КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 жовтня 2024 року № 320/48777/24
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кочанової П.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за заявою Головного управління ДПС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» про стягнення коштів за податковим боргом,-
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДПС у Київській області з заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ», в якому просить суд:
- стягнути з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» (ЄДРПОУ 44657481) кошти у сумі податкового боргу у розмірі - 20 446 838,83 гривень.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що станом на дату звернення до суду за відповідачем обліковується податковий борг на загальну суму 20 446 838,83 грн. по пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, за невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства. Заборгованість виникла на підставі документальної позапланової невиїзної перевірки за результатом якої складено акт №28798/10-36-07-09/44657481 від 03.05.2024 року та винесено податкове повідомлення - рішення (форма «С») №29963/0709 від 12.06.2024 року на суму - 20 446 838,83 грн., яке було направлено засобами поштового зв`язку на податкову адресу відповідача 13.06.2024 року, та повернуто на адресу податкового органу 01.07.2024 року з відміткою Укрпошти «повертається за закінченням терміну зберігання». З метою погашення податкового боргу ГУ ДПС у Київській області відповідно до ст.ст.42 та 59 ПК України було сформовано податкову вимогу №0013969-1307-1036 від 05.09.2024 року, яка була направлена 06.09.2024 року відповідачу рекомендованим листом засобами поштового зв`язку та повернута на адресу податкового органу 23.09,2024 року з відміткою Укрпошти «Повертається за закінченням терміну зберігання». З моменту направлення/вручення податкової вимоги, борг відповідачем не погашено в повному обсязі.
Вищевказані обставини зумовили звернення позивача до суду із заявою про стягнення боргу з рахунків боржника, в порядку, передбаченому статтею 283 КАС України.
Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями справа розподілена судді Кочановій П.В. 24.10.2024 о 12 год. 56 хв.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання на 25 жовтня 2024 року об 11:00 год. Зобов`язано позивача невідкладно, до початку судового засідання, подати до суду докази повідомлення відповідача про судове засідання призначене на 25 жовтня 2024 року об 11:00 год.
У призначений день і час до суду з`явився представник позивача. Представник відповідача до суду не з`явився, про причини неприбуття суд не повідомив.
У судовому засіданні 25 жовтня 2024 року об 11:00 год. відкладено розгляд справи у зв`язку з оголошенням повітряної тривоги до 25 жовтня 2024 року о 13:15 годині.
Разом з цим, на виконання ухвали Київського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2024 року представником позивача надано до суду Акт від 24.10.2024 року про відсутність юридичної особи та посадових осіб товариства за адресою.
Також, представником позивача заявлено клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.
За таких обставин суд, з урахуванням положень статті 268 КАС України, вирішив здійснювати подальший розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами і доказами.
Відповідно до частини 7 ст. 283 КАС України, у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає рішення по суті заявлених вимог не пізніше ніж протягом 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду, постанову по суті заявлених вимог, яка підлягає негайному виконанню.
Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, суд зазначає таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» (код ЄДРПОУ 44657481) зареєстроване в органах державної реєстрації як суб`єкт господарської діяльності, є платником податків та перебуває на податковому обліку Головного управління ДПС у Київській області, Броварська ДПІ (м.Бровари).
Відповідно до Довідки Головного управління ДПС у Київській області, станом на 24.10.2024 року згідно даних інформаційної системи ДПС України у платника податків Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» рахується податковий борг по пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства у сумі 20 446 838, 83 грн.
З матеріалів справи вбачається, що Головним управлінням ДПС у Київській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «КЛАРІКС МАРІ».
За результатом проведеної перевірки складено акт від 03.05.2024 № 28798/10-36-07-09/44657481 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ», податковий номер 44657481, з питань дотримання вимог валютного законодавства України, згідно інформації Національного банку України, наданою ПАТ «Державний ощадний банк України», при розрахунках за зовнішньоекономічним контрактом від 24.01.2023 №MG240123 з нерезидентом «VINUM RISERVA STORAGE LTD», за період з 24.01.2023 по 26.04.2024.
Акт «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» направлено 3 травня 2024 року засобами поштового зв`язку АТ "Укрпошта" на юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ».
Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600916546081, вищевказане поштове відправлення повернуто 24 травня 2024 року до податкового органу з відміткою: «за закінченням терміну зберігання».
На підставі акту перевірки № 28798/10-36-07-09/44657481 від 03.05.2024 року, податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 12.06.2024 №29963/0709, яким застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 20 446 838,83 грн., за платежем пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства.
Вказане рішення направлено 13 червня 2024 року засобами поштового зв`язку АТ "Укрпошта" на юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ».
Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600930679086, вищевказане поштове відправлення повернуто 1 липня 2024 року до податкового органу з відміткою: «за закінченням терміну зберігання».
У зв`язку з несплатою Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» податкового боргу, податковим органом було сформовано податкову вимогу форми «Ю» від 5 вересня 2024 року № 0013969-1307-1036, яка була направлена з детальним розрахунком суми податкового боргу 06.09.2024 року засобами поштового зв`язку (рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600959694971) та повернута до контролюючого органу 23.09.2024 року поштовою службою з відміткою «за закінченням терміну зберігання».
У зв`язку з тим, що станом на подачу заяви (24.10.2024 року) в порядку ст. 283 КАС України, податковий борг в загальному розмірі 20 446 838,83 грн. відповідачем не сплачено, позивач звернувся до суду з метою стягнення вказаного податкового боргу.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Спірні правовідносини, що склались між сторонами, регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Згідно з п.п.14.1.175 п.14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Відповідно до п. 15.1 ст. 15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Згідно з п. 16.1.4 ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пп.41.1.1 п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
Відповідно до пп. 19-1.1.2, пп. 19-1.1 п. 19-1 ст. 19 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.
Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп. 54.3.1 -54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Відповідно до частини першої ст.13 Закону України від 21 червня 2018 року №2473- VIII «Про валюту і валютні операції» (далі - Закон №2473) із змінами та доповненнями НБУ має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів.
Підпунктом 21 розділу II Положення, граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.
Згідно із частиною другою ст.13 Закону №2473 у разі встановлення НБУ граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених НБУ. Строк виплати заборгованості обчислюється з дня митного оформлення продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав - з дня оформлення у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді) акту, рахунка (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує їх надання.
Відповідно до ч.3 ст.13 Закону №2473 у разі встановлення НБУ граничного строку розрахунків за операціями резидентів з імпорту товарів їх поставка має здійснюватися у строки, зазначені в договорах, але не пізніше встановленого НБУ граничного строку розрахунків з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).
Частиною 5 ст.13 Закону №2473 визначено, що порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із ст.13 Закону №2473, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотків суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом НБУ, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).
У разі якщо виконання договору, передбаченого ч.2 або 3 цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з ч.1 цієї статті, та нарахування пені відповідно до ч.5 цієї статті зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин (п.6 ст.13 Закону №2473).
Підтвердженням виникнення та закінчення дії форс-мажорних обставин є відповідна довідка уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту).
Судом встановлено, що за результатом проведеної податковим органом документальної позапланової перевірки складено акт від 03.05.2024 № 28798/10-36-07-09/44657481 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ», податковий номер 44657481, з питань дотримання вимог валютного законодавства України, згідно інформації Національного банку України, наданою ПАТ «Державний ощадний банк України», при розрахунках за зовнішньоекономічним контрактом від 24.01.2023 №MG240123 з нерезидентом «VINUM RISERVA STORAGE LTD», за період з 24.01.2023 по 26.04.2024.
Акт «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» направлено 3 травня 2024 року засобами поштового зв`язку АТ "Укрпошта" на юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ».
Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600916546081, вищевказане поштове відправлення повернуто 24 травня 2024 року до податкового органу з відміткою: «за закінченням терміну зберігання».
На підставі акту перевірки № 28798/10-36-07-09/44657481 від 03.05.2024 року, податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 12.06.2024 №29963/0709, яким застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 20 446 838,83 грн., за платежем пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства.
Вказане рішення направлено 13 червня 2024 року засобами поштового зв`язку АТ "Укрпошта" на юридичну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ».
Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600930679086, вищевказане поштове відправлення повернуто 1 липня 2024 року до податкового органу з відміткою: «за закінченням терміну зберігання».
Відповідно до пункту 42.1, податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок, звірок, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу і відображатися в електронному кабінеті.
У відповідності до пункту 42.2 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Згідно п. 58.2 ст. 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно із п. 58.3 ст. 58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Суд приходить висновку, що направлені відповідачу зазначений вище акт та податкове повідомлення-рішення є врученими на підставі пункту 58.3. статті 58 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час спірних правовідносин.
У відповідності до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України несплачена заборгованість у розмірі 20 446 838,83 грн. вважається податковим боргом.
У відповідності до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
За змістом пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
На виконання вимог статті 59 Податкового кодексу України, податковим органом було сформовано податкову вимогу форми «Ю» від 5 вересня 2024 року № 0013969-1307-1036, яка була направлена з детальним розрахунком суми податкового боргу 06.09.2024 року засобами поштового зв`язку (рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення за трекінгом 0600959694971) та повернута до контролюючого органу 23.09.2024 року поштовою службою з відміткою «за закінченням терміну зберігання».
Відповідно до норм статті 42 Податкового кодексу України вимога вважається врученою відповідачу. Податкова вимога є неоскаржена та невідкликана.
Відповідно до п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу передбачено, що органами стягнення є виключно органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу у межах повноважень.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 283 Кодексу адміністративного судочинства України - провадження у справах за зверненням податкових та митних органів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо стягнення коштів за податковим боргом. Таким чином Головне управління ДПС у Київській області має право на звернення до суду із заявою про стягнення коштів за податковим боргом.
Відповідно до п. 95.2. ст. 95 Податкового кодексу України - стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Також враховуючи приписи ч. 2 ст. 283 Кодексу адміністративного судочинства України - заява подається до суду першої інстанції протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі. В даному випадку обставиною, що зумовлює звернення до суду є сплив 30 календарних днів з моменту набуття відправлення (податкової вимоги) статусу повернуто.
Як встановлено Постановою Верховного суду по справі № 320/6263/20 від 20 квітня 2021 року - ...Хибними вважає Суд доводи скаржника щодо того, що облік 60-ти днів, наданих контролюючому органу податковим законодавством, починається з моменту направлення податковим органом вимоги платнику податку, а не з моменту отримання (вручення) платником податку такої вимоги.
Оскільки, положеннями пунктом 58.3 статті 58 ПК України передбачено, що податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Пунктом 42.2. статті 42 ПК України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
У разі, коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення - рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення...
Крім того, у постанові Верховного суду від 03.02.2022р. по справі №300/2315/21 висвітлено правову позицію, щодо строку звернення контролюючих органів до суду із заявою про стягнення коштів за податковим боргом: ... згідно із положеннями пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги, а тому зважаючи на отримання боржником податкової вимоги ... 20.04.2021р., строк звернення до суду із такою заявою Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків не пропущено....
В той же час, як вбачається з вищевикладеного, з огляду на повернення неврученої з незалежних від контролюючого органу підстав відповідачу вимоги до позивача 23.09.2024 року, то саме з цієї дати обраховується 30-нний строк, передбачений п. 95.2 ст. 95 ПК України, після спливу якого (23.10.2024 року) протягом 24 годин позивач мав право звернутися до суду із заявою, передбаченою приписами ст. 283 КАС України.
Відтак, з огляду на первинне звернення позивача до суду із заявою про стягнення коштів за податковим боргом 24.10.2024 року, ним не порушено строків, передбачених приписами п. 95.2 ст. 95 ПК України та ч. 2 ст. 283 КАС України.
Як встановлено частиною 1 статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Враховуючи те, що в матеріалах справи відсутні докази сплати відповідачем податкового боргу в розмірі 20 446 838,83 грн., суд приходить до висновку, що заява позивача підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
Заяву Головного управління ДПС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» про стягнення коштів за податковим боргом задовольнити.
Стягнути з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю «КЛАРІКС МАРІ» (ЄДРПОУ 44657481) кошти у сумі податкового боргу у розмірі - 20 446 838,83 гривень.
Рішення суду підлягає негайному виконанню. Подання апеляційної скарги на рішення суду не перешкоджає його виконанню.
Апеляційна скарга на судове рішення у може бути подана сторонами протягом десяти днів з дня його проголошення безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено та підписано 25 жовтня 2024 року.
Суддя Кочанова П.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2024 |
Оприлюднено | 31.10.2024 |
Номер документу | 122652545 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кочанова П.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні