Рішення
від 29.10.2024 по справі 520/20297/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 жовтня 2024 р. № 520/20297/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Приватного Підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" (вул. Залізнична, буд. 24-А,м. Харків,Харківський р-н, Харківська обл.,61040) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Григорія Сковороди, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057), Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Приватне Підприємство "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП - 43983495) № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» (код ЄДРПОУ -32950237);

2. Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ - 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену та подану ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» (код ЄДРПОУ - 32950237) податкову накладну № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. датою її фактичного подання на реєстрацію;

3. Стягнути на користь ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» (код ЄДРПОУ - 32950237) з відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень судові витрати по справі.

В обґрунтування позову зазначено, що рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» є протиправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 22.07.2024 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачам надати відзив на позов.

Представником відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, 30.07.2024 року надано відзив на адміністративний позов, в якому щодо задоволення позовних вимог заперечував зазначивши, що оскаржуване позивачем рішення № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних є законним та обґрунтованим, а тому не підлягає скасуванню.

31.07.2024 року до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якій позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

20.09.2024року до суду від представника відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, надійшло заперечення на відповідь на відзив.

Від відповідача - Державної податкової служби України, відзив на адміністративний позов не надходив, отже, своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.

Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, позивач - Приватне підприємство "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН", є юридичною особою приватного права, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 09.06.2004 року, № запису: 14801200000016396.

15.06.2004 року ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» було взято ГУ ДПС у Харківській області на облік як платника податків.

Юридична адреса: 61040, Харківська обл., місто Харків, вулиця Залізнична, будинок 24 А (внесені відомості до ЄДР). Фактичною адресою підприємства є: Харківська область, м. Харків, вул. Серафімовича, буд. 6 (відповідно до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 12.07.2007 року, технічного паспорту на виробничий будинок, витягу про реєстрацію права власності від 01.08.2007 року, витягу з державного реєстру правочинів).

З 21.06.2004 року (ІПН 329502320334) та по теперішній час є платником ПДВ.

ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» задекларовано (внесено до ЄДР) відомості про наступні види профільної діяльності, серед яких:

- основний - «Виробництво спортивних товарів» (код КВЕД 32.20);

- супутніми видами господарської діяльності підприємства є: - Виробництво інших машин і устатковання спеціального призначення, н.в.і.у. (код КВЕД 28.99); - Виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів (код КВЕД 29.20); - Будування прогулянкових і спортивних човнів (код КВЕД 30.12); - Виробництво будівельних виробів із пластмас (код КВЕД 22.23); - Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у. (код КВЕД 77.39); - Неспеціалізована оптова торгівля (код КВЕД 46.90); - Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код КВЕД 68.20); - Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. (код КВЕД 43.99); - Малярні роботи та скління (код КВЕД 43.34); - Покриття підлоги й облицювання стін (код КВЕД 43.33); - Штукатурні роботи (код КВЕД 43.31); - Підготовчі роботи на будівельному майданчику (код КВЕД 43.12); - Будівництво інших споруд, н.в.і.у. (код КВЕД 42.99); - Будівництво житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20); - Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. (код КВЕД 25.99); - Виробництво металевих дверей і вікон (код КВЕД 25.12); - Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій (код КВЕД 25.11).

В рамках профільних видів діяльності компанія займається проектування, виробництвом та продажем (як в Україні так і на експорт) надувних та металевих конструкцій.

Основні товари, які компанія проектує, виробляє та реалізує:

1) Повітроопорні споруди (повітряні куполи), їх частини та відповідне обладнання в комплекті або окремо, під замовлення. (площею від 100 до 7 000 м2 і більше).

2) Пневмокаркасні надувні споруди, їх частини та відповідне обладнання в комплекті або окремо, під замовлення. (площею від 100 до 3 000м2 і більше).

3) Надувні палатки та їх комплектуючі, під замовлення (площею до 100м2)

4) Дитячі надувні паркові та водні атракціони + обладнання до них в комплекті або окремо. Є продуктова лінійка.

Основні товари (сировина), що придбається компанією для виробництва ТМЦ:

1) ПВХ тканина - займає основну долю серед використовуємих матеріалів. В основному імпортуємо з Китаю 90%, Туреччини 2%, Болгарії 6%, Україні 2%, .

2) Нитки, стрічки буксирувані, липучки та ін. - різні постачальники (переважно в Україні, іноді Болгарія).

3) Профіль, труби, листи, смуги, прутки металеві та ін. - різні постачальники (в Україні).

4) Болти, гайки, карабіни та ін. - різні постачальники (в Україні).

5) Двигуни асинхронні, електричні прилади, вимірювальні прибори, дроти та ін. - різні постачальники (в Україні).

6) Труби ПВХ, гумові прокладки, фарби, лаки, грунти та ін. витратні матеріали - різні постачальники (в Україні).

Основні етапи виробництва на прикладі пневмокаркасної споруди:

(Підписання контракту - проектування виробу - виробництво.)

1. Секції каркасу (арки, торцеві матраци) - тканина з покриттям ПВХ.

1.1 Розкрій секцій каркасу.

1.2. Зварювання секцій каркасу.

1.3. Перевірка якості зварних швів.

1.4. Перевірка надлишковим тиском на герметичність.

2. Зовнішній тент, внутрішнє драпірування - тканина з покриттям ПВХ

2.1. Розкрій тенту та шару драпірування.

2.2. Зварювання тенту та шару драпірування.

2. 3. Перевірка якості зварних швів.

3. Повітропровід - тканина з покриттям ПВХ

3.1. Розкрий повітроводу.

3.2. Зварювання повітроводу.

3.3. Перевірка якості зварених швів.

3.4. Монтаж фланців.

4. Кутки кріплення тенту, балки натягу каркаса, пластини монтажного шва тенту, кронштейни системи освітлення тощо.

4.1. Порізка заготовки із труби, із куточка сталевого, розкрий лист металевий, пруток миталевий.

4.2. Гнучка деталей.

4.3. Свердління отворів.

4.4. Зварювання деталей.

5. Вхідні групи (каркаси дверей та воріт, самі двері, тощо).

5.1. Підготовка деталей:

- порізка профільної труби, куточка;

- розкрій листового металу;

5.2. Плазмове різання листового металу;

5.3. Гнучка профільних труб на згинальному верстаті;

5.4. Свердловка окремих складальних одиниць;

5.5. Складання каркаса воріт (дверей) на прихватках;

5.6. Зварювання каркаса воріт (дверей);

5.7. Контроль якості та геометричних розмірів каркаса воріт (дверей);

6. Вентилятори високого тиску, УПАД.

6.1.Підготовіка деталей:

- розмітка, порізка заготовки з труби, сталевого куточка;

- розмітка, розкрій та рубка оцинкованого листа панелей вентилятора,

- плазмове різання деталей для крильчатки та равлика вентилятора;

- формування деталей вентилятора;

6.2. Складання деталей каркасу, равлика та крильчатки на прихватках:

6.3. Зварювання зібраних елементів каркасу, равлика та крильчатки вентилятора;

6.4. Додаткове оцинкування окремих складальних одиниць;

6.5. Складання вузлів;

- складання ПАПТ(УПАД);

- складання одиниць, вузлів вентилятора та шумопоглинаючої коробки;

6.6. Тестування та калібрування вентилятора;

7. Клапани системи підтримки тиску.

7.1. Підготовка деталей:

- Порізка пластикових труб;

- Плазмове різання заготовок під деталі клапана;

- Розкрій, порізка та згинання деталей клапана;

7.2. Токарна обробка деталей;

7.3. Слюсарні роботи (розмітка, свердловка, згинання, зачистка всіх деталей);

7.4. Зварювання окремих складальних одиниць;

7.5. Складання окремих складальних одиниць та деталей;

7.6. Фарбування окремих деталей клапана;

7.7. Складання клапана та його калібрування (налагодження) під необхідний робочий тиск.

8. Контроль якості.

9. Упаковка та маркування готового виробу.

Специфічною рисою одного із профільних видів діяльності підприємства (КВЕД 25.11) полягає в тому, що коди товарів на «вході» не відповідають кодам товарів на «виході», оскільки підприємство має статус виробничого.

ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» має статус імпортера і доля імпортованого товару у складі загального об`єму придбаних ТМЦ складає близько 54%.

Також судом встановлено, що в рамках господарської діяльності позивач має відносини з наступними постачальниками ТМЦ:

- ZHEJIANG HUIFENG IMPORTEXPORT Co., LTD (Китай) - придбання Тканини ПВХ (код УКТ ЗЕД 3921906000)

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТД ДЕЛЬТАІМПЕКС» (код ЄДРПОУ 39175721) - придбання Дротів Св-08Г2С-О, д. 1,2 к. (код УКТ ЗЕД 7229);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІЛАЙН» (код ЄДРПОУ 42267019) - придбання Проводів армованих (код УКТ ЗЕД 8544429098), Розеток (код УКТ ЗЕД 8536699090), Автоматичних вимикачів (код УКТ ЗЕД 8536201000), Боксів КМПн (код УКТ ЗЕД 8538100000), Термоусаджувальних трубок (код УКТ ЗЕД 3917320090), Вилок (код УКТ ЗЕД 8536699090);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБЛ - СУРСУМ - УА» (код ЄДРПОУ 34046231) - придбання Корпусів щита (метал) накладного монтажу з монтажною панелью ІР40 (код УКТ ЗЕД 8538100000), Розподільчих щитів (код УКТ ЗЕД 8538100000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБРАЗИВ-ХАРКІВ» (код ЄДРПОУ 32449059) - придбання Кругів відрізних металевих (код УКТ ЗЕД 6804221800), Кругів пелюсткових торцевих (код УКТ ЗЕД 6805), Кругів шліфовальних (код УКТ ЗЕД 6804223000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОПРОМПІДШИПНИК» (код ЄДРПОУ 31151565) - придбання Кілець стопорних (код УКТ ЗЕД 7318210090), Кілець ущільнюючих (код УКТ ЗЕД 4016930090), Ущільнювача самоклеючого (код УКТ ЗЕД 4008190000), підшипників (код УКТ ЗЕД 8482101000), підшипників в корпусі (код УКТ ЗЕД 8483200000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКАДЕМІЯ ОБЛІКУ, РОЗВИТКУ ТА АНАЛІЗУ» (код ЄДРПОУ 42162899, не платник ПДВ) - придбання Послуг з Комплексного супроводження діяльності підприємства (код послуги за ДКПП 69.20);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМАРІ Україна» (код ЄДРПОУ 35138752) - придбання нержавіючих прутків (код УКТ ЗЕД 7222203100);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АММОЛІТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 44012570) - придбання Клапанів повітряних для накачування надувних виробів (код УКТ ЗЕД 8481409000), Заглушок конусних для надувного пвх балонів (код УКТ ЗЕД 3926909790), Шнурів виготовлений з ПВХ діаметром 9 мм для виготовлення ліктросса (код УКТ ЗЕД 3916200090), Штуцерів з системою фіксації байонетного типу для повітряних клапанів «BORIKA» (Код УКТ ЗЕД 3926909790), Штуцер із ступінчастою системою фіксації байонетного типу для повітряних клапанів (код УКТ ЗЕД 3926909790);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АНСОЛА ГРУП» (код ЄДРПОУ 37634853) - придбання Ниток Tytan (код УКТ ЗЕД 5401109000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРАЗ» (код ЄДРПОУ 44443894) - придбання Профілю алюмінієвого (код УКТ ЗЕД 7604291000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ГУГЛ» (код ЄДРПОУ 35252040) - придбання Рекламних послуги Google Ads (код послуги за ДКПП 73.12);

- ФОП ОСОБА_1 (код за РНОКПП НОМЕР_1 , не платник ПДВ) - придбання Транспортно-експедиторських послуги за кордон (код послуги за ДКПП 52.29.1);

- Товариство з обмеженою відповідальністю «лайфселл» (код ЄДРПОУ 22859846) - придбання Електронні комунікаційні послуги (код послуги за ДКПП 61.20)

- ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЛІКАНТ» (код ЄДРПОУ 22644531) - придбання Свердел (код УКТ ЗЕД 8207506000), Рулеток (код УКТ ЗЕД 9017801000), Бурів (код УКТ ЗЕД 8207506000), Ключів комбінованих (код УКТ ЗЕД 8204110000), Викруток (код УКТ ЗЕД 8205400000), Головок торцевих (код УКТ ЗЕД 8204200000), Набір перехідників редукційних для торцевих головок (код УКТ ЗЕД 8204200000), Пробійників отворів для шкіри, гуми, картону, текстилю (код УКТ ЗЕД 8203400000), Пензлів малярних (код УКТ ЗЕД 9603), Насадок викруткових (код УКТ ЗЕД 8207903000), Ніжів з висувним лезом з відломними сегментами (код УКТ ЗЕД 8211930000), Борфрези циліндрічної (код УКТ ЗЕД 8207703700), Молотка слюсарного кованого (код УКТ ЗЕД 8205), Мітчиків машинно-ручних (код УКТ ЗЕД 8207401000), Зенківок ц/х (код УКТ ЗЕД 8207603000), Кернів з гумовою вставкою (код УКТ ЗЕД 8203400000), Пістолета для нанесення густих мас (код УКТ ЗЕД 8205598090), Струбцин (код УКТ ЗЕД 8205700000), Рівнів алюмінієвих з магнітом (код УКТ ЗЕД 9031802090), Фрези кінцевої (код УКТ ЗЕД 8207703100), Заклепочника дворучного для нітогайок (код УКТ ЗЕД 8205598090), Пневмозаклепочників для нітів (код УКТ ЗЕД 8467190000), Кліщів затискних (код УКТ ЗЕД 8203200000), Кругів шліфувальних (код УКТ ЗЕД 6804223000), Дисків обрізних по металу і нержав. Сталі (код УКТ ЗЕД 6804221800), Плашки (код УКТ ЗЕД 8207403000), Кругів зачисних (код УКТ ЗЕД 6804221800), Кругів пелюсткових торцевих (код УКТ ЗЕД 6805100010), Фрези дискової відрізної (код УКТ ЗЕД 8207703700);

- Приватне Акціонерне Товариство «Лінде Газ Україна» (код ЄДРПОУ 05761850) - придбання Діоксиду вуглецю газ (код УКТ ЗЕД 2811210000), Аргон газоподібний (код УКТ ЗЕД 2804210000);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ" (код ЄДРПОУ 38935167) - придбання Храповиків для стяжних ременів алюм. Ручка (код УКТ ЗЕД 8205700000), Стрічки поліестерової для стяжних ременів (код УКТ ЗЕД 5806321000), Замків-затисків СВ (код УКТ ЗЕД 8205700000), Стяжних ременів (код УУКТ ЗЕД 5806);

- Фізична особа ОСОБА_2 (код РНОКПП НОМЕР_2 , не платник ПДВ) - послуги оренди складського приміщення;

- Товариство з обмеженою відповідальністю «Нова Пошта» (код ЄДРПОУ 31316718) - придбання послуг з Організації перевезення відправлень (код послуги за ДКПП 52.29);

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РТК СТИЛ» (код ЄДРПОУ 38383560) - придбання Кутиків різних розмірів (код УКТ ЗЕД 7216), Кутів різних розмірів (код УКТ ЗЕД 7216210000), Кругів н/ж 20 мм AISI 420 (код УКТ ЗЕД 7222203900) Кругів ф12 ст20 каліброваних (код УКТ ЗЕД 7215), Кругів ст3 різного діаметра (код УКТ ЗЕД 7214993900)Кругів ф30 ст20 L=міра 6 м (код УКТ ЗЕД 7214)Кругів ф32 ст45 (код УКТ ЗЕД 7214997900) Кругів ф42 ст20 (код УКТ ЗЕД 7214993900), Листів г/к різної товщини (код УКТ ЗЕД 7208529900, 7208540000, 7208539000), Листів оц. 0,8 мм (1250х2500) (код УКТ ЗЕД 7210490000), Смуг різних розмірів (код УКТ ЗЕД 7214, 7214911000), Штаб (смуг) 60х4 (код УКТ ЗЕД 7214911000)Труб н/ж 32х3 cт 304 (код УКТ ЗЕД 7306408090)Труб ел.зв ф 20х2 (код УКТ ЗЕД 7306) Труб ду15 х2,8 ДСТУ 8936 (код УКТ ЗЕД 7306), Труб ду32 х2,8 6м ДСТУ 8936 (код УКТ ЗЕД 7306), Труб ф102 х4 ГОСТ 8732-78 (код УКТ ЗЕД 7304), Труб ф83 х4 ГОСТ 8732-78 (код УКТ ЗЕД 7304399290), Труб профiльних 40х20х2 L=міра 6м (код УКТ ЗЕД 7306)Труб профiльних 60х40х2 L=6 м (код УКТ ЗЕД 7306619200) Труб профiльних різних розмірів (код УКТ ЗЕД 7306619900) Шестигранників №27 ст45 (код УКТ ЗЕД 7214) та Послуг з порізки металу (код послуги за ДКПП 25.61), Послуги з перевезення вантажів (код послуги за ДКПП 49.41); - тощо.

В рамках господарської діяльності позивач має відносини з наступними контрагентами:

- VECTOR INC LLC, Болгарія - реалізація Пневмокаркасних споруд (код УКТ ЗЕД 9406909000), Надувних атракціонів (код УКТ ЗЕД 9508290000), Шатрів (код УКТ ЗЕД 9406909000) тощо; - тощо

Для здійснення господарської діяльності позивач використовує як власні так і орендовані площі зокрема:

1) Нежитлові приміщення (літ. А-3) загальною площею 1486,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Серафімовича, буд. 6 (відповідно до договору купівлі-продажу нежитлового приміщення від 12.07.2007 року, технічного паспорту на виробничий будинок, витягу про реєстрацію права власності від 01.08.2007 року, витягу з державного реєстру правочинів);

2) нежитлове приміщення загальною площею 545 кв. м., що розташоване за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Гоголя, 176Б (відповідно до договору оренди № 1 від 10.05.2022 року, акту прийому-передачі нежитлового приміщення від 10.05.2022 року, додаткових угод № 1 від 08.07.2022 року до договору, № 2 від 30.11.2022 року до договору, актів надання послуг від 29.02.2024 року, від 31.03.2024 року, від 30.04.2024 року, платіжних інструкцій № 268 від 08.02.2024 року, № 337 від 06.03.2024 року, № 478 від 22.04.2024 року, банківської виписки).

Стосовно всіх перелічених активів підприємством надано до податкових органів повідомлення за формою 20-ОПП.

Позивачем придбаються наступні послуги:

1) з постачання електроенергії, що підтверджується рахунками за листопад 2023 року, за грудень 2023 року, за січень 2024 року, за лютий 2024 року, актами приймання-передачі електричної енергії за листопад 2023 року з квитанцією, за грудень 2023 року з квитанцією, за січень 2024 року з квитанцією, за лютий 2024 року з квитанцією, зареєстрованими ПН № 8700 від 31.12.2023 року, № 8469 від 31.01.2024 року, № 8476 від 29.02.2024 року, № 8458 від 31.03.2024 року, платіжними інструкціями № 117 від 14.12.2023 року, № 174 від 08.01.2024 року, № 269 від 09.02.2024 року, № 357 від 13.03.2024 року, банківськими виписками;

2) з розподілу електричної енергії, що підтверджується рахунками за листопад 2023 року, за грудень 2023 року, за січень 2024 року, за лютий 2024 року, актами приймання-передачі про надання послуг з розподілу електричної енергії за листопад 2023 року, за грудень 2023 року, за січень 2024 року, за лютий 2024 року, зареєстрованими ПН № 3220 від 31.12.2023 року, № 2651 від 31.01.2024 року, № 3148 від 29.02.2024 року, платіжними інструкціями № 4089 від 07.12.2023 року, № 203 від 17.01.2024 року, № 176 від 09.01.2024 року, № 283 від 15.02.2024 року, № 284 від 15.02.2024 року, банківськими виписками.

Крім того, підприємством придбаються послуги з комплексного супроводження діяльності підприємства, що підтверджується договором про надання послуг № К26 від 06.04.2023 року з квитанцією, листом за вих. № 0101/24-7 від 25.12.2023 року, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 52 від 29.02.2024 року з квитанцією, № 98 від 29.03.2024 року з квитанцією, платіжними інструкціями № 405 від 01.04.2024 року, № 319 від 04.03.2024 року, банківською випискою.

Підприємство використовує наступні види техніки та обладнання:

У власності:

- Зварювальні апарати; - Інвертоване джерело зварювального струму; - Комп`ютери; - Компресори; - Котли; - Принтери; - Верстати (різних видів); - Бетономешалки; та інше.

Згідно даних бухгалтерського обліку, станом на 01.02.2024 р. на балансі підприємства знаходилися основні та малоцінні засоби, первісна вартість яких становить більше 11 105 897,00 грн., станом на 01.05.2024 року - більше 11 105 897,00 грн.

Також під час розгляду справи судом встановлено, що позивачем з Зовнішньоекономічною асоціацією «Новосвіт» було укладено договір постачання № 14/11 від 14.11.2023 року (надалі-Договір) відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець купує новий шатер « 224» Хвиля, розмірами 48х6 та 8х6, далі - Товар. Номенклатура, кількість, комплектація, параметри і ціни вказані в Додатках до цього Договору, які підписується обома Сторонами і є невід`ємною частиною Договору.

Згідно п. 1.2. договору перед запуском у виробництво та перед здійсненням передоплати Продавець надсилає Покупцю на затвердження проектну документацію на Товар з усіма розмірами, матеріалами, кольорами, технічними отворами для монтажу тощо.

Відповідно до п. 2.1. договору попередня ціна Товару, визначена Сторонами за домовленістю Сторін складає 1 206 000,00 грн., у тому числі ПДВ 201 000,00 грн., що в еквіваленті складає 32 160,00 доларів США за курсом АТ «Приватбанк» у розмірі 37,50 грн. за 1 долар США. Вартість товару включає вартість пакування та пакувальних матеріалів, необхідних для безпечного транспортування.

У відповідності до п. 2.3. договору оплата здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця, у безготівковій формі, згідно виставленого Продавцем рахунку в наступному порядку:

2.3.1. Першим етапом Покупець вносить передоплату у розмірі 844 200,00 грн., що в еквіваленті складає 22 512,00доларів США за курсом АТ «Приватбанк» у розмірі 37,50 грн. за 1 долар США. Протягом 5 робочих днів після підписання цього Договору та виставлення рахунку.

2.3.2. Другим етапом Покупець вносить оплату у розмірі 361 800,00 грн., що в еквіваленті складає 9 648,00доларів США за курсом АТ «Приватбанк» у розмірі 37,50 грн. за 1 долар США, впродовж трьох банківських днів з дня повідомлення Продавцем Покупця по електронній пошті veanovosvit@gmail.com про готовність товару.

Згідно п. 3.1. договору Продавець зобов`язується відвантажити Товар не пізніше 95 календарних днів з дати здійснення передоплати та за умови отримання другого (п. 2.3.2. цього договору) етапу платежів.

У відповідності до п. 3.2. договору доставка Товару здійснюється за рахунок Покупця на місце монтажу за вказівкою Покупця.

Згідно п. 4.1. договору право власності на Товар переходить до Покупця у момент виплати повної вартості Товару та підписання видаткової накладної.

На виконання умов договору між Сторонами було погоджено та підписано наступні документи:

- Додаток № 1 «Специфікація» до договору;

- Додаток № 2 «Комплектація;

- Додаток № 3 «Ескіз товару» до договору.

На виконання умов договору позивачем було виставлено на адресу Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт» рахунок на оплату № 12 від 14.11.2023 року на загальну суму 1 206 000,00 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 201 000,00 грн.

На виконання умов договору позивачем було отримано від Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт`перший авансовий платіж у розмірі 844 200,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 2522 від 16.11.2023 року та банківською випискою.

За правилом першої події - отримання авансу, ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 1 від 16.11.2023 року, яка зареєстрована у ЄРПН на підставі рішення податкового органу від 26.12.2023 № 10252516/32950237.

На виконання умов договору позивачем було отримано від Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт» другий авансовий платіж у розмірі 361 800,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 390 від 23.02.2024 року та банківською випискою.

За правилом першої події - отримання авансу, ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну № 4 від 23.02.2024 року, у реєстрації якої було відмовлено.

Крім того позивачем було поставлено на адресу Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт» ТМЦ на загальну суму 1 206 000,00 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 201 000,00 грн., що підтверджується видатковою накладною № 5 від 06.03.2024 року. Транспортування ТМЦ здійснювалося за рахунок Покупця (у відповідності до п. 3.2. договору).

Виробництво ТМЦ підтверджується калькуляціями собівартості продукції від 06.03.2024 року.

Реальність операцій між позивачем та Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт» підтверджується наступними документами: - договір постачання № 14/11 від 14.11.2023 року; - додаток № 1 «Специфікація» до договору; - додаток № 2 «Комплектація; - додаток № 3 «Ескіз товару» до договору; - рахунок на оплату № 12 від 14.11.2023 року; - видаткова накладна № 6 від 06.03.2024 року; - калькуляції собівартості продукції від 06.03.2024 року; - платіжні інструкції № 2522 від 16.11.2023 року, № 390 від 23.02.2024 року та банківськими виписками; - зареєстрована податкова накладна № 1 від 16.11.2023 року, рішення податкового органу від 26.12.2023 № 10252516/32950237 про реєстрацію вказаної податкової накладної.

Для виробництва ТМЦ (шатро «Хвиля», УКТ ЗЕД 9406909000), який був реалізований на адресу Зовнішньоекономічна асоціація «Новосвіт», позивачем було придбано сировину (круги пелюсткові, круги зачисні, канати, аргон газоподібний, діоксид вуглецю, нитки, гайки, карабін, талреп, болти, дріт тощо), послуги з порізки газом, послуги з порубки гільйотиною тощо, у надійних та перевірених контрагентів, а саме (враховуючи велику кількість як придбаних ТМЦ (сировини), послуг, так і Постачальників, надаємо для прикладу частину операцій з придбання ТМЦ/сировини/послуг):

- у ТОВ «АБРАЗИВ-ХАРКІВ» (код ЄДРПОУ 32449059) було придбано ТМЦ (круги пелюсткові, круги зачисні тощо), що підтверджується рахунком-фактурою № СФ-0000832 від 25.09.2023 року, видатковою накладною № РН-0000598 від 25.09.2023 року. Реальність вищезазначеної операції також підтверджується зареєстрованою у ЄРПН ПН № 606 від 25.09.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3745 від 25.09.2023 року, № 3767 від 27.09.2023 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 35601501) було придбано ТМЦ (канати), що підтверджуєтьсярахунком на оплату по замовленню № 12791 від 04.07.2023 року, видатковою накладною № 8999 від 05.07.2023 року. Реальність вищезазначеної операції також підтверджується зареєстрованою у ЄРПН ПН № 87 від 04.07.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжною інструкцією № 3471 від 04.07.2023 року.Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ПАТ «ЛІНДЕ ГАЗ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 05761850)відповідно до договору поставки № 6384 від 13.01.2014 року було придбано ТМЦ (аргон газоподібний, діоксид вуглецю), що підтведжується рахунками № 6384/4090011711 від 24.10.2023 року, № 6384/4090011798 від 16.11.2023 року, № 6384/4090011837 від 30.11.2023 року, видатковими накладними № 4090011711 від 25.10.2023 року, № 4090011798 від 17.11.2023 року, № 4090011837 від 01.12.2023 року. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 1769 від 24.10.2023 року, № 1245 від 16.11.2023 року, № 2499 від 30.11.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківськими виписками та платіжними інструкціями № 3889 від 24.10.2023 року, № 3997 від 16.11.2023 року, № 4060 від 30.11.2023 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у Приватного виробничо-комперційної фірми «ЛІКАНТ» (код ЄДРПОУ 22644531) було придбано ТМЦ (рулетки, бур по бетону, ключ комбінований, викрутка, штангенциркуль тощо), що підтведжується рахунками на оплату № 15173 від 22.09.2023 року, № 16656 від 03.11.2023 року, № 16567 від 02.11.2023 року, № 10775 від 25.01.2024 року, № 11510 від 13.02.2024 року, видатковими накладними № 622 від 26.09.2023 року, № 1708 від 07.11.2023 року, № 1709 від 07.11.2023 року, № 560 від 26.01.2024 року, № 1061 від 13.02.2024 року.Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 475 від 22.09.2023 року, № 112 від 03.11.2023 року, № 73 від 02.11.2023 року, № 542 від 25.01.2024 року, № 361 від 13.02.2024 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківськими виписками та платіжними інструкціями № 3741 від 22.09.2023 року, № 3939 від 03.11.2023 року, № 3918 від 02.11.2023 року, № 229 від 25.01.2024 року, № 276 від 13.02.2024 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ТОВ «АНСОЛА ГРУП» (код ЄДРПОУ 37634853) відповідно до договору поставки № 03072023/1 від 03.07.2023 року було придбано ТМЦ (нитки), що підтверджується рахунком на оплату № 1401 від 27.11.2023 року, видатковою накладною № 1700 від 14.12.2023 року. Реальність вищезазначеної операції також підтверджується зареєстрованою у ЄРПН ПН № 129 від 27.11.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжною інструкцією № 4042 від 27.11.2023 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ПАТ «СОЛДІ І КО» (код ЄДРПОУ 23162981) відповідно до договору поставки № 202456/17 від 10.01.2017 року, додаткової угоди № 1 від 17.05.2023 року до договору, було придбано ТМЦ (гайки, карабін, талреп, болти та багато іншого), що підтверджується рахунками № 101594 від 11.05.2023 року, № 140914 від 21.06.2023 року, № 163757 від 14.07.2023 року, № 211021 від 31.08.2023 року, № 234888 від 25.09.2023 року, № 294084 від 21.11.2023 року, № 297040 від 23.11.2023 року, № 329180 від 22.12.2023 року, № 33782 від 12.02.2024 року, видатковими накладними № 84373 від 15.05.2023 року з квитанцією, № 118955 від 26.06.2023 року з квитанцією, № 140035 від 20.07.2023 року з квитанцією, № 183595 від 07.09.2023 року з квитанцією, № 201399 від 27.09.2023 року з квитанцією, № 251203 від 21.11.2023 року з квитанцією, № 255297 від 27.11.2023 року з квитанцією, № 283184 від 29.12.2023 року з квитанцією, № 30976 від 15.02.2024 року з квитанцією. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 8820 від 11.05.2023 року, № 18524 від 21.06.2023 року, № 5943 від 14.07.2023 року, № 1554 від 01.09.2023 року та РК № 32570 від 25.09.2023 року до вказаної ПН, № 32264 від 25.09.2023 року, № 15531 від 21.11.2023 року, № 15832 від 23.11.2023 року, № 17622 від 22.12.2023 року, № 2530 від 12.02.2024 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3296 від 11.05.2023 року, № 3428 від 21.06.2023 року, № 3506 від 14.07.2023 року, № 3653 від 01.09.2023 року, № 2898 від 25.09.2023 року, № 3751 від 25.09.2023 року, № 4017 від 21.11.2023 року, № 4033 від 23.11.2023 року, № 144 від 22.12.2023 року, № 271 від 12.02.2024 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ТОВ «ТЕХ-ХРІП» (код ЄДРПОУ 31440365) відповідно до договору поставки № 40 від 10.07.2023 року було придбано ТМЦ (анкер, болти, гайки, карабін пожежний, шпильку тощо), що підтверджується рахунками-фактурами № 3169 від 04.10.2023 року, № 4399 від 12.12.2023 року, видатковими накладними № 3169 від 11.10.2023 року, № 4399 від 13.12.2023 року з квитанцією. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 112 від 09.10.2023 року, № 155 від 13.12.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3818 від 09.10.2023 року, № 4105 від 13.12.2023 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ТОВ «ТД ДЕЛЬТАІМПЕКС» (код ЄДРПОУ 39175721) відповідно до договору поставки від 10.01.2019 року, додаткової угоди № 1 від 15.05.2023 року, було придбано ТМЦ (дріт), що підтверджується рахунками на оплату № 1791 від 06.09.2023 року, № 1983 від 25.09.2023 року, № 2238 від 25.10.2023 року, № 2341 від 06.11.2023 року, № 74 від 18.01.2024 року, № 196 від 07.02.2024 року, видатковими накладними № 1588 від 06.09.2023 року, № 1771 від 26.09.2023 року, № 2001 від 26.10.2023 року, № 2001 від 26.10.2023 року, № 2072 від 07.11.2023 року, № 74 від 22.01.2024 року, № 171 від 08.02.2024 року. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 47 від 06.09.2023 року, № 210 від 25.09.2023 року, № 215 від 26.09.2023 року, № 174 від 25.10.2023 року, № 37 від 07.11.2023 року, № 64 від 19.01.2024 року, № 28 від 07.02.2024 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3683 від 08.09.2023 року, № 3746 від 25.09.2023 року, № 3768 від 27.09.2023 року, № 3894 від 25.10.2023 року, № 3952 від 07.11.2023 року, № 214 від 19.01.2024 року, № 262 від 07.02.2024 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ФОП ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_3 ) було придбано ТМЦ (круг шліф. тканина тощо), що підтверджується рахунками-фактурами № СФ-0000561 від 04.09.2023 року, № СФ-0000073 від 31.01.2024 року, видатковими накладними № РН-0000328 від 05.09.2023 року, № РН-0000045 від 01.02.2024 року. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 331 від 05.09.2023 року, № 44 від 31.01.2024 року. Проведення розрахунків за вказаний товар підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3659 від 05.09.2023 року, № 243 від 31.01.2024 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_4 ) було придбано ТМЦ (смуга, листи, труби, кутники тощо) та послуги з порізки газом, послуги з порубки гільйотиною тощо, що підтверджується рахунками на оплату № 11882 від 03.05.2023 року, № 28200 від 31.08.2023 року, № 39249 від 23.11.2023 року, видатковими накладними № 408183 від 04.05.2023 року, № 449331 від 01.09.2023 року, № 476672 від 24.11.2023 року, актами приймання-здавання виконаних робіт та наданих послуг від 04.05.2023 року, від 01.09.2023 року, від 24.11.2023 року. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 213 від 03.05.2023 року, № 2173 від 31.08.2023 року, № 1557 від 23.11.2023 року. Проведення розрахунків за вказаний товар та послуги підтверджується банківською випискою та платіжними інструкціями № 3272 від 03.05.2023 року, № 3648 від 31.08.2023 року, № 4034 від 23.11.2023 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку);

- у ТОВ «РТК СТИЛ» (код ЄДРПОУ 38383560) відповідно до договору поставки № ВА2022 від 04.01.2022 року, додаткової угоди від 02.03.2023 року до договору, було придбано ТМЦ (труба профільна, кути, смуга, лист тощо), що підтведжується рахунками на оплату № 1114 від 14.09.2023 року, № 1644 від 13.12.2023 року, № 1705 від 29.12.2023 року, № 1701 від 28.12.2023 року, № 41 від 15.01.2024 року, № 56 від 17.01.2024 року, видатковими накладними № 668 від 14.09.2023 року з квитанцією, № 1030 від 14.12.2023 року з квитанцією, № 1 від 02.01.2024 року з квитанцією, № 2 від 02.01.2024 року з квитанцією, № 27 від 16.01.2024 року з квитанцією, № 44 від 22.01.2024 року з квитанцією. Реальність вищезазначених операцій також підтверджується зареєстрованими у ЄРПН ПН № 5 від 14.09.2023 року, № 1 від 14.12.2023 року, № 2 від 29.12.2023 року, № 1 від 29.12.2023 року, № 3 від 15.01.2024 року, № 1 від 19.01.2024 року. Проведення розрахунків за вказаний товар та послуги підтверджується банківськими виписками та платіжними інструкціями № 3702 від 14.09.2023 року, № 114 від 14.12.2023 року, № 159 від 29.12.2023 року, № 157 від 29.12.2023 року, № 191 від 15.01.2024 року, № 209 від 19.01.2024 року. Оприбуткування вказаного товару підтверджується відповідними документами (відомості бухгалтерського обліку).

Вказані господарські операції у повному обсязі відображені у бухгалтерському обліку підприємства наступним чином:

Оплата (аванс) за ТМЦ/сировину - Дт 631 Кт 311;

Отримання ТМЦ/сировини - Дт 201 Кт 631;

Податковий кредит - Дт 644 Кт 631;

Використання ТМЦ у господарській діяльності - Дт 26 Кт 201;

Отримання оплати (авансу) за готовий товар - Дт 311 Кт 361;

Податкові зобов`язання з ПДВ (не підтверджені) - Дт 6431 Кт 6432;

Податкові зобов`язання з ПДВ (підтверджені) - Дт 6432 Кт 6412;

Реалізація ТМЦ - Дт 361 Кт 701; Дт 901 Кт 26

Податкові зобов`язання з ПДВ - Дт 701. Кт 6431

Визначення фінансового результату - Дт 701. Кт 791

Також суд зазначає, що 18.03.2024 року позивачем до податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року було отримано квитанцію наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація ПН/РК від 23.02.2024 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 9406, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=1.8314%, "Pпоточ"=0. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».

Позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення про надання пояснень та копій необхідних документів № 1 від 18.03.2024 року, що підтверджують реальність господарської операції, за якою було складено податкову накладну № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму 361 800,00 грн. (зокрема: договір з контрагентом, рахунок на оплату, докази отримання оплати (враховуючи, що підставою для складення податкової накладної було отримання авансу тощо)).

У подальшому, позивачем від Головного управління ДПС у Харківській області було отримано повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів № 10768085/32950237 від 22.03.2024 року щодо реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року, у якому зазначено про необхідність надання наступних документів, зокрема: - «Первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити); - «первинних документів щодо»; - «придбання»; - «товарів»; - «послуг».

Позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1 від 29.03.2024 року та копії документів (у загальній кількості 78 додатків), зокрема це документи на придбання ТМЦ/послуг у Постачальників (зокрема але не виключно видаткові накладні, акти приймання-передачі послуг з порізки, порубки, акти приймання-передачі про надання послуг з розподілу електроенергії, акти приймання-передачі електричної енергії тощо), що були зазначені податковим органом у повідомленні про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів № 10768085/32950237 від 22.03.2024 року.

Однак, рішенням № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року позивачу було відмовлено в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року з підстав: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.

Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.

Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.

З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП - 43983495) № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» є необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.

Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену та подану ПП «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» (код ЄДРПОУ - 32950237) податкову накладну № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. датою її фактичного подання на реєстрацію.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Щодо відшкодування позивачу витрат на надання професійної правничої допомоги у розмірі 10000,00 грн., суд зазначає наступне.

Положеннями ч. 1 ст. 132 КАС України передбачено, що до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать, зокрема витрати на професійну правничу допомогу.

Відповідно до положень ст. 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно із ч. 7 ст. 139 КАС України розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

Аналіз долучених позивача до матеріалів справи доказів свідчить, що в обґрунтування заявленої вимоги до суду подано договір про надання правової (правничої) допомоги № 05/РПН-2024 від 23.05.2024 року, відповідно до абз. 1 п. 1.3. договору якого за цим договором Клієнту надається на території України наступна правова (правнича) допомога: - надання правової (правничої) допомоги щодо судового оскарження рішення Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10858935/32950237 від 05.04.2024р. Згідно з п. 2.2.2. вказаного договору за цим договором Клієнту надаються на території України у визначеному нижче обсязі наступні послуги та виконуються наступні доручення: Надання правової (правничої) допомоги щодо судового оскарження рішень контролюючого органу про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10858935/32950237 від 05.04.2024р., а саме:

- підготовка до судового розгляду справ у суді та представництво інтересів Клієнта в суді першої інстанції з питань оскарження Рішень: правовий аналіз документів за господарськими операціями по яких контролюючим органом відмовлено в реєстрації податкових накладних, формування переліку доказів та документів, що мають значення для вирішення спору, визначення правової позиції, пошук та аналіз судової практики, складання позовних заяв, відповідей на відзив, клопотань, заперечень, заяв та письмових пояснень, подання доказів, ознайомлення з матеріалами справ, участь в судових засіданнях (у випадку виклику сторін у справі), користування іншими процесуальними правами, наданими позивачу процесуальним законом, з метою представництва інтересів Клієнта в суді першої інстанції;

- підготовка до судового розгляду справ у суді та представництво інтересів Клієнта в суді апеляційної інстанції з питань оскарження Рішень: складання (за необхідності) апеляційних скарг на рішення суду першої інстанції, відповідей на відзив або складання відзивів на апеляційні скарги (у випадку подання контролюючим органом апеляційних скарг на рішення суду першої інстанції), складання клопотань, заперечень, заяв та письмових пояснень, ознайомлення з матеріалами справи, участь в судових засіданнях (у випадку виклику сторін апеляційного провадження) з метою представництва інтересів Клієнта в суді апеляційної інстанції; - підготовка до судового розгляду справи у суді та представництво інтересів Клієнта в суді касаційної інстанції з питань оскарження Рішень: складання (за необхідності) касаційних скарг на рішення суду апеляційної інстанції, відповідей на відзив або складання відзивів на касаційні скарги (у випадку подання контролюючим органом касаційної скарги на рішення суду апеляційної інстанції), складання клопотань, заперечень, заяв та письмових пояснень, участь в судових засіданнях з метою представництва інтересів Клієнта в суді касаційної інстанції (у випадку виклику представників сторін касаційного провадження); Відповідно до п. 5.1. вказаного договору розмір винагороди АДВОКАТСЬКОГО БЮРО (Адвоката) становить 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень нуль копійок), що складається з:

5.1.1.Винагорода за надання АДВОКАТСЬКИМ БЮРО (Адвокатом) послуг з судового оскарження рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10858935/32950237 від 05.04.2024р. - 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень нуль копійок).

5.2. Оплата винагороди здійснюється Клієнтом на наступних умовах:

50% попередня оплата розміру винагороди визначеного пунктом 5.1.1. цього договору в сумі 5000,00грн. (п`ять тисяч гривень нуль копійок) - протягом 3-х календарних днів з моменту укладання цього договору.

50% оплата розміру винагороди визначеного пунктом 5.1.1. цього договору в сумі 5000,00грн. (п`ять тисяч гривень нуль копійок) - протягом 3-х календарних днів з моменту відкриття адміністративним судом першої інстанції провадження у справі.

ПП «ВЕКТОР АТРАКЦИОН» на користь адвокатського бюро «МИХАЙЛЕНКО І ПАРТНЕРИ» згідно договору було сплачено вартість послуг в сумі 10 000,00 грн. за договором про надання правової (правничої) допомоги № 05/ РПН-2024 від 23.05.2024 року (копія мається в матеріалах справи), що підтверджується платіжною інструкцією № 588 від 27.05.2024 року на суму 5 000,00 грн. і № 775 від 30.07.2024 року на суму 5 000,00 грн., банківськими виписками, рахунками на оплату № 1-05/РПН-2024 від 23.05.2024 року, № 3-07/РПН-2024 від 30.07.2024 року.

Також, між сторонами було погоджено проміжний звіт про надані послуги № 1 від 13.09.2024 року до договору.

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що сума витрат на професійну правничу допомогу є обґрунтованою та співмірною зі складністю справи, а отже витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 10000,00 грн. підлягають стягненню з відповідачів.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" (вул. Залізнична, буд. 24-А,м. Харків,Харківський р-н, Харківська обл.,61040) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Григорія Сковороди, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057), Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України № 10858935/32950237 від 05.04.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Приватним підприємством «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН».

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену та подану Приватним підприємством «ВЕКТОР АТТРАКЦИОН» податкову накладну № 4 від 23.02.2024 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість в розмірі 361 800,00 грн. датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" витрати на професійну правничу допомогу в частині задоволення позовних вимог у сумі 5000 (п`ять тисяч) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Приватного підприємства "ВЕКТОР АТТРАКЦИОН" витрати на професійну правничу допомогу в частині задоволення позовних вимог у сумі 5000 (п`ять тисяч) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122657610
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/20297/24

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калиновський В.А.

Рішення від 29.10.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні