Ухвала
від 29.10.2024 по справі 405/6859/24
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/6859/24

провадження № 1-кс/405/3056/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.10.2024 м. Кропивницький

Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Кропивницькому клопотання прокурора відділу Кіровоградської обласної прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024120000000185 від 27.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів

ВСТАНОВИВ:

Прокурор звернувся з даним клопотанням до суду в обґрунтування якого вказав, що в провадженні СУ ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024120000000185 від 27.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, відповідно до якого керівник одного із суб`єктів господарювання привласнює бюджетні кошти шляхом поставки неякісного твердого палива, яке не відповідає встановленим ДСТУ нормам, до комунальних закладів освіти Кіровоградської області, зокрема до ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Так, 01.03.2024 ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - Замовник) оголошена процедура відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» загальною кількістю 228 тон ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ).

За результатами проведених відкритих торгів переможцем визнано ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , р/р НОМЕР_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») з якою укладено договір поставки № ВТ-3 від 09.05.2024 на загальну суму 2937600,00 грн.

У Додатку 1 до договору № ВТ-3 від 09.05.2024 «Специфікація на постачання вугілля кам`яного» зазначено, що поставці підлягає вугілля кам`яне марки ДГ (13-100) у загальній кількості 228 тон.

Згідно Додатку 3 до договору № ВТ-3 від 09.05.2024 «Місце поставки та потреба у кам`яному вугіллю за закладами» місцями поставки є ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 (у кількості 138 тон вугілля), Новопразька філія ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (у кількості 100 тон вугілля) та Пантазіївська філія ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 (у кількості 50 тон вугілля).

На даний час вищезгаданий договір виконано, товар поставлено замовнику та замовником оплачено, що підтверджується платіжними інструкціями, рахунками-фактурами, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними.

Разом з тим, допитаний у якості свідка директор ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 пояснив, що договір поставки ВТ-3 від 09.05.2024 укладено попереднім директором ліцею, вугілля відповідно договору було поставлено. Після свого призначення на посаду директора він оглянув поставлене вугілля та виявив що воно низької якості, серед вугілля наявне каміння.

Речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати:

- документи про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, з розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024 на паперовому та/або електронному носію, завіреному належним чином керівником (головним бухгалтером) та відтиском печатки банківської установи, відкриті у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, з розшифровкою кореспондентів (назва, код ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), з розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, рішень засновників та наказів про призначення посадових осіб, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-договорів про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи «Клієнт-Банк» по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв на встановлення системи «Клієнт-Банк», актів інсталяції системи Інтернет-Клієнт-Банк, регенерації ключів, акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства з зазначенням адрес, в т.ч. електронних, та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках, акти регенерації ключів по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-довіреності на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-платіжних доручень, в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахункам;

-заяв на видачу готівки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024.

Підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Під час досудового розслідування, отримано відомості про те, що ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності використовувало рахунки, відкриті в акціонерному товаристві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі по тексту АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 . У зв`язку з чим, виникла необхідність у отриманні дозволу суду на тимчасовий доступ до рахунків ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з метою отримання відомостей та документів про фінансові взаємовідносини ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з суб`єктами господарювання, їх взаєморозрахунки, які перебувають у володінні зазначеної банківської установи.

Згідно із Інструкцією про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Нацбанку України від 12.11.2003 № 492, банк відкриває поточний рахунок юридичній особі, яка не має рахунку в цьому банку, на підставі таких документів: заяви про відкриття поточного рахунку, копії належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту /засновницького договору/ установчого акта / положення), копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що містить відомості про юридичну особу; картки із зразками підписів і відбитка печатки. Особа, що подає документи і відкриває рахунок ідентифікується шляхом пред`явлення свого паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, з яких виготовляються копії, що зберігаються в юридичній справі клієнта.

Відповідно до Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75, документи для відкриття рахунків клієнтів мають зберігатися у справі з юридичного оформлення рахунку (юридична справа), що оформляється для кожного клієнта окремо. Умови відкриття рахунку та особливості його функціонування передбачаються в договорі, що укладається між банком і його клієнтом у письмовій формі.

Положенням про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75, оброблення інформації про операції та її зберігання мають виконуватися на серверах та/або іншій комп`ютерній техніці, які повинні фізично розташовуватися на території України. Організація операційної діяльності передбачає наявність документованих операційних процедур (правил) за всіма операціями, що здійснюються банками. Проведені банком операції документуються первинними документами (паперовими та електронними) із застосуванням при здійсненні безготівкових операцій з клієнтами платіжними дорученнями, касові операції оформляються видатковими та прибутковими квитанціями, грошовими чеками, і інші. Первинні документи складаються на паперових носіях або в електронній формі та містять такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства (банку), що склало документ; зміст та обсяг операції (короткий зміст операції та підстава для її здійснення), одиницю її виміру; посади осіб, відповідальних за здійснення операції і правильність її оформлення; особистий підпис (електронний цифровий підпис) та інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні операції; назва одержувача коштів; сума операції (цифрами та словами). Сума операції може бути відображена лише цифрами, якщо цей документ формується за допомогою програмного забезпечення в автоматизованому режимі або якщо це передбачено нормативно-правовими актами Національного банку; номери рахунків; назва банку (одержувача та платника коштів).

Виходячи із вимог вищезазначених нормативних актів достовірно відомий перелік документів юридичної справи, що сформована при відкритті рахунку, та обов`язкові реквізити документів якими оформлено проведення банківських операцій по банківських рахунках.

Вказані речіта документимістять усобі відомості,що підлягаютьдослідженню,у т.ч.із застосуванням наукових, технічних та інших спеціальних знань

Необхідність здійснення тимчасового доступу до речей і документів та можливість їх вилучення є необхідним для надання їх на ознайомлення експертам, що здійснюватимуть проведення економічних експертиз. Отримання відомостей та документів про фінансові взаємовідносини ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з іншими суб`єктами, їх взаєморозрахунки, які перебувають у володінні зазначеної банківської установи, будуть використанні у кримінальному провадженні як докази у якості документів.

З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні й виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні акціонерному товаристві « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 .

Прокурор надав до суду заяву, згідно з якою розгляд клопотання просив здійснити без її участі, клопотання підтримав.

Особа, у володінні якої знаходяться речі та документи про день, час та місце розгляду клопотання повідомлялася належним чином, однак представник у судове засідання не з`явився, причини неявки невідомі.

Оскільки,згідно ч.4ст.163КПК Українивідсутність слідчогота особиу володінні,якої перебуваютьдокументи неє перешкодоюдля розглядуклопотання,слідчий суддявизнав можливимрозглянути клопотанняза відсутностіслідчого та представника акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_3 », на підставі наявних доказів.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.

Встановлено, що в провадженні СУ ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024120000000185 від 27.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, відповідно до якого керівник одного із суб`єктів господарювання привласнює бюджетні кошти шляхом поставки неякісного твердого палива, яке не відповідає встановленим ДСТУ нормам, до комунальних закладів освіти Кіровоградської області, зокрема до ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Так, 01.03.2024 ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - Замовник) оголошена процедура відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» загальною кількістю 228 тон ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ).

За результатами проведених відкритих торгів переможцем визнано ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , р/р НОМЕР_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») з якою укладено договір поставки № ВТ-3 від 09.05.2024 на загальну суму 2937600,00 грн.

У Додатку 1 до договору № ВТ-3 від 09.05.2024 «Специфікація на постачання вугілля кам`яного» зазначено, що поставці підлягає вугілля кам`яне марки ДГ (13-100) у загальній кількості 228 тон.

Згідно Додатку 3 до договору № ВТ-3 від 09.05.2024 «Місце поставки та потреба у кам`яному вугіллю за закладами» місцями поставки є ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 (у кількості 138 тон вугілля), Новопразька філія ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (у кількості 100 тон вугілля) та Пантазіївська філія ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 (у кількості 50 тон вугілля).

На даний час вищезгаданий договір виконано, товар поставлено замовнику та замовником оплачено, що підтверджується платіжними інструкціями, рахунками-фактурами, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними.

Допитаний у якості свідка директор ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 пояснив, що договір поставки ВТ-3 від 09.05.2024 укладено попереднім директором ліцею, вугілля відповідно договору було поставлено. Після свого призначення на посаду директора він оглянув поставлене вугілля та виявив що воно низької якості, серед вугілля наявне каміння.

Речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати:

- документи про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, з розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024 на паперовому та/або електронному носію, завіреному належним чином керівником (головним бухгалтером) та відтиском печатки банківської установи, відкриті у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, з розшифровкою кореспондентів (назва, код ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), з розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, рішень засновників та наказів про призначення посадових осіб, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-договорів про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи «Клієнт-Банк» по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв на встановлення системи «Клієнт-Банк», актів інсталяції системи Інтернет-Клієнт-Банк, регенерації ключів, акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства з зазначенням адрес, в т.ч. електронних, та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках, акти регенерації ключів по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-довіреності на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-платіжних доручень, в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахункам;

-заяв на видачу готівки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024.

Під час досудового розслідування, отримано відомості про те, що ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності використовувало рахунки, відкриті в акціонерному товаристві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі по тексту АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 . У зв`язку з чим, виникла необхідність у отриманні дозволу суду на тимчасовий доступ до рахунків ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з метою отримання відомостей та документів про фінансові взаємовідносини ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з суб`єктами господарювання, їх взаєморозрахунки, які перебувають у володінні зазначеної банківської установи.

Згідно із Інструкцією про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Нацбанку України від 12.11.2003 № 492, банк відкриває поточний рахунок юридичній особі, яка не має рахунку в цьому банку, на підставі таких документів: заяви про відкриття поточного рахунку, копії належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту /засновницького договору/ установчого акта / положення), копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що містить відомості про юридичну особу; картки із зразками підписів і відбитка печатки. Особа, що подає документи і відкриває рахунок ідентифікується шляхом пред`явлення свого паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, з яких виготовляються копії, що зберігаються в юридичній справі клієнта.

Відповідно до Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75, документи для відкриття рахунків клієнтів мають зберігатися у справі з юридичного оформлення рахунку (юридична справа), що оформляється для кожного клієнта окремо. Умови відкриття рахунку та особливості його функціонування передбачаються в договорі, що укладається між банком і його клієнтом у письмовій формі.

Положенням про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75, оброблення інформації про операції та її зберігання мають виконуватися на серверах та/або іншій комп`ютерній техніці, які повинні фізично розташовуватися на території України. Організація операційної діяльності передбачає наявність документованих операційних процедур (правил) за всіма операціями, що здійснюються банками. Проведені банком операції документуються первинними документами (паперовими та електронними) із застосуванням при здійсненні безготівкових операцій з клієнтами платіжними дорученнями, касові операції оформляються видатковими та прибутковими квитанціями, грошовими чеками, і інші. Первинні документи складаються на паперових носіях або в електронній формі та містять такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства (банку), що склало документ; зміст та обсяг операції (короткий зміст операції та підстава для її здійснення), одиницю її виміру; посади осіб, відповідальних за здійснення операції і правильність її оформлення; особистий підпис (електронний цифровий підпис) та інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні операції; назва одержувача коштів; сума операції (цифрами та словами). Сума операції може бути відображена лише цифрами, якщо цей документ формується за допомогою програмного забезпечення в автоматизованому режимі або якщо це передбачено нормативно-правовими актами Національного банку; номери рахунків; назва банку (одержувача та платника коштів).

Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 369-372 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора задовольнити.

Надати прокурору відділу Кіровоградської обласної прокуратури ОСОБА_3 , прокурорам групи прокурорів та слідчим СУ ГУНП в Кіровоградській області:

заступнику начальника відділу Кіровоградської обласної прокуратури ОСОБА_6 ; прокурорам відділу Кіровоградської обласної прокуратури ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 ; слідчим слідчого управління ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що становлять банківську таємницю по рахунку що відкритий в акціонерному товаристві « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , а саме:

- документи про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, з розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024 на паперовому та/або електронному носію, завіреному належним чином керівником (головним бухгалтером) та відтиском печатки банківської установи, відкриті у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, з розшифровкою кореспондентів (назва, код ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), з розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по рахунках ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, рішень засновників та наказів про призначення посадових осіб, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-договорів про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи «Клієнт-Банк» по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-заяв на встановлення системи «Клієнт-Банк», актів інсталяції системи Інтернет-Клієнт-Банк, регенерації ключів, акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства з зазначенням адрес, в т.ч. електронних, та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках, акти регенерації ключів по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-довіреності на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-платіжних доручень, в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахункам;

-заяв на видачу готівки по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахунку ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) р/р НОМЕР_2 та інших банківських (карткових) рахунках відкритих ФОП ОСОБА_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), починаючи з 01.01.2024 по 22.10.2024;

Строк дії ухвали визначити до 29.12.2024 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Оригінал ухвали виготовлено в 2-х примірниках.

Слідчий суддя ОСОБА_14

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення29.10.2024
Оприлюднено30.10.2024
Номер документу122619813
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/6859/24

Ухвала від 02.01.2025

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 05.12.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 28.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні