Рішення
від 28.10.2024 по справі 480/5947/24
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 жовтня 2024 р. Справа № 480/5947/24

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Шевченко І.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області (далі - відповідач, ГУ ПФУ в Сумській області), третя особа - Акціонерне товариство "Сумиобленерго" (далі - третя особа, АТ "Сумиобленерго"), в якій просив:

1) визнати протиправним та скасувати рішення ГУ ПФУ в Сумській області №2960287402-2024-2 від 3 червня 2024 року про відмову у призначенні та виплаті одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок агресії Російської Федерації проти України ОСОБА_1 ;

2) призначити та виплатити ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок агресії Російської Федерації проти України на підставі заяви від 18.03.2024 року та доданих до неї документів.

Свої вимоги мотивував тим, що відповідачем протиправно відмовлено у призначенні та виплаті одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, тому воно є протиправним та таким, що підлягає скасуванню. Вважає, що оскільки підприємство, на якому позивач працює з 18.06.2021, відноситься до об`єктів критичної інфраструктури, а трудове каліцтво з ним сталося 07.04.2022, що пов`язане з виконанням посадових (службових, професійних) обов`язків у період військової агресії Російської Федерації проти України в районах проведення після 24 лютого 2022 року воєнних (бойових) дій, то він має право на отримання одноразової грошової допомоги відповідно до Закону України «Про одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, шкоду працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України» від 20.03.2023 №2980-ІХ.

Ухвалою суду від 12.07.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. При цьому, у відповідача витребувано додаткові докази у справі.

Так, відповідачем подано витребувані докази та відзив, в якому представник ГУ ПФУ в Сумській області проти позовних вимог заперечував та просив суд відмовити у їх задоволенні з огляду на те, що на дату настання страхового випадку (07.04.2022) ОСОБА_1 не належав до числа працівників OKI, відповідно, підстави для призначення потерпілому одноразової грошової допомоги за нормами Закону № 2980-ІХ відсутні. Тому, рішенням від 03.06.2024 № 2960287402-2024-2 заявнику відмовлено в її призначенні.

Представник третьої особи подав пояснення, в якому позовні вимоги підтримав та вважаючи їх обґрунтованими, просив суд їх задовольнити. Так, вказав, що нещасний випадок, який мав місце 07.04.2022 з електромонтером з експлуатації розподільних мереж II групи Тростянецької експлуатаційної бригади Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ" AT "Сумиобленерго" (об`єкт критичної інфраструктури) під час виконання ним трудових обов`язків, стався саме у зв`язку з наслідками проведення державою-окупантом воєнних (бойових) дій у районі, в якому такі дії проводилися (на території Сумської області у лютому - квітні 2022 року), внаслідок спрацювання одиночного вибухового пристрою, то вимоги позивача, як працівника об`єкта критичної інфраструктури, що отримав II групу інвалідності внаслідок зазначеної вище події, є обґрунтованими та законними.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, суд вказує наступне.

ОСОБА_1 працює в АТ «Сумиобленерго» з 18.06.2021 на посаді електромонтера з експлуатації розподільних мереж ІІ групи Тростянецької експлуатаційної бригади Тростянецької дільниці у філії «Охтирський район електричних мереж», що підтверджується копією наказу AT "Сумиобленерго" від 18.06.2021 № 735-к (а.с.72) та записами в трудовій книжці позивача (а.с.33-34). Крім того, позивач перебуває на обліку в ГУ ПФУ в Сумській області як отримувач пенсії по інвалідності II групи (а.с.6).

Поряд з цим, Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який в подальшому неодноразово продовжувався та Указом Президента України від 23.07.2024 №469/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 12 серпня 2024 року строком на 90 діб. Тобто, введений воєнний стан триває станом і на сьогодні.

Матеріалами справи, зокрема актом спеціального розслідування (а.с.8-18) підтверджено, що у зв`язку з необхідністю ремонту електромереж, 07.04.2022 працівники Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ", серед яких був позивач, виконували ремонтно-відновлювальні роботи ПЛ-10 кВ фідер "СТФ" від ПС-35/10 кВ "Буймер". Після виконання робіт, на зворотному шляху до Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ", поблизу села Білка на ґрунтовій дорозі, що з`єднує між собою село Грузьке та село Білка, службовий автомобіль ГАЗ-3307 державний реєстраційний номер НОМЕР_1 , в якому пересувалися працівники Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ", під час руху лівим заднім колесом наїхав на протитанкову міну в результаті чого відбулося її спрацювання та підрив автомобіля разом з працівниками Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ", серед яких був позивач.

У подальшому позивача автомобілем швидкої допомоги відвезли до Комунального некомерційного підприємства "Сумська обласна клінічна лікарня" Сумської обласної ради, де йому надали кваліфіковану медичну допомогу, відкрили лист непрацездатності та направили на стаціонарне лікування (а.с.19-22), за результатом якого позивачу встановлено другу групу інвалідності, що підтверджується довідками до актів МСЕК Серія 12ААВ №274257 від 15.11.2022 та №666421 від 05.09.2023 (а.с.25-27) та посвідченнями (а.с.6).

За результатами події, що сталася 07.04.2022, Управлінням Держпраці у Сумській області проведено спеціальне розслідування групового нещасного випадку, про що 27.06.2022 складено акт спеціального розслідування групового нещасного випадку, що стався 07.04.2022 о 15 год 40 хв в АТ "Сумиобленерго" (а.с.8-18, 55зворот-60), відповідно до якого нещасний випадок, який стався 07.04.2022 із електромонтером з експлуатації розподільних мереж II групи Тростянецької експлуатаційної бригади Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ" AT "Сумиобленерго" ОСОБА_1 визнаний таким, що пов`язаний з виробництвом.

Окрім цього, рішенням міжвідомчої комісії з питань встановлення факту отримання особами поранень чи інших ушкоджень здоров`я, одержаних від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсіч і стримування збройної агресії російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України за №3/ІІІ/6/1 від 10 серпня 2023 року установлено факт одержання позивачем поранення (ушкодження здоров`я) від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння 07.04.2022 на території проведення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України (а.с.30).

За вказаним фактом слідчим СВ ВП№1 (м. Тростянець) Охтирського РВП ГУНП в Сумській області 07.04.2022 внесено відомості до ЄРДР за ст..438 ч.2 КК України та розпочато досудове розслідування кримінального провадження №12022200540000094 (а.с.23).

18.03.2024 ОСОБА_1 звернувся до ГУ ПФУ в Сумській області з заявою про призначення та виплату одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, до якої згідно розписки-повідомлення позивачем було додано акт розслідування нещасного випадку, виписку з акту огляду МСЕК про встановлення інвалідності, РНОКПП, довідку про реєстрацію місця проживання (а.с.49-62).

Втім, за результатом розгляду поданої позивачем заяви, рішенням ГУ ПФУ в Сумській області від 03.06.2024 №2960287402-2024-2 ОСОБА_1 відмовлено у призначенні та виплаті одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, з огляду на наступні висновки:

"Відповідно до виписки з акта огляду медико-соціальної експертною комісією про результати визначення ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, потреби у наданні медичної та соціальної допомоги від 15,11,2022 серії 12 ААА №080585 потерпілому ОСОБА_1 15.11.2022 первинно встановлено ІІ групу інвалідності внаслідок вищезазначеного поранення.

Згідно з актом спеціального розслідування групового нещасного випадку від 27.06.2022 за формою Н-1/П, що стався 07.04.2022 в AT «Сумиобленерго», філія "Охтирський район електричних мереж" (Тростянецька експлуатаційна бригада Тростянецької дільниці), працівником якої є потерпілий, знаходиться за адресою: Сумська область, м. Охтирка, пул. Снайпера, 84.

За інформацією Адміністрації Держспецзв`язку від 31.05.2024 №'07/02/01-5435/СЕД, наданою на запит головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, об`єкт, розташований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул. Снайпера, 84, станом на 07.04.2022 до Реєстру ОКІ не внесений.

Відтак, оскільки на дату настання страхового випадку (07.04.2022) ОСОБА_1 не належав до числа працівників ОКІ, тому підстави для призначення потерпілому одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам OKI, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України (а.с.31-32).

Не погоджуючись з таким рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним відносинам, суд вказує наступне.

Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 статті 1 Закону України «Про одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, шкоду працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України» від 20.03.2023 №2980-ІХ (далі - Закон №2980-ІХ) визначено, що право на призначення і виплату одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю мають особи з числа працівників об`єктів критичної інфраструктури, державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, які стали особами з інвалідністю у зв`язку з пораненням, каліцтвом, контузією або внаслідок захворювання, пов`язаних з виконанням посадових (службових, професійних) обов`язків у період військової агресії Російської Федерації проти України в районах проведення після 24 лютого 2022 року воєнних (бойових) дій або в районах, що піддавалися після цієї дати бомбардуванням, авіаударам та іншим збройним нападам.

Згідно п.1 ч.2 ст.6 Закону №2980-ІХ право на отримання одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, передбаченої цим Законом, мають також особи, визначені частиною першою статті 1 цього Закону, визнані особами з інвалідністю у період з 24 лютого 2022 року до набрання чинності цим Законом (тобто до 01.05.2023).

Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону №2980-ІХ одноразова грошова допомога за шкоду життю та здоров`ю призначається і виплачується за рішенням органу, визначеного Кабінетом Міністрів України. Визначений Кабінетом Міністрів України орган безоплатно в порядку електронної взаємодії отримує необхідну інформацію від державних органів, які є власниками (розпорядниками, держателями, володільцями, адміністраторами тощо) інформаційних (автоматизованих), інформаційно-комунікаційних, комунікаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, у тому числі з Єдиного державного демографічного реєстру, Державного реєстру актів цивільного стану громадян, Єдиного державного реєстру судових рішень, Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім`ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів тощо, про осіб, які мають право на отримання одноразової грошової допомоги. Порядок отримання інформації з реєстрів та інформаційних баз даних визначається розпорядником персональних даних, що містяться у відповідних реєстрах або базах даних.

Механізм призначення і виплати одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України (далі - одноразова грошова допомога за шкоду життю та здоров`ю), передбаченої Законом №2980-ІХ, визначає Порядок призначення і виплати одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, завдану працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 №1396, відповідно до абзацу 2 пункту 11 якого визначено, що для підтвердження факту віднесення об`єкта інфраструктури, на якому служить/працює (служила/працювала) особа, зазначена у частині першій статті 1 Закону, до об`єкта критичної інфраструктури працівник уповноваженого органу надсилає до уповноваженого органу у сфері захисту критичної інфраструктури письмовий запит щодо надання інформації про включення об`єкта до Реєстру об`єктів критичної інфраструктури та набуття ним правового статусу об`єкта критичної інфраструктури.

Так, судом встановлено, що на виконання вимог вказаної норми, ГУ ПФУ в Сумській області було направлено запит до Адміністрації Держспецзв`язку для підтвердження факту віднесення об`єкта інфраструктури, на якому працює позивач, до ОКІ, та у відповідь на який Адміністрація Держспецзв`язку листом від 31.05.2024 №07/02/01-5435/СЕД повідомила ГУ ПФУ в Сумські області про те, що об`єкт, розташований за адресою: Сумська область, м.Охтирка, вул.Снайпера, 84 (на якому стався страховий випадок), станом на 07.04.2022 до Реєстру об`єктів критичної інфраструктури (далі - ОКІ) не внесений (а.с.51).

В оскаржуваному рішенні відповідач, в обґрунтування підстав для відмови у призначенні ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги, посилається саме на вказаний лист Адміністрації Держспецзв`язку від 31.05.2024 №07/02/01-5435/СЕД, згідно із яким об`єкт, розташований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул.Снайпера, 84 (на якому стався страховий випадок), станом на 07.04.2022 до Реєстру об`єктів критичної інфраструктури (далі - ОКІ) не внесений. Тобто відповідачем при прийнятті оскаржуваного рішення бралася до уваги інформація щодо внесення об`єкта, розташованого за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул.Снайпера, 84, виключно станом на дату настанні страхового випадку - 07.04.2022.

Втім з такими доводами відповідача суд не погоджується та зауважує наступне.

Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про критичну інфраструктуру» від 16 листопада 2021 року № 1882-IX (далі - Закон України «Про критичну інфраструктуру») об`єкти критичної інфраструктури - об`єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам.

Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про критичну інфраструктуру» реєстр об`єктів критичної інфраструктури - автоматизована система, що містить перелік найбільш важливої для життєдіяльності суспільства та держави критичної інфраструктури, щодо якої встановлюються особливі вимоги із забезпечення її безпеки та стійкості і здійснюється моніторинг їх дотримання.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про критичну інфраструктуру» віднесення об`єктів до критичної інфраструктури здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 №415 затверджено Порядок ведення Реєстру об`єктів критичної інфраструктури, включення таких об`єктів до Реєстру, доступу та надання інформації з нього, який визначає процедури формування і ведення Реєстру об`єктів критичної інфраструктури (далі - Реєстр), включення об`єктів критичної інфраструктури до Реєстру, внесення до нього інформації про об`єкти критичної інфраструктури та їх виключення, доступу та надання інформації з Реєстру.

Відповідно до п.4 цієї Постанови адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації п і д ч а с воєнного стану, а також п р о т я г о м дванадцяти місяців після його припинення чи скасування з дня набрання чинності цією постановою забезпечити: функціонування, ф о р м у в а н н я і ведення Реєстру в автоматизованій системі, що забезпечує роботу як одномашинний однокористувачевий комплекс, який обробляє інформацію однієї або кількох ступенів обмеження доступу.

Тобто, як вбачається з вищевикладеного, початок функціонування Реєстру об`єктів критичної інфраструктури відбувся вже більше ніж через рік з дня настання страхового випадку, який стався з позивачем 07.04.2022. Однак, з урахуванням принципу верховенства права, особа не може бути позбавлена у захисті порушеного права з підстав відсутності законодавства, яке б регулювало спірні правовідносини станом на час їх виникнення.

А відтак, відмова відповідача з тих підстав, що саме станом на 07.04.2022 об`єкт розташований за адресою: Сумська область, м. Охтирка, вул.Снайпера, 84 (AT «Сумиобленерго», філія "Охтирський район електричних мереж" (Тростянецька експлуатаційна бригада Тростянецької дільниці) не був включений до Реєстру є необґрунтованим.

Більше того, частиною 4 статті 6 Закону №2980-ІХ установлює, що до завершення формування реєстру об`єктів критичної інфраструктури відповідно до Закону України "Про критичну інфраструктуру" перелік об`єктів критичної інфраструктури, на працівників яких поширюється дія цього Закону, визначається Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України №1109 від 09.10.2020 року «Деякі питання об`єктів критичної інфраструктури» (в редакції, чинній на 07.04.2022 року, далі - Постанова №1109) затверджено Перелік об`єктів критичної інфраструктури, серед яких в розділі 1 «Паливно-енергетичний сектор» вказана «електроенергетика», а саме виробництво електричної енергії, забезпечення функціонування ринку електричної енергії, організація купівлі-продажу електричної енергії на ринку, управління системами передачі та енергопостачання, розподіл електричної енергії.

При цьому, згідно відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань АТ «Сумиобленерго» відноситься до енергетичної галузі, основним видом діяльності якого згідно КВЕД є 35.13 Розподілення електроенергії (а.с.81-84).

Крім того, АТ "Сумиобленерго" має відокремлені підрозділи, одним з яких є філія "Охтирський район електричних мереж" АТ "Сумиобленерго", в якій на посаді електромонтера з експлуатації розподільних мереж ІІ групи Тростянецької експлуатаційної бригади Тростянецької дільниці працює позивач з 18.06.2021 (а.с.33-34). Вказані обставини відповідачем не заперечувалось.

Відтак, з огляду на вказане, як станом на 07.04.2022, так і на час прийняття оскаржуваного рішення, Тростянецька дільниця філії «Охтирський район електричних мереж» АТ «Сумиобленерго» відповідно до Постанови КМУ №1109 відносилася до переліку об`єктів критичної інфраструктури, та, оскільки страховий випадок з позивачем стався до введення в дію Реєстру об`єктів критичної інфраструктури, відповідачем під час прийняття оскаржуваного рішення мала бути врахована норма частиною 4 статті 6 Закону №2980-ІХ, чого безпідставно зроблено не було.

Також варто відмітити, що, як вже зазначалось вище, згідно п.1 ч.2 ст.6 Закону №2980-ІХ право на отримання одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, передбаченої цим Законом, мають також особи, визначені частиною першою статті 1 цього Закону, визнані особами з інвалідністю у період з 24 лютого 2022 року до набрання чинності цим Законом (тобто до 0105.2023). До таких осіб, враховуючи досліджені вище матеріали справи, відноситься і позивач, оскільки як встановлено судом, саме внаслідок нещасного випадку, який мав місце 07.04.2022 при експлуатації розподільних мереж II групи Тростянецької експлуатаційної бригади Тростянецької дільниці філії "Охтирський РЕМ" AT "Сумиобленерго" під час виконання трудових обов`язків ОСОБА_1 , що стався у період військової агресії Російської Федерації проти України в районах проведення після 24 лютого 2022 року воєнних (бойових) дій на території Сумської області у лютому - квітні 2022 року), позивачу було встановлено 15.11.2022 II групу інвалідності (тобто до 01.05.023), що підтверджується довідками до актів МСЕК Серія 12ААВ №274257 від 15.11.2022 та №666421 від 05.09.2023 (а.с.25-27) та посвідченнями (а.с.6). Поряд з цим в оскаржуваному рішенні відсутнє обґрунтування не врахування вказаних обставин, в розрізі норми п.1 ч.2 ст.6 Закону №2980-ІХ.

Враховуючи встановлені судом обставини у справі та досліджені докази суд доходить висновку, що подані позивачем разом із заявою від 18.03.2024 документи у повному обсязі надавали змогу відповідачу встановити право позивача на призначення та виплату останньому одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, передбачену Законом №2980-ІХ, а отже, рішення ГУ ПФУ в Сумській області від 03.06.2024 №2960287402-2024-2 не відповідає критеріям правомірності, передбаченим ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України та є протиправними.

З урахуванням викладеного, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасування рішення ГУ ПФУ в Сумській області від 03.06.2024 №2960287402-2024-2 щодо відмови у призначенні та виплаті ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, передбачену Законом №2980-ІХ, та зобов`язати відповідача призначити та виплатити таку допомогу на підставі заяви позивача від 18.03.2024 року та доданих до неї документів.

Суд вважає необхідним також відмітити, що захист прав позивача саме в такий спосіб не є втручанням у дискреційні повноваження відповідача, оскільки суд не втручається в дискреційні повноваження відповідача, не привласнює їх і не підміняє ГУ ПФУ в Сумській області, а лише зобов`язує відповідача вчинити певні дії, що повністю відповідає вимогам діючого законодавства.

Керуючись ст.ст. 90, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 250, 255, 295, 297, п.15.5 Розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області (вул. Степана Бандери, буд.43, м.Суми, Сумська область, 40009, код ЄДРПОУ 21108013), третя особа - АТ "Сумиобленерго" (40035, м.Суми, вул.І.Сірка, буд.7, код ЄДРПОУ 23293513) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області від 03.06.2024 №2960287402-2024-2 щодо відмови у призначенні та виплаті ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров`ю, передбачену Законом України «Про одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, шкоду працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України» від 20.03.2023 №2980-ІХ.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області призначити та виплатити ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, передбачену Законом України «Про одноразову грошову допомогу за шкоду життю та здоров`ю, шкоду працівникам об`єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України» від 20.03.2023 №2980-ІХ, на підставі заяви ОСОБА_1 від 18.03.2024 року та доданих до неї документів.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст судового рішення складено 28.10.2024.

Суддя І.Г. Шевченко

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2024
Оприлюднено30.10.2024
Номер документу122609399
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

Судовий реєстр по справі —480/5947/24

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Рішення від 28.10.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 12.07.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні