Справа №760/22095/24
Провадження №3/760/6811/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 жовтня 2024 року Київ
Суддя Солом`янського районного суду м. Києва Мозолевська О.М., розглянувши матеріал про адміністративне правопорушення, що надійшов з Управління проведення повних перевірок Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, директора Департаменту обліку державного майна Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,
у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 172-6 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
До Солом`янського районного суду м. Києва надійшов матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, який 12.09.2024 протоколом автоматизованого розподілу визначено для розгляду суддю Мозолевську О.М..
Згідно протоколу №403-01/7-2024 від 21.08.2024 ОСОБА_1 13.09.2022 призначено на посаду директора Департаменту обліку державного майна Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та відповідно до підпункту «В» пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», примітки до статті 172-6 КУпАП, являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», в порушення вимог пунктів 3, 7, 8 частини 1 статті 46 даного Закону, 12.12.2023 подав завідомо недостовірні відомості, які відрізняються від достовірних на загальну суму 876 145 грн 47 коп. до щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік, шляхом заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) через власний персональний електронний кабінет суб`єкта декларування у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр), чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 4 статті 172-6 КУпАП.
У судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративного правопорушеннях не визнав. Вказав, що факти виявлені за результатом перевірки та відображені у довідці НАЗК від 28.06.2024 №214/24 і в протоколі №403-01/7-2024 від 21.08.2024 не відповідають дійсним обставинам фінансової дисципліни щодо поданої декларації за 2022 рік. Просив провадження у справі закрити.
Захисник ОСОБА_1 , адвокат Бойко К.В. заперечував вину особи, що притягується до адміністративної відповідальності. Зазначив, що виявлення ознак адміністративного правопорушення є припущенням Національного агентства. Вказав, що відповідно до Довідки НАЗК від 28.06.2024 N214/24 повна перевірка щорічної декларації за 2022 рік проведена у період з 18.03.2024 по 28.06.2024. Таким чином, саме 28.06.2024 НАЗК виявлено та відображено обставини адміністративного правопорушення, яке на переконання НАЗК вчинено декларантом та відповідальність за яке передбачено ч. 4 ст. 172-6 КУпАП. Згодом, 21.08.2024 встановлена саме у Довідці НАЗК від 28.06.2024 N214/24 сума в розмірі 876 145,47 грн. також зазначена у протоколі від 21.08.2024 N403-01/7-2024 (абзац 1 аркуш 7 протоколу). Поряд з цим, відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій - шостій цієї статті. Вважає, що у діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення. Окремо вказав, що початковим моментом перебігу строку давності у протоколі про адміністративне правопорушення потрібно зазначати день вчинення особою правопорушення, а не день його виявлення, оскільки тривалість строку давності притягнення до відповідальності не може мати необмежний характер та залежати від ефективності та дієвості органів, які повинні виявляти певні порушення. На підставі зазначеного, вважав, що строки давності для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченої ч. 4 ст. 172-6 КУпАП, сплинули, а тому провадження у справі підлягало закриттю.
Прокурора Офісу Генерального прокурора Шкурпела Р. у судовому засіданні надав письмовий висновок та зазначив, що протоколом НАЗК встановлено склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 172-6 КУпАП, у зв`язку із чим просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу.
Суд заслухавши особу, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , його захисника адвоката Бойка К.В., врахувавши думку прокурора Офісу Генерального прокурора Шкурпела Р., дослідивши матеріали справи про адміністративні правопорушення, дійшов наступного висновку.
Встановлено, що відповідно до наказу від 13.09.2022 ОСОБА_1 призначено на посаду призначено на посаду директора Департаменту обліку державного майна Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Відповідно до підпункту «В» пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», примітки до статті 172-6 КУпАП є суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції».
Згідно зі ст. 45 Закону особи, зазначені у п. 1, п.п. «а», «в» - «ґ» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Посада яку обіймає ОСОБА_1 належить до посад державної служби категорії «Б», належить до посад, які передбачають зайняття відповідального та особливо відповідального становища, відповідно до примітки ст. 513 Закону.
У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указами Президента України №64/2022 від 24.02.2022, №341/2022 від 17.05.2022, №573/2022 від 12.08.2022, №757/2022 від 07.11.2022, №58/2023 від 06.02.2023, №254/2023 від 01.05.2023 451/2023, №451/2023 від 26.07.2023, №734/2023 від 06.11.2023 та №49/2024 від 05.02.2024, №271/2024 від 06.05.2024, №469/2024 від 23.07.2024 та затвердженими відповідно законами України №2402-ІХ від 24.02.2022, №2263-ІХ від 22.05.2022, №2500-IX від 15.08.2022, №2738-IX від 16.11.2022, №2915-IX від 07.02.2023, №3057-IX від 02.05.2023, №3275-IX від 27.07.2023, №3429-IX від 08.11.2023, №3564-IX від 06.02.2024, №3684-IX від 08.05.2024, №3891-IX від 23.07.2024 в Україні діє правовий режим воєнного стану з 24.02.2022 до 09.11.2024.
Законом України «Про захист інтересів суб?єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або війни» від 03.03.2022 №2115-1X встановлено, що фізичні особи, фізичні особи-підприємці, юридичні особи подають облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або в електронній формі, протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов`язку подати документи. Також у період воєнного стану або стану війни будь-які перевірки щодо своєчасності та повноти подання будь-яких звітів чи документів звітового характеру уповноваженими органами не здійснюється. Прикінцевими положеннями Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану» здійснення заходів фінансового контролю, передбачених розділом VII цього Закону (зокрема подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування), відновлюється у повному обсязі та здійснюється у порядку та строки, визначені цим Законом (у тому числі з урахуванням особливостей, встановлених частинами сьомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону).
Особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до статті 45 вищезазначеного Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», подають такі декларації не пізніше 31.01.2024. Суб?єкти декларування, зазначені у частинах сьомій - чотирнадцятій статті 45 цього Закону, подають відповідні декларації у строки, встановлені частинами сьомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону, якщо відповідні декларації не було подано раніше.
Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану» набрав чинності 12.10.2023. Таким чином, з 12.10.2023 здійснення заходів фінансового контролю, передбачених розділом VII Закону України «Про запобігання корупції» (зокрема подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування) відновлено у повному обсязі та здійснюється у порядку та строки, визначені цим Законом (у тому числі з урахуванням особливостей, встановлених частинами сомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону).
Строк подання щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2021 та 2022 рік становить не пізніше 31.01.2024. Прикінцевими положеннями Закону України «Про запобігання корупції» установлено, що особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до статті 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», подають такі декларації не пізніше 31.01.2024. Суб?єкти декларування, зазначені у частинах сьомій - чотирнадцятій статті 45 цього Закону, подають відповідні декларації у строки, встановлені частинами сьомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону, якщо відповідні декларації не було подано раніше.
Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.07.2021 №448/21 «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за №986/36608, затверджено Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до розділу ІІ вказаного порядку суб?єкти декларування подають до Реєстру декларації, у тому числі виправлені декларації, що подаються відповідно до Закону шляхом заповнення електронних форм відповідних документів. Суб`єкти декларування подають зазначені документи через мережу інтернет з використанням програмних засобів Реєстру у власному персональному електронному кабінеті після реєстрації в Реєстрі. Після заповнення усіх необхідних полів форми документа суб?єкт декларування підписує документ шляхом накладання на нього особистого кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису відповідно до вимог законодавства.
Згідно з ч. 4 ст. 45 Закону упродовж 30 днів після подання декларації суб`єкт декларування має право подати виправлену декларацію.
Суб`єкт декларування при подачі декларації підтвердила достовірність вказаних відомостей, правом подати виправлену декларацію не скористався.
Таким чином, ОСОБА_1 12.12.2023 о 15 год 50 хв подав до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр), щорічну декларацію за 2022 рік.
За результатами повної перевірки щорічної декларації за 2022 рік, проведеної НАЗК, встановлено, що суб?єкт декларування при поданні декларації, зазначив такі недостовірні відомості на загальну суму 876 145 грн 47 коп..
Встановлено, що ОСОБА_1 у розділі 6 «Цінне рухоме майно - транспортні засоби» декларації не зазначив відомостей про причіп ПГМФ 8904, 2008 року випуску, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , який належить йому з 18.06.2008 року випуску, що підтверджується відомостями Єдиного державного реєстру транспортних засобів.
Згідно інформації Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, вартість причепа ПГМФ 8904 на 18.06.2008 могла становити 6 000 грн 00 коп..
У зв`язку з чим, суб`єкт декларування у розділі 6 декларації зазначив відомості, які не відповідають дійсності, на загальну суму 6 000 грн 00 коп., чим порушив вимоги п. 3 ч. 1 ст.46 Закону.
Також, у розділі 11 «Доходи, у тому числі подарунки» декларації ОСОБА_1 не зазначив відомостей про дохід у вигляді заробітної плати, отриманий ним від ТОВ «НПК Дніпровська паперова фабрика» (код ЄДРПОУ 33956453), у розмірі 25 261 грн 16 коп., що підтверджується даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Таким чином, ОСОБА_1 зазначив відомості, які не відповідають дійсності, на суму 25 261 грн 16 коп.
Крім того, ОСОБА_1 не зазначив відомості про дохід, отриманий ним у вигляді страхових виплат від ПрАТ «СК «УНІПОЛІС» (код ЄДРПОУ 31282197), у розмірі 3219 грн 54 коп., що підтверджується даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Також, ОСОБА_1 не зазначив відомості про дохід, отриманий ним відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2021 N1272, в сумі 6 500 грн 00 коп.
Водночас, ОСОБА_1 не зазначив відомостей про кошти на кінець звітного періоду, розміщені на рахунку в АТ «Ощадбанк» (код ЄДРПОУ 00032129), у розмірі 40 154 грн 97 коп. Таким чином, ОСОБА_1 зазначив відомості, які не відповідають дійсності, на суму 40 154 грн 97 коп.
ОСОБА_1 у поданій декларації зазначив, що на кінець звітного періоду йому належать готівкові кошти в розмірі 150 000,00 доларів США, які згідно з курсом НБУ на кінець звітного періоду становлять 5 485 290 грн 00 коп. (1 дол. США - 36,5686 грн), та 55 000,00 євро, які згідно з курсом НБУ на кінець звітного періоду становлять 2 142 305 грн 00 коп. (1 євро - 38,9510 грн), та 285 000 грн 00 коп., що в загальному гривневому еквіваленті становить 7 912 595 00 коп..
Водночас, протягом звітного року ОСОБА_1 отримав дохід у вигляді: заробітної плати з урахуванням податків на загальну суму 293 813,16 грн, за вирахуванням 19,5% податку на доходи фізичних осіб та військового збору у розмірі 57 293 грн 56 коп., складає 236 519 грн 60 коп., яку повністю витрачено, що підтверджується банківською випискою АТ «Ощадбанк»; виплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2021 N1272 у сумі 6 500,00 гривень, яку повністю витрачено, що підтверджується банківською випискою АТ «Ощадбанк». Порівняно з попередньою декларацією (перед звільненням за період 01.01.2021 - 09.03.2021), на кінець звітного періоду (31.12.2022) у суб`єкта декларування зменшилися готівкові кошти в розмірі 2 000,00 дол. США, які згідно з курсом НБУ на кінець звітного періоду становлять 73 137 грн 20 коп. (1 дол. США - 36,5686 грн), та 3 000,00 євро, які згідно з курсом НБУ на кінець звітного періоду становлять 116 853 грн 00 коп. (1 євро - 38,9510 грн), та 15 000,00 гривень, що в загальному гривневому еквіваленті становить 204 990 грн. 20 коп.. Під час перевірки встановлено, що відповідно до банківської виписки АТ «Ощадбанк» 04.02.2022 ОСОБА_1 внесено готівкові на цей кошти на цей банківський рахунок у розмірі 1 000 000 грн 00 коп. та цього ж дня ним надано поворотну фінансову допомогу ТОВ «Виробнича компанія «Січеслав картон» (код ЄДРПОУ 40190086) у розмірі 1 000 000 грн 00 коп., яка у повному розмірі повернута протягом звітного періоду та витрачена у тому ж періоді на різні товари та послуги, інше, що підтверджується банківськими виписками АТ «Ощадбанк».
Таким чином грошові активи у вигляді готівкових коштів у ОСОБА_1 на кінець звітного періоду повинні зменшитися на загальну суму 795 009,80 грн (що з розрахунку 1 000 000 грн 00 коп. - 204 990 грн 20 коп. складає 795 009 грн 80 коп.).
На підставі зазначених обставин, ОСОБА_1 не зазначив достовірних відомостей у розділі 6 Декларації у розмірі 6000 грн 00 коп., у розділі 11 Декларації у розмірі 34980 грн 70 коп., у розділі 12 Декларації у розмірі 835164 грн 77 коп., що разом складає 876145 грн 47 коп..
У зв`язку з чим, ОСОБА_1 зазначив відомості, які відрізняються від достовірних на загальну суму 876145 грн 47 коп., чим не дотримав вимоги п. 8 ч. 1 ст. 46 Закону.
Наказом Національного агентства від 23.07.2021 №449/21 «Про затвердження форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та Порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за №987/36609, затверджено Порядок заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Порядок), та Форму декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, чинного на дату подання декларації.
Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку суб?єкт декларування до початку заповнення декларації повинен підтвердити ознайомлення із цим Порядком шляхом проставлення відповідної відмітки.
Пунктом 4 розділу ІІ Порядку визначено, що після заповнення усіх необхідних розділів декларації суб`єкту декларування надається можливість перевірити повноту та достовірність зазначеної ним інформації. Перед підписанням декларації суб?єкт декларування підтверджує повноту та достовірність даних, вказаних у ній, ознайомлення з попередженням про настання відповідальності за подання недостовірних відомостей шляхом проставлення відповідної відмітки.
Згідно п. 5 розділу ІІ Порядку визначено, що суб?єкт декларування підписує декларацію шляхом накладання на неї особистого кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису відповідно до вимог законодавства.
Частиною 4 ст. 172-6 КУпАП передбачено відповідальність за подання завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
У судовому засіданні встановлено та підтверджено, що ОСОБА_1 займаючи посаду директора Департаменту обліку державного майна Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та відповідно до підпункту «В» пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», у порушення вимог п. 8 ч. 1 ст. 46 Закону, зазначив недостовірні відомості у декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Будь-яких фактичних даних, на основі яких у визначеному законом порядку можливо встановити відсутність адміністративних правопорушень, у зв`язку з яким складено протокол №403-01/7-2024 від 21.08.2024, чи встановити відсутність вини особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, або ж встановити інші обставини, які б свідчили на користь ОСОБА_1 , подано не було.
Також, суд критично відноситься до доводів захисника про те, що не задекларований причеп ПГМФ 8904, 2008 року випуску, відчужений у 2010 році, так як жодних доказів на підтвердження зазначеного факту, суду подано не було.
Крім того, доводи захисника стосовно того, що ОСОБА_1 протягом січня 2022 року отримано позики від фізичних осіб на загальну суму 850000 грн. не були підтвердженні будь-якими доказами.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що у декларації зазначаються відомості, зокрема, наявні у суб`єкта декларування або членів його сім`ї грошові активи, у тому числі готівкові кошти, кошти, розміщені на банківських рахунках або які зберігаються у банку, внески до кредитних спілок та інших небанківських фінансових установ, кошти, позичені третім особам, поворотна фінансова допомога, надана третім особам, та кошти, які не сплачені третіми особами і строк сплати яких настав відповідно до умов правочину або рішення суду, а також активи у дорогоцінних (банківських) металах.
Відповідно до пункту 9 частини 1 Закону України «Про запобігання корупції» у декларації зазначаються відомості про фінансові зобов`язання суб`єкта декларування або членів його сім`ї, у тому числі отримані кредити, позики, зобов`язання за договорами лізингу, розмір сплачених коштів у рахунок основної суми позики (кредиту) та процентів за позикою (кредитом), залишок позики (кредиту) станом на кінець звітного періоду, зобов`язання за договорами страхування та недержавного пенсійного забезпечення. Відомості щодо фінансових зобов`язань включають дані про вид зобов`язання, його розмір, валюту зобов`язання, інформацію про особу, стосовно якої виникли такі зобов`язання, відповідно до пункту 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та дату виникнення зобов`язання. Такі відомості зазначаються лише у разі, якщо розмір зобов`язання перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року.
Згідно з пунктом 10 частини 1 Закону України «Про запобігання корупції» видатки, а також будь-які інші правочини, вчинені у звітному періоді, на підставі яких у суб`єкта декларування виникає або припиняється право власності, володіння чи користування, у тому числі спільної власності, на нерухоме або рухоме майно, нематеріальні та інші активи, а також виникають фінансові зобов`язання, які зазначені у пунктах 2-9 частини першої цієї статті. Такі відомості зазначаються у разі, якщо розмір відповідного видатку перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року; до таких відомостей включаються дані про вид правочину, його предмет.
Таким чином, у декларації ОСОБА_1 відсутня інформація про отримання позики у сумі 850000 грн, а тому, доводи сторони захисту не спростовують висновки викладені у протоколі про адміністративне правопорушення.
Крім того, суд вважає дані доводи неспроможними, оскільки як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_1 достеменно відомо про його обов`язок внесення до декларації достовірних відомостей, однак, цього обов`язку останнім дотримано не було.
Суд дослідивши матеріали справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, дійшов висновку про наявність у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 172-6 КУпАП.
Водночас, суд не погоджується з доводами сторони захисту про сплив строків притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, оскільки довідка НАЗК від 28.06.2024 N214/24 повна перевірка щорічної декларації за 2022 рік проведена у період з 18.03.2024 по 28.06.2024.
Разом із тим, відповідно до вимог ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтею 51 та статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення, що спростовує доводи сторони захисту.
Таким чином, посилання захисника на частину 1 ст. 38 КУпАП як на підставу спливу строків притягнення особи до адміністративної відповідальності, не відповідає діючим приписам чинного законодавства України, у зв`язку з чим, суд не приймає до уваги дані доводи.
Датою вчинення адміністративного правопорушення, суд вважає дату подання ОСОБА_1 щорічної декларації за 2022 рік, а саме 12.12.2023.
Датою виявлення адміністративного правопорушення є дата завершення повної перевірки декларації ОСОБА_1 та складення за результатом цього протоколу про адміністративне правопорушення, а саме 21.08.2024.
З огляду на вказане, строки, передбачені статтею 38 КУпАП, на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення не закінчилися.
Відповідно до ст. 34 КУпАП обставин, що пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення, судом не встановлено.
Відповідно до ст. 35 КУпАП обставин, що обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, судом не встановлено.
Відповідно до ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40-1, 172-6, 247, 283-285 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 172-6 КУпАП та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1000 (однієї тисячі) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 (сімнадцять тисяч) грн 00 коп.
Штраф необхідно сплатити за наступними реквізитами: Назва отримувача коштів: ГУК у м. Києві/Соломян.р-н/21081100; Код отримувача (код ЄДРПОУ): 37993783; Номер рахунку (IBAN): UA278999980313090106000026010; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); Код класифікації доходів бюджету: 21081100; Призначення платежу: адміністративний штраф.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 (шістдесят) коп., копійок, який необхідно сплатити в дохід держави за наступними реквізитами: Отримувач коштів ГУК у м. Києві / м. Київ / 22030106 , Код отримувача (код за ЄДРПОУ 37993783, Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувач UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету 22030106; Призначення платежу: 101, Судовий збір.
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через 15-ть днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніше як через 15-ть днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Штраф, накладений за вчинення адміністративного правопорушення, вноситься порушником в установу банку України.
У разі несплати правопорушником штрафу у вищевказаний строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в поряду, встановленому законом.
У порядку примусового виконання постановив про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу зазначений у постанові про стягнення штрафу.
Постанова по справі про адміністративні правопорушення може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом 10-ти днів з дня її винесення.
Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці.
Суддя О.М. МОЗОЛЕВСЬКА
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2024 |
Оприлюднено | 25.10.2024 |
Номер документу | 122530516 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Мозолевська О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні