ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/19887/24
провадження № 1-кс/753/2912/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"15" жовтня 2024 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора Дарницької окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 12024100020003545, відомості до ЄРДР внесені 14.08.2024 за ч. 4 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до документів
ВСТАНОВИВ:
Процесуальний керівник у кримінальному провадженні № 12024100020003545 - прокурор Дарницької окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів.
У клопотанні прокурор посилається на встановлені досудовим розслідуванням обставини, зокрема на те, що кримінальне провадження розпочато на підставі відомостей, наданих Управлінням протидії кіберзлочинам в м. Києві Департаменту кіберполіції Національної поліції України.
Так, установлено, що 29.03.2021 службовими особами Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) з метою привласнення бюджетних коштів із використанням інтернет майданчику для проведення публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розмістили оголошення щодо проведення торгів із закупівлі «Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» із заздалегідь завищеною очікуваною вартістю предмету закупівлі, яка складає 172 999 447,00 гривень.
За результатами проведення аукціону, 05.05.2021 переможцем закупівлі стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 ) із ціновою пропозицією в розмірі 172 839 724,00 гривень.
21.05.2021 між СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1», від імені якого діяв директор ОСОБА_4 , у якості Замовника та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », від імені якого діяв ОСОБА_5 , у якості підрядника підписано договір №ВМ/КТС-19.05.21.1 відповідно до якого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » взяла на себе зобов`язання з поставки обладнання, а також надати послугу з його встановлення та сервісного обслуговування.
Строк виконання зобов`язання - до 31.12.2021.
Проведеним моніторингом рівня ринкових цін та подальшим аналізом цінової пропозиції, викладеної у тендерній документації на закупівлю аналогічного товару у аналогічний часовий проміжок, а саме у закупівлі: ІНФОРМАЦІЯ_2 (замовником якої виступив ІНФОРМАЦІЯ_4 ), виявлено факт розбіжності у вартості таких товарів:
1.Комутатор активного мережевого обладнання, дооснащення вузлів (15 шт.), а також комплект резервного живлення у кількості (8 шт.):
-Комутатор HPE 5130 24G SFP 4SFP + EI Switch (1 шт.). Ціна закупівлі, визначена ІНФОРМАЦІЯ_4 складає - 49 200,00 гривень.
-Блок живлення HPE X361 150W AC Power Suply (2 шт.). Ціна закупівлі - 22 491,00 гривень.
Таким чином, загальна ціна комплекту активного мережевого обладнання відповідно до ціни, за яку проводив закупівлю у аналогічний часовий проміжок ІНФОРМАЦІЯ_4 складав - 94 182,00 гривень.
Ціна, за яку СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» придбало ідентичний товар з ідентичними технічними характеристиками у аналогічний часовий проміжок відповідно до тендерної документації складав - 195 408,00 гривень.
Таким чином, загальна вартість завищення, яка склала тільки на вказаній категорії товару за 15 одиниць, а також за комплекти резервного живлення у кількості 8 штук, орієнтовно складає - 2 328 198,00 гривень.
Враховуючи вище зазначене, у діях службових осіб Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки завищення вартості закупівлі Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» тільки по одній категорії товару на суму понад 2 мільйони гривень.
Крім того, з аналізу податкової звітності встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбавало комутатори у іншого суб`єкту господарювання (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») за ціною, яка складає 174 583,78 гривень за 1 одиницю товару, у той час, як реалізацію вказаного товару СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» відбувалось за ціною 195 408 гривень.
Поряд із цим, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » придбало комплекти активного обладнання за ціною 179 126,28 гривень за 1 од, у той час реалізовувала вказаний товар за ціною у розмірі 200 492,4 гривень.
Таким чином, достовірно встановлено, що реалізація товару СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» відбулась із явним завищенням вартості товару.
Крім того, під час проведення моніторингу інших закупівель за участі СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за результатами проведення якого встановлено ознаки завищення вартості закупівель і на інші товари.
Так, під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 на закупівлю «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» із очікуваною вартістю предмету закупівлі 19 223 664,00 грн.
За результатами проведеного 16.10.2023 аукціону, переможцем стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією 18 887 473,60 грн.
24.10.2023 року між Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 підписано договір про закупівлю №51 відповідно до якого поставка програмної продукції здійснюється шляхом передачі електронними шляхами зв`язку та підтверджується сертифікатом на програмне забезпечення або іншим документом в строки визначені в заявці Замовника, але не пізніше 31.12.2023 року. Вищезазначений договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року.
В додатку №1 до договору №51 від 24.10.2023 року вказано найменування товару, а саме: Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 2: FortiDDos-1200B IP Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 3: FortiDDos-1200B Domain Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ; Система моніторингу та контролю безпеки FortiAnalyzer FAZ-400E Примірник програмної продукції для Системи моніторингу та контролю безпеки FortiAnalyzer FAZ-400E: FortiAnalyzer FAZ-400E FortiCare Premium Support в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 19 774,00 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для Системи керування FortiManager FMG-VM with 450 device license: FortiManager - VM FortiCare Premium Support FortiCare Premium Support (1-1010 devices/Virtual Domains) в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 145 283,00 грн. без ПДВ; Віртуальний пристрій FortiAuthenticator-VM with 1100 user license: Примірник продукції для Віртуального пристрою FortiAuthenticator-VM with 1100 user license Тип 1: FortiAuthenticator-VM License FortiCare Premium Support (1-1100 USERS) в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 4 934,50 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для Системи захисту FortiSandbox VM00 Sandbox Threat Intelligence (Antivirus, IPS, Web Filtering, File Query, Industrial Security, SandBox Engine) plus FortiCare Premium. Subscribes up to 8 VMs в кількості 2 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 44 624,50 грн. без ПДВ за одиницю на загальну суму 89 249,00 грн. без ПДВ; Система захисту FortiMail-VM - примірник програмної продукції для Системи захисту FortiMail-VM: FortiMail-VM02 FortiCare Premium and FortiGuard Enterprice ATP Bunde Contract в кількості 2 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 51 224,50 грн. без ПДВ за одиницю на загальну суму 102 449,00 грн. без ПДВ.
В ході подальшого аналізу було виявлено публічну закупівлю з аналогічною продукією «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) із очікуваною вартістю предмету закупівлі 20 182 363,74 грн.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-001550-a
За результатами проведеного 04.03.2024 аукціону, переможцем стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією 13 896 576,00 грн.
12.03.2024 року між Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі заступника директора з юридичних питань ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 підписано договір про закупівлю №18 відповідно до якого поставка продукції здійснюється не пізніше чим до 18.03.2024 року, при цьому активація продукції здійснюється автоматично у кабінеті адміністратора 01.04.2024 року за адресою: АДРЕСА_1 (ЦОД ІНФОРМАЦІЯ_7 ). Вищезазначений договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року.
В додатку №1 до договору №18 від 12.03.2024 року вказано найменування товару, а саме: Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 2: FortiDDos-1200B IP Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ; Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 3: FortiDDos-1200B Domain Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ.
Таким чином, з аналізу вказаних договорів встановлено, що у 2023 році, вартість 1 місяця підтримки програмного забезпечення для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support складав 165 571,5 гривень.
У той час, як аналогічний пакет програмного забезпечення, який було придбано з розрахунку вартості 1 місяця підтримки складав вже 323 763,33 гривень.
Враховуючи вищенаведене, вбачається завищення вартості закупівлі «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» замовником у якої виступає Спеціалізоване комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) ), а виконавцем послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ), у розмірі 6 526 435,8 грн. без ПДВ.
Крім того, з аналізу інших публічних закупівель, учасників, які перемагали у закупівлях, а також відомостей, які стосуються місцезнаходження учасників, бенефіціарів та контролерів юридичних осіб - переможців встановлено ознаки антиконкурентних узгоджених дій серед учасників.
Зокрема проведеними заходами встановлено, що протягом 2023-2024 року СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» із залученням різних підрядних організацій проведено щонайменше 7 публічних закупівель, які мають ознаки привласнення бюджетних коштів внаслідок невиконання або часткового виконання робіт по договорам, а також із ознаками завищення вартості товарів, які поставляються за договором.
Моніторингом, встановлено наступні закупівлі, під час проведення який, а також за результатами виконання робіт по договорам можуть міститись ознаки привласнення бюджетних коштів службовими особами СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» та підрядними організаціями:
ІНФОРМАЦІЯ_19 на закупівлю Засобів зв`язку для забезпечення безпроводових підключень; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 47 441 468,81 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_20 на закупівлю Засобів зв`язку для забезпечення безпроводових підключень; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 148 617 974,42 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_21 на закупівлю послуг із Супроводу та підтримки міської мережевої інфраструктури ; 72250000-2 - Послуги, пов`язані із системами та підтримкою за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 109 741 942,50 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_22 на закупівлю послуг з Супроводу та підтримки міської мережевої інфраструктури ; 72250000-2 - Послуги, пов`язані із системами та підтримкою за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 86 855 000,00 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_23 на закупівлю Придбання засобів зв`язку (Обладнання та комплектуючі для створення мережі транкінгового радіозв`язку із супутніми послугами з монтажу та пусконалагодження); 32410000-0 Локальні мережі (32418000-6 Радіомережі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (CPV). Вартість закупівлі - 122 985 108,00 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_2 на закупівлю Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Варітсть закупівлі - 20 182 363,74 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_2 на закупівлю Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 19 223 664,85 гривень.
У ході перевірки відомостей встановлено, що тільки за вказаний проміжок часу, для реалізації публічних закупівель, СКП «Телесервіс» із залученням вищезазначених суб`єктів господарювання, було виділено щонайменше півмільярда гривень, що в умовах воєнного стану є значною сумою.
Разом із тим встановлено, що суб`єкти господарювання, які залучаються для виконання договірних робіт можуть бути пов`язаними, та діяти за попередньою змовою з метою порушення принципів конкуренції.
Так прокурор зазначає, що під час участі у проведення закупівель ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » використовувався мобільний номер телефону НОМЕР_4 , який також використовувався ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » як мобільний номер телефону уповноваженої особи представника товариства.
Крім того вказує, що збігається і фактичне місцезнаходження офісу компаній, який зазначено у договорах: АДРЕСА_2 , який зазначено у документах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
З метою перевірки відомостей, щодо усіх фактів, які було встановлено під час досудового розслідування, у тому числи з метою отримання відомостей щодо усього ланцюгу постави товарів, окружною прокуратурою на адресу ІНФОРМАЦІЯ_10 скеровувалось ряд запитів у порядку ст. 93 КПК України, зокрема запит №46-5440Вих-24, №46-5441Вих-24 та №46-5442Вих-24 від 19.09.2024 року з проханням надати відомості з Єдиного реєстру податкових накладних щодо торгових операцій із закупівлі та поставки товарів.
У відповідь на запит, листами №11823/5/99-00-08-01-04-05, №12003/5/99-00-08-01-04-05, №1204/5/99-00-08-01-04-05 від 25.09.2024 на адресу окружної прокуратури надано відповіді, що вказані відомості будуть надані виключно на підставі ухвали слідчого судді про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до речей і документів.
Таким чином, прокурор вказує, що виникла необхідність у отриманні ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до документів, що містяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , зокрема документи що стосуються відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних щодо договірних правовідносин з поставки товарів та послуг, які укладались між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 ) за період часу з 01.01.2020 року, аналогічних відомостей щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_5 ), яка є офіційним імпортером, та взаємозв`язки вищезазначених суб`єктів господарювання, крім того відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_6 за період часу з 01.01.2022, а також операції у вказаному реєстрі за вказаний період часу щодо закупівлі категорії товарів, які були предметом закупівлі по вищезазначеним публічним закупівлям, а також відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 , за період часу з 01.01.2022, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », а також операцій у вказаному реєстрі за вказаний період часу щодо придбання та продажу товарів, які були предметом закупівлі у публічних закупівлях.
Вказані відомості, які мала та має на меті отримати ІНФОРМАЦІЯ_14 мають істотне значення для досудового розслідування, оскільки відомості щодо постачання товарів, їх закупівельна вартість при розмитнені, і подальші коливання ціни у своїй сукупності можуть надати відомості щодо ринкової вартості товарів, які на думку органу досудового розслідування завищено у декілька разів, що у своїй сукупності доводить факт умисних дій службових осіб СКП «ІНФОРМАЦІЯ_1» та службових осіб підрядних організацій направлених на привласнення та розтрату бюджетних коштів, вчинених в умовах воєнного стану.
Зі змісту Постанови Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29 грудня 2010 року №1246 адміністрування Єдиного реєстру податкових накладних відноситься до органів ІНФОРМАЦІЯ_15 , які фактично об`єднані в один орган - Державну податкову службу. Таким чином, єдиним і фактичним володільцем інформації, що міститься в Єдиному реєстрі податкових накладних є ІНФОРМАЦІЯ_16 .
Враховуючи факт відмови уповноваженого органц надати відповідь на запит прокурора, іншим способом отримати документи, окрім як через застосування тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , неможливо.
У судовому засідання прокурор клопотання підтримав та просив його задовольнити.
Представник ДПСУ ОСОБА_7 в судовому засіданні просив відмовити у задоволенні клопотання з підстав його необгрунтованості. Зокрема, вважає, що прокурором не зазначено які саме обставини мають підтвердити витребовувані відомості. Окрім того, зазначив, що ІНФОРМАЦІЯ_17 не є володілцем відомостей, які просить витребувати прокурор, такі відомості можна отримати у структурних підрозділах податкової служби за місцем реєстрації підприємств, які значаться у клопотанні.
Дослідивши матеріали клопотання, вислухавши учасників справи, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Згідно зі ст. 84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Згідно із ч. 1 ст. 93 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Відповідно до положень ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження і застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Як вбачається з клопотання, відомості, до яких прокурор просить надати тимчасовий доступ, не підпадають під категорію речей і документів, до яких заборонено доступ (ст.161 КПК України), однак містять охоронювану законом таємницю (ст.162 КПК України).
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчим суддею встановлено, що обставини кримінального провадження беззаперечно свідчать про необхідність дослідження відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 , з метою досягнення завдань кримінального провадження під час досудового розслідування, оскільки мають суттєве значення для встановлення, перевірки та доказування обставин справи.
При цьому слідчий суддя не бере до уваги доводи представника ОСОБА_7 про неможливість надання ДПС України запитуваних відомосетй (документів), оскільки ІНФОРМАЦІЯ_17 не володіє ними, з огляду на таке.
Відповідно до п.п. 9 п. 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 227, ДПС відповідно до покладених на неї завдань, серед іншого, забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Підпунктом 7 п. 5 зазначеного Положення, ДПС з метою організації своєї діяльності, серед іншого, забезпечує згідно із законодавством надання державним органам інформації з реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС.
З системного аналізу норм Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, зокрема, беручи до уваги норми пунктів 11, 12, 14, 19, 23, можна дійти висновку, що ведення Єдиного реєстру податкових накладних, до відомостей якого прокурор просить надати тимчасовий доступ, покладено на ІНФОРМАЦІЯ_17 .
Окрім того, з вдповідей ІНФОРМАЦІЯ_10 № 11823/5/99-00-08-01-04-05 від 23.09.2024, № 12003/5/99-00-08-01-04-05 від 25.09.2024, № 12004/5/99-00-08-01-04-05 від 25.09.2024 на запити ІНФОРМАЦІЯ_18 про надання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, ІНФОРМАЦІЯ_16 , посилаючись на конфіденційність інформації, зазначила, що належною підставою для отримання правоохоронними органами доступу до персональних даних та документів є ухвала слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів. При цьому, у жодному з листів відсутні посилання на те, що ІНФОРМАЦІЯ_17 не є володільцем запитуваних відомостей та документів.
З урахуванням викладеного, а також у зв`язку із відсутністю можливості отримання документів іншим шляхом, з огляду на відмову ІНФОРМАЦІЯ_10 органу досудового розслідування у наданні документів, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159 - 166, 309 КПК України слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора ІНФОРМАЦІЯ_18 ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 12024100020003545, відомості до ЄРДР внесені 14.08.2024 за ч. 4 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до документів - задовольнити.
Надати прокурорам Дарницької окружної прокуратури міста Києва, включеним до складу групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, зокрема, ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , слідчим СВ Дарницького УП ГУНП у м. Києві, включеним до складу групи слідчих у вказаному кримінальному провадженні, зокрема, ОСОБА_14 , тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (код ЄДРПОУ - НОМЕР_8 ), яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 або за іншою фактичною адресою структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_10 чи місцезнаходженням запитуваних відомостей, з метою вилучення інформації, а саме:
-відомостей у електронній формі щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо купівлі товарів та послуг покупцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 , за період часу з 01.01.2020 по 15.10.2024, із зазначенням продавця, дати продажу, найменування товарів, а також їх вартості.
-відомостей у електронній формі щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо купівлі товарів та послуг покупцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_5 , за період часу з 01.01.2020 по 15.10.2024, із зазначенням продавця, дати продажу, найменування товарів, а також їх вартості.
-відомостей щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних щодо взаємовідносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 за період часу з 01.01.2020 по 15.10.2024, із подальшим розкриттям відомостей, щодо попередніх продавців товару (рух товару). У разі якщо покупцем товару ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було придбано товар у юридичної особи не резидента України, відомостей що підтверджують факт імпортування товару (найменування іноземного суб`єкта господарювання, найменування товару, його вартість, дата продажу, кількість тощо).
-відомостей у електронній формі щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо купівлі товарів та послуг покупцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_6 , за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, із зазначенням продавця, дати продажу, найменування товарів, а також їх вартості.
-відомостей щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_6 за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, із суб`єктами господарювання, що здійснювали поставку/продаж товару, а саме: мережевого обладнання, засоби зв`язку для забезпечення безпровідних підключень, комплекти обладнання зв`язку, бездротова точка доступу, комутатори, джерела безперебійного живлення, програмне забезпечення, ліцензії, підписки із подальшим розкриттям відомостей, щодо попередніх продавців товару (ланцюг (поставки) руху товару). У разі якщо продавцем товару було придбано товар у юридичної особи нерезидента України, відомостей що підтверджують факт імпортування товару (найменування іноземного суб`єкта господарювання, найменування товару, його вартість, дата продажу, кількість тощо).
-відомостей у електронній формі щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо купівлі товарів та послуг покупцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 , за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, із зазначенням продавця, дати продажу, найменування товарів, а також їх вартості.
-відомостей у електронній формі щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо купівлі товарів та послуг покупцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_9 , за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, із зазначенням продавця, дати продажу, найменування товарів, а також їх вартості.
-відомостей щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_9 за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, із подальшим розкриттям відомостей, щодо попередніх продавців товару (ланцюг поставки (руху) товару). У разі якщо покупцем товару ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » було придбано товар у юридичної особи нерезидента України, відомостей що підтверджують факт імпортування товару (найменування іноземного суб`єкта господарювання, найменування товару, його вартість, дата продажу, кількість тощо).
відомостей щодо реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних відомостей щодо взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 та суб`єктами господарювання, що здійснювали поставку/продаж товару, за період часу з 01.01.2022 по 15.10.2024, а саме: комплекти радіорелейної станції, товари компанії Ceragon, мережевого обладнання, засоби зв`язку для забезпечення безпровідних підключень, комплекти обладнання зв`язку, бездротова точка доступу, комутатори, джерела безперебійного живлення, оптичний модуль, шафи, кліматичні телекомунікаційні шафи, програмне забезпечення, ліцензії, підписки із подальшим розкриттям відомостей, щодо попередніх продавців товару (ланцюг поставки (руху) товару). У разі якщо продавцем товару було придбано товар у юридичної особи не резидента України, відомостей що підтверджують факт імпортування товару (найменування іноземного суб`єкта господарювання, найменування товару, його вартість, дата продажу, кількість тощо).
Строк дії ухвали - до 15.12.2024 включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2024 |
Оприлюднено | 28.10.2024 |
Номер документу | 122555847 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Котенко Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні