ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
22 жовтня 2024 року о/об 10 год. 00 хв.Справа № 280/7362/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Махунові В.В., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (вул.Балкова, буд.25, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69071; код ЄДРПОУ 38025566)
до Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663)
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (надалі позивач, ТОВ "Інвест-Агросервіс") до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024 за №22979/6/08-01-04-05-03, прийняте Головним управлінням ДПС у Запорізькій області відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс"; 2) зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" та відповідні документи за вх. №30481/6 від 29.05.2024 про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
У позовній заяві зазначено наступне: «… 17.05.2024 року ТОВ «Інвест-Агросервіс» звернулося до ГУ ДПС у Запорізькій області з заявою про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків (вх. №30481/6 від 29.05.2024). За результатами розгляду заяви, ГУ ДПС у Запорізькій області прийнято Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024р. № 22979/6/08-01-04-05-03 (надалі також Рішення), згідно якого податковим органом визнано можливим своєчасне виконання платником податків свого податкового обов`язку. Рішення отримано поштою 17.06.2024 року (згідно поштового конверту трек номер 6900515137788). Позивач не погоджується з Рішенням, вважає його протиправним. … Підставою відмови податкового органу у задоволенні заяви, є висновок, про пропуск платником податків строку встановленого п.3 розділу ІІ Порядку на звернення до податкового органу з даною заявою. Позивач не погоджується з таким висновком податкового органу з огляду на наступне: Згідно відомостей ЄДР, місцезнаходженням (податковою адресою) ТОВ «Інвест-Агросервіс» код ЄДРПОУ 38025566, станом до 02.04.2024 вул. Залізнична, буд. 9/4, смт Веселе, Мелітопольського району, Запорізької області, територія Веселівської селищної територіальної громади. Згідно довідки форма 20-ОПП, всі виробничі потужності, - склад знаходиться на території міста Мелітополь, Мелітопольського району Запорізької області, за адресою вул. Дзержинського, 77/2. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. В подальшому, затвердженими відповідними законами України дія воєнного стану продовжувалася та діє на теперішній час. Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 N 2024/02.0-7.1 підтверджено, що введення в Україні воєнного стану є обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами). … Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року N 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за N 1668/39004, затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, а також визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року N 75 Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 10 грудня 2022 року, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 квітня 2022 року за N 453/37789 (із змінами). Наказ від 22 грудня 2022 року N 309 набрав чинності з 27 грудня 2022 року. Згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, смт Веселе територія Веселівської селищної територіальної громади та місто Мелітополь Запорізької області (податкова адреса та місцезнаходження усіх виробничих потужностей ТОВ «Інвест-Агросервіс») з 25.02. та 26.02.2022 по даний час зазначена як тимчасово окупована територія України. Відповідно до ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», - здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб`єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. 02.04.2024 ТОВ «Інвест-Агросервіс» здійснило перереєстрацію підприємства з податкової адреси на тимчасово окупованій території, на іншу територію України, - 69071, Запорізька область, місто Запоріжжя, Шевченківський район вул. Балкова, буд. 25, про що було внесено відповідні відомості до ЄДР (копія виписки додається). Про зазначені обставини, знаходження податкової адреси підприємства на тимчасово окупованій території та дату перереєстрації, відповідно було відомо податковому органу, як і про вищезазначені вимоги ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». З зазначеного можливо дійти наступних висновків: Починаючи з 26.02.2022 по дату перереєстрації на іншій території України, ТОВ «Інвест-Агросервіс» не мало права здійснювати господарську діяльність, по причині обмеження його дієздатності на законодавчому рівні, що виключало можливість укладання правочинів (так як вони за замовчуванням визнавались нікчемними) так і відповідно здійснення податкових обов`язків (зокрема реєстрації податкових накладних), і згідно вимог закону, ця можливість відновилася саме з моменту здійснення перереєстрації податкової адреси (внесення відомостей до ЄДР), - 02.04.2024. Таким чином, ТОВ «Інвест-Агросервіс» діяло під впливом незнання про наявність норми ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» і помилкового уявлення про відсутність будь-яких обмежень на ведення ним господарської діяльності, та повної бездіяльності податкового органу який знаючи про вказані обставини не надав відповідного роз`яснення платнику податків, не вчиняв жодних дій направлених приведення у відповідність господарської діяльності товариства. Вищезазначені дії були вчинені внаслідок бездіяльності податкового органу, яка сприяла вчиненню податкового правопорушення: … Позивач вважає, що вищезазначені обставини свідчать про порушення податковим органом принципу «належного урядування», що вбачається з наступного: Внаслідок введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 року N 64/2022, в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, та тимчасової окупації певних територій України, зокрема території Веселівської селищної територіальної громади Мелітопольського району Запорізької області з 26.02.2022, суттєво змінилися умови ведення господарської діяльності суб`єктами господарювання, податкова адреса яких знаходилась на тимчасово окупованих територіях, зокрема це стосується Позивача. Засновуючись на законодавчо закріплених правах та функціях податкових органів, податковий орган зобов`язаний був вести роз`яснювальну роботу серед платників податків щодо ведення господарської діяльності в нових умовах у тому числі і щодо необхідності перереєстрації та своєчасного подання заяв про неможливість виконання податкових обов`язків. У відношенні Позивача як платника податків, такої сервісної функції податковий орган не виконував. В той же час, засновуючись на даному конкретному випадку, що є предметом спору, Позивач вважає, що податковий орган достовірно знаючи про наслідки вчинення правочинів у умовах не перереєстрації на іншу територію України, не тільки зайняв пасивну вичікувальну позицію щодо фактів здійснення платником податків податкового правопорушення, а й також активно сприяв цьому, - здійснюючи реєстрацію податкових накладних виданих на підставі нікчемних правочинів, тим самим формально сприяючи, як зазначено у оскаржуваному Рішенні, набуття можливості виконання одного із податкових обов`язків (у даному випадку реєстрації податкових накладних) та подальшого застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію цих же податкових накладних. Таким чином, порушення податковим органом принципу «належного урядування» є очевидним, та має наслідком, позбавлення Позивача з суто формальних підстав, можливості довести факт неможливості виконання податкового обов`язку, за наявності належних підстав. … Враховуючи викладене, посилання податкового органу у оскаржуваному Рішенні на дані інформаційних баз ДПС, зокрема: - Здійснення реєстрації податкових накладних в ЄРПН 27.03.2023 та 28.03.2023 з датою виписки за лютий, травень-вересень, листопад, грудень 2022 на суму ПДВ 209829,96 грн., 22.03.2023, 23.03.2024, 24.03.2023, та 31.03.2023 з датою виписки за лютий-березень 2023р. на суму ПДВ 177495,56 грн. - Подання податкової звітності протягом березня 2023р., податкових декларацій по податку на додану вартість та єдиному податку ІІІ групи, податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за звітні періоди 2022р., декларації по податку на додану вартість за січень, лютий 2023 року. Враховуючи неможливість здійснення господарської діяльності, зазначені дії щодо реєстрації податкових накладних, подання звітності вчинені платником податків щодо подання а податковим органом щодо прийняття, вчинені помилково і носять нікчемний характер, що врешті виключає можливість опираючись на ці юридичні факти, стверджувати що саме вони свідчать про відновлення можливості виконання Позивачем своїх податкових обов`язків. Так як за загальним правилом, нікчемний правочин не створює юридичних наслідків (ч.1 ст.216 ЦК України) як і відповідно дії юридичної особи обмеженої у дієздатності на законодавчому рівні. Позивач вважає, що за вказаних умов, єдиною обґрунтованою датою відновлення його податкових обов`язків є дата перереєстрації (внесення відомостей до ЄДР) на іншій території України 02.04.2024р. … Таким чином, виходячи з вказаних положень Порядку №225, враховуючи те що датою набуття можливості є саме дата перереєстрації 02.04.2024, то останнім днем звернення з відповідною заявою до податкового органу є 01.07.2024р. В той же час, Позивач звернувся до податкового органу з заявою про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків (вх. №30481/6 від 29.05.2024), 20.05.2024 (здав на пошту), тобто в межах встановлених строків. … Оскаржуване рішення податкового органу мотивоване без урахування: - особливостей ведення господарської діяльності передбачених ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» та вимог норми ч.1 ст. 216 ЦК України; - дати перереєстрації ТОВ «Інвест-Агросервіс» на іншій території України та відновлення його дієздатності; - дій та бездіяльності податкового органу у цих умовах. Без урахування зазначених обставин, висновки зазначені у Рішенні щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024р. №22979/6/08-01-04-05-03, є неповними та передчасними, що має бути наслідком скасування цього рішення та повторного розгляду даного питання з урахуванням вищезазначеного. … Позивачем понесені витрати зі сплати судового збору при зверненні з даним позовом, що підтверджується відповідним платіжним документом доданим до позову. Розмір очікуваних витрат на професійну правничу допомогу складає 8000.00 грн. … Витрати на професійну правничу допомогу, підтверджуються: Договором на надання правничої допомоги 01-07/24 від 01.07.2024р., актом приймання-передачі правничої допомоги та платіжним документом на підтвердження оплати. …».
Позивач підтримав позовну заяву.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне: «… Як свідчать обставини, до Головного управління ДПС у Запорізькій області надійшла від ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС" заява від 17.05.2024 №17/05-7 (вх. від 29.05.2022 №30481/6) про відсутність можливості своєчасного виконання податкових обов`язків, граничні строки яких припадають на періоди з 24.02.2022 до відновлення таких можливостей: - реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування, - подати звітність з ПДВ, податкоі розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платникiв податкiв - фiзичних осiб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, - сплатити ПДВ, ПДФО, ЄСВ та військовий збір. Головним управлінням ДПС у запорізькій області було розглянуто заяву платника ТОВ «Інвест-Агросервіс» ЄДРПОУ 38025566 від 17.05.2024 №17/05-7 (вх. від 29.05.2022 №30481/6) про відсутність можливості своєчасного виконання податкових обов`язків, граничні строки яких припадають на періоди з 24.02.2022 до відновлення таких можливостей та було прийнято рішення від 07.06.2024 № 22979/6/08-01-04-05-03 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку ГУ ДПС у Запорізькій області не згодне з зазначеною позовною заявою та вважає її такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав. … Виходячи із системного аналізу положень Порядку N 225 його затвердження обумовлено необхідністю підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, тощо. Тобто, метою зазначеної процедури є убезпечення платників податків, які постраждали від збройної агресії російської федерації від негативних наслідків у зв`язку із об`єктивною неможливістю виконати свої податкові обов`язки щодо своєчасного подання звітності, сплати податків, тощо. Як свідчать обставини, до Головного управління ДПС у Запорізькій області надійшла від ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС" заява від 17.05.2024 №17/05-7 (вх. від 29.05.2022 №30481/6) про відсутність можливості своєчасного виконання податкових обов`язків, граничні строки яких припадають на періоди з 24.02.2022 до відновлення можливостей: реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування, подати звітність з ПДВ, податкоі розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платникiв податкiв - фiзичних осiб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, сплатити ПДВ, ПДФО, ЄСВ та військовий збір. За даними інформаційних баз ДПС встановлено наступне. ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС" зареєстровано 18.01.2012. Стан на 06.06.2024 - 60.Платник за новим кодом ТТГ(з наступного року) Податкова адреса: після 02.04.2024 - 69071, ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ, М. ЗАПОРІЖЖЯ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН ВУЛ. БАЛКОВА, БУД. 25 до 02.04.2024 - 72201, ЗАПОРIЗЬКА ОБЛ., СМТ. ВЕСЕЛЕ ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНА, БУД. 9, КВ. (ОФІС) 4 Відомості про об`єкти оподаткування платника податків: 2 автомобілі - ЗАПОРIЗЬКА ОБЛ., ВЕСЕЛIВСЬКИЙ РАЙОН, СМТ. ВЕСЕЛЕ, вул.Залізнична, 9/4 та вул.Пирогова, 20/2 (з 01.06.2021), склад - М. МЕЛІТОПОЛЬ, вулиця Дзержинського, буд. 77/2 (з 18.01.2022), склад - м. Тернопіль, ВУЛ. 15 КВІТНЯ, БУД.6 (з 02.11.2023), ЄРПН (параметри виборки - реєстрація з 24.02.2022 по 06.06.2024) Податкові зобов`язання ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС" зареєстровано в ЄРПН податкові накладні з датою виписки в період з 05.2022 по 05.2024 з обсягом поставки 9 980,82211 тис. грн.., ПДВ 1 988,36565 грн. (ремонти автомобілів), в т.ч.: 2022 рік податкові накладні за травень - вересень, листопад, грудень 2022 зареєстровані 27-28.03.2023, обсяг поставки 862,254 тис. грн., ПДВ 172,4509 тис. грн., 2023 рік - податкові накладні за лютий грудень 2023 року зареєстровані з 22.03.2023 по 18.01.2024, обсяг поставки 6937,36035 тис. грн., ПДВ 1 379,67329 тис. грн., 2023 рік - податкові накладні за січень травень 2024 року зареєстровані з 05.02.2024 по 05.06.2024, обсяг поставки 2 181,207 тис. грн., ПДВ 436,24146 тис. грн.. Податковий кредит - обсяг 594,56509 тис. грн.., ПДВ 115,073 тис. грн (авто ремонти деталів та вузлів, автошини, послуги ремонту, перевезення вантажу до/з Тернопля - 01-06.2023 , оренда приміщення 13,4 кв.м у АТ "Тернопільський радіозавод"Оріон", Тернопіль - 09.2023 - 04.2024). Звітність після 24.02.2022 Звіти подаються з березня 2023 … Згідно з абз.2 п.3 розділу ІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 29 липня 2022 року №225, далі Порядок, у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу. У разі відсутності у платника податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, можливості подати заяву про відсутність можливості виконання податкових обов`язків та відповідні документи (копії документів), інформацію у строки до 30.09.2022р (включно), такий платник податків подає заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо) таким платником податку, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючий орган, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків. (абз.2 п.4 розділу ІІ Порядку). Платники податків, які не подали у строки, встановлені пунктами 3 та 4 цього розділу, заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, передбаченого Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи або щодо яких контролюючий орган прийняв вмотивоване рішення щодо можливості своєчасного виконання таким платником податків свого податкового обов`язку, вважаються такими, що мають можливість своєчасно виконати податкові обов`язки у терміни, визначені Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи. (п.7 розділу ІІ Порядку). За результатами розгляду заяви ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС» та інформаційних баз даних встановлено: Платником не подано до контролюючого органу заяву щодо неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку, у строки, встановлені п.3 розділу ІІ Порядку. Згідно даних інформаційних баз ДПС, можливість виконання ТОВ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС» податкових обов`язків відновилась з березня 2023 року, а саме: - здійснена реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних 27.03.2023 та 28.03.2023 зареєстровані податкові накладні з датою виписки за лютий, травень-вересень, листопад, грудень 2022 на суму ПДВ 209829,96 грн., 22.03.2023, 23.03.2024, 24.03.2023 та 31.03.2023 зареєстровані податкові накладні з датою виписки за лютий березень 2023 р. на суму ПДВ 177495,56 грн. - подана податкова звітність протягом березня 2023 р. подані податкові декларації по податку на додану вартість та єдиному податку ІІІ групи, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платникiв податкiв - фiзичних осiб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за звітні періоди 2022 р., декларації по податку на додану вартість за січень, лютий 2023 року. Також позивачем 09.01.2023 року був укладений договір на надання ремонтних послуг з ТОВ «Агропартнер-1» в особі ОСОБА_1 термвін дії якого до 31.12.2023 року Також позивачем був укладений договір оренди № 98/1/360 від 01.06.2023 з АТ «Тернопільський радіозавод «Оріон» з ТОВ «Інвест-Агросервіс» не житлового приміщення за адресою 46000, м. Тернопіль, вул. 15 квітня, 6 в корпусі № 11 на першому поверсі. Відповідно до п.4 розділу ІІ Порядку граничний термін подання до контролюючого органу заяви та відповідних документів (копій документів), інформації про відсутність можливості виконання податкових обов`язків - не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків. Отже на підставі вищевикладеного, вбачається, що позивач порушив граничний термін подання до контролюючого органу заяви та відповідних документів (копій документів) у відповідності до п.4 розділу ІІ Порядку, яка подається не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків, оскільки реєстраця податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних була здійснена 27.03.2023 та 28.03.2023, договір оренди від 01.06.2023, договір про надання послуг 09.01.2023 року, а отже мав час для подання заяви про неможливість своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку в строки визначених порядком. Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України N 225 від 29.07.2022 та Порядоком до нього не передбачено поновлення строків для розгляду заяви про неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку, а є чітке посилання на терміни зверення до контролюючого органу з відповідною заявою. Враховуючи вищевикладене, рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024 №22979/6/08-01-04-05-03 по ТОВ «Інвест-Агросервіс» ЄДРПОУ 38025566 є правомірним та відповідає нормам діючого законодавства України та нормам Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р. (із змінами та доповненнями), а позовна заява ТОВ «Інвест-Агросервіс» є не обґрунтованою, та такою, що не підлягає задоволенню. …».
Відповідач проти позовної заяви заперечував.
Судом вивчено відповідь позивача на відзив на позовну заяву та заперечення відповідача на відповідь на відзив на позовну заяву.
Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 12.08.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.
Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Прасов О.О. у період з 18.09.2024 по 09.10.2024 перебував у відпустці.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
У Рішенні щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024 за №22979/6/08-01-04-05-03 зазначено: «… Головне управління ДПС у Запорізькій області … повідомляє ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС» … Розглянуто заяву платника та відповідні документи вх.№30481/6 від 29.05.2024. У зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових обов`язків, пропонується надати такі додаткові документи на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків***: Прийнято рішення: … щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. Підстави: Згідно з абз.2 п.3 розділу II Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 29 липня 2022 року №225, далі - Порядок, у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів, шо підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу. У разі відсутності у платника податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, можливості подати заяву про відсутність можливості виконання податкових обов`язків та відповідні документи (копії документів), інформацію у строки до 30.09.2022р (включно), такий платник податків подає заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо) таким платником податку, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючий орган, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків. (абз.2 п.4 розділу II Порядку). Платником не подано до контролюючого органу заяву щодо неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку, у строки, встановлені п.3 розділу II Порядку. Згідно даних інформаційних баз ДПС, можливість виконання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ-АГРОСЕРВІС» податкових обов`язків відновилась з березня 2023 року, а саме: - здійснена реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних 27.03.2023 та 28.03.2023 зареєстровані податкові накладні з датою виписки за лютий, травень-вересень, листопад, грудень 2022 на суму ПДВ 209829,96 грн., 22.03.2023, 23.03.2024, 24.03.2023 та 31.03.2023 зареєстровані податкові накладні з датою виписки за лютий - березень 2023 р. на суму ПДВ 177495,56 грн. подана податкова звітність протягом березня 2023 р. подані податкові декларації по податку на додану вартість та єдиному податку III групи, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за звітні періоди 2022 р., декларації по податку на додану вартість за січень, лютий року. Враховуючи вищезазначене, відповідно до п.4 розділу II Порядку граничний термін подання до контролюючого органу заяви та відповідних документів (копій документів), інформації про відсутність можливості виконання податкових обов`язків - не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків. Платником порушено строки звернення із заявою щодо неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку, встановлені п.4 розділу II Порядку. Платники податків, які не подали у строки, встановлені пунктами 3 та 4 цього розділу, заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, передбаченого Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи або щодо яких контролюючий орган прийняв вмотивоване рішення щодо можливості своєчасного виконання таким платником податків свого податкового обов`язку, вважаються такими, що мають можливість своєчасно виконати податкові обов`язки у терміни, визначені Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи. (п.7 розділу II Порядку). Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку. …».
У Довідці АА №511238 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), виданій 24.01.2012 Головним управлінням статистики у Запорізькій області, зазначено, що місцезнаходженням ТОВ "Інвест-Агросервіс" є: 72201, Запорізька область, Веселівський район, смт.Веселе, вул.Залізнична, буд.9, кв.4 (відповідно до внесених даних щодо суб`єкта до ЄДРПОУ від 19.01.2012).
У Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованій 04.04.2024, зазначено, що місцезнаходженням ТОВ "Інвест-Агросервіс" є: 69071, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Балкова, буд.25 (відповідно до запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 02.04.2024).
Судом досліджено: Заяву про відсутність можливості виконання податкових обов`язків від 17.05.2024 за №17/05-7; Лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 за №2024/02.0-7.1; Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність від 18.01.2022; Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 18.07.2023 за №2; Договір оренди №98/1/360 від 01.06.2023, укладений між АТ «Тернопільський радіозавод «Оріон» (Орендодавець) та ТОВ "Інвест-Агросервіс" (Орендар); Договір на надання ремонтних послуг №617 від 09.01.2023, укладений між ТОВ «Агропартнер-1» (Замовник) та ТОВ "Інвест-Агросервіс" (Виконавець); Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 17.07.2023 за №1; інші документи наявні у даній адміністративній справі.
При вирішенні спору по суті суд виходить з зазначеного вище та викладеного нижче.
Указом Президента України від 24.02.2022 за №64/2022 «Про введення воєнного стану»у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації в Україні введений воєнний стан.
У п.69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) зазначено: «69. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1. У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбаченихстаттями 39і39-2,пунктом 46.2статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії або акцизного складу, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбаченихстаттями 39і39-2,пунктом 46.2статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії або акцизні склади, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України. Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначенимипунктом 198.5статті 198 тапунктом 199.1статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних платниками акцизного податку акцизних накладних/розрахунків коригування, граничний термін реєстрації яких припадає на період з 24 лютого 2022 року до останнього дня місяця, в якому набрав чинностіЗакон України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції", або зведених акцизних накладних/розрахунків коригування на загальний обсяг пального або спирту етилового, реалізованих за цей період (за кожним кодом товарної підкатегорії згідно зУКТ ЗЕДта умовним кодом і кожним акцизним складом/акцизним складом пересувним та їх розпорядниками), за умови забезпечення їх реєстрації протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції"; подання оформлених з дотриманням порядку, встановленогостаттею 230цього Кодексу, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, або електронного документа за весь період починаючи з 24 лютого 2022 року до останнього дня місяця, в якому набрав чинностіЗакон України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції", із зазначенням фактичних залишків пального станом на перший та останній дні визначеного цим абзацом періоду та обсягу обігу пального та/або спирту етилового за цей період, за умови подання таких документів протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції"; подання звітності, у тому числі передбаченоїпунктом 46.2статті 46 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для звітності, що подається за річний звітний (податковий) період), граничний термін подання якої припадає на період починаючи з 24 лютого до 1 червня 2022 року, I квартал 2022 року (для звітності, що подається за квартальний звітний (податковий) період) та звітності за лютий- травень 2022 року (для звітності, що подається за місячний звітний (податковий) період), за умови подання такої звітності до контролюючого органу не пізніше 20 липня 2022 року; строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року (для сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору - не пізніше 31 грудня 2022 року); строків сплати грошових зобов`язань, визначених контролюючими органами, граничний строк сплати яких припадає на період починаючи з 24 лютого до 1 червня 2022 року, за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року. У разі звільнення платника податків від відповідальності з підстав, визначених абзацами четвертим - восьмим цього підпункту, податкові повідомлення - рішення, якими були визначені йому штрафні (фінансові) санкції та/або пеня за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, крім сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору, визначенихабзацами четвертим - восьмимцього підпункту, вважаються скасованими (відкликаними) з дня набрання чинностіЗаконом України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України". За умови сплати не пізніше 31 грудня 2022 року в повному обсязі податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум доходів, зазначених у податковій звітності, поданій у строк, визначенийабзацом восьмимцього підпункту, штрафні санкції та пеня за несплату або несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум таких доходів не застосовуються. Нараховані та сплачені або стягнуті у період з 1 серпня 2022 року до дня набрання чинностіЗаконом України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування діяльності з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі" суми штрафних санкцій та пені за несплату або несвоєчасну сплату податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору із сум доходів, зазначених у податковій звітності, поданій у строк, визначенийабзацом восьмимцього підпункту, не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податків, не спрямовуються на погашення грошового зобов`язання (податкового боргу) з інших податків, зборів. Платники податків, у тому числі щодо своєї філії або акцизного складу, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними податкових обов`язків щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, подання звітності, сплати податків і зборів протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. При цьому платники акцизного податку протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей, зобов`язані: зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних акцизні накладні/розрахунки коригування, граничний термін реєстрації яких припадає на період з 24 лютого 2022 року до дня відновлення таких можливостей, або зведені акцизні накладні/розрахунки коригування на загальний обсяг пального або спирту етилового, реалізованого за цей період (за кожним кодом товарної підкатегорії згідно зУКТ ЗЕДта умовним кодом і кожним акцизним складом/акцизним складом пересувним та їх розпорядниками); подати оформлені у порядку, встановленомустаттею 230цього Кодексу, електронні документи, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, або електронний документ за період з 24 лютого 2022 року до дня відновлення таких можливостей із зазначенням фактичних залишків пального станом на перший та останній дні такого періоду та обсягу обігу пального або спирту етилового за цей період. Платники податків, у тому числі щодо своєї філії або акцизного складу, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки після припинення або скасування воєнного стану в Україні, зобов`язані протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні: зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних акцизні накладні/розрахунки коригування, граничний термін реєстрації яких припадає на період з 24 лютого 2022 року до останнього дня місяця, в якому припинено або скасовано воєнний стан в Україні, або зведені акцизні накладні/розрахунки коригування на загальний обсяг пального або спирту етилового, реалізованого за цей період (за кожним кодом товарної підкатегорії згідно зУКТ ЗЕДта умовним кодом і кожним акцизним складом/акцизним складом пересувним та їх розпорядниками); подати оформлені у порядку, встановленомустаттею 230цього Кодексу, електронні документи, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, або єдиний електронний документ за період з 24 лютого 2022 року до останнього дня місяця, в якому припинено або скасовано воєнний стан в Україні, із зазначенням фактичних залишків пального станом на перший та останній дні такого періоду та обсягу обігу пального або спирту етилового за цей період. Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки, за умови виконання ними податкових обов`язків щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки. У разі самостійного виправлення платником податків з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначенихстаттею 50цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, які припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбаченихпунктом 50.1статті 50 цього Кодексу, та пені. Платники податку на додану вартість тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану, не мають права на подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій, передбаченогопунктом 50.1статті 50 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди до лютого 2022 року з показниками на зменшення податкових зобов`язань та/або декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Платники податку на прибуток підприємств, які відповідно доЗакону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов`язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності за неподання або несвоєчасне подання річної фінансової звітності, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом, уточнюючого розрахунку до річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, що подається у разі, якщо показники оприлюдненої разом з аудиторським звітом річної фінансової звітності зазнали змін порівняно з показниками звіту про фінансовий стан (баланс) та звіту про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіту про фінансові результати), що подаються разом з податковою декларацією згідно забзацом другимпункту 46.2 статті 46 цього Кодексу, та такі зміни вплинули на показники раніше поданої річної податкової декларації з податку на прибуток підприємств за відповідний податковий (звітний) період, з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. Установити, що норми цього підпункту в редакціїЗакону України"Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції" застосовуються з 1 серпня 2023 року. …».
Згідно з п.1 розділу І «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України», затвердженого 29.07.2022 наказом Міністерства фінансів України №225, зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 25.08.2022 за №967/38303 (надалі «Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України»), цей Порядок розроблено відповідно допідпункту 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (далі - Кодекс) з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченоїпунктом 46.2статті 46 глави 2 розділу II Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.
Відповідно до п.2 розділу І «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України» дія цього Порядку поширюється на платників податків - фізичних осіб - резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування, та на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов`язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Як зазначено у п.1 розділу ІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України», до платників податків/податкових агентів, які не можуть виконувати податкові обов`язки, передбаченіКодексомабо іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються правила для підтвердження можливості чи неможливості виконання платником такого обов`язку, передбачені цим Порядком. Підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є: 1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень; 4) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цьогоКодексу, може бути пов`язана з такими обставинами: посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи; юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи. 5) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації; 6) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
За п.3 розділу ІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України» до платників податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, які на дату набрання чинності цим Порядком мають можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила. У разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбаченіПереліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агентазатвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225 або Переліком документів, що підтверджують неможливість платника податків - фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225 (далі - Переліки документів) до контролюючого органу в порядку передбаченому пунктом 8 цього розділу. Заява має містити: повне найменування платника податків згідно з реєстраційними документами або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) платника податків; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); податкову адресу платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається заява; дату подання заяви; чітке та стисле обґрунтування підстав для підтвердження неможливості виконання платником податків податкових обов`язків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів; вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ); які саме податкові обов`язки не мав / не має можливості виконати платник податків; інформацію про податкові періоди, за які неможливо виконувати податкові обов`язки, або інформацію щодо обставин, пов`язаних з проведенням воєнних (бойових) дій, терористичними актами, диверсіями або іншими обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), спричиненими військовою агресією Російської Федерації, тимчасовою окупацією збройними формуваннями Російської Федерації; підписи платника податку - фізичної особи або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності). За наявності інших документів, інформації, що підтверджують неможливість своєчасно виконати свій податковий обов`язок, платники податків - юридичні особи, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, надають такі документи (копії документів). (…).
Згідно з п.4 розділу ІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України» до платників податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких після дати набрання чинності цим Порядком з`явилася можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила. У разі відсутності у платника податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, можливості подати таку заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію у строки, визначені пунктом 3 цього розділу, платник податків подає заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо) таким платником податку, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючий орган, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків.
Відповідно до п.7 розділу ІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України» платники податків, які не подали у строки, встановлені пунктами 3 та 4 цього розділу, заяви у довільній формі та відповідних документів (копії документів), що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, передбаченогоКодексомабо іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи або щодо яких контролюючий орган прийняв вмотивоване рішення щодо можливості своєчасного виконання таким платником податків свого податкового обов`язку, вважаються такими, що мають можливість своєчасно виконати податкові обов`язки у терміни, визначені Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи. Платники податків зобов`язані зберігати протягом строку давності, встановленогоКодексом, оригінали відповідних документів, що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку. На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов`язані пред`явити оригінали документів, що підтверджують неможливість виконання податкового обов`язку, передбаченогоКодексомабо іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи.
У «Переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента», затвердженому 29.07.2022 наказом Міністерства фінансів України №225, зазначено: «1.Акт, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до вимогпункту 7Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 року №2030. 2.Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у разі його знищення відповідно доПорядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019р. №599). 3.Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий у порядку, встановленомуКримінальним процесуальним кодексом України, у разі викрадення основних засобів або руйнування/втрати майна. 4.Інші документи, складені відповідно до вимогпідпунктів 14,15пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №326. 5.Документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків). 6.Копія наказу підприємства про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою в роботі підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням дати початку і закінчення такого призупинення (за можливості)). 7.Документ або повідомлення оператора поштового зв`язку (вказується посилання на офіційну сторінку оператора, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку та/або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації. 8.Документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів та/або платіжних систем у зв`язку із введенням воєнного стану. 9.Копії платіжних доручень (розрахункових та інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або їх скріншот (знімок екрану) платника податків на сплату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням у роботі системи авторизації банку. Надається разом із документом або повідомленням, зазначеним у пункті 8 цього Переліку. 10.Документ або повідомлення (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь Казначейства у зв`язку з введенням воєнного стану. 11.Повідомлення, що підтверджує аварійне (незаплановане) відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер (Viber, Telegram тощо) і мобільних додатках. 12.Документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг глобальної мережі Інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет-провайдера). 13.Документи, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває у податковій заставі (акт про надзвичайну подію, інвентаризаційний опис, протокол інвентаризаційної комісії, підписаний представником територіального органу ДСНС, згідно з якими відбувається відображення таких подій у бухгалтерському обліку та викладаються фактичні події, зазначаються понесені матеріальні втрати (перелік майна, його вартість); заява до правоохоронних органів; акт незалежного оцінювача; наявність страхового полісу, заява про страховий випадок тощо). 14.Документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення (копія заяви до територіального органу внутрішніх справ та документ, виданий відповідним правоохоронним органом щодо реєстрації кримінального провадження тощо). 15.Документи, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви. 16.Документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсуття документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації (інформація про подання до контролюючого органу повідомлення згіднопункту 44.5статті 44 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів згіднопункту 69.28пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України). 17.Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, програмними засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія)».
Як зазначено у п.1 розділу ІІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України», заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків. У разі недостатності документів (копій документів), що підтверджують неможливість виконання у платника податків податкових обов`язків, контролюючий орган направляє попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Попереднє рішення) за формою, що додається, з пропозицією щодо надання платником податку конкретних додаткових документів (копій документів) на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків. Попереднє рішення має бути направлене платнику податків не пізніше 20 календарних днів з дня, наступного за днем отримання контролюючим органом заяви та відповідних документів (копії документів), інформації у порядку передбаченому пунктом 3 цього розділу. Платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання попереднього рішення. Додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання. Якщо платник податку не надав додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої платником податків заяви, документів (копій документів) та інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податку своїх податкових обов`язків. Контролюючий орган у разі потреби може звертатися до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених у заяві платника податків та відповідних документах. Обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Рішення) заформою, що додається.
За ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб`єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положенняабзацу другогочастини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
Згідно з ч.1 ст.216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Судом вивчено й інші норми права, які стосуються виниклого публічно-правового спору.
Враховуючи наведені та інші норми права, обставини справи суд погоджується з твердженням позивача, наведеним у позовній заяві «… Оскаржуване рішення податкового органу мотивоване без урахування: - особливостей ведення господарської діяльності передбачених ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» та вимог норми ч.1 ст.216 ЦК України; - дати перереєстрації ТОВ «Інвест-Агросервіс» на іншій території України та відновлення його дієздатності; - дій та бездіяльності податкового органу у цих умовах. Без урахування зазначених обставин, висновки зазначені у Рішенні щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024р. №22979/6/08-01-04-05-03, є неповними та передчасними, що має бути наслідком скасування цього рішення та повторного розгляду даного питання з урахуванням вищезазначеного. …».
Відповідачем не обґрунтована не можливість прийняття Попереднього рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку згідно з приписами п.1 розділу ІІІ «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених упідпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України».
З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024 за №22979/6/08-01-04-05-03 прийнято контролюючим органом не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є не правомірним і підлягає скасуванню.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене вище, позовна заява позивача є обґрунтованою і підлягає задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Оскільки права та інтереси позивача були порушені ГУ ДПС у Запорізькій області, то за рахунок його бюджетних асигнувань мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 2422 грн. 40 коп. (позовну заяву подано до суду в електронній формі).
При цьому, надмірно сплачений позивачем судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп. має бути йому повернутий з Державного бюджету України.
Позивачем у позовній заяві заявлено про стягнення витрат на професійну правничу допомогу очікувано у сумі 8000 грн. 00 коп.
В обґрунтування понесених витрат на професійну правничу допомогу позивачем до суду подано: Ордер на надання правничої допомоги; Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю ЗП 001857; Акт №02-09/24-1 приймання-передачі правничої допомоги від 02.09.2024 на суму 4100 грн. 00 коп.; Платіжну інструкцію від 02.09.2024 на суму 4100 грн. 00 коп.
Позивачем не надано до суду доказів понесення витрат на професійну правничу допомогу на суму 8000 грн. 00 коп.
Таким чином, фактично витрати на професійну правничу допомогу склали суму 4100 грн. 00 коп.
Зазначений позивачем розмір витрат на професійну правничу допомогу у сумі 4100 грн. 00 коп. суд вважає таким, що є співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (вул.Балкова, буд.25, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69071; код ЄДРПОУ 38025566) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2024 за №22979/6/08-01-04-05-03, прийняте Головним управлінням ДПС у Запорізькій області відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс".
Зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" та відповідні документи за вх. №30481/6 від 29.05.2024 про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у даному рішенні.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (вул.Балкова, буд.25, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69071; код ЄДРПОУ 38025566) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 2422 грн. 40 коп.
Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (вул.Балкова, буд.25, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69071; код ЄДРПОУ 38025566) з Державного бюджету України сплачений 06.08.2024 Квитанцією про сплату №1817-7039-4738-8350 судовий збір у частині у сумі 605 грн. 60коп.
Задовольнити заяву позивача про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат на професійну правничу допомогу.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвест-Агросервіс" (вул.Балкова, буд.25, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69071; код ЄДРПОУ 38025566) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) судові витрати на професійну правничу допомогу у сумі 4100 грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Рішення виготовлено у повному обсязі 22.10.2024.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2024 |
Оприлюднено | 24.10.2024 |
Номер документу | 122479366 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні