Справа № 344/15137/24
Провадження № 3/344/5624/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 жовтня 2024 року м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Ковалюк І.П., за участі представника Івано-Франківської митниці Тирського В.В., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , керівника ТзОВ «НОВЕОН», ІПН НОМЕР_1 , за ст.485 Митного кодексу України, -
В С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на зменшення розміру митних платежів на суму 517778,86 гривень, за наступних обставин.
Як вбачається із протоколу про порушення митних правил від 31.07.2024 №0049/20600/24, під час здійснення перевірки доповідної записки управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Івано-Франківської митниці від 17.05.2024 року № 15/15-02/1483 встановлено, що 11.03.2024 року на підставі договору доручення на декларування та митне оформлення товарів від 22.02.2024 №232 укладеного ТзОВ "Новеон" в особі директора ОСОБА_1 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_2 ) -декларантом, до митного поста "Долина" Івано-Франківської митниці було подано електронну митну декларацію типу "ІМ 40 ДЕ", яка зареєстрована за №24UA206070002904U7 з метою митного оформлення та випуску у вільний обіг товару: "прокат плоский з вуглецевої сталі, оцинкований, пофарбований полімерною фарбою, розмір: 0.40мм. х 1250мм., марка сталі: CGCC, в рулонах: - прокат з вуглецевої сталі, колір RAL3D 3701 - 4228кг. - прокат з вуглецевої сталі, колір RAL3D 3701 - 4788кг. - прокат з вуглецевої сталі, колір RAL3D 018 - 4236кг. - прокат з вуглецевої сталі, колір RAL3D 018 -4544кг. - прокат з вуглецевої сталі, колір RAL3D 0202 - 4800кг. Торгівельна марка: немає даних; Виробник: AM METALS SDN BHD, MY." загальною вагою нетто 22 596 кг та вартістю 23 499,84 доларів США, одержувачем/імпортером якого виступало ТОВ "НОВЕОН" (код ЄДРПОУ 44676551), відправником/експортером якого є JSC TEMERO, (Perkunkiemio str. 13-91, Vilnius, Lithuania - Литва).
Із відомостей граф 31, 33 та 34 митної декларації типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7 вбачається, що до митного контролю та оформлення заявлено товар який являє собою: «прокат плоский з вуглецевої сталі, оцинкований, пофарбований полімерною фарбою, розмір: 0.40мм. х 1250мм., марка …», що класифікований за кодом 7210708000 згідно з УКТ ЗЕД, країна виробництва MY (Малайзія). До митного оформлення зазначеного товару подавалися товаросупровідні документи: рахунок-фактура (Інвойс) №5/01-24 від 19.02.2024 року, зовнішньоекономічний договір (контракт) №12-23 від 01.12.2023, packing list від 10.02.2024 року, міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) №TE4/2024 від 22.02.2024, експортна декларація MRN 24PL301010NU6HFW71, транзитний сертифікат про походження товару від 22.02.2024 №PL/MF/AT 0326213. У підтвердження заявленої в графі 34 митної декларації типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7 країни походження товару, до митного контролю та оформлення подано сертифікат про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, виданий Малайською торгово-промисловою палатою Малайзії, та в графі 47 вказаної митної декларації за товар нараховані та сплачені митні платежі (мито-0, та ПДВ у сумі 179 261,48 гривень).
Державна митна служба України листом від 08.05.2024 № 15/15-03-01/7/2541 (вх. Івано-Франківської митниці № 2905/4-15 від 08.05.2024) інформувала Івано-Франківську митницю про отримання листа від торгово-промислової палати Малайзії від 04.04.2024 № TAD/COO/WINDBEST/1 (вх. Держмитслужби від 08.05.2024 № 12933/12/15), яка повідомила про факт підробки сертифікату про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023.
Уповноважений орган Малайзії у своєму листі повідомив, що лист слугує підтвердженням та перевіркою вищезазначеного сертифікату походження (СОО), виданого Малайською торгово-промисловою палатою (МССМ) компанії Windbest Industries Sdn Bhd M - 095036 (Віндбест Індастріз Сдн Вхд), і підтверджує, що цей сертифікат СОО є оригінальним, а підпис на документі СОО є підробленим. Цим підтверджує, що вся інформація, яка міститься у цьому документі, є неправдивою і не видана МССМ.
Зазначений у митній декларації типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7 товар за кодом та описом підпадає під дію антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну, встановлених Рішенням Міжвідомчої Комісії з міжнародної торгівлі від 13.07.2023 №АД-546/2023/441-01 "Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну прокату з вуглецевої сталі з покриттям походженням з Китайської Народної Республіки", згідно з яким вирішено застосувати остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Китайської Народної Республіки. Остаточні антидемпінгові заходи застосовуються щодо імпорту в Україну товару, що є об`єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів, строком на п`ять років шляхом запровадження справляння остаточного антидемпінгового мита за диференційованими ставками.
Враховуючи викладене, за відсутності належним чином оформленого сертифіката про походження, випуск у вільний обіг товару: «прокат плоский з вуглецевої сталі, оцинкований, пофарбований полімерною фарбою, розмір: 0.40мм. х 1250мм., марка …», заявленого до митного контролю та оформлення за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, мав бути здійснений зі сплатою остаточного антидемпінгового мита за ставкою 48,14% від митної вартості.
Загальна сума несплачених митних платежів за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, відповідно до розрахунку проведеного управлінням контролю та адміністрування Івано-Франківської митниці (службова записка від 22.07.2024 №15-02/15-02/2310) складає 517778,86 грн., у тому числі антидемпінгове мито 431482,38 грн., різниця суми ПДВ 86296,48грн.
З метою з`ясування обставин здійснення митого оформлення товару за вказаною митною декларацією, Івано-Франківською митницею листом №7.21-3/20-01/10/1807 від 22.05.2024 викликалася громадянка ФОП ОСОБА_2 , яка здійснювала декларування вказаного товару. На лист митниці отримано пояснення, у яких остання повідомила, що декларування товару нею здійснювалось на підставі товаросупровідних документів та наданих документів від ТзОВ "Новеон" засобами електронного зв`язку, у тому числі сертифікату про походження товару Малайської торгово-промислової палати Малайзії, які надавалися ТзОВ "Новеон" (в особі ОСОБА_1 ). Також ОСОБА_2 повідомила, що згідно розділу 6, пункту 6.2 Договору-доручення на декларування та митне оформленню №232 від 22.02.2024 довіритель (ТзОВ "Новеон") несе повну юридичну відповідальність за достовірність даних, в наданих ним документах виконавцю та митним органам. ТзОВ "Новеон" (в особі ОСОБА_1 ) взяло на себе зобов`язання нести відповідальність за достовірність (законність) документів, що надаються для митного оформлення товарів.
22.05.2024 та 19.06.2024 листами Івано-Франківської митниці №7.21-3/20-01/13/1815 та №7.21-3/20-01/13/2185 викликався керівник ТзОВ "Новеон" ОСОБА_1 .
На листи митниці 10.07.2024 Івано-Франківською митницею (вх.Івано-Франківської митниці №4452/13-20) від директора ТзОВ "Новеон" ОСОБА_1 отримано відповідь у якій зазначено, що питанням митного оформлення товару займався директор Товариства та митний брокер. Походження товару було надано продавцем (JSC TEMERO), який безпосередньо отримав це підтвердження і надав його для ТзОВ "Новеон". Були надані транзитні сертифікати про походження товару №PL/MF/AT 0326255, №PL/MF/AT 0326206, №PL/MF/AT 0326207, №PL/MF/AT 0326208, №PL/MF/AT 0326217, №PL/MF/AT 0326213. Крім того зазначив, що сертифікат про походження товару M 095036 від 23 листопада 2023 року був виданий на підставі транзитних сертифікатів №PL/MF/AT 0326255, №PL/MF/AT 0326206, №PL/MF/AT 0326207, №PL/MF/AT 0326208, №PL/MF/AT 0326217, №PL/MF/AT 0326213, який був переданий для нас продавцем. Тобто, Малайзійський сертифікат від 23 листопада був наданий додатково, ТОВ "НОВЕОН" могло би взагалі не надавати вищезазначений сертифікат, оскільки були надані усі транзитні сертифікати. Однак, у підтвердження своїх слів жодні документи не надано.
Перебуваючи на посаді керівника ТзОВ "Новеон" (код ЄДРПОУ 44676551) ОСОБА_1 відповідав за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документів з достовірними відомостями, що і передбачено Договором-доручення на декларування та митне оформленню №232 від 22.02.2024. Надання ж керівником ТзОВ "Новеон" ОСОБА_1 сертифікату про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, під час здійснення митного контролю та оформлення товару за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, призвело до незастосування антидемпінгового мита.
Таким чином, керівник ТзОВ "Новеон" (код ЄДРПОУ 44676551) ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на зменшення розміру митних платежів, шляхом надання під час митного оформлення товару: "прокат плоский з вуглецевої сталі, оцинкований, пофарбований полімерною фарбою…," за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, сертифікат про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, який є підроблений та на підставі якого не застосовувалось антидемпінгове мито, що призвело до зменшення сплати митних платежів на суму 517778,86 грн., у тому числі антидемпінгове мито 431482,38 грн., ПДВ 86296,48грн.
В судове засідання ОСОБА_1 та його захисник Крючков В.О. не прибули. 24.09.2024 року на електронну адресу суду від захисника Крючкова В.О. надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, оскільки захисник зайнятий в розгляді інших справ, а також у зв`язку із тим, що захисником подано адвокатський запит до литовської компанії, відповідь на який має важливе значення у справі. 09.10.2024 року на електронну адресу суду від захисника Крючкова В.О. надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, оскільки захисник зайнятий в розгляді інших справ, а також у зв`язку із тим, що захисником подано адвокатський запит до литовської компанії, відповідь на який має важливе значення у справі, однак ще відповідь не отримано.22.10.2024 року на електронну адресу суду від захисника ОСОБА_3 надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, оскільки захисник зайнятий в розгляді інших справ.
Суд приймає до уваги, що зі змісту матеріалів провадження вбачається, що протокол про адміністративні правопорушення було складено 31 липня 2024 року та надіслано ОСОБА_1 , що свідчить про те, що останній був обізнаний про те, що в провадженні Івано-Франківського міського суду перебувають на розгляді матеріали провадження про притягнення його до відповідальності.
Вказані обставини свідчать про те, що ОСОБА_1 за період часу з серпня по жовтень 2024 року мав об`єктивну можливість організувати ефективний захист своїх інтересів в суді та прибути в одне із призначених судових засідань, однак не приймав заходів для цього.
За таких обставин, керуючись ст.268 КУпАП, суд вважає, що справу можна розглянути за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Представник Івано-Франківської митниці в судовому засіданні підтримав викладені у протоколі обставини.
Заслухавши пояснення представника Івано-Франківської митниці, дослідивши та оцінивши надані письмові докази, з`ясувавши всі фактичні обставини справи, вважаю наступне.
Згідно з положеннями ст.9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до змісту вимог ст.245 КУпАП, завданням судді при розгляді справи про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Вимогами ст.280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст.23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно до ст.485 Митного кодексу України відповідальність настає за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Пунктом 8 частини 1 статті 4 Митного кодексу України визначено, що декларантом є особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування. Частиною 1 статті 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
Частиною 3 статті 257 Митного кодексу України визначено, що митна декларація та інші документи, подання яких митним органам передбачено Митним кодексу України оформлені на паперовому носії та у вигляді електронних документів, мають однакову юридичну силу. Відповідно до частини 8 статті 257 Митного кодексу України митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів, зокрема:- фактурна вартість товарів,- митна вартість товарів та метод її визначення;- відомості про нарахування митних та інших платежів: ставки митних платежів, суми митних платежів, спосіб і особливості нарахування та сплати митних платежів.
Відповідно до пункту 3.2 Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. № 651, зареєстрованого в Міністерстві фінансів України 14.08.2012 за № 1372/21684 (із змінами), відомості, заявлені у митній декларації декларантом або уповноваженою ним особою, є відомостями, необхідними для митних цілей.
Відповідно до пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний:- здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; - надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; - у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х Митного кодексу України.
Згідно з пунктами 1, 4 частини 1 статті 266 Митного кодексу України, декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; у випадках, визначеним цим кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х цього кодексу.
Згідно з частиною 8 статті 264 Митного кодексу України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Пунктом 43 ч. 1 статті 4 Митного кодексу України визначено, що посадові особи підприємств це керівники та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання такими підприємствами вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому порядку.
Постановою Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 року №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» (із змінами і доповненнями) визнано, що підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
У відповідності із положеннями статті 459 Митного кодексу України, суб`єктами відповідальності при вчиненні порушення митних правил підприємствами є посадові особи цих підприємств.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 та п. 43 ст. 4 МК України - суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств. Посадова особа підприємства керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Відповідно до частини 5 статті 65 Господарського кодексу України, керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Перебуваючи на посаді керівника ТзОВ "Новеон" (код ЄДРПОУ 44676551) ОСОБА_1 відповідав за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документів з достовірними відомостями, що і передбачено Договором-доручення на декларування та митне оформленню №232 від 22.02.2024. Надання ж керівником ТзОВ "Новеон" ОСОБА_1 сертифікату про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, під час здійснення митного контролю та оформлення товару за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, призвело до незастосування антидемпінгового мита.
Таким чином, керівник ТзОВ "Новеон" (код ЄДРПОУ 44676551) ОСОБА_1 вчинив дії, спрямовані на зменшення розміру митних платежів, шляхом надання під час митного оформлення товару: "прокат плоский з вуглецевої сталі, оцинкований, пофарбований полімерною фарбою…," за митною декларацією типу ІМ40 ДЕ 24UA206070002904U7, сертифікат про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, який є підроблений та на підставі якого не застосовувалось антидемпінгове мито, що призвело до зменшення сплати митних платежів на суму 517778,86 грн., у тому числі антидемпінгове мито 431482,38 грн., ПДВ 86296,48грн.
Відповідно до ч.1 ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Вина ОСОБА_1 підтверджується матеріалами справи про порушення митних правил, а саме: протоколом про порушення митних правил №0049/20600/24 від 31.07.24, електронною митною декларацією від 11.03.2024року ІМ40ДЕ №24UA206070002904U7, рахунком-фактурою (Інвойс) №5/01-24 від 19.02.2024 року, зовнішньоекономічним договором (контрактом) №12-23 від 01.12.2023, packing list від 10.02.2024 року, міжнародною товарно-транспортною накладною (CMR) №TE4/2024 від 22.02.2024, експортною декларацією MRN 24PL301010NU6HFW71, транзитним сертифікатом про походження товару від 22.02.2024 №PL/MF/AT 0326213, листом Державної митної служби України від 08.05.2024 № 15/15-03-01/7/2541, листом від торгово-промислової палати Малайзії від 04.04.2024 № TAD/COO/WINDBEST/1 - яка повідомила про факт підробки сертифікату про походження товару № MCCM M 095036 2023 від 23.11.2023, та іншими матеріалами справи в їх сукупності.
Таким чином, вищеописані надані суду та досліджені в процесі судового розгляду докази у своїй сукупності свідчать про наявність у діях ОСОБА_1 складу порушення митних правил, передбаченого ст.485 МК України.
Вирішуючи питання призначення виду та розміру стягнення за порушення митних правил, з урахуванням характеру вчиненого порушення митних правил, особи правопорушника та не визнання ОСОБА_1 своєї вини, суд дійшов висновку, що до нього належить застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 258 889, 43 грн.
Крім того, відповідно до ст. 40-1 КУпАП та Закону України «Про судовий збір» з ОСОБА_1 необхідно стягнути судовий збір у розмірі 605,60 грн.
Керуючись ст.ст. 485,519, 524, 526, 527, 528 МК України, ст.ст. 40-1, 283 КУпАП, суд -
П О С Т А Н О В И Л А :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.485 Митного кодексу України та накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків несплаченої суми митних платежів, що складає 258 889 (двісті п`ятдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят дев`ять) гривень 43 копійок, із зарахуванням на рахунок доходів Державного бюджету: Одержувач: ГУК в Iвано-Франк.об./ТГ Ів.-Фр./ 21081100, МФО 899998, банк одержувача: Казначейство України (ЕАП), ЄДРПОУ 37951998, Рах. UA438999980313070106005009612, призначення платежу: *;121;43971364;21081100;с.106; код 095 штраф по ПМП.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави: отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106 605 гривень 60 копійок судового збору.
На постанову може бути подана апеляційна скарга до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд упродовж десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Іванна КОВАЛЮК
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2024 |
Оприлюднено | 28.10.2024 |
Номер документу | 122563768 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні