Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 жовтня 2024 р. № 520/15558/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
- скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 11002845/40437384 від 03.05.2024;
- зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних виписаної Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІКАБУД І К» (61005, м. Харків, вул. Короленка, 4; код ЄДРПОУ 40437384) податкової накладної № 2 від 26.03.2024.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним та таким, що прийняте всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.
Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується довідками про доставку електронного листа до Електронного кабінету, які містяться в матеріалах справи.
Представником Головного управління ДПС у Харківській області 19.06.2024 до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що оскаржуване рішення відповідача є правомірним, та прийнятим з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.
Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" (далі - позивач, ТОВ "Технікабуд і К"), код ЄДРПОУ 40437384, 20.04.2016 зареєстровано у встановленому законодавством порядку, як суб`єкт господарювання, за адресою: 61005, Харківська обл., місто Харків, вул. Короленка, будинок 4, що підтверджується матеріалами справи.
Основним видом діяльності ТОВ "Технікабуд і К" згідно Класифікації видів економічної діяльності ДК 009:2010 є 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
Представник позивача у позовній заяві зазначає, що протягом всього строку свого існування, а саме з 2016 року, ТОВ "Технікабуд і К" провадить господарську діяльність, зокрема, з будівництва (нове, реконструкції, поточні та капітальні ремонти), знесення, підготовчих робіт на будівельному майданчику, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт, штукатурних робіт, покриття підлоги й облицювання стін, малярних робіт та скління, інших спеціалізованих будівельних робіт та робіт із завершення будівництва.
Реальність профільної діяльності забезпечується необхідною матеріально-технічною базою: позивач має офісні приміщення загальною площею 11 кв. м за адресою: м. Харків, вул. Короленка, 4, що підтверджується договором оренди № 13226174 від 08.12.2023 з ТОВ «ФЛЕКСІБЛОФІС»; офісні та складські приміщення загальною площею 291,18 кв. м за адресою: м. Київ, вул. Іллінська, 8, що підтверджується договором оренди №11 від 08.02.2024 з ТОВ «ЛАСТІВКА ЛТД»; складські приміщення загальною площею 33 кв. м за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 2А, що підтверджується договором оренди № 14810553 від 01.01.2024 з ТОВ «ІНК МОНОЛІТ»).
Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма №20-ОПП) подавались позивачем до органу ДПС.
Станом на кінець 2023 року у ТОВ "Технікабуд і К" обліковувалося 28 штатних одиниць (директор, інженер з охорони праці, провідний інженер з проектно-кошторисної документації, виконавець робіт, муляр, штукатур, бетоняр, монтажник, покрівельник, дорожній робітник) з фондом оплати праці - 210250,00 грн., що підтверджується штатним розписом, копія якого додана до позовної заяви.
Станом на 01.03.2024 на підприємстві позивача працювало 14 працівників (директор, бухгалтер, економіст, виконроб, майстер, штукатур, шість бетонярів, два зварювальника) з фондом оплати праці - 103000,00 грн.
Станом на 01.04.2024 на підприємстві позивача працювало вже 15 працівників (директор, бухгалтер, економіст, виконроб, майстер, штукатур, шість бетонярів, зварювальник, водій, начальник відділу матеріально-технічного постачання) з фондом оплати праці -121850,00 грн., що підтверджується відповідним штатним розписом
ТОВ "Технікабуд і К" було сплачено податків по заробітній платі за березень 2024 року у сумі 43724,40 грн., за першу половину квітня 2024 року - 25824,00 грн.
Для провадження діяльності ТОВ "Технікабуд і К" використовується велика кількість належного позивачу на праві власності та оренди обладнання, інструментів, приладів, що обліковуються на рахунку 10 бухгалтерського обліку «Основні засоби», а також малоцінних необоротних матеріальних активів, які обліковуються на рахунку 11 бухгалтерського обліку «Інші необоротні матеріальні активи», що підтверджується матеріалами справи.
З лютого 2024 року позивач співпрацює з ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» в рамках договору субпідряду № 39/23-113 від 09.02.2024, за умовами якого позивач, як виконавець, виконував роботи з будівництва фортифікаційних споруд у Харківській області «Об`єкт № 113-Х/24».
Для мети виробництва позивачем були отримані від замовника за актами приймання-передачі основні матеріали (плити підлоги, стінові панелі, панелі перекриття, блоки потерн, двері, металеві заслінки, комплекти монтажних елементів, цементно-піщана суміш). Так само й будівельні машини та устаткування згідно відомості ресурсів були найняті замовником ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ».
Інші матеріали (електроди, щебінь) були придбані позивачем у постачальника ТОВ «КОМПАНІЯ НАНО СИСТЕМИ» за договором № ДГ12/02 від 12.02.2024 та видатковими накладними № РН-0019/1 і № РН-0019/3 від 19.02.2024. Транспортування придбаних матеріалів здійснювалось найнятим перевізником ФО-П Давидовим С.І., що підтверджується копією договору №У-27 від 09.02.2024 про перевезення вантажу та надання інших послуг автомобільним транспортом та спецтехнікою, копія якого міститься в матеріалах справи.
По завершенні робіт вони були здані позивачем та прийняті замовником за актом № 1 від 26.03.2024 на суму 165817,14 грн. Саме на підставі факту приймання робіт (за першою подією) було складено та подано на реєстрацію спірну податкову накладну № 2 від 26.03.2024.
Однак згідно відомостей квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.04.2024 щодо наведеної податкової накладної реєстрацію було зупинено з підстав того, що обсяг постачання товару/послуги (код 42.99) перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, затверджених Постановою КМУ № 1165 від 11.12.2019 (надалі - Критерії). Додатково повідомлено, що показник "D"=.0000%, "Pпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Згідно п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Мінфіну України № 520 від 12.12.2019 року (надалі - Порядок № 520), позивач подав контролюючому органу пояснення щодо даних податкової накладної з підтверджуючими документами (повідомлення № 1 від 18.04.2024).
Станом на дату подання пояснень (18.04.2024) розрахунки між позивачем та ТОВ «ТЕХ- ІНКОМ» за виконані роботи були проведені на суму 138180,95 грн. (платіжна інструкція № 10986 від 05.04.2024), заборгованість складала 27636,19 грн.
В рамках розгляду пояснень і документів позивача податковим органом було надано повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів № 10960048/40437384 від 25.04.2024. В повідомленні запропоновано додати розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків (податковим органом встановлено, що банківські документи надано частково).
Позивач надав контролюючому органу повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів № 1 від 01.05.2024.
Фактично позивачем було вдруге надано платіжну інструкцію № 10986 від 05.04.2024, а також - платіжну інструкцію № 12020 від 26.04.2024 на суму 27636,19 грн. (нею ТОВ "Технікабуд і К" було погашено заборгованість, яка ще існувала на час подання перших пояснень). Додатково контролюючому органу було надано новий акт звірки з нульовим балансом та оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 зі «звернутою» операцією.
За наслідком розгляду наданих позивачем пояснень відповідачем було прийнято оскаржуване рішення №11002845/40437384 від 03.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 26.03.2024.
Рішення відповідач обґрунтував ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
В той же час, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області у спірному рішенні не було зазначено конкретних документів, яких не було надано позивачем контролюючому органу для розблокування реєстрації податкової накладної разом з поясненнями. Оскаржуване рішення містить лише загальні твердження про ненадання позивачем документів, хоча у дійсності копії таких документів були передані до контролюючого органу і реальність відомостей цих документів, а також правильність їх складання не поставлена контролюючим органом під сумнів та більше того - не спростована.
Не погоджуючись з прийнятим Головним управлінням ДПС у Харківській області рішенням № 11002845/40437384 від 03.05.2024 щодо відмови в реєстрації податкової накладної № 2 від 26.03.2024 та вважаючи його прийнятим всупереч нормам законодавства, що регулює спірні правовідносини, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.
Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
У відповідності до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; дата відвантаженим товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України регламентовано, що платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.
У відповідності п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені (терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та відати покупцю за його вимогою.
Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно п. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. В свою чергу первинний документи це документ, який містить відомості про господарську операцію.
У відповідності до п. 1 наказу від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.
В свою чергу товарно-транспортна накладна це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Підпунктом 11.1 пункту 11 вказаного наказу регламентовано, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна.
Таким чином, товарно-транспортна накладна є достатнім підтвердженням щодо навантаження, транспортування, відвантаження товару, його оприбуткування та бухгалтерського обліку тобто достатнім підтвердженням надання транспортної послуги.
За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України, зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Пункт 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, передбачає у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 цього Порядку встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Аналогічні приписи містить абзац 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Пунктом 4 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до абз. 7 п. 2 Порядку № 1165 ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
Зі змісту квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.04.2024 встановлено, що реєстрація спірної податкової накладної була зупинена у зв`язку з п. 1 Критеріїв (обсяг постачання товару/послуги 42.99 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання).
Відповідно до п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Таким чином, аналіз вказаних норм свідчить, що в даному конкретному випадку метою подання пояснень і документів було підтвердження інформації, вказаної у податковій накладній, задля доведення, що невідповідність обсягів постачання і придбання товару/послуги 42.99 у позивача не свідчить про неможливість здійснення операції з постачання таких товарів/послуг та про ймовірність уникнення виконання свого податкового обов`язку.
Згідно ДКПП код 42.99 передбачає будування інженерно-технічних споруд. Матеріали справи свідчать, що позивач не користувався послугами субпідрядників та виконував роботи самостійно. Позивачем надано документи про наявність трудових ресурсів і матеріально-технічної бази, надано документи про отримання частини матеріалів від самого замовника, тобто - документи на пояснення виникнення в результаті операційного циклу саме тієї роботи/послуги, що була підставою складання податкової накладної (будівництво фортифікаційних споруд у Харківській області «Об`єкт № 113-Х/24»).
Отже, згідно з направленими до Головного управління ДПС у Харківській області бухгалтерськими та фінансово - господарськими документами ТОВ "Технікабуд і К" в повному обсязі підтверджено реальність та законність проведення господарської операції, законність реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
Також суд зазначає, що пунктом 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пунктом 5 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктом 11 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку".
Отже, з огляду на вищеописане, рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області № 11002845/40437384 від 03.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної є таким, що підлягає скасуванню, а податкова накладна № 2 від 26.03.2024, складена Товариством з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" - реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" (вул. Миколаївська, буд. 4, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61005, ЄДРПОУ 40437384) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, ЄДРПОУ 43983495) про скасування рішення - задовольнити.
Скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області № 11002845/40437384 від 03.05.2024.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних виписаної Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІКАБУД І К» (61005, м. Харків, вул. Короленка, 4; код ЄДРПОУ 40437384) податкової накладної № 2 від 26.03.2024.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" (ЄДРПОУ 40437384) сплачену суму судового збору в розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43983495).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Технікабуд і К" (ЄДРПОУ 40437384) сплачену суму судового збору в розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393).
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя М.М.Панов
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2024 |
Оприлюднено | 04.11.2024 |
Номер документу | 122712004 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні