Ухвала
від 16.10.2024 по справі 947/27016/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/27016/24

Провадження № 1-кс/947/12293/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16.10.2024 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні №12024160000000445 від 10.04.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

І. ВИКЛАД ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН ДАНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ:

Згідно поданого стороною обвинувачення клопотання вбачається, що наразі слідчим управлінням Головного управління Національної поліції Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024160000000445 від 10.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Спеціалізованою екологічною прокуратурою (на правах відділу)

Одеської обласної прокуратури здійснюється нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні.

Досудовим розслідуванням встановлено, що в листопаді 2021 року проведено процедуру відкритих торгів UA-2021-11-16-000744-b з очікуваною вартістю 38480668,00 грн на закупівлю зокрема Лоту №1 «Послуга з поточного ремонту портального крана «Альбатрос» інв. №36». За результатами проведення процедури відкритих торгів укладено договір між ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» та ТОВ «Транс-Сервіс-КТТ» на проведення поточного ремонту портального крана «Альбатрос», в результаті якого в акти приймання виконаних робіт включено запчастини (підшипники), вартість яких перевищує ринкову вартість, що свідчить про завищення вартості виконаних робіт на суму 618100,00 грн. Також встановлено, що впродовж 2022 року здійснювались закупівлі за непрозорими. Так укладено договори №55-Р від 25.04.2022, №88-Р від 23.05.2022, №60-Р від 28.04.2022 між ТОВ «Транс-Сервіс-КТТ» та ДП «ІМТП» на постачання 2 тракторів марки «MasseyFergusonMF 8737S» та 1 екскаватор-навантажувач марки «Cukurova 888», а також укладено договір №139-Р між ТОВ «Компанія НТТ» та ДП «ІМТП» на поставку автонавантажувачів ТСМ у кількості 2 одиниць. Крім того встановлено, що між ДП «ІМТП» та ТОВ «Порт і Флот» укладено договір №16-Р від 23.01.2023 на закупівлю дизель-генераторів.

Зокрема, встановлено, що в листопаді 2021 року було проведено процедуру відкритих торгів UA-2021-11-16-000744-b з очікуваною вартістю 38480 668,00 грн Лот №1 «Послуга з поточного ремонту портального крана «Альбатрос» інв. № 36»; Лот №2 «Послуга з поточного ремонту портального крана «Сокіл» інв. № 65»; Лот №3 «Послуга з поточного ремонту портального крана «Сокіл» інв. № 70»; Лот №4 «Послуга з поточного ремонту портального крана «Кондор» інв. № 40».

За результатами проведення процедури відкритих торгів укладено договір від 20.01.2022 №7 між ДП «ІМТП» та ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, на надання послуги з поточного ремонту портального крана «Альбатрос» інв. № 36 на загальну суму з ПДВ 8 490 000,00 грн.

Проведеним аудитом встановлено неналежне обґрунтування ДП «ІМТП» очікуваної вартості закупівлі послуг ремонту портального крану «Альбатрос» інв. № 36, в частині непровеления належного моніторингу цін на змінно-запасні частини, які використовувались під час ремонту та включені до кошторису твердої Договірної ціни вартості послуг, Підприємством допущено включення виконавцем робіт ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ» в акти приймання виконаних робіт запчастин (підшипників), вартість яких перевищує ринкову вартість, що свідчить про завищення вартості виконаних робіт на вказану суму та неефективне використання коштів розрахунково на загальну суму 618100,00грн.

Також аудитом встановлено, що впродовж 2022 року здійснювались закупівлі за непрозорими процедурами за якими було придбано:

Відповідно до договору від 25.04.2022 №55-Р ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, поставлено до ДП «ІМТП» трактор колісний «MasseyFerguson MF 8737S» вартістю 9 984000,00 грн з ПДВ, за який Портом платіжним дорученням від 26.04.2022 №1314 на рахунок ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ", код ЄДРПОУ 34379765, сплачено вказану суму.

Також встановлено, що згідно договору від 23.05.2022 №88-Р ТОВ«ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, поставлено ДП «ІМТП» трактор колісний «MasseyFerguson MF 8737S» вартістю 10560000,00 грн з ПДВ, за який сплачено вказану суму згідно платіжного доручення №1701 від 26.05.2022 на суму 5280000,00 грн, від 07.06.2022 №1865 4224000,00 грн, від 22.06.2022 №2076 1056000,00 грн, на рахунок ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765.

За вказаною закупівлею встановлено аудитом завищення вартості придбаних двох тракторів «MasseyFerguson MF 8737S» у розмірі 111400,00 євро або 4002400,00 грн.

Відповідно до договору від 28.04.2022 №60-Р ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, поставлено ДП «ІМТП» екскаватор-навантажувач «Cukurova 888» вартістю 5 400000,00 грн з ПДВ, за який Портом було сплачено вказану суму відповідно до платіжних доручень від 06.05.2022 №1449 на суму 2 700 000,00 грн, від 21.06.2022 №2059 - 2 160 000,00 грн, від 08.08.2022 №2572 - 540 000,00 гри на рахунок ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ».

Так, вартість екскаватор-навантажувача «Cukurova 888» придбаного за договором поставки від 28.04.2022 №60-P, завищена щонайменше на 51900,00 євро або 1 769 000,20 грн.

Виходячи з вищезазначеного посадові особи ДП «ІМТП» вступивши в злочинну змову з представниками приватних структур ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ", код ЄДРПОУ 34379765, на умовах повернення частини від прибутку службовим особам державного підприємства, умисно зависили вартість товару, чим спричинили істотну шкоду державному підприємству.

Також в ході подальшого аналізу аудиторського звіту №14-2-03/03-2023 від 14.11.2023 за результатами здійснення планового внутрішнього аудиту діяльності ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» з окремих питань (на окремих етапах) за період з 01.01.2022 по 31.03.2023, встановлено, що відповідно до договору від 23.06.2022 №139-Р ТОВ «Компанія НТТ» поставлено до ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» автонавантажувачі ТСМ у кількості 2 одиниці загальною вартістю 7600000,00грн з ПДВ, за які було сплачено вказану суму згідно з платіжними дорученнями від 01.07.2022 №44 на суму 2 280 000,00 грн та від 29.07.2022 №2500 - 5 320 000,00 грн на рахунок ТОВ «Компанія НТТ», відкритий в АТ КБ«ПриватБанк».

Відповідно до аудиторського звіту №14-2-03/03-2023 встановлено, що вартість автонавантажувачів ТСМ, придбаних за договором поставки від 23.06.2022 №139-Р, завищена щонайменше на 63500,00 доларів США або 2259998,40грн.

Відповідно до договору від 06.04.2022 №30-Р ТОВ «Петромарт ЛТД» 15.04.2022 поставлено дизельне паливо обсягом 23,16 тонн (27 250 літрів) на суму 1 155 683,90 грн з ПДВ (Портом оплачено згідно платіжних доручень від 06.04.2022 №23 - 1 122 750,00 грн, 18.04.2022 №1240 - 32 934,00 грн) по ціні 42,41 грн за літр. Водночас згідно даних сайту Мінфін (https://minfin.com.ua/) середня ціна дизельного палива в Одеській області станом на 15.04.2022 складала 38,36 грн/л, різниця становила 4,05 грн/л або 110400,00 грн за весь поставлений обсяг 23,16 тонн (27 250 літрів).

Аналогічно за трьома іншими договорами укладеними з ТОВ «Петромарт ЛТД»:

- договір №65-Р від 03.05.2022 поставлено 05.05.2022 дизельне паливо 24,04 тонн (28 282 літрів) на суму 1 516 923,90 грн з ПДВ по ціні 53,64 грн/л при середній ціні в Одеській області 41,74 грн/л станом на 05.05.2022 різниця складала 11,9 грн/л або 336600,00 грн за весь поставлений обсяг 24,04 тонн (28 282 літрів);

- договір №86-Р від 19.05.2022 поставлено 23.05.2022 дизельне паливо 24,16 тони (28 423 літри) на суму 1 954 544,09 грн з ПДВ по ціні 68,76 грн/л при середній ціні 56,5 грн/л станом на 23.05.2022 різниця складала 12,26 грн/л або 348500,00 грн за весь поставлений обсяг 24,16 тони (28 423 літри);

- договір № 89-Р від 23.05.2022 поставлено 30.05.2022 дизельне паливо 24,18 тонн (28 450 літрів) на суму 1 956 162,10 грн з ПДВ по ціні 68,75 грн/л при середній ціні в Одеській області 56,9 грн/л станом на 30.05.2022 різниця складала 11,85 грн/л або 337100,00 грн за весь поставлений обсяг 24,18 тонн (28 450 літрів).

Враховуючи викладене, завищення вартості придбання 95,54 тонн дизельного палива у ТОВ «Петромарт ЛТД», за вказаними чотирма договорами, склало 1132600,00 грн.

Крім того встановлено, що ДП «ІМТП» 23.12.2022 оголошено про відкриті торги з особливостями на суму 29364792,91 грн із закупівлі товарів «Дизель-генератори» за ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки (ідентифікаційний номер закупівлі НОМЕР_1 ).

За результатами закупівлі 23.01.2023 Замовником укладено договір №16-Р з ТОВ «Порт і Флот» на суму 28662000,00 грн без ПДВ.

У подальшому, 31.03.2023 між ДП «ІМТП» та ТОВ «Порт і Флот» укладено додаткову угоду №1 до Договору №16-Р від 23.01.2023, якою без обґрунтування та без визначення конкретного підпункту п.11.1 продовжено строки виконання договору до 31.07.2023, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов`язань до їх повного виконання.

Надалі, між ДП «ІМТП» та ТОВ «Порт і Флот» укладено додаткову угоду №2 від 22.05.2023 до Договору №16-Р від 23.01.2023, якою збільшено суму договору до 34154772,40 грн, сума завищення вартості встановлюється.

Так, співробітниками УСР в Одеській області ДСР НП України в ході виконання доручення слідчого, проведеними оперативними заходами встановлено, що ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, зареєстроване за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 18, але за вказаною адресою підприємство не знаходиться, фактично здійснює свою діяльність у приміщенні за адерсою: м. Одеса, вул. Відрадна, 2.Окрім цього встановлено, що ДП«Ізмаїльський морський торговельний порт» розташоване за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 7.

Також в ході огляду електронної системи публічних закупівельProzorro, встановлено, що між ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» та ТОВ«КранТехЕлектро», код ЄДРПОУ 44233971, укладено договір від 26.08.2022 року №167-Р на поставку Автонавантажувача Hyster H16XD6 на суму 11 963 640,00 гривень з ПДВ, (UA-2022-08-10-003663-a). В ході аналізу мережі інтернет встановлено, що ціна вказаного автонавантажувача складає приблизно 8500000 9500000 гривень з ПДВ, шо може свідчити про здійснення закупівлі по завищеній ціні.

В подальшому встановлено, що між ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» та ТОВ «ЕкспортТрейдГруп», код ЄДРПОУ 44231466, укладено договір від 03.04.2023 року №57-Р на поставку залізобетонних плит у кількості 1400 штук, на загальну суму 33 171 600,00 гривень з ПДВ, (UA-2023-03-10-010313-a). В ході аналізу мережі інтернет встановлено, що ціна вказаної плити складає приблизно 20160,00 гривень з ПДВ, шо може свідчити про здійснення закупівлі по завищеній ціні.

Встановлено, щоміжДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» та ТОВ «КранТехЕлектро», код ЄДРПОУ 44233971, укладено договір від 23.11.2023 року №220-Р на поставку суднових дизель-генераторів на суму 9906104,40 гривень з ПДВ, (UA-2023-10-27-008832-a). Окрім цього встановлено, що ТОВ «КранТехЕлектро»? на адресу ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», здійснило поставку дизель-генераторів за технічними характеристиками менше ніж було вказано в тендерній документації та договорі, про що свідчить додаткова угода від 14.08.2024, із вказанням нового розрахунку вартості послуг про розробку технічної документації па заміну дизель-генераторів з урахуванням технічних характеристик судна па нові відповідно до наведених у договорі технічних характеристик.

Встановлено, що вищевказані договори від ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» підписував ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . Проживає за адресою: АДРЕСА_1 .

Головним бухгалтером ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», на момент укладення договорів була ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Проживає за адресою: АДРЕСА_2 .

Президентом ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, є ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Проживає за адресою: АДРЕСА_3 .

Віце-президентом ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, є ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 . Проживає за адресою: АДРЕСА_4 .

Генеральним директором ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, на момент укладення договорів та на теперішній час є ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_5 . Проживає за адресою: АДРЕСА_5 .

Директором ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, на момент укладення договорів та на теперішній час є ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_6 . Проживає за адресою: АДРЕСА_6 .

Головним бухгалтером ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», код ЄДРПОУ 34379765, на теперішній час є ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_7 . Проживає за адресою: АДРЕСА_7 .

03.09.2024 в ході проведення обшуку в усіх будівлях, спорудах та інших об`єктів нерухомості за місцем знаходження ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 7, було виявлено та вилучено майно, перелік якого викладений у письмовому клопотанні слідчого.

04.09.2024 на підставі постанови слідого вищевказне майно визнано речовими доказами в рамках даного кримінального провадження.

ІІ. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОДАНОГО КЛОПОТАННЯ:

Сторона обвинувачення зазначає, що наразі наявні достатні підстави вважати, що в вилучене майно має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та їх арешт потрібен для позбавлення власників/володільців можливості знищити, перетворити або здійснити інші дії направленні на унеможливлення проведення об`єктивного розслідування.

У зв`язку з цим, є виправдана необхідність у застосуванні такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна щодо вилучених речей.

Крім того, є необхідність у вивченні та дослідженні зазначених документів на яких збереглися сліди, відомості про вчинене кримінальне правопорушення

З урахуванням викладеного у своїй сукупності, сторона обвинувачення просить дане клопотання задовольнити та накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.

ІІІ. ПОЗИЦІЯ УЧАСНИКІВ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ:

Прокурор та слідчий в судове засідання не з`явилися, проте від слідчого ОСОБА_12 до суду надійшла заява про розгляд вказаного клопотання без її участі, в якій вона вказала, що клопотання підтримує у повному обсязі та просить задовольнити.

Представник ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» ОСОБА_13 в судове засідання не з`явився, будучи належним чином повідомленим про час та дату розгляду клопотання слідчого.

IV. ВИСНОВКИ СЛІДЧОГО СУДДІ:

Дослідивши подане клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя приходить до наступних зроблених висновків, а також звертає увагу на наступні правові підстави для прийнятого рішення.

(1). Нормативно-правова основа при вирішенні даного клопотання:

Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням (ч. 3 ст. 132 КПК України).

Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи. Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. ч. 1, 2 ст.170КПКУкраїни).

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).

Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ст. 98 КПК України).

(2). Правова підстава та мета арешту майна:

Слідчий суддя враховує, що досудове розслідування в рамках такого кримінального провадження здійснюється за фактом можливого вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Згідно фактичнихобставин такогокримінального провадження,наразі усторони обвинуваченнянаявні підставивважати,що вилученів усіхбудівлях,спорудах таінших об`єктівнерухомості замісцем знаходженняДП «Ізмаїльськийморський торговельнийпорт» заадресою:Одеська область,м.Ізмаїл,вул.Портова,7,документи ймовірномістять насобі інформаціющодо кримінально-протиправноїдіяльності за обставинами даного кримінального провадження.

Слідчий суддя також зазначає, що слідчим ОСОБА_3 10.10.2024 у судовому засіданні було долучено копії постанов про призначення товарознавчих експертиз в рамках даного кримінального провадження, копію протоколу огляду від 23.09.2024, копію протоколу про результати зняття інформації з електронних комунікаційних мереж з мобільного зв`язку від 24.07.2024, а також копії клопотань експертів. Зі вказаним документами представник ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» був ознайомлений, що підтверджується долученою до клопотання розпискою.

Таким чином,з урахуваннямспецифіки кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.4ст.191КК України,обставин йогоймовірного вчиненнята майна,яке буловилучено вході обшуку,слідчий суддязазначає,що вподальшому стороноюобвинувачення ймовірнобуде вирішуватисяпитання пропроведення відповіднихекспертних досліджень, результати проведення яких можуть стати підставою для прийняття відповідних процесуальних рішень у кримінальному провадженні, оскільки можуть підтвердити робочу наразі версію сторони обвинувачення.

Беручи до уваги, що згідно доводів сторони обвинувачення, необхідність в накладенні арешту на вилучене майно пояснюється подальшою потребою детальному дослідженні вилучених документів, слідчий суддя вважає, що таке майно може містити відомості на підтвердження факту вчинення розслідуваного у кримінальному провадженні кримінального правопорушення, а відтак такі документи за цим критерієм відносяться до категорії речових доказів.

З урахуванням наведеного, слідчий суддя зазначає, що підставою для арешту майна є відповідність вилученого майна до категорії речових доказів (абзац 1 ч. 1 ст. 170 КПК України), при цьому метою арешту майна є необхідність забезпечення збереження речових доказів (п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України).

(3). Завдання, необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України:

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Як вбачається з підстав та мети застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, вилучене майно відповідає критеріям речових доказів, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.

Відтак, оскільки майно є речовими доказами в рамках кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що існує ризик його можливого зміни або знищення, в цілях подальшого ймовірного уникнення передбаченої законом відповідальності за ймовірно вчинені дії, у випадку підтвердження їх факту у встановленому законом порядку.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

У зв`язку з викладеним, з метою забезпечення досягнення завдань кримінального провадження наявна необхідність в накладенні арешту на вилучене майно, з встановленням заборони розпорядження та користування такого майна, з огляду на встановлені вище ризики.

(4). Розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження:

Відповідно до практики Європейського суду, для того, щоб втручання в право власності вважалося допустимим, воно повинно служити не лише законній меті в інтересах суспільства, а повинна бути розумна співмірність між використовуваними інструментами і тією метою, на котру спрямований будь-який захід, що позбавляє особу власності. Розумна рівновага має зберігатися між загальними інтересами суспільства та вимогами дотримання основних прав особи (рішення у справі "АГОСІ" проти Сполученого Королівства" (AGOSI v. TheUnitedKingdom від 24 жовтня 1986 року, серія А, № 108, п. 52). Іншими словами, заходи щодо обмеження права власності мають бути пропорційними щодо мети їх застосування.

Слідчим суддею встановлено, що за обставинами даного кримінального провадження втручання у право власності зацікавлених осіб пов`язано із здійсненням кримінального провадження, необхідністю забезпечити збереження речових доказів, а отже, обмеження не є свавільним та відповідає вимогам законності. При цьому дотримано справедливий баланс між вимогами загального суспільного інтересу (у вигляді досягнення завдань кримінального провадження) та вимогами захисту права власності окремих осіб, адже досягнення мети збереження речового доказу неможливо досягти в інший спосіб, ніж арешт майна.

Додатково, слідчий суддя акцентує увагу, що у випадку, якщо в рамках даного кримінального провадження буде спростовано відповідність зазначеного майна категорії речових доказів, а також у випадку забезпечення проведення відповідних експертних досліджень, зацікавлені особи в порядку ст. 174 КПК України мають процесуальне право на звернення до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 132, 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні №12024160000000445 від 10.04.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.

Накласти арешт із забороною користування та розпорядження на майно, вилучене 03.09.2024 в ході проведення обшуку в усіх будівлях, спорудах та інших об`єктів нерухомості за місцем знаходження ДП«Ізмаїльський морський торговельний порт» за адресою: Одеська область, м.Ізмаїл, вул. Портова, 7, а саме на:

-Копія наказу №451 від 13.06.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу №123-ос від 13.06.2023 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №208-ос від 25.09.2023 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №301-ос від 18.08.2017 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №189-ос від 31.08.2023 на 1 арк.;

-Копію виписки з наказу №243-ос від 08.11.2023 на 1 арк.;

-Копію виписки з наказу №438-ос від 28.11.2017 на 1 арк.;

-Копію виписки з наказу №128-ос від 19.06.2023 на 1 арк.;

-Копія посадової інструкції начальника юридичного відділу затверджену директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 19.03.2018 на 13 арк.;

-Копія посадової інструкції начальника служби матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування затверджену директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 18.05.2018 на 15 арк.;

-Копія посадової інструкції головного інженера затверджену директором ДП«ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 16.06.2014 на 18 арк.;

-Копія виписки з наказу №143-ос від 10.07.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу №180-О від 18.09.2012 на 1 арк.;

-Копія наказу №105-О від 12.06.2013 на 1 арк.;

-Копія наказу №48-ОС від 28.07.2022 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №111-ос від 17.06.2013 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №148-ос від 17.07.2023 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №73 від 12.11.2002 на 1 арк.;

-Копія виписки з наказу №174-ос від 18.08.2023 на 1 арк.;

-Копія посадової інструкції заступника головного бухгалтера бухгалтерії затверджену директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 13.05.2014 на 16 арк.;

-Копія посадової інструкції головного бухгалтера затверджену директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 13.05.2014 на 15 арк.;

-Копія положення про договірний відділ затвердженого директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 07.08.2019 на 13 арк.;

-Копія положення про службу матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування затвердженого директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 18.05.2018 на 13 арк.;

-Копія положення про юридичний відділ затвердженого директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 12.03.2018 на 13 арк.;

-Копія посадової інструкції заступника директора з правових питань затвердженої директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 25.01.2019 на 15 арк.;

-Копія контракту №5-ІІІ з директором ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 28.07.2017 з додатком на 20 арк.;

-Копія додаткової угоди до контракту від 28.07.2017 №5-ІІІ з директором ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», що є у державній власності від 23.04.2018 на 2 арк.;

-Копія додаткової угоди до контракту від 28.07.2017 №5-ІІІ з директором ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 06.05.2019 на 1 арк.;

-Копія додаткової угоди №1 до контракту від 28.07.2017 №5-ІІІ з директором ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 08.07.2021 на 1 арк.;

-Копія контракту №ІІ-7/0/2022 з директором ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» від 28.07.2022 на 15 арк.;

-Копія посадової інструкції начальника договірного відділу затвердженої директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 07.08.2019 на 13 арк.;

-Копія посадової інструкції заступника директора з експлуатації затверджену начальником ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 04.11.2022 на 11 арк.;

-Копія посадової інструкції заступника директора з безпеки затверджену директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 13.07.2020 на 18 арк.;

-Копія статуту ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» (нова редакція) на 16 арк.;

-Копія Положення про уповноважену особу ДП «ІЗМТП», затвердженого Наказом ДП «ІЗМ МТП» від 31.01.2022 №60/1 на 15 арк.;

-Копія Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2022-08-10-003663-a на 2 арк.;

-Копія Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, замовник ДП «ІЗМТП» за закупівлею автонавантажувача в/п 16 т на 3 арк.;

-Копія пропозиції (Додаток №1) на 1 арк.;

-Копія проекту договору поставки №б/н, без дати на 6 арк.;

-Копія проекту специфікації, як додатку №1 до Договору на 1 арк.;

-Копія протоколу уповноваженої особи ДП «ІМТП» від 24.08.2022 на 1 арк.;

-Копія рапорту ДП «ІЗМ МТП» СМТЗтаАГО, вих. №22/821-22 від 28.07.2022 на 1 арк.;

-Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо перегляду та внесення змін до річного плану закупівель від 03.08.2022 на 2 арк.;

-Роздруківка із сайту Прозорро щодо публічної закупівлі автонавантажувача в/п 16т на 2 арк.;

-Копія Комерційної пропозиції ТОВ «КранТехЕлектро», вих. № 349 від 27.07.2022 на 3 арк.;

-Копія комерційної пропозиції МП «Мир», №0701.1/22 від 27.07.2022 на 2 арк.;

-Копія рапорту за вих. №22/826-22 від 28.07.2022 на 1 арк.;

-Копія протоколу уповноваженої особи ДП «ІМТП» від 11.08.2022 на 2 арк.;

-Копія протоколу уповноваженої особи ДП «ІМТП» від 11.08.2022 на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №405/1 від 22.05.2024 «Про призначення Уповноважених осіб, відповідальних за здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану ДП «ІЗМ МТП» на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №185/1 від 06.03.2024 «Про призначення уповноважених осіб, відповідальних за здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану ДП «ІЗМ МТП» на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №1022 від 14.11.2023 «Про внесення змін до наказу від 01.11.2023 №979 «Про призначення Уповноважених осіб, відповідальних за здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану ДП «ІЗМ МТП» на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №979 від 01.11.2023 на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №875 від 19.10.2023 на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №756 від 14.09.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №738 від 07.09.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №722/1 від 01.09.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №606 від 31.07.2023 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №968 від 12.12.2022 на 2 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №868 від 07.11.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №528 від 15.07.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №517 від 12.07.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №292 від 02.05.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №192 від 01.04.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №128/1 від 01.03.2022 на 1 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» №56 від 28.01.2022 на 1 арк.;

-Копія положення про відділ економічної безпеки затвердженого директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 31.05.2016 на 20 арк.;

-Копія посадової інструкції начальника відділу економічної безпеки затвердженого директором ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_5 від 11.03.2014 на 21 арк.;

-Копія положення про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» затвердженого наказом ДП «ІЗМ МТП» від 25.11.2016 №976 на 87 арк.;

-Копія порядку здійснення публічних закупівель ДП «ІЗМ МТП» на період дії воєнного стану затвердженого наказом ДП «ІЗМ МТП» від 15.11.2022 №903 на 32 арк.;

-Копія розпорядження №23 від 12.07.2022 на 6 арк.;

-Копія наказу №517 від 12.07.2022 на 1 арк.;

-Копія розпорядження №13 від 19.04.2022 на 1 арк.;

-Копія розпорядження №10 від 23.03.2022 на 2 арк.;

-Копія положення про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» затвердженого наказом ДП «ІЗМ МТП» від 25.11.2016 №976 на 123 арк.;

-Копія прибуткового ордеру № 3112 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №20 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №20 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №3113 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №21 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №21 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №3114 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №22 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №22 від 04.05.2023 на 1 арк.;

-Копія прибуткової ордер №3116 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №23 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №23 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру 3117 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №24 від -5.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №24 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №3118 віж 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної № 25 від 05.05.2023 на 1 арк.;

-Копія ТТН №25 від 05.05.2023;

-Копія прибуткового ордеру 743 від 22.05.2024 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №37 від 01.05.2024 на 1 арк.;

-Копія ТТН №37К від 01.05.2024 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №205 від 15.04.2022 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №204 від 15.04.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №269 від 15.04.2022 на 1 арк.;

-Копія сертифікату відповідності №DIN 00256-22 на 1 арк.;

-Копія паспорту якості №244 від 21.02.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН №ПМ000000269 від 15.04.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №263 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія сертифікату відповідності DIN 00256-22 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №268 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №378 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-ТТН №ПМ000000378 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №270 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН № ПМ000000310 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія паспорту якості №244 від 21.02.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №269 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №378 від 30.05.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН ПМ000000310 віл 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №262 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №347 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-ТТН ПМ000000347 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія сертифікату відповідностіDIN 00256-22 на 1 арк.;

-Копія паспорту якості №244 від 21.02.2022 на 1 арк.;

-Копія аналітичного висновку (англійською мовою) №20581/22 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №251 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №310 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН ПМ000000310 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія сертифікату відповідностіDIN 00256-22 на 1 арк.;

-Копія паспорту якості №244 від 21.02.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер № 252 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №310 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-ТТН №ПМ000000310 від 05.05.2022 на 1 арк.;

-Копія сертифікату відповідностіDIN 00256-22 на 1 арк.;

-Копія паспорту якості №244 від 21.02.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №347 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН ПМ000000347 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №1271 від 26.07.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №KN-000300 від 19.07.2022 на 1 арк.;

-Міжнародна ТТН №6826;

-Платіжне доручення №44 від 01.07.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2500 віл 29.07.2022 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №1719 від 19.02.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №92 від 19.09.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН №92 від 19.09.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер № 1437 від 02.08.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №186 від 02.08.2022 на 1 арк.;

-ТТН №265 від 02.08.2022 на 1 арк.;

-Платіжні інструкція №1449 від 06.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжні інструкція №2059 від 21.06.2022 на 1 арк.;

-Платіжні інструкція №2572 від 08.08.2022 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №816 від 17.06.2022 на 1 арк.;

-Видаткова накладна № 157 від 17.06.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН №1210228 від 16.06.2022 на 1 арк.;

-Копія платіжної інструкції №1701 від 26.05.2022 на 1 арк.;

-Копія платіжної інструкції №1865 від 07.06.2022 на 1 арк.;

-Копія платіжної інструкції №2076 від 22.06.2022 на 1 арк.;

-Копія прибуткового ордеру №502 від 29.04.2022 на 1 арк.;

-Копія видаткової накладної №132 від 29.04.2022 на 1 арк.;

-Копія ТТН №1210215 від 28.04.2022 на 1 арк.;

-Копія платіжної інструкції №1314 від 26.04.2022 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на 1 арк.;

-Акт №204 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 37 арк.;

-Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту КБ-2в на 1 арк.;

-Підсумкова відомість ресурсів відносно крану «Альбатрос» №36 на 7 арк.;

-Прибутковий ордер №2918 від 18.04.2023 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №5 від 17.04.2023 на 1 арк.;

-ТТН №5 від 17.04.2023 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №3204 від 22.05.2023 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №9 від 22.05.2023 на 1 арк.;

-ТТН №9 від 22.05.2023 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №3324 від 08.06.2023 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №12 від 07.06.2023 на 1 арк.;

-ТТН №Р12 від 07.06.2023 на 1 арк.;

-Прибутковий ордер №3666 від 07.07.2023 на 1 арк.;

-Видаткова накладна №14 від 01.07.2023 на 1 арк.;

-ТТН №Р14 від 01.07.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1665 від 24.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1766 від 31.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1478 від 28.04.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1836 від 25.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №172 від 08.06.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №76 від 28.07.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2265 від 18.09.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2293 від 26.09.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №3073 від 26.09.2022 на 1 арк.;

-Платіжне доручення №44 від 01.07.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2500 від 29.07.2022 на 1 арк.;

-Платіжне доручення №23 від 06.04.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1240 від 18.04.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1390 від 04.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1428 від 06.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1598 від 20.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1692 від 26.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжне доручення №56 від 12.09.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1314 від 26.04.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1701 від 26.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1865 від 07.06.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2076 від 22.06.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1449 від 06.05.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2059 від 21.06.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2572 від 08.08.2022 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1761 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1760 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1763 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1769 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1768 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1767 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1766 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №1765 від 19.05.2023 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2311 від 07.08.2024 на 1 арк.;

-Платіжна інструкція №2323 від 08.08.2024 на 1 арк.;

-Копія ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду ОСОБА_14 від 18.07.2024 на 4 арк.; Податкова накладна №17042023 на 1 арк.;

-Податкова накладна №22052023 на 1 арк.;

-Податкова накладна №07062023 на 1 арк.;

-Податкова накладна №01072023 на 1 арк.;

-Податкова накладна №02082023 на 1 арк.;

-Податкова накладна №08082023 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 19092022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №01072022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №19072022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №06042022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 15042022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №04052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 05052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 20052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №23052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №29082022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №10062022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 26042022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 26052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №07062022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №17062022 на 1 арк.;

-Податкова накладна № 06052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №21062022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №02082022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №05052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна №05052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна № 05052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна № 04052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна №04052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна №04052023 на 2 арк.;

-Податкова накладна №01052024 на 2 арк.;

-Податкова накладна №20052022 на 1 арк.;

-Податкова накладна №30052022 на 1 арк.;

-Протокол обшуку від 15.08.2024 на 11 арк., опис речей і документів, які були вилучені на підставі ухвали слідчого судді, суду від 22.11.2023 на 2 арк., супровідний лист №23.13-03.2/13745-23 від 01.11.2023 на 1 арк., ухвала слідчого судді Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_15 від 30.10.2023 за справою №947/34238/23 на 2 арк., ухвалу слідчого судді Вищого антикорупційного суду ОСОБА_16 від 31.07.2024 за справою №991/6516/24 на 9 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131318 на 11 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFR 175 з серійним номером 39R0175131311 на 9 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 220 з серійним номером 39G0220131312 на 10 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFN 22 з серійним номером 39N0022131307 на 10 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 660 з серійним номером 39G0660131314 на 10 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131317 на 12 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFR 175 з серійним номером 39R0175131310 на 9 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131322 на 11 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131321 на 11 арк.;

-Сертифікат №2023-РТС-3449 на 3 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131315 на 10 арк.;

-технічний паспорт на дизель-генератор моделі FULLFG 1125 з серійним номером 39G1125131316 на 10 арк.

-копія листа ТОВ «КранТехЕлектро» за вих. №348 від 15.07.2024 на 1 арк.;

-копія рахунку на оплату №40 від 01.05.2024 на 1 арк.;

-копія рахунку на оплату №66 від 11.07.2024 на 2 арк.;

-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №7 від 11.07.2024 на 2 арк.;

-копія видаткової накладної №37 від 01.05.2024 на 1 арк.;

-копія листа ТОВ «КранТехЕлектро» за вих. №349 від 19.07.2024 на 1 арк.;

-рапорт №ІХ/105-24 від 18.07.2024 на 1 арк.;

-копія листа ТОВ «КранТехЕлектро» за вих. №348 від 15.07.2024 на 1 арк.;

-копія рахунку на оплату №40 від 01.05.2024 на 1 арк.;

-копія рахунку на оплату №66 від 11.07.2024 на 2 арк.;

-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №7 від 11.07.2024 на 2 арк.;

-копія видаткової накладної №37 від 01.05.2024 на 1 арк.;

-Копія договору №220-Р від 22.11.2023 на 9 арк. з копією специфікації, що є додатком до вказаного договору на 4 арк., а також копією розрахунку вартості послуг на 3 арк., копію додаткової угоди №1 від 14.08.2024 до договору №220-Р від 22.11.2023 на 4 арк., копію листа за вих. №273/1 від 01.05.2024 ТОВ «КранТехЕлектро» на 2 арк., копію листа №175/07 від 29.04.2024 Регіональної ТПП Миколаївської області на 11 арк., копію листа №198 від 20.03.2024 ТОВ «КранТехЕлектро» на 1 арк., копію звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-10-27-008832-a на 2 арк., копію протоколу розгляду тендерних пропозицій за закупівлею суднові дизель-генератори від 10.11.2023 на 1 арк., копію аналізу про розгляд пропозицій електронних торгів за формою 3 на 1 арк., копію оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-10-27-008832-a на 2 арк., копію протокольного рішення уповноваженої особи ДП «ІМТП» від 27.10.2023 на 1 арк., копію тендерної документації відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори Суднові дизель-генератори затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.10.2023 на 18 арк. з додатками на 71 арк.;

-Копію договору №16-Р від 23.01.2023 на 7 арк., копію специфікації до договору №16-Р від 23.01.2023 на 4 арк., копію додаткової угоди №1 від 31.03.2023 до Договору №16-Р від 23.01.2023 на 1 арк., копію додаткової угоди № 2 від 22.05.2023 до Договору №16-Р від 23.01.2023 на 4 арк., копію додаткової угоди №3 від 31.07.2023 до Договору №16-Р від 23.01.2023 на 1 арк., копія рапорту за вих. №22/423-23 від 28.03.2023 на 1 арк., копія тендерної документації за закупівлею UA-2022-12-23-003293-aз додатками на 158 арк.;

-Копію договору поставки №167-Р від 26.08.2022 на 6 арк., копію специфікації до договору №167-Р від 26.08.2022 на 2 арк.;

-Копію договору поставки №57-Р від 03.04.2023 на 8 арк., копія специфікації до договору №57-Р від 03.04.2023 на 1 арк., копія тендерної документації до вказаного договору поставки на 72 арк.;

-Договір про надання послуг №7 від 20.01.2022 на 9 арк., додаток №2 до договору №7 від 20.01.2022 на 13 арк., договірна ціна на 2 арк., підсумкова відомість ресурсів на 17 арк., локальний кошторис на будівельні роботи №05-01-01 від 05.01.2022 на 43 арк., розрахунок №1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати на 3 арк., пояснювальна записка на 2 арк., розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №05-01-01 на 15 арк., тендерна документація за процедурою закупівлі UA-2021-11-16-000744-bна 150 арк.;

-Договір поставки №139-Р від 23.06.2022 на 6 арк., специфікація до договору №139-Р від 23.06.2022 на 1 арк.;

-Договір поставки №65-Р від 03.05.2022 на 5 арк., специфікація до договору №65-Р від 03.05.2022 на 1 арк.;

-Договір поставки №30-Р від 06.04.2022 на 6 арк. разом із специфікацією;

-Договір поставки №88-Р від 23.05.2022 на 8 арк. разом із специфікацією;

-Договір про поставку товарів №86-Р від 19.05.2022 разом із специфікацією;

-7 арк.;

-Договір поставки №89-Р від 23.05.2022 разом із специфікацією на 6 арк.;

-Договір поставки №55-Р від 25.04.2022 разом із специфікацією на 8 арк.;

-Договір поставки №60-Р від 28.04.2022 разом із специфікацією на 8 арк.;

-Рапорт за вих. №22/397-22 від 25.04.2022 на 1 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № ТС-108 від 22.04.2022 на 2 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № 70 від 25.04.2022 на 2 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі на 3 арк.;

-Копія рапорту 22102.07/250 від 20.04.2022 на 1 арк.;

-Копія технічного завдання на придбання екскаватора-навантажувача, затверджена головним інженером ОСОБА_17 20.04.2022 на 2 арк.;

-Копія техніко-економічного обґрунтування на придбання екскаватора-навантажувача, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 20.04.2022 на 1 арк.;

-Рапорт 349/06/05-22 від 20.04.2022 на 1 арк.;

-Технічне завдання на придбання екскаватора-навантажувача, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 20.04.2022 на 2 арк.;

-Копія рапорту № 22/507-22 від 17.05.2022 на 1 арк.;

-Копія технічних вимог до предмету публічної закупівлі за предметом закупівлі за ДК 021:2015 на 4 арк.;

-Копія рапорту за вих. № 29/01/08/116-22 від 11.05.2022 на 1 арк.;

-Копія технічного завдання на придбання трактора колісного, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» Вітошко І. 05.2022 на 1 арк.;

-Копія техніко-економічного обґрунтування на придбання маневрової техніки, затвердженого головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 11.05.2022 на 1 арк.;

-Копія листа вих. № 22/490-22 від 12.05.2022 на 1 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № 112 від 13.05.2022 на 3 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № ТС-113 від 12.05.2022 на 3 арк.;

-Копія листа № 01/05 від 16.05.2022 на 3 арк.;

-Копія листа № 22/490-22 від 12.05.2022 на 1 арк.;

-Рапорт № 22/379-22 від 21.04.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 на 4 арк.;

-Копія техніко-економічного обгрунтування на придбання маневрової техніки, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 14.04.2022 на 1 арк.;

-Рапорт вих. № 29/01/11/85-22 від 20.04.2022 на 1 арк.;

-Технічне завдання на придбання трактора колісного, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 20.04.2022 на 2 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № ТС-107 віл 20.04.2022 на 3 арк.;

-Копія комерційної пропозиції № 67 від 20.04.2022 на 3 арк.;

-Копія наказу директора ДП «ІМТП» № 256 від 22.04.2022 з додатками усього на 5 арк.;

-Копія листа начальника СМТЗтаАго № 22/374 від 20.04.2022 на 3 арк.;

-Копія довідки щодо відомостей про підприємство, вих. № ТС-1060/6 від 08.12.2021 на 9 арк.;

-Рапорт за вих. № 22/660-22 від 15.06.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015:4240000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання на 2 арк.;

-Рахунок-фактура № KN-000316 від 27.06.2022 на 1 арк.;

-Копія рапорту № 29/01/08/33-22 від 08.02.2022 на 1 арк.;

-Копія листа, вих. № 14/06/2022/1 від 14.06.2022 на 2 арк.;

-Копія комерційної пропозиції, вих. № 1/150622 від 15.06.2022 на 1 арк.;

-Рапорт, вих. № 22/660-22 від 15.06.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015:42410000-3 на 2 арк.;

-Копія листа № 14/06/2022/1 від 14.06.2022 на 2 арк.;

-Копі комерційної пропозиції, вих. № 1/150622 від 15.06.2022 на 2 арк.;

-Копія витягу 1426574500444 на 1 арк.;

-Копія технічного завдання на придбання автонавантажувача в/п 10 т, затверджена головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 08.06.2022 на 1 арк.;

-Копія рапорту, вих. № 29/01/08/150-22 від 08.06.2022 на 1 арк.;

-Копія листа, вих. № 22/630-22 від 09.06.2022 на 2 арк.;

-Рапорт, вих. № 22/04/08/295-22 від 06.04.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015:09130000-9 на 2 арк.;

-Лист, вх. № 1203/т/01-22 від 06.04.2022 на 1 арк.;

-Лист, вх. № 1204/т/01-22 від 06.04.2022 на 1 арк.;

-Наказ № 202 від 06.04.2022 з додатками усього на 3 арк.;

-Рапорт, вих. № 22/04/08/533-22 від 19.05.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 09130000-9 на 2 арк.;

-Лист, вх. № 2272/и/01-22 від 19.05.2022 на 1 арк.;

-Лист, вх. № 2271/и/01-22 від 19.05.2022 на 1 арк.;

-Рапорт, вих. № 22/04/08/443-22 від 03.05.2022 на 1 арк.;

-Лист, вих. № 22/04/442-22 від 03.05.2022 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 09130000-9 на 2 арк.;

-Лист, вх. №1866/и/01-22 від 03.05.2022 на 1 арк.;

-Лист, вх. №1867/и/01-22 від 03.05.2022 на 1 арк.;

-Рапорт, вих. № 22/04/08/550-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Технічне вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 09130000-9 на 2 арк.;

-Лист, вх. № 2346/и/01-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Лист, вх. № 2345/и/01-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія рапорту, вих. № 22/04/08/550-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія технічних вимог до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 09130000-9 на 2 арк.;

-Копія листа, вх. № 2346/и/01-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Копія листа, вх. № 2345/и/01-22 від 23.05.2022 на 1 арк.;

-Рапорт, вих. № 29/01/07/275-21 відщ 12.11.2021 на 1 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 50531400-0 на 4 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 50531400-0 на 4 арк.;

-Технічні вимоги до предмету публічної закупівлі за ДК 021:2015 50531400-0 (Лот № 4) на 4 арк.;

-Технічне завдання на виконання робіт з поточного ремонту механізмів і м/к портального крана «Альбатрос» інв. № 36, затверджене головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 на 13 арк.;

-Технічне завдання на виконання робіт по поточному ремонту механізмів і м/к портального крана «Сокол» інв. № 65, затверджене головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 на 11 арк.;

-Технічне завдання на виконання робіт по поточному ремонту механізмів і м/к портального крана «Сокол» інв. № 70, затверджене головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 на 7 арк.;

-Технічне завдання на виконання робіт по поточному ремонту механізмів і м/к портального крана «Сокол» інв. № 40, затверджене головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 на 4 арк.;

-Технічне завдання на виконання робіт по поточному ремонту механізмів і м/к портального крана «Сокол» інв. № 70, затверджене головним інженером ДП «ІЗМ МТП» ОСОБА_17 на 6 арк.;

-Лист, вих. № 29/01/07/217-21 від 17.09.2021 на 1 арк.;

-Лист, вих. № 29/01/07/216-21 від 17.09.2021 на 1 арк.;

-Лист, вих. № 29/01/07/218-21 від 17.09.2021 на 1 арк.;

-Копія листа, вих. № 59 від 01.10.2021 на 2 арк.;

-Копія комерційної пропозиції, вих. № 2162-10/21 від 06.10.2021 на 1 арк.;

-Копія комерційної пропозиції, вих. № 30 від 30.09.2021 на 12 арк.;

-бухгалтерську документацію щодо інформації відносно постановки на баланс матеріальних цінностей, а також копії відповідних актів та наказів на 53 арк.

Вільні зразки підписів Єрохіна:

-Лист №11/4289-21 від 30.04.2021 на 2 арк.;

-Службова записка заступника директора з безпеки, вих. №58/110-21 від 01.10.2021 на 1 арк.;

-Лист директора ПП «Фрост Ко» №598 від 15.08.2021 із резолюцією ОСОБА_5 ;

-Копія листа директора Віксон Газ» №57/09.06.2015 із резолюцією ОСОБА_5 ;

-Лист директора Департаменту управління обєктами державної власності та економічного планування ОСОБА_18 №2233/11-23 від 07.03.2023 із резолюцією ОСОБА_5 на 1 арк.;

-Копія листа генерального директора Директорату реформування морської та річкової галузі ОСОБА_19 №46/6425-21 від 08.07.2021 із резолюцією ОСОБА_5 на 1 арк.;

-Службова записка №58/31-22 від 03.02.2022 на 1 арк.;

-Службова записка №VII-50-07/50 від 26.09.2019 на 1 арк.;

-Службова записка №58/44-20 від 15.06.2020 на 1 арк.;

-Службова записка №58/34 від 22.04.2019 на 1 арк.;

-Службова записка №VII-51/160 від 30.08.2016 на 1 арк.;

-Службова записка №58/111 від 23.10.2017 на 1 арк.;

-Рапорт №05/01-09/173 від 17.04.2018 на 1 арк.;

-Рапорт №ІІ/59-21 від 02.12.2021 на 1 арк.;

-Службова записка №58/93 від 29.08.2017 на 1 арк.;

-Рапорт №58/07 від 26.01.2018 на 1 арк.;

-Службова записка №VII-51/178 від 26.10.2016 на 1 арк.

Виконання ухвалипокласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення16.10.2024
Оприлюднено28.10.2024
Номер документу122538343
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/27016/24

Ухвала від 18.12.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 16.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 26.09.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 26.09.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 25.09.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 25.09.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 25.09.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні