ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
14.09.10
Справа №2а-4028/10/15/0170
(16:20)
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючої судді Тоскіної Г.Л., при секретарі Асєєвої Л.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Державної податкової інспекції в Нижньогірському районі АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма ім. Н.К. Крупської»
про стягнення
Суть спору: Державна податкова інспекція в Нижньогірському районі (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма ім. Н.К. Крупської» (далі відповідач) заборгованості в сумі 112877,17 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем несвоєчасно провадиться сплата податкових зобов’язань.
Ухвалами суду від 26.03.2010 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Ухвалою суду від 14.09.2010 року за клопотанням представника позивача допущено заміну Державної податкової інспекції в Нижньогірському районі АР Крим у справі її правонаступником, - Джанкойською об’єднаною державною податковою інспекцією АР Крим.
Представник позивача у судове засідання не з’явився, надіслав клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач у судове засідання явку представника не забезпечив, неодноразово за клопотаннями представника відповідача розгляд справи був відкладений. 14.09.2010 року відповідач про час, місце і дату слухання справи був сповіщений належним чином, про причини неявки суд не повідомив, заперечень на адміністративний позов, будь-яких доказів, а також доказів поважності причин неявки у судове засідання, суду не надав.
На підставі статті 128 КАС України, суд вважає можливим розглянути справу за відсутністю прокурора та відповідача на підставі наявних в справі матеріалів, оскільки по справі достатньо доказів для вирішення її по суті.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази у справі в їх сукупності, суд,-
ВСТАНОВИВ:
Відповідач 29.08.2005 року зареєстрований Нижньогірською районною державною адміністрацією АР Крим як юридична особа, що підтверджується довідкою ГУС АРК (а.с.10), свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №587859 (а.с. 9) та є платником податків та зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування» (а.с.8).
Згідно зі статтею 4 Закону України «Про систему оподаткування», платниками податків і зборів (обов’язкових платежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів України покладений обов’язок сплачувати податки і збори. Відповідно до п. 3 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» платник податків зобов’язані сплачувати суми податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановлені законом строки.
Пунктом 3.2.1. Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000 року встановлено, що будь-яких випадках, коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб, дивіденди, репатріацію, додану вартість, акцизні збори, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.
Відповідно до п.п. 3.2.2. п. 3.2. ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000 року на кошти бюджетного фонду, визначеного підпунктом 3.2.1 цього пункту, не може бути накладено стягнення за причинами, відмінними від стягнення такого податку, збору (обов'язкового платежу).
У відповідності до ст. 2 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» платником податку є громадяни України, іноземні громадяни.
Пунктом 1.15 ст. Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» встановлено, що податковий агент – юридична особа, що незалежно від організаційно-правового статусу і способу обкладання іншими податками зобов’язані нараховувати, утримувати й сплачувати цей податок від імені і за рахунок платником податку, вести податковий облік і надавати податкову зв’язність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм дійсного Закону.
Згідно п.п. 81.1. п. 8.1. ст. 8 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» податковий агент, що нараховує оподаткований доход на користь платника податку, утримає податок із суми такого податку за його рахунок.
10.08.2009 року позивачем було проведено планову виїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства, валютного та іншого законодавства за період з за період 01.04.2008р. по 31.03.2009р., за результатами якої складено акт перевірки № 703/23-00/33615580 від 18.01.2010 року.
Зазначеною перевіркою встановлені порушення відповідачем зокрема Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб».
У ході перевірки встановлено наявність заборгованості перед бюджетом по податку з доходів фізичних осіб на нараховану заробітну плату 112877,17 гривень. Перевіркою також встановлено, що сальдо по податку з доходів фізичних осіб на 31.03.2009 року склала: по головної книзі Кт641- 115542,70 гривень, що не відповідає сальдо по акту перевірки Кт-641 -112877,17 гривень, розбіжності в сторону зменшення заборгованості на суму 2665,53 гривень. Таким чином заборгованість по податку з доходів фізичних осіб перед бюджетом складає 112877,17 гривень.
Згідно статті 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» однією із задач органів податкової служби є здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.
Пунктом 11 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» передбачено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках — коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.
Приймаючи до уваги те, що відповідач не заперечував проти позову та, у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 112877,17 гривень, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню в зазначеній сумі.
Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, і відповідачем фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма ім. Н.К. Крупської» (ЄДРПОУ 33615580) на користь місцевого бюджету м. Нижньогірському районі АР Крим (р/р 33213800700205 в ГУДК м. Сімферополя, ОКПО 34740615, МФО 824026) 112877,17 гривень. заборгованості по сплаті податку з доходів фізичних осіб.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Тоскіна Г.Л.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2010 |
Оприлюднено | 18.11.2010 |
Номер документу | 12268278 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні