МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 жовтня 2024 р. № 400/8170/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дерев`янко Л.Л., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в письмовому провадженні адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "ПІК ДИСТРИБЬЮШН", вул. Київська, 245/1,к.12,м. Вознесенськ,Вознесенський р-н, Миколаївська обл.,56501,
до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, Державна податкова служба України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053
провизнання протиправними та скасування рішень від 28.05.2024 № 11116146/39478265, № 11116147/39478265; зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 19.04.2024 № 806, від 30.04.2024 № 1220,
ВСТАНОВИВ:
До Миколаївського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІК ДИСТРИБЬЮШН"», в якій позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024р. №11116146/39478265 про відмову в реєстрації податкової накладної №1220 від 30.04.2024р.
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.05.2024р. №11116147/39478265 про відмову в реєстрації податкової накладної №806 від 19.04.2024р.
- зобов`язати Державну податкову службу України (04053, Київська обл., м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» (Україна, 56500, Миколаївська область, м.Вознесенськ, вулиця Київська, буд. 245/1, офіс 12, ЄДРПОУ 39478265) податкову накладну від 30.04.2024р. за №1220 датою її первинного подання платником податків на реєстрацію.
- зобов`язати Державну податкову службу України (04053, Київська обл., м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» (Україна, 56500, Миколаївська область, м.Вознесенськ, вулиця Київська, буд. 245/1, офіс 12, ЄДРПОУ 39478265) податкову накладну від 19.04.2024р. за №806 датою її первинного подання платником податків на реєстрацію.
В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що у відповідності до норм податкового законодавства позивачем складено податкові накладні № 806 від 19.04.2024, № 1220 від 30.04.2024, які направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН). Реєстрація податкових накладних зупинена з підстав відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних, для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної. На виконання зазначених вимог позивач направив до контролюючого органу пояснення та копії документів, які підтверджують господарські операції. Однак в реєстрації податкових накладних відмовлено з посиланням на ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування. Позивач вважає рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації спірних податкових накладних протиправним, оскільки надіслані позивачу квитанції містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН. Вказує, що надані до контролюючого органу пояснення та копії документів підтверджують здійснення господарських операцій та інформацію, зазначену в податкових накладних. Просить позов задовольнити.
Ухвалою суду від 29.08.2024 відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
10.09.2024 представником ГУ ДПС у Миколаївській області подано відзив на позовну заяву, в якому він висловлює незгоду із заявленими позовними вимогами та зазначає, що реєстрація складеної позивачем податкової накладної була зупинена відповідно до п.201.16. ст. 201 ПК України. За результатами розгляду наданих платником податку документів комісією регіонального рівня запропоновано надати додаткові поясненні та копії документів. Платником не надані: по податковій накладній №806 - розрахункові документи за навантаження та розвантаження продукції та оренду нерухомого майна; по податковій накладній №1220 - розрахункові документи за навантаження та розвантаження продукції та оренду нерухомого майна, розрахункові документи за реалізовану продукцію, рахунки-фактури. Відтак, комісія прийняла рішення про відмову реєстрації податкових накладних в ЄРПН, оскільки позивач не виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних.
За наведеного вважає оскаржувані рішення обґрунтованими та правомірними. Просить відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
Позивач скористався своїм правом на відповідь на відзив, в якій зазначив, що ні в квитанціях про зупинення реєстрації спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, ні в повідомленні про надання додаткових пояснень і документів відповідач не повідомляв ТОВ «ПІК Дистрибьюшн» про необхідність подання розрахункових документів за отримані послуги щодо розвантаження та навантаження продукції, оренди приміщень і т.д. Навпаки, на другому аркуші вищезазначених повідомлень про надання додаткових пояснень клітинка «розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків» залишилася не заповненою, а позначка «Х» зазначена навпроти клітинок про необхідність подання первинних документів щодо постачання та придбання товарів, транспортування продукції та її навантаження, розвантаження. На думку позивача, відповідач, маючи на меті ознайомитися зі змістом платіжних інструкцій про оплату наданих послуг з транспортування продукції та її навантаження, розвантаження, мав прямо про це повідомити позивача, чого зроблено не було. Отже, позивач вважає заперечення відповідача, викладені у відзиві, безпідставними.
Впродовж строків, визначених частиною 1 статті 261 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), відповідач 2 відзив на позов не подав. Копія ухвали про відкриття провадження у справі від 29.08.2024 вручена ДПС України 29.08.2024 з використанням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Відповідно до частини 6 статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
На підставі матеріалів справи суд встановив такі обставини.
Позивач зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності підприємства є: оптова торгівля деревиною будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням основний діяльність посередників у торгівлі деревиною будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами діяльність посередників у торгівлі меблями господарськими товарами залізними та іншими металевими виробами діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту оптова торгівля іншими товарами господарського призначення неспеціалізована оптова торгівля інші види роздрібної торгівлі не спеціалізованих магазинах, що підтверджується Витягом з ЄДРПОУ.
Позивач перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Миколаївській області, на момент виникнення спірних правовідносин позивач є платником податку на додану вартість (далі також ПДВ).
09.03.2017 між ТОВ "ПІК ДИСТРИБЬЮШН» та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», ЄДРПОУ 23522853 укладено договір поставки №17/82, за умовами якого позивач як постачальник зобов`язався поставляти контрагенту товар (будівельні матеріали, господарські товари тощо). Підпунктом 2.3. пункту 2 договору поставки встановлено, що оплата товару здійснюється покупцем на умовах 100 % передоплати протягом 2 (двох) банківських днів з моменту отримання від постачальника рахунку-фактури, крім випадків, передбачених п. 2.4 цього договору, яким передбачена поставка товару до моменту оплати. Підпунктом 3.1. пункту 3 договору сторони передбачили, що поставка Товару здійснюється на умовах EXW відповідно до Інкотермс-2010 (місце поставки - склад Постачальника). На виконання умов вищезазначеного договору, 19.04.2024 року ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» поставило на адресу ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАТИВ» будівельні матеріали загальною вартістю 147058,00 грн, в тому числі ПДВ, що підтверджується видатковою накладною №2816. Вартість поставленого товару сплачена покупцем 19.04.2024 за платіжною інструкцією № 3469. Об`єктом поставки, серед іншого, був клей для шпалер ( позиція № 42,43 в видатковій накладній №2816, код УКТЗЕД39052100). Позивач набув право власності на цей товар на підставі договору від 01.04.2015 №0104/25, продавцем за яким є ТОВ ПРОМТЕХ, ЄДРПОУ 24284611. Зазначене підтверджується прибутковою накладною №358 від 08.04.2024, платіжною інструкцією №3918 від 17.04.2024.
За фактом поставки товару на адресу ТОВ ХІМЛАБОРРЕАКТИВ згідно видаткової накладної №2816 від 19.04.2024 на суму 147058,00 грн, в т.ч. ПДВ 24509,67 грн, позивачем була складена та відправлена на реєстрацію в ЄРПН податкова накладна № 806 від 19.04.2024р. Через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів позивач отримав квитанцію від 10.05.2024 про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно зі змісту якої вбачається, що «Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3905, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». ГУ ДПС у Миколаївській області запропонувало позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Позивач скористався пропозицією контролюючого органу та 13.05.2024 направив на адресу ГУ ДПС у Миколаївській області пояснення, а також копії документів, що опосередковують господарську операцію, в ході виконання якої позивачем складено податкову накладну № 806 від 19.04.2024, а саме: договір поставки від 09.03.2017 №17/82, видаткову накладну від 19.04.2024 № 2816, договір з ТОВ «ПРОМТЕХ» № 0404/25 від 01.04.2015, прибуткову накладну № 358 від 08.04.2024, платіжну інструкцію вихідну №832 від 17.04.2024, платіжну інструкцію вхідну № 3469 від 19.04.24.
16.05.2024р. ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» отримано повідомлення №11058644/39478265 про необхідність надання додаткових документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів, транспортування продукції її навантаження та розвантаження, складські документи , інвентаризаційні описи рахунки фактури, розрахункові документи, декларації про відповідність, сертифікати та паспорти якості. На виконання цього запиту позивач 23.05.24 направив додаткові пояснення та документи на їх підтвердження, а саме договір про надання послуг навантаження між ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» та ТОВ "Траст Карго" № 856/1 від 03.08.2015 з додатковими угодами № 1, № 2 від 14.01.2016, акт здачі приймання робіт № 450 від 30.04.2024, товаро-транспортну накладну на доставку товара РН 358 від 08.04.2024, інвентаризаційний опис товару від 19.04.2024, висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи № 602-123-20 - 3/26 401 від 13.06.2018, довідка номер 07/95 від 28.05.2019, договір оренди між позивачем та ОСОБА_1 . Також позивачем надано пояснення щодо документів, що засвідчують якість продукції, Так, позивач повідомив, що на товар, який постачався на адресу ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАТИВ», а саме «клей для шпалер» (позиції 42,43) сертифікат відповідності не видавався, оскільки зазначений вид товару не підлягає обов`язковій сертифікації в Україні про що свідчить Довідка від ДП Харківстандартметрології №07/95 від 28.05.2019р. та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/26401 від 13.06.2018.
Комісією ГУ ДПС у Миколаївської області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято рішення 28.05.2024 №11116147/42634169 про відмову в реєстрації податкової накладної від 19.04.24р. №806 в Єдиному реєстрі податкових накладних, за змістом якого підставою відмови в реєстрації податкової накладної вказано: ненадання/часткове наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку. Додаткова інформація: не зазначено.
Також судом встановлено наступні обставини, пов`язані з складанням і реєстрацією податкової накладної № 1220 від 30.04.2024.
17.01.2022 між ТОВ "ПІК ДИСТРИБЬЮШН» та ТОВ «ОСК БІЛДІНГ», код ЄДРПОУ 433763009 укладено договір поставки №22/7. Відповідно до п.п.1.1, п. 1 цього договору, постачальник зобов`язується на умовах та у строки, встановлені даним договором, поставляти покупцеві, а покупець зобов`язується приймати і оплачувати товар (будівельні матеріали, господарські товари тощо). Підпунктом 2.3. пункту 2 договору №22/7 встановлено, що оплата товару покупцем здійснюється шляхом 100 % передоплати протягом 2 (двох) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури, крім випадків, передбачених п. 2.4 цього Договору, або якщо інший порядок розрахунків не визначено в додатковій угоді. За умовами підпункту 3.1. пункту 3 Договору поставка Товару здійснюється на умовах EXW відповідно до Інкотермс-2010 (місце поставки - склад Постачальника). На виконання умов договору №22/7, 30.04.2024року ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» поставило на адресу ТОВ ОСК БІЛДІНГ товар, а саме гіпс фасований (позиція 1), за видатковою накладною від 30.04.2024 № 3324 з кодом УКТЗЕД 2520. В свою чергу позивач придбав цей товар на підставі договору від 28.07.2015 №28/07/2015 у фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , за прибутковою накладною №р-00000258 від 15.09.2023, товаро транспортною накладною від 15.09.2023р. №108/258. В матеріалах справи є копія платіжної інструкції №2249 від 18.09.2023 про сплату вартості товару постачальнику.
Після відвантаження товару на адресу ТОВ ОСК БІЛДІНГ згідно видаткової накладної №3324 від 30.04.2024 на суму 49383,08 грн, в т.ч. ПДВ 8230,51 грн позивач склав та відправив на реєстрацію в ЄРПН податкову накладна № 1220 від 30.04.2024р
Через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів позивач отримав квитанцію від 10.05.2024 про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно зі змісту якої вбачається, що «Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2520, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». ГУ ДПС у Миколаївській області запропонувало позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Позивач скористався пропозицією контролюючого органу та 13.05.2024 направив на адресу ГУ ДПС у Миколаївській області пояснення, а також копії документів, що опосередковують господарську операцію, в ході виконання якої позивачем складено податкову накладну № 1220 від 30.04.2024, а саме: Договір номер 22/7 від 17.01.22, видаткову накладну від 30.04.2024 номер 33 24, договір з постачальником номер 28/07/15 від 28.07.2015, прибуткова накладну номер р 258 від 15.09.2023, товарно-транспортну накладну на постачання номер 108/ 258 від 15.09.2023, платіжну інструкцію номер 22 49 від 18.09.23.
16.05.2024р. ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» отримано повідомлення № №11058651/39478265 про необхідність надання додаткових документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів, транспортування продукції її навантаження та розвантаження, складські документи , інвентаризаційні описи рахунки фактури, розрахункові документи, декларації про відповідність, сертифікати та паспорти якості. На виконання цього запиту позивач 23.05.24 направив додаткові пояснення та документи на їх підтвердження, а саме договір про надання послуг навантаження між ТОВ «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» та ТОВ "Траст Карго" № 856/1 від 03.08.2015 з додатковими угодами № 1, № 2 від 14.01.2016, акт здачі приймання робіт № 450 від 30.04.2024, товаро-транспортну накладну на доставку товара 266/3324 від 30.04.2024, інвентаризаційний опис товару від 30.04.2024, договір оренди між позивачем та ОСОБА_1 , документ про якість № 46 від 23.02.2024.
Комісією ГУ ДПС у Миколаївської області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято рішення 28.05.2024 №11116146/42634169 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.04.2024 №1220 в Єдиному реєстрі податкових накладних, за змістом якого підставою відмови в реєстрації податкової накладної вказано: ненадання/часткове наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку. Додаткова інформація: не зазначено.
Рішення Комісії регіонального рівня № №11116146/42634169, № 11116147/42634169 від 28.05.2024 були оскаржені позивачем до ДПС України, але рішеннями останнього від 10.06.2024 №35225/39478265/2, № 35244/39478265/2 залишені без задоволення.
Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених позовних вимог, надаючи оцінку аргументам сторін, викладеним у заявах по суті справи, оцінюючи надані сторонами докази у їх сукупності та взаємозв`язку, суд виходить з такого.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надаючи оцінку правомірності дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).
Перевіривши правомірність прийнятих відповідачем 1 рішень згідно вимог частини другої статті 2 КАС України, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що такі вказаним вище критеріям не відповідають, відповідач діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України з огляду на таке.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовано ПК України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку (підпункт 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України).
Згідно з пунктом 61.1 статті 61 ПК України встановлено, що податковий контроль це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Способом здійснення такого контролю є, зокрема, здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України), що є комплексом заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій (пункт 71.1 статті 71 ПК України).
Відповідно до пункту 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, інформації, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
У випадках, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, платники податків мають право вносити відповідні зміни до податкової звітності у порядку, визначеному статтею 50 цього Кодексу.
Як встановлено пунктом 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», незалежно від дати накладення електронного підпису.
Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
ПН/РК, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в ЄРПН.
Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН/РК до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані ПН/РК сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації ПН/РК відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації ПН/РК надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Порядок № 1165, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), яким визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Пунктом 3 Порядку № 1165 визначені ознаки ПН/РК, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку у разі коли за результатами перевірки ПН/РК визначено, що ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в ЄРПН.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в ЄРПН ПН/РК, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
ПН/РК, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відтак, встановлена контролюючим органом невідповідність ПН жодній з ознак безумовної реєстрації є підставою для її перевірки щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника, а також критеріям ризиковості здійснення операцій.
Пунктом 7 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу ПН/РК встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.
Додатком 3 до Порядку № 1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій.
Пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відносить операцію до ризикових у разі якщо обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в ЄРПН, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у ЄРПН.
Згідно з пунктами 10, 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються:
1) номер та дата складення ПН/РК;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.
Судом встановлено із квитанцій, що підставою для зупинення реєстрації спірних ПН слугувало те, що ПН відповідають вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, який може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до пункту 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Згідно з пунктом 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, з аналізу даних норм законодавства видно, що прийнятий суб`єктом владних повноважень акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, повинен бути обґрунтованим та вмотивованим, що передбачає наведення в даному випадку податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання ПН/РК прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку документів які пропонуються надати платнику податків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, без наведення зазначення чіткого переліку документів, які необхідно надати, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
У постанові від 21 лютого 2023 року по справі № 2240/3271/18 Верховним Судом сформовано висловлено правову позицію, згідно якої можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Застосовуючи ці приписи до обставин справи, суд зауважує, що реєстрацію спірних податкових накладних було зупинено з тих підстав, що платник податку відповідає вказаному пункту Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, однак, квитанції відповідача від 10.05.2024 про зупинення реєстрації не містили конкретного переліку документів, які платник податків повинен був додатково подати до Комісії ГУ ДПС для реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб реєстрація податкових накладних стала можливою. Це свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165, оскільки у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Натомість, надіслані позивачу квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинні містити, як чітку підставу для зупинення реєстрації ПН/РК, так і чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Суд наголошує, що відсутність станом на час прийняття оспорюваних рішень правової обґрунтованості та об`єктивності застосування механізму державного регулювання в частині визначення критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків (позивача у справі), оскільки в квитанціях про зупинення реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН не вказано чіткого переліку документів, які пропонуються надати позивачу та які були б достатніми для прийняття рішень про реєстрацію ПН.
Суд звертає увагу на той факт, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної прямо вказує на те, що рішення, яке прийнято на наступному етапі, тобто рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі № 819/330/18.
Позивач надав контролюючому органу копії документів на власний розсуд, оскільки відповідачем в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не зазначено які саме конкретно документи та в підтвердження якої обставини необхідно подати.
Судом встановлено, що комісія регіонального рівня двічі направляла позивачу Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, і позивач двічі подавав додаткові пояснення та копії документів на підтвердження господарських операцій.
Разом з тим, комісія регіонального рівня, незважаючи на надані додатково пояснення та додані документи, що підтверджують наведені у поясненнях факти, прийняла рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
З матеріалів справи вбачається, що надані документи підтверджують реальність господарських операціих і їх відповідність видам діяльності позивача. Так, спірні податкові накладні були складені під час виконання позивачем і його контрагентом договорів поставки будівельних матеріалів. При цьому, позивачем надані докази набуття цих будівельних матеріалів у власність на підставі відповідних договорів, в яких він виступав покупцем. Укладання договорів поставки будівельних матеріалів узгоджується з основним видом діяльності позивача - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Позивачем надано не тільки пояснення щодо походження товару, але й надані відповідні докази.
При цьому, відповідачами не наведено аргументів щодо неврахування поданих позивачем документів, що підтверджують господарську операцію з контрагентом.
Аналіз змісту оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації ПН/РК дає підстави стверджувати, що Комісія, розглядаючи подані позивачем документи, не з`ясовувала специфіку проведених господарських операцій та не визначала документів, які є достатніми для підтвердження реальності господарських операцій з урахуванням її змісту і обсягу.
Доказів наявності ознак фіктивності в діяльності контрагентів позивача, нікчемності або недійсності угод укладених позивачем з вказаними контрагентами або відсутності реального характеру цих операції, доказів надання позивачем копій документів, складених із порушенням законодавства матеріали справи не містять, а відповідачами таких доказів до суду не надано.
З матеріалів справи судом встановлено, що позивачем надано на розгляд контролюючого органу для реєстрації податкових накладних документи, які складені з дотриманням вимог законодавства.
Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем і його контрагентами, а також враховуючи те, що такі документи були надані контролюючому органу, у ГУ ДПС у Миколаївській області не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації досліджуваних податкових накладних.
Таким чином, враховуючи фактичні обставини та наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправними та скасування оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.
Отже, за встановлених обставин, у контексті наведених вимог законодавства, яким врегульовані спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити шляхом визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДПС від №11116146/39478265 №11116147/39478265 про відмову в реєстрації спірних ПН.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, суд враховує наступне.
Згідно з частиною третьою статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі також - Порядок № 1246) ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію ПН/РК (у разі надходження до ДПС України відповідного рішення).
Внесення відомостей до ЄРПН на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до ЄРПН вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку № 1246).
Отже, реєстрація в ЄРПН ПН/РК, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Таким чином, на підставі вищенаведених висновків про протиправність оскаржуваних рішень Комісії ГУ ДПС, з метою належного захисту прав позивача, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про необхідність зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з того, що відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем понесено судові витрати зі сплати судового збору за подання позовної заяви до адміністративного суду в сумі 6056,00 грн, які і підлягають стягненню.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІК ДИСТРИБЬЮШН" (вул. Київська, 245/1,к.12,м. Вознесенськ,Вознесенський р-н, Миколаївська обл.,56501 ЄДРПОУ 39478265) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005 ЄДРПОУ 44104027) Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053 ЄДРПОУ 43005393) задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 28.05.2024р. №11116146/39478265 про відмову в реєстрації податкової накладної №1220 від 30.04.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 28.05.2024р. №11116147/39478265 про відмову в реєстрації податкової накладної №806 від 19.04.2024р в Єдиному реєстрі податкових накладних.
4. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, Київська обл., м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» (Україна, 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вулиця Київська, буд. 245/1, офіс 12, ЄДРПОУ 39478265) податкову накладну від 30.04.2024р. за №1220 датою її первинного подання платником податків на реєстрацію.
5. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, Київська обл., м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПІК ДИСТРИБЬЮШН» (Україна, 56500, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вулиця Київська, буд. 245/1, офіс 12, ЄДРПОУ 39478265) податкову накладну від 19.04.2024р. за №806 датою її первинного подання платником податків на реєстрацію.
6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005 ЄДРПОУ 44104027) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІК ДИСТРИБЬЮШН" (вул. Київська, 245/1,к.12,м. Вознесенськ,Вознесенський р-н, Миколаївська обл.,56501 ЄДРПОУ 39478265) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 3028,00 грн (три тисячі двадцять вісім гривень)
7. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053 ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІК ДИСТРІБЬЮШЕН" (вул. Київська, 245/1,к.12,м. Вознесенськ,Вознесенський р-н, Миколаївська обл.,56501 ЄДРПОУ39478265) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 3028,00 грн (три тисячі двадцять вісім гривень).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Суддя Л.Л. Дерев`янко
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 31.10.2024 |
Номер документу | 122654418 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Дерев'янко Л.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні