Ухвала
від 25.10.2024 по справі 379/1370/24
ТАРАЩАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер: 379/1370/24

Провадження № 2-о/379/60/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 жовтня 2024 рокум.Тараща

Суддя Таращанського районного суду Київської області Зінкін В.І., розглядаючи питання відкриття провадження у справі за заявою ОСОБА_1 ,

заінтересовані особи: ОСОБА_2 ,

Таращанська міська рада Київської області,

Таращанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Білоцерківському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ)

про усиновлення дитини,

У С Т А Н О В И В :

Заявник звернуся до суду з даною заявою.

Згідно ч. 1 ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ч. 3 ст. 294 ЦПК України, справи окремого провадження розглядаються судом з додержанням загальних правил, встановлених цим Кодексом, за винятком положень щодо змагальності та меж судового розгляду.

Окрім того, згідно з ч. 9 ст. 10 ЦПК України якщо спірні відносини не врегульовані законом, суд застосовує закон, що регулює подібні за змістом відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - суд виходить із загальних засад законодавства (аналогія права).

Дослідивши зміст даної заяви та доданих до неї документів, суд дійшов висновку, що заява підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статей 175, 177 ЦПК України та має недоліки, що перешкоджають вирішенню питання про відкриття провадження у справі.

Відповідно до положень п. 2 ч. 3 ст. 175 ЦПК України позовна заява повинна містити повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серію паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості позивачу відомі), відомі номери засобів зв`язку та адреси електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету.

Разом з тим, у заяві зазначено в якості заінтересованої особи «Таращанська міська рада Київської області», місцезнаходження: вул. Героїв Чорнобиля, 1, м. Тараща, Білоцерківський район, Київська область, 09501, ЄДРПОУ 40289376.

Проте, за відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за вказаним ЄДРПОУ та місцезнаходженням зареєстровано юридичну особу - виконавчий комітет Таращанської міської ради.

Отже, заявнику необхідно визначитися із заінтересованою особою, оскільки Таращанська міська рада Київської області та виконавчий комітет Таращанської міської ради є різними юридичними особами.

Крім того, згідно зі статті 12-2 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи й установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією України й законами України, а також на те, що відповідно до ст. 26 цього Закону скорочення чи прискорення будь-яких форм судочинства забороняється.

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджений Законом України від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України на всій території України з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року введено воєнний стан строком на 30 діб, який в подальшому неодноразово продовжувався і діє натепер.

Указом Президента України №69/2022 від 24.02.2022, який затверджений Верховною Радою України, було оголошено загальну мобілізацію.

Стаття 65 Конституції України визначає захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів обов`язком громадян України.

Приписами ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» передбачено перелік осіб, які мають право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.

Згідно з абзацом 1 частини 5 статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» призов громадян на військову службу під час мобілізації або залучення їх до виконання обов`язків за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, здійснюють територіальні центри комплектування та соціальної підтримки за сприяння місцевих органів виконавчої влади або командири військових частин (військовозобов`язаних, резервістів Служби безпеки України - Центральне управління або регіональні органи Служби безпеки України, військовозобов`язаних, резервістів Служби зовнішньої розвідки України - відповідний підрозділ Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов`язаних Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - відповідні органи управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту).

З урахуванням того, що заявник є особою призовного віку, рішення у справі може вплинути на виконання заявником покладених на нього Конституцією та Законами України військових обов`язків, до участі у справі у якості заінтересованої особи має бути залучений відповідний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки. Суду також мають бути надані копії заяви для всіх заінтересованих осіб.

Прецедентна практика Європейського суду з прав людини виходить з того, що реалізуючи п.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо доступності правосуддя та справедливого судового розгляду кожна держава-учасник цієї Конвенції вправі встановлювати правила судової процедури, в тому числі й процесуальні заборони і обмеження, зміст яких - не допустити судовий процес у безладний рух.

Відповідно до частин 1-3 ст. 185 ЦПК України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 175 і 177 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня надходження до суду позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Якщо позивач відповідно до ухвали суду у встановлений строк виконає вимоги, визначені статтями 175 і 177 цього Кодексу, сплатить суму судового збору та надасть суду відповідний платіжний документ, - позовна заява вважатиметься поданою в день первісного її подання до суду. Якщо позивач не усуне недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, позовна заява вважатиметься неподаною і підлягає поверненню позивачеві.

Згідно з ч. 7 ст. 185 ЦПК України повернення позовної заяви не перешкоджає повторному зверненню із заявою до суду, якщо перестануть існувати обставини, що стали підставою для повернення заяви.

Враховуючи наведені вище недоліки заяви, суддя вважає за необхідне залишити заяву без руху та надати заявнку десятиденний строк з дня вручення йому цієї ухвали для усунення вказаних недоліків у спосіб:

подання заяви в новій редакції із зазначенням в ній належної назви заінтересованої особи, зазначеної у заяві під № 2;

залучення у якості заінтересованої особи - відповідного територіального центру комплектування та соціальної підтримки та наданням суду копії заяви з додатками відповідно до кількості заінтересованих осіб.

На підставі наведеного та керуючись статтями 4, 10, 175, 184, 185, 260, 261, 294, 311, 353 ЦПК України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Заяву ОСОБА_1 , заінтересовані особи: ОСОБА_2 , Таращанська міська рада Київської області, Таращанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Білоцерківському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ) про усиновлення дитини - залишити без руху та надати заявнику десятиденний строк з дня вручення ухвали на усунення вказаних у ній недоліків.

Роз`яснити заявнику, що в разі, якщо у вказаний строк недоліки заяви не будуть усунуті, - заява вважатиметься неподаною і буде йому повернута. Повернення позовної заяви не перешкоджає повторному зверненню із заявою до суду, якщо перестануть існувати обставини, що стали підставою для повернення заяви.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за вебадресою сторінки на офіційному вебпорталі судової влади України http://tr.ko.court.gov.ua.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяВ. І. Зінкін

СудТаращанський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення25.10.2024
Оприлюднено30.10.2024
Номер документу122604708
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про усиновлення, з них: усиновлення громадянами України, що проживають на території України

Судовий реєстр по справі —379/1370/24

Рішення від 20.01.2025

Цивільне

Таращанський районний суд Київської області

Зінкін В. І.

Рішення від 20.01.2025

Цивільне

Таращанський районний суд Київської області

Зінкін В. І.

Ухвала від 07.11.2024

Цивільне

Таращанський районний суд Київської області

Зінкін В. І.

Ухвала від 25.10.2024

Цивільне

Таращанський районний суд Київської області

Зінкін В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні