Рішення
від 15.10.2024 по справі 906/600/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"15" жовтня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/600/24

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Кудряшової Ю.В.

секретар судового засідання: Сенькіна Л.А.

за участю представників сторін:

від позивача: Кирилюк В.Л. - адвокат, діє на підставі ордеру серії АМ № 1089331 від 31.05.2024,

від відповідача: не прибув.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Фізичної особи-підприємця Мазяра Олександра Івановича

до Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконавчого комітету Малинської міської ради

про стягнення 883 604,23 грн.

Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача 883 604,23 грн. заборгованості, з яких: 656 862,63 грн. основного боргу, 162 865,94 грн. - пеня, 37 551,00 грн. - інфляційні, 26 324,66 грн. 3% річних.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач не виконав умови договорів підряду № 21/22ПС, № 22/22ПС, № 22/22СК від 23.12.2022 щодо повної та своєчасної оплати виконаних робіт.

Господарський суд ухвалою від 05.06.2024 прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження; призначив підготовче засідання.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 12.09.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити в повному обсязі.

Відповідач не скористався своїм правом надання письмового відзиву на позовну заяву та правом на участь в судовому засіданні: повноважного представника в судові засідання не направляв, про причини неявки суд не повідомляв, хоча про місце, дату та час судового засідання повідомлявся належним чином, на підтвердження чого в матеріалах справи міститься довідка про доставку електронного листа та рекомендоване повідомлення про вручення адресату поштового відправлення.

Оскільки явка представника відповідача в судове засідання не визнана обов`язковою, а надання письмового відзиву є правом відповідача, а не його обов`язком, суд вважає, що неявка представника відповідача та неподання відзиву не перешкоджатиме розгляду справи за наявними в ній матеріалами, відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з матеріалів справи, 23.12.2022 між Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконавчого комітету Малинської міської ради (замовник/відповідач) та Фізичною особою-підприємцем Мазяром Олександром Івановичем (підрядник/позивач) укладено договір підряду № 21/22ПС, відповідно до якого замовник доручає, а підрядник зобов`язується за завданням замовника і на свій ризик виконати відповідно до проектно-кошторисної документації і умов договору та здати у встановлений договором строк закінчені роботи по об`єкту: "Капітальний ремонт (встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням) в приміщеннях Малинського ліцею №6 Малинської міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, м. Малин, вул. Городищенська, 140. Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8-Встановлення системи пожежної сигналізації), а замовник зобов`язується прийняти від підрядника і оплатити закінчені роботи, що передбачені умовами Договору (п.п. 1.1. договору).

Згідно п.п. 1.2. договору роботи виконуються підрядником згідно проектно-кошторисної документації, затвердженої замовником в межах ціни цього договору.

Пунктом 2.1. договору сторони погодили, що строки виконання робіт підрядник повинен виконати роботи до 25.12.2022. У разі затримки фінансування робіт термін виконання продовжується на час такої затримки.

Загальна договірна ціна робіт по об`єкту, що доручаються підряднику по цьому договору складає 163039,26 грн. Розрахунок договірної ціни є невід`ємною частиною договору (п.п. 5.1. договору).

Також п.п. 9.1.-9.2. договору сторони передбачили, що підрядник виконує обсяги робіт в межах фінансових ресурсів замовника призначених на ці цілі. Усі розрахунки за виконані роботи по цьому договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок підрядника. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з підрядником протягом 30 календарних днів по факту виконання робіт на підставі "Актів приймання виконаних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Відповідно до п.п. 10.2. договору замовник зобов`язаний сплатити роботи підрядника та вартість використаних ним матеріалів згідно умов даного договору.

Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 (п.п. 13.1. договору).

Також 23.12.2022 між Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконавчого комітету Малинської міської ради (замовник/відповідач) та Фізичною особою-підприємцем Мазяром Олександром Івановичем (підрядник/позивач) укладено договір підряду № 22/22ПС, відповідно до якого замовник доручає, а підрядник зобов`язується за завданням замовника і на свій ризик виконати відповідно до проектно-кошторисної документації і умов договору та здати у встановлений договором строк закінчені роботи по об`єкту: "Капітальний ремонт (встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням) в приміщеннях Малинського ліцею №3 Малинської міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, м. Малин, вул. 10 ОГШБ, 1. Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8-Встановлення системи пожежної сигналізації), а замовник зобов`язується прийняти від підрядника і оплатити закінчені роботи, що передбачені умовами Договору (п.п. 1.1. договору).

Згідно п.п. 1.2. договору роботи виконуються підрядником згідно проектно-кошторисної документації, затвердженої замовником в межах ціни цього договору.

Пунктом 2.1. договору сторони погодили, що строки виконання робіт підрядник повинен виконати роботи до 25.12.2022. У разі затримки фінансування робіт термін виконання продовжується на час такої затримки.

Загальна договірна ціна робіт по об`єкту, що доручаються підряднику по цьому договору складає 271 794,11 грн. Розрахунок договірної ціни є невід`ємною частиною договору (п.п. 5.1. договору).

Також п.п. 9.1.-9.2. договору сторони передбачили, що підрядник виконує обсяги робіт в межах фінансових ресурсів замовника призначених на ці цілі. Усі розрахунки за виконані роботи по цьому договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок підрядника. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з підрядником протягом 30 календарних днів по факту виконання робіт на підставі "Актів приймання виконаних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Відповідно до п.п. 10.2. договору замовник зобов`язаний сплатити роботи підрядника та вартість використаних ним матеріалів згідно умов даного договору.

Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 (п.п. 13.1. договору).

Крім наведеного, 23.12.2022 між Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконавчого комітету Малинської міської ради (замовник/відповідач) та Фізичною особою-підприємцем Мазяром Олександром Івановичем (підрядник/позивач) укладено договір підряду № 22/22СК, відповідно до якого замовник доручає, а підрядник зобов`язується за завданням замовника і на свій ризик виконати відповідно до проектно-кошторисної документації і умов договору та здати у встановлений договором строк закінчені роботи по об`єкту: "Капітальний ремонт (встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням) в приміщеннях Малинського ліцею №3 Малинської міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, м. Малин, вул. 10 ОГШБ, 1. Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8-Встановлення системи пожежної сигналізації), а замовник зобов`язується прийняти від підрядника і оплатити закінчені роботи, що передбачені умовами Договору (п.п. 1.1. договору).

Згідно п.п. 1.2. договору роботи виконуються підрядником згідно проектно-кошторисної документації, затвердженої замовником в межах ціни цього договору.

Пунктом 2.1. договору сторони погодили, що строки виконання робіт підрядник повинен виконати роботи до 25.12.2022. У разі затримки фінансування робіт термін виконання продовжується на час такої затримки.

Загальна договірна ціна робіт по об`єкту, що доручаються підряднику по цьому договору складає 222 029,26 грн. Розрахунок договірної ціни є невід`ємною частиною договору (п.п. 5.1. договору).

Також п.п. 9.1.-9.2. договору сторони передбачили, що підрядник виконує обсяги робіт в межах фінансових ресурсів замовника призначених на ці цілі. Усі розрахунки за виконані роботи по цьому договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок підрядника. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з підрядником протягом 30 календарних днів по факту виконання робіт на підставі "Актів приймання виконаних робіт" (форма N КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Відповідно до п.п. 10.2. договору замовник зобов`язаний сплатити роботи підрядника та вартість використаних ним матеріалів згідно умов даного договору.

Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2022 (п.п. 13.1. договору).

На виконання умов вищезазначених договорів підряду позивач виконав роботи - Капітальний ремонт (встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням) в приміщеннях Малинського ліцею №3 та №6 Малинської міської ради. Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8-Встановлення системи пожежної сигналізації), в тому числі:

- на суму 163 039,26 грн., що підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт № 1 від 26.12.2022 та довідкою про вартість виконаних будівельних робі та витрат від 26.12.2022 (а.с. 23-28);

- на суму 271 794,11 грн., що підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт від 26.12.2022 та довідкою про вартість виконаних будівельних робі та витрат від 26.12.2022 (а.с. 29-33);

- на суму 222029,26 грн., що підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт від 26.12.2022 та довідкою про вартість виконаних будівельних робі та витрат від 26.12.2022 (а.с. 34-38).

В послідуючому позивач звернувся до відповідача з вимогою про сплату вартості виконаних робіт (а.с. 39-41).

02.10.2023 Виконавчий комітет Малинської міської ради повідомив позивача листом за вих. № 1049/03-27, що станом на 01.09.2023 кредиторська заборгованість за виконані роботи з капітального ремонту (встановлення системи керування евакуюванням) на загальну суму 656862,63 грн. не погашені, так як кошти залишку освітньої субвенції не були виділені з державного бюджету (а.с. 42).

Також 20.11.2023 за вих. № 20-11/23 позивач скерував Малинській міській раді лист-вимогу щодо сплати заборгованості (а.с. 44-45), яку адресат отримав 21.11.2023, що підтверджується відповідним штампом.

07.12.2023 Виконавчий комітет Малинської міської ради повідомив позивача у даній справі, що Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконкому Малинської міської ради сформовано та направлено листи про виділення коштів для погашення кредиторської заборгованості за виконані позивачем роботи (а.с. 46-58).

Позивач посилаючись на неналежним виконанням відповідачем зобов`язань за договорами підряду № 21/22ПС, № 22/22ПС, № 22/22Ск від 23.12.2022, просить стягнути з відповідача 656 862,63 грн. за несвоєчасне виконання зобов`язань щодо оплати за виконані роботи.

Оцінивши подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з такого.

Відповідно до ст. 509 ЦК України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

У відповідності до вимог ч. 1 ст. 173 Господарського кодексу України, господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Згідно ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором підряду на проведення проектних та пошукових робіт, відтак до правовідносин, що виникли між сторонами на підставі даного договору слід застосовувати положення законодавства, що регулюють правовідносини підряду.

Глава 61 ЦК України у параграфах 2 - 4 регулює окремі різновиди договорів підряду. Тому загальні норми параграфа 1 глави 61 цього Кодексу можуть застосовуватись до окремих видів договорів підряду, передбачених Кодексом.

За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові (ч.ч. 1, 2 ст. 837 ЦК України).

Статтею 887 ЦК України визначено, що за договором підряду на проведення проектних та пошукових робіт підрядник зобов`язується розробити за завданням замовника проектну або іншу технічну документацію та (або) виконати пошукові роботи, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити їх. До договору підряду на проведення проектних і пошукових робіт застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.

За умовами ст. 888 ЦК України, за договором підряду на проведення проектних та пошукових робіт замовник зобов`язаний передати підрядникові завдання на проектування, а також інші вихідні дані, необхідні для складання проектно-кошторисної документації. Завдання на проектування може бути підготовлене за дорученням замовника підрядником. У цьому разі завдання стає обов`язковим для сторін з моменту його затвердження замовником.

За змістом ст. 846 Цивільного кодексу України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду. Якщо у договорі підряду не встановлені строки виконання роботи, підрядник зобов`язаний виконати роботу, а замовник має право вимагати її виконання у розумні строки, відповідно до суті зобов`язання, характеру та обсягів роботи та звичаїв ділового обороту.

Відповідно до ст. 853 ЦК України, замовник зобов`язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або недоліки у виконаній роботі. Замовник, який прийняв роботу без перевірки, позбавляється права посилатися на недоліки роботи, які могли бути встановлені при звичайному способі її прийняття (явні недоліки).

За приписами частина 4 статті 882 ЦК України, передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.

Частиною 1 статті 530 Цивільного кодексу України визначено, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк.

Відповідно до ч. 1 ст. 854 Цивільного кодексу України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд приходить до висновку про задоволення позову в частині стягнення основного боргу в сумі 656 862,63 грн.

Крім цього, позивач просить стягнути з відповідача 162 865,94 грн. - пеня, 37 551,00 грн. - інфляційні, 26 324,66 грн. 3% річних.

Відповідно до ст. 611 ЦК України, у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.

Згідно приписів ст. 549 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання.

Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (ч. 3 ст. 549 ЦК України).

Зазначені норми Цивільного кодексу України кореспондуються із приписами, встановленими Господарським кодексом України.

За змістом ч. 1 ст. 230 ГК України штраф та пеня є одними з видів штрафних санкцій, які визнаються як господарські санкції у вигляді грошової суми, котру учасник господарських відносин зобов`язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов`язання.

Згідно п.п. 11.2. договору за несвоєчасне або неналежне виконання сторонами своїх зобов`язань за договором, винна сторона сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми невиконаного або неналежним чином виконаного зобов`язання за кожний день прострочення.

Перевіривши розрахунок пені, суд вважає останній вірним, а вимоги в цій частині такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

У відповідності до ч. 2 вказаної статті боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Згідно розрахунку позивача (а.с.11-13) та перевіреного судом, розмір 3% річних та інфляційних складає 26 324,66 грн. та 37 551,00 грн. відповідно.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч. 1 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Відповідач не подав до суду жодного доказу на спростування позовних вимог, в тому числі доказів проведення розрахунків (платіжні доручення, виписки банківських установ щодо руху коштів, квитанції до прибуткових касових ордерів, тощо).

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, заявлені у відповідності до вимог чинного законодавства, підтверджуються належними доказами, які є в матеріалах справи, та підлягають задоволенню.

Судові витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись статтями 123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Виконавчого комітету Малинської міської ради (11601, Житомирська область, м.Малин, площа Соборна, 6а, код ЄДРПОУ 33071141)

- на користь Фізичної особи-підприємця Мазяра Олександра Івановича ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) 656 862,63 грн. основного боргу, 162 865,94 грн. пені, 37 551,00 грн. інфляційних втрат , 26 324,66 грн. 3% річних, а також 13 254,06 грн. витрат по сплаті судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У зв`язку з перебуванням судді на лікарняному повний текст рішення складено: 31.10.20

Суддя Кудряшова Ю.В.

Віддрукувати:

1 - позивачу (рек.)

2 - відповідачу в Електронний кабінет

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122715065
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань підряду

Судовий реєстр по справі —906/600/24

Рішення від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Ухвала від 12.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Ухвала від 11.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

Ухвала від 05.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кудряшова Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні