ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Луганської області 91016, м
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Луганської
області 91016,
м.Луганськ пл.Героїв ВВВ 3а тел.55-17-32
ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ СУД Луганской
области 91016,
г.Луганск пл.Героев ВОВ 3а тел.55-17-32
УХВАЛА
19.06.06
Справа № 05/3-13/1б.
Суддя М.Ю. Ковалінас, розглянувши матеріали
за заявою
кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю
“Електрон ЛТД”,
м. Луганськ
до боржника - Луганської
державної обласної виробничо-комерційної фірми
"Медтехніка", м.
Луганськ
Про банкрутство
Без виклику представників
сторін.
Суть справи: банкрутство, ліквідаційна процедура,
розгляд клопотання ліквідатора.
Розглянувши
матеріали справи та додатково надані, суд
в с т а н о в и в :
Справу №05/3-13/1б про банкрутство боржника - Луганської державної
обласної виробничо-комерційної фірми "Медтехніка", м. Луганськ,
проїзд Лісний, буд.2, ідент. код 03568391, порушено судом 28.11.97. за заявою кредитора - ВДСО при
Ленінському РВ ЛМУ УМВС України в Луганській області, за нормами Закону України "Про
банкрутство" від 14.05.92. (далі -Закон-92).
Ухвалою суду від 30.08.01. визначено подальше провадження у справі
здійснювати згідно положень Закону України "Про відновлення
платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі -Закон),
введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, відкрито процедуру розпорядження
майном, розпорядником майна за пропозицією Луганського обласного управління
Мінекономіки з питань банкрутства
призначено арбітражного керуючого Стамбулу Л.М.
Постановою суду від 23.10.01. боржника - Луганську державну
обласну виробничо-комерційну фірму "Медтехніка", м. Луганськ, визнано
банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено
арбітражного керуючого Стамбулу Л.М.
26.03.02. судом затверджено мирову угоду від 22.03.02., укладену
між сторонами, провадження у справі припинено; ухвалою від 03.03.03. мирову
угоду між сторонами від 22.03.02., затверджену судом 26.03.02., за заявою
кредиторів у справі розірвано, провадження у справі про банкрутство боржника
поновлено, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, ліквідатором
призначено арбітражного керуючого Стамбулу Л.М., яку зобов'язано проводити
ліквідаційні заходи з урахуванням Закону України "Про примусову реалізацію
майна" від 29.11.01.
Строк ліквідаційної процедури у справі судом неодноразово
продовжувався за клопотаннями ліквідаторів,
у зв'язку з дією мораторію на примусову реалізацію державного майна
(ухвали від 18.12.03., 16.09.04., 20.12.04., 11.11.05.)
На підставі ухвали суду від 09.12.05. арбітражного керуючого
Стамбулу Л.М. звільнено від виконання обов'язків ліквідатора за станом
здоров'я, згідно її заяви, новим ліквідатором банкрута призначено арбітражного
керуючого Колєжука А.С., якого зобов'язано завершити здійснення ліквідаційної
процедури і подати до суду звіт по її результатах згідно вимог ст. 32 Закону.
На даний час ліквідаційну процедуру у справі не завершено, її
строк судом неодноразово продовжувався
за клопотаннями бувшого ліквідатора та комітету кредиторів, останній раз
ліквідаційну процедуру продовжено за
клопотанням ліквідатора Колєжука А.С. до 07.08.06. (ухвала суду від 07.02.06.).
Ліквідатором Колєжуком А.С.
подано до суду клопотання (лист від 21.02.06. вих. №77) про необхідність встановлення власника майна
банкрута та органу, уповноваженого керувати цим майном.
Як вбачається з матеріалів справи та документів доданих до
клопотання ліквідатора,
підприємство-боржник є державним підприємством на 100% (свідоцтво
Луганського обласного управління статистики №326 від 26.07.94., Статут
боржника, затверджений 11.02.92. Заступником міністра охорони здоров'я
України В.М. Пономаренко, довідка
Луганського обласного управління статистики №36/4522 від 20.05.98. ); в той
час, як довідка Регіонального відділення
Фонду державного майна України по Луганській області від 16.12.97.
№1-6/878 свідчить про те, що згідно
наказу ФДМ України від 18.11.96. №1404 підприємство-боржник включено до
переліку об'єктів, які підлягають реалізації і, що станом на момент видачі цієї
довідки процес приватизації не було завершено, це також підтверджується і
листом боржника №673 від 18.12.97. з посиланням на накази ФДМ України №1475 від
29.08.96. та №1404 від 18.11.96.; також
згідно наказу Регіонального відділення ФДМ України №1458 від 27.08.96. було
затверджено перелік об'єктів, що підлягають приватизації шляхом продажу на аукціоні, до якого включені структурні підрозділи
підприємства-боржника.
Згідно рішення Луганської обласної ради двадцять третього
скликання тринадцятої сесії
№13/25 від 31.08.00. "Про надання згоди на прийняття в загальну
власність територіальних громад
області Луганської державної обласної виробничо-комерційної фірми
"Медтехніка" вирішено надати згоду на прийняття в загальну власність територіальних
громад області цілісного майнового комплексу підприємства-боржника у справі,
відділу по управлінню майна загальної власності територіальних громад обласної
ради спільно з управлінням охорони здоров'я облдержадміністрації: здійснити
прийом-передачу майнового комплексу ЛДОВКФ "Медтехніка", підготувати
документи для реорганізації Луганської державної обласної виробничо-комерційної
фірми "Медтехніка" Луганське обласне комунальне підприємство
"Медтехніка", контроль за виконанням даного рішення покладено на
постійну комісію з питань охорони здоров'я
та екології Луганської обласної ради.
А також, згідно рішення Луганської обласної ради двадцять третього
скликання шістнадцятої сесії №16/23 від 12.04.01. "Про прийняття в
загальну власність територіальних громад області цілісного майнового комплексу
ЛДОВКФ "Медтехніка" вирішено: прийняти в загальну власність
територіальних громад області цілісний майновий комплекс Луганської державної
обласної виробничо-комерційної фірми "Медтехніка", Управлінню з
охорони здоров'я облдержадміністрації організувати прийом -передачу цілісного
майнового комплексу ЛДОВКФ "Медтехніка", акт прийому -передачі надати
у відділ з управління майном загальної власності територіальних громад обласної
ради; реорганізувати підприємство-боржника в Луганське обласне комунальне
підприємство "Медтехніка", директору запропоновано розробити проект
Статуту, включити підприємство-банкрута
до переліку об'єктів загальної власності територіальних громад області,
затверджений рішенням сесії обласної
ради від 14.12.00. №14/30, контроль за виконанням даного рішення покладено на
постійну комісію обласної ради з питань місцевого самоврядування, комунальної
власності і використання природних ресурсів.
В той же час, на ім'я ліквідатора за №3/12-188 від 13.02.06.
Виконавчим комітетом Луганської обласної ради повідомлено про те, що ЛДОВКФ
"Медтехніка" не є об'єктом загальної власності територіальних громад
області. Також, й Міністерством охорони здоров'я України листом від 19.01.06.
№12-01-06/53 повідомлено Луганському обласному відділу з питань банкрутства, що
на території Луганської області не має підприємств з державною часткою у
статутному фонді, що були б підпорядковані даному Міністерству. Тобто, згідно матеріалів справи та
додатково наданих, не встановлено приналежність підприємства - банкрута ні до державних ні до комунальних підприємств.
Оскільки така ситуація негативно впливає на стан провадження у справі, зокрема на
проведення ліквідаційної процедури, на підставі дії Закону України "Про
введення мораторію на примусову реалізацію майна", яким заборонено
відчуження майнових активів підприємств, частка держави у статутних фондах яких
перевищує 25%, в той час як у справі
залишаються незадоволеними вимоги кредиторів, у тому числі й по виплатам
заборгованості по заробітній платі, а у банкрута є у наявності майно за рахунок
якого можливо задовольнити ці вимоги, суд, ухвалою від 23.03.06.
зобов'язав відповідні державні органи та
установи (Фонд державного майна України та Регіональне відділення ФДМУ по Луганській області; Луганську обласну
раду та Луганську обласну державну адміністрацію; Міністерство охорони здоров'я
України та Головне управління статистики Луганської області) надати інформацію
з метою з'ясування питання про встановлення власника майна банкрута та органу,
уповноваженого керувати державним майном банкрута; частку держави у статутному фонді
банкрута; знаходження банкрута у ЕДРПОУ
тощо.
У виконання вимог ухвали сулу від 23.03.06. на адресу
господарського суду Луганської області надійшли:
- лист №1/10-399 від 06.04.06. Луганської обласної ради, згідно
якого слід, що рішенням обласної ради від 12.04.01. №16/23 в загальну власність
територіальних громад області був прийнятий цілісний майновий комплекс
боржника, а рішенням від 27.06.01. №17/36
це рішення було зупинено, до даного часу облдержадміністрацією додатково
не розглянуто питання про прийняття до
загальної власності територіальних громад області цілісного майнового комплексу
ЛДОВКФ "Медтехніка" та це підприємство на даний момент не є
об'єктом загальної власності територіальних громад області;
- листи №1-8/226 від 11.04.08. та №1-8/22 від 05.05.06.
Регіонального відділення Державного
майна України по Луганській області, згідно яких в базі даних приватизованих об'єктів немає ЛДОВКФ "Медтехніка"; приватизація
боржника Регіональним відділенням ФДМУ не здійснювалася, інформації щодо
частки держави у статутному фонді боржника у нього не має;
- лист №14.13./150 від 25.04.06. Міністерства охорони здоров'я
України. яким Міністерство не підтверджує належність ЛДОВКФ
"Медтехніка" до сфери свого управління.
Але не всі установи та організації виконали вимоги ухвали від
23.03.06., документів необхідних для прийняття судом рішення про подальше
проведення ліквідаційної процедури у справі до суду не представили.
За таких обставин, у суду на даний час відсутня можливість щодо
вирішення питання про порядок подальшого проведення ліквідаційної процедури у
справі, тому слід повторно витребувати документальні докази, які дозволять по
суті розглянути клопотання ліквідатора.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 3 -1, 22 -32 Закону України "Про
відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст.
38, 65, 86, 87 ГПК України, суд
у х в а л и в :
1.Призначити розгляд справи на 04.07.06., на 11 годин 30
хвилин.
2.Зобов'язати у строк
до 01.07.06.:
- Вдруге! Фонд
державного майна України, м. Київ та Регіональне відділення Фонду
державного майна України по Луганській області, м. Луганськ, -
надати суду письмові відомості щодо частки держави у статутному фонді
підприємства-банкрута - Луганської державної обласної
виробничо-комерційної фірми "Медтехніка", м. Луганськ, проїзд Лісний,
буд.2, ідент. код 03568391, та органу,
який є уповноваженим управляти
державним майном банкрута.
- Луганську обласну раду
та Луганську обласну державну адміністрацію, - надати суду документально обґрунтовані
відомості щодо виконання рішень
Луганської обласної ради двадцять третього скликання тринадцятої сесії №13/25 від 31.08.00. та
шістнадцятої сесії №16/23 від 12.04.01. (їх належним чином засвідчені копії -до
справи, оригінали -для огляду) стосовно прийняття підприємства - банкрута - Луганської
державної обласної виробничо-комерційної фірми "Медтехніка", м.
Луганськ, проїзд Лісний, буд.2, ідент. код 03568391, до переліку об'єктів комунальної власності
територіальних громад області, або відсутності таких фактів.
- Головне управління статистики у Луганській області, -
надати суду довідку щодо включення підприємства-банкрута - Луганської
державної обласної виробничо-комерційної фірми "Медтехніка", м.
Луганськ, проїзд Лісний, буд.2, ідент. код 03568391, до ЕДРПОУ та
із зазначенням у неї сфери діяльності
останнього та органу (Міністерству, відомству тощо), якому це підприємство
підпорядковано.
4.Ліквідатору Колєжуку А.С. - надати суду
документально обґрунтоване клопотання щодо подальшого руху справи, зокрема
порядку проведення ліквідаційної процедури, рішення комітету кредиторів з цього
приводу; представити відомості щодо наявних у банкрута активів та кредиторської
заборгованості за реєстром, у тому числі щодо заборгованості по заробітній
платі (зазначити розмір боргів) та письмово повідомити суд про стан розрахунків
з кредиторами.
5.Комітету кредиторів -
визначити думку щодо клопотання ліквідатора та надати суду пропозиції
комітету щодо подальшого руху справи, зокрема порядку проведення ліквідаційної
процедури (відповідний протокол засідання комітету кредиторів).
6.Луганському обласному відділу з питань банкрутства -
надати суду письмові пропозиції щодо
подальшого руху справи, зокрема порядку проведення ліквідаційної процедури.
7.Дану ухвалу надіслати: ліквідатору Колєжуку А.С.;
банкруту; Луганському обласному відділу з питань банкрутства; Луганській
обласній раді; Луганській обласній державній адміністрації, Фонду державного
майна України, м. Київ; Регіональному відділенню Фонду державного майна України
по Луганській області; Головному
управлінню статистики у Луганській області;
Міністерству охорони здоров'я України; комітету кредиторів; Міністерству
економіки України, м. Київ.
Явка у судове засідання ліквідатора та
представників сторін обов'язкова.
Визнати
обов'язковою явку у судове засідання повноважних представників
Луганської обласної ради
та Луганської обласної державної
адміністрації, Фонду державного майна України, м. Київ та Регіонального
відділення Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ.
Суддя
М.Ю. Ковалінас
Помічник судді
Г.С. Шабрацька
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2006 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 12251 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні