Рішення
від 24.10.2024 по справі 600/7920/23-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 жовтня 2024 р. м. Чернівці Справа № 600/7920/23-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Керівника Дністровської окружної прокуратури, поданого в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Карпатського округу, до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

І. РУХ СПРАВИ

1.1. Керівник Дністровської окружної прокуратури (далі Прокурор) звернувся до суд в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Карпатського округу (далі позивач) з позовом до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області (далі відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї та зобов`язати Лівинецьку сільську раду вжити заходи із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.

1.2. Ухвалою суду від 18.12.2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

1.3. Ухвалою суду від 09.04.2024 року внесено виправлення у текст ухвали суду від 18.12.2023 року в адміністративній справі № 600/7920/23-а шляхом доповнення вступної та резолютивної частини ухвали суду найменуванням органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, а саме Державну екологічну інспекцію Карпатського округу, яка набуває статусу позивача.

ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

2.1. Як повідомлено Прокурором, Лівинецькою сільською радою Дністровського району Чернівецької області не забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині вжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.

ІІІ АРГУМЕНТИ СТОРІН

Позиція Прокурора

3.1. Відповідно до змісту позову Прокурор обґрунтовуючи позов, зазначає, що Дністровською окружною прокуратурою при виконанні повноважень, визначених ст. 131-1 Конституції України, ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» встановлено порушення інтересів держави у сфері охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо поводження з відходами на території Лівинецької територіальної громади ради Дністровського району. Так встановлено, що рішеннями Козирянської сільської ради Кельменецького району від 19.05.2000 визначено місце для сільського сміттєзвалища в урочищі «Біля черешневого саду» розміром 0,5 га.

3.2. У подальшому, відповідно до акту відведення земельної ділянки від 06.11.2000, комісією уповноважених осіб проведено вибір земельної ділянки під сміттєзвалище у с. Козиряни Кельменецького району, при цьому встановлено що вказана ділянка площею 0,5 га знаходиться в урочищі «Біля черешневого саду», рельєф з північно-західним нахилом. Крім того зазначено, що земельна ділянка відповідає санітарним та протипожежним вимогам для визначених цілей. Дане місце видалення відходів є паспортизованим та має реєстраційний номер - 11/27 від 08.11.2001.

3.3. Разом з тим, органом місцевого самоврядування документи, що посвідчують право користування або володіння земельною ділянкою під сміттєзвалищем, до цього часу належним чином не оформлено, межі земельної ділянки не винесені в натурі на місцевості та речові права на неї не зареєстровано.

3.4. Згідно інформації Лівинецької сільської ради від 06.09.2023 за № 02/-01-13/763 документація із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовно площею 0,5 га, розміщеної у с. Козиряни Дністровського району, з розташованим на ній полігоном твердих побутових відходів не розроблялась, земельна ділянка у натурі не виносилась та державна реєстрація прав на вказану земельну ділянку не здійснювалась.

3.5. Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під сміттєзвалищем створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування сміттєзвалища, що може призвести до негативного впливу на навколишнє природне середовище, зокрема забруднення сусідніх територій у зв`язку із відсутністю встановлених меж як на місцевості так із за графічними даними Державного земельного кадастру, а також погіршення стану здоров`я та санітарного благополуччя населення.

3.6. Вказана земельна ділянка належить до земель комунальної форми власності, використовується під сміттєзвалище, а тому її використання повинне здійснюватися у суворій відповідності з вимогами чинного земельного та природоохоронного законодавства, із дотриманням певних обмежень щодо використання земель комунальної форми власності, на яких розташовані сміттєзвалища.

3.7. У даному випадку використання вказаної земельної ділянки комунальної форми власності здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства, що виражається у її використання без правовстановлюючих документів, без державної реєстрації відповідного речового права.

3.8. Не винесення меж земельні ділянки під місцем видалення відходів в натурі (на місцевості), не визначення цільового призначення земельної ділянки та не присвоєння їй кадастрового номера, загрожує забрудненням сусідніх територій відходами, створення екологічної небезпеки для навколишнього природного середовища.

Позиція Відповідача

3.9. Відповідач правом на подачу відзиву на позовну заяву не скористався, у зв`язку із цим, суд, керуючись положеннями частини 6 статті 162 КАС України, вирішує справу за наявними матеріалами. Водночас суд звертає увагу на положення частини 4 статті 159 КАС України, згідно змісту якої неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову, які суд застосовує у цій справі, виходячи із повної процесуальної пасивності відповідача.

ІV. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

4.1. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що рішенням Козирянської сільської ради Кельменецького району від 19.05.2000 року №25 визначено місце для сільського сміттєзвалища в урочищі «Біля черешневого саду» розміром 0,5 га.

4.2. Відповідно до акту відведення земельної ділянки від 06.11.2000 року, комісією уповноважених осіб проведено вибір земельної ділянки під сміттєзвалище у с. Козиряни Кельменецького району, при цьому встановлено, що вказана ділянка площею 0,5 га знаходиться в урочищі «Біля черешневого саду», рельєф з північно-західним нахилом. Крім того зазначено, що земельна ділянка відповідає санітарним та протипожежним вимогам для визначених цілей. Щодо даного місця видано паспорт видалення відходів (МВВ) реєстраційний номер 11/27, дата реєстрації 08.11.2001.

4.3. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року № 729-р Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Чернівецької області утворено Лівинецьку територіальну громаду, до складу якої увійшли населені пункти, зокрема с. Козиряни.

4.4. У відповідь на звернення Дністровської окружної прокуратури від 04.09.2023 року №51-106-4490Вих-23 Лівинецькою сільською радою Дністровського району Чернівецької області листом від 06.09.2023 року №02-01-13/763 повідомлено, що документація із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовно площею 0,5 га, розміщеної у с. Козиряни Дністровського району, з розташованим на ній полігоном твердих побутових відходів не розроблялась, земельна ділянка у натурі не виносилась та державна реєстрація прав на вказану земельну ділянку не здійснювалась. При цьому зазначено, що Рішенням Лівинецької сільської ради 8-го скликання від 27.06.2023 № 371-25/8/2023 «Надано дозвіл на виготовлення технічної документації щодо інвентаризації земельної ділянки у комунальну власність Лівинецької територіальної громади в особі Лівинецької сільської ради на замовлення виконавчого комітету сільської ради, для розташування місця знешкодження та утилізації відходів (під сміттєзвалище) орієнтовною площею 6,1620 га із земель сільськогосподарського призначення, за адресою: урочище «Дарабанеький горб» в с, Лівинці

4.5. Крім цього, листом від 29.09.2023 року №10-24-0.32-2828/2-23 Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області повідомило Дністровську окружну прокуратуру, що землевпорядні документації із землеустрою щодо полігонів твердих побутових відходів (сміттєзвалищ) па території населених пунктів Лівинці, Оселівка, Подвір`ївка, Зелена та Козиряни Лівинецької OТГ Дністровського району Чернівсцької області у місцевий фонд документації із землеустрою та оцінки земель не надходили.

4.6. Листом від 28.09.2023 року за № 51-106-4927ВИХ-23 Дністровською окружною прокуратурою повідомлено Державну екологічну інспекцію Карпатського округу про намір на звернення до суду з позовом в інтересах держави, в особі Державної екологічної інспекції Карпатського округу до Лівинецької сільської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії щодо виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення на них сміттєзвалищ, винесення в натурі та встановлення на місцевості меж земельних ділянок, а також здійснення державної реєстрації прав на такі земельні ділянки.

V. РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА

Щодо права звернення Прокурора з позовом до суду

5.1. Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

5.2. У даній справі позов пред`явлено керівником Чернівецької окружної прокуратури в інтересах держави, а тому, суд перевірить наявність підстав для звернення Прокурора з позовом та надасть їм відповідну оцінку.

5.3. Так, згідно частини 3 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.

5.4. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу (частина 4 статті 53 КАС України).

5.5. Разом з тим, частиною 3 статті 23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 року № 1697-VII визначено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

5.6. Аналіз частин 3 та 4 статті 53 КАС України у взаємозв`язку з частиною 3 статті 23 Закону України Про прокуратуру дає підстави вважати, що участь прокурора в судовому процесі в судах загальної юрисдикції стає можливою за умови, крім іншого, обґрунтування підстав для звернення до суду, а саме нездійснення або неналежного здійснення захисту інтересів держави у спірних правовідносинах органом державної влади, органом місцевого самоврядування чи іншим суб`єктом владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, або підтвердження відсутності такого органу.

5.7. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що діяльність органу місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами щодо розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, встановлення меж місць видалення відходів, є об`єктом контролю у сфері захисту довкілля та природних ресурсів і такий контроль уповноважені здійснювати органи Державної екологічної інспекції України.

Водночас, як повідомлено Прокурором Державною екологічною інспекцією Карпатського округу заходи щодо звернення з позовною заявою до суду про визнання протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради та зобов`язання вчинити дії щодо виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення на них сміттєзвалищ, винесення в натурі та встановлення на місцевості меж земельних ділянок, а також здійснення державної реєстрації прав на такі земельні ділянки, не вижито. При цьому, вказаний орган не заперечує проти представництва прокуратурою інтересів держави в її особі шляхом подання позовної заяви до Лівинецької сільської ради з наведених питань, що належить до повноважень Державної екологічної інспекції України, про що наведено у листі Державної екологічної інспекції Карпатського округу від 12.09.2023 року №032-13.2879.

5.8. Згідно частини 5 статті 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

5.9. Разом з цим, згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

5.10. Так, у поданому до суду позові керівником Дністровської окружної прокуратури доведено необхідність захисту інтересів держави саме прокурором з наданням належних доказів, які підтверджують встановлення прокурором наявності підстав для представництва у відповідності до статті 23 Закону України Про прокуратуру.

5.11. Враховуючи зазначене, суд вважає, що звернення керівника Дністровської окружної прокуратури з даним позовом є обґрунтованим та таким що відповідає меті представництва інтересів держави в суді. При цьому, згідно положень частини 5 статті 53 КАС України, в даному випадку прокурор набуває статусу позивача.

Щодо суті спору

5.12. Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначені статтею 12 Земельного кодексу України від 25.10.2001 року №2768-III (далі ЗК України) до, яких, зокрема, належать: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; організація землеустрою; координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

5.13. З аналізу викладених норм слідує, що органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень повинні забезпечувати реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, у тому числі щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під об`єкти поводження з відходами (сміттєзвалища).

5.14. Згідно частини 2 статті 83 ЗК України у комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування; землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.

5.15. Приписами статей 125, 126 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

5.16. Відповідно до статті 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 року № 1952-IV (далі Закон № 1952-IV) державною реєстрацією прав є офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

5.17. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону № 1952-IV державна реєстрація прав є обов`язковою.

5.18. Проте, як встановлено судом, в порушення вказаних норм законодавства, Лівинецькою сільською радою до тепер не оформлені правовстановлюючі документи на земельну ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів.

5.19. Відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», сільські ради несуть відповідальність за стан навколишнього природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції: забезпечують реалізацію екологічної політики України, екологічних прав громадян; дають згоду на розміщення на своїй території підприємств, установ і організацій у порядку, визначеному законом; видають (переоформлюють, видають дублікати, анулюють) дозволи на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення у випадках, передбачених законом; затверджують місцеві екологічні програми; організовують вивчення навколишнього природного середовища; забезпечують інформування населення про стан навколишнього природного середовища, функціонування місцевих екологічних автоматизованих інформаційно-аналітичних систем; здійснюють контроль за додержанням законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

5.20. За правилами пункту 38 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року № 280/97-ВР (далі Закон № 280/97-ВР) до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад віднесено надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об`єктів, у тому числі місць чи об`єктів для розміщення відходів, сфера екологічного впливу діяльності яких згідно з діючими нормативами включає відповідну територію.

5.21. Згідно з підпунктом 2 пункту «а» частини 1 статті 33 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить підготовка і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля.

5.22. Підпунктом 15 пункту «а» частини 1 статті 30 вказаного Закону встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів.

5.23. Статтею 1 Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 року №187/98-ВР (чинного на час розгляду справи у суді) визначено, що послуги з поводження з побутовими відходами - послуги з вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів, що надаються в населеному пункті згідно з правилами благоустрою території населеного пункту, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування.

5.24. Згідно частини 2 статті 8 Закону №187/98-ВР територіальні громади є власниками відходів, що утворюються на об`єктах комунальної власності чи знаходяться на їх території і не мають власника або власник яких невідомий (безхазяйні відходи).

5.25. Відповідно до частини 1 статті 21 Закону №187/98-ВР органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують, крім іншого: вирішення питань щодо розміщення на своїй території об`єктів поводження з відходами; розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів.

5.26. Органи місцевого самоврядування приймають рішення про відвід земельних ділянок для розміщення відходів і будівництва об`єктів поводження з відходами (частина 2 статті 21 Закону №187/98-ВР).

5.27. Як вбачається зі змісту листа від 06.09.2023 року №02-01-13/763 Лівинецькою сільською радою Дністровського району Чернівецької області документація із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовно площею 0,5 га, розміщеної у с. Козиряни Дністровського району, з розташованим на ній полігоном твердих побутових відходів не розроблялась, земельна ділянка у натурі не виносилась та державна реєстрація прав на вказану земельну ділянку не здійснювалась.

5.28. Тобто, за наявності підстав та відповідних повноважень, Лівинецькою сільською радою відповідне рішення щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не приймалось, дозволи на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не надавались, питання фінансування розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на розгляд сесії сільської ради не виносилось, замовлення проектів відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялась.

5.29. Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що відповідачем не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів що свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача.

VІ. ВИСНОВКИ СУДУ

6.1. Аналізуючи матеріали адміністративної справи у своїй сукупності, суд вважає, що Лівинецька сільська рада Дністровського районну Чернівецької області проявила протиправну бездіяльність щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї, а тому цей позов підлягає задоволенню у повному обсязі, у спосіб обраний Прокурором.

VIІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

7.1. Статтею 139 КАС України вирішено питання розподілу судових витрат.

7.2. Оскільки позивач у цій справі в розумінні КАС України є суб`єктом владних повноважень, суд, дослідивши матеріали справи, не стягує та не присуджує на його користь судові витрати.

На підставі викладеного, керуючись статтями 73-77, 90, 241-246, 250 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов Керівника Дністровської окружної прокуратури, поданого в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Карпатського округу, до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.

3. Зобов`язати Лівинецьку сільську раду Дністровського району Чернівецької області вжити заходи із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Козиряни Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 50 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Повне найменування учасників процесу:

Прокурор Керівник Дністровської окружної прокуратури (Чернівецька обл., Дністровський р-н., смт. Кельменці, вул. Сагайдачного, буд. 39, код ЄДРПОУ 02910120).

Позивач - Державна екологічна інспекція Карпатського округу (м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 23-а, код ЄДРПОУ 42702233)

Відповідач Лівинецька сільська рада Дністровського району Чернівецької області (Чернівецька обл., Дністровський р-н., с. Лівинці, вул. Головна, буд. 13, код ЄДРПОУ 04418794).

Суддя О.В. Анісімов

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2024
Оприлюднено30.10.2024
Номер документу122609780
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —600/7920/23-а

Рішення від 24.10.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні