Ухвала
від 31.10.2024 по справі 487/8279/24
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/8279/24

Провадження № 1-кс/487/5166/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31.10.2024 м. Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання начальника відділення СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №12024152030001376 від 05.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до документів,-

ВСТАНОВИВ:

Начальник відділення СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Окружної прокуратури міста Миколаєва ОСОБА_4 звернувся до слідчого суді з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) що здійснює свою діяльність за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: умов договору №59, який укладений 09.08.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) щодо надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в під`їздах житлових будинків за адресами: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_16 (ДК 021:2015:45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) на суму 3 472 929,96 грн. без ПДВ; проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо);погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.

Клопотання слідчий обґрунтовує тим, що слідчими СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024152030001376 від 05.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 04.09.2024 року до Миколаївського РУП ГУ НП в Миколаївської області надійшла заява від ОСОБА_5 про факт вчинення кримінального правопорушення, в якій вона зазначила, що через майданчик державних закупівель PROZORRO 09.08.2023 року був підписаний договір №59 між замовником ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора департаменту ОСОБА_6 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_17 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 , (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_18 ) про надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в підїздах житлових будинків за адресами: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_16 (ДК 021:2015:45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) на суму 3 472 929,96 грн. без ПДВ.

Внаслідок 3 додаткових угод до договору: строк (термін) надання послуг: до 01.08.2024., строк дії Договору відповідно календарного плану але не пізніше, як до 01.08.2024 р. та кінцева сума договору 1 975 797,38 грн., без ПДВ.

На сьогоднішній день на майданчику державних закупівель PROZORRО статус договору «Закритий», оскільки в якості Акта виконаних робіт є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. На загальнобудівельні роботи за адресою: АДРЕСА_16 (ОСББ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») в особі правління ОСОБА_8 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , який знаходиться за адресою: АДРЕСА_16 ) було витрачено 118, 92814 грн. у тому числі: будівельні роботи 110, 68336 грн. та інші витрати 824,478 грн., але на даний час виконаних укосів за адресою: АДРЕСА_16 , ніхто не робив.

У клопотанні слідчий посилається на те, що в ході проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність здійснити тимчасовий доступ до оригіналів документів щодо виконання умов договору №59, що був укладений 09.08.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) щодо надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в підїздах житлових будинків за адресами: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_16 (ДК 021:2015:45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) на суму 3 472 929,96 грн. без ПДВ.

Вказана інформація у документах має суттєве значення для кримінального провадження та дозволить виявити та встановити законність прийнятих замовником рішень під час здійснення процедури закупівлі послуг, повноту виконання робіт підрядником, відповідність або не відповідність виконаних робіт та з метою подальшого призначення та проведення судових експертиз, а саме судової будівельно-технічної та судової почеркознавчої експертиз.

В судовому засіданні слідчий не був присутнім, надав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Відповідно до ст. 163 КПК України клопотання розглянуто без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Частиною другою статті 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором (ч. 1 ст. 160 КПК України).

Порядок доступу до такої інформації регулюється положеннями ч.ч. 5, 6 ст.163 КПК України, а саме, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказ відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим суддею встановлено, що слідчими СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024152030001376 від 05.09.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 04.09.2024 року до Миколаївського РУП ГУ НП в Миколаївської області надійшла заява від ОСОБА_5 про факт вчинення кримінального правопорушення, в якій вона зазначила, що через майданчик державних закупівель PROZORRO, 09.08.2023 року був підписаний договір №59 між замовником ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора департаменту ОСОБА_6 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_17 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_7 , (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_18 ) про надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в під`їздах житлових будинків за адресами: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_16 (ДК 021:2015:45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) на суму 3 472 929,96 грн. без ПДВ.

Внаслідок 3 додаткових угод до договору: строк (термін) надання послуг: до 01.08.2024., строк дії Договору відповідно календарного плану але не пізніше, як до 01.08.2024 р. та кінцева сума договору 1 975 797,38 грн., без ПДВ.

На сьогоднішній день на майданчику державних закупівель PROZORRО статус договору «Закритий», оскільки в якості Акта виконаних робіт є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. На загальнобудівельні роботи за адресою: АДРЕСА_16 (ОСББ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») в особі правління ОСОБА_8 , код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , який знаходиться за адресою: АДРЕСА_16 ) було витрачено 118, 92814 грн, у тому числі: будівельні роботи 110, 68336 грн. та інші витрати 824,478 грн, але на даний час виконаних укосів за адресою: АДРЕСА_16 , ніхто не робив.

06.09.2024 року було допитано в якості свідка ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка пояснила, що через майданчик державних закупівель PROZORRO 9 серпня 2023 року був підписаний договір №59 між замовником - ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора департаменту ОСОБА_6 , (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_17 ), та постачальником ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " в особі директора ОСОБА_7 , (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_18 ) про надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в під`їздах житлових будинків.

Внаслідок 3 додаткових угод до договору: строк (термін) надання послуг: до 01.08.2024р., строк дії Договору відповідно календарного плану але не пізніше, як до 01.08.2024р. та кінцева сума договору 1 975 797,38 (один мільйон дев`ятсот сімдесят п`ять тисяч сімсот дев`яносто сім грн. 38 коп.) без ПДВ.

На загальнобудівельні роботи за адресою АДРЕСА_16 (ОСББ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі голови правління ОСОБА_8 , знаходиться за адресою АДРЕСА_16 ), було витрачено 118,92814грн у тому числі: будівельні роботи 110,68336грн та інші витрати 8,24478 грн.

Строк дії Договору та строк (термін) надання послуг минув (до 01.08.2024р) і статус договору «ЗАКРИТИЙ», тобто усі будівельні роботи, які мали б проводитися вже закінчені. В якості Акта виконаних робіт є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати з кінцевою сумою 1975,79738 (один мільйон дев`ятсот сімдесят п`ять тисяч сімсот дев`яносто сім грн 38 коп), яка зазначена у додатковій угоді, як загальна сума договору. ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі директора департаменту ОСОБА_6 підписав в якості Акта виконаних робіт Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати з кінцевою сумою 1975,79738 (один мільйон дев`ятсот сімдесят п`ять тисяч сімсот дев`яносто сім грн 38 коп), тим самим погоджуючись що усі роботи виконані. договорі зазначено 17 адрес за якими на об`єктах повинні були відбутися будівельні роботи: АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 ; АДРЕСА_19 ; АДРЕСА_5 ; АДРЕСА_6 ; АДРЕСА_7 ; АДРЕСА_20 ; АДРЕСА_9 ; АДРЕСА_10 ; АДРЕСА_11 ; АДРЕСА_12 ; АДРЕСА_13 ; АДРЕСА_14 ; АДРЕСА_14 ; АДРЕСА_15 ; АДРЕСА_15 ; АДРЕСА_16 , але в якості Акта виконаних робіт в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати з кінцевою сумою 1975,79738(один мільйон дев`ятсот сімдесят п`ять тисяч сімсот дев`яносто сім грн. 38 коп.) зазначено лише 16 адрес з об`єктами. Також зазначила, що відсутня адреса: АДРЕСА_5 . В жодній Додатковій угоді зміни по зменшенню об`єктів не зазначено. Тобто, за адресою АДРЕСА_5 , не робили ніякі роботи, але й взагалі не внесли суму, яку ніби було витрачено на будівельні роботи.

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " в особі директора ОСОБА_7 , (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_18 ), був зареєстрований 03.05.2023р., тобто за три місяці до укладання договору, що наводить на думку про корупційну схему. Віконних укосів за адресою АДРЕСА_16 ніхто не робив взагалі. Лише один робітник в липні покрасив цеглу з зовнішньої сторони (тобто знадвору) для гарного вигляду для підписання акту. Оскільки, ОСББ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі голови правління ОСОБА_8 , не повідомило до правоохоронних органів та до ІНФОРМАЦІЯ_1 про невиконання будівельних робіт компанією ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " в особі директора ОСОБА_7 , тим самим ставши співучасником корупційного злочину. Також додала про те, що ОСОБА_5 відвідала ще одну адресу, з переліку адрес, де мали бути будівельні роботи, а саме за адресою АДРЕСА_14 , ніякі роботи не проводилися взагалі.

З урахуванням встановлених досудовим розслідуванням обставин, у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, які стосуються укладення та виконання Договору між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " про надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в під`їздах житлових будинків.

Вказана інформація у документах має суттєве значення для кримінального провадження та дозволить виявити та встановити законність прийнятих замовником рішень під час здійснення процедури закупівлі послуг, повноту виконання робіт підрядником, відповідність або не відповідність виконаних робіт та з метою подальшого призначення та проведення судових експертиз, а саме судової будівельно-технічної та судової почеркознавчої експертиз.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя дійшов висновку, що вищевказані документи можуть бути використані як доказ фактів та обставин, що підлягають встановленню у даному кримінальному провадженні, отримати їх іншим способом неможливо, а тому є підстави для задоволення клопотання.

Керуючись ст.ст.131,159-163КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати начальнику відділення СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_10 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_11 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_12 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_13 , старшому слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_14 , начальнику відділення СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_15 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_16 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_17 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_18 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_19 , начальнику відділення СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_20 , слідчому СВ Миколаївського районного управління поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_21 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), а саме: Договору №59, який був укладений 09.08.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) щодо надання послуг з поточного ремонту в частині облаштування віконних укосів в під`їздах житлових будинків за адресами: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_15 , АДРЕСА_16 (ДК 021:2015:45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) на суму 3 472 929,96 грн. без ПДВ; проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів підряду, листування, попередні угоди та протоколи про наміри; договорів підряду та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо); погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; дефектних актів; декларацій про початок виконання будівельних робіт; відомостей обсягів робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об`єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ-3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; актів на закриття прихованих робіт; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обґрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв`язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов`язань; письмових повідомлень підрядника та замовника про розірвання договорів; документації, що підтверджує факт придбання підрядником матеріалів, які були використані під час виконання робіт, їх доставки на місце проведення робіт, монтаж, якість тощо (специфікації, сертифікати якості, квитанції до прибуткових касових ордерів, товарні накладні, товарні чеки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури тощо); актів списання та/або використання матеріалів, які утворились внаслідок виконання робіт, в т.ч. від розбирання старих конструкцій, виробів тощо; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб`єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів, з можливістю вилучити вказані документи.

Ухвала дійсна до 31.12.2024.

Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення31.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122705672
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —487/8279/24

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні