ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
30 жовтня 2024 рокуСправа №160/5559/20
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Ількова В.В., розглянувши у письмовому провадженні питання про прийняття звіту Комунального закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» про виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Комунального закладу Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
УСТАНОВИВ:
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.07.2022:
- прийнято до свого провадження заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради та Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії;
- заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі №160/5559/20 задоволено;
- зобов`язано Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради надати у місячний строк, з дня отримання цієї ухвали, звіт про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 у справі №160/5559/20 із підтверджуючими доказами щодо виконання рішення суду (у тому числі щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги).
В подальшому, ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.09.2023 встановлено Комунальному закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради новий строк для подання звіту про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 в адміністративній справі №160/5559/20 та зобов`язано Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради надати у шестимісячний строк, з дня отримання цієї ухвали, звіт про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 у справі №160/5559/20 із підтверджуючими доказами щодо виконання рішення суду (у тому числі щодо виплати ОСОБА_1 недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги, а також щодо реєстрації боржником рішення від 04.03.2021 у справі №160/5559/20 за датою його надходження).
За даними КП «ДСС» копію вищевказаної ухвали 24.02.2023 надіслано одержувачам ОСОБА_1 , Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради та Комунальному закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради за допомогою підсистеми «Електронний суд» в їх електронний кабінет, що підтверджується матеріалами справи. Тобто, строк на подання звіту про виконання рішення суду з урахуванням ч.6 ст.120 КАС України до 15.04.2024.
21.03.2024 через систему «Електронний суд» до суду від Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат» ДОР надійшов звіт про виконання рішення суду, в якому заявник просить суд прийняти звіт про виконання судового рішення по справі №160/5559/20 в частині нарахування та виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі 6 800,00 грн.
В обґрунтування поданого звіту вказано, що в частині нарахування недоплаченої грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік Закладом здійснено перерахунок щорічної разової грошової допомоги відповідно до рішення суду. Отже, сума, що підлягає виплаті з урахуванням попередньо виплаченої суми допомоги, становить за 2020 рік 6800,00 грн (шість тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09 червня 2021 року по справі №160/5559/20, Комунальним закладом «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради (далі-Заклад), отримано та зареєстровано 21 січня 2022 року. Відповідно до рішення суду сума, що підлягає виплаті з урахуванням попередньо виплаченої суми допомоги, становить за 2020 рік 6800,00 грн (шість тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Станом на 21 березня 2024 року Закладом вже виконуються рішення суду які були зареєстровані в серпні 2021 року Щодо виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік, повідомляємо, Заклад є бюджетною установою, власних коштів не має, що підтверджується кошторисом і вправі здійснювати бюджетні платежі тільки за наявності відповідного бюджетного призначення, встановленого Законом України Про Державний бюджет України, повідомляємо, що виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік, буде проведено з дотриманям вимог зазначених в Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду (далі Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2021№902, (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 538 від 07.05.2022), яким визначено механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою Забезпечення виконання рішень суду (далі - бюджетні кошти) для забезпечення виконання рішень суду, прийнятих національними судами. Відповідно до п.п. 4,5 зазначеного Порядку, Заклад є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Зокрема з забезпечення виконання грошових зобов`язань щодо виплати ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань разової грошової допомоги до 5 травня у розмірах, визначених Законами України Про статус Документ сформований в системі «Електронний суд» 21.03.2024 3 ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту та Про жертви нацистських переслідувань. Крім того, п.п. 7,15 зазначеного Порядку передбачено, що черговість виконання рішень визначається боржником за датою їх надходження до боржника, в межах однієї дати за датою набрання рішенням законної сили, якщо рішення, які виконуються за датою набрання ними законної сили, прийнято стосовно декількох позивачів, за прізвищами в алфавітному порядку. Районні органи соціального захисту населення та центри з нарахування та здійснення соціальних виплат протягом трьох робочих днів перераховують бюджетні кошти на рахунки стягувачів, відкриті в установі уповноваженого банку. Відповідно до п.10 Порядку судові рішення будуть виконані протягом трьох днів по надходженню бюджетних коштів, відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень.
Відповідачем також повідомлено, що виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня проводиться з дотриманням вимог зазначених в Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду (далі Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2021№902, (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 538 від 07.05.2022), а саме: в 2021 році виплачено недоотриману грошову допомогу до 5 травня по 605 рішенням на суму понад 4 млн.; в 2022 році виплачено недоотриману грошову допомогу до 5 травня по 186 рішенням на суму понад 1 млн,; в 2023 році виплачено недоотриману грошову допомогу до 5 травня по 165 рішенням на суму понад 1 млн. Останній платіж був проведений в січні 2024 року виплачено 106 рішенням. Так, діючи в межах своїх повноважень Заклад здійснив перерахунок щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік, а виплата цих коштів буде здійснена в обов`язковому порядку в рамках коштів на фінансування видатків, пов`язаних з погашенням заборгованості за рішенням суду а надходження коштів на таке погашення не залежить від Закладу, при цьому зважаючи на те, що накладення на начальника Закладу штрафу в порядку, визначеному ст.382 КАС України не вирішить питання щодо відповідного фінансового забезпечення для повного виконання судового рішення у цій справі.
Крім того, у звіті відповідачем зазначено, що зміна назви юридичної особи з Комунальний заклад Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради на Комунальний заклад Центр соціальної допомоги та підтримки Дніпропетровської обласної ради не тягне за собою правонаступництва.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 15.04.2024:
-призначено судове засідання для розгляду звіту про виконання судового рішення в адміністративній справі №160/5559/20 на 25.04.2024 о 10:00 год.;
- витребувано у Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради Витребувати у Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради: - інформацію з її документальним підтвердженням щодо стану виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 у справі №160/5559/20 станом на день судового розгляду, а саме: чи Комунальним закладом «Центр здійснення соціальних виплат» ДОР нараховано та виплачено ОСОБА_1 недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги; - інформацію з її документальним підтвердженням щодо підстав зміни назви юридичної особи з Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» (відповідного рішення, тощо); - належним чином засвідчену копію статуту Комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради»; - інформацію з її документальним підтвердженням щодо виділення Комунальному закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» коштів на погашення заборгованості за судовими рішеннями, ухваленими до перейменування юридичної особи, а також встановлено строк для подання витребуваних доказів до 24.04.2024.
За даними КП «ДСС» копію вищевказаної ухвали з повістками про виклик 16.04.2024 надіслано учасникам справи, про що свідчать матеріали справи.
24.04.2024 від відповідача надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи додаткових доказів.
25.04.2024 сторони у судове засідання не з`явились, про дату час та місце судового засідання повідомлені належним чином, що підтверджується матеріалами справи.
Згідно з ч.4 ст.382 КАС України неприбуття у судове засідання сторін, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду цього питання.
Вирішуючи питання про встановлення нового строку на подання звіту про виконання судового рішення або накладення штрафу на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, суд виходить із наступного.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 у справі №160/5559/20, яке набрало законної сили 07.04.2021, адміністративний позов ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної ради та Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково, а саме:
- визнано протиправною бездіяльність Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком;
- зобов`язано Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги;
- у задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.
01.07.2021 Дніпропетровським окружними адміністративним судом видано виконавчий лист у справі. Матеріали справи доказів відкриття виконавчого провадження з примусового виконання вказаного виконавчого листа не містять.
Судом встановлено, що рішенням Дніпропетровської обласної ради від 28.07.2023 №303-17/VIIІ змінено назву Комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради», а також затверджено нову редакцію статуту Комунального закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради».
Відповідно до статуту Комунального закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» (нова редакція) (ідентифікаційний код 42643875), затвердженого рішення Дніпропетровської обласної ради від 28.07.2023 №303-17/VIIІ «Ці зміни є новою редакцією статуту комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради від 03 лютого 2023 року № 265-15/VIIІ.
З Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань також вбачається, що юридична особа за ідентифікаційним кодом 42643875 змінила найменування на Комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради».
Ухвалою суду від 25.04.2024 року визнано вважати належною назвою відповідача у справі №160/5559/20 Комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» (місцезнаходження: 49094, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26; код ЄДРПОУ 42643875) замість Комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради.
Встановлено Комунальному закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» новий строк для подання звіту про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 в адміністративній справі №160/5559/20 та зобов`язати Комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» надати у шестимісячний строк, з дня отримання цієї ухвали, звіт про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 у справі №160/5559/20 із підтверджуючими доказами щодо виконання рішення суду (у тому числі щодо виплати ОСОБА_1 недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги).
24.10.2024р.. від Комунального закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» надійшов до суду звіт про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021р в справі №160/5559/20.
В обґрунтування звіту КЗ зазначає про те, що комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» є бюджетною установою, власних доходів не має і вправі здійснювати бюджетні платежі тільки за наявності відповідного бюджетного призначення, встановленого Законом України «Про Державний бюджет України». Виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік буде проведено з дотриманням вимог, зазначених у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2021 № 902 (далі Порядок), яким визначено механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Забезпечення виконання рішень суду» для забезпечення виконання рішень суду, прийнятих національними судами. Відповідно до п. п. 4, 5 Порядку, комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Зокрема, з забезпечення виконання грошових зобов`язань щодо виплати ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань разової грошової допомоги до 5 травня у розмірах, визначених Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань. Вказують, що станом на 23.10.2024 року комунальним закладом «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» вже виконуються рішення судів, які були отримані та зареєстровані 25.10.2021 року. Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 по справі № 160/5559/20 комунальним закладом «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради», отримано та зареєстровано 21.01.2022 року. З моменту винесення ухвали від 25.04.2024 року по цій справі комунальним закладом «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» було виконано 281 рішення суду на суму 2436937 грн. відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень. Крім того, на виконання листа Міністерства соціальної політики України комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» щомісячно надає інформацію щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішень на користь стягувачів за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 «Забезпечення виконання рішень суду». Отже, вказують про те, що неможливість здійснення виплати позивачу перерахованої суми грошової допомоги до 5 травня 2020 року пов`язана з нестачею бюджетних асигнувань. Виплату коштів на виконання рішення суду, винесеного на користь позивача, буде в ОБОВ`ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ здійснено після надходження бюджетних асигнувань відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень. Таким чином, у даному випадку має місце тимчасове невиконання судового рішення яке набрало законної сили, з підстав обмеженого бюджетного асигнування, що не є тотожним обставинам ухилення або свідомого невиконання судового рішення.
Розпорядженням в.о. керівника апарату від 10.09.2024 року №578д у зв`язку зі звільненням ОСОБА_2 з посади судді за її поданням заяви про відставку, ухваленим рішенням Вищої ради правосуддя від 13.08.2024 року № 2451/0/15-24 призначено повторний автоматичний розподіл заяви у справі №160/5559/20.
За результатами автоматизованого розподілу судової справи між суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду, справу передано для розгляду судді Ількову В.В. (головуючий суддя).
Ухвалою суду від 25.10.2024 року суддею прийнято до провадження заяву/звіт поданого КЗ про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021р в справі №160/5559/20.
Призначено до розгляду питання щодо затвердження звіту поданого КЗ "про виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021р. в справі №160/5559/20 у судовому засіданні на 30.10.2024 року.
Суд, розглянувши поданий звіт, виходить з такого.
Стаття 382 КАС України має на меті забезпечення належного виконання судового рішення.
Разом з цим, підставами для їх застосування є саме невиконання судового рішення, ухваленого на користь особи-позивача, та обставини, що свідчать про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із невиконанням судового рішення в цій справі.
Верховний Суд України у своїх постановах (справи №21-1044а15, №21-2630а15, №21-5118а15, №804/5081/13-а) неодноразово вказував, що невиконання судового рішення в частині виплати грошових коштів за відсутності відповідного фінансового забезпечення та фактичної відсутності коштів не може вважатися невиконанням судового рішення без поважних причин. Накладення штрафу у такому випадку жодним чином не захищає право особи на отримання бюджетних коштів.
Із наданих відповідачем додатків до звіту, зокрема, із Довідки від 28.02.2023 року №01/344-01-08 слідує, що позивачеві на виконання рішення суду по справі №160/2532/22, позивачу здійснено перерахунок недоплаченої суми щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік та 2021 рік у розмірі 14154,00 грн., проте спірна доплата буде виплачена позивачеві при виділенні відповідних коштів. Закладом вже виконуються рішення суду які були зареєстровані в липні 2021 року. Тобто, рішення суду частково виконане.
Щодо виконання рішення суду, слід зазначити про таке.
Так, згідно матеріалів справи, 04.03.2021 року рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовні вимоги ОСОБА_1 до комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради» задоволено, а саме визнано протиправною бездіяльність комунального закладу «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради» щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, а також зобов`язано комунальний заклад «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради» нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги.
Так, відповідно до п. п. 4, 5 Порядку, комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Зокрема, з забезпечення виконання грошових зобов`язань щодо виплати ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань разової грошової допомоги до 5 травня у розмірах, визначених Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»
Згідно з п. п. 7, 15 Порядку передбачено, що черговість виконання рішень визначається боржником за датою їх надходження до боржника, в межах однієї дати - за датою набрання рішенням законної сили, якщо рішення, які виконуються за датою набрання ними законної сили, прийнято стосовно декількох позивачів, - за прізвищами в алфавітному порядку. Районні органи соціального захисту населення та центри з нарахування та здійснення соціальних виплат протягом трьох робочих днів перераховують бюджетні кошти на рахунки стягувачів, відкриті в установі уповноваженого банку.
Положенням п. 10 Порядку передбачено, що судові рішення будуть виконані протягом трьох днів по надходженню бюджетних коштів, відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень.
При цьому, статтями 23, 116 Бюджетного кодексу України передбачено, що будь-які бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету здійснюються за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Взяття зобов`язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України є порушенням бюджетного законодавства.
Встановлено, що виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік буде проведено з дотриманням вимог, зазначених у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2021 № 902 (далі Порядок), яким визначено механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Забезпечення виконання рішень суду» для забезпечення виконання рішень суду, прийнятих національними судами.
Встановлено, що на виконання рішення суду в частині виплати недоплаченої грошової допомоги до 5 травня проводиться відповідачем з дотриманням вимог, зазначених в Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду.
Станом на 23.10.2024 комунальним закладом «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» вже виконуються рішення судів, які були отримані та зареєстровані 25.10.2021. Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2021 по справі № 160/5559/20 комунальним закладом «Центр здійснення соціальних виплат та надання інформаційно-консультативної допомоги з питань соціального захисту населення» Дніпропетровської обласної ради», отримано та зареєстровано 21.01.2022.
З моменту винесення ухвали від 25.04.2024 по цій справі комунальним закладом «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» було виконано 281 рішення суду на суму 2 436 937 грн. відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень.
На виконання листа Міністерства соціальної політики України комунальний заклад «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» щомісячно надає інформацію щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішень на користь стягувачів за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 «Забезпечення виконання рішень суду».
Неможливість здійснення виплати позивачу перерахованої суми грошової допомоги до 5 травня 2020 року пов`язана з нестачею бюджетних асигнувань.
Виплату коштів на виконання рішення суду, винесеного на користь позивача, буде в ОБОВ`ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ здійснено після надходження бюджетних асигнувань відповідно до визначеної пріоритетності та черговості виконання рішень.
Враховуючи наведене, судом не встановлено обставин, які б свідчили про недобросовісність дій відповідача під час виконання рішення суду, його умисне невиконання або ухилення від його виконання.
Суд зауважує, що відповідач не ухиляється від обов`язку виплатити утворену заборгованість унаслідок перерахунку грошової допомоги до 5 травня та її виплата буде здійснена після надходження додаткових коштів.
Зважаючи на викладене вище, суд дійшов висновку, що відповідачем рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі №160/5559/20 виконано в межах наявних у нього повноважень.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку щодо відсутності підстав для встановлення нового строку подання звіту або накладення штрафу, оскільки враховуючи обставини невиконання рішення суду в повному обсязі свідчать про неефективність цих засобів для захисту права позивача на виконання рішення суду.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 241-243, 256, 295, 382 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Прийняти звіт Комунального закладу «Центр соціальної допомоги та підтримки» Дніпропетровської обласної ради» про виконання судового рішення у адміністративній справі №160/5559/20 від 04.03.2021 року.
Ухвала суду набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтями 295 та 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В.В. Ільков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2024 |
Оприлюднено | 04.11.2024 |
Номер документу | 122708991 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юхно Ірина Валеріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні