені кошти та обов`язок укласти відповідний договір. А тому заперечення відповідача проти позову визнаються судом не обґрунтованими та такими, що не впливають на вирішення спору.

Зважаючи на вищенаведене, позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Витрати по сплаті судового збору, відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, підлягають стягненню з відповідача на позивача.

Керуючись ст. 129, ст.ст. 237, 238, 240 ГПК України, суд -

В И Р І Ш И В:

1.Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інстал Сістем" (03061, м. Київ, вул. Пост-Волинська, 7, ідентифікаційний код 43091206) на користь Київської міської ради (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, ідентифікаційний код 22883141) безпідставно збережених коштів за користування земельною ділянкою площею 1,0003 га з кадастровим номером 8000000000:69:264:0002 на вул. вул. Пост-Волинській, 7 у Солом`янському районі м. Києва в сумі 1113591 (один мільйон сто тринадцять тисяч п`ятсот дев`яносто одну) грн 87 коп., судовий збір у розмірі 16703 (шістнадцять тисяч сімсот три) грн 88 коп.

3. Після набрання рішенням суду законної сили видати наказ.

Відповідно до частини 1 статті 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів, а на ухвалу суду - протягом десяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (частина 1 статті 256 Господарського процесуального кодексу України).

Суддя І.В.Усатенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.10.2024
Оприлюднено24.10.2024
Номер документу122469005
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі) про державну власність щодо оренди

Судовий реєстр по справі —910/7998/24

Ухвала від 24.02.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Міщенко І.С.

Ухвала від 06.02.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Міщенко І.С.

Постанова від 16.01.2025

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яценко О.В.

Ухвала від 20.12.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яценко О.В.

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яценко О.В.

Ухвала від 18.11.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Яценко О.В.

Рішення від 22.10.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 11.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 02.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні