Рішення
від 30.10.2024 по справі 420/23799/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23799/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 жовтня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику сторін) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосістемс» до Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

До Одеського окружного адміністративного суду 29 липня 2024 року надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосістемс» до Головного управління Державної податкової служби в Одеській області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 14.05.2024 р. № 11052220/40491310, прийняте за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 09.05.2024 р. за № 9122414827;

- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області врахувати Таблицю даних платника податку на додану вартість, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС» (ідентифікаційний код юридичної особи 40491310) та зареєстровану 09.05.2024 р. за № 912241482 датою її фактичного отримання податковим органом, а саме: 09 травня 2024 року;

- стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС» суму сплаченого судового збору у розмірі 6056 грн. (шість тисяч п`ятдесят шість гривень 00 копійок).

Позиція позивача обґрунтовується наступним

13.09.2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» була направлена таблиця даних платника податку на додану вартість встановленої форми та пояснення, в яких зазначені види діяльності з посиланням на податкову звітність та укладені договори. Вказана таблиця 13.09.2023 зареєстрована Головним управлінням ДПС в Одеській області за № 9236920111. 19.09.2023 комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення № 9553077/40491310 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. 19.10.2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» була направлена таблиця даних платника податку на додану вартість встановленої форми та пояснення, в яких зазначені види діяльності з посиланням на податкову звітність та укладені договори. Вказана таблиця 19.10.2023 року зареєстрована Головним управлінням ДПС в Одеській області за № 9277443727. 24.10.2023 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення № 9779482/40491310 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість. Підставою неприйняття вищевказаних таблиць визначено: «наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.

Адвокат ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» неодноразово звертався до Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України із адвокатськими запитами щодо підстав прийняття рішень про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, проте на вказані запити надані лише формальні відповіді. 09.05.2024 р. ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» вкотре подало до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області таблицю даних платника ПДВ від 09.05.2024 р. за № 9122414827, пояснення та пакет документів. З поданої таблиці даних платника ПДВ від 09.05.2024 р. за №9122414827 вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів/послуг згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165. З поданої таблиці даних платника ПДВ від 09.05.2024 р. за № 9122414827 вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів/ послуг згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165. Крім цього, разом із таблицею даних ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» подав до контролюючого органу пояснення та пакет документів.

Рішенням про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 14.05.2024 р. № 11052220/40491310, прийнятим за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 09.05.2024 р. за № 9122414827 не враховано зазначену таблицю. В рішенні від 14.05.2024 р. № 11052220/40491310 про неврахування таблиці даних платника ПДВ, зазначено підстави - наявнicть в контролюючих органах податковоi iнформацii, що cвiдчить про здiйcнення платником податку ризикових операцій із ТОВ «ЛОККАРД» (податковий номер платника податку 44574166) та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (44456421).

На переконання позивача, відповідач відмовляючи у врахуванні таблиці даних платника податку на додану вартість зазначив у оскаржуваному рішенні лише загальну та безпідставну причину, таку як наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій. При цьому, відповідачем не наведено обставин, які стали підставою для такого висновку та не надано будьяких доказів.

Позивач вказує, що надані ним відомості підтверджують наявність у платника податків необхідних основних засобів для здійснення визначених видів діяльності, що було вказано у Поясненнях до Таблиці даних платника податку на додану вартість, проте відповідачами під час винесення оскаржуваних рішень не враховано зазначені обставини.

В оскаржуваному рішенні не зазначено обґрунтованої підстави для неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість, що лише підтверджує їх незаконність.

Позиція Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України обґрунтовується наступним

Відповідач не погоджуються з позовними вимогами ТОВ «Енергосістемс», вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню та зазначає, що рішення комісії про неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість прийнято у в зв`язку з виявленням невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності у платника податку основним засобам: недотримання п. 13 Порядку.

Процесуальні дії та клопотання учасників справи

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 02 серня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін на підставі ст.262 КАС України.

06 вересня 2024 року від представника ГУ ДПС в Одеській області до суду надійшов відзив на адміністративний позов (вхід. №ЕС/40349/24).

10 вересня 2024 року від позивача надійшла відповідь на відзив (вхід. №ЕС/41189/24).

Станом на 30 жовтня 2024 року, будь-яких інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.

Відповідно до ч.2 ст.262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позиція позивача та відповідачів, відзив на адміністративний позов та відповідь на відзив, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Обставини справи встановлені судом

ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» (ідентифікаційний номер юридичної особи 40491310) зареєстровано 19.05.2016 року за № 155316090027. Станом на 23.08.2023 р. підприємство перебуває на обліку ГУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (МАЛИНОВСЬКА ДПІ). Місцезнаходження підприємства: 65031, ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, М.ОДЕСА, МАЛИНОВСЬКИЙ Р-Н, ВУЛ. ХІМІЧНА, БУД. 1/27, ОФІС 415. Засновники підприємства ВАРБАНОГЛО МАКСИМ 10 %, та ВАРБАНОГЛО ВАЛЕРІЙ 90%. Статутний капітал становить 1500,00 гривень. Директор та кінцевий бенефіціар підприємства ВАРБАНОГЛО ВАЛЕРІЙ (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Основним видом діяльності ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» є 43.21 електромонтажні роботи щодо енергетичних об`єктів (підстанції енергетичної системи України до 330 кВ, високовольтних повітряні лінії до 10 кВ, високовольтних кабельних лінії до 35 кВ, сонячних та вітряних електростанції, міських мереж зовнішнього освітлення та зовнішніх мережі електропостачання цивільних і промислових будівель).

13.09.2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» була направлена таблиця даних платника податку на додану вартість встановленої форми та пояснення, в яких зазначені види діяльності з посиланням на податкову звітність та укладені договори. Вказана таблиця 13.09.2023 року зареєстрована Головним управлінням ДПС в Одеській області за № 9236920111.

19.09.2023 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення № 9553077/40491310 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

19.10.2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» була направлена таблиця даних платника податку на додану вартість встановленої форми та пояснення, в яких зазначені види діяльності з посиланням на податкову звітність та укладені договори. Вказана таблиця 19.10.2023 року зареєстрована Головним управлінням ДПС в Одеській області за № 9277443727.

24.10.2023 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення № 9779482/40491310 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Підставою неприйняття вищевказаних таблиць визначено: «наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.»

Представник ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» неодноразово звертався до Головного управління ДПС в Одеській області та Державної податкової служби України із адвокатськими запитами щодо підстав прийняття рішень про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, проте на вказані запити надані лише формальні відповіді.

09.05.2024 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» подало до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області таблицю даних платника ПДВ від 09.05.2024 року за № 9122414827, пояснення та пакет документів.

З поданої таблиці даних платника ПДВ від 09.05.2024 року за №9122414827 вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів/послуг згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165. З поданої таблиці даних платника ПДВ від 09.05.2024 р. за № 9122414827 вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів/ послуг згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165. Крім цього, разом із таблицею даних ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» подав до контролюючого органу пояснення та пакет документів.

Рішенням про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 14.05.2024 року № 11052220/40491310, прийнятим за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 09.05.2024 р. за № 9122414827 не враховано зазначену таблицю.

В рішенні від 14.05.2024 року № 11052220/40491310 про неврахування таблиці даних платника ПДВ, зазначено підстави - наявнicть в контролюючих органах податкової iнформацii, що cвiдчить про здiйcнення платником податку ризикових операцій із ТОВ «ЛОККАРД» (податковий номер платника податку 44574166) та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (44456421).

Рішенням зa результaтaми розгляду скaрги щодо рішення про неврaхувaння тaблиці дaних плaтникa подaтку нa додaну вaртість Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України від 29.05.2024 р. № 223/40491310 залишено скаргу без задоволення та рішення комісіi регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість без змін.

Позивач, не погоджуючись з прийнятим рішенням про неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість, вважаючи його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

Релевантні джерела права та висновки суду

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (п.п.16.1.2,16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України).

Податковим обов`язком є обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п.36.1 ст.36 ПК України).

Розділ V ПК України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (п.201.1 ст.201 ПК).

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сумм податку, що відносяться до податкового кредиту (п.201.10 ст.201 ПК України). Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (п.201.16 ст.201 ПК України).

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 року (далі - Порядок №1165).

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Відповідно до пунктів 12-17 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються:

види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Пунктом 18 Порядку № 1165 передбачено, що таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P

Згідно з пунктом 19 Порядку № 1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Таким чином, Порядком № 1165 чітко визначено підстави для врахування таблиці даних платника податку, а також підстави для прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника податку. При цьому, у разі неврахування таблиці даних платника податку відповідне рішення повинно бути обґрунтованим та містити причину такого неврахування.

Як встановлено з матеріалів справи, зі змісту оскаржуваного рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.05.2024 року № 11052220/40491310, слідує, що причинами неврахування таблиці даних платника податку слугувала наявність податкової інформації, що cвiдчить про здiйcнення платником податку ризикових операцій із ТОВ «ЛОККАРД» (податковий номер платника податку 44574166) та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (44456421).

Суд звертає увагу, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі (ч.2 ст.77 КАС України).

Натомість, оскаржуване рішення не містить ані посилання на господарську операцію, яка, на думку контролюючого органу, є ризиковою, ані на підстави, за яких така операція визнана ризиковою. Окрім того, у відповідному рішенні не наведено обґрунтувань щодо твердження про наявність невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, що, на переконання суду, свідчить про формальність прийнятого рішення. Будь-яких доказів на обґрунтування таких тверджень відповідачем суду не надано та матеріали справи не містять.

Відповідач на підтвердження правомірності свого рішення надав до суду у якості додатків до відзиву лише таблицю даних платника податку на додану вартість з квитанцією та оскаржуване рішення.

Дані документи також надавалися позивачем до суду та наявні в матеріалах справи, але вони жодним чином не підтверджують правомірність рішення.

Відповідач до суду не надав жодного належного доказу у відповідності до ч.2 ст.77 КАС України на підтвердження правомірності оскаржуваних рішень та не навів у відзиві конкретних підстав неврахування поданої таблиці даних.

На противагу цьому, позивач надав до суду докази того, що він має достатню кількість основних засобів для здійснення зазначених у таблиці даних видів діяльності (дані документи не одноразово надавалися й відповідачу).

У Таблиці даних платника податку на додану вартість та у поясненнях до неї позивачем було зазначено актуальну інформацію про себе та свою господарську діяльність.

Так, як встановлено судом, основним видом діяльності ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» є 43.21 електромонтажні роботи щодо енергетичних об`єктів (підстанції енергетичної системи України до 330 кВ, високовольтних повітряні лінії до 10 кВ, високовольтних кабельних лінії до 35 кВ, сонячних та вітряних електростанції, міських мереж зовнішнього освітлення та зовнішніх мережі електропостачання цивільних і промислових будівель).

Цей клас включає монтаж електричних систем в будівлях і спорудах. Цей клас включає: установлення: електропроводки та електроарматури, телекомунікаційної проводки, комп`ютерних систем і телевізійних кабелів, у т.ч. оптоволоконних кабелів супутникових антен, систем освітлення, протипожежної сигналізації, охоронної сигналізації, вуличного освітлення та електричного сигнального устатковання, освітлення злітно-посадкових смуг електричних колекторів сонячної енергії.

Цей клас також включає: з`єднання електричного устатковання та побутових приладів, у т.ч. плінтусних обігрівачів монтаж лічильників електроенергії.

Цей клас не включає: будівництво ліній зв`язку та ліній електропередач, див. 42.22 моніторинг і дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та протипожежна сигналізація, разом з їх установленням і технічним обслуговуванням, див. 80.20.

Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації № 491/А-2023 від 21.07.2023 року, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» визнано критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Розпорядженням голови (начальника) обласної державної (військової) адміністрації від 19.04.2024 року № 379/А-2024, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» підтверджено статус підприємства, критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період на території Одеської області.

На даний час ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» виконує підрядні роботи на об`єктах критичної інфраструктури в розумінні Закону України «Про критичну інфраструктуру» та постанови Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 1109 «Деякі питання об`єктів критичної інфраструктури».

Наказом Міністерства енергетики України від 04 червня 2024 року № 215 «Про затвердження Переліку підрядних організації підприємств, установ та організацій ПЕК» включено ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» (ідентифікаційний код 40491310, місцезнаходження: 65058, м. Одеса, вул. Хімічна 1/27, офіс 415, основний вид діяльності - 43.21 (електромонтажні роботи) у Перелік підрядних організації підприємств, установ та організацій ПЕК.

ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» відноситься до підприємств реального сектору економіки. Основною метою створення ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» є здійснення господарської діяльності, спрямованої на поліпшення якості та безпеки функціонування енергетичних об`єктів, збільшення потужностей вітрової та сонячної генерації, запровадження інноваційних та ефективних технологій, такі як розумні мережі.

В 2024 році для здійснення господарської діяльності ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» використовує орендовані нежитлові офісні та складські приміщення, які Товариство орендує за Договором оренди нежилого приміщення від 01 лютого 2024 року № 3 у ТОВ «ГРАНД ЛОПСТІК» за адресою: 65031, м. Одеса, вул. Хімічна, 1/27, офіс 415, та територію виробничо-складської бази, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 1.

ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» використовує наступні транспорті засоби: спеціалізований вантажний бортовий (з краном-маніпулятором), марка - DAF, модель - 85 CF, 2000 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_2 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 ; спеціалізований вантажний буровий переобл. встан бурової установки, марка - HYUNDAI, модель - HD78, 2008 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_4 , номер шасі (кузова, рами) У79С І 603213АА93 І 05; спеціалізований вантажний автопідйомник переобл., марка - ЗИЛ, модель - 130, 1989 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_5 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_6 ; трактор колісний, марка - Т-150К, 1985 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_7 , заводський № НОМЕР_8 ; загальний вантажний бортовий (дубль кабіна), марка - ГАЗ, модель A22R32-70, 2018 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_9 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_10 ; легковий, тип загальний легковий - загальний універсал-В , марки OPEL, модель ZAFIRA, рік випуску 2004, реєстраційний номер НОМЕР_11 , номер шасі (кузова, рами): НОМЕР_12 ; загальний легковий універсал MAZDA, тип KF/EWL/EW/LAAE00, комерційний опис СХ-5, рік випуску 2023, реєстраційний номер НОМЕР_13 , номер шасі (кузова, рами): НОМЕР_14 ; загальний легковий загальний седан В, марка - FIAT, модель - TIPO, 2017 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_15 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_16 ; загальний легковий седан ALFA ROMEO, тип 952/ABA2/5B, комерційний опис GIULIA, рік випуску 2021, реєстраційний номер НОМЕР_17 , номер шасі (кузова, рами): НОМЕР_18 ; легковий, марки КІА, модель MORN1NG, рік випуску 2016, реєстраційний номер НОМЕР_19 , номер шасі (кузова, рами): НОМЕР_20 .

У ТОВ « ЕНЕРГОСІСТЕМС » наявні трудові ресурси - 22 особи, з них: директор, заступник директора з правової роботи, начальник Департаменту реконструкції, монтажу та відновлення повітряних ліній високої напруги й контактної мережі; головний інженер з реконструкції, монтажу та відновлення повітряних ліній високої напруги й контактної мережі; начальник Департаменту реконструкції, монтажу та відновлення підстанцій високої напруги; головний інженер з реконструкції, монтажу та відновлення підстанцій високої напруги; головний механік; інженер з охорони праці; інженер II категорії; інспектор з кадрів; майстер; майстер; фахівець; електромонтажник силових мереж та електроустаткування 4 розряду; електромонтажник силових мереж та електроустаткування 5 розряду; електромонтер-лінійник з монтажу повітряних ліній високої напруги й контактної мережі; електромонтер-лінійник з монтажу повітряних ліній високої напруги й контактної мережі; електромонтер-лінійник з монтажу повітряних ліній високої напруги й контактної мережі; водій автотранспортних засобів та спецтехніки; водій автотранспортних засобів та спецтехніки; водій автотранспортних засобів та спецтехніки; водій автотранспортних засобів та спецтехніки.

Товариством нараховується заробітна плата у розмірі не меншому за встановлений законодавством розмір мінімальної заробітної плати за повний відпрацьований місяць (штатний розклад надано позивачем). Заробітна плата виплачувалась своєчасно та в повному обсязі з додержанням вимог чинного законодавства.

За перший квартал 2024 року (за період з 01.01.2024 р. по 31.03.2024 р.) розмір середньої заробітної плати застрахованих осіб-працівників на ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» становить 13 473,92 грн на місяць.

За другий квартал 2024 року (за період з 01.04.2024 р. по 30.06.2024 р.) розмір середньої заробітної плати застрахованих осіб-працівників на ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» становить 13 883,72 грн. на місяць.

Всі господарські операції Товариства фіксуються в бухгалтерському обліку підставі первинних документів. ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» своєчасно та в повному обсязі надається податкова звітність. Товариство має стабільну постійну позитивну податкову історію за ознакою, що характеризує вузьку спеціалізовану торгову діяльність («Платник податку здійснює на постійній основі протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести місяців реєстрацію в Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування на постачання товарів/послуг за одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором продукції та послуг»).

В рамках здійснюваного виду діяльності є 43.21 (електромонтажні роботи) ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» має наступні дозвільні документи: Дозвіл від 24.12.2018 р. № 582.18.51 територіального управління Головного управління Держпраці в Одеській області на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці від 27.12.2018 р.; Ліцензія від 31.10.2018р. № 64-Л Державної архітектурно-будівельної Інспекції України на господарську діяльність з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками.

На даний час основним замовником ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», яке є сертифікованим оператором системи передачі електроенергії України, яке повинно забезпечувати баланс виробництва і споживання електроенергії і потужності в енергосистемі на території Одеській області, експлуатацію та розвиток обласних електромереж.

Наказами Міністерства енергетики України від 15 березня 2023 року № 91, від 22 січня 2024 року № 28 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» визнано критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

В ніч на 8 травня 2022 року по підстанції 110/35/10 кВ «Арциз», яка живить електроенергією побутових, комунальних і промислових споживачів м. Арциз та прилеглих територій Одеської області, завдано ракетного удару, внаслідок чого шість населених пунктів залишилось без електропостачання, в місті Арциз було припинено подачу питної води.

14 лютого 2023 року між АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» укладено договір підряду № ІП-6143- ООЕ, згідно якого підлягає виконанню роботи з реконструкції ПС «Арциз» для ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації, пов`язаних з пошкодженням будівель та споруд ЗПК та ВРП-35кВ, розташованих за адресою: Одеська область, м. Арциз, вул. Електрична,

Як зазначив позивач, весь процес організації діяльності ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» в польових умовах на руїнах та з постійною загрозою повторного ракетного обстрілу енергетичного об`єкта повинен був забезпечити перш за все належний рівень інженерно-технічної роботи.

З цією метою весь колектив ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС», маючи матеріально - технічні ресурси, долучився до процесу відбудови і відновлення енергетичної інфраструктури після руйнувань, працюючи на енергетичному об`єкті понаднормово.

Крім того, в 2023 році за наслідками проведених на електронній площадці тендерів замовником АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» укладено із переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» наступні договори підряду:

- договір підряду № ІП-6223-ООЕ від 22.02.2023р. Предметом договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/10 кВ «СУВОРІВСЬКА» в частині заміни акумуляторних батарей в с. Крижанівка, Одеської області;

- договір підряду №ІП-6222-ООЕ від 22.02.2023р. Предметом договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/10 кВ «ТЕПЛОДАР» в частині заміни акумуляторних батарей в м. Теплодар;

- договір підряду №ІП-6224-ООЕ від 22.02.2023р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/35/10 кВ «БЕРЕЗІВКА» в частині заміни акумуляторних батарей в м. Березівка.

В рамках основного виду діяльності між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» та АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» укладено Договір № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року щодо виконання робіт (код Робіт згідно державного класифікатора продукції та послуг: 43.21) з аварійного ремонту пошкоджених повітряних ліній 0,4 та 6-10 кВ Ізмаїльського регіону електричних мереж АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

Потужний снігопад накрив Україну 26 - 27 листопада 2023 року. Починаючи з 27.11.2023 р. ТОВ "ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС" було залучено АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» до виконання аварійних робіт із відновлення мереж: ПЛ-0,4 КВ КТП 27 Л1 (інв № 010000010900/0000) м. Арциз , Одеська обл.; ПЛ-0,4 КВ КТП 59 Л2 (інв №010000010839/0000 ) с. Долинівка, Одеська обл.; ПЛ-0,4 КВ КТП 59 Л1 (інв №010000010708/0000) с. Долинівка, Одеська обл.; ПЛ-0,4 КВ КТП 162 Л2 (інв №010000010749/0000) с. Павлівка, Одеська обл.; ПЛ-0,4 КВ КТП 67 Л3 (інв №010000010371/00000) с. Павлівка, Одеська обл.

З метою оперативного виконання робіт ТОВ "ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС" було укладено Договір № 27/11-23 від 27 листопада 2023 р. із Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС».

29 грудня 2023 року між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» було підписано акт надання послуг № 3.

В подальшому, керуючись положеннями Договору № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» повідомлено про закінчення виконання аварійного ремонту пошкоджених повітряних ліній та готовність передачі об`єктів.

Сторонами підписаний Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень від 29.12.2023р., замовник АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

В 2024 році за наслідками проведених на електронній площадці тендерів замовником АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» укладено із переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» наступні договори підряду:

- договір підряду № ІП-7067-ООЕ від 08.01.2024р. Предметом договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/35/6 КВ ЗАСТАВА в частині заміни акумуляторних батарей в м. Одеса;

- договір підряду № ІП-7069-ООЕ від 08.01.2024р. Предметом договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/10 КВ КАНАЛ в частині заміни акумуляторних батарей за межами с. Маяки Одеської області;

- договір підряду № ІП-7072-ООЕ від 08.01.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Технічне переоснащення ПС 110/35/10 КВ МІЗ в частині заміни акумуляторних батарей в м. Б-Дністровський Одеської області;

- договір підряду №7134-ООЕ від 18.01.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Реконструкція ПС 110/10 кВ Утконосівка за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с. Утконосівка (за межами населеного пункту);

- договір підряду № ІП-7101-ООЕ від 18.01.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції - Реконструкція ПС 110/35/10 кВ Болград за адресою: Одеська область, Болградський район, м. Болград, вул. Траянвальська, 1;

- договір підряду № 7646-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/35/6 кВ Чумка (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037681, функціональне розташування PS110-AU1124;

- договір підряду № 7648-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/10 кВ Хаджибей (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037687, функціональне розташування PS110-AU1109;

- договір підряду № 7651-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/6 кВ ЗРС (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037677, функціональне розташування PS110-AU1106;

- договір підряду № 7652-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/6 кВ Лузанівка (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037728, функціональне розташування PS110-AU1112;

- договір підряду № 7655-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/35/10 кВ Транспортна (Заміна пристроїв АЧР), інв. № 10000037750, функціональне розташування PS110-AU1107;

- договір підряду № 7656-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/10 кВ Чорноморка (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037680, функціональне розташування PS110-AU1123;

- договір підряду № 7650-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/35/6 кВ Застава (Заміна пристроїв АЧР) інв.№ 10000037684, функціональне розташування PS110-AU1105;

- договір підряду № 7653-ООЕ від 15.07.2024р. Предмет договору є виконання робіт з будівництва/реконструкції ПС 110/10 кВ Суворовська (Заміна пристроїв АЧР), інв.№ 10000037694, функціональне розташування PS110-AU1117.

З замовником ТОВ «РОЗУМНІ ЕНЕРГОСИСТЕМИ» (генпідрядником від АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ») укладено наступні договори підряду:

- договір підряду № 1687-РЕС від 17.01.2024р. - Реконструкція ПЛ-10 кВ КАМ`ЯНКА (ПС-РП) Роздільнянської дільниці Біляївського РЕМ, м. Роздільна, с. Володимирівка, с. Кам`янка, Роздільнянський район, Одеська область;

- договір підряду № 1632-РЕС від 10.01.2024р - Реконструкція ПС 110/35/10 кВ Суворово за адресою: Одеська область, Ізмаїльський рай-он, с. Суворове (за межами населеного пункту);

- договір підряду № № 2142-РЕС від 25.06.2024р - Реконструкції ПЛ-10 кВ КУТУЗОВА (ПС-ЗТП 1523) Б.-Дністровського РЕМ, в с. Бритівка, м. Б.-Дністровський Б.-Дністровський район Одеська область.

З метою підвищення надійності енерговузла півдня Одеської області на даний час ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» розпочато виконання першого етапу електротехнічних та будівельно-монтажних робіт за Договором підряду № ІП-6840-ООЕ від 13.09.2023 року (замовник АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ») на об`єкті ВРУ-110 кВ ПС 110/35/6 кВ «Ізмаїл» за адресою: Одеська обл, м. Ізмаїл, вул. Нижньосадова, 2. Основна функція ПС 110 кВ «Ізмаїл» - електропостачання об`єктів цивільного та промислового призначення, та побутових споживачів м. Ізмаїл та Ізмаїльського району в мережі південно-західної частини Одеської Області, яка стратегічно пов`язана із включенням в роботу нового транзитного зв`язку 400 кВ Молдавська ДРЕС Вулканешти Ісакча, по якому відбувається видача потужності відновлюваних джерел енергії в мережі енергосистем Молдови та України.

Щодо тверджень відповідача про наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» ризикових операцій за період з 03.10.2023 по 17.04.2023 із ТОВ «ЛОККАРД», м.Одеса, вул.Люстдорфська дорога, будинок 92/94, кабінет 214, суд зазначає, що протягом зазначеного періоду в Єдиному реєстрі податкових накладних містяться наступні податкові накладні: реєстраційний номер 9375649162 № 1000059//4 від 31.12.2023, дата реєстрації 18.01.2024,сума 9279,47 грн., сума ПДВ 1546,58 грн.; реєстраційний номер 9375648875, № 1000058//4, від 31.12.2023, дата реєстрації 18.01.2024, сума 34070,53 грн., сума ПДВ 5678,42 грн.; реєстраційний номер 9031838441, № 1000061//4 від 31.01.2024, дата реєстрації 16.02.2024, сума 17406,74 грн., сума ПДВ 2901,12 грн.; реєстраційний номер 9031772157, №1000062//4, від 31.01.2024 дата реєстрації 16.02.2024, сума 23743,26 грн.,сума ПДВ 3957,21 грн.; реєстраційний номер 9062686140, № 1000062//4, від 29.02.2024, дата реєстрації 18.03.2024, сума 13470,95 грн., сума ПДВ 2245,16 грн.; реєстраційний номер 9062690981, № 1000061//4, від 29.02.2024, дата реєстрації 18.03.2024, сума 5329,05 сума ПДВ 888,17 грн.

При цьому в зазначеному періоді не було поставлено товарів з кодом УКТЗЕД 271019, а були поставлене ТОВ "ЛОККАРД" (податковий номер платника податку 44574166) дизпаливо - 2710194300.

В рішенні також зазначено про наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» ризикових операцій за період з 03.10.2023 по 17.04.2023 із ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС», відносно чого суд зазначає настпуне.

В рамках основного виду діяльності між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» та АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» укладено Договір № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року щодо виконання робіт (код Робіт згідно державного класифікатора продукції та послуг: 43.21) з аварійного ремонту пошкоджених повітряних ліній 0,4 та 6-10 кВ Ізмаїльського регіону електричних мереж АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

Договором № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року передбачено, що аварійною ситуацією є стан потенційно небезпечного об`єкта (підприємства Замовника), яке характеризується порушенням меж та/або умов безпечної експлуатації, але не перейшло в аварію, при якому всі несприятливі впливи джерел небезпеки на персонал, виробництво, населення та навколишнє середовище утримуються у прийнятних межах за допомогою відповідних технічних засобів або не може утримуватися в таких межах і з часом переходить в аварію.

Сторонами також погоджено, що окремим об`єктом є електроустановка, або її окрема частина, визначена Проектною документацією або Технічним завданням, на якій виконуються роботи з аварійного ремонту відповідно до умов цього Договору.

Потужний снігопад накрив Україну 26 - 27 листопада 2023 року. Укладаючи договір № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року, Сторонами в Розділі 6 погоджений Порядок залучення до виконання робіт субпідрядників.

Пунктами 6.1.,6.2. передбачено, що Підрядник має право залучати до виконання Робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання Робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання Робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати необхідні ресурси (матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання Робіт, тощо; мати досвід виконання аналогічних робіт.

Згідно з п.п. 6.5., 6.6. Підрядник несе повну відповідальність перед Замовником за невиконання або неналежне виконання працівниками субпідрядників, залучених до виконання Робіт, всіх вимог цього Договору, включаючи вимоги щодо обсягу й якості Робіт, вимоги щодо виконання норм законодавства про охорону праці, промислову, пожежну або загальну безпеку, а також норм законодавства про охорону навколишнього середовища під час виконання Робіт. Підрядник виступає перед субпідрядниками як Замовник.

З метою оперативного виконання робіт ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» було укладено Договір субпідряду № 27/11-23 від 27 листопада 2023 р. із Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС».

В порядку, передбаченому договором субпідряду № 27/11-23 від 27 листопада 2023 р. ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» власними силами здійснив виконав аварійний ремонт пошкоджених повітряних ліній та передав результати виконаних робіт за Актом № 1 виконаних будівельних робіт за грудень 2023 р.

В подальшому, керуючись положеннями Договору № 5818-ООЕ від 15.11.2022 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» повідомлено про закінчення виконання аварійного ремонту пошкоджених повітряних ліній та готовність передачі об`єктів.

Сторонами підписаний Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень від 29.12.2023р., замовник АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ».

Відповідно до п. 17 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (надалі за текстом Порядок № 1165) у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування. У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/ постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/ умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Аналіз наведеного дає підстави для висновків, підставою для прийняття рішення щодо неврахування таблиці є наявність в контролюючих органах податкової iнформацii, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, а здійснення будь-якої операції із платником, який відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Додатком № 3 до Порядком № 1165 затверджено Критерії ризиковості здійснення операції, а саме:

1. Обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/ такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/ або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/ розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.

2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.

3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.

4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів, за умовними кодами такого товару - перших п`яти цифр кодів), за відсутності у врахованій таблиці даних платника податку товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару, на який здійснюється зміна номенклатури товару/послуги.

5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданого отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, над величиною залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зменшеного у 1,5 раза та зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/ розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.

6. Подання для реєстрації в Реєстрі розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, у строк, що перевищує 30 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом, крім розрахунку коригування до податкової накладної, у якій відображені операції з постачання електричної енергії (товарна підпозиція 2716 згідно з УКТЗЕД), постачання природного газу (товарні підпозиції 2705, 2709 та 2711 11 згідно з УКТЗЕД), постачання теплової енергії (умовний код товару 00401).

ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» зазначає, що дійсно мав господарські відносити з ТОВ «ЛОККАРД» та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС», проте безпосередньо ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» не включений до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

При цьому, Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області обмежилась лише загальним формулюванням, не конкретизуючи, яка саме інформація стала підставою для прийняття таких рішень.

За визначенням п.п. 14.1.171 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкова інформація у значенні, визначеному Законом України «Про інформацію».

Статтею 16 Закону України «Про інформацію» передбачено, що податкова інформація сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Правовий режим податкової інформації визначається ПК України та іншими законами.

Згідно з п. 74.1 ст. 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

У оскаржуваному рішенні відповідачем вказано загальну причину неврахування таблиці даних платника податку, не конкретизовано, яка податкова інформація, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, наявна в контролюючого органу.

Оспорюване рішення не містить посилання на відомості і дані, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Відповідно до п.19 Порядку №1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному ст.42 Кодексу (додаток 7).

Верховний Суд у справах № 640/11321/20, № 320/3484/21 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 Критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.

У той же час, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим. Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.

Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.

Так, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиці даних платника податків, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, що в даному випадку зроблено не було.

У свою чергу, презумпція добросовісності платника податків означає, що подані платником контролюючому органу документи податкової звітності є дійсними, повно та об`єктивно відтворюють господарські операції, що є об`єктом оподаткування та/ або фінансові показники яких впливають на податковий обов`язок платника податків, якщо інше не буде доведено контролюючим органом.

Відтак, презумпції добросовісності платника податків є обов`язком доведення контролюючим органом правомірності прийнятого рішення в судовому процесі, порушеному за позовом платника податків про скасування рішення як неправомірного.

Верховний Суд у постанові від 20.04.2023 у справі № 380/4746/22 зазначив, що висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону. Так, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування таблиці даних платника податків, поданою платником податку, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, чого в даному випадку зроблено не було.

Таким чином, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування таблиці даних платника податків, поданої ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС», то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, що в даному випадку зроблено не було.

З рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 14.05.2024 р. № 11052220/40491310 ніяк не вбачається, чому факт віднесення ТОВ «ЛОККАРД» та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» до переліку ризикових платників податку може бути достатньою самостійною підставою для прийняття рішення про неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, без обґрунтування невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, та посилань на докази і обставини, що свідчать про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку, та без зазначення, яка саме інформація в таблиці даних є недостовірною.

Сам по собі аналіз діяльності ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» та податкова інформація, не є безумовною підставою для неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, оскільки вона має бути підтверджена відповідними доказами.

Слід вказати, що позивач не може нести відповідальність за йомовірне невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже поняття "добросовісний платник", яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками податкового законодавства, а саме, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. Внесення контрагента до переліку ризикових платників не свідчить про вчинення позивачем ризикових операцій.

При цьому суд зазначає, що інформація про ризиковість підприємства не є загальнодоступною, а тому встановити контрагентів, які відповідають критеріям ризиковості, позивач самостійно не може.

Позивач під час ведення господарської діяльності керується принципами обачності, та перевіряє своїх контрагентів всіма способами та за допомогою відкритих реєстрів та баз даних, однак позивач не має обов`язку відповідати за дії своїх контрагентів.

ДПС не тільки повинна була встановити факт проведення операцій з контрагентами, що мають ознаки ризиковості, а і довести порушення податкового законодавства саме позивачем, чого відповідачем не виконано.

Окрім того, у оскаржуваному рішенні відповідачем вказано загальну причину неврахування таблиці даних платника податку, не конкретизовано, яка податкова інформація, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, наявна в контролюючого органу. Оспорюване рішення не містить посилання на відомості і дані, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Якщо ж брати до уваги рішення про відповідність платника податку на додану вартість Критеріям ризиковості платника, який є контрагентом позивача, то варто зазначити, що норми Порядку №1165 не визначають такої правової підстави для прийняття рішення про неврахування Таблиці даних, як наявність відносно платника податків рішення про віднесення до Критеріїв ризиковості платника.

Затверджена форма Рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість згідно додатку 7 містить такі графи для зазначення підстав неврахування Таблиці даних: (1) «наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій», (2) «виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам», (3) «Інше».

Пункт перший визначає таку підставу, як наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, а не наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про ризиковість платника ПДВ.

Тому наявність рішень контролюючого органу про віднесення контрагентів до переліку ризикових платників ПДВ не є правовою підставою для прийняття рішення про неврахування Таблиці даних.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 18.02.2020 року по справі №360/1776/19 та від 05.01.2021 року по справі № 640/11321/20.

Спірне рішення від 14.05.2024 року не містить ні посилання на господарську операцію, яка, на думку контролюючого органу, є ризиковою, ні на підстави, за яких така операція визнана ризиковою, що свідчить про формальність прийнятого рішення.

Контролюючим органом не подано жодних доказів провадження заявником господарської діяльності в умовах та обставинах, котрі характеризуються ознаками недодержання вимог чинного законодавства України, а негативна податкова інформація стосується не господарської діяльності позивача, а його контрагентів.

Прийняття рішення про неврахування таблиці даних є повноваженнями контролюючого органу. В той же час, такі повноваження повинні реалізовуватися у спосіб, що визначений законодавством. А отже в контексті спірних відносин, з урахуванням підстав для прийняття оскаржуваного рішення, контролюючим органом повинно бути доведено у чому саме полягає невідповідність таблиці даних вимогам п.16 Порядку №1165. Такої невідповідності відповідачем, на думку суду, доведено не було.

Отже, оскаржене рішення не відповідає критеріям правомірності рішень суб`єктів владних повноважень, викладеним у ч.2 ст.2 КАС України.

Що стосується аргументів відповідачів про непорушення спірними рішеннями прав позивача, суд також їх відхиляє, з огляду на таке.

Додаток 6 до Порядку №1165, яким затверджено типову форму рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість містить наступне формулювання: рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Тобто, чинним законодавством, а саме Порядком №1165, передбачено право платника податку оскаржити рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку, у тому числі в судовому порядку.

Більше того, частиною першою статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

За таких обставин, позиція відповідача, що оскаржуване рішення не породжує правових наслідків для платника податків та не порушує прав останнього, не заслуговує на увагу, оскільки таке рішення є індивідуальним актом у розумінні пункту 19 ч.1 ст.4 КАС України, яке в подальшому створює для платника податків, відносно якого воно прийняте, певні юридичні наслідки під час реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, поданих таким платником податків, та підлягає оскарженню у судовому порядку.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.05.2024 року № 11052220/40491310, прийняте за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 09.05.2024 року за № 9122414827 прийнято необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, а тому останнє не відповідає критеріям правомірності, визначеним ч.2 ст.2 КАС України, є протиправним та підлягає скасуванню.

В той же час, пунктом 22 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Таким чином відповідно до вимог «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 таблиця даних платника податку враховується контролюючим органом у випадку надходження рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Враховуючи те, що після набрання законної сили рішенням суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, така таблиця даних платника податку підлягає врахуванню контролюючим органом в силу прямого припису нормативно-правового акту, позовні вимоги в наведеній частині задоволенню не підлягають.

Згідно зі статтею 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Однак, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності прийнятих рішень.

Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доказів, наданих позивачем, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Розподіл судових витрат

Відповідно до ч.1 ст.143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявних у матеріалах справи платіжного доручення № 747 від 29.07.2024 року, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у загальному розмірі 6 056,00 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у загальному розмірі 3028,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосістемс» до Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 14.05.2024 року № 11052220/40491310, прийняте за результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 09.05.2024 року за № 9122414827.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосістемс» суму сплаченого судового збору в розмірі 3028 грн. 00 коп. (три тисячі двадцять вісім гривень нуль копійок).

Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржено, згідно ст.295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю «Енергосістемс» (вул. Хімічна, буд. 1/27, офіс 415, м. Одеса, 65031, код ЄДРПОУ 40491310).

Відповідач: Головне управління Державної податкової служби в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 44069166).

Суддя С.О. Cтефанов

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122711289
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/23799/24

Ухвала від 17.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 17.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н.В.

Рішення від 30.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 02.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні