Рішення
від 22.10.2024 по справі 520/22382/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 жовтня 2024 р. № 520/22382/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Владислава Єгупенка,

розглянувши у приміщенні суду в м. Харкові у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Фермерського господарства "КЛЕПКИ+" (Харківська обл., місто Куп`янськ, вул. Сватівська, будинок 56 ЄДРПОУ 41436004) до Головного управління ДПС у ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (місто Харків, вулиця Г. Сквороди, будинок 46, ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ФГ "КЛЕПКИ+" звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з вищевказаним позовом, в якому позивач просив визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області у формі листа № 14398/6/20-40-04-11-14 від 21.03.2024 р. про не підтвердження ФГ «Клепки+» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік та присвоєння поданій звітності для підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік ознаки «історія подання». Зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області відновити відомості про реєстрацію Фермерського господарства «Клепки+» (код ЄДРПОУ 41436004) в Реєстрі платників єдиного податку ДПС України, як платника єдиного податку четвертої групи з 01 січня 2024 року, а також видати відповідну довідку.

Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що у спірних правовідносинах він діяв згідно чинного законодавства.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, приходить до наступного.

Судом встановлено, що Фермерське господарство «Клепки+», код ЄДРПОУ 41436004 є сільськогосподарським товаровиробником, який з 2022 року набув статусу платника єдиного податку 4 групи.

В адміністративному позові позивачем зазначено, що з метою щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік, позивачем 19.02.24 р. до Головного управління державної податкової служби у Харківській області, код ЄДРПОУ 43983495 було подано Податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи з відповідними додатками до них (Відомості про наявність земельних ділянок та Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) період 2023 рік), а саме: № 1 (реєстраційний №9033402933 від 19.02.24.), код адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування земельної ділянки UA63080150000094794 (звітна), № 2 (реєстраційний №9033403109 від 19.02.24.), код адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування земельної ділянки UA63080070000080622 (звітна), № 3 (реєстраційний №9033403210 від 19.02.24.), код адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування земельної ділянки UA63080110000021737 (звітна), № 4 (реєстраційний №9033403116 від 19.02.24.), код адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування земельної ділянки UA63080090000067457 (звітна), № 5 (реєстраційний №9033403244 від 19.02.24.), код адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування земельної ділянки UA63080090000067457 (загальна звітна), а також Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік : реєстраційний №9033403671 від 19.02.2024р., реєстраційний №9033403766 від 19.02.2024р., реєстраційний №9033403877 від 19.02.2024р.

Позивач зазначає, що задекларовані в Податкових деклараціях земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що належать позивачу, знаходяться на території Куп`янського району Харківської області та більше шести місяців перебували в окупації, деякий час - в зоні ведення активних бойових дій та в безпосередній близькості до лінії бойового зіткнення (територія можливих бойових дій), тому такі земельні ділянки є потенційно засміченими вибухонебезпечними предметами, що унеможливлює вирощування на них сільськогосподарських культур без загрози життю та здоров`ю працівників позивача.

Рішенням Харківської обласної ради ХV сесія VІІI скликання № 502-VIII від 14.02.2023 р. «Про наявність обставин непереборної сили та затвердження переліку суб`єктів господарювання - юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили» (зі змінами та доповненнями) позивача віднесено до переліку суб`єктів господарювання-юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили.

Відповідно до зазначеного вище Рішення, Харківська обласна рада визнала обставини, що склалися на території Харківської області у зв`язку з російською військовою агресією проти України, та стали підставою введення воєнного стану в Україні, обставинами непереборної сили з 24 лютого 2022 року до дня припинення чи скасування воєнного стану та затвердила перелік суб`єктів господарювання - юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили.

У Переліку суб`єктів господарювання-юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили позивача вказано у рядку 1179.

Про внесення Харківською обласною радою позивача до переліку суб`єктів господарювання-юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили позивач повідомив відповідача листом № 19/02-2024 від 19.02.2024 р., який направлено через електронний кабінет платника податків разом з Податковими деклараціями.

До вищезазначеного Листа № 19/02-2024 від 19.02.2024 р. позивачем було надано Рішення Харківської обласної ради ХV сесія VІІI скликання № 502-VIII від 14.02.2023р. «Про наявність обставин непереборної сили та затвердження переліку суб`єктів господарювання - юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили», додаток до Рішення № 502-VIII від 14.02.2023р. «Перелік суб`єктів господарювання-юридичних осіб сільськогосподарських товаровиробників, що постраждали внаслідок обставин непереборної сили».

Рішенням у формі листа №14398/6/20-40-04-11-14 від 21.03.24 відповідач не підтвердив позивачу статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік, вказавши, що: «відповідно до інформації наявної в інформаційних системах ДПС України Фермерським господарством «Клепки+» (п.н. 41436004) надано розрахунки частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік (від 19.02.2024 року №9033403766, 9033403877, 9033403671), в яких задекларована частка сільськогосподарського виробництва на рівні 46,08 відсотків».

Цим же листом відповідач повідомив позивача, що поданій звітності для підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік буде присвоєна ознака «історія подання».

Процедура адміністративного оскарження вищезазначеного рішення позивачем не здійснювалася.

Не погодившись із прийнятим відповідачем рішенням, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позивом.

У відповідності до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України

Відповідно до п. 291.2 ст. 291 ПК України, спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Згідно з п. 291.3 ст. 291 Податкового кодексу України, юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

У відповідності до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:

- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Відповідно до підпункту "а" п.п. 4 п. 291.4 ст. 291 ПК України, до платників єдиного податку четвертої групи сільськогосподарських товаровиробників належать, зокрема, юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Відповідно до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи); розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

Відповідно до п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст.295 ПК України платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 ПК України врегульовано, що у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75 відсотків, сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.

Якщо така частка не перевищує 75 відсотків у зв`язку із виникненням обставин непереборної сили у попередньому податковому (звітному) році, до платника податку в наступному податковому (звітному) році зазначена вимога не застосовується.

Такі платники податку для підтвердження статусу платника єдиного податку подають податкову декларацію разом із рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад про наявність обставин непереборної сили та перелік суб`єктів господарювання, що постраждали внаслідок таких обставин.

Відповідно до п.п. 10.1 п. 10 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПК України, для цілей, визначених, підпунктом "а" підпункту 4 пункту 291.4 статті 291, підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 та підпунктом 4 пункту 299.10 статті 299 цього Кодексу, частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік платників єдиного податку четвертої групи, у яких не менше 30 відсотків загальної площі сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду, що перебуває у їхній власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, у попередньому податковому (звітному) році розташовувалися не менше шести місяців на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, має дорівнювати або перевищувати 50 відсотків.

Підпунктом 10.2 п. 10 підрозд. 8 розд. XX «Перехідні положення» ПК України передбачено, що дати початку та завершення активних бойових дій або тимчасової окупації визначаються відповідно до даних Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією.

Позивач в адміністративному позові зазначає, що станом на дату подання Податкових декларацій земельні ділянки, які перебувають у користуванні позивача, знаходилися на території можливих бойових дій відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309 від 22.12.22. «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією».

Відповідно до п. 299.1, п. 299.2 ст. 299 ПК України, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.

Згідно п. 299.10. ст. 299 ПК України, реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: 1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву; 2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення; 3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 статті 298 цього Кодексу; 4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків; 5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.

Отже, у разі, коли суб`єкт господарювання вже зареєстрований як платник єдиного податку, то законодавство визначає лише один механізм позбавлення суб`єкта господарювання такого статусу - це прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення суб`єкта господарювання з реєстру платників єдиного податку, відповідно до приписів п. 299.10 ст. 299 ПК України.

Крім того, способом реалізації владних управлінських функцій за наявності встановлення обставин, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття податковим органом рішення саме про анулювання реєстрації платника єдиного податку, а не про відмову у підтвердженні статусу платника єдиного податку, як зазначено відповідачем у листі №14398/6/20-40-04-11-14 від 21.03.2024, яким позивачу не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

Аьзацом 2 п. 299.11 ст. 299 ПК України передбачено, що у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті. 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу II цього Кодексу.

Такий платник податку зобов`язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.

Отже, прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної виїзної документальної перевірки платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування.

Тобто єдиним законним способом реалізації владних управлінських функцій відповідачем є проведення виїзної документальної перевірки, на підставі якої встановлюється, що платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), як наслідок - прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, шляхом виключення з реєстру платників цього податку.

Доказів на підтвердження проведення відповідачем документальної перевірки позивача та виявлення порушень, які підтверджується відповідним Актом перевірки, а також прийняття відповідного рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку, відповідачем до матеріалів справи не надано.

У зв`язку з відсутністю у позивача інформації щодо проведення документальної перевірки (та складання відповідного акту перевірки), та безпосередньо відсутністю рішення контролюючого органу про анулювання реєстрації платника єдиного податку, позивач звернувся до відповідача з Запитом на публічну інформацію №19/04-2024 від 19.04.2024 р.

Запитувана інформація містила вимоги надати інформацію про прийняття/не прийняття Рішення про анулювання свідоцтва платника єдиного податку ФГ «Клепки+».

Позивач просив, у разі прийняття Рішення про анулювання свідоцтва платника єдиного податку ФГ «Клепки+», надати вичерпну інформацію стосовно підстав та обґрунтування прийнятого рішення; надати інформацію щодо врахування/неврахування листа ФГ «Клепки+» №19/02- 2024 (вх. 14505 від 19.02.2024р., реєстраційний індекс 14505/6/ЕКП/75) та наданих до нього додатків під час прийняття Рішення про анулювання свідоцтва платника єдиного податку.

Відповідачем на вищезазначений запит надана відповідь № 81/ЗПІ/20-40-04-11-14 від 14398/6/20-40-04-11-14 від 21.03.2024 р., яким позивачу не підтверджено статус платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

Як зазначалося, єдиним законним способом реалізації владних управлінських функцій є проведення документальної перевірки на підставі якої встановлюється, що платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), як наслідок - прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, шляхом виключення з реєстру платників цього податку.

Отже, контролюючим органом повинна бути проведена документальна перевірка платника податків та прийнято рішення про анулювання реєстрації шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку.

Для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи мають бути виконані всі вимоги передбачені Податковим кодексом України.

Відповідачем не надано доказів проведення документальної перевірки позивача.

Згідно з ст. 299 п. 299.11 Податкового кодексу України, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку першої - третьої груп вимог, встановлених цією главою, анулювання реєстрації платника єдиного податку першої - третьої груп проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб`єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

Аналіз наведених вище норм свідчить про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках.

Отже, відсутність рішення контролюючого органу про анулювання реєстрації позивача платником єдиного податку четвертої групи свідчить про не доведення податковим органом дотримання ним як суб`єктом владних повноважень способу реалізації владних управлінських функцій, а також доводить безпідставність та протиправність дій податкового органу щодо не підтвердження позивачу статусу платника єдиного податку четвертої групи.

Під час розгляду справи судом встановлено, що позивачем при підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік дотримано всіх вимог, передбачених нормами ПК України. Ним разом з податковою звітністю платника єдиного податку четвертої групи подано копію рішення обласної ради про наявність обставин непереборної сили в регіоні, у якому такий платник значиться постраждалим внаслідок проведення на його земельних ділянках, що перебувають у користуванні, бойових дій збройними формуваннями російської федерації.

У відповідача були відсутні будь-які підстави для не підтвердження ФГ «Клепки+» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік без фактичного проведення виїзної документальної перевірки позивача.

З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку, що рішення відповідача, викладене у формі листа №14398/6/20-40-04- 11-14 від 21.03.2024 р. про не підтвердження позивачу статусу платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст. ст. 2, 8-10, 14, 72-79, 90, 139, 241-246, 250 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Фермерського господарства "КЛЕПКИ+" (Харківська обл., місто Куп`янськ, вул. Сватівська, будинок 56 ЄДРПОУ 41436004) до Головного управління ДПС у Харківській області (місто Харків, вулиця Г. Сквороди, будинок 46, ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області, викладене у формі листа № 14398/6/20-40-04-11-14 від 21.03.2024 р. про не підтвердження ФГ «Клепки+» статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік та присвоєння поданій звітності для підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік ознаки «історія подання».

Зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області відновити відомості про реєстрацію Фермерського господарства «Клепки+» (код ЄДРПОУ 41436004) в Реєстрі платників єдиного податку ДПС України, як платника єдиного податку четвертої групи з 01 січня 2024 року, а також видати відповідну довідку.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області на користь Фермерського господарства "КЛЕПКИ+" судовий збір у розмірі 2422,40 грн. (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні 40 копійок).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Владислав ЄГУПЕНКО

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2024
Оприлюднено24.10.2024
Номер документу122481708
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —520/22382/24

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 22.10.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

Ухвала від 12.08.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Єгупенко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні