Рішення
від 28.10.2024 по справі 160/20642/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 жовтня 2024 рокуСправа №160/20642/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Луніної О.С., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

31.07.2024 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява (уточнена) ОСОБА_1 (далі-позивач) до Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (далі- відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради (далі-третя особа-1), Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради (далі-третя особа-2), в якій, з урахуванням уточнень, позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України прийняте нею 28.02.2024 року, яке оформлене протоколом №6 від 28.02.2024 року про відмову в призначенні громадянину ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення та скасування раніше прийнятого рішення про її призначення.

В обґрунтування позову зазначено, що 30.10.2023 року комісією щодо розгляду заяв осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України з питань виплати грошової компенсації для придбання житла прийняте оформлене протоколом №2 від 30.10.2023 року рішення про призначення позивачу грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення. 28.02.2024 року комісією з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України прийняте оформлене протоколом №6 від 28.02.2024 року рішення про відмову в призначенні позивачу грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення та скасування раніше прийнятого рішення про її призначення. Оскаржуване рішення вмотивоване тим, що позивач набув статусу внутрішньо переміщеної особи лише з 18.06.2022 року, що позбавляє його права на отримання грошової компенсації відповідно до абз.1 п.2 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою КМУ від 18 квітня 2018 р. №280. Однак, позивачем зауважено, що відповідач не мав відповідних повноважень для скасування раніше прийнятого рішення згідно з п.5 «Порядку виплати грошової компенсації» та п.3 Положення №290 від 14.04.2021 року. З огляду на викладене, позивач вважає рішення відповідача протиправним та просить його скасувати.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07 серпня 2024 року позовну заяву ОСОБА_1 до Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, Виконавчого комітету Павлоградської міської ради, Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення залишено без руху.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09 вересня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі №160/20642/24, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) учасників справи у письмовому провадженні, а також встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали та залучено до участі у справі № 160/20642/24 в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради та Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради.

Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом, що підтверджується матеріалами справи.

26.09.2024 року через систему «Електронний суд» від третьої особи-2, Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради, надійшли пояснення на позов, в яких третя сторона-2 заперечує щодо задоволення позовних вимог та зазначає, що відповідач при прийнятті оскаржуваного рішення діяв у відповідності до норм чинного законодавства, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року №280 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України", право на призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення мають внутрішньо переміщені особи, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб (далі - база даних) до 24 лютого 2022 року і перебувають не менш як один рік на обліку в базі даних. Третьою стороною-2 зазначено, що 11 жовтня 2023 року позивач звернувся з заявою про отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. За результатом звернення, 30.10.2023 року було прийнято рішення Комісії №2 про призначення грошової компенсації. У грудні 2023 року було виявлено факт, який ставив під сумнів правомірність прийнятого рішення, а саме набуття позивачем статусу внутрішньо-переміщеної особи після 24.02.2022. У лютому 2024 року отримано роз`яснення, відповідно до якого особи вперше зареєстровані як внутрішньо переміщені до 24.02.2022 року не підпадають під дію Порядку виплати компенсації. 24.03.2023 року постановою КМУ №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» внесено зміни до Порядку виплати грошової компенсації, відповідно яких право на грошову компенсацію мають ті особи, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в базі даних до 24.02.2022 року. Комісія звернула увагу, що позивач звернувся з заявою про призначення грошової компенсації тільки у жовтні 2023 року. Крім того, позивач став на облік як внутрішньо переміщена особа лише 28.06.2022 року, тобто після 24.02.2022 року. Отже, рішення №6 від 28.02.2024 року прийнято відповідачем законно, у зв`язку з чим відсутні підстави для задоволення позову.

09.10.2024 року через систему «Електронний суд» від відповідача, Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти позову заперечив з підстав викладених у відзиві, просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. У відзиві зазначає наступне. Відповідно до пункту 1 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року №280 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України", право на призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення мають внутрішньо переміщені особи, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб (далі - база даних) до 24 лютого 2022 року і перебувають не менш як один рік на обліку в базі даних. У жовтні 2023 року позивач звернувся з заявою про отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. Позивач є внутрішньо переміщеною особою та має статус учасника бойових дій. Управлінням 24.10.2023 року підготовлено подання на розгляд Комісії щодо надання грошової компенсації для придбання житла громадянину ОСОБА_1 . Комісією розглянуто подання та прийнято рішення, оформлене протоколом №2 від 30.10.2023 року. У грудні 2023 року було виявлено факт, який ставив під сумнів правомірність прийнятого рішення, а саме набуття позивачем статусу внутрішньо-переміщеної особи після 24.02.2022. У лютому 2024 року отримано роз`яснення, відповідно до якого особи вперше зареєстровані як внутрішньо переміщені до 24.02.2022 року не підпадають під дію Порядку виплати компенсації. 24.03.2023 року постановою КМУ №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» внесено зміни до Порядку виплати грошової компенсації, відповідно яких право на грошову компенсацію мають ті особи, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в базі даних до 24.02.2022 року. Комісія звернула увагу, що позивач звернувся з заявою про призначення грошової компенсації тільки у жовтні 2023 року. Крім того, позивач став на облік як внутрішньо переміщена особа лише 28.06.2022 року, тобто після 24.02.2022 року. Отже, рішення №6 від 28.02.2024 року прийнято відповідачем законно, у зв`язку з чим відсутні підстави для задоволення позову.

Відповідно до частини першої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

За приписами частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

За викладених обставин, у відповідності до вимог статей 258, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Позивач з 28.06.2022 взятий на облік як внутрішньо переміщена особа.

В подальшому, позивач звернувся до з заявою про отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

Відповідно до протоколу №2 від 30.10.2023 року комісією щодо розгляду заяв осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України з питань виплати грошової компенсації для придбання житла відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №280 від 18.04.2018 "Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України" громадянину ОСОБА_1 вирішено затвердити суму грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення в розмірі 1926334,98 гривень.

Рішенням Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, яке оформлене протоколом №6 від 28.02.2024 року скасовано рішення про призначення грошової компенсації, яку було призначено протоколом комісії №2 від 30.10.2023 року, у зв`язку з набуттям позивачем статусу внутрішньо-переміщеної особи після 24.02.2022 (28.06.2022).

Вважаючи свої права порушеними, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу на таке.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 48-1 Житлового кодексу України встановлено, що порядок та розмір надання громадянам грошової компенсації за належні їм для отримання жилі приміщення визначаються Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) затверджено Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (далі - Порядок №280).

Відповідно до пункту 2 Порядку №280, право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають внутрішньо переміщені особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні до 1 червня 2018 р. заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту (далі - внутрішньо переміщені особи) і які перебувають на квартирному обліку і не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Постановою Кабінету Міністрів України №263 від 24.03.2023 "Деякі питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України" внесено зміни до пункту 2 Порядку №280, а саме: в абзаці першому слова і які перебувають на квартирному обліку і не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (далі - база даних) замінити словами і цифрами , які перебувають на квартирному обліку і не менш як один рік на обліку в базі даних та які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в базі даних до 24 лютого 2022 року.

Тобто, з 24.03.2023, Урядом внесено зміни до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, які полягають у тому, що право на таку грошову компенсацію отримують тільки ті особи, які перебувають на квартирному обліку і не менш як один рік на обліку в базі даних та які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в базі даних до 24 лютого 2022 року.

При цьому, судом встановлено, що позивачу було призначено грошову компенсацію до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2023 року №263, а тому право на її отримання не може бути переглянуте у зв`язку із подальшою зміною законодавства.

Також суд звертає увагу на те, що відповідно до п.4 Порядку №280 за поданням структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, міських, районних у містах рад (далі - органи соціального захисту населення), за рішенням виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі її утворення) ради або за розпорядженням голови районної, районної в м. Києві держадміністрації утворюється комісія щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб про призначення грошової компенсації (далі - комісія).

В силу пункту 5 Порядку №280 до повноважень комісії належить: проведення перевірки: - наявності у внутрішньо переміщеної особи статусу учасника бойових дій, встановленого відповідно до пунктів 19 - 21 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (далі - статус учасника бойових дій), або статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, встановленого відповідно до пунктів 11 - 14 частини другої статті 7 зазначеного Закону (далі - статус особи з інвалідністю внаслідок війни); - перебування внутрішньо переміщеної особи та членів її сім`ї, на яких нараховується грошова компенсація, на обліку в базі даних; - складу сім`ї внутрішньо переміщеної особи; - факту перебування внутрішньо переміщеної особи не менш як один рік на обліку в базі даних; - наявності документів про взяття на квартирний облік внутрішньо переміщеної особи та членів її сім`ї; - факту спільного проживання членів сім`ї внутрішньо переміщеної особи, на яких нараховується грошова компенсація; - наявності майнових прав на об`єкти незавершеного житлового будівництва чи права власності на житлове приміщення внутрішньо переміщеної особи та всіх членів її сім`ї, на яких нараховується грошова компенсація, що розташовані в населених пунктах на підконтрольній Україні території (крім житлового приміщення, яке зруйноване (знищене) або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії Російської федерації, зокрема з моменту введення воєнного стану, що підтверджується актом комісійного обстеження об`єкта, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської федерації, складеним відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської федерації, пов`язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. №473 (Офіційний вісник України, 2022 р., №37, ст. 1981) (далі - акт комісійного обстеження), та/або відомості щодо якого внесені до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації (далі - Реєстр пошкодженого та знищеного майна), після початку його впровадження та використання, з урахуванням умов, визначених абзацами дванадцятим - чотирнадцятим пункту 13 цього Порядку, або відчуження такого майна протягом п`яти років, що передують даті подання заяви про призначення грошової компенсації.

Перевірка інформації про наявність/відсутність права власності на житлове приміщення здійснюється на підставі інформації (відомостей) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, бюро технічної інвентаризації, а також відомостей, поданих у заяві про призначення грошової компенсації; - факту надання раніше внутрішньо переміщеній особі або членам її сім`ї житла чи виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення за рахунок бюджетних та благодійних коштів, залучених коштів суб`єктів господарювання, інших джерел, не заборонених законодавством; прийняття рішення про призначення або відмову в призначенні грошової компенсації; перегляд рішення про призначення грошової компенсації за нововиявленими обставинами (у разі змін у майновому стані, у складі сім`ї, зміни показників опосередкованої вартості спорудження житла, зміни місця проживання, у зв`язку з втратою статусу учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, зняття з квартирного обліку тощо); скасування попереднього рішення за нововиявленими обставинами; прийняття рішення про відмову у виплаті грошової компенсації; визначення розміру грошової компенсації; визначення суми коштів, яка підлягає поверненню, якщо внутрішньо переміщена особа або її законний представник чи представник, який діє на підставі довіреності, засвідченої в установленому законом порядку (далі - уповноважений представник), не повідомили про зміни у майновому стані, у складі сім`ї, зміну місця проживання, втрату статусу учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, зняття з квартирного обліку; прийняття рішення про виплату грошової компенсації члену сім`ї внутрішньо переміщеної особи, на якого було розраховано грошову компенсацію під час призначення грошової компенсації внутрішньо переміщеній особі (далі - уповноважений член сім`ї), у зв`язку із смертю внутрішньо переміщеної особи, якій призначено грошову компенсацію та не виплачено; прийняття рішення про надання дозволу внутрішньо переміщеній особі, яка перемістилася з території, на якій ведуться бойові дії, на відкриття поточного рахунка (за стандартом IBAN) із спеціальним режимом використання (далі - спеціальний рахунок) у відділенні АТ "Ощадбанк" (далі - уповноважений банк) за місцем перебування на обліку в базі даних; прийняття рішення про виплату грошової компенсації, яку було призначено і не виплачено або виплачено не в повному обсязі на території, на якій ведуться бойові дії, внутрішньо переміщеній особі, яка перемістилася з такої території, за місцем перебування на обліку в базі даних; проведення перевірки наявності обвинувального вироку суду у зв`язку із вчиненням внутрішньо переміщеною особою злочину проти України, що підтверджується довідкою про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України; проведення перевірки відсутності фактів, визначених пунктом 31 цього Порядку, під час виплати грошової компенсації (перерахування коштів грошової компенсації на спеціальний рахунок).

Зважаючи на вище наведені норми Порядку №280 у Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України були відсутні повноваження щодо скасування рішення про призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 та відповідно прийняття оскаржуваного рішення (протоколу).

Відтак, з урахуванням вказаних вище положень законодавства, суд дійшов висновку, що Комісія з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в даному випадку діяла протиправно, а оскаржуване рішення (протокол) є таким, що підлягає скасуванню.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Із заявлених позовних вимог, на підставі системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

З урахуванням положень частини першої статті 139 КАС України та задоволення позову суд стягує на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача понесені судові витрати на сплату судового збору в сумі 1211,20 грн.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради, Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення- задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, яке оформлене протоколом №6 від 28.02.2024 року про відмову в призначенні громадянину ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення та скасування раніше прийнятого рішення про її призначення.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України на користь ОСОБА_1 судові витрати з оплати судового збору в сумі 1211,20 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.С. Луніна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2024
Оприлюднено31.10.2024
Номер документу122649475
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо публічної житлової політики

Судовий реєстр по справі —160/20642/24

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 28.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні