Справа № 569/17604/24
1-кс/569/6549/24
УХВАЛА
30 вересня 2024 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 розглянувши у судовому засіданні в м. Рівне клопотання слідчого у кримінальному провадженні т.в.о. начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області капітана поліції ОСОБА_3 (далі слідчого), погоджене прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 в рамках кримінального провадження №42024180000000023 від 28.03.2024 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України (далі це ж кримінальне провадження) про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий у кримінальному провадженні т.в.о. начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області капітан поліції ОСОБА_3 , звернувся до Рівненського міського суду із клопотанням, яке погоджено прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.
В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що Групою слідчих слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024180000000023 від 28.03.2024 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 ККУкраїни.
В ході здійснення досудового розслідування у даному кримінальному провадженнібуло встановлено, що 23.01.2023 ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі НСЗУ) і КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Рівненської обласної ради, в особі головного лікаря ОСОБА_5 , уклали договір № 0700-E123-P000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Відповідно до вищевказаного договору КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Рівненської обласної ради було обрано пакет медичних послуг:
стаціонарна паліативна медична допомога дорослим та дітям (пакет № 23); мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям (пакет № 24).
Відповідно до Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 р. № 1464 (далі - Порядок), НСЗУ укладає договори із закладами охорони здоров`я незалежно від форми власності та фізичними особами-підприємцями, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що відповідають вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 391, та умовам закупівлі, якщо інше не визначено цим Порядком, на підставі поданих пропозицій про укладення договорів відповідно до Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410.
Відповідно до Порядку, тариф на медичні послуги із стаціонарної паліативної медичної допомоги дорослим і дітям, що передбачені специфікаціями, визначається як глобальна ставка. Глобальна ставка на місяць розраховується як добуток кількості пацієнтів, яким надавач медичних послуг готовий надати медичні послуги протягом місяця, та ставки на пролікований випадок, яка становить 19 041 гривню.
НСЗУ оплачує лише ті послуги стаціонарної паліативної медичної допомоги дорослим і дітям, що надавалися не менше 11 календарних днів, крім випадків смерті пацієнта до закінчення зазначених 11 днів. Оплата відбуватиметься за один пролікований випадок на підставі інформації, яку внесено до ЕСОЗ не пізніше десятого робочого дня після закінчення відповідного звітного періоду.
Відповідно до Порядку, тариф на медичні послуги з мобільної паліативної медичної допомоги дорослим і дітям, що передбачені специфікаціями, визначається як глобальна ставка. Глобальна ставка на місяць розраховується як добуток кількості пацієнтів, яким надавач медичних послуг готовий надати зазначені послуги протягом місяця, та ставки на медичну послугу, яка становить 19101 гривню.
НСЗУ оплачує лише ті послуги, що надавалися не менше 11 календарних днів або більше (у тому числі не підряд), крім випадків смерті пацієнта до закінчення зазначених 11 днів при наданні мобільної паліативної медичної допомоги дорослим та дітям.
Якщо протягом місяця послуга надавалась менше 11 календарних днів, то оплату буде проведено у тому місяці, в якому сумарна кількість послуг, що надавались буде не менше або більше 11 календарних днів. При цьому одна послуга повинна включати щонайменше 4 відвідування пацієнта за місцем його перебування, решта взаємодій пацієнта з лікарем може відбуватися за допомогою засобів телекомунікації.
Відповідно оплата відбуватиметься на підставі інформації, яку внесено в ЕСОЗ не пізніше десятого робочого дня після закінчення відповідного звітного періоду.
Відповідно до Порядку ведення Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров`я, затвердженого наказом МОЗ від 28 лютого 2020 року № 587, сукупність всіх записів про пацієнта в Реєстрі складає електронну медичну карту пацієнта. Медичні записи, що внесені до Реєстру відповідно до цього Порядку, є первинною обліковою медичною документацією в електронній формі. Тому в електронну систему охорони здоров`я необхідно вносити інформацію щодо всіх наданих медичних послуг, і не вносити інформацію щодо ненаданих, оскільки це буде вважатися фальсифікацією медичної документації.
Загалом по вищевказаних пакетах медичних послух протягом 2023 року ІНФОРМАЦІЯ_3 на користь КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Рівненської обласної ради сплачено 8385 660 грн.
Таким чином, під час аналізу матеріалів кримінального провадження встановлено, що ОСОБА_5 діючи за попередньою змовою з іншими особами, а саме з лікарями КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Рівненської обласної ради,протягом 2022-2024 років, вносять недостовірні до електронних медичних записів в електронній системі охорони здоров`я про надання послуг пацієнтам по пакету № 23 стаціонарна паліативна медична допомога дорослим та дітям та по пакету № 24 мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям, після чого, ОСОБА_5 формує та подає загальні звіти про надані послуги закладом до ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Враховуючи наведені обставини виникла необхідність y здійсненні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення (здійснити їх виїмку) у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради, (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , за період 2022-2024 років,а саме:
штатний розпис підприємства (завірена копія);
особові справи ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
заяви ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 про прийняття (звільнення, та/або переведення) на роботу в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради;
накази про прийняття на роботу (звільнення, та/або переведення) ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у медичний заклад, посадові інструкції та/або функціональні обов`язки;
накази про сумісництво, суміщення, надання відпусток, відряджень, проходження курсів, атестації, переатестації для підтвердження кваліфікаційної категорії, у тому числі документів про перебування протягом вказаного періоду часу на лікарняних ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
табелі обліку робочого часу ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
платіжні доручення/інструкції, розрахунково-платіжні відомості, по нарахуванню та виплати заробітної плати, у тому числі подань про преміювання, надбавок, доплат тощо, а також організаційно-розпорядчих документів (наказів, розпоряджень, рішень, вказівок тощо), що стосуються їх нарахування та виплати ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
графіки чергувань ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
документів із вільними зразками почерку та підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , у кількості не менше 10 штук за період 2022-2024 років;
зразки відтиску печаток, штампів, кліше, факсиміле ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
журнали обліку прийому пацієнтів ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради;
журнали проведених операцій, участь в яких брав ОСОБА_8 ;
інформацію з медичної інформаційної системи яка використовується КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради, щодо ведення електронних медичних записів ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 протягом 2022-2024 років, а саме:
інформацію про: тип медичного запису, ID медичного запису, місце надання послуг зазначене в медичному записі, тип направлення, програма фінансування, ID направлення, посада лікаря з електронного направлення, ЄДРПОУ з паперового направлення, ID епізоду, початок періоду дії епізоду (стац. - дата госпіталізації), тип епізоду, кількість діагностичних звітів, кількість процедур, клас взаємодії, тип взаємодії, підстава звернення в стаціонар, результат лікування, статус взаємодії, внесено до ЕСОЗ, дата послуги (стац. - дата виписки), приорітет, основний діагноз КОД, основний діагноз (назва), хронічна хвороба, статус достовірності основного діагнозу, клінічний статус основного діагнозу, додаткові діагнози КОДИ, додаткові діагнози (назви), спростовані та помилкові додаткові діагнози КОДИ, спростовані та помилкові додаткові діагнози (назви), послуги у взаємодії КОДИ, послуги у взаємодії (назви), посада лікаря, що створив взаємодію, лікар, що створив взаємодію, ID діагностичного звіту, дата діагностичного звіту, послуги діагностичного звіту КОДИ, послуги діагностичного звіту (назви), посада лікаря з ДЗ, лікар з ДЗ, ID процедури, дата процедури, послуги процедури КОДИ, послуги процедури (назви), посада лікаря, що проводив процедуру, лікар, що проводив процедуру, стать пацієнта, унікальний код пацієнта, наявність декларації, вік пацієнта в днях, вік пацієнта в роках, вага при госпіталізації, грам, АДСГ, № пакету, назва пакету, № послуги, назви послуги, тариф, грн, оплата, грн, включення медичного запису до звіту, коментар щодо виявлених помилок, деталі виявлених помилок за результатами автоматичної перевірки ЕМЗ щодо відповідності критеріям повноти та достовірності даних, деталі виявлених невідповідностей, які потребують додаткової перевірки та верифікації з боку надавача послуг, Наявність помилок/коментарів при групуванні, конфліктні діагнози/процедури (по віку), конфліктні діагнози/процедури (по статі), деталі перегляду НСЗУ пакету послу.
даних пацієнтів: прізвище, ім`я, по батькові, дата та рік народження, місце проживання, унікальний номер (ідентифікатор) пацієнта в Реєстрі;
щодо створення е-направлення;
щодо створення епізоду, типу епізоду, дати початку/відкриття епізоду, назвиепізоду, даних лікуючого лікаря;
щодо створення ЕМЗ «Взаємодія», посилання на направлення, классу взаємодії, типу взаємодії, дати взаємодії, виконавця взаємодії, місця надання послуг;
щодо кодування основного та додаткового діагнозу;
щодо проведення дій;
щодо закриття епізоду.
Відомості, що містяться у вказаних документах є джерелом перевірки законності прийнятих рішень, виявлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, встановлення фактичних даних, можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні та є необхідними для встановлення істини.
Крім того, вищевказані документи необхідні для дослідження кримінальних правопорушень, вчинених службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Рівненської обласної ради.
Слідчий в судове засідання не з"явився, однак подав до суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, своє клопотання підтримує та просить його задоволити в повному обсязі.
Клопотання розглядається у відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі та документи відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України.
Відповідно до ч.4ст.107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється, у зв`язку з неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб.
Однак неявка у відповідності до ст.. 163 КПК України не перешкоджає розгляду вищевказаного клопотання.
Дослідивши надані матеріали кримінального провадження, слід прийти до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно положень ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно із ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів.
У відповідності до ст. 84 КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Статтею 86 КПК України регламентовано, що доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом.
Слідчий у своєму клопотанні довів достатньо підстав вважати, що документи та інформація, які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради, (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть слугувати джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням чи спростуванням факту вчинення кримінального правопорушення.
За наведених обставин, суд вважає клопотання слідчого обґрунтованим, наведені у ньому обставини свідчать про наявні усі підстави для його задоволення .
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 159, 162-164 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати дозвіл слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області майору поліції ОСОБА_9 на тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення (здійснення їх виїмки), які знаходяться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради, (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , за період 2022-2024 років,а саме:
штатний розпис підприємства (завірена копія);
особові справи ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
заяви ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 про прийняття (звільнення, та/або переведення) на роботу в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради;
накази про прийняття на роботу (звільнення, та/або переведення) ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у медичний заклад, посадові інструкції та/або функціональні обов`язки;
накази про сумісництво, суміщення, надання відпусток, відряджень, проходження курсів, атестації, переатестації для підтвердження кваліфікаційної категорії, у тому числі документів про перебування протягом вказаного періоду часу на лікарняних ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
табелі обліку робочого часу ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
платіжні доручення/інструкції, розрахунково-платіжні відомості, по нарахуванню та виплати заробітної плати, у тому числі подань про преміювання, надбавок, доплат тощо, а також організаційно-розпорядчих документів (наказів, розпоряджень, рішень, вказівок тощо), що стосуються їх нарахування та виплати ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
графіки чергувань ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
документів із вільними зразками почерку та підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , у кількості не менше 10 штук за період 2022-2024 років;
зразки відтиску печаток, штампів, кліше, факсиміле ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 ;
журнали обліку прийому пацієнтів ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради;
журнали проведених операцій, участь в яких брав ОСОБА_8 ;
інформацію з медичної інформаційної системи яка використовується КНП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Березнівської міської ради, щодо ведення електронних медичних записів ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 протягом 2022-2024 років, а саме:
інформацію про: тип медичного запису, ID медичного запису, місце надання послуг зазначене в медичному записі, тип направлення, програма фінансування, ID направлення, посада лікаря з електронного направлення, ЄДРПОУ з паперового направлення, ID епізоду, початок періоду дії епізоду (стац. - дата госпіталізації), тип епізоду, кількість діагностичних звітів, кількість процедур, клас взаємодії, тип взаємодії, підстава звернення в стаціонар, результат лікування, статус взаємодії, внесено до ЕСОЗ, дата послуги (стац. - дата виписки), приорітет, основний діагноз КОД, основний діагноз (назва), хронічна хвороба, статус достовірності основного діагнозу, клінічний статус основного діагнозу, додаткові діагнози КОДИ, додаткові діагнози (назви), спростовані та помилкові додаткові діагнози КОДИ, спростовані та помилкові додаткові діагнози (назви), послуги у взаємодії КОДИ, послуги у взаємодії (назви), посада лікаря, що створив взаємодію, лікар, що створив взаємодію, ID діагностичного звіту, дата діагностичного звіту, послуги діагностичного звіту КОДИ, послуги діагностичного звіту (назви), посада лікаря з ДЗ, лікар з ДЗ, ID процедури, дата процедури, послуги процедури КОДИ, послуги процедури (назви), посада лікаря, що проводив процедуру, лікар, що проводив процедуру, стать пацієнта, унікальний код пацієнта, наявність декларації, вік пацієнта в днях, вік пацієнта в роках, вага при госпіталізації, грам, АДСГ, № пакету, назва пакету, № послуги, назви послуги, тариф, грн, оплата, грн, включення медичного запису до звіту, коментар щодо виявлених помилок, деталі виявлених помилок за результатами автоматичної перевірки ЕМЗ щодо відповідності критеріям повноти та достовірності даних, деталі виявлених невідповідностей, які потребують додаткової перевірки та верифікації з боку надавача послуг, Наявність помилок/коментарів при групуванні, конфліктні діагнози/процедури (по віку), конфліктні діагнози/процедури (по статі), деталі перегляду НСЗУ пакету послу.
даних пацієнтів: прізвище, ім`я, по батькові, дата та рік народження, місце проживання, унікальний номер (ідентифікатор) пацієнта в Реєстрі;
щодо створення е-направлення;
щодо створення епізоду, типу епізоду, дати початку/відкриттяепізоду, назвиепізоду, данихлікуючоголікаря;
щодо створення ЕМЗ «Взаємодія», посилання на направлення, классу взаємодії, типу взаємодії, дати взаємодії, виконавця взаємодії, місця надання послуг;
щодо кодування основного та додаткового діагнозу;
щодо проведення дій;
щодо закриття епізоду.
Встановити строк дії ухвали 2 (два) місяці.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Рівненського міського Кристина ДАШ`ЯН
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2024 |
Оприлюднено | 01.11.2024 |
Номер документу | 122670536 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Даш’ян К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні