Ухвала
від 29.10.2024 по справі 201/13386/24
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 201/13386/24

Провадження № 1-кс/201/4711/2024

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 жовтня 2024 року м. Дніпро

Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в залі Жовтневого районного суду м.Дніпропетровська клопотання слідчої в ОВС слідчого відділу 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБ України в Донецькій та Луганській областях ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Донецької обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22023050000002759 від 03.07.2023 року, про здійснення спеціального досудового розслідування відносно:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця Російської Федерації, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,

підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України,

У судовому засіданні приймали участь:

слідчий ОСОБА_3 (у режимі відеоконференції),

захисник ОСОБА_6 (у режимі відеоконференції),

УСТАНОВИВ:

До суду надійшло клопотання слідчого погоджене з прокурором про здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні за № 22023050000002759 від 03.07.2023 року відносно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України.

В обґрунтування наданого клопотання слідчий вказує,що слідчим відділом 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 22023050000002759 від 03.07.2023 року за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що 24.09.2020, на тимчасово окупованої території України, а саме в м. Донецьк, відповідно до указу № 344 «О создании Государственной Корпорации «Недра», «Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 » незаконно створено орган окупаційної влади так звану «Государственную Корпорацию «Недра», яка функціонує у складі «ДНР» та здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою - агресором, основними цілями якої є мовою оригіналу: «Обеспечение экономической безопасности Донецкой Народной Республики, в том числе минерально-сырьевой независимости, достижение оптимального баланса между добычей полезных ископаемых и их потреблением и реализацией, между разрабатываемыми, резервными запасами и прогнозными ресурсами всех видов полезных ископаемых, повышение деятельностью горнодобывающих предприятий, создание производственной базы для осуществления геолого-разведочных, инженерно-геологических, гидрогеологических и геолого-экологических изысканий, привлечение инвестиций в горнодобывающую промышленность, а также участие в социальных и иных значимых проектах в интересах государства и общества.

К основным функциям относится участие в государственных и иных проектах и программах, предусматривающих геологическое изучение перспективных территорий, геолого-экономическую оценки, эксплуатацию месторождений полезных ископаемых, производство и экспорт связанных с созданием этой продукции товаров, а также продвижение и экспорт связанных с созданием этой продукции результатов интеллектуальной деятельности.

К основным полномочиям публично-правового характера ГК «Недра» относятся:

- осуществление мониторинга финансового состояния организаций, участвующих в реализации проектов, программ и внешнеторговых контрактов, реализуемых с участием ГК «Недра»;

- осуществление подготовки или участие в подготовке в установленном порядке проектов законов и иных нормативных правовых актов Донецкой Народной Республики по вопросам осуществления функций и полномочий ГК «Недра», предусмотренных настоящим Указом, иными актами главы Донецкой Народной Республики, Правительства Донецкой Народной Республики, а также положением о ГК «Недра».

Определено, что Председатель и члены Наблюдательного совета ГК «Недра» назначаются на срок 3 года, Генеральный директор ГК «Недра» назначается на срок 3 года.

Определено местонахождение ГК «Недра» по адресу: Донецкая Народная Республика, 83050, город Донецк, Ворошиловский район, бульвар Пушкина, дом 34».

Крім того, відповідно до так званого «Постановления № 71 от 20.05.2022 «Об особенностях осуществления деятельности» председателя Государственного комитета обороны Донецкой Народной Республики - Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 », далі мовою оригіналу: «Государственной корпорации «Недра» (идентификационный код юридического лица НОМЕР_1 ) в рамках реализации функций и полномочий публично-правового характера в целях удовлетворения потребностей в минеральном сырье, а также других потребностей производства Донецкой Народной Республики приступить к добыче и переработке полезных ископаемых (эксплуатации месторождений, разработке недр), в том числе как временному администратору, на объектах расположенных на освобожденных территориях, ранее временно находившихся под контролем Украины».

На початку квітня 2022 року військовослужбовці Збройних Сил Російської Федерації, шляхом збройної агресії, спільно з представниками так званої «ДНР», які є частиною окупаційної адміністрації РФ, здійснили тимчасову окупацію території Маріупольського району Донецької області з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, іншими об`єктами.

У тому числі було окуповано Приватне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі ПрАТ «Кальчицький кар`єр»), розташоване в с. Кальчик, Маріупольського району, Донецької області, дані щодо реєстрації підприємства внесені 23.07.2001 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 00292238) за видами діяльності: основним - 08.11 Добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю та іншими 08.12 Добування піску, гравію, глин і каоліну, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням та 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. Після окупації ПрАТ «Кальчицький кар`єр» ввійшов до так званої «Государственной Корпорацией «Недра»» та з 11.07.2022 почав виробничу діяльність в умовах окупації, у складі вищевказаної корпорації.

Також, після окупації частини Донецької області до так званої «Государственной Корпорацией «Недра» ввійшов ПАТ «Тельманівський кар`єр» (Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), що розташований за адресою: Донецька область, Волноваський район, с. Гранітне, вул. Южна, дані щодо реєстрації підприємства внесені 18.10.1994 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 04628681) за видами діяльності: основним - 08.11 Добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю та іншими, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Почав виробничу діяльність в умовах окупації з 20.06.2022, у складі вищевказаної корпорації. Встановлено, що з серпня 2022 року по березень 2023 року ПАТ «Тельманівський кар`єр» (в особі ТОВ «ЄМИ») було незаконно видобуто та реалізовано на адресу підприємств ТОВ «БДК-Строй», ТОВ «Промбетон», ТОВ «Атлантм» та ТОВ «Вертикаль» понад 130 тис. тон готової продукції (граніт різних фракцій та відсів) на загальну суму 203608663 російських рублів.

Крім того, до так званої «Государственной Корпорацией «Недра» ввійшов «ППО ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця», який розташований у с. Хлібодарівці Волноваського району Донецької області, дані щодо реєстрації підприємства внесені 06.04.2000 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 39765010). Почав виробничу діяльність в умовах окупації з 20.06.2022, у складі вищевказаної корпорації.

Таким чином, з 20.06.2022 матеріальна-технічна база та весь комплекс споруд та устаткування ПрАТ «Кальчицький кар`єр», ПАТ «Тельманівський кар`єр», а з 11.07.2022 «ППО ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця», розташованих на тимчасово окупованій території Маріупольського та Волноваського району Донецької області, були захоплени та почалося їх використовуватися для виробничої діяльності по видобутку корисних копалин так званою «Государственной Корпорацией «Недра», яка фактично встановила монополію у сфері видобутку корисних копалин граніта, в зв`язку з тим, що до так званої «Государственной Корпорацией «Недра» офіційно ввійшли інші родовища граніта розташовані на тимчасово окупованої території Донецької області: « ОСОБА_8 (Дмитрієвський) кар`єр, Анадольське родовище, кар`єр «Дальний», «Стильське родовище», «Каранське родовище», «Першотравневе родовище», «Кузнецово-Михайлівське родовище», «Чердаклінське родовище», «Старокримське родовище».

Розуміючи вище викладені обставини у громадянина України ОСОБА_5 , обізнаного про факт ведення вказаною державою агресивної війни проти України, невизнання РФ поширення державного суверенітету України на тимчасово окуповані її території, з мотивів непогодження з політикою чинної влади в Україні та підтримки входження тимчасово окупованих територій України до складу Російської Федерації, виник кримінальний протиправний умисел на направлений на допомогу державі-агресору, збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації рішень держави-агресора, збройних формувань та окупаційної адміністрації держави- агресора, а також підготовки та передачі матеріальних ресурсів представникам держави-агресора та її окупаційними органами влади.

Реалізуючи вищевказаний протиправний умисел, у період часу з травня 2022 року по червень 2022 року, ОСОБА_5 обіймаючи так звану посаду мовою оригіналу «испоняющего обязаности генарального директора «Государственной Корпорации «Недра»» у незаконно створеній державній компанії на тимчасово окупованій території, за відсутності фізичного чи психологічного впливу з боку представників країни-агресора, реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на реалізацію та підтримку рішень та дій держави-агресора, збройних формувань та окупаційної адміністрації держави-агресора РФ, керуючись нікчемними документами: так званим указом № 344 від 24.09.2020 «О создании Государственной Корпорации «Недра», «Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 » та мовою оригіналу - «Постановлением № 71 от 20.05.2022 «Об особенностях осуществления деятельности» председателя Государственного комитета обороны Донецкой Народной Республики - Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 », перебуваючи перебуваючи за місцем знаходження «Государственной Корпорацией «Недра»», а саме за адресою м. Донецьк, Ворошиловський район, бульвар Пушкіна, буд. №34, з метою завдання шкоди Україні, реалізовував рішення держави-агресора та окупаційної адміністрації держави-агресора в частині організації фінансово-господарської діяльності окупованих кар`єрів на території тимчасово окупованої Донецької області, а саме отримання ліцензії мовою оригіналу: «На предоставлениие лицензии недропользователю ГК «Недра» на пользование недрами для геологического изучения и добычи полезных ископаемых (гранит, граносиенит, сиенит) месторождение «Гранитное» Тельманивский район. В целях обеспечения нужд строительной и дорожно-строительной отраслей ДНР в гранитном щебне распоряжением № 79 от 07.04.2022 Правительство ДНР назначило ГК «Недра» временным распорядителем имущества ПАТ «Тельманівський кар`єр».

Продовжуючи реалізовувати вказаний злочинний умисел, направлений на добровільне зайняття громадянином України посади в незаконному органі, створеному на тимчасово окупованій території, ОСОБА_5 , не раніше 12 квітня 2022 року (більш точний час в ході досудового розслідування не встановлено) по червень 2023 року, перебуваючи за адресою знаходження «Государственной Корпорацией «Недра»», а саме м. Донецьк, Ворошиловський район, бульвар Пушкіна, буд. № 34, керуючись злочинним умислом, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, вчиняв умисні дії з надання допомоги представникам окупаційної адміністрації держави-агресора у реалізації їх рішень та дій на території частини окупованої Донецької області, в тому числі забезпечував економічну безпеку Донецької Народної Республіки, у тому числі мінерально-сировинної незалежності, досягнення оптимального балансу між видобутком корисних копалин та їх споживанням та реалізацією, між розроблюваними, резервними запасами та прогнозними ресурсами всіх видів корисних копалин, підвищував діяльність гірничодобувних підприємств, створював виробничу базу для здійснення геолого-розвідувальних, інженерно-геологічних, гідрогеологічних та геолого-екологічних досліджень, залучав інвестиції у гірничодобувну промисловість, а також брав участь у соціальних та інших значущих проектах на користь ДНР та його суспільства.

Крім того ОСОБА_5 приймав участь у державних та інших проектах та програмах ДНР, що передбачають геологічне вивчення перспективних територій, геолого-економічну оцінку, експлуатацію родовищ корисних копалин, виробництво та експорт пов`язаних із виробництвом цієї продукції товарів, а також просування та експорт пов`язаних із створенням цієї продукції результатів інтелектуальної діяльності, здійснював моніторинг фінансового стану організацій, що брали участь у реалізації проектів, програми та зовнішньоторговельних контрактів, що реалізовувались за участю ДК «Надра». У рамках реалізації функцій та повноважень публічно-правового характеру з метою задоволення потреб ДНР у мінеральній сировині, а також інших потреб виробництва Донецької Народної Республіки ОСОБА_5 керував здійсненням видобутку та переробки корисних копалин (експлуатації родовищ, розробки надр), у тому числі як тимчасового адміністратора, на об`єктах розташованих на тимчасово окупованих територіях, керував незаконною експлуатацією родовищ корисних копалин ПрАТ «Кальчицький картер», ПАТ «Тельманівський кар`єр», «ППО ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця» та незаконним виробництвом продукції пов`язаної з видобуванням корисних копалин та передачу їх окупаційній адміністрації, здійснював їх реалізацію на адресу російських компаній.

Таким чином, ОСОБА_5 , підозрюється у вчиненні умисних дій, спрямованих на допомогу окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинене громадянином України, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації рішень та дій окупаційної адміністрації держави-агресора, підготовки матеріальних ресурсів та інших активів представникам окупаційній адміністрації держави-агресора, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України.

2. Умисні дії спрямовані на порушення встановлених правил використання надр та незаконне видобування корисних копалин загальнодержавного значення.

За вищенаведених обставин, продовжуючи свою злочину діяльність не пізніше 14.04.2022 (більш точний час в ході досудового розслідування не встановлено) ОСОБА_5 обійняв посаду так званого «испоняющего обязаности генарального директора «Государственной Корпорации «Недра»» у незаконній кампанії так званої «Государственной Корпорации «Недра» створеної 24.09.2020, на тимчасово окупованої території України, а саме в

м. Донецьк, відповідно до указу № 344 «О создании Государственной Корпорации «Недра», «Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 », яка функціонує у складі «ДНР» та здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою - агресором, основними цілями якої є - мовою оригіналу:

«Обеспечение зкономической безопасности Донецкой Народной Республики, в том числе минерально-сырьевой независимости, достижение оптимального баланса между добычей полезных ископаемьіх и их потреблением и реализацией, между разрабатываемыми, резервными запасами и прогнозными ресурсами всех видов полезных ископаемых, повышение деятельности горнодобывающих предприятий, создание производственной базы для осуществления геолого-разведочных, инженерно-геологических, гидрогеологических и геолого-экологических изысканий, привлечение инвестиций в горнодобывающую промышленность, а также участие в социальных и иных значимых проектах в интересах государства и общества.

К основным функциям относится - участие в государственных и иных проектах и программах, предусматривающих геологическое изучение перспективных территорий, геолого-экономическую оценки, эксплуатацию месторождений полезных ископаемых, производство и экспорт связанных с созданием этой продукции товаров, а также продвижение и экспорт связанных с созданием этой продукции результатов интеллектуальной деятельности.

К основным полномочиям публично-правового характера ГК «Недра» относятся:

- осуществление мониторинга финансового состояния организаций, участвующих в реализации проектов, программы и внешнеторговых контрактов, реализуемых с участием ГК «Недра»;

- осуществление подготовки или участие в подготовке в установленном порядке проектов законов и иных нормативных правовых актов Донецкой Народной Республики по вопросам осуществления функций и полномочий ГК «Недра», предусмотренных настоящим Указом, иными актами главы Донецкой Народной Республики, Правительства Донецкой Народной Республики, а также положением о ГК «Недра».

Определено, что Председатель и члени Наблюдательного совета ГК «Недра» назначаются на срок 3 года, Генеральный директор ГК «Недра» назначается на срок 3 года.

Определено местонахождение ГК «Недра» по адресу: Донецкая Народная Республика, 83050, город Донецк, Ворошиловский район, бульвар Пушкина, дом 34».

Крім того, відповідно до так званого «Постановления № 71 от 20.05.2022 «Об особенностях осуществления деятельности» председателя Государственного комитета оборони Донецкой Народной Республики - Главы Донецкой Народной Республики ОСОБА_7 », далі мовою оригіналу: «Государственной корпорации «Недра» (идентификационный код юридического лица НОМЕР_1 ) в рамках реализации функций и полномочий публично-правового характера в целях удовлетворения потребностей в минеральном сырье, а также других потребностей производства Донецкой Народной Республики приступить к добыче и переработке полезных ископаемых (эксплуатации месторождений, разработке недр), в том числе как временному администратору, на объектах расположенных на освобожденных территориях, ранее временно находившихся под контролем Украины».

На початку квітня 2022 року військовослужбовці Збройних Сил Російської Федерації, шляхом збройної агресії, спільно з представниками так званої «ДНР», які є частиною окупаційної адміністрації РФ, здійснили тимчасову окупацію території Маріупольського району Донецької області з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, іншими об`єктами.

У тому числі було окуповано Приватне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - ПрАТ «Кальчицький кар`єр»), розташоване в с. Нальчик, Маріупольського району, Донецької області, дані щодо реєстрації підприємства внесені 23.07.2001 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 00292238) за видами діяльності: основним - 08.11 Добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю та іншими 08.12 Добування піску, гравію, глин і каоліну, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням та 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. Після окупації ПрАТ «Кальчицький кар`єр» ввійшов до так званої «Государственной Корпорацией «Недра»» та з 11.07.2022 почав виробничу діяльність в умовах окупації, у складі вищевказаної корпорації.

Також, після окупації частини Донецької області до так званої «Государственной Корпорацией «Недра» ввійшов ПАТ «Тельманівський кар`єр» (Публічне акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), що розташований за адресою: Донецька область, Волноваський район, с. Гранітне, вул. Южна, дані щодо реєстрації підприємства внесені 18.10.1994 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 04628681) за видами діяльності: основним - 08.11 Добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю та іншими, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно- технічним обладнанням. Почав виробничу діяльність в умовах окупації з 20.06.2022, у складі вищевказаної корпорації. Встановлено, що з серпня 2022 року по березень 2023 року ПАТ «Тельманівський кар`єр» (в особі ТОВ «ЄМИ») було незаконно видобуто та реалізовано на адресу підприємств ТОВ «БДК-Строй», ТОВ «Промбетон», ТОВ «Атлантм» та ТОВ «Вертикаль» понад 130 тис. тон готової продукції (граніт різних фракцій та відсів) на загальну суму 203608663 російських рублів.

Крім того, до так званої «Государственной Корпорации «Недра» увійшов «ППО ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця», розташований у с. Хлібодарівці Волноваського району Донецької області, дані щодо реєстрації підприємства внесені 06.04.2000 до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (КОД ЄДРПО 39765010). Почав виробничу діяльність в умовах окупації з 20.06.2022, у складі вищевказаної корпорації.

Відповідно з 20.06.2022 матеріальна-технічна база та весь комплекс споруд та устаткування ПрАТ «Кальчицький кар`єр», ПАТ «Тельманівський кар`єр», а з 11.07.2022 «11110 ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця», розташованих на тимчасово окупованій території Маріупольського та Волноваського району Донецької області, були захоплені та почалося їх використовуватися для виробничої діяльності по видобутку корисних копалин так званою «Государственной Корпорацией «Недра», яка фактично встановила монополію у сфері видобутку корисних копалин - граніта, в зв`язку з тим, що до так званої «Государственной Корпорацией «Недра» офіційно ввійшли інші родовища граніта розташовані на тимчасово окупованої території Донецької області: « ОСОБА_8 (Дмитрієвський) кар`єр, Анадольське родовище, кар`єр «Дальний», «Стильське родовище», «Каранське родовище», «Першотравневе родовище», «Кузнецово-Михайлівське родовище», «Чердаклінське родовище», «Старокримське родовище».

На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 № 827 «Про затвердження переліку корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» граніт віднесено до корисних копалин загальнодержавного значення.

Таким чином, ОСОБА_5 в період з 14.04.2022 по червень 2023 року, керуючи працівниками так званої «Государственной Корпорацией «Недра»», розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , діючи умисно, усвідомлюючи протиправний та суспільно-небезпечний характер своїх дій, достовірно знаючи про відсутність передбачених законодавством України дозвільних документів на видобування корисних копалин загальнодержавного значення та повноважень на проведення таких робіт, діючи всупереч вимогам:

- ст. 13 Конституції України, згідно якої земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

- ст. 19 Кодексу України про надра, згідно якої надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

- ст. 24 Кодексу України про надра, відповідно якої користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції. Права та обов`язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою;

- ст. 56 Кодексу України про надра, згідно якої основними вимогами в галузі охорони надр є: забезпечення повного і комплексного геологічного вивчення надр; додержання встановленого законодавством порядку надання надр у користування і недопущення самовільного користування надрами; раціональне вилучення і використання запасів корисних копалин і наявних у них компонентів; недопущення шкідливого впливу робіт, пов`язаних з користуванням надрами, на збереження запасів корисних копалин, гірничих виробок і свердловин, що експлуатуються чи законсервовані, а також підземних споруд; додержання інших вимог, передбачених законодавством про охорону навколишнього природного середовища та інші;

- ст. З Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», згідно якої одним із принципів охорони навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов`язковість додержання екологічних стандартів, нормативів та лімітів використання природних ресурсів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності;

- ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», передбачає, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з одержанням обов`язкових екологічних вимог: раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій; здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища; здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів; здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб; здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов`язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами. При використанні природних ресурсів має забезпечуватися виконання й інших вимог, встановлених цим Законом та іншим законодавством України;

- п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 №59 «Про ствердження Положення про порядок надання гірничих відводів», згідно якого гірничі відводи можуть надаватися підприємствам, установам, організаціям, іноземним юридичним особам, об`єднанням юридичних осіб, створеним в Україні чи за її межами, а також громадянам України, іноземцям та особам без громадянства лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр, а також затвердженого в установленому порядку проекту розробки родовища корисних копалин або будівництва гірничодобувного об`єкта чи підземної споруди, не пов`язаної з видобуванням корисних копалин, забезпечував економічну безпеку Донецької Народної Республіки, у тому числі мінерально-сировинної незалежності, досягнення оптимального балансу між видобутком корисних копалин та їх споживанням та реалізацією, між розроблюваними, резервними запасами та прогнозними ресурсами всіх видів корисних копалин, підвищував діяльність гірничодобувних підприємств, створював виробничу базу для здійснення геолого-розвідувальних, інженерно-геологічних, гідрогеологічних та геолого-екологічних досліджень, залучав інвестиції у гірничодобувну промисловість, а також брав участь у соціальних та інших значущих проектах на користь ДНР та його суспільства.

Крім того ОСОБА_5 приймав участь у державних та інших проектах та програмах ДНР, що передбачають геологічне вивчення перспективних територій, геолого-економічну оцінку, експлуатацію родовищ корисних копалин, виробництво та експорт пов`язаних із виробництвом цієї продукції товарів, а також просування та експорт пов`язаних із створенням цієї продукції результатів інтелектуальної діяльності, здійснював моніторинг фінансового стану організацій, що брали участь у реалізації проектів, програми та зовнішньоторговельних контрактів, що реалізовувались за участю ДК «Надра». У рамках реалізації функцій та повноважень публічно-правового характеру з метою задоволення потреб ДНР у мінеральній сировині, а також інших потреб виробництва Донецької Народної Республіки керував здійсненням видобутку та переробки корисних копалин (експлуатації родовищ, розробки надр), у тому числі як тимчасового адміністратора, на об`єктах розташованих на тимчасово окупованих територіях, керував незаконною експлуатацією родовищ корисних копалин ПрАТ «Кальчицький картер», ПАТ «Тельманівський кар`єр», «ППО ВП «Хлібодарівський кар`єр» філії ЦУП АТ Укрзалізниця» та незаконним виробництвом продукції пов`язаної з видобуванням корисних копалин.

Таким чином, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні умисних дій спрямованих на порушення встановлених правил використання надр та незаконному видобуванню корисних копалин загальнодержавного значення, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 240 КК України.

Наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованих йому кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України, повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:

- протоколами огляду мережі Інтернет;

- протоколом проведення НС(Р)Д;

- матеріалами, отриманими від співробітників оперативного підрозділу за результатами виконання ними доручення слідчого по кримінальному провадженню;

- висновком портретної експертизи.

У зв`язку зі збройною агресією Російської Федерації, воєнним станом в Україні, захопленням м. Дебальцеве, Донецької області та проведенням бойових дій, беручи до уваги те, що існують достатні підстави вважати, що ОСОБА_5 перебуває на тимчасово окупованій території України та обґрунтовану неможливість вручити повістку про виклик особи, з дотриманням вимог ст. ст. 111, 135, 278 КПК України, в газеті «Урядовий кур`єр» № НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ) від ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка є засобом масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора опубліковано повістку про виклик ОСОБА_5 на 21.10.2024, 22.10.2024 та 23.10.2024 за зазначеною в повістці адресою для проведення слідчих та процесуальних дій у кримінальному провадженні №22023050000002759 від 03.07.2023 отримання письмового повідомлення про повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України, допиту в якості підозрюваного тощо.

Жодного разу у призначений час громадянин України ОСОБА_5 у призначене місце не з`явився, про неможливість та причини неприбуття не повідомив.

Враховуючи наведені вище обставини, слідчим за погодженням з прокурором 17.10.2024, з дотриманням вимог ст. ст. 111, 135, 278 КПК України, ОСОБА_5 повідомлено про підозру у відповідності та у спосіб, передбачений чинним кримінальним процесуальним законодавством України повідомлення про підозру вручено ОСОБА_6 , який є захисником за призначенням.

Таким чином 17.10.2024 у вказаному кримінальному провадженні ОСОБА_5 набув статусу підозрюваного у вчиненні умисних дій, спрямованих на допомогу окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинене громадянином України, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації рішень та дій окупаційної адміністрації держави-агресора, підготовки матеріальних ресурсів та інших активів представникам окупаційній адміністрації держави-агресора, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України та у вчиненні умисних дій спрямованих на порушення встановлених правил використання надр та незаконному видобуванню корисних копалин загальнодержавного значення, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 240 КК України.

Відповідно до відповіді оперативного підрозділу на даний час підозрюваний ОСОБА_5 згідно отриманої інформації переховується від органів слідства та суду та перебуває на території м. Донецьк Донецької області.

Згідно ст. 1 Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» тимчасово окупованими територіями у Донецькій та Луганській областях на день ухвалення цього Закону визнаються частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль.

Під час досудового розслідування встановлено, що підозрюваний ОСОБА_5 ухиляється від явки на виклик слідчого (не прибув на виклик без поважної причини більше ніж два рази), оголошений у розшук та перебуває у м. Донецьк Донецької області, тобто на території, яка відповідно до постанов Верховної Ради України № 254-VIII від 17.03.2015, № 252-VIII від 17.03.2015 (з додатком), Закону України від 18.01.2018 «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» є тимчасово окупованою територією.

Постановою слідчого від 24.10.2024 на підставі ст. 281 КПК України підозрюваного ОСОБА_5 оголошено в розшук.

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити з підстав, наведених у ньому.

Захисник у судовому засіданні заперечував проти задоволення поданого клопотання.

Заслухавши доводи слідчого та захисника, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про таке.

Так,усудовомузасіданні встановлено,що слідчим відділом 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 22023050000002759 від 03.07.2023 року за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України.

У зв`язку зі збройною агресією Російської Федерації, воєнним станом в Україні, захопленням м. Дебальцеве, Донецької області та проведенням бойових дій, беручи до уваги те, що існують достатні підстави вважати, що ОСОБА_5 перебуває на тимчасово окупованій території України та обґрунтовану неможливість вручити повістку про виклик особи, з дотриманням вимог ст. ст. 111, 135, 278 КПК України, в газеті «Урядовий кур`єр» № НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ) від ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка є засобом масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора опубліковано повістку про виклик ОСОБА_5 на 21.10.2024, 22.10.2024 та 23.10.2024 за зазначеною в повістці адресою для проведення слідчих та процесуальних дій у кримінальному провадженні №22023050000002759 від 03.07.2023 отримання письмового повідомлення про повідомлення про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України, допиту в якості підозрюваного тощо.

Жодного разу у призначений час громадянин України ОСОБА_5 у призначене місце не з`явився, про неможливість та причини неприбуття не повідомив.

Враховуючи наведені вище обставини, слідчим за погодженням з прокурором 17.10.2024, з дотриманням вимог ст. ст. 111, 135, 278 КПК України, ОСОБА_5 повідомлено про підозру у відповідності та у спосіб, передбачений чинним кримінальним процесуальним законодавством України повідомлення про підозру вручено ОСОБА_6 , який є захисником за призначенням.

Таким чином, 17.10.2024 у вказаному кримінальному провадженні ОСОБА_5 набув статусу підозрюваного у вчиненні умисних дій, спрямованих на допомогу окупаційній адміністрації держави-агресора, вчинене громадянином України, з метою завдання шкоди Україні шляхом: реалізації рішень та дій окупаційної адміністрації держави-агресора, підготовки матеріальних ресурсів та інших активів представникам окупаційній адміністрації держави-агресора, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 111-2 КК України та у вчиненні умисних дій спрямованих на порушення встановлених правил використання надр та незаконному видобуванню корисних копалин загальнодержавного значення, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 240 КК України.

Слід зазначити, що поняття «обґрунтована підозра» не визначене у національному законодавстві та, виходячи з положень ч. 5 ст. 9 КПК України необхідно взяти до уваги позицію Європейського суду з прав людини, відображену у пункті 175 Рішення від 21.04.2011 у справі «Нечипорук і Йонкало проти України», відповідно до якої термін обґрунтована підозра означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.08.1990, п.32, Series A, N 182).

При цьому, обставини здійснення підозрюваним конкретних дій та доведеність його вини, потребують перевірки та оцінки у сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні під час подальшого досудового розслідування.

Такий висновок узгоджується з правовими позиціями, наведеними у рішеннях Європейського Суду з прав людини, зокрема, у справі «Мюррей проти Сполученого Королівства» № 14310/88 від 23.10.1994, в яких суд зазначив, що факти, які є причиною виникнення підозри не повинні бути такими ж переконливими, як і ті, що є необхідними для обґрунтування вироку чи й просто висунення обвинувачення, черга якого надходить на наступній стадії процесу кримінального розслідування.

Так, для вирішення питання щодо обґрунтованості повідомленої підозри, оцінка наданих слідчому судді доказів здійснюється не в контексті оцінки доказів з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності, доведення чи не доведення винуватості особи, що здійснюється судом при ухваленні вироку, а з метою визначити вірогідність та достатність підстав причетності тієї чи іншої особи до вчинення кримінального правопорушення, а також чи є підозра обґрунтованою, щоб виправдати подальше розслідування або висунення обвинувачення.

Водночас, слідчому судді під час вирішення питання про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування не надається весь обсяг доказів, зібраних під час досудового розслідування та дані щодо джерел їх отримання. Такі матеріали мають надаватися суду при судовому провадженні відповідного кримінального провадження та саме на цій стадії, передбачено здійснення оцінки доказів з точки зору належності, допустимості, достовірності та сукупності доказів з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини вимога розумної підозри передбачає наявність доказів, які об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином і вони не повинні бути достатніми, щоб забезпечити засудження, але мають бути достатніми, щоб виправдати подальше розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі «Мюррей проти Об`єднаного Королівства» від 28.10.1994, «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.08.1990).

При цьому, на стадії досудового розслідування кримінального провадження, слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для визнання особи винною чи невинною у вчиненні злочину, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою.

Так, слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин провадження, керуючись законом, оцінюючи сукупність зібраних доказів лише щодо пред`явленої підозри з точки зору їх достатності та взаємозв`язку, не вирішуючи наперед питання про винуватість підозрюваного у вчиненні інкримінованого йому злочину, правильність кваліфікації його дій, допустимість доказів щодо встановлення винуватості підозрюваного, вважає, що зміст клопотання та долучених до нього матеріалів кримінального провадження можуть свідчити про існування фактів і інформації, які можуть переконати об`єктивного спостерігача у тому, що підозрюваний міг вчинити інкриміноване йому правопорушення.

Відповідно до матеріалів клопотання, з дотриманням вимог ст. ст. 276, 277, 278 КПК України ОСОБА_5 повідомлено про підозру у відповідності та у спосіб, передбачений чинним кримінальним процесуальним законодавством України.

При цьому, відповідно матеріалів клопотання підозрюваний постійно перебуває на тимчасово окупованій території України і встановити його точне місце перебування не видається за можливе. Доказами перебування підозрюваного на тимчасово окупованій території України підтверджено зібраними матеріалами досудового розслідування.

Постановою слідчого від 24.10.2024 на підставі ст. 281 КПК України підозрюваного ОСОБА_5 оголошено в розшук.

Водночас, чинне процесуальне законодавство не визначає, якими саме доказами має бути доведено, що особа перебуває у будь-якому із видів розшуку, однак регламентує, що про оголошення розшуку (державного та міжнародного) органом досудового розслідування має бути винесена відповідна постанова (ч. 2 ст. 281 КПК України), що в даному випадку і було здійснено органом досудового розслідування шляхом винесення постанов про оголошення підозрюваного в розшуки.

Згідно з ч. 5 ст. 139 КПК України ухилення від явки на виклик слідчого, прокурора чи судовий виклик слідчого судді, суду (неприбуття на виклик без поважної причини більш як два рази) підозрюваним, обвинуваченим, який оголошений у міжнародний розшук, та/або який виїхав, та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, є підставою для здійснення спеціального досудового розслідування чи спеціального судового провадження.

Разом з тим, відповідно до ч. ч. 1. 2. ст. 297-1 КПК України спеціальне досудове розслідування (in absentia) здійснюється стосовно одного чи декількох підозрюваних згідно із загальними правилами досудового розслідування, передбаченими цим Кодексом, з урахуванням положень цієї глави.

Спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні зокрема щодо злочинів, передбачених статтями 109, 110, 110-2, 111, 111-1, 111-2, 112, 113, 114, 114-1, 114-2, 115, 116, 118, частиною другою статті 121, частиною другою статті 127, частинами другою і третьою статті 146, статтями 146-1, 147, частинами другою - п`ятою статті 191 (у випадку зловживання службовою особою своїм службовим становищем), статтями 209, 255-258, 258-1, 258-2, 258-3, 258-4, 258-5, 348, 364, 364-1, 365, 365-2, 368, 368-2, 368-3, 368-4, 369, 369-2, 370, 379, 400, 408, 436, 436-1, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 Кримінального кодексу України, стосовно підозрюваного, крім неповнолітнього, який переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.

Здійснення спеціального досудового розслідування щодо інших злочинів не допускається, крім випадків, коли злочини вчинені особами, які переховуються від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошені у міжнародний розшук, та розслідуються в одному кримінальному провадженні із злочинами, зазначеними у цій частині, а виділення матеріалів щодо них може негативно вплинути на повноту досудового розслідування та судового розгляду.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 297-2 КПК України клопотання слідчого, прокурора про здійснення спеціального досудового розслідування повинно містити, зокрема, відомості про те, що підозрюваний виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або відомості про оголошення підозрюваного в міжнародний розшук.

Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» № 1207-VII від 15.04.2014 визначає статус території України, тимчасово окупованої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, встановлює особливий правовий режим на цій території, визначає особливості діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій в умовах цього режиму, додержання та захисту прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб (стаття 2 цього Закону).

Згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1-1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» тимчасово окупована Російською Федерацією територія України (тимчасово окупована територія) - це частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.

Відповідно до ч. 2 ст. 3 цього Закону адміністративна межа між тимчасово окупованою територією та іншою територією України визначається Кабінетом Міністрів України.

Під час досудового розслідування встановлено, що підозрюваний ухиляється від явки на виклик слідчого (не прибув на виклик без поважної причини більше ніж два рази), оголошений у розшук та перебуває на тимчасово окупованій території України.

Згідно із до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», Порядок вручення повістки про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, а також правові наслідки ухилення від явки на виклик слідчого, прокурора чи судовий виклик слідчого судді, суду (неприбуття на виклик без поважної причини більш як два рази) підозрюваним, обвинуваченим, який виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, визначаються Кримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до ч.1 т. 297-5 КПК України, повістки про виклик підозрюваного у разі здійснення спеціального досудового розслідування надсилаються за останнім відомим місцем його проживання чи перебування та обов`язково публікуються в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора. З моменту опублікування повістки про виклик у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора підозрюваний вважається належним чином ознайомленим з її змістом.

Матеріали клопотання свідчать, що підозрюваний належним чином викликався для повідомлення про підозру та проведення процесуальних дій, у спосіб передбачений законом, а саме через засоби масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на сайті Офісу Генерального прокурора, проте не з`явився у призначений час та не повідомив про причини неприбуття, та згідно матеріалів клопотання перебуває на тимчасово окупованій території, а відтак слід вважати, що підозрюваний переховується від органів слідства на тимчасово окупованій території України, з метою ухилення кримінальної відповідальності.

Враховуючи вищевикладене, зважаючи на надані слідчому судді матеріали кримінального провадження, що можуть свідчити про причетність до вищевказаних кримінальних правопорушень, а також, враховуючи той факт, що останній переховується від органів досудового розслідування, з метою ухилення від кримінальної відповідальності, оголошений у розшук та перебуває на тимчасово окупованій території України, слідчий суддя дійшов висновку про наявність обґрунтованих підстав, визначених ст. ст. 297-1, 297-2, 297-4 КПК України, для задоволення клопотання про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні відносно ОСОБА_5 .

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.135,139,297-1 - 297-5, КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчої в ОВС слідчого відділу 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБ України в Донецькій та Луганській областях ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Спеціалізованої екологічної прокуратури Донецької обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22023050000002759 від 03.07.2023 року, про здійснення спеціального досудового розслідування відносно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України, - задовольнити.

Надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування кримінального провадження за № 22023050000002759 від 03.07.2023 року відносно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 2 ст. 240 КК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали складений і оголошений о 09-15 годині 30.10.2024 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення29.10.2024
Оприлюднено01.11.2024
Номер документу122683659
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про здійснення спеціального досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —201/13386/24

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Бойко В. П.

Ухвала від 29.10.2024

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Бойко В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні