Рішення
від 22.10.2024 по справі 420/29962/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/29962/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 жовтня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (вул.Марсельська,42, офіс 166, м.Одеса, 65123) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» до Головного управління ДПС в Одеській області за результатом якого позивач просить:

визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 22.08.2024 року №35870 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 42613065) п.8 Критеріїв ризиковості платника податку;

зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 42613065) з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;

стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 42613065) судові витрати.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що оскаржуване рішення є протиправним та необґрунтованим, оскільки не містить конкретних підстав (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів для його прийняття. Податковим органом не було зазначено документи, які мав надати позивач для підтвердження невідповідності критеріям ризиковості платника податку. Крім того, позивачем було надано пояснення та документи стосовно господарських операцій, які належним чином підтверджують спроможність позивача здійснювати господарську діяльність, однак відповідачем надані документи не були взяті до уваги.

Ухвалою суду 30 вересня 2024 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (ст.262 КАС України).

Від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, в якому відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог зазначивши, що контролюючим органом доведено обґрунтованість виникнення у контролюючого органу підстав для віднесення підприємства позивача до критеріїв ризиковості платника податків на підставі наявної податкової інформації за проведеним моніторингом з метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно-конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позовну заяву, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, судом встановлено наступні факти та обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» зареєстровано 22.07.2020 року, номер запису 1 005561070009068095.

Основним видом діяльності ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» є 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. - Інші види діяльності:

42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 Штукатурні роботи; 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; 43.34 Малярні роботи та скління; 43.91 Покрівельні роботи; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" 27 грудня 2018 року отримало ліцензію на господарську діяльність з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками. Ліцензія видана Державною архітектурнобудівельною інспекцією України, реєстраційний запис 2013057649, ліцензія

безстрокова та діє з 27 грудня 2018 року.

Також, ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" має сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту якості стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018.

У 2021 році ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" отримало:

Дозвіл № 140.21.51, виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області, щодо виконання робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах; земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом; вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів; монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд; а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, дозвіл діє з 14.07.2021 року по 14.07.2026 року;

Дозвіл №138.21.51, виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, дозвіл діє з 14.07.2021 року по 14.07.2026 року;

Декларацію, видану територіальним органом Держпраці в Одеській області, підтверджуючу відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки

Дозвіл № 040.22.51, виданий Головним управлінням Держпраці в Одеській області, експлуатувати устаткування напругою понад 1000 В; дозвіл діє з 25.01.2022 року по 25.01.2027 року;

Атестат №19-EM на стенд високовольтний стаціонарний DTE-50Д, заводський №071017.

ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» для здійснення господарської діяльності використовує орендовані основні фонди - нежитлові приміщення (офіс, склади, гараж), спеціалізований автотранспорт, інші технічні засоби. Для виконання будівельно-монтажних робіт на об`єктах автотранспортом та спеціалізованим автотранспортом укладено договір про надання послуг будівельними машинами, який є чинним на теперішній час (договір надається). В наявності стенд високовольтний стаціонарний DTE-50Д, заводський №071017 та інші прилади, які використовуються для надання послуг з профілактичних вимірювань електрообладнання.

В 2022 році ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" отримало ліцензію на програмний комплекс АКВ-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації», №01/41127, дійсна до 31.01.2024.

Інформація про основні фонди, що використовуються підприємством була заявлена органам ДПС шляхом подання повідомлень про об`єкти оподаткування Форма № 20-ОПП.

16.08.2024 року ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" було направлено до контролюючого органу інформацію та копію документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.

ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" через електронний кабінет платника податків було отримано рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 22.08.2024 №35870 про відповідність ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» критеріям ризиковості платника податків.

Згідно даного рішення, контролюючий орган дійшов висновку про відповідність Товариства п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Згідно даного пункту Критеріїв, у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

У графі Інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості, в таблиці вказано:

- придбання товару за кодом УКТЗЕД 8504 у платника код ЄДРПОУ 45231378 та придбання товару за кодом УКТЗЕД 6907 у платника код ЄДРПОУ 37680244;

- постачання товару за кодом УКТЗЕД 8711 у платника код ЄДРПОУ 44530651.

Крім того, у рішенні від 22.08.2024 № 35870 зазначено коди податкової інформації стосовно ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ»:

11 - накопичення залишкiв нереалiзованих товарiв за вiдсутностi (недостатностi) мiсць для їх зберiгання (власних, орендованих складських примiщень) вiдповiдно до поданої до контролюючих органiв звiтностi;

12 - постачання товарiв (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку;

13 - придбання товарiв (послуг) у платника(iв) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку;

14 - постачання товарiв/послуг за рахунок сформованого реєстраційного лiмiту (СУМнакл) у зв`язку з придбанням товарiв, не пов`язаних з господарською дiяльнiстю платника податку.

Вважаючи вищезазначене рішення відповідача протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано, що відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755-VI, з наступними змінами та доповненнями (далі ПК України).

Згідно підпункту «а» п.185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю.

Відповідно до абзацу першого п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно із п.201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Згідно із абзацом першим п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня (абзац другий цієї ж норми).

Відповідно до абзацу третього п.6 Порядку №1165 у разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Абзацом четвертим цієї ж норми встановлено, що включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (абзац п`ятий п.6 Порядку №1165).

Згідно із абзацом шостим п.6 Порядку №1165 у рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до абзацу сьомого цієї ж норми у разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Як передбачено абзацом десятим п.6 Порядку №1165 у разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзац одинадцятий п.6 Порядку №1165).

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзаци 14-20 п.6 Порядку №1165).

Відповідно до абзацу двадцять другого п.6 Порядку №1165 за результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

У рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно до абзацу восьмого цього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку (абзац двадцять восьмий п.6 Порядку №1165).

Згідно матеріалів справи, Головне управління ДПС а Одеській області за результатами проведеного моніторингу даних ЄРПН та аналізу інформаційних баз даних, у зв`язку із отриманням інформації у процесі поточної діяльності відповідачем було встановлено здійснення ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» ризикових фінансово-господарських операцій, що ніби то відповідає п. 8 критеріїв ризиковості платника податку, зокрема, такою інформацією, на думку контролюючого органу, є те, що позивачем здійснювались, зокрема, придбання товарів за період з 02.02.2024 по 31.07.2024, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 8504, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 45231378 та дату включення платника до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості - 19.06.2024; придбання товарів за період з 02.02.2024 по 31.07.2024, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 6907, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 37680244 та дату включення платника до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості - 21.02.2024; постачання товарів за період з 02.02.2024 по 31.07.2024, код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 8711, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 44530651 та дату включення платника до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості - 13.05.2024.

При цьому, суд звертає увагу, що в самому оскарженому рішенні податковим органом не зазначено ані контрагента, ані господарських взаємозв`язків позивача із таким суб`єктом господарської діяльності, а лише міститься посилання на п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Суд зазначає, що у постанові від 30.11.2021 у справі №340/1098/20 Верховний Суд дійшов висновків, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, має обґрунтувати суду, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Крім того, у постанові від 06.02.2024 року у справі №320/13271/20 Верховний Суд зазначив наступне: «відповідачем 1 у рядку «В даному випадку формування контролюючим органом висновку про відповідність позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку призвело до безпосередніх негативних наслідків для позивача у вигляді зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування. Податкова інформація всупереч вимогам Порядку №1165 не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції, тобто оскаржувані рішення не містять обґрунтувань підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податку відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку… Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття, такий акт не може вважатися правомірним».

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС в Одеській області не доведено та не надано до суду документального підтвердження обставин того, що ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» дійсно було задіяне у проведенні ризикових операцій, відповідач не надав. Під час розгляду справи відповідач не надав належного доказу, який досліджувався в ході засідань Комісії і який слугував підставою для прийняття оскарженого рішення.

Відповідач не обґрунтував, чому подані позивачем документи та пояснення не були взяті до уваги на підтвердження невідповідності платника податку критерію ризиковості платника податку, а також не вказав, які саме документи, достатні для прийняття комісією рішення про виключення позивача з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, той мав надати на розгляд комісії, але не надав.

Суд зауважує, що у разі наявності у контролюючого органу інформації, що може свідчити про вчинення позивачем порушень вимог податкового законодавства, такий орган не позбавлений можливості призначити та провести документальну перевірку платника податку, за результатами якої дослідити питання ведення ним господарської діяльності та правомірності відображення її результатів у податковому обліку.

Податковий орган не надав доказів, що у достатній мірі підтверджували б правомірність включення позивача до переліку ризикових платників податків, а позивачем до матеріалів справи надано належні та допустимі докази того підтвердження невідповідності критеріям ризиковості платника податку.

Додатково необхідно вказати, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що відповідач не довів наявність обґрунтованих підстав для віднесення позивача до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості, а тому суд дійшов висновку, що рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 22.08.2024 року №35870 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (код ЄДРПОУ 42613065) п.8 Критеріїв ризиковості платника податку є протиправним та підлягає скасуванню.

Стосовно позовної вимоги про виключення позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, то суд зазначає наступне.

Відповідно до абзацу тридцять першого п. 6 Порядку №1165 у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня за основним місцем обліку платника податку виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

За таких обставин, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту його порушеного права, а такий спосіб захисту є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, відтак, адміністративний позов також підлягає задоволенню у цій частині.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За вказаних обставин суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

Під час вирішення питання про розподіл судових витрат, суд враховує наступне.

Відповідно до ч.ч.1,3 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Зважаючи на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, то судові витрати зі сплати судового збору, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Стосовно витрат на правничу допомогу позивачем зазначено, що попередній орієнтовний розрахунок судових витрати на професійну правничу допомогу складатиме 10000,00 грн. У зв`язку з цим, питання про розподіл витрат на професійну правничу допомогу буде вирішуватися після надходження відповідної заяви позивача з доказами понесених витрат.

Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖСТРОЙ» (вул.Марсельська,42, офіс 166, м.Одеса, 65123) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 22.08.2024 року №35870 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (65123, Україна, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Марсельська, будинок, 42, офіс, 166, ЄДРПОУ 42613065) п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м.Одеса, вул. Семінарська 5, ЄДРПОУ 44069166) виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (65123, Україна, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Марсельська, будинок, 42, офіс, 166, ЄДРПОУ 42613065) з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м.Одеса, вул. Семінарська 5, ЄДРПОУ 44069166) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖ-СТРОЙ» (65123, Україна, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Марсельська, будинок, 42, офіс, 166, ЄДРПОУ 42613065) судовий збір у сумі 2422,40 грн.

Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя К.С. Єфіменко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2024
Оприлюднено25.10.2024
Номер документу122515300
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/29962/24

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Рішення від 22.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 02.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні