Рішення
від 30.10.2024 по справі 686/27083/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/27083/23

Провадження № 2/686/1790/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.10.2024 м. Хмельницький

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області в складі:

головуючого судді Стефанишина С.Л.

при секретарі судового засідання Дмітрієвій Д.В.,

за участю: позивача ОСОБА_1 ,

представника позивача ОСОБА_2 ,

представника відповідача ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Хмельницький цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Акціонерного товариства «Хмельницькобленерго» про скасування рішення комісії,

встановив:

11.10.2023 року позивачка звернулася до суду з позовом до Акціонерного товариства «Хмельницькобленерго», в якому просила скасувати рішення Комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ Хмельницький міський район електричних мереж Акціонерного товариства «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» по розгляду Акту про порушення ПРРЕЕ №В001603 від 14 квітня 2023 року на споживача електричної енергії ОСОБА_1 , яке оформлено протоколом засідання Комісіїї по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ від 26 липня 2023 року.

В обгрунтування позовних вимог вказала, що Акт про порушення В001603 від 14 квітня 2023 року не відповідає вимогам п. 8.2.5 ПРРЕЕ. У зазначеному Акті в розділі 4 даних для визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення обліку не зазначено виміру струму споживання, що свідчить про не проведення такого виміру. В Акті про порушення В001603 зазначено, що перевірку проведено за участі інших осіб, які допустили представників оператора на об`єкт (територію) споживача), якою є діловод Лісогринівецької сільської ради ОСОБА_4 та ПОГ ХРУП ОСОБА_5 , проте акт не містить відомостей про документи, які посвідчують їхні особи, а також відсутні відомості, що зазначені особи відмовились пред`являти документи, що засвідчують їхні особи, а також не долучено відео зйомку такої відмови.

Також, в Акті відсутні відомості про те, що ОСОБА_1 була повідомлена в будь-який спосіб про проведення перевірки або відмовилась бути присутньою під час проведення перевірки та складання акту №В001603 чи залишила місце порушення, що свідчить про те, що перевірка та складання Акту №001603 було проведено взагалі без повідомлення ОСОБА_1 про проведення перевірки та її присутності, а залучення діловода Лісогринівецької сільської ради ОСОБА_4 та ПОГ ХРУП ОСОБА_5 було безпідставним, оскільки ОСОБА_1 не відмовлялась допускати представників оператора системи на територію для проведення перевірки. Зазначене позбавило ОСОБА_1 бути присутньою під час проведення перевірки та надати пояснення.

Акт про порушення В001603 не був складений в двох примірниках, не був вручений та переданий або надісланий ОСОБА_1 . Позивачка звертає увагу суду на те, що відповідач порушив право ОСОБА_1 бути присутньою під на засіданні комісії з розгляду актів про порушення, чим порушено п.8.2.6 ПРРЕЕ, не направив останній окреме повідомлення про місце, час і дату засідання комісії рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу, визначену в даних щодо споживача, наявних в оператора системи, що свідчить про незаконність розгляду Акту про порушення №В001603 Комісією по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ 26 липня 2023 року без участі ОСОБА_1 .

Також, протокол засідання Комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ від 26 липня 2023 року на підставі вищеописаних обставин містить неправдиві відомості про те, що споживач ОСОБА_1 повідомлена письмово про час та дату засідання комісії, оскільки повідомлення про час та дату засідання комісії, яке буде проводитись сааме 26 липня 2023 року ОСОБА_1 надіслане не було.

Акт про порушення №В001603 не встановлює, що приєднання до мереж ОСР оп 14 Л1 КТП 5033 шляхом підключення без облікового не прихованого проводу, алюміній 2х16 мм2, без укладення договору з ОСР відбулось саме за адресою: АДРЕСА_1 .

Враховуючи вище викладене, позивач просить скасувати зазначене рішення Комісії та стягнути з відповідача судові витрати.

Ухвалою Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області від 25.10.2023 року справу було призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження.

У судовому засіданні, яке відбулося 07.02.2024 року, неналежного відповідача Хмельницький міський район електричних мереж АТ «Хмельницькобленерго» було замінено на належного Акціонерне товариство «Хмельницькобленерго».

В судовому засіданні позивачка та її представник підтримали позовні вимоги у повному обсязі з викладених у позовній заяві підстав.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував щодо позовних вимог.

Суд, дослідивши матеріали справи у їх сукупності вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних мотивів.

Судом встановлено, що Рішенням засідання комісії АТ «Хмельницькобленерго» по розгляду актів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії, оформленим протоколом від 26.07.2023 визнано таким, що складений правомірно Акт про порушення ПРРЕЕ №В001603 від 14.04.2023, згідно з яким споживач причетний до виявленого порушення пункту 8.4.2.6 ПРРЕЕ, яке здійснив шляхом самовільного приєднання до мереж ОСР оп 14 Л1 КТП 5033, шляхом підключення без облікового не прихованого проводу алюміній 2х16мм2, без укладення договору, визначено обсяг електричної енергії, необлікованої внаслідок порушень ПРРЕЕ в розмірі 43363 кВт*год та проведено розрахунок її вартості в сумі 273238,08 грн. (разом з ПДВ), що підлягає сплаті ОСОБА_1

В Акті про порушення В001603 зазначено, що 14 квітня 2023 року о 10.00 годині в с. Стуфчинці майстер ОСОБА_6 п.11719/1, електромонтер ОСОБА_7 п.211, за участі споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора на системи на об`єкт (територію) споживача) діловода Лісогринівецької сільської ради Цимбал Н.М., ПОГ ХРУП Туз В.В., споживача, власника ОСОБА_1 НВ 336111, характеристика об`єкта будинок садибного типу, проведено перевірку та встановлено, що за адресою в АДРЕСА_1 порушено облік електричної енергії, п.5.5.5. ПРРЕЕ, а саме самовільне приєднання до мереж ОСР оп14 Л1 КТП 5033 шляхом підключення без облікового не прихованого проводу, алюміній 2х16мм2, без укладання договору з ОСР. Схема живлення споживача: додаток №1 до акту про порушення. В розділі 11 зазначено, що Комісія оператора системи з розгляду складеного акта про порушення буде проводити засідання 24 травня 2023 року о 10.00 год за адресою вул. Свободи 57/2 каб. 203. На засідання комісії запрошується споживач або уповноважена ним особа. У разі неявки на засідання комісії цей акт розглядається без участі споживача або уповноваженої особи.

АТ «Хмельницькобленерго» листом №4-585-27/23 від 18.05.2023 із рекомендованим повідомленням про вручення №2900107231423 ОСОБА_1 повідомлено, що засідання комісії по розгляду Акта про порушення відбудеться 24 травня 2023 року о 10:00 за адресою: м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 57/2 каб. 203.

Відповідно до трекінгу поштових відправлень АТ Укрпошта поштове відправлення №2900107221423 вручено особисто 31 травня 2023 року.

18 серпня 2023 року за №4-1247-27/23 на адресу ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 було направлено рекомендованим листом №2900107852253 результати розгляду Акту про порушення, до якого додано рахунок на суму 273238,98 грн, виписаний на підставі Акту про порушення №В001603 від 14.04.2023 року, копію протоколу засідання Комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ від 26 липня 2023 року, розрахунок визначення обсягу та вартості електричної енергії не облікованої внаслідок порушення ПРРЕЕ.

Вказане поштове відправлення №2900107852253 вручене 29 серпня 2023 року без визначення особи, якій вони вручено, за наявності тільки підпису, тоді як прізвище, ім`я та по батькові особи не зазначено.

Суд вважає, що рішення засідання комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ, оформлене протоколом від 26.07.2023, яким позивачу нарахований обсяг та вартість необлікованої електричної енергії, прийнято за відсутності повідомлення споживача та при порушенні його права на участь у засіданні та надання пояснень, з порушенням вимог п. 8.2.5 ПРРЕЕ та п.8.2.6 ПРРЕЕ. Також, у зазначеному Акті в розділі 4 даних для визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення обліку не зазначено виміру струму споживання, що свідчить про не проведення такого виміру.

Відносини, пов`язані з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, забезпеченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та захистом прав споживачів і працівників галузі, врегульовані Законом України «Про ринок електричної енергії».

Відповідно до ст.4Закону України«Про ринокелектричної енергії» учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Для забезпечення функціонування ринку електричної енергії укладаються, зокрема, договори про постачання електричної енергії споживачу.

За вимогами ч.3 ст.58Закону України«Про ринокелектричної енергії» споживач зобов`язаний, зокрема, сплачувати за електричну енергію та надані йому послуги відповідно до укладених договорів, дотримуватися правил технічної експлуатації, правил безпеки під час експлуатації власних електроустановок, нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та умов укладених договорів.

Згідно зі ст.77Закону України«Про ринокелектричної енергії» учасники ринку, які порушили нормативно-правові акти, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, несуть відповідальність згідно із законом. Правопорушеннями на ринку електричної енергії, зокрема, є: крадіжка електричної енергії, самовільне підключення до об`єктів електроенергетики, споживання електричної енергії без приладів обліку; пошкодження цілісності пломб, повірочного тавра тощо; несанкціоноване втручання в роботу об`єктів електроенергетики.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг постановою №312 від 14.03.2018 затвердила Правила роздрібного ринку електричної енергії, якими зокрема врегульовано взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними ПРРЕЕ.

Пунктом 5.5.5 ПРРЕЕ закріплені обов`язки споживача електричної енергії, зокрема:

- користуватися електричною енергією виключно на підставі договору (договорів);

- здійснювати оплату рахунків, виставлених на підставі актів про порушення цих Правил та умов договору;

- забезпечувати належний технічний стан та безпечну експлуатацію своїх електроустановок та електроприладів згідно з вимогами нормативно-технічних документів та нормативно-правових актів України;

- забезпечувати збереження і цілісність установлених на його території та/або об`єкті (у його приміщенні) розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування;

- своєчасно вживати відповідних заходів для усунення виявлених порушень;

- не допускати безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача, а також відшкодовувати збитки, завдані оператору системи та/або споживачу (основному споживачу), у разі виявлення безоблікового користування електричною енергією від технологічних електричних мереж споживача тощо.

Відповідно до пп.8.2.4 ПРРЕЕ у разі виявлення представниками оператора системи пошкоджень чи зриву пломб та/або індикаторів, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів вимірювальної техніки, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів вимірювальної техніки з метою зміни їх показів, самовільних підключень до електричних мереж розрахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до порядку, визначеного главою 8.4 цього розділу.

Пунктом 8.2.5. ПРРЕЕ передбачено, що у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів розкрадання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача або представника споживача оформлюється акт про порушення. В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил або Методики, та вихідні дані, необхідні для визначення обсягу необлікованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків. За необхідності в акті зазначаються заходи, яких необхідно вжити для усунення допущених порушень. Акт про порушення складається у двох примірниках, один із яких передається або надсилається споживачеві. Акт про порушення підписується представником оператора системи та споживачем або представником споживача. Споживач має право подати пояснення і зауваження щодо змісту акта про порушення та викласти мотиви своєї відмови від його підписання, які зазначаються в акті про порушення або надаються (надсилаються) оператору системи окремим письмовим повідомленням.

Згідно п.8.2.6 ПРРЕЕ на підставі акта про порушення уповноваженими представниками оператора системи під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг необлікованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Комісія з розгляду актів про порушення створюється оператором системи і має складатися не менше ніж з 3 уповноважених представників оператора системи. Споживач має право бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів про порушення. Оператор системи повинен вести журнал реєстрації засідань комісії з розгляду актів про порушення, в якому зазначаються дата проведення засідання; номер протоколу; склад комісії; склад запрошених на засідання комісії (представники Регулятора, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів); відмітка про присутність або відсутність споживача; перелік питань, які розглядалися на засіданні комісії; час розгляду кожного з питань, зміст окремої думки учасників комісії (у разі її наявності) та стислий зміст рішення. Споживач має бути повідомлений оператором системи про місце, час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 7 календарних днів до призначеної дати засідання. У разі відмови споживача або представника споживача від отримання акта про порушення, у якому визначено місце, час та дату проведення засідання комісії, або окремого повідомлення про місце, час і дату засідання комісії оператор системи направляє споживачу таке повідомлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу, визначену в даних щодо споживача, наявних в оператора системи. У такому разі оператор системи має право розглянути акт про порушення на засіданні комісії, яке має відбутися по закінченню 30 календарних днів від дати направлення споживачу такого повідомлення. За зверненням споживача оператор системи може розглянути акт про порушення на засіданні комісії раніше указаного терміну. Акт про порушення, не розглянутий у визначеному цими Правилами порядку протягом 60 календарних днів від дня його складення, вважається недійсним та підлягає скасуванню (крім випадків необхідності проведення експертизи пломб, індикаторів та/або засобу вимірювальної техніки електричної енергії для встановлення факту порушення). Якщо для розгляду акта про порушення необхідні результати експертного дослідження, зазначений термін розгляду відраховується з дати їх отримання оператором системи від експертної установи. Рішення комісії оформлюється протоколом, копія якого видається споживачу. У разі причетності споживача до порушення цих Правил у протоколі зазначаються відомості щодо обсягу та вартості необлікованої електричної енергії. В такому разі разом з протоколом споживачу надаються розрахунок обсягу та вартості необлікованої електричної енергії з посиланням на відповідні пункти глави 8.4 цього розділу та розрахункові документи для оплати необлікованої електричної енергії та/або збитків.

Відповідно до пп.4 п.8.4.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики 14.03.2018№ 312 (даліПРРЕЕ), визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії здійснюється оператором системи на підставі акта про порушення, складеного у порядку, визначеному цими Правилами, у разі виявлення такого порушення, як: фіксація індикаторами впливу на лічильник електричної енергії постійного (змінного) магнітного або електричного полів (даліфіксація індикаторами впливу фізичних полів), пошкодження або відсутність індикаторів (за умови наявності акта про пломбування, складеного в порядку, визначеному Кодексом комерційного обліку, або іншого документа, який підтверджує факт встановлення та передачі на збереження індикаторів).

Вимога про скасування рішення комісії електропередавальної організації про визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та її вартості є способом захисту прав та інтересів, установленим законом, оскільки таке рішення комісії, оформлене протоколом з розгляду акта про порушення Правил користування електричною енергією, безпосередньо впливає на права та обов`язки відповідного суб`єкта у контексті його відносин з електропередавальною організацією, встановлює обсяг і вартість недоврахованої електроенергії та створює загрозу припинення електропостачання відповідного споживача.

Вказана правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 16.11.2022 року у справі № 127/19583/21.

14.04.2023 працівниками АТ «Хмельницькобленерго» на об`єкті позивача - житловий будинок, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 проведено перевірку дотримання споживачем Правил роздрібного ринку електричної енергії. За результатами цієї перевірки складений акт про порушення №В001603 від 14.04.2023, зі змісту якого встановлено, що на об`єкті виявлено порушення п.п.8.4.2.6 ПРРЕЕ, а саме: «самовільне приєднання до мереж ОСР Хмельницького РЕМ шляхом підключення без облікового не прихованого проводу, алюміній 2х16мм2, без укладання договору з ОСР».

Згідно п. 8.2.5 ПРРЕЕ В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил необхідні для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії параметри, що характеризують електроустановку споживача, схему підключення електроустановки споживача та її графічне зображення із зазначенням, ЕІС код площадки комерційного обліку, за якою виявлено порушення (за наявності), та у разі виявлення порушень, зазначених у пункті 8.4.2 глави 8.4 цього розділу: меж балансової належності; перерізів та матеріалу всіх проводів (кабелів), наявних у схемі підключення; номінальної сили струму спрацювання комутаційних апаратів, задіяних у схемі підключення; фазування лічильника на дату оформлення акта про порушення.

Однак, в Акті про порушення В001603 від 14 квітня 2023 року, а саме розділі 4 даних для визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення обліку не зазначено виміру струму споживання, що свідчить про не проведення такого виміру.

Окрім того, в Акті про порушення В001603 зазначено, що перевірку проведено за участі інших осіб, які допустили представників оператора на об`єкт (територію) споживача), якою є діловод Лісогринівецької сільської ради Цимбал Н.М. та ПОГ ХРУП ОСОБА_5 , проте акт не містить відомостей про документи, які посвідчують їхні особи, а також відсутні відомості, що зазначені особи відмовились пред`являти документи, що засвідчують їхні особи, а також не долучено відео зйомку такої відмови.

В Акті про порушення зазначено дату та місце розгляду 24.05.2023 о 10.00 год. за адресою м. Хмельницький, вул. Свободи, 57/2, каб. 203.

Водночас, доказів повідомлення позивача про розгляд акту 26.07.2023, направлення позивачу такого повідомлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення в матеріалах справи не міститься.

Відповідач, направив листом результати розгляду Акту про порушення, в якому зазначено, що Хмельницький міський район електричних мереж АТ Хмельницькобленерго 18 серпня 2023 року за №4-1247-27/23 на адресу вищезазначену адресу позивачки, а саме рекомендованим поштовим відправленням №2900107852253.

В той же час ф.119 про вручення рекомендованого повідомлення №2900107221423 ОСОБА_1 , яким направлялось запрошення на засідання комісії. яке мало відбутись 24 травня 2023 року, відповідачем надано не було.

Відповідно до п.8.2.6. ПРРЕЕ споживач має бути повідомлений оператором системи про місце, час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 7 календарних днів до призначеної дати засідання.

Тобто, повідомлення позивачу мало б бути відправлено не пізніше 17 травня 2023 року, проте цієї вимоги дотримано не було, і повідомлення відправлено 18 травня 2023 року.

Крім того, відповідач не направив останній окреме повідомлення про місце, час і дату засідання комісії рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу, визначену в даних щодо споживача, наявних в оператора системи, що свідчить про незаконність розгляду Акту про порушення №В001603 Комісією по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ 26 липня 2023 року без участі ОСОБА_1 .

Також, суд звертає увагу на те, що до Акту про порушення №В001603 не долучено будь-яких доказів, які б підтверджували без облікове підключення не прихованого проводу, а саме до будинку садибного типу, власником якого є ОСОБА_1 , розташованого за адресою АДРЕСА_1 . Зокрема, на Схемі, яка є додатком до Акту про порушення, не відображено місця розташування будинку садибного типу, не зафіксовано координат розташування будинку, не зазначено геолокації розташування будинку садибного типу, до якого було здійснено підключення та на зафіксовано в якому саме місці було здійснено підключення. Наявна схема не дає розуміння, в який спосіб, в якому місці відбулось самовільне підключення, між якими стовпами ЛЕП, чи на якому стовпі та який спосіб відбулось самовільне підключення до ЛЕП, та що саме будинок садибного типу споживача був підключений до електромережі.

Зважаючи на викладене та беручи до уваги приписи ПРРЕЕ, суд приходить до висновку, що акт про порушення № В001603 від 14.04.2023 розглянутий комісією без участі позивача та без належного його повідомлення про місце, час і дату засідання комісії, що є порушенням його прав. За таких обставин, у комісії не було права розглянути цей акт та прийняти рішення за результатами його розгляду, а тому, в силу приписів п.8.2.6. та п. 8.2.5. ПРРЕЕ, вказане рішення є незаконним та підлягає скасуванню.

Відповідно дост.141 ЦПК Україниз відповідача на користь позивачки підлягає стягненню судовий збір в сумі 1073,60 грн.

Керуючись ст.ст.4,12,76-81,141,263-265,353 ЦПК України,Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг постановою №312 від 14.03.2018, суд

ухвалив:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Акціонерного товариства «Хмельницькобленерго» про скасування рішення комісії задовольнити.

Скасувати рішення комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ Хмельницький міський район електричних мереж Акціонерного товариства «Хмельницькобленерго» по розгляду акту про порушення ПРРЕЕ №В001603 від 14.04.2023 року на споживача електричної енергії ОСОБА_1 , яке оформлено протоколом засідання комісії по розгляду актів про порушення ПРРЕЕ від 26.07.2023 року.

Стягнути з Акціонерного товариства «Хмельницькобленерго» (код ЄДРПОУ 22764703) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір 1073 грн. 60 коп.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга протягом 30 днів з часу складання повного судового рішення до Хмельницького апеляційного суду.

Повний текст рішення складено 01.11.2024 року.

Суддя Сергій Стефанишин

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення30.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122736764
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —686/27083/23

Рішення від 30.10.2024

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Стефанишин С. Л.

Рішення від 30.10.2024

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Стефанишин С. Л.

Ухвала від 25.10.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Стефанишин С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні