Справа № 560/15870/24
УХВАЛА
29 жовтня 2024 рокум. Хмельницький
Суддя Хмельницького окружного адміністративного суду Ковальчук О.К., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Старосинявської селищної територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області про визнання бездіяльності протиправною,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Старосинявської селищної територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області в якому просить визнати протиправною бездіяльність Старосинявської селищної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області щодо інформування депутата Старосинявської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області про проведення 29.04.2024 конференції Хмельницької обласної організації Політичної Партії "ЗА МАЙБУТНЄ", на яких прийняте рішення про внесення пропозицій щодо відкликання, з порушенням встановленого Законом України "Про статус депутатів місцевих рад".
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до пунктів 4, 5 частини 5 статті 160 КАС України в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
За змістом частини 1 статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
У позовній заяві ОСОБА_1 стверджує, що внаслідок бездіяльності Старосинявської селищної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області порушений порядок та строки, встановлені законодавством, щодо повідомлення його як депутата Старосинявської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області про внесення пропозиції щодо відкликання, чим позбавлений можливості відповідним чином оперативно реагувати та захищати свої права у встановленому законом порядку.
Разом з тим, посилається на абзац 2 частини 2 статті 39 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", яка визначає обов`язок представника територіальної виборчої комісії на наступний день з дня одержання повідомлення про проведення зборів виборців чи зборів (конференції) місцевої організації політичної партії, на яких було прийняте рішення про внесення пропозиції щодо відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою, інформувати депутата та місцеву раду.
Таким чином позивач не обґрунтовує, в чому полягає протиправна бездіяльність Старосинявської селищної територіальної виборчої комісії Хмельницького району Хмельницької області щодо повідомлення його про проведення зборів та не зазначає норму Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", не виконання якої слугувало підставою для звернення до суду.
У позовній заяві ОСОБА_1 також не вказує, які його законні права, свободи чи інтереси порушив відповідач в результаті бездіяльності щодо невчасного інформування про проведення 29.04.2024 конференції.
Отже, позовна заява не містить викладу обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги щодо протиправності бездіяльності відповідача.
Відповідно до частини першої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин адміністративний позов слід залишити без руху. Недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом зазначення, які його законні права, свободи чи інтереси порушив відповідач щодо невчасного інформування пров результаті бездіяльності щодо невчасного інформування про проведення 29.04.2024 конференції та зазначення норми Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", порушеної відповідачем в результаті такої бездіяльності.
Керуючись статтями 169, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
позовну заяву ОСОБА_1 , залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви - 5 днів з дня вручення йому ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Головуючий суддяО.К. Ковальчук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 01.11.2024 |
Номер документу | 122683045 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук О.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні