ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
10.10.2024Справа № 910/8246/24Господарський суд міста Києва у складі судді Полякової К.В., за участі секретаря судового засідання Саруханян Д.С., розглянувши за правилами загального позовного провадження матеріали справи
за позовом Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТАС Подол-Сіті"
про стягнення 2597886 грн.
за участі представників:
від позивача: Шевченко І.Є.
від відповідача: Сидорчук О.Є.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звернувся до Господарського суду міста Києва з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТАС Подол-Сіті" про стягнення безпідставно збережених грошових коштів пайової участі в сумі 2597886 грн. у зв`язку з будівництвом офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Протокольною ухвалою суду від 15.08.2024 задоволено клопотання відповідача про поновлення пропущеного процесуального строку на подання відзиву на позовну заяву та долучено відзив до матеріалів справи.
Протокольною ухвалою суду від 03.09.2024 прийнято до розгляду заяву позивача про зменшення розміру позовних вимог до суми 2523582 грн. та про повернення з бюджету судового збору в розмірі 891,65 грн.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.10.2024 клопотання Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про повернення судового збору задоволено. Повернуто Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з Державного бюджету України 891,65 грн. судового збору, сплаченого за платіжною інструкцією від 10.06.2024 № 361.
У відзиві на позовну заяву відповідач наголосив, що починаючи з 2021 року сплата пайової участі не передбачена, у зв`язку з чим відповідні позовні вимоги не підлягають задоволенню. До того ж, відповідач звернув увагу на використання позивачем при розрахунку безпідставно збережених грошових коштів пайової участі неправильних показників об`єкта станом на 10.09.2020, оскільки фактична площа об`єкта визначена за результатами технічної інвентаризації від 28.05.2021 року. Одночасно відповідач зазначив, що відсутність правової підстави для збереження коштів не може бути підтверджена, оскільки укладений між сторонами договір від 05.08.2013 № 178 про пайову участь виконаний відповідачем у повному обсязі.
У відповіді на відзив позивач указав, що сторонами в договорі від 05.08.2013 № 178 передбачено необхідність уточнення розміру пайового внеску після надання обмірів фактично споруджених площ та техніко-економічних показників об`єкту. Оскільки відбулося збільшення загальної площі об`єкту, позивачем скориговано відповідний розмірі пайового внеску. Крім того, позивачем наведено обґрунтування щодо обраного ним способу захисту.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
05.08.2013 між позивачем та відповідачем, як забудовником, укладено договір № 178 пайової участі у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва (далі - договір), предметом якого відповідно до пункту 1.1 є сплата Забудовником пайової участі (внесків) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (надалі - пайовий внесок) у зв`язку p будівництвом офісно-торгово-розважального комплексу загальною площею 25 894,00 кв. м (в т.ч. площа підземного паркінгу - 4465,10 кв. м, супермаркету - 2322,83 кв. м, кінотеатру - 1624,40 кв. м, торгової площі - 5248,54 кв. м, місць спільного користування - 4416,70 кв. м, складських приміщень - 75,20 кв. м, підприємств громадського харчування (ресторани, кафе) - 1894,53 кв. м, ігрових зон - 649,60 кв. м, об`єктів допоміжного призначення - 1443,80 кв. м, технічних приміщень - 964,50 кв. м, офісних приміщень - 109,30 кв. м, сходових клітин, ліфтових шахт, внутрішніх стін, діафрагм і перегородок, пандусів - 2679,50 кв. м) з відкритою автостоянкою на 21 м/місце в кварталі обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською та Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва.
Пунктом 1.3 договору передбачено, що розмір пайового внеску згідно з розрахунком від 29.07.2013 становить 14 504,455 тис.грн. та підлягає уточненню після надання обмірів фактично споруджених площ та техніко-економічних показників об`єкту, визначеного в п. 1.1. цього договору.
Відповідно до пункту 2.1 договору Забудовник зобов`язаний перерахувати пайовий внесок у сумі 14 504,455 тис.грн. (без ПДВ) на умовах, визначених у цьому Договорі.
У пункті 2.2 договору встановлено, що Забудовник зобов`язаний до введення об`єкту, визначеного в п. 1.1. цього Договору, в експлуатацію звернутися до Департаменту економки та інвестицій для проведення остаточних розрахунків пайового внеску за даними технічної інвентаризації об`єкту будівництва, його фактичними - техніко-економічними показниками, та згідно до загальної кошторисної вартості фактично спорудженого об`єкту будівництва.
Пункт 3.4 договору передбачає, що у випадку збільшення загальної площі об`єкту, вказаної у п. 1.1 цього договору, або зміни інших характеристик об`єкту, Забудовник зобов`язаний письмово повідомити ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів з моменту, коли ці обставини стали відомі або мали стати відомими забудовнику.
Після визначення додаткової суми пайового внеску, що підлягає сплаті у зв`язку із збільшенням загальної площі чи в інших випадках, передбачених у п. 3.4 цього Договору, Забудовник укладає із Департаментом економіки та інвестицій додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої сплачує відповідні додатково визначені кошти (пункт 3.5 договору).
Відповідно до пункту 3.6 договору після сплати повної суми пайового внеску, визначеної з урахуванням пункту 2.1 та пунктом 3.5 цього договору та уточнення розміру пайового внеску після надання Забудовником фактичних даних технічної інвентаризації об`єкту та технічко-економічних показників об`єкту, визначеного в пункту 1.1 цього договору, Забудовнику видається довідка про виконання вимог пайової участі в порядку та на умовах, визначених цим договором.
Дозвіл на виконання будівельних робіт відповідачу виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 21.01.2013 за № 115130230739.
Листом від 26.06.2015 № 050/18-5283 позивач повідомив відповідача, що останнім перераховано пайовий внесок у сумі 14 504,455 тис.грн., та відповідно до пункту 3.6 Договору про пайову участь довідка про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури у зв`язку з будівництвом об`єктів буде підготовлено після надання відповідачем обмірів фактично споруджених площ та техніко-економічних показників об`єктів. Даний лист отримано представником відповідача Заєць С.Г. 16.07.2015, про що свідчить підпис вказаної особи.
Відповідно до листа від 07.09.2020 № 07-09/1 відповідач просив позивача виконати остаточний розрахунок обсягу пайової участі згідно з показниками фактично споруджених площ об`єкту.
У відповідь позивач листом від 12.09.2020 повідомив, що документи для надання висновку щодо пайової участі подані відповідачем не в повному обсязі.
Листами від 12.11.2020 та 23.11.2020 відповідач повідомив позивача, що по фактичним техніко-економічних показниках об`єкту «Будівництво офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва», кошторисна вартість будівництва об`єкту не розроблялась. Також відповідач долучив технічний паспорт ТОВ «МАКРОСТАНДАРТ» від 10.09.2020 (інвентаризаційна справа № б/н), довідку ТОВ «МАКРОСТАНДАРТ» від 20.11.2020 № 5 щодо показників на житловий, громадський чи виробничий будинок, господарські будівлі, захисні споруди та довідку ТОВ «МАКРОСТАНДАРТ» від 20.11.2020 № 06/20 щодо характеристик об`єкта нерухомого майна з додатком 1.
Надалі, позивач листом від 26.11.2020 направив відповідачу проєкт додаткової угоди № 1 до Договору пайової участі від 05.08.2013 № 178, що отриманий представником відповідача 27.11.2020 року.
18.12.2020 позивач направив відповідачу лист щодо необхідності дотримання умов договору від 05.08.2013 № 178 у частині перерахування додатковий пайових коштів у повному обсязі. Відповідно до копії рекомендованого повідомлення даний лист отриманий 11.02.2020 за довіреністю.
01.02.2021 Департамент економіки та інвестицій отримав від відповідача лист від 29.01.2021, в якому останній повідомив про те, що не мав можливості підписати додаткову угоду в термін до 16.12.2020 та просив надати проєкт відповідної додаткової угоди.
У подальшому, позивач листом від 10.02.2021, отриманим відповідачем 11.02.2021, надав проєкт додаткової угоди до договору пайової участі від 05.08.2013 № 178 та наголосив, що відповідний договір є дійсним та продовжує дію до моменту їх повного виконання.
Листом від 24.02.2021 відповідач зазначив, що підстави для донарахування пайового внеску відсутні, оскільки починаючи з 2021 року сплата пайової участі відмінена.
У свою чергу, позивач у листі від 22.03.2021 просив сплатити додаткові кошти пайової участі та надав проєкт додаткової угоди до Договору пайової участі, отриманий відповідачем 29.03.2021 за довіреністю.
Відповідно до акту готовності об`єкта до експлуатації від 31.05.2021 за результатами технічної інвентаризації закінченого будівництвом об`єкта № ІУ123210531965 за проєктом: «Будівництво офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва», загальна площа приміщень становить 32372,8 кв.м.
29.06.2021 Державна архітектурно-будівельна інспекція України видала відповідачу сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів № ІУ123210531965 за проєктом: «Будівництво офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва».
13.10.2023 та 16.01.2024 позивач направив відповідачу вимогу про укладення додаткової угоди до Договору пайової участі № 050/08-3902 від 11.10.2023 та проєкт додаткової угоди з розрахунком.
26.08.2024 інженер з інвентаризації нерухомого майна ОСОБА_1 у відповідь на адвокатський запит повідомив, що фактичні показники об`єкта нерухомого майна - офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва на період проведення технічної інвентаризації (травень 2021 року) складають: Загальна площа - 32372, 8 кв.м, площа вбудованого ТП/РП - 125, 7 кв.м., загальна площа підземного паркінгу - 5242, 2 кв.м., у т.ч.: площа паркінгу - 4010, 9 кв.м., технічні приміщення - 341, 2 кв. м., підсобні приміщення - 890, 1 кв.м. Загальна площа технічних приміщень будівлі (без площі ТП/РП та технічних приміщень паркінгу) - 1 867, 2 кв.м.
Звернувшись із даним позовом до суду, позивач з урахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог, визначив розмір пайового внеску на підставі листа-пояснення інженера з інвентаризації нерухомого майна Сергія Боровкова від 26.08.2024 та технічного паспорту ТОВ «МАКРОСТАНДАРТ» від 28.05.2021 (інвентаризаційна справа № б/н), відповідно до якого розмір доплати пайового внеску становить 2 523 582 грн.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» замовником будівництва визначається фізична або юридична особа, яка має намір забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.
Відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (у редакції, чинній станом на дату укладення договору 05.08.2013) замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту відповідно до частини третьої статті 40 цього ж Закону полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (частина 3 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Згідно з частиною 5 статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
01.01.2020 набули чинності норми Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» від 20.09.2019, якими статтю 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» виключено.
Пунктом 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні» далі - Закон) установлено, що протягом 2020 року замовники будівництва на земельній ділянці у населеному пункті перераховують до відповідного місцевого бюджету кошти для створення і розвитку інфраструктури населеного пункту (далі - пайова участь).
Згідно з підпунктом 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, замовник будівництва зобов`язаний протягом 10 робочих днів після початку будівництва об`єкта звернутися до відповідного органу місцевого самоврядування із заявою про визначення розміру пайової участі щодо об`єкта будівництва, до якої додаються документи, які підтверджують вартість будівництва об`єкта.
Згідно з підпунктом 4 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону пайова участь сплачується виключно грошовими коштами до прийняття відповідного об`єкта будівництва в експлуатацію.
Відповідно до правового висновку, викладеного Верховним Судом у постановах від 13.12.2022 № 910/21307/21, від 20.07.2022 у справі № 910/9548/21, законодавцем під час внесення змін до Закону № 3038-VI (шляхом виключення статті 40 вказаного Закону на підставі Закону № 132-IX) чітко визначено підстави та порядок пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури населеного пункту щодо об`єктів, будівництво яких було розпочато до внесення законодавчих змін, а саме: договори пайової участі, укладені до 01.01.2020 на підставі вимог статті 40 Закону № 3038-VI, залишались дійсними та підлягали до їх повного виконання і після виключення вказаної статті (абзац перший пункту 2 Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 132-IX). Тобто істотні умови, зокрема щодо розміру пайової участі, строку сплати пайової участі, відповідальності сторін, які відповідно до закону підлягали врегулюванню у таких договорах, залишались незмінними; якщо станом на 01.01.2020 такі об`єкти не введені в експлуатацію і договори про сплату пайової участі не були укладені та оскільки з 01.01.2020 встановлений статтею 40 Закону № 3038-VI обов`язок щодо перерахування замовником об`єкта будівництва до відповідного місцевого бюджету коштів пайової участі, як і обов`язок щодо укладення відповідного договору, перестав існувати, тому законодавцем було визначено нормативне регулювання таких правовідносин прикінцевими та перехідними положеннями Закону № 132-IX. Зокрема абзацом 2 пункту 2 Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 132-IX визначено розмір та порядок пайової участі замовників будівництва.
Судом установлено, що будівництво спірного об`єкту розпочато згідно з дозволом на виконання будівельних робіт 21.01.2013 та станом на 01.01.2020 відповідний об`єкт не був введений в експлуатацію.
При цьому, сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів № ІУ123210531965 за проєктом: «Будівництво офісно-торгово-розважального комплексу в кварталі, обмеженому вулицями Оленівською, Межигірською, Набережно-Луговою у Подільському районі м. Києва» виданий відповідачу Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 29.06.2021 року.
Отже, відповідний договір пайової участі у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва від 05.08.2013 № 178 залишився дійсним до його повного виконання і після виключення статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
За змістом пунктів 3.4, 3.5 договору останній передбачав, що у випадку збільшення загальної площі об`єкту, вказаної у п. 1.1 цього договору, або зміни інших характеристик об`єкту, Забудовник зобов`язаний письмово повідомити ці обставини Департаменту економіки та інвестицій не пізніше ніж через 30 днів та після визначення додаткової суми пайового внеску, що підлягає сплаті у зв`язку із збільшенням загальної площі чи в інших випадках, передбачених у п. 3.4 цього Договору, укласти із Департаментом економіки та інвестицій додаткову угоду до цього Договору, на підставі якої сплатити відповідні додатково визначені кошти.
Із наданих сторонами до матеріалів справи доказів слідує, що загальна площа об`єкту будівництва збільшилася, у зв`язку з чим відповідач був зобов`язаний доплатити відповідну суму пайового внеску.
Рішенням Київської міської ради від 15.11.2016 № 411/1415 затверджено Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 3.1. Порядку пайова участь є обов`язковим внеском, який замовник має сплатити до бюджету міста Києва, крім випадків, передбачених законами України та цим Порядком.
За змістом пункту 4.1. Порядку замовник, який здійснює або має намір здійснити нове будівництво або реконструкцію об`єктів (у разі збільшення загальної площі об`єкта), зобов`язаний до прийняття об`єкта в експлуатацію взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Києва, крім випадків, передбачених законодавством та цим Порядком.
Відповідно до пункту 3.4. Порядку Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) є єдиним органом, уповноваженим здійснювати розрахунок пайової участі та укладання, зміну та розірвання договорів про пайову участь (з урахуванням особливостей інших положень цього Порядку). Замовник зобов`язаний протягом 10 робочих днів після початку будівництва/ реконструкції об`єкта звернутися до Департаменту із заявою про визначення розміру пайової участі щодо об`єкта будівництва/реконструкції. Департамент протягом 15 робочих днів з дня отримання документів надає замовнику будівництва розрахунок пайової участі щодо об`єкта будівництва.
Судом прийняті до уваги доводи відповідача про те, що пункт 4.2 Порядку (зі змінами станом на 26.03.2020) передбачає, що до пайової участі у розвитку інфраструктури не залучаються замовники у разі нового будівництва та/або реконструкції на території міста Києва, зокрема, паркінги, технічні приміщення.
Натомість, попередня редакція пункту 4.2 Порядку від 15.11.2016 не передбачала звільнення замовників від нарахування пайової участі площі паркінгу та технічних приміщень.
При цьому, згідно з розрахунком розміру пайового внеску позивач не нараховував пайову участь на збудовану ТП/РП та на додатково створенні площі підземного паркінгу та технічних приміщень.
Абзацом 2 пункту 4.3 Порядку передбачено, що прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію без сплати пайової участі в повному обсязі не звільняє Замовника від обов`язку її сплатити.
Підпункт 5.1.1. пункту 5.1. Порядку визначає, що підставою для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту є звернення замовника до Департаменту про укладення договору про пайову участь. Таке звернення подається щодо кожного об`єкта будівництва окремо.
Згідно з наданим позивачем розрахунком, розмір пайового внеску становить 2523582 грн., що розрахований відповідно до пункту 6.4.2 Поряду за даними листа-пояснення інженера з інвентаризації нерухомого майна Сергія Боровкова від 26.08.2024 та технічного паспорту ТОВ «Макростандарт» від 28.05.2021 року.
Здійснивши арифметичний перерахунок, суд дійшов висновку про обґрунтованість пред`явленої позивачем до стягнення суми.
Відповідно до частини 1 статті 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно.
У разі якщо замовник будівництва без достатньої правової підстави за рахунок органу місцевого самоврядування зберіг у себе кошти, які мав заплатити як пайовий внесок у розвиток інфраструктури населеного пункту, замовник зобов`язаний повернути ці кошти на підставі частини 1 статті 1212 ЦК України.
Зазначена правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 13.12.2022 у справі № 910/21307/21, від 20.07.2022 у справі № 910/9548/21.
Відповідно до частини 1 статті 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно з частиною 1 статті 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до частини 1 статті 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
За приписами частини 1 статті 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Понесені позивачем витрати по оплаті судового збору відповідно до статті 129 ГПК України покладаються на відповідача.
Керуючись статтями 86, 129, 232, 236-241 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАС Подол-Сіті» (04080, м. Київ, вул. Оленівська, буд. 23; ідентифікаційний код 32209542) на бюджетний рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету Одержувач: ГУК у м. Києві; Код ЄДРПОУ: 37993783; Банк одержувача: Казначейство України (ЕАП); Код доходів: 24170000; Рахунок IBAN: UA538999980314131921000026001 пайовий внесок у розмірі 2523582 (два мільйона п`ятсот двадцять три тисячі п`ятсот вісімдесят дві) грн.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАС Подол-Сіті» (04080, м. Київ, вул. Оленівська, буд. 23; ідентифікаційний код 32209542) на користь Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 36; ідентифікаційний код 04633423) 30282 (тридцять тисяч двісті вісімдесят дві) грн. 98 коп. витрат зі сплати судового збору.
Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повне судове рішення складено: 22.10.2024 року.
Суддя К.В. Полякова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2024 |
Оприлюднено | 24.10.2024 |
Номер документу | 122497671 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань повернення безпідставно набутого майна (коштів) |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Полякова К.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні