Справа № 610/871/24
провадження № 1-кс/610/1111/2024
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
24 жовтня 2024 року слідчий суддя Балаклійського районного суду Харківської області ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчої СВ ВП № 1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16 березня 2024 року за №12024221080000180, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
21.10.2024 на розгляд слідчого судді надійшло клопотання слідчої СВ ВП № 1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , за погодженням із начальником Балаклійського відділу Ізюмської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, що містять охоронювану законом таємницю, у кримінальному провадженні, відомості про яке 16.03.2024 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024221080000180 за ч. 3 ст. 190 КК України.
У клопотанні слідча просить надати право тимчасового доступу та можливість вилучити документи, які знаходяться у АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Клопотання мотивовано тим, що 16.03.2024 до ВП №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області надійшла заява ОСОБА_5 про те, що ОСОБА_6 уклав з ХОБФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договір про визнання його волонтером та учасником благодійної організації. Після чого отримавши відповідні документи та посвідчення, ОСОБА_6 скористався системою «Шлях» та виїхав за межі державного кордону України, отримавши при цьому в період часу з листопада 2023 по лютий 2024 грошові кошти на суму близько 317 270 грн. для придбання транспортних засобів для подальшої їх передачі від ХОБФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на потреби ЗС України. Але до теперішнього часу надане доручення не виконав, отримані грошові кошти не повернув.
Клопотання обґрунтоване тим, що під час досудового розслідування кримінального провадження №12024221080000180 отримані дані, які дають достатні підстави вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 190 КК України.
Для отримання доказів, які в подальшому будуть сприяти розкриттю і розслідуванню даного кримінального правопорушення, необхідно отримати інформацію з банківських установ АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
В судове засідання слідча не з`явилася, подала до суду письмову заяву, в якій просить клопотання задовольнити та розгляд проводити без її участі.
Представники осіб, у володінні яких знаходяться вказані в клопотанні документи, у судове засідання не з`явилися, про час і місце розгляду клопотання викликалися належним чином.
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є підставне і підлягає до задоволення.
Відповідно до статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Як убачається з клопотання і доданих на його обґрунтування матеріалів, СВ ВП № 1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024221080000180. Відомості про вчинене кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі - ЄРДР) було внесено 16.03.2024 з кваліфікацією за ч. 3 ст. 190 КК України.
З протоколу допиту потерпілого ОСОБА_5 встановлено, що на весні 2023 року він познайомився з чоловіком на ім`я ОСОБА_6 , НОМЕР_1 . Познайомився з ним через вид його діяльності пов`язаний з ремонтом транспортних засобів для військових. В ході спілкування з ОСОБА_7 , він розповів, що наче також займається благодійною діяльністю та має навіть благодійний фонд Благодійна організація « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), який він створив після загибелі його брата під час виконання військового обов`язку. Тож за декілька зустрічей з ним, потерпілому здалося, що він досить адекватна людина, яка бажає допомагати іншим, тому вирішив продовжувати з ним спілкування.
Що стосується його діяльності з приводу ремонту транспортних засобів, то цим він займався в арендованому гаражному приміщені, яке орендував та досить часто бачив, що до нього за допомогою дійсно звертаються військовослужбовці.
Так приблизно на початку осені 2023 в ході спілкування з ОСОБА_7 , з ним зайшла розмова про те, що фонду « ІНФОРМАЦІЯ_3 » волонтером якого є він, необхідно з закордону придбати та пригнати на територію України 5 транспортних засобів на потреби ЗСУ. Оскільки безпосередньо фонд напряму не міг виділити особу, яка зможе поїхати за кордон та зайнятися цим питанням, необхідно було знайти особу, яка це зробить та в подальшому допоможе у передачі транспортних засобів фонду, від якого вже будуть укладені акти прийому передачі отриманих автомобілів з військовими частинами, які на той час вже до фонду скерували запити про надання гуманітарної допомоги у вигляді транспортних засобів.
В ході розмови ОСОБА_7 сказав, що може з цим допомогти оскільки був досить обізнаним у цій сфері та на практиці через його власний фонд неодноразово ввозив на територію України транспортні засоби, як він казав також для потреб ЗС України.
Стосовно передачі коштів за транспортні засоби ОСОБА_7 запропонував наступне, спочатку він виїздить за кордон, а саме до Норвегії, оглядає транспортні засоби і якщо вони у гарному технічному стані, він повідомляє про це свідку. У подальшому, якщо отримана інформація влаштує та стан транспортних засобів дійсно гарний, потерпілий повинен буде перерахувати грошові кошти на рахунок, який він надав, не пов`язаний з діяльністю благодійного фонду, а відкритий в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОМЕР_3 , а також зазначав номери своїх банківських карток ( НОМЕР_4 та НОМЕР_5 ).
По сплину часу близько місяця, на початку грудня 2023 року ОСОБА_7 повідомив про проблеми з виїздом, тому на довірі потерпілий вирішив допомогти йому, оскільки він також бажав надати допомого. Для цього, ОСОБА_5 звернувся до ОСОБА_8 , який у той час був також одним з волонтерів БФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », пояснив ситуацію та запитав, чи можуть вони допомогти ОСОБА_9 приєднатися до фонду, аби він мав змогу поїхати та придбати транспортні засоби.
ОСОБА_10 запитав, чи впевнений ОСОБА_5 у ОСОБА_7 , оскільки справа серйозна та необхідно здійснити великий обсяг оформлення документів, аби це не виявилося дарма та потім у самого фонду не виникло проблем. Потерпілий відповів, що так, оскільки на той час ОСОБА_7 викликав довіру та за час спілкування не було ситуацій, що могли поставити під сумніви його добропорядність. Тож після розмови прийняли рішення залучити ОСОБА_11 до організації. Для цього він подав заяву про приєднання до діяльності благодійного фонду, з ним було укладено договір, видано посвідчення волонтера. Після цього фонд здійснив подання пропозиції на обласну військову адміністрації з метою отримання ОСОБА_12 дозволу на перетин державного кордону з метою придбання транспортних засобів. Отримавши дозвіл ОСОБА_7 видали доручення з зазначеними у ньому транспортними засобами за VIN кодами, які він повинен був ввезти на територію України.
Тож після оформлення документів в середині грудня 2023 року, ОСОБА_7 вже як учасник благодійної організації виїхав за межі державного кордону України.
Приблизно у 20-х числах грудня ОСОБА_7 вже був у Норвегії та коли дістався місця де зберігалися транспортні засоби, безпосередньо з того місця ОСОБА_7 телефонував, та повідомляв, що транспортні засоби у справному стані та в цілому можна здійснювати їх придбання.
Після чого отримав фотознімки транспортних засобів, а в подальшому було здійснено переказ грошей на банківські картки, які надавав ОСОБА_7 .
Перший платіж, передплата та вона здійснена була перед виїздом ОСОБА_7 за кордон у сумі 82 000 грн. Вказаний платіж здійснив його знайомий, якому він здійснив продаж техніки та замість того, щоб він переказував йому грошові кошти, він його попрохав здійснити розрахунок на картку ОСОБА_11 та у призначенні платежу зазначити «Для авто на ЗСУ». Тож він погодився, та здійснив переказ частини суми, а інша частину у сумі 86 100 грн., він переказав вже коли ОСОБА_7 звітувався з місця де знаходилися транспортні засоби.
У подальшому через друзів та клієнтів, він запитав чи бажають вони приймати участь у так мовити благодійному заході спрямованому на придбання транспортних засобів на ЗСУ деякі з них погодилися, тому кожному з них потерпілий надав інформацію про рахунок ОСОБА_7 куди необхідно здійснити переказ грошових коштів.
Тож до участі долучилися ОСОБА_13 у сумі 10000.00 грн. одним платежем 16.12.2023 та 15 000.00 грн іншим, точна дата не відома.
Наступні перекази від знайомих на картку ОСОБА_7 та його дружини ОСОБА_14 здійснювалися в проміжок часу з 16.12.2023 по 20.12.2023, окремі платежі на суму 18 050.00 грн., 60 050.00 грн.. 4020.10 грн., 26 000.00 грн., від ОСОБА_15 2 платежі на 5025.13 грн від 20.12.2023.
Також долучилися знайомі ОСОБА_16 переказ коштів на 50 000 грн., та від « ОСОБА_17 » декількома транзакціями 10050 грн.,10050грн., 5025.13 грн. які було здійснено 22.12.2023 року.
Наступний переказ коштів був від ОСОБА_18 на суму 6030.15 приблизно 25.12.2023 року. Кожен переказ грошових коштів підписувався з призначенням «на авто для ЗСУ». Та від ще одного знайомого двома транзакціями на суму 10 050 та 15.050 грн на картку Аксьонових. Загалом з організованого мною збору на рахунки ОСОБА_11 та його дружини було переказано грошові кошти у сумі близько 417 495 грн.
Також ОСОБА_19 , окремо від проведеного збору коштів, вирішив особисто від себе здійснити пожертвування на придбання транспортних засобів. Як потерпілому відомо перекази грошових коштів також декількома платежами були здійснені ОСОБА_6 близько 140 200,00 грн. «на авто для ЗСУ».
Серед людей, які також потерпіли від шахрайських дій ОСОБА_20 були ще одні не байдужі люди, а саме ОСОБА_21 перерахував на розрахунковий рахунок благодійного фонду ОСОБА_6 180 500,00 грн. на авто для ЗСУ та на карточку дружині ОСОБА_6 ОСОБА_22 75 000,00 грн. ОСОБА_23 перерахувала на карточку дружині ОСОБА_6 ОСОБА_22 65 000,00 грн. Стосовно родини ОСОБА_24 , то вони самостійно вирішили долучитися до придбання транспортних засобів, так як ОСОБА_25 сам був волонтером БФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Крім того, від шахрайських дій ОСОБА_6 потерпів військовослужбовець на ім`я ОСОБА_26 . В ході спілкування йому від спільних знайомих стало відомо, що відправили за кордон людину, яка буде придбати транспортні засоби на ЗСУ та він запитав, чи може він особисто надати грошові кошти аби для нього та його підрозділу також придбати транспортний засіб. Як відомо, його окремо скоординували з ОСОБА_12 та він також на придбання транспортного засобу переказав йому грошові кошти у сумі близько 168 100,00 грн. на авто для ЗСУ.
ОСОБА_6 виїхав за кордон, як волонтер через систему «зелений шлях» з метою придбання авто для ЗСУ. Проте на сьогоднішній день він в Україну не повернувся, на дзвінки не відповідає, автомобілі на БФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не передав.
03.05.2024 року на підставі ухвали слідчого судді Балаклійського районного суду Харківської області від 26.04.2024 проведено обшук за останнім відомим місцем мешкання ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 , в ході якого вилучено чисельну документації пов`язану з діяльністю БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 керівником якого є ОСОБА_6 .
У подальшому вивченням вказаної документації встановлено перелік осіб чоловічої статі, які зазначені у якості волонтерів БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Крім того, виявлено документи, що свідчать про подання ОСОБА_6 у відповідності до положень пункту 2? правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою КМУ № 57 від 27.01.1995 року (зі змінами), щодо пропуску водіїв, які в період воєнного стану здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон, військовими адміністраціями приймається рішення про виїзд за межі України водіїв для здійснення перевезення зазначених вантажів, списків осіб до місцевих військових адміністрацій у межах Харківської області для узгодження їх виїзду за межі державного кордону України для доставлення гуманітарних вантажів.
У подальшому органом досудового розслідування з метою перевірки виявлених списків осіб, чоловічої статі на предмет перетину Державного кордону України у якості волонтерів, та перевірки їх причетності до діяльності БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » скеровано запит до окремого відділу обробки даних центральної підсистеми ДАІС « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ІНФОРМАЦІЯ_7 з метою отримання відомостей, щодо перетину ними державного кордону.
Відповідно до отриманої інформації на запит, встановлено 22 особи, які в продовж 2023 року перетнули державний кордон України на виїзд та до теперішнього часу не повернулися на територію України відповідно до наведеного списку:
№ п/пПрізвище, ім`я (укр.)Дата народження№ документу1.ОСОБА_27 31.07.1976НОМЕР_6 2.ОСОБА_28 30.07.2000НОМЕР_7 3.ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_8 НОМЕР_8 4.ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_9 НОМЕР_9 5.ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_10 НОМЕР_10 6.ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_11 НОМЕР_11 7.ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_12 НОМЕР_12 8.ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_13 НОМЕР_13 9.ОСОБА_35 ІНФОРМАЦІЯ_14 НОМЕР_14 10.ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_15 НОМЕР_15 11.ОСОБА_37 ІНФОРМАЦІЯ_16 НОМЕР_16 12.ОСОБА_38 ІНФОРМАЦІЯ_17 НОМЕР_17 13.ОСОБА_39 ІНФОРМАЦІЯ_18 НОМЕР_18 14.ОСОБА_40 ІНФОРМАЦІЯ_19 НОМЕР_19 15.ОСОБА_41 ІНФОРМАЦІЯ_20 НОМЕР_20 16.ОСОБА_42 ІНФОРМАЦІЯ_21 НОМЕР_21 17.ОСОБА_43 ІНФОРМАЦІЯ_22 НОМЕР_22 18.ОСОБА_44 ІНФОРМАЦІЯ_23 НОМЕР_23 19.ОСОБА_45 ІНФОРМАЦІЯ_24 НОМЕР_24 20.ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_25 НОМЕР_25 21.ОСОБА_47 ІНФОРМАЦІЯ_26 НОМЕР_26 22.ОСОБА_48 ІНФОРМАЦІЯ_27 НОМЕР_27
Окремо по кожній особі, яка перетнула державний кордон та не повернулася до теперішнього часу було скеровано запити по територіальним підрозділам, де ними відбувалося перетинання державного кордону України та відповідно до них, отримано документи на підставі яких перелічені особи отримали дозвіл на перетин державного кордону, які свідчать про забезпечення реалізації дозволу на виїзд керівником БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_6 .
Відповідно до того ж пункту 2? правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою КМУ № 57 від 27.01.1995 року (зі змінами), щодо пропуску водіїв, які в період воєнного стану здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також населення України, через державний кордон, рішення про виїзд за межі України водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами, приймається Мінінфраструктури або обласними, Київською міською військовими адміністраціями за наявності відповідного обґрунтування щодо обсягів вантажів та кількості транспортних засобів, необхідних для їх перевезення, у листах від будь-якого з таких органів, підприємств, установ, організацій, закладів: військових, правоохоронних органів; військових адміністрацій; медичних закладів; відправників чи отримувачів гуманітарної допомоги.
Рішення про виїзд за межі України, яке дає можливість перетину державного кордону, приймається на строк не більше шести місяців.
Мінінфраструктури або обласні, ІНФОРМАЦІЯ_28 надсилають до Адміністрації Держприкордонслужби рішення про виїзд за межі України зазначених в абзаці першому цього пункту осіб для врахування під час їх виїзду за межі України.
Особи, яким надано право на перетин державного кордону, можуть безперервно перебувати за кордоном не більше 30 календарних днів з дня перетину державного кордону.
Тож відповідно до наданого списку 22 осіб та здійснення аналізу дати перетину ними державного кордону України, встановлено, що кожна з перелічених осіб перевищила разовий безперервний термін перебування за кордоном, не надавши об`єктивної інформації стосовно причин затримки та не повернення на територію України.
Викладене може свідчити про наявність у ОСОБА_6 корисливого інтересу під час оформлення перелічених осіб у якості волонтерів БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та подальшого сприяння у отриманні для них дозволу на перетин державного кордону України.
Ураховуючи встановлені обставини, необхідно вжити всіх заходів для перевірки причетності ОСОБА_6 до вчинення іншого кримінального правопорушення, спрямованого на незаконне переправляння осіб через державний кордон України.
Як відомо з матеріалів кримінального провадження у своїй злочинній діяльності ОСОБА_6 використовую розрахункові рахунки відкриті у банківських установах України на його власне ім`я, на ім`я його дружини ОСОБА_22 та розрахунковий рахунок, яким ОСОБА_6 користується в діяльності БО БФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
У зв`язку з вищевикладеним виникла необхідність у встановлені та перевірці інформації стосовно руху грошових коштів по розрахунковим рахункам, які відкриті на ім`я фізичної особи ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_30 , а також на БО "БФ " ОСОБА_49 ", код ЄДРПОУ НОМЕР_2 з метою встановлення відомостей про надходження грошових коштів від перелічених 22 осіб, які перетнули державний кордон України.
Аналіз наданих слідчому судді доказів вказує на те, що в документах та речах, на отримання яких слідча просить надати тимчасовий доступ та які знаходяться у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » можуть міститися дані, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться в цих документах, можуть бути використані як докази. Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-164 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_50 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_51 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_52 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_53 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_54 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_55 , слідчому СВ відділу поліції №1 Ізюмського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_56 дозвіл на тимчасовий доступ та можливість вилучити документи, які знаходяться у акціонерному товаристві Комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_2 ; адреса здійснення зв`язку з юридичною особою - АДРЕСА_3 ), з правом проведення вилучення (здійснення виїмки) в регіональному відділенні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_4 та у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (місцезнаходження юридичної особи - АДРЕСА_5 ), а саме:
- інформацію (в електронному та друкованому вигляді), що відображає рух грошових коштів (операції списання з рахунку та зарахування на рахунок) за карткою АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № НОМЕР_28 (розрахунковий рахунок НОМЕР_29 ) та банківській картці № НОМЕР_30 (розрахунковий рахунок НОМЕР_31 ), з обов`язковим зазначенням відомостей про контрагентів (назва, код, ПІБ особи, яка переказала грошові кошти на зазначений рахунок), призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номера платіжного документа, суми платежу, номеру або інших символів, які використовуються для ідентифікації транзакції за період часу з 11.05.2022 по час здійснення тимчасового доступу за ухвалою суду;
- інформацію (в електронному та друкованому вигляді), що відображає рух грошових коштів (операції списання з рахунку та зарахування на рахунок) за карткою АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № НОМЕР_30 (розрахунковий рахунок НОМЕР_31 ), з обов`язковим зазначенням відомостей про контрагентів (назва, код, ПІБ особи, яка переказала грошові кошти на зазначений рахунок), призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номера платіжного документа, суми платежу, номеру або інших символів, які використовуються для ідентифікації транзакції за період часу з 11.05.2022 по час здійснення тимчасового доступу за ухвалою суду;
- інформацію (в електронному та друкованому вигляді), що відображає рух грошових коштів (операції списання з рахунку та зарахування на рахунок) за карткою АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № НОМЕР_4 (розрахунковий рахунок НОМЕР_3 ), з обов`язковим зазначенням відомостей про контрагентів (назва, код, ПІБ особи, яка переказала грошові кошти на зазначений рахунок), призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номера платіжного документа, суми платежу, номеру або інших символів, які використовуються для ідентифікації транзакції за період часу з 11.05.2022 по час здійснення тимчасового доступу за ухвалою суду;
- інформацію (в електронному та друкованому вигляді), що відображає рух грошових коштів (операції списання з рахунку та зарахування на рахунок) за карткою АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № НОМЕР_5 (розрахунковий рахунок НОМЕР_32 ), з обов`язковим зазначенням відомостей про контрагентів (назва, код, ПІБ особи, яка переказала грошові кошти на зазначений рахунок), призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номера платіжного документа, суми платежу, номеру або інших символів, які використовуються для ідентифікації транзакції за період часу з 11.05.2022 по час здійснення тимчасового доступу за ухвалою суду;
- інформацію (в електронному та друкованому вигляді), що відображає рух грошових коштів (операції списання з рахунку та зарахування на рахунок) по рахунку в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » банк - IBAN НОМЕР_33 , що відкритий на БО " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , з обов`язковим зазначенням відомостей про контрагентів (назва, код, ПІБ особи, яка переказала грошові кошти на зазначений рахунок), призначення платежу, дати платежу, часу проведення платежу, номера платіжного документа, суми платежу, номеру або інших символів, які використовуються для ідентифікації транзакції за період часу з 11.05.2022 по час здійснення тимчасового доступу за ухвалою суду.
Відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Балаклійський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2024 |
Оприлюднено | 25.10.2024 |
Номер документу | 122523463 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Балаклійський районний суд Харківської області
Тімонова В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні